Προς το περιεχόμενο

Παραγγελία gpu και αύξηση τιμής?


redbighunter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/3/2021 στις 8:10 ΜΜ, thn είπε

Μου έκαναν το ίδιο πριν κατι εβδομάδες. 

Πήγα λοιπόν οπως τους είπα απο το κατάστημα για να παραλλάβω. Έλα όμως που είχα πάρει το 100 πριν βγω απο το αμάξι. Περίμενα το περιπολικό, και μόλις ήρθε ζητησα απο τον αστυνομικό να κάνει καταγραφή του συμβάντος. Όπως είχα πει και στην κοπέλα στο τηλ στο 100. 

Στην είσοδο που δίνανε λοιπόν τα προιόντα, είμαι εγώ με όλα τα χαρτια εκτυπωμένα (αποδειξη πληρωμής, αποδεικτικό παραγγελίας, μύνημα απο αυτούς για την παραλλαβή), 2 κοπέλες του πλαισίου, 2 αντρες με τα μπλέ με το μπλοκάκι τους. Κορονοπάρτι κοινώς.

Και ξαφνου εμφανίζεται υπεύθυνος με τα χρήματα στο χέρι. Του λέω με φωναξατε να παραλλάβω και μου ζητάτε περισσότερα χρήματα απο το συμφωνηθεν. Κυριε αστυνόμε θα ήθελα να κάνω μύνηση και στην εταιρία και στον υπεύθυνο για προσπάθεια εκφοβισμού. Δεν δεχομαι τα χρήματα θέλω το προιόν στην τιμή που το πλήρωσα.

1 λεπτό μετά είχα την κάρτα στα χέρια μου, ο ενας κυριος με τα μπλε γελαγε και με ρώτησε αν θέλω να υποβάλλω μύνηση του είπα όχι και την έκαναν για να πάνε σε καμία σοβαρή δουλειά και όχι σε τέτοιες βλακείες. 

Και βέβαια όσο ήταν εκει τα μπλε παιδιά, είπα και ένα ωραιότατο ευχαριστώ για την άψογη συναλλαγή στον υπεύθυνο, καλή συνέχεια και καλές δουλειές.

Το μαγαζάκι αυτό πλέων θα πρέπει είτε να διορθωθεί είτε να γίνουμε πιο σωστοί καταναλωτές εμείς και να το διορθώσουμε. Αλλά δυστηχώς βρίσκει και τα κάνει.

 

Ο thn έπραξε σωστά. 

Εσύ ζήτησε άμεσα την ηχογραφημένη παραγγελία και τις υπόλοιπες συνομιλίες. Είναι υποχρεωμένοι από τον νόμο να στα δώσουν και μπορούν να τις βρουν με ένα κλικ. 

Επεξ/σία από cray
Γραμματικό λάθος
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 255
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα κι από εμένα. Την Black Week (αν δεν κάνω λαθος στην ονομασία) πρόλαβα και παρήγγειλα από το πλαισιο μια rx 570 8gb. Άργησαν αλλά μου έστειλαν ένα email λέγοντας μου ότι περιμένουν απόθεμα. Πριν μια βδομάδα περίπου μου την ακύρωσαν χωρίς να επικοινωνήσουν μαζί μου. Μπορώ να κάνω κάτι ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Argonaute είπε

Παντως ειναι ενα τζιμανι εδω στις αγγελιες, με 4 διαφορετκια προφιλ ολα με μηδεν αξιολογησεις, που πουλαει δυο δυο τις καρτες, ολες αγορασμενες απο πλαισιο σφραγγισμενες κτλ κτλ με καπελο 300 εουρος στην καλυτερη. Σε 2 διαφορετικων προφιλ αγγελιες εδωσε το ιδιο τηλ (τι χαζουλης) , και παραδεχτηκε απ'εξω απ' εξω οτι δουλευει στο απαισιο αυτο καταστημα. Πονηρουληδες και οι εργαζομενοι εκει, μεροκαματακι φινο... 

 

εμεις το μονο που πρεπει να κανουμε ειναι να ξυπνησουμε

Επεξ/σία από duffyduck
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν αρμόδια όργανα για τέτοιου είδους απάτες. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το ΙΝ.ΚΑ ινστιτούτο καταναλλωτών Ελλάδος και να κάνετε σχετική καταγγελία και οι ίδιοι θα επικοινωνήσουν με το κατάστημα οτι εκρεμεί καταγγελία εις βάρος τους και πάει αυτόματα στο υπουργείο άμεσα.Τότε θα δείς αν θα σου στείλουν την κάρτα αμέσως και θα πουν και ευχαριστώ φίλε.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/3/2021 στις 8:13 ΠΜ, duffyduck είπε

 

εμεις το μονο που πρεπει να κανουμε ειναι να ξυπνησουμε

Το πράγμα με τα καλόπαιδα έχει παρατραβήξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτες τις λαλακιες εκανε απο παλια το απαισιο για αυτο και εγω σταματησα να αγοραζω απο αυτους και αν το κανω ειναι σπανια σε τρελες ευκαιριες η κατι που δεν το βρισκω αλλου.

Καμμενη καρτα palit 450gts με 1γιγα μνημης, ειχαν σκασει οι πυκνωτες και την παω πισω για ελεγχο τελικα μου λενε βγηκε off η καρτα δεν υπαρχει αντικατασταση ιδια και θα σας δωσουμε πιστωτικο στα 50 ευρω...Τους κανω παιδια εγω για την καρτα ειχα δωσει 150 ευρω δεν με νοιαζει αν κοστιζει τωρα 50.Ειτε μου δινετε ολο το ποσον για να διαλεξω αλλη καρτα οπως λετε ειτε μου δινετε μια καρτα με παρομοιες επιδοσεις..Το αποτελεσμα ειναι να μου δωσουν μια msi gts 450 με 2 γιγα μνημης που κοστιζε στο πλαισιο εκεινη την περιοδο 130 ευρω.

Γενικα αυτες τις πρακτικες τις κανει απο τα πρωτα της βηματα δεν ειναι κατι καινουργιο και δεν μου κανει εντυπωση που συνεχιζει γιατι πολυς κοσμος την παταει.

Μακαρι να βγαλει ακρη ο ts.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ts (ο οποίος έχει εξαφανιστεί....) προφανώς δεν έχει εξοφλητική απόδειξη.

Μακάρι να έχει αλλιώς το βλέπω (πολύ) δύσκολο να βγάλει άκρη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, DiaperCh@nger101 είπε

Ο ts (ο οποίος έχει εξαφανιστεί....) προφανώς δεν έχει εξοφλητική απόδειξη.

Το αντίγραφο της κατάθεσης από την τράπεζα αρκεί, όπως και φυσικά υπάρχει ο αριθμός παραγγελίας η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και η τιμή της είναι δεσμευτική....

Εάν το κατάστημα δηλώσει αδυναμία παράδοσης λόγω ότι το προιόν  ΔΕΝ υπάρχει πια τότε έρχεται σε συνεννόηση με τον πελάτη, ΟΜΩΣ να μην ακυρώσει μονομερώς την παραγγελία χωρίς προηγούμενη έγκριση από τον πελάτη είναι επίσης ΠΑΡΑΝΟΜΟ, ο χρόνος αναμονής εφ' όσον ο πελάτης δεν έχει πρόβλημα είναι ΕΠΙΣΗΣ αδιάφορος......

Δε καταλαβαίνω γιατί ορισμένοι κάνετε τα εύκολα δύσκολα, ο ΝΟΜΟΣ είναι ΣΑΦΗΣ επιμένετε αρκετοί να τον  αγνοείτε και να λέτε τα δικά σας, μου φαίνεται, νομίζω και μάλλον.....

Ανόητοι θα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ που θα δέχονται στοικά ότι τους ξεφουρνίζει κάθε απατεώνας και φυσικά αυτοί πληρώνουν συνέχεια, η ερώτηση είναι απλή, θα πρέπει και ΟΣΟΙ έχουμε την ικανότητα να ξεχωρίζουμε δυο γαιδάρων άχυρο να συμφωνούμε με τα κάθε νομίσματα του οποιουδήποτε άσχετου......

ΤΟ συγκεκριμένο μπουρδέλο το γνωρίζω από πρώτο χέρι, και όχι σαν πελάτης προφανώς....η λογική που επικρατούσε και μάλλον δεν βλέπω να έχει αλλάξει κάτι είναι να χρησιμοποιήσω εκφράσεις προισταμένου ΛΟΛΟΛΟΛ  που αναφέρεται σε πελάτες ενώ ακούει σε ανοικτή ακρόαση δίνοντας συμβουλές......

"Γάμα τον αυτόν τι θέλει είναι μαλάκας", "Πάλι μας πρήζει", "Ριξτου άκυρο και βλέπουμε"......"Προσεξε τον αυτόν πέρνα το θα μας γ*******σει"

Μην αρχίσω τις ιστορίες από το service που δεν φτάνουν ******* σελίδες να γράφω......

Τώρα γιατί σαν έχει πελάτες και μάλιστα φανατικούς ΑΠΛΟ οι πελάτες είναι άσχετοι και ανόητοι στην πλειοψηφία τους οπότε ο νοών νοείτω

Υ.Γ. @DiaperCh@nger101 δεν είναι επί προσωπικού σε καμία περίπτωση το σχόλιο μου απλά αφορμή πήρα να ολοκληρώσω κάποιες παρατηρήσεις

Υ.Γ. Και επειδή είδα κάτι σχόλια "καλά τα λες αλλά" έχω τραβήξει και δικαστικώς εταιρείες τηλεφωνίας, ασφαλιστική καθώς φυσικά είχα δίκιο τα χρήματα μου πήρα πίσω και με τόκο απλά είμαι από αυτούς που ΠΟΤΕ δεν δίνω τόπο στην οργή και γενικώς γουστάρω τη μανούρα,,,,,

Επεξ/σία από Coppermine
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο SAP μπορεί να έχουν γράψει οτι θέλουν, όμως τα προιόντα έχουν ιστορικό στο SAP με την τιμή που είχε το προιόν την ημερομηνία όπου ο πελάτης έκανε την παραγγελία του, επίσης σίγουρα του έστειλαν κάποιο ενημερωτικό e-mail me iban αριθμό παραγγελίας κλπ....

Εκτός και αν ο ts λέει τα μισά γιατί υπάρχουν και από την άλλη τυπάκια που μπορεί να εκβιάζουν ή να ζηταν επίμονα χαμηλή τιμή λέγοντας οτι ψέμα τους κατέβει στο κεφάλι οπότε....δεν είμαι μάντης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Το πλαίσιο μπορεί να σας καλέσει από 12ΨΗΦΙΟ τηλέφωνο το οποίο αρχίζει από 697, δεν ξέρω τι τηλεφωνικό κέντρο έχουν. Μια φορά είχα χάσει και εγώ κλήση αλλά όταν το έψαξα και το έμαθα τους κάλεσα πίσω και όλα καλά. Να το έχετε υπ'όψιν σας αν σας καλέσει 12ψήφιο, δεν είναι κομπίνα από εξωτερικό. Αν σας καλέσει και δεν σας βρει, λογικό είναι να πουλήσει το προϊόν σε άλλον και να επιστρέψει τα χρήματα.

 

2. Απαγορεύεται από τον νόμο η πώληση προϊόντος σε τιμή χαμηλότερη από ότι αγοράστηκε (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως κοντά στην ημερομηνία λήξης, λόγω κλεισίματος επιχείρησης, κλπ). 

Το να έχει εξοφληθεί ένα προϊόν και να αυξήσει την τιμή δεν το βρίσκω σωστό, ωστόσο δεν γνωρίζω αν η αύξηση οφείλεται στο Πλαίσιο ή στον προμηθευτή του. Αν η αύξηση οφείλεται στον προμηθευτή είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή απ'ότι το αγόρασε. Σε αυτή την περίπτωση αποφάσισε να στεναχωρήσει και ενδεχομένως να χάσει έναν πελάτη προκειμένου να μην πουλήσει κάτω από το κόστος. Το γεγονός ότι επέστρεψε τα χρήματα και δεν άρχισε ιστορίες του τύπου "διάλεξε κάτι άλλο ίδιας αξίας" είναι ευχάριστο.

 

2. Το Πλαίσιο γενικά είναι σωστό επαγγελματικά, τουλάχιστον από την προσωπική εμπειρία όσο και από όσους ξέρω που ψωνίζουν από εκεί. 

Το θέμα των GPU είναι ειδική περίπτωση.

Το Πλαίσιο το γνώρισα από το κατάστημα της Πάτρας αλλά έχω συναδέλφους μηχανικούς που το ξέρουν από το πρώτο κατάστημα στην Στουρνάρη.

Το πλαίσιο στοχεύει κυρίως σε επιχειρηματίες, το μεγαλύτερο πελατολόγιό του είναι μηχανικοί. Δεν είναι τυχαίο ότι είχε ξεκινήσει ως κατάστημα για μηχανικούς με χαρτιά, είδη σχεδίου, σχεδιαστήρια και αργότερα έφερε τους υπολογιστές ως εργαλείο για να τρέχουν προγράμματα υπολογισμού για μηχανικούς.

Οι GPU χρησιμοποιούνται όχι μόνο για παιχνίδια αλλά και από επαγγελματίες σε διάφορους τομείς όπως:

- Simulation (ερευνητές, μηχανικοί)

- CAD/CAM (μηχανικοί)

- 3D αποτύπωση (μηχανικοί)

- 3D render (μηχανικοί, διακοσμητές, παραγωγοί διαφημίσεων, ταινιών, γραφίστες)

- Video rendering (μοντέρ, τηλεοπτικά στούδιο, κλπ)

 

Τώρα που υπάρχει έλλειψη είναι λογικό θα θέλει να καλύψει πρώτα τους πελάτες του, οι οποίοι είναι μηχανικοί και του δίνουν κατά την διάρκεια της καριέρας τους χιλιάδες ευρώ για χαρτιά, μελάνια και συνήθως αγοράζουν ολόκληρο υπολογιστή και όχι μόνο κάρτα γραφικών.

 

3. Γνωρίζω ότι ΟΛΑ τα καταστήματα στην Ελλάδα έχουν περιορισμό στο 1 τεμάχιο ανά πελάτη. Είναι εντολή από πάνω ώστε να εξυπηρετήσουν την αγορά όσο καλύτερα γίνεται.

Εκτιμώ ότι και τα καταστήματα θέλουν να λυθεί το πρόβλημα τις διαθεσιμότητας. Όσο υπάρχει έλλειψη GPU χάνουν πελάτες και σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα που εμπορεύονται όπως:

- Hardware (κουτί, μητρική, επεξεργαστή, ...)

- Software (games, επαγγελματικό λογισμικό υψηλών απαιτήσεων)

- Υπηρεσίες (συναρμολόγηση, εγκατάσταση λογισμικού)

Ιδιαίτερα τώρα που τρέχουν επιδοτήσεις από ΕΣΠΑ το τελευταίο πράγμα που θέλουν είναι να χάνουν πελάτες επειδή δεν έχουν GPU.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, StavrosD είπε

1. Το πλαίσιο .... Α4 σεντόνι ..... επειδή δεν έχουν GPU.

Πιστεύω αν γινόταν διαγωνισμός πιο άστοχου post το παραπάνω πάει για όσκαρ.

--

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, StavrosD είπε

3. Γνωρίζω ότι ΟΛΑ τα καταστήματα στην Ελλάδα έχουν περιορισμό στο 1 τεμάχιο ανά πελάτη. Είναι εντολή από πάνω ώστε να εξυπηρετήσουν την αγορά όσο καλύτερα γίνεται.

 

Αύξηση στον κύριο

Ο από πάνω

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, StavrosD είπε

1. Το πλαίσιο μπορεί να σας καλέσει από 12ΨΗΦΙΟ τηλέφωνο το οποίο αρχίζει από 697, δεν ξέρω τι τηλεφωνικό κέντρο έχουν. Μια φορά είχα χάσει και εγώ κλήση αλλά όταν το έψαξα και το έμαθα τους κάλεσα πίσω και όλα καλά. Να το έχετε υπ'όψιν σας αν σας καλέσει 12ψήφιο, δεν είναι κομπίνα από εξωτερικό. Αν σας καλέσει και δεν σας βρει, λογικό είναι να πουλήσει το προϊόν σε άλλον και να επιστρέψει τα χρήματα.

 

2. Απαγορεύεται από τον νόμο η πώληση προϊόντος σε τιμή χαμηλότερη από ότι αγοράστηκε (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως κοντά στην ημερομηνία λήξης, λόγω κλεισίματος επιχείρησης, κλπ). 

Το να έχει εξοφληθεί ένα προϊόν και να αυξήσει την τιμή δεν το βρίσκω σωστό, ωστόσο δεν γνωρίζω αν η αύξηση οφείλεται στο Πλαίσιο ή στον προμηθευτή του. Αν η αύξηση οφείλεται στον προμηθευτή είναι αυτονόητο ότι δεν μπορεί να πουλήσει σε χαμηλότερη τιμή απ'ότι το αγόρασε. Σε αυτή την περίπτωση αποφάσισε να στεναχωρήσει και ενδεχομένως να χάσει έναν πελάτη προκειμένου να μην πουλήσει κάτω από το κόστος. Το γεγονός ότι επέστρεψε τα χρήματα και δεν άρχισε ιστορίες του τύπου "διάλεξε κάτι άλλο ίδιας αξίας" είναι ευχάριστο.

 

2. Το Πλαίσιο γενικά είναι σωστό επαγγελματικά, τουλάχιστον από την προσωπική εμπειρία όσο και από όσους ξέρω που ψωνίζουν από εκεί. 

Το θέμα των GPU είναι ειδική περίπτωση.

Το Πλαίσιο το γνώρισα από το κατάστημα της Πάτρας αλλά έχω συναδέλφους μηχανικούς που το ξέρουν από το πρώτο κατάστημα στην Στουρνάρη.

Το πλαίσιο στοχεύει κυρίως σε επιχειρηματίες, το μεγαλύτερο πελατολόγιό του είναι μηχανικοί. Δεν είναι τυχαίο ότι είχε ξεκινήσει ως κατάστημα για μηχανικούς με χαρτιά, είδη σχεδίου, σχεδιαστήρια και αργότερα έφερε τους υπολογιστές ως εργαλείο για να τρέχουν προγράμματα υπολογισμού για μηχανικούς.

Οι GPU χρησιμοποιούνται όχι μόνο για παιχνίδια αλλά και από επαγγελματίες σε διάφορους τομείς όπως:

- Simulation (ερευνητές, μηχανικοί)

- CAD/CAM (μηχανικοί)

- 3D αποτύπωση (μηχανικοί)

- 3D render (μηχανικοί, διακοσμητές, παραγωγοί διαφημίσεων, ταινιών, γραφίστες)

- Video rendering (μοντέρ, τηλεοπτικά στούδιο, κλπ)

 

Τώρα που υπάρχει έλλειψη είναι λογικό θα θέλει να καλύψει πρώτα τους πελάτες του, οι οποίοι είναι μηχανικοί και του δίνουν κατά την διάρκεια της καριέρας τους χιλιάδες ευρώ για χαρτιά, μελάνια και συνήθως αγοράζουν ολόκληρο υπολογιστή και όχι μόνο κάρτα γραφικών.

 

3. Γνωρίζω ότι ΟΛΑ τα καταστήματα στην Ελλάδα έχουν περιορισμό στο 1 τεμάχιο ανά πελάτη. Είναι εντολή από πάνω ώστε να εξυπηρετήσουν την αγορά όσο καλύτερα γίνεται.

Εκτιμώ ότι και τα καταστήματα θέλουν να λυθεί το πρόβλημα τις διαθεσιμότητας. Όσο υπάρχει έλλειψη GPU χάνουν πελάτες και σε όλα τα υπόλοιπα προϊόντα που εμπορεύονται όπως:

- Hardware (κουτί, μητρική, επεξεργαστή, ...)

- Software (games, επαγγελματικό λογισμικό υψηλών απαιτήσεων)

- Υπηρεσίες (συναρμολόγηση, εγκατάσταση λογισμικού)

Ιδιαίτερα τώρα που τρέχουν επιδοτήσεις από ΕΣΠΑ το τελευταίο πράγμα που θέλουν είναι να χάνουν πελάτες επειδή δεν έχουν GPU.

 

Για τα 430€ που παίρνεις από το πλαίσιο δεν ήσουν υποχρεωμένος να κάνεις και απολογητικό ποστ εδώ.

Και πες στο αφεντικό σου ότι κρατάει 100αδες χιλιάδες ευρώ σε παραγγελίες και πρέπει να παραδώσει. Έστω να δώσει συγκεκριμένη ημερομηνία παράδοσης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...