Προς το περιεχόμενο

Βελτιώσεις - Μετατροπές - Αναβαθμισεις - Πατέντες όλα εδώ!


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

24 λεπτά πριν, tsofras είπε

Να σου πώ την αλήθεια δεν μου αρέσουν αυτές οι αλλαγές και ποτέ δεν τις έκανα. Τουλάχιστον στο στήσιμο , απλά είναι σκέψεις απελπισίας .

Οι αναρτήσεις αλλάζουν την αίσθηση , το φρενάρισμα , το πως στρίβει το αμάξι , παίζει δλδ να επηρεάσουν εκτός απο την οδηγική συμπεριφορά και την ασφάλεια του αυτοκινήτου και δεν θα ήθελα να παίξω με αυτό

Από προσωπική εμπειρία με αλλαγές ανάρτησης:

Για δημόσιο δρόμο αν δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις (=τρομάζει) , μια μαλακή ανάρτηση είναι ικανοποιητική και ασφαλής γιατί δεν εκθέτει λάστιχα/δρόμο (εξηγώ παρακάτω).

Τώρα για hardcore wannabe καταστάσεις, σε δημόσιο δρόμο, ναι μια σκληρή σε όλα ανάρτηση είναι καλύτερη, αλλά έχει την τάση σε γλιστερή άσφαλτο ή φθαρμένα λάστιχα να γλιστράει πιο απότομα και να μην ακολουθεί τις ανωμαλίες και τις λακούβες. Οπότε θέλει προσχή όλη την ώρα (=παιχνίδια). Με το mx έτυχε πάνω σε στροφή λακούβα (kyb+eibach) και μπλόκαρε εμπρός τροχό και άλλαξε λωρίδα, ούτε το abs πρόλαβε ούτε τίποτα. 

Πάντως για τους Ελληνικούς δρόμους αρχίζω να αλλάζω γνώμη. Θεωρώ ότι το πρώην c3 του αδερφού μου (πουλήθηκε) είναι καλύτερο από το punto, το passat και ειδικά από το mx σε όλα. Πλέον δεν το κυνηγάω και καθόλου. Αν χάνω και 2-3 μέτρα στο 100-0, ε δεν έγινε και τίποτα αφού ακουμπάει μόνιμα στο οδόστρωμα και σπινάρει και πιο δύσκολα από όλα τα παραπάνω.

Η τελευταία μου εμπειρία για ~800χλμ με ένα renault captur με 14χιλχλμ ολοκαίνουριο: πολύ μαλακό χωρίς να παίρνει κλίσεις σαν να οδηγούσα το c3 ήταν στο πιο μεγάλο... Όταν το επέστρεψα και οδήγησα ξανά το punto μου φάνηκε σκληρό και απότομο στις λακούβες και αυτό δεν μου άρεσε. Μάλλον έχω αρχίσει να γερνάω;;;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 540
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Από προσωπική εμπειρία με αλλαγές ανάρτησης:

Για δημόσιο δρόμο αν δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις (=τρομάζει) , μια μαλακή ανάρτηση είναι ικανοποιητική και ασφαλής γιατί δεν εκθέτει λάστιχα/δρόμο (εξηγώ παρακάτω).

Τώρα για hardcore wannabe καταστάσεις, σε δημόσιο δρόμο, ναι μια σκληρή σε όλα ανάρτηση είναι καλύτερη, αλλά έχει την τάση σε γλιστερή άσφαλτο ή φθαρμένα λάστιχα να γλιστράει πιο απότομα και να μην ακολουθεί τις ανωμαλίες και τις λακούβες. Οπότε θέλει προσχή όλη την ώρα (=παιχνίδια). Με το mx έτυχε πάνω σε στροφή λακούβα (kyb+eibach) και μπλόκαρε εμπρός τροχό και άλλαξε λωρίδα, ούτε το abs πρόλαβε ούτε τίποτα. 

Πάντως για τους Ελληνικούς δρόμους αρχίζω να αλλάζω γνώμη. Θεωρώ ότι το πρώην c3 του αδερφού μου (πουλήθηκε) είναι καλύτερο από το punto, το passat και ειδικά από το mx σε όλα. Πλέον δεν το κυνηγάω και καθόλου. Αν χάνω και 2-3 μέτρα στο 100-0, ε δεν έγινε και τίποτα αφού ακουμπάει μόνιμα στο οδόστρωμα και σπινάρει και πιο δύσκολα από όλα τα παραπάνω.

Η τελευταία μου εμπειρία για ~800χλμ με ένα renault captur με 14χιλχλμ ολοκαίνουριο: πολύ μαλακό χωρίς να παίρνει κλίσεις σαν να οδηγούσα το c3 ήταν στο πιο μεγάλο... Όταν το επέστρεψα και οδήγησα ξανά το punto μου φάνηκε σκληρό και απότομο στις λακούβες και αυτό δεν μου άρεσε. Μάλλον έχω αρχίσει να γερνάω;;;

Δεν γερνάς μωρέ , ούτε εγώ με θεωρώ γέρο. Αλλάζουν τα θέλω μας και αρκετές φορές δυσκολευόμαστε να το παραδεχθούμε στον εαυτό μας.

Όπως έχω ξαναπεί και εγώ ήθελα 1800 με 180 άλογα για τα γκάζια όταν πήρα το προηγούμενο και τελικά την έβγαλε 5 χρόνια με μέγιστη ταχύτητα τα 130 . Στα 5 χρόνια που το είχα πάτησα μία φορά με ένα corsa opc ενώ ήμουν μόνος για χαβαλέ

Και τώρα έψαχνα χαμηλή θέση οδήγησης και γκάζι και κάθομαι λες και είμαι σε λεωφορείο και πάω με τα όρια που γράφουν οι πινακίδες

Αν δεν κυνηγάς την ταχύτητα , δεν μπαίνεις στις στροφές με τα όσα , λογικό να κοιτάς την άνεση. Απλά εγώ θέλω και την ασφάλεια που νιώθεις απο τις κλήσεις στις στροφές. Με το 2008 το φοβόμουν και ας μην έτρεχα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, tsofras είπε

Δεν γερνάς μωρέ , ούτε εγώ με θεωρώ γέρο. Αλλάζουν τα θέλω μας και αρκετές φορές δυσκολευόμαστε να το παραδεχθούμε στον εαυτό μας.

Όπως έχω ξαναπεί και εγώ ήθελα 1800 με 180 άλογα για τα γκάζια όταν πήρα το προηγούμενο και τελικά την έβγαλε 5 χρόνια με μέγιστη ταχύτητα τα 130 . Στα 5 χρόνια που το είχα πάτησα μία φορά με ένα corsa opc ενώ ήμουν μόνος για χαβαλέ

Και τώρα έψαχνα χαμηλή θέση οδήγησης και γκάζι και κάθομαι λες και είμαι σε λεωφορείο και πάω με τα όρια που γράφουν οι πινακίδες

Αν δεν κυνηγάς την ταχύτητα , δεν μπαίνεις στις στροφές με τα όσα , λογικό να κοιτάς την άνεση. Απλά εγώ θέλω και την ασφάλεια που νιώθεις απο τις κλήσεις στις στροφές. Με το 2008 το φοβόμουν και ας μην έτρεχα

Και που να φτάσω τα δεύτερα άντα...

Συνεχίζω να μην μου αρέσουν τα ψηλά... Νιώθω αποκομμένος από τον δρόμο... Πλάκα είχε λίγο πριν δώσω το mx πήγα να πάρω το xc40 και ένιωθα ότι ήμουν σε τρακτέρ...

 

Υ.Γ. Λέω να πάω να κάνω ένα td το καινούριο c4 και το megane. Όχι ότι θα αγοράσω άμεσα αλλά μου μπαίνουν κακές ιδέες....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, filarhos είπε

Και που να φτάσω τα δεύτερα άντα...

Συνεχίζω να μην μου αρέσουν τα ψηλά... Νιώθω αποκομμένος από τον δρόμο... Πλάκα είχε λίγο πριν δώσω το mx πήγα να πάρω το xc40 και ένιωθα ότι ήμουν σε τρακτέρ...

 

Υ.Γ. Λέω να πάω να κάνω ένα td το καινούριο c4 και το megane. Όχι ότι θα αγοράσω άμεσα αλλά μου μπαίνουν κακές ιδέες....

Απο το mx σε ότι και να μπεις λεωφορείο σου φαίνεται! Πάντως σε nc με 70κ χλμ και μαμα ακόμα αναρτήσεις (δεν ειναι και τέλειες αλλά δεν τα εχουν παίξει κιόλας) δεν μου φαίνεται οτι θα ήθελα να το κάνω πιο σκληρό, στην πολύ καλή Ελληνική άσφαλτο μπορείς όντως να βρεθείς προ εκπλήξεων!

Ίσως λιγο χαμήλωμα να θέλει γιατί δείχνει λίγο κατσίκι στο μάτι με τις 16άρες αλλά οκ, δεν ήμουν ποτέ αυτής της λογικής μόνο ελατήρια γιατί δεν θα δουλέψει σωστά σε βάθος χρόνου...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και εδω,

Εχω τον εξης προβληματισμο. Εχω ενα Peugeot 206 του 2003 (1.4 8ν με 75 αλογακια κατακουρεασμενα με 158.000χλμ), και οσο περναει ο καιρος πιστευω οτι ρουφαει ολο και πιο ευκολα την βενζινη. Τα service του τα κανω τακτικα, και προσπαθω να το φροντιζω οσο γινεται (αν και οσο περναει ο καιρος γινεται πιο πολυεξοδο).

Ειχα προσθεσει στα λαδια μια φορα το motorkote, αλλα δεν καταλαβα ποτε αν αξιζε ή οχι,  δεν ειδα σημαντικες διαφορες, ισως μια πιο γλυκια εκκινηση και λιγοτερο θορυβο, αλλα μεχρι εκει.

Η απορια μου ειναι η εξης: Αξιζει να παω να κανω ξεκαπνισμα στον κινητήρα? Θα δω βελτιωση στην καταναλωση και στην συνολικη συμπεριφορα του?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, jimakos234 είπε

Καλησπερα και εδω,

Εχω τον εξης προβληματισμο. Εχω ενα Peugeot 206 του 2003 (1.4 8ν με 75 αλογακια κατακουρεασμενα με 158.000χλμ), και οσο περναει ο καιρος πιστευω οτι ρουφαει ολο και πιο ευκολα την βενζινη. Τα service του τα κανω τακτικα, και προσπαθω να το φροντιζω οσο γινεται (αν και οσο περναει ο καιρος γινεται πιο πολυεξοδο).

Ειχα προσθεσει στα λαδια μια φορα το motorkote, αλλα δεν καταλαβα ποτε αν αξιζε ή οχι,  δεν ειδα σημαντικες διαφορες, ισως μια πιο γλυκια εκκινηση και λιγοτερο θορυβο, αλλα μεχρι εκει.

Η απορια μου ειναι η εξης: Αξιζει να παω να κανω ξεκαπνισμα στον κινητήρα? Θα δω βελτιωση στην καταναλωση και στην συνολικη συμπεριφορα του?

Πολλοί λένε ότι είναι μούφα. Άλλοι βρήκαν φοβερό αποτέλεσμα. Εγώ είμαι στη μέση, θεωρω ότι κάτι κάνει αλλά για κανένα λόγο πάνω από το 10% από όσα υπόσχεται. Κοινως πάνω από 15-20€ μη δώσεις…

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Με 300 ευρω με το ζορι βαζεις ενα καλο ζευγαρι ηχεια.

 

Εν τω μεταξυ διαβαζω εδω μεσα για εσας τους γερους και μου βαζετε δευτερες σκεψεις που τωρα που μαζεψα τις βλακειες τους προηγουμενου ιδιοκτητη, και θελω να κανω το μιτο πισταδικο (σκεφτομαι μεγαλυτερη τουρμπινα,αναρτησεις,μεγαλυτερους δισκους και τετοια :P).

Αλλα απο την αλλη και δε παω να παρω τιποτα αλλο...

ΥΓ.Θα ψησω το γειτονα μου να μου πουλησει ενα RX8 που εχει με φορεμενο SR20DE :ph34r:

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Dantε είπε

Με 300 ευρω με το ζορι βαζεις ενα καλο ζευγαρι ηχεια.

 

Εν τω μεταξυ διαβαζω εδω μεσα για εσας τους γερους και μου βαζετε δευτερες σκεψεις που τωρα που μαζεψα τις βλακειες τους προηγουμενου ιδιοκτητη, και θελω να κανω το μιτο πισταδικο (σκεφτομαι μεγαλυτερη τουρμπινα,αναρτησεις,μεγαλυτερους δισκους και τετοια :P).

Αλλα απο την αλλη και δε παω να παρω τιποτα αλλο...

ΥΓ.Θα ψησω το γειτονα μου να μου πουλησει ενα RX8 που εχει με φορεμενο SR20DE :ph34r:

Κράτα την μίτο σε όσο καλύτερη κατάσταση μπορείς! Όταν θα μπορείς να πάρεις κι ένα άλλο αυτοκίνητο τότε κάτσε και παίξε μαζί της. Δεν υπάρχει πιο μεγάλη ξενέρα να έχεις δώσει του κόσμου τα λεφτά και για μια χαζή βλάβη να μένει συνεργείο για μερικές μέρες κι εσύ να μην έχεις ούτε στη δουλειά σου να πας.

Αν είναι για καθημερινό δεν θα έβαζα κάτι περισσότερο από κόνι πορτοκαλί. Έβαλε ο κολλητός στο δικό του kw3 και στην πιο μαλακή επιλογή είναι απλώς κούτσουρο και ενοχλητικό μέσα στην Αθήνα... 

 

Υ.Γ. Την έχω πατήσει με καινούριο αυτοκίνητο που την άκουσε το δίσκο πλατό και πάω ν απάρω το μχ και είχε μείνει από μπαταρία, στα τελευταία της ήταν. Χρόνος να περιμένω οδική δεν υπήρχε οπότε πήρα του πατέρα μου... Με δύο αυτοκίνητα και δεν είχα κανένα διαθέσιμο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, filarhos είπε

Κράτα την μίτο σε όσο καλύτερη κατάσταση μπορείς! Όταν θα μπορείς να πάρεις κι ένα άλλο αυτοκίνητο τότε κάτσε και παίξε μαζί της. Δεν υπάρχει πιο μεγάλη ξενέρα να έχεις δώσει του κόσμου τα λεφτά και για μια χαζή βλάβη να μένει συνεργείο για μερικές μέρες κι εσύ να μην έχεις ούτε στη δουλειά σου να πας.

Αν είναι για καθημερινό δεν θα έβαζα κάτι περισσότερο από κόνι πορτοκαλί. Έβαλε ο κολλητός στο δικό του kw3 και στην πιο μαλακή επιλογή είναι απλώς κούτσουρο και ενοχλητικό μέσα στην Αθήνα... 

 

Υ.Γ. Την έχω πατήσει με καινούριο αυτοκίνητο που την άκουσε το δίσκο πλατό και πάω ν απάρω το μχ και είχε μείνει από μπαταρία, στα τελευταία της ήταν. Χρόνος να περιμένω οδική δεν υπήρχε οπότε πήρα του πατέρα μου... Με δύο αυτοκίνητα και δεν είχα κανένα διαθέσιμο...

Γενικα για βολτα θα το κρατησω καθως εχω μηχανη για μετακινηση και περιμενω να παρει και η κοπελα αυτοκινητο για να εχω και εκεινο αν χρειαζομαι κατι :P

Αλλα οταν ερθει η ωρα να δωσω λεφτα η θα το σκαλισω η θα το δωσω και να παρω κατι πισωκινητο και το rx8 που ειπα ειναι ταμαμ...

Το ΜΧ5 δε μου αρεσει ιδιαιτερα αν και πολυ καλο για τη χρηση που θελω και γενικα δεν υπαρχει και κατι αλλο που να ειναι RWD/AWD με προοπτικη αναβαθμισης και να μη κανει 5ψηφιο ποσο(και οχι πανω απο 1900 κυβικα για να μη δινω 6 κατοσταρικα και για τελη για κατι που θα κυκλοφορει μια στις τοσες).

Σκεφτομουν και Ζ3 1.9 αλλα αν θες να τα τουρμπισεις αυτα διαβασα για ιστοριες.Μεχρι και για ενισχυση υποπλαισιου.Αμα ειναι ετσι κραταω το Μιτο που το παω 250 ιππους για πλακα 😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, Dantε είπε

Με 300 ευρω με το ζορι βαζεις ενα καλο ζευγαρι ηχεια.

Κάτι τέτοιο σκέφτομαι. Αντικατάσταση των δύο μπροστινων ηχείων χωρίς αλλαγή ενίσχυσης. Θα έχει καλό αποτέλεσμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, john1987 είπε

Κάτι τέτοιο σκέφτομαι. Αντικατάσταση των δύο μπροστινων ηχείων χωρίς αλλαγή ενίσχυσης. Θα έχει καλό αποτέλεσμα;

Για τι αυτοκινητο μιλαμε?

Θα εχει μια βελτιωση σιγουρα αλλα μη περιμενεις θαυματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, john1987 είπε

Κάτι τέτοιο σκέφτομαι. Αντικατάσταση των δύο μπροστινων ηχείων χωρίς αλλαγή ενίσχυσης. Θα έχει καλό αποτέλεσμα;

Απο ότι γνωρίζω πρώτο ρόλο παίζει η πηγή. Αν η πηγή είναι μάπα ότι ηχείο και να βάλεις δεν θα δεις ουσιαστική διαφορά. Πήγαινε σε ένα μαγαζί να δει αν η πηγή είναι της προκοπής και κάνεις δουλειά μόνο με ηχεία αλλιώς μπορεί να θέλεις και ενισχυτή .

Εγώ τα έβαζα όλα στο SoundStreet στη Λεωφόρο Ηρακλείου http://www.soundstreet.gr/products.html

Ότι είχα βάλει ήταν κομπλέ

ο κολλητός έχει 20 χρόνια ηχοσύστημα με alpine , ενισχυτή και ηχεία και ακόμη παίζουν όλα κομπλέ (οκ για τα προϊόντα δεν παίζει ρόλο το μαγαζί οπότε αναφέρομαι στην εγκατάσταση)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...