Προς το περιεχόμενο

Κλέψιμο από βενζινάδικο Shell (Ερμής)


phanispal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είχα έναν φίλο ο οποίος δούλευε πολλά χρόνια σε βενζινάδικο (ήταν υπεύθυνος). Κατά τα λεγόμενα του το ποσοστό πού <<κλέβουν>> είναι πάρα πολύ μικρό. Και μαλιστα γίνεται όταν γεμιζεις full και όλο αυτό στην <<προσπάθεια>> πού κάνει ο υπάλληλος να γεμίσει το ντεπόζιτο. Εννοώ αυτό που κάνει στο τέλος πού πατάει το πιστόλι 3-4 φορές. Στην ουσία δεν <<κλέβει>> συνειδητά αλλά είναι ο τρόπος που λειτουργεί η αντλία. Δεν ρώτησα για περισσότερες λεπτομέρειες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 428
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Κι εγώ πάντως έχω δει διαφορά από πρατήριο σε πρατήριο, επειδή κάνω στάνταρ διαδρομή κάθε βδομάδα είδα ότι είχε κάποια διαφορά. Έκανα και καταγγελία στη shell, μαντέψτε δεν επικοινώνησε κανένας μαζί μου. Ευτυχώς έχω βρει δύο πρατήρια που με βολεύουν και βάζω εκεί, το ένα είναι shell ιδιωτικό! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Bitbit είπε

διάβασα ακόμα μια φορά το ποστ του TS. τζάμπα το συζητάμε διότι τα στοιχέια έιναι ελλειπή.δε μπορέις να βγάλεις συμπέρασμα έτσι διότι δε ξέρεις πόσο είχε μέσα πριν.

δεν έχει σημασία αν "γέμισε". διότι αν ένα κουτάκι ισούται με 10 λίτρα. και 9-8-7-6-5-4 λίτρα να βάλεις πάλι θα φάινεται γεμάτο. αν δε ξέρεις πόσα λίτρα είχε μέσα χάνουμε το χρόνο μας.

 

Δεν βασιζόμαστε 100% στον δείκτη.

Είμαι στο πρατήριο και έρχεται BMW 5αρα αν θυμάμαι καλά να γεμίσει.Το  γεμίζω μέχρι τα μπούνια  ,πληρωνει περιπου 80€ και φευγει.Κάνει αναστροφή πιο κάτω και ερχεται πίσω και αρχίζει να βρίζει θεούς και δαίμονες ,ότι τον έκλεψα γιατί ο δείκτης ανέβηκε λίγο και δεν πήγε στο τέρμα.Του λέω να ανοίξει την τάπα αν και επεμενε να δω τον δείκτη. Ξέχειλο απο βενζίνη το στόμιο.Ο π@π@ρ@ς έσβησε την μηχανή αλλά ξαναγύρισε τον διακόπτη στα λαμπάκια.Δεν ξερω αν το έκανε σκοπιμα για να με φάει αλλά πρέπει να άφησε τα λινά φευγοντας.

Επίσης να ξέρετε ότι οι αντλίες έχουν ένα περιθώριο λάθους συν/πλην που το δικαιολογεί και ο νόμος .Φυσικά όλοι το βάζουν στο να ρίχνει λιγότερο ,αλλοι στο τέρμα και άλλοι στο ελάχιστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια πολύ μεγάλη λεπτομέρεια που μπορεί να σου φανεί αστεία είναι ο καιρός και πιο συγκεκριμένα η θερμοκρασία ! Το καύσιμο που μπαίνει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου είναι μια ισορροπία ατμών και υγρού (ναι πολύ καλά άκουσες... Παίρνεις και ατμούς)... Έτσι μπορούν να εξηγηθούν πολλά πράγματα που στην αρχή ακούγονται ανεξήγητα(όπως πχ ο φίλος που του έμεινε και τη μια φορά έβαλε 5,1 λίτρα και την άλλη 4,8 λίτρα).

Να ξέρεις ότι όταν θέλουν να σε κλέψουν ΣΕ ΚΛΕΒΟΥΝ ....αλλά δε σε κλέβουν στο μέτρημα (όσο παίρνεις πληρώνεις)... Απλά σου νοθεύουν το καύσιμο...Η νοθεία στις μέρες μας είναι τεράστια επιστήμη πλέον και αποδίδει πολύ μεγαλύτερο κέρδος 

(Μιλάω σα Χημικός Μηχανικός που κατά το παρελθόν εργάστηκα 4 χρόνια σε ποιοτικούς και ποσοτικούς ελέγχους καυσίμων σε βενζινάδικα)

 

1 λεπτό πριν, Leuteris80 είπε

Μια πολύ μεγάλη λεπτομέρεια που μπορεί να σου φανεί αστεία είναι ο καιρός και πιο συγκεκριμένα η θερμοκρασία ! Το καύσιμο που μπαίνει στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σου είναι μια ισορροπία ατμών και υγρού (ναι πολύ καλά άκουσες... Παίρνεις και ατμούς)... Έτσι μπορούν να εξηγηθούν πολλά πράγματα που στην αρχή ακούγονται ανεξήγητα(όπως πχ ο φίλος που του έμεινε και τη μια φορά έβαλε 5,1 λίτρα και την άλλη 4,8 λίτρα).

Να ξέρεις ότι όταν θέλουν να σε κλέψουν ΣΕ ΚΛΕΒΟΥΝ ....αλλά δε σε κλέβουν στο μέτρημα (όσο παίρνεις πληρώνεις)... Απλά σου νοθεύουν το καύσιμο...Η νοθεία στις μέρες μας είναι τεράστια επιστήμη πλέον και αποδίδει πολύ μεγαλύτερο κέρδος 

(Μιλάω σα Χημικός Μηχανικός που κατά το παρελθόν εργάστηκα 4 χρόνια σε ποιοτικούς και ποσοτικούς ελέγχους καυσίμων σε βενζινάδικα...

Στα 100 βενζινάδικα Αττικής 1 σε κλέβει στην Αντλία και 10 σε νοθεία ... Υπάρχει λίστα με ονόματα και διευθύνσεις

 

 

  • Like 1
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

Οποτε εσυ

Α)ειδες οτι γεμισε

Β)το αυτοκίνητο εδειξε στον δεικτη οτι γεμισε

Γ) αλλα δια μαγειας εβγαλε 350χλμ αντι για 500χλμ.

 

Απο τα 2 πρωτα προκυπτει οτι δεν σε εκλεψε στην ποσοτητα ή μπορεί να σε εκλεψε ελάχιστα. 

 

Το Γ) δηλωνει οτι το αυτοκίνητο παρολο το γεματο ρεζερβουάρ που ειδες, ειχε πολυ αυξημένη κατανάλωση. Αυτο μονο εσυ ξέρεις γιατι συνέβη. 

Το μονο σίγουρο οτι δεν προκυπτει απο αυτο οτι σε εκλεψε. 

 

Για πολλοστη φορα: το αν μας κλέβει καποιος δεν φαίνεται απο τα χιλιόμετρα που θα βγαλει μετα το γεμισμα το αυτοκίνητο. 

 

Το αυτοκίνητο το δουλεύω πάντα το ίδιο, δεν άλλαξε κάτι στα γκάζια η τις διαδρομές που ακολούθησα. Δεν παρατήρησα αλλαγή στην απόδοση, αλλά είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στα χρονικά μετά από γέμισμα, και πόσο μάλλον μετά το ξαφνικό “giveaway” κατοστάρας του συγκεκριμένου εξαιτίας της υποτιθέμενης έλλειψης απλής. 
 

Οσες φορές έχω πετύχει στο ίδιο πρατήριο άδειες δεξαμενές μου έχουν πει να περάσω μετά από 1-2 ώρες, ποτε δεν έχουν προσφέρει κατοστάρα στην τιμή της απλής. Μόνο αυτό σαν γεγονός είναι ύποπτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από πρατήριο σε πρατήριο υπάρχουν διαφορές στο τι λέμε γέμισμα.

ΠΧ. Στην BP/EKO Καλυψώ όταν γέμιζα το αμάξι με 50 ευρώ μου έφτανε στο 75% στα περίπου 120χλμ. Πρώτη φορά όμως που είχα πάει σε ένα εταιρικό της AVIN μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση ότι μου γέμισε με περίπου 10 ευρώ πάνω σε κόστος αλλά έφτανα στο 75% στα 200 χλμ. Λίγο καιρό αργότερα διαπίστωσα ότι η αντλία της Avin σε σχέση με τα eko/bp αργούσε αρκετά παραπάνω να γεμίσει. Ίσως όσο πιο γρήγορα πέφτει μέσα το καύσιμο έχει περισσότερο αέρα μέσα του και διογκώνεται.

Πάντως πάντα όταν γέμιζα το αμάξι μου με βενζίνη σε εταιρικά πρατήρια δεν είχα δει να μου βάζουν παραπάνω βενζίνη από ότι περίμενα σε ΛΙΤΡΑ να γεμίσω.

 

Μια φορά θυμάμαι πάντως ότι σε μηχανάκι με 5λτ ντεπόζιτο μου είχε βάλει ένα πρατήριο της γειτονιάς 7λτ.

Δεν ξανά πάτησα το πόδι και για τα επόμενα 3 χρόνια μέχρι που το έδωσα δεν είχα βάλει ποτέ παραπάνω από 4λτ μέσα για να γεμίσει από τη μία γραμμούλα.

Επεξ/σία από agent_smith
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Tilemaxx είπε

Το αυτοκίνητο το δουλεύω πάντα το ίδιο, δεν άλλαξε κάτι στα γκάζια η τις διαδρομές που ακολούθησα. Δεν παρατήρησα αλλαγή στην απόδοση, αλλά είναι κάτι που συμβαίνει πρώτη φορά στα χρονικά μετά από γέμισμα, και πόσο μάλλον μετά το ξαφνικό “giveaway” κατοστάρας του συγκεκριμένου εξαιτίας της υποτιθέμενης έλλειψης απλής. 
 

Οσες φορές έχω πετύχει στο ίδιο πρατήριο άδειες δεξαμενές μου έχουν πει να περάσω μετά από 1-2 ώρες, ποτε δεν έχουν προσφέρει κατοστάρα στην τιμή της απλής. Μόνο αυτό σαν γεγονός είναι ύποπτο.

Ειπες οτι θεωρεις πως σε εκλεψε. 

Τι απο τα δυο θεωρεις οτι σου εκανε:

Α) Σου εβαλε λιγοτερη βενζινη; Αν ναι, πως το αυτοκίνητο εδειξε γεματο ρεζερβουάρ ενω θα έπρεπε να ειναι εμφανεστατη η διαφορα της 30% λιγοτερης βενζινης (απο την στιγμη που τελικως σου εβαλε 30% λιγοτερα χλμ) ;

Β) Σου εβαλε σωστη ποσότητα, αλλα τελειως νοθευμενης βενζινης;  Πως γίνεται να είναι απίστευτα νοθευμένη η βενζίνη (αφου εβγαλε 30% λιγοτερα χιλιομετρα), αλλα να μην εχει αισθητα χαμηλοτερη αποδοση το αυτοκινητο και να μην ζοριζεται ο κινητηρας; 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως το εχω βαλει σκοπο πως εαν παω σε βενζιναδικο για γεμισμα και μου βαλει εξωφρενικο ποσο (οπως πχ 50 λιτρα ενω εχω 45αρι ντεποζιτο και εννοειται να εχω ακομα βενζινη μεσα,οπου εκει κανει μπαμ πως κατι τρεχει)  ,προσωπικα θα του πω,εγω πληρωνω οσα λεει ο κατασκευαστης τα υπολοιπα τα κερνας.Αν δε σου αρεσει φωναξε αστυνομια να το αδειασουμε να μετρησουμε.Και θα δειτε την απαντηση...

Στη μηχανη μου,μετα απο 90000χλμ ξερω επακριβως ποσα παιρνει το ντεποζιτο μου αφου το εχω γεμισει απο στεγνο αρκετες φορες.

Οταν λοιπον πηγαινα σε ενα βενζιναδικο ειχα παρατηρησει οτι μου ελεγαν παντα να πηγαινω σε μια συγκεκριμενη αντλια και μου εβαζε παραπανω παντα απο οσα περιμενα.Οταν μου εβαζε στην αλλη,μου εβαζε οσο περιμενα.Για γεμισμα μιλαω παντα.

Οταν μια φορα του λεω λοιπον,βαλε μου απο αυτη την αντλια μου λεει οχι,μονο στην αλλη.Ε σηκωθηκα και εφυγα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

θυμάμαι κάποτε σταμάτησα σε μια shell στο Ναυπλιο (εχει κλεισει τωρα) να βαλω 30 ευρω

το λαμπάκι ότι είχε αναψει

ξεκινάω και στα 100 μέτρα ανάβει πάλι το λαμπάκι...λεω μπορεί και να κολλησε αλλά παω πίσω και τον ρωταω αν εβαλε

βενζίνη...μου λέει η αντλία στο δικό σου ήταν.....του λεω η αντλία ήταν αλλά δούλευε ....τον είδα που δίστασε για λιγο

λεω κάποια πατάτα έκανε(ήμασταν 4 άτομα μέσα και ήταν δύσκολο να ακούσω αν όντως δούλευε η αντλία) και είχε και αλλά αυτοκίνητα που γέμιζαν

μετά μου λέει μπορεί να είναι χαλασμένο το φλοτερ.....του λεω αν είναι θα κάνω μια βόλτα και αν μείνω θα γυρίσω με την αστυνομία.....αποκλείεται μου λέει αλλά να σου βάλω 20 ευρώ αλλά να πας να το κοιτάξεις......όσο με είδε πάλι τον είδα και 'γώ....

το pois.gr ειχε αρχειο με κακα πρατηρια,δεν ξερω αν ειναι ενημερο σημερα......

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ήθελα και εγω να πιστεύω πως ολα ειναι αγγελικά πλασμενα και δεν κλέβουν, αλλά υπάρχουν χειροπιαστα στοιχεία.Οταν ξερω στο αμαξι μου, οτι καθε κουτακι ειναι 4 λτ και εχω κανει 10 γεμισματα απο διαφορετικά κουτάκια σε 2 διαφορετικά βενζιναδικα(απο τα ιδια κουτακια ως το μαξ) και συγκρινοντας τα ,βλεπω μεγαλη αποκλιση(10%) που οφείλεται?

Έτσι λοιπον πως μπορώ να μην δεχτω τους ισχυρισμούς του ts οταν μου έχει συμβεί το ιδιο.Οποιος θέλει και τον ενδιαφέρει αν τον κλεβουν,ας είναι υποψιασμενος,οι υπολοιποι συνεχιστε την ζωη σας στον αγγελικο κοσμο μας.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, GPOWERR είπε

Θα ήθελα και εγω να πιστεύω πως ολα ειναι αγγελικά πλασμενα και δεν κλέβουν, αλλά υπάρχουν χειροπιαστα στοιχεία.Οταν ξερω στο αμαξι μου, οτι καθε κουτακι ειναι 4 λτ και εχω κανει 10 γεμισματα απο διαφορετικά κουτάκια σε 2 διαφορετικά βενζιναδικα(απο τα ιδια κουτακια ως το μαξ) και συγκρινοντας τα ,βλεπω μεγαλη αποκλιση(10%) που οφείλεται?

Έτσι λοιπον πως μπορώ να μην δεχτω τους ισχυρισμούς του ts οταν μου έχει συμβεί το ιδιο.Οποιος θέλει και τον ενδιαφέρει αν τον κλεβουν,ας είναι υποψιασμενος,οι υπολοιποι συνεχιστε την ζωη σας στον αγγελικο κοσμο μας.

 

Τα κουτάκια δεν είναι ακριβής μέτρηση, έχει να κάνει με το σχήμα του ντεπόζιτου.

Στο δικό μου κατεβαίνει το πρώτο κουτάκι στα 100χλμ και τα υπόλοιπα 7 μέσα σε 300χλμ. 
(Σύνολο 8 )

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα ίδια κουτακια εβαλα βενζίνη σε 2 διαφορετικά πρατήρια με διαφορά 4-5 ημερών.Κανονικα θα έπρεπε να παρει σχεδόν την ιδια ποσότητα.

Το τεστ αυτό το εκανα σε βάθος 2 μηνών γεμίζοντας απο καθε κουτακι ως το μαξ σε 2 διαφορετικά βενζιναδικα εναλλάξ.Δεν το διαπίστωσα μόνο απο μια μέτρηση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, kostasbm είπε

θυμάμαι κάποτε σταμάτησα σε μια shell στο Ναυπλιο (εχει κλεισει τωρα) να βαλω 30 ευρω

το λαμπάκι ότι είχε αναψει

ξεκινάω και στα 100 μέτρα ανάβει πάλι το λαμπάκι...λεω μπορεί και να κολλησε αλλά παω πίσω και τον ρωταω αν εβαλε

βενζίνη...μου λέει η αντλία στο δικό σου ήταν.....του λεω η αντλία ήταν αλλά δούλευε ....τον είδα που δίστασε για λιγο

λεω κάποια πατάτα έκανε(ήμασταν 4 άτομα μέσα και ήταν δύσκολο να ακούσω αν όντως δούλευε η αντλία) και είχε και αλλά αυτοκίνητα που γέμιζαν

μετά μου λέει μπορεί να είναι χαλασμένο το φλοτερ.....του λεω αν είναι θα κάνω μια βόλτα και αν μείνω θα γυρίσω με την αστυνομία.....αποκλείεται μου λέει αλλά να σου βάλω 20 ευρώ αλλά να πας να το κοιτάξεις......όσο με είδε πάλι τον είδα και 'γώ....

το pois.gr ειχε αρχειο με κακα πρατηρια,δεν ξερω αν ειναι ενημερο σημερα......

 

Τελικά;Τι έγινε;Σου έβαλε 30€?Σου έβαλε 50€ σύνολο;Εμεινες;Γέμισες πιο κάτω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, haHa είπε

Ελαχιστα πραγματα ξερω. Αυτο που ξερω ειναι οτι το ποτε "πεφτει το πρωτο κουτακι" οταν βαζετε ενα σταθερο ποσο ειναι ενα τυχαιο γεγονος.

Θα προσπαθησω να το εξηγησω(θα βαλω απλοποιημενα νουμερα για να γινει πιο ευκολα κατανοητο, μιας και βλεπω μια δυσκολια με τα νουμερα) :
Εστω οτι ενα αυτοκινητο εχει 40 λιτρα ρεζερβουαρ και εχει 4 κουτακια στον δεικτη βενζινης.
Αυτο σημαινει οτι το καθε κουτακι αντιστοιχει σε περιπου 10 λιτρα βενζινης:
α) 1 κουτακι οταν το ντεποζιτο εχει μεσα 0-10 λιτρα
β) 2 κουτακια οταν το ντεποζιτο εχει μεσα 10-20 λιτρα
γ) 3 κουτακια οταν το ντεποζιτο εχει μεσα 20-30 λιτρα
δ) 4 κουτακια οταν το ντεποζιτο εχει μεσα 30-40 λιτρα

Εστω οτι καποιος βαζει ενα σταθερο ποσο(πχ 30€) που πχ αντιστοιχει σε 20 λιτρα.

Περιπτωση 1η:
Το αυτοκινητο ειχε ηδη μεσα 19 λιτρα, οποτε ηταν αναμενα 2 κουτακια(οπως βλεπουμε απο το β).
Βαζουμε 20 λιτρα, παει στα 39 λιτρα, οποτε αναβουν 4 κουτακια(οπως βλεπουμε απο το δ).
Περιπτωση 2η:
Το αυτοκινητο ειχε ηδη μεσα 15 λιτρα, οποτε ηταν αναμενα 2 κουτακια(οπως βλεπουμε απο το β)
Βαζουμε 20 λιτρα, παει στα 35 λιτρα, οποτε παλι αναβουν 4 κουτακια(οπως βλεπουμε απο το δ).
Περιπτωση 3η:
Το αυτοκινητο ειχε ηδη μεσα 11 λιτρα, οποτε ηταν αναμενα 2 κουτακια(οπως βλεπουμε απο το β).
Βαζουμε 20 λιτρα, παει στα 31 λιτρα, οποτε παλι αναβουν 4 κουτακια(οπως βλεπουμε απο το δ).

Θα σβησει το 4ο κουτακι το ιδιο γρηγορα σε ολες τις περιπτωσεις;
Αν οχι, σε ποια περιπτωση θα σβησει πιο γρηγορα το 4ο κουτακι;

 

 

Επειδή δεν σου απάντησε κανένας άλλος:

Δεν υπάρχει δοχείο αυτοκινήτου, εκτός από των φορτηγών που έχει παραλληλεπίπεδες διαστάσεις κι όχι όλα, που να ισχύει αυτό που λες. Το δοχείο είναι ακανόνιστης μορφής. Το φλοτέρ δουλεύει με φόρμουλα υπολογισμού στη βύθιση σε κάποια και σε κάποια άλλα "μετράει" την κατανάλωση. Με το τελευταίο την πατάνε πολλοί με aftermarket υγραέριο που ενώ δεν καίει βενζίνη δείχνει να αδειάζει το δοχείο.

Έχω παραδείγματα με δικά μου οχήματα όπου ο δείκτης στο 50% ισοδυναμεί με 40% καύσιμο ή και λιγότερο παρόλο που είναι παραλληλεπίπεδο το δοχείο (από 3 mx5). Έχω όχημα που δεν μπορεί να δείξει ο δείκτης 100% (θέλει κάθε τόσο καλιμπράρισμα διαδικασία 30', vw passat).

Τα μόνα "σίγουρα" δοχεία είναι τα βαθμονομημένα με μεταλλικά τσέρκια για πετρέλαιο καυστήρα που κι αυτά μετά από μερικά χρόνια μπορεί να έχουν αλλοιώσεις.

Λόγω λόξας, δεν μου φτάνουν τα 800 με 1000χλμ αυτονομία, δεν θέλω να γεμίζω από κάπου αλλού εκτός κάποιων συγκεκριμένων εταιρικών shell και bp, γεμίζω και 2 τεπόζιτα των 10 λίτρων. Λοιπόν έχω μαρκάρει το σημείο για τα 10 λίτρα και κάθε φορά έχω 9,80λ με 10,2λ. Προ καραντίνας γέμιζα τουλάχιστον 2 φορές τον μήνα.

Από εκεί και πέρα το trip είναι αρκετά ακριβές και στα δύο αυτοκίνητα μου  (μετράνε με διαφορετικό τρόπο) και έχω δει ότι τα απλά καύσιμα βγάζουν περισσότερα χλμ γιατί ένα μέρος των ενισχυμένων αποτελείται από καθαριστικά βελτιωτικά. (γνώμη γνωστού μου μηχανικού που επιβεβαιώνεται, όσο γίνεται, πειραματικά). 

 

Υ.Γ. Ούτε στην formula 1 που ξέρουμε τι ποσά επενδύουν δεν έχουν ακρίβεια στο καύσιμο που έχουν μέσα. Παλαιότερα είχαν "μείνει", πλέον μετράνε με ποσοστό αλλα κι αυτό βγαίνει με υπολογισμού από την αντλία λόγω των περιορισμών που έχουν στην πίεση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Επειδή δεν σου απάντησε κανένας άλλος:

Δεν υπάρχει δοχείο αυτοκινήτου, εκτός από των φορτηγών που έχει παραλληλεπίπεδες διαστάσεις κι όχι όλα, που να ισχύει αυτό που λες. Το δοχείο είναι ακανόνιστης μορφής. Το φλοτέρ δουλεύει με φόρμουλα υπολογισμού στη βύθιση σε κάποια και σε κάποια άλλα "μετράει" την κατανάλωση. Με το τελευταίο την πατάνε πολλοί με aftermarket υγραέριο που ενώ δεν καίει βενζίνη δείχνει να αδειάζει το δοχείο.

Έχω παραδείγματα με δικά μου οχήματα όπου ο δείκτης στο 50% ισοδυναμεί με 40% καύσιμο ή και λιγότερο παρόλο που είναι παραλληλεπίπεδο το δοχείο (από 3 mx5). Έχω όχημα που δεν μπορεί να δείξει ο δείκτης 100% (θέλει κάθε τόσο καλιμπράρισμα διαδικασία 30', vw passat).

+1, αλλα νομιζω δεν εγινε σαφες το point μου.
Το point ηταν οτι το ποτε "πεφτει το πρωτο κουτακι" οταν μπαινει ενα σταθερο ποσο ειναι ενα τυχαιο γεγονος. Ποσω μαλλον αν παρουμε υποψη αυτο που λες για το ντεποζιτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...