Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου - γνώμες ιδέες


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους.

Κοιτάζω για οικογενειακό αυτοκίνητο μεταξύ των kodiaq, tarraco, 5008 (μπορεί και 3008). Δεν κινούμαι πόλη (μηχανή), ταξίδια με οικογένεια, κατά κύριο λόγο, με πολλά πράγματα και γενικά βαρέθηκα τα αυτοκινητάκια, θέλω άπλα να βάζω 2 τέρματα να παίζω μπάλα.

Ειμουν με το δάχτυλο στο κουμπί για  κούτα kodiaq  αλλά με τις αυξήσεις που πήρε 32κ για ένα cockpit δεν αξίζει, όταν έδιναν 26-27κ το executive pre f/l.

Τελικά αποφάσισα να το γυρίσω σε μεταχειρισμένο.

Κοdiaq: Σε μεταχειρισμένα είναι ακόμα πιο δράμα ο εξοπλισμός/τιμή. Υφάσματα, αλογόνα και τιμές για όσους έπαθαν αμνησία.

Tarraco: Ιδια πλατφόρμα, αν και βρίσκω ελάχιστα, το θεωρώ value/money μιας και ερχόταν η βασική έκδοση φορτωμένη. Τικαρει όλα, σχεδόν, τα κουτάκια το μόνο που μου λείπει ήταν ένας μικρός diesel (κάτω από 2000κβ).

5008(3008): Designατο μέσα εξω, χώρους, 1500 diesel, καλό εξοπλισμό αλλά τιμή αλμυρή λόγω πωλήσεων/κορονοιου. Με το 3008 πιστεύω θα χρειαστεί μπαγκαζιερα.

Το 5008 μου αρέσει αλλά αξίζει η διαφορά 7-8-9κ ενός1500 diesel από το 1500 βενζίνη tarraco? Η διαφορά πιστεύω μεταφράζεται σε πολύ βενζίνη + ο φόβος να γίνω φίλος με το συνεργείο αν συμβεί κάτι με το diesel. Το μόνο που με κρατάει είναι αν η ποιότητα του tarraco είναι ικανοποιητική η σε 1-2 χρόνια θα μετανιώσω, αν και δεν σκοπεύω να το κρατήσω πάνω από 5 χρόνια.

Παίδες είμαι ανοιχτός σε προτάσεις ειτε  βενζίνη, diesel είτε Φ.Α (μακάρι να υπάρχει κάποιο που δεν γνωρίζω, ακόμα και εισαγωγής).

Επεξ/σία από dionysg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, dionysg είπε

Καλημέρα σε όλους.

Κοιτάζω για οικογενειακό αυτοκίνητο μεταξύ των kodiaq, tarraco, 5008 (μπορεί και 3008). Δεν κινούμαι πόλη (μηχανή), ταξίδια με οικογένεια, κατά κύριο λόγο, με πολλά πράγματα και γενικά βαρέθηκα τα αυτοκινητάκια, θέλω άπλα να βάζω 2 τέρματα να παίζω μπάλα.

Ειμουν με το δάχτυλο στο κουμπί για  κούτα kodiaq  αλλά με τις αυξήσεις που πήρε 32κ για ένα cockpit δεν αξίζει, όταν έδιναν 26-27κ το executive pre f/l.

Τελικά αποφάσισα να το γυρίσω σε μεταχειρισμένο.

Κοdiaq: Σε μεταχειρισμένα είναι ακόμα πιο δράμα ο εξοπλισμός/τιμή. Υφάσματα, αλογόνα και τιμές για όσους έπαθαν αμνησία.

Tarraco: Ιδια πλατφόρμα, αν και βρίσκω ελάχιστα, το θεωρώ value/money μιας και ερχόταν η βασική έκδοση φορτωμένη. Τικαρει όλα, σχεδόν, τα κουτάκια το μόνο που μου λείπει ήταν ένας μικρός diesel (κάτω από 2000κβ).

5008(3008): Designατο μέσα εξω, χώρους, 1500 diesel, καλό εξοπλισμό αλλά τιμή αλμυρή λόγω πωλήσεων/κορονοιου. Με το 3008 πιστεύω θα χρειαστεί μπαγκαζιερα.

Το 5008 μου αρέσει αλλά αξίζει η διαφορά 7-8-9κ ενός1500 diesel από το 1500 βενζίνη tarraco? Η διαφορά πιστεύω μεταφράζεται σε πολύ βενζίνη + ο φόβος να γίνω φίλος με το συνεργείο αν συμβεί κάτι με το diesel. Το μόνο που με κρατάει είναι αν η ποιότητα του tarraco είναι ικανοποιητική η σε 1-2 χρόνια θα μετανιώσω, αν και δεν σκοπεύω να το κρατήσω πάνω από 5 χρόνια.

Παίδες είμαι ανοιχτός σε προτάσεις ειτε  βενζίνη, diesel είτε Φ.Α (μακάρι να υπάρχει κάποιο που δεν γνωρίζω).

εχουν ξεφυγει οι τιμες σε όλες τις κατηγορίες... Ενδεικτικα το KODIAQ πριν το F/L εχει παιξει στην εκδοση executive στα 21500-22000, ουτε 27 ουτε 28. Στα 32 δε νομιζω οτι αξιζει, θα προτιμουσα το αδελφακι tiguan allspace. To diesel τι το θελεις; Απο ότι λες μονο για ταξιδια θα χρησιμοποιείται, δικαιολογουν τα ταξιδια σου την αγορά diesel (απο θεμα αποσβεσης του εξτρα κοστους κτήσης);

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον ψυχολογικό είναι. Έγινε μόδα να λέμε diesel=οικονομία. Δεν γράφω χιλιόμετρα άντε να έχω κάνει κάποιες χρονιές και 25κ χιλιόμετρα, αλλά γενικά είμαι στο μέσο όρο. 90% κινούμαι με μηχανή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dionysg είπε

Μάλλον ψυχολογικό είναι. Έγινε μόδα να λέμε diesel=οικονομία. Δεν γράφω χιλιόμετρα άντε να έχω κάνει κάποιες χρονιές και 25κ χιλιόμετρα, αλλά γενικά είμαι στο μέσο όρο. 90% κινούμαι με μηχανή.

Τα 25Κ ειναι λογικο για πετρελαιο, αν ομως εισαι υπο ΚΣ στα 10-15Κ (εφόσον κινεισαι 90% με μηχανη), δεν εχει νοημα...

Δυστυχως SUV μεγαλο και ΦΑ δεν υπαρχει (αν υπηρχε θα το ειχα παρει ήδη εγω :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, dionysg είπε

Το 5008 μου αρέσει αλλά αξίζει η διαφορά 7-8-9κ ενός1500 diesel από το 1500 βενζίνη tarraco? Η διαφορά πιστεύω μεταφράζεται σε πολύ βενζίνη + ο φόβος να γίνω φίλος με το συνεργείο αν συμβεί κάτι με το diesel. Το μόνο που με κρατάει είναι αν η ποιότητα του tarraco είναι ικανοποιητική η σε 1-2 χρόνια θα μετανιώσω, αν και δεν σκοπεύω να το κρατήσω πάνω από 5 χρόνια.

Δε βρίσκω το λόγο που σε απασχολεί μήπως η ποιότητα του Tarraco δεν είναι ικανοποιητική.
Το Tarraco είναι γερμανικής κατασκευής και μάλιστα στο Wolfsburg που είναι το κεντρικό εργοστάσιο της VW.
Ας πούμε λχ ότι τα αδερφάκια του δεν είναι γερμανικής κατασκευής,
το μεν Tiguan Allspace φτιάχνεται στο Μεξικό , το δε Kodiaq στην Τσεχία.

Με το Tarraco θα με απασχολούσαν λόγοι που δεν έχουν να κάνουν με καθεαυτή την αξία του μοντέλου, όπως το ότι δεν κυκλοφόρησε πολύ στην Ελλάδα, και επομένως τσ ζητούμενα ανταλλακτικών φανοποιίας και μεταπώλησης.

Επεξ/σία από nemom
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, dionysg είπε

Μάλλον ψυχολογικό είναι. Έγινε μόδα να λέμε diesel=οικονομία. Δεν γράφω χιλιόμετρα άντε να έχω κάνει κάποιες χρονιές και 25κ χιλιόμετρα, αλλά γενικά είμαι στο μέσο όρο. 90% κινούμαι με μηχανή.

Με βάση τη χρήση που λες δεν νομίζω να έχει νόημα το diesel ειδικά αν δεν είναι 2λιτρο για να έχει και σοβαρή ροπή...

Οι καινούριες βενζίνες ειδικά σε συνδυασμό με αυτόματα 7αρια/8αρια δεν καίνε τόσο δραματικά. 

Απο μένα +1 για tarraco εφόσον σου κάνει σαν πακέτο αν θες να μείνεις στο vag group.

Το 5008 οκ συμπαθές αλλά φορτωμένο το 1.5 diesel μάλλον θα σέρνεται...είδα βέβαια οτι για να πάρεις 1.6t 180 πρέπει να δώσεις νεφρό γιατί σε πάει σε gt έκδοση μόνο=50φευγα χιλιαδες++ 😬

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπαίνω για πλάκα να δω τις τιμές μεταχειρισμένων σαν το δικό μου (Golf VII TDI του 2015, 120χιλ χλμ - χειροκίνητο, βασική έκδοση) και βλέπω τιμές από 12χιλ και πάνω, ενώ εγώ το είχα αγοράσει το Σεπτέμβρη του 2015 (ήδη 6μιση χρόνια πριν) 20.400 ευρώ ακριβώς.

Είναι με τα καλά τους αυτοί που βάζουν τις αγγελίες; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, john1987 είπε

Μπαίνω για πλάκα να δω τις τιμές μεταχειρισμένων σαν το δικό μου (Golf VII TDI του 2015, 120χιλ χλμ - χειροκίνητο, βασική έκδοση) και βλέπω τιμές από 12χιλ και πάνω, ενώ εγώ το είχα αγοράσει το Σεπτέμβρη του 2015 (ήδη 6μιση χρόνια πριν) 20.400 ευρώ ακριβώς.

Είναι με τα καλά τους αυτοί που βάζουν τις αγγελίες; 

Παντα εβλεπες οτι ναναι τιμες. Ειδικα τωρα με τις αυξησεις που εχουν παρει τα καινουργια πολλοι θα το βαζουν περισοτερα απο οσο το αγορασαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, john1987 είπε

Μπαίνω για πλάκα να δω τις τιμές μεταχειρισμένων σαν το δικό μου (Golf VII TDI του 2015, 120χιλ χλμ - χειροκίνητο, βασική έκδοση) και βλέπω τιμές από 12χιλ και πάνω, ενώ εγώ το είχα αγοράσει το Σεπτέμβρη του 2015 (ήδη 6μιση χρόνια πριν) 20.400 ευρώ ακριβώς.

Είναι με τα καλά τους αυτοί που βάζουν τις αγγελίες; 

Εμένα γιατί μου φαίνεται λογική τα 12Κ; 😝

ολα έχουν ξεφύγει παιδιά όχι μόνο τα αμαξια. Κάνω μια ανακαίνιση και πράγματα που είχα αγοράσει προ τριετίας ολόιδια σήμερα είναι έως και 60% ακριβότερα (καλώδια σωλήνες κλπ)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, paylidis είπε

Εμένα γιατί μου φαίνεται λογική τα 12Κ; 😝

ολα έχουν ξεφύγει παιδιά όχι μόνο τα αμαξια. Κάνω μια ανακαίνιση και πράγματα που είχα αγοράσει προ τριετίας ολόιδια σήμερα είναι έως και 60% ακριβότερα (καλώδια σωλήνες κλπ)

Ανακαινίστηκαν και οι τιμές ντε....

Σοβαρά τώρα, η αγορά αυτοκινήτου (είτε καινούριου είτε παλιού) είναι ότι να'ναι πραγματικά...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, oykas2001 είπε

Ανακαινίστηκαν και οι τιμές ντε....

Σοβαρά τώρα, η αγορά αυτοκινήτου (είτε καινούριου είτε παλιού) είναι ότι να'ναι πραγματικά...

Δεν έχεις άδικο… όλα έχουν ξεφύγει. 
μονο τα αγγούρια έπεσαν που είπε και ο υπουργός μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, paylidis είπε

Εμένα γιατί μου φαίνεται λογική τα 12Κ; 😝

ολα έχουν ξεφύγει παιδιά όχι μόνο τα αμαξια. Κάνω μια ανακαίνιση και πράγματα που είχα αγοράσει προ τριετίας ολόιδια σήμερα είναι έως και 60% ακριβότερα (καλώδια σωλήνες κλπ)

Κι εγώ στα ίδια - φεύγουν λεφτά με το τσουβάλι. Όμως εκεί πληρώνεις ανατιμήσεις ενέργειας και πρώτων υλών. Στον ξυπνητζή που είδε αυξήσεις στα καινούργια και έβαλε 2χιλ πάνω το δικό του μεταχειρισμένο τι δικαιολογία υπάρχει;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, john1987 είπε

Κι εγώ στα ίδια - φεύγουν λεφτά με το τσουβάλι. Όμως εκεί πληρώνεις ανατιμήσεις ενέργειας και πρώτων υλών. Στον ξυπνητζή που είδε αυξήσεις στα καινούργια και έβαλε 2χιλ πάνω το δικό του μεταχειρισμένο τι δικαιολογία υπάρχει;

Έλα ντε; Ανέβηκε κ η δίκη του τιμή λαμαρίνας φαίνεται 😂

το παν είναι να υπάρχει μια λογική απομείωση αξίας, πχ Αμαξι premium 30000 που στη δεκαετία το έδωσα 8500 καθαρά στη τσέπη μου δε ξέρω εάν είναι λογική απομείωση (για την Ελλάδα τουλάχιστον)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Στις 17/2/2022 στις 9:44 ΜΜ, john1987 είπε

Κι εγώ στα ίδια - φεύγουν λεφτά με το τσουβάλι. Όμως εκεί πληρώνεις ανατιμήσεις ενέργειας και πρώτων υλών. Στον ξυπνητζή που είδε αυξήσεις στα καινούργια και έβαλε 2χιλ πάνω το δικό του μεταχειρισμένο τι δικαιολογία υπάρχει;

Η μόνη δικαιολογία που μπορώ να φανταστώ ειναι η αυξημένη ζήτηση στα καλα μεταχειρισμένα εφόσον για κούτα πρέπει να περιμένεις σχεδόν ένα έτος και δευτερον ότι και αυτός το νέο θα το πάρει ακριβότερα και πάει να μειώσει τη χασούρα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, squib είπε

Η μόνη δικαιολογία που μπορώ να φανταστώ ειναι η αυξημένη ζήτηση στα καλα μεταχειρισμένα εφόσον για κούτα πρέπει να περιμένεις σχεδόν ένα έτος και δευτερον ότι και αυτός το νέο θα το πάρει ακριβότερα και πάει να μειώσει τη χασούρα. 

 

Για μένα είναι αισχροκέρδεια. Τιμή αναφοράς για το μεταχειρισμένο είναι πόσο το αγόρασες και όχι εάν πήραν πάνω τα καινούργια ή αν έχουν μεγάλο χρόνο παράδοσης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...