Προς το περιεχόμενο

Περί αυτοκίνησης


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εννοούσα να βάλεις και το κόστος κτήσης είτε μετρητά είτε με δάνειο ή ακόμα πιο πολύ να χτίσεις. Αν συνυπολογίσεις ΕΝΦΙΑ, εφορία και συντήρηση το μόνο που κάνεις είναι να χάνει αξία και συ να χώνεις. Στο νοίκι θα χαλάσει ο θερμοσίφωνας θα τα κόψεις από το νοίκι θα βάψεις το ίδιο, μια ζημιά στα υδραυλικά κ.ο.κ.

Συμβιβασμούς κάνεις μόνο όταν σε περιορίζει το χρήμα, όταν δεν έχεις τέτοιο θέμα νοικιάζεις σπίτι ακριβώς όπως το θες, επιλογές υπάρχουν αλλά είναι πανάκριβες. Φίλος νοικιάζει 3πατο 4χιλ, δεν θα'λεγα ότι του λείπει κάτι, το σπίτι είναι ονειρικό. Εντάξει αν θέλω να γκρινιάξω μπορώ να πω πχ το playroom να μην είναι βορεινό αλλά οκ και όταν χτίζει ο μέσος άνθρωπος εκεί κι αν κάνει συμβιβασμούς. 

Μην παρεξηγηθώ και γω επέλεξα να πληρώνω δάνειο παρά νοίκι για να μου μείνει το σπίτι, όμως το γεγονός ότι ζητάει συνέχεια -και να θες να κάνεις και το κάτι παραπάνω επειδή είναι δικό σου και θα το κληροδοτήσεις στα παιδιά σου- δεν αμφισβητείται. 

Τώρα στην περίπτωση που κληρονομήσεις και ρίξεις και μερικά χιλιάρικα για ανακαίνιση και μετά το νοικιάσεις ή μείνεις, εκεί αλλάζει το πράγμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, atrigane είπε

Αμάξια και σπίτια είναι πεταμένα λεφτά. Μια μόνιμη κάνουλα εξόδων. Όσοι πραγματικά εχουν χρήματα νοικιάζουν.Ο γείτονας που δεν ξέρει τι έχει νοικιάζει τη μεζονέτα και όποτε του καπνίσει φεύγει και έχει 3 αμάξια με leasing και κάθε 6μηνο τα αλλάζει.

 Εμείς στην Ελλάδα έχουμε έντονο το αίσθημα της ιδιοκτησίας και σκοτωνόμαστε να αγοράσουμε σπίτι και αμάξια και ουσιαστικά τρέχουμε από πίσω να τα συντηρούμε.

Αμα αγοράσεις καινουργιο διαμέρισμα, για καμία 20τια δεν χρειάζεται να ρίξεις σχεδόν καθόλου λεφτά, και μετά θα το έχεις κανει απόσβεση, και θα έχεις κάτι που ενδεχομένως μπορεί να σου προσφέρει το 60-70% της αρχικής του αξίας. 

Εκτός θέματος ολο αυτο.

 

Όσον αφορά το leasing, άμα οι εταιρείες δεν ειχανε κέρδος δεν θα το κάνανε. 

Το τωρινό μου αμάξι αξίζει μετά από 12 μήνες περισσότερα αποσο το αγόρασα. Άμα το είχα πάρει με leasing θα είχα χάσει πάνω από 8κ. 

Το προηγούμενο το πούλησα μετά από 2 χρόνια με χασουρα 7.000, δηλαδή 291 ευρώ τον μήνα. Με 291 ευρώ τον μηνα, με λεαζιγκν επερνα αμαξι 3 ταξεων μεγέθους κάτω. Άρα πραγματικά, το να λες ότι αυτός που έχει λεφτά περνει με leasing ειναι αερολογια. Εξαιρουνται φορολογικοι λόγοι (άμα έχεις εταιρια συγκεκριμένου χαρακτήρα, ενδεχομένως να μπορείς να δικαιολογήσεις έξοδα). 

 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Papakaliati είπε

Αμα αγοράσεις καινουργιο διαμέρισμα, για καμία 20τια δεν χρειάζεται να ρίξεις σχεδόν καθόλου λεφτά, και μετά θα το έχεις κανει απόσβεση, και θα έχεις κάτι που ενδεχομένως μπορεί να σου προσφέρει το 60-70% της αρχικής του αξίας. 

Εκτός θέματος ολο αυτο.

 

Όσον αφορά το leasing, άμα οι εταιρείες δεν ειχανε κέρδος δεν θα το κάνανε. 

Το τωρινό μου αμάξι αξίζει μετά από 12 μήνες περισσότερα αποσο το αγόρασα. Άμα το είχα πάρει με leasing θα είχα χάσει πάνω από 8κ. 

Το προηγούμενο το πούλησα μετά από 2 χρόνια με χασουρα 7.000, δηλαδή 291 ευρώ τον μήνα. Με 291 ευρώ τον μηνα, με λεαζιγκν επερνα αμαξι 3 ταξεων μεγέθους κάτω. Άρα πραγματικά, το να λες ότι αυτός που έχει λεφτά περνει με leasing ειναι αερολογια. Εξαιρουνται φορολογικοι λόγοι (άμα έχεις εταιρια συγκεκριμένου χαρακτήρα, ενδεχομένως να μπορείς να δικαιολογήσεις έξοδα). 

 

Σύμφωνο απόλυτα.

Απλά υπάρχει το ενδεχόμενο ο τύπος να μη ξέρει τι έχει και τα δικά μας χιλιάρικα γιαυτόν να είναι πασατέμπος, οπότε σιγά μη κάτσει να ψαχτεί όπως η πλέμπα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα διαφωνήσω στην εξίσωση αυτοκινήτου με σπίτι.

Το αυτοκίνητο είναι αμιγώς καταναλωτικό αγαθό που μόλις το πάρεις χάνει την αξία του η οποία πέφτει αρκετά γρήγορα σε μια 5ετία. Προφανώς το κόστος αυτοκινήτου είναι πολύ μικρότερο από ενός σπιτιού αλλά δε σου αλλάζει την ποιότητα ζωής να έχεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο ενώ το να μένεις σε κακή περιοχή/κακή οικοδομή κλπα σε επηρεάζει πολύ περισσότερο.

Το σπίτι έχει όντως πολλά έξοδα τα οποία μας κακοφαίνονται γιατί όλα τα προϊόντα έχουν πάρει 30% πάνω ενώ οι μισθοί είναι καθηλωμένοι. Πάντως ακόμα και οι εξαιρετικά πλούσιοι έχουν αρκετές ιδιοκτησίες σε ακίνητα και δε νοικιάζουν από ότι βλέπω. 

On topic: θεωρώ ότι όταν μια μάρκα πουλάει ως premium, πρέπει να θεωρείται δεδομένο ένα minimum αξιοπιστίας και να μην φοβόμαστε να αγοράσουμε dsg εν έτει 2021. Κατά τα άλλα κι εγώ ήταν να αγοράσω super mini το 2015 και το Yaris δε μου άρεσε καθόλου ως αίσθηση/ποιότητα κύλισης και επειδή το Polo είχε τα γνωστά αστεία προβλήματα (που έσβηνε ο κινητήρας των 1400cc αν θυμάστε) έκανα την υπέρβαση και κατέληξα στο Golf VII (χειροκίνητο). Κατά τα άλλα οι Ιάπωνες/Κορεάτες έχουν κάνει μεγάλα άλματα και στην απτή ποιότητα των αυτοκινήτων τους (πέρα από την αξιοπιστία), ωστόσο έχουν πάρει την ανιούσα και οι τιμές τους (βλ. Nissan Qasqai).

@paylidis ποιο bmw είχες;

Επεξ/σία από john1987
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, john1987 είπε

paylidis ποιο bmw είχες;

Το πλέον προβληματικό που αναφέρομαι είναι το 116 e87 lci (facelift)

 

είχα και E60 που ήταν σχεδόν άψογη…

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Αμα αγοράσεις καινουργιο διαμέρισμα, για καμία 20τια δεν χρειάζεται να ρίξεις σχεδόν καθόλου λεφτά,

Εδώ θα διαφωνήσω, ανά 5ετία θα βάψεις τοίχους, στη 10ετία θα φρεσκάρεις πόρτες και θα αλλάξεις θερμοσίφωνα και στην 20ετία θα ψάχνεις προσφορές για καινούρια κουφώματα. Υπολογίζοντας ότι είσαι σε πολυκατοικία, αν βάλεις μονοκατοικία με κήπο, γκαράζ, αποθήκες, βρίσκεσαι όλο να μαστορεύεις και να μην τελειώνεις. Και όλα αυτά χωρίς το απρόοπτο-αν σου κάτσει- μια σπασμένη σωλήνα που θα σου καταστρέψει τον μισό τοίχο ή οτιδήποτε άλλο. Ίσως φαίνονται μικρά έξοδα αλλά αν τα συμψηφίσεις και με μια γενναία δόση δανείου μαζεύονται. Για παράδειγμα εδώ στην επαρχία με τα ίδια χρήματα της δόσης του δανείου μου νοικιάζεις σπίτι ίδιων τετραγωνικών και προδιαγραφών χωρίς να έχεις τα παραπάνω έξοδα. 

7 ώρες πριν, Papakaliati είπε

και θα έχεις κάτι που ενδεχομένως μπορεί να σου προσφέρει το 60-70% της αρχικής του αξίας.

Δηλαδή τί θα πουλήσεις το σπίτι που μένεις για να κάνεις απόσβεση;

7 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Εκτός θέματος ολο αυτο.

Σ'αυτό θα συμφωνήσω και αν παραβιάζω τους κανόνες ας σβηστεί.

7 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Το τωρινό μου αμάξι αξίζει μετά από 12 μήνες περισσότερα αποσο το αγόρασα.

Αυτό πως γίνεται; Το πήρες καινούριο ή μεταχειρισμένο;

7 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Το προηγούμενο το πούλησα μετά από 2 χρόνια με χασουρα 7.000, δηλαδή 291 ευρώ τον μήνα. Με 291 ευρώ τον μηνα, με λεαζιγκν επερνα αμαξι 3 ταξεων μεγέθους κάτω. Άρα πραγματικά, το να λες ότι αυτός που έχει λεφτά περνει με leasing ειναι αερολογια. Εξαιρουνται φορολογικοι λόγοι (άμα έχεις εταιρια συγκεκριμένου χαρακτήρα, ενδεχομένως να μπορείς να δικαιολογήσεις έξοδα). 

Μάλλον έδωσα λάθος εντύπωση ότι πιστεύω πως συμφέρει το leasing σε σχέση με την αγορά ίδιας κατηγορίας αυτοκινήτου, επειδή είπα πεταμένα λεφτά. Ξέρω πολύ καλά ότι για να έχεις ένα αξιοπρεπές αμάξι με leasing το χέρι πάει πολύ βαθιά στην τσέπη και προφανώς οι περισσότεροι δεν έχουμε αυτή τη δυνατότητα. Ούτε υπάρχει άλλη φθηνότερη λύση για να έχει κάποιος αμάξι, όμως εξακολουθώ να πιστεύω ότι είναι πεταμένα λεφτά. Να το πω αλλιώς, δεν είναι επένδυση. Είναι μια -εν γνώση μας- μόνιμη χασούρα που εξυπηρετεί κάποιος σκοπούς. Δεν είναι ένα εφάπαξ έξοδο και όσο κρατήσει ή μέχρι να το βαρεθούμε να το αλλάξουμε. Εξάλλου γι'αυτό είπα πως ο γείτονας που δεν ξέρει τί έχει-από θέμα χρημάτων- αλλάζει κάθε 6μηνο 3 αμάξια μέσω προγράμματος leasing.

6 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Απλά υπάρχει το ενδεχόμενο ο τύπος να μη ξέρει τι έχει και τα δικά μας χιλιάρικα γιαυτόν να είναι πασατέμπος, οπότε σιγά μη κάτσει να ψαχτεί όπως η πλέμπα. 

2 clubs, 1 εστιατόριο και 1 φυτώριο. Αυτά είναι τα φανερά!

9 ώρες πριν, Papakaliati είπε

Προφανώς και τα αμάξια δεν είναι επένδυση.

ΥΓ. Μόλις είδα ότι το έχεις ήδη αναφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Toyota ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει την παραγωγή σε πέντε εργοστάσιά της τον ερχόμενο Ιανουάριο λόγω έλλειψης ημιαγωγών, αλλά και της πανδημίας.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς η διακοπή θα επηρεάσει την παραγωγή περίπου 20.000 οχημάτων, χωρίς να επηρεάσει τον ετήσιο στόχο της. Την περασμένη εβδομάδα, η Toyota δήλωσε ότι προβλέπει μείωση της παραγωγής οχημάτων και στη Βόρεια Αμερική.

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/12/2021 στις 6:43 ΜΜ, paylidis είπε

Ότι είναι είναι… Εδώ μου το είπε ο Φανοποιος της αντιπροσωπείας ότι το dsg στο Q3 του 2019 (ίδιο με το δικό μου ένα χρόνο παλιότερο) άρχισε να του κάνει θορύβους…

Είχα διαβάσει ένα άρθρο ότι τα S-tronic της Audi βγήκαν προβληματικά σε πολύ μεγάλο ποσοστό αλλά εδώ ο φίλος λέει για Octavia o Θωμάς για Leon.. εκτός από το γνωστό θέμα με τα Golf

Στις 20/12/2021 στις 7:50 ΜΜ, tsofras είπε

Απλά ήμουν σίγουρος ότι θα σπάσει μία φορά και όχι τρεις :(

Τρεις φορές;;; Δηλαδή να πάω να κάνω κανα τάμα και να αρχίσω να αποταμιεύω για την στραβή...😒

7 λεπτά πριν, Nabuko είπε

Η Toyota ανακοίνωσε ότι θα αναστείλει την παραγωγή σε πέντε εργοστάσιά της τον ερχόμενο Ιανουάριο λόγω έλλειψης ημιαγωγών, αλλά και της πανδημίας.

Σύμφωνα με τους υπολογισμούς η διακοπή θα επηρεάσει την παραγωγή περίπου 20.000 οχημάτων, χωρίς να επηρεάσει τον ετήσιο στόχο της. Την περασμένη εβδομάδα, η Toyota δήλωσε ότι προβλέπει μείωση της παραγωγής οχημάτων και στη Βόρεια Αμερική.

Έχω μια "περιποιημένη" πόρτα από Avensis για ρώτα τους πόσο την παίρνουν -να δω αν με συμφέρει- τώρα που θα βάζουν ελαφρός χρησιμοποιημένα ανταλλακτικά.. (για την ιστορία είμαι συναισθηματικά δεμένος με την Toyota και τα Ιαπωνικά αυτοκίνητα αλλά αυτό πάει πολύ). Για το άρθρο, θεωρώ ότι τώρα είναι η λιγότερο ακατάλληλη στιγμή για να πάρει κάποιος αυτοκίνητο. Αλλιώς μετά την 5ετία.

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, atrigane είπε

Είχα διαβάσει ένα άρθρο ότι τα S-tronic της Audi βγήκαν προβληματικά σε πολύ μεγάλο ποσοστό αλλά εδώ ο φίλος λέει για Octavia o Θωμάς για Leon.. εκτός από το γνωστό θέμα με τα Golf

...από το αγαπημένο autodoc που κάτι πάνε να πούνε και αυτό δεν το λένε ξεκάθαρα

https://club.autodoc.gr/magazin/ti-einai-to-s-tronic-xarakthristika-and-texnikes-parametroi-toy-kibwtioy-taxythtwn

«Τι είναι το S tronic; Χαρακτηριστικά & τεχνικές παράμετροι του κιβωτίου ταχυτήτων
 
Το S tronic αποτελεί ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, το οποίο τοποθετείται στα μοντέλα της Audi από το 2005. Παλαιότερα ονομαζόταν DSG και τοποθετούταν και σε πλήθος άλλων αυτοκινήτων, παραγωγής του Ομίλου Volkswagen. Παρέχει έναν συνδυασμό των προτερημάτων των αυτόματων και των χειροκίνητων μεταδόσεων, διασφαλίζοντας τη βέλτιστη άνεση κατά την οδήγηση, επιτρέποντας παράλληλα στον οδηγό να αλλάζει και χειροκίνητα ταχύτητες όποτε το επιθυμεί. Κάποιες μεταδόσεις S tronic αποτελούν αντίγραφα των κιβωτίων ταχυτήτων DSG που τοποθετούνται από τον Όμιλο Volkswagen στο μεγαλύτερο ποσοστό των μοντέλων Skoda, SEAT και Volkswagen. Κάποια πάλι είναι ειδικά προσαρμοσμένα για χρήση σε αυτοκίνητα με τους κινητήρες τους τοποθετημένους κατά μήκος και τοποθετούνται αποκλειστικά σε κάποια μοντέλα της Audi.

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ S TRONIC
Η δομή της συγκεκριμένης μετάδοσης αποτελείται από δύο βασικούς άξονες με ασυνήθιστα και ομοιόμορφα γρανάζια, τα οποία συνδέονται ανεξάρτητα με τον δικό τους ξεχωριστό συμπλέκτη. Όταν ενεργοποιηθεί κάποια ταχύτητα, η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου της μετάδοσης κάνει ανάλυση των σημάτων διαφόρων αισθητήρων, επιλέγοντας ποια ταχύτητα θα εμπλακεί στη συνέχεια στον δεύτερο άξονα. Για να περάσει κανείς στη χειροκίνητη λειτουργία, θα πρέπει να πάει ο λεβιές επιλογής στην ανάλογη υποδοχή ή να χρησιμοποιηθούν τα αυτάκια του τιμονιού (paddle shifters).

ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΕΣ ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ S TRONIC
Δυσλειτουργίες    Μεταδόσεις
Αρκετά γρήγορες ζημιές του μηχανισμού του διπλού συμπλέκτη.    DL501 (0B5). 
Αν δεν αλλαχτεί έγκαιρα το λάδι, βουλώνει η ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα από προϊόντα φθοράς του συμπλέκτη.    DL501 (0B5); DQ250 (02E); DQ500 (0BT, 0BH,  0DL). 
Ζημιές του ρουλεμάν του πλατό του συμπλέκτη.    DL501 (0B5).
Η μετάδοση κάνει διακοπές στη λειτουργία της, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ισχυρών κραδασμών.    DQ250 (02E).
Αν δεν καθαρίζεται συχνά ο εναλλάκτης θερμότητας, η μετάδοση υπερθερμαίνεται.    DQ500 (0BT, 0BH,  0DL). »

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα Golf MK7 TDI (120χιλ χλμ) το οποίο τον τελευταίο μήνα (τουλάχιστον) στις ανωμαλίες κάνει ένα θορυβο σαν σούστα και ακούγεται από το μπροστινό μέρος.

Στο τοπικό συνεργείο που πηγαίνω στον Άγιο Στέφανο μου είπαν ότι είδαν το αμάξι και από κάτω και δεν έχει κάτι. Απλά με ενημέρωσαν ότι έχει λασκάρει η βάση του ιμάντα (ο οποίος θέλει αλλαγή είπαν στα 180χιλ χλμ).

Έχετε υπόψη σας κανα συνεργείο εξειδικευμένο σε VW προς βορεια προάστια ή να πάω σε επίσημο service; Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, john1987 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα Golf MK7 TDI (120χιλ χλμ) το οποίο τον τελευταίο μήνα (τουλάχιστον) στις ανωμαλίες κάνει ένα θορυβο σαν σούστα και ακούγεται από το μπροστινό μέρος.

Στο τοπικό συνεργείο που πηγαίνω στον Άγιο Στέφανο μου είπαν ότι είδαν το αμάξι και από κάτω και δεν έχει κάτι. Απλά με ενημέρωσαν ότι έχει λασκάρει η βάση του ιμάντα (ο οποίος θέλει αλλαγή είπαν στα 180χιλ χλμ).

Έχετε υπόψη σας κανα συνεργείο εξειδικευμένο σε VW προς βορεια προάστια ή να πάω σε επίσημο service; Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο;

Από την ανάρτηση πρέπει να είναι... Πρέπει να κοιτάξουν τα silent blocks των ψαλιδιών εμπρός και των πολλαπλών συνδέσμων πίσω (εκτός αν έβγαινε και με ημιάκαμπτο που πάλι έχει αντίστοιχα λαστιχάκια)...

Γενικά θέλει ψάξιμο... Μπορεί να είναι και από τα top mount... 

Και σε εμένα το έκανε αυτό, passat '06, και μετά από αλλαγή αρκετών και μάλιστα από το s3 (= συμπαγή μεγαλύτερης αντοχής) ήταν πολύ ήσυχο αλλά μετά από μερικά χλμ άρχισε πάλι απλώς λίγο λιγότερο. Που σημαίνει ότι ήθελαν και κάποια άλλα αλλαγή που δεν τα είδαν.

Δυστυχώς εγώ πάω σε συνεργείο για του group Fiat για όλα τα αυτοκίνητα μου...

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, john1987 είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Έχω ένα Golf MK7 TDI (120χιλ χλμ) το οποίο τον τελευταίο μήνα (τουλάχιστον) στις ανωμαλίες κάνει ένα θορυβο σαν σούστα και ακούγεται από το μπροστινό μέρος.

Στο τοπικό συνεργείο που πηγαίνω στον Άγιο Στέφανο μου είπαν ότι είδαν το αμάξι και από κάτω και δεν έχει κάτι. Απλά με ενημέρωσαν ότι έχει λασκάρει η βάση του ιμάντα (ο οποίος θέλει αλλαγή είπαν στα 180χιλ χλμ).

Έχετε υπόψη σας κανα συνεργείο εξειδικευμένο σε VW προς βορεια προάστια ή να πάω σε επίσημο service; Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο;

Εχω μαστορα εξειδικευμενο VAG να σε στειλω στα Μελισσια... ελα πμ αν θες

ισως ειναι καποια βαση του κιβωτιου, το εχω παθει σε άλλο αμαξι - ισως και η βαση του ιμαντα που σου ανεφεραν (χλωμό)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλημέρα σε όλους!

Γρήγορη ερώτηση: προτιμάμε κανονικές αντιολισθητικές αλυσίδες ή υφασμάτινες; Σίγουρα οι υφασμάτινες δεν θα προκαλέσουν φθορά στα λάστιχα και είναι πιο εύκολες στην τοποθέτηση αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος για την αντοχή τους από αυτά που διαβάζω στις κριτικές στο skroutz. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, denexo είπε

Καλημέρα σε όλους!

Γρήγορη ερώτηση: προτιμάμε κανονικές αντιολισθητικές αλυσίδες ή υφασμάτινες; Σίγουρα οι υφασμάτινες δεν θα προκαλέσουν φθορά στα λάστιχα και είναι πιο εύκολες στην τοποθέτηση αλλά δεν είμαι και τόσο σίγουρος για την αντοχή τους από αυτά που διαβάζω στις κριτικές στο skroutz. 

Οι υφασμάτινες (κουβέρτες) απο όσο γνωρίζω με το που πατήσουν σε άσφαλτο χωρίς χιόνι είναι πολύ εύκολο να σκιστούν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, tsofras είπε

Οι υφασμάτινες (κουβέρτες) απο όσο γνωρίζω με το που πατήσουν σε άσφαλτο χωρίς χιόνι είναι πολύ εύκολο να σκιστούν

Άρα προτιμούμε τις κλασσικές αλυσίδες; Σκέφτομαι και χρήση σε αστικό ιστό αν χρειαστεί (Winter is coming :P) Πόσο φθείρουν τα λάστιχα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...