Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Αλλο το να σου δινει την επιλογη. ακομα και αυτη η επιλογη ομως απο τον κατασκευαστη παρεχεται αυτο εννοω. δεν επιασες να βαλεις κατι που δεν προβλεπεται απο αυτον.

Ε οκ, το ιδιο λεμε! Μου κάνει εντύπωση το οτι δεν δίνει άλλη επιλογή ιξώδους για τα διαφορετικά κλίματα.

Τώρα το αν ξέρει ή οχι ο κατασκευαστής θα φανεί αν το μοτέρ κάνει ενα σεβαστό αριθμό χλμ σε ζεστά κλίματα και "περίεργες"  σχετικά χώρες σαν τις δικές μας.

Προσωπικά είχα πάντα θέματα στο tsi με θερμοκρασίες λαδιών τους ζεστούς μήνες οσο το είχα με castrol 5-30 (και αλλαγές στα 7.5k) πρίν αρχίσω να βάζω 300v, πάντα ήταν>100+ ακόμα και μέσα στην πόλη χωρίς πίεση

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, and_64 είπε

Αρχηγέ μου χαλάρωσε, δεν πήγαμε σε κανέναν να του πάρουμε το 0-20 απο το χέρι, δικό του ειναι στο κάτω κάτω ας βάλει και 0-10

Αν το βιβλίο λέει μονο 0-20 πάσο, επειδή δουλεύω διάφορα αυτοκίνητα ομως (κατασκευαστές και μοτέρ πετρέλαια/βενζίνες) σε οσα εχω τσεκαρει βιβλίο δίνει μια επιλογή απο 2-3 ιξώδη ανάλογα με τις θερμοκρασίες της περιοχής γι αυτο και εγραψα οτι με παραξένεψε παραπάνω...

 

10 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

Αλλο το να σου δινει την επιλογη. ακομα και αυτη η επιλογη ομως απο τον κατασκευαστη παρεχεται αυτο εννοω. δεν επιασες να βαλεις κατι που δεν προβλεπεται απο αυτον.

 

Και εγώ οτι manual και να έχω δει αναφέρουν ποια οδηγία πρέπει να ακολουθούν και διάφορα ιξωδη όχι μόνο ένα γιατί σε διαφορετικές θερμοκρασίες αλλάζουν οι ιδιοτητες. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα μια ολόκληρη κουβέντα με κατασκευαστή στην Ιαπωνία πριν λίγα χρόνια γιατί τα ελληνικά μαστόρια με τρώγανε πως τα 5w-30 "είναι λάθος", "είναι νεράκι", "θα κάψουν το μοτέρ", "θα χαλάσουν το σύστημα που μεταβάλει την βύθιση των βαλβίδων" κα υπέροχα. Επιμένανε για 10w-40.

Ο κατασκευαστής λοιπόν είπε, πως άσχετα με την θερμοκρασία του νερού που εμείς βλέπουμε στα όργανα (παρακολουθώ πολλές παραμέτρους μέσω ODB οθόνης), η θερμοκρασία του λαδιού παραμένει σταθερή με ελάχιστη απόκλιση κάποιων βαθμών κατά την λειτουργία του κινητήρα. Το λάδι δεν πρέπει να είναι ούτε πάνω ούτε κάτω από την θερμοκρασία που είναι σχεδιασμένο να λειτουργεί.

Γράψανε λοιπόν είπε πως όχι μόνο τα 5-30 είναι τα απολύτως σωστά και μοναδικά που χρειάζεται το μοτέρ σε όλες τις αγορές που πωλείται, αλλά πως τα 10-40 θα δημιουργήσουν αργά αλλά σταθερά αυξημένες φθορές στο μοτέρ.

 

ΥΓ. Αυτοκίνητο έτους 2006, με 110000χλμ σχεδόν πλέον, με πάρα πολλά ασφάλτινα ταξίδια και μεγάλες βόλτες, αρκετές χαλαρές βόλτες και εκτός δρόμου, αλλά ελάχιστη χρήση σε πόλη. Κατανάλωση λαδιού ανά έτος, 0 ml. Ακόμη και μετά από ταξίδια 1500+ χλμ με 40βαθμούς εξωτερική, κατανάλωση μηδέν, θόρυβος από μοτέρ μηδέν, απόκριση άριστη, είτε κρύο είτε ζεστό.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

P.S. η θερμοκρασια στο κοντερ δεν ειναι θερμοκρασια λαδιου. Οκ καποιοι θα γελασουν αλλα η πλειοψηφια που γνωριζω νομιζει οτι ειναι λαδιου.

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες εγώ μηχανικός δεν είμαι. Μου έδειξε την οδηγία ο τεχνικός σύμβουλος που έλεγε ρητά μόνο 0 - 20.

οκ ο καθένας έχει την γνώμη του , αλλά όποια και αν είναι αυτή δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστή σε σχέση με τον κατασκευαστή .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, skritikos είπε

ΥΓ. Αυτοκίνητο έτους 2006, με 110000χλμ σχεδόν πλέον, με πάρα πολλά ασφάλτινα ταξίδια και μεγάλες βόλτες, αρκετές χαλαρές βόλτες και εκτός δρόμου, αλλά ελάχιστη χρήση σε πόλη. Κατανάλωση λαδιού ανά έτος, 0 ml. Ακόμη και μετά από ταξίδια 1500+ χλμ με 40βαθμούς εξωτερική, κατανάλωση μηδέν, θόρυβος από μοτέρ μηδέν, απόκριση άριστη, είτε κρύο είτε ζεστό.

 

Τουρμπάτο ή ατμόσφαιρα; Έχει τεράστια διαφορά! Επίσης είσαι σίγουρος οτι απο obd βλέπεις το σωστό κανάλι και οτι το κανάλι αυτο δίνει πραγματικές τιμες;

Στο golf έχω βάλει μια συσκευή που "κλέβει" απο την obd και δείχνει στην οθόνη θερμοκρασίες, λιτρα βενζίνη κλπ οπως βλεπεις στη φωτο (διπλοτσεκαρισμένο με vcds)

20220302_120216.jpg.d53a46db80b304da035a5960af8f596d.jpg

Στο 5αρι δεν έδειχνε θερμοκρασία λαδιού απο τη μάνα του και σε ολα τα vag ο δείκτης θερμοκρασίας ψυκτικού είναι διακοσμητικός. Αλλά το torque πχ στο κινητό παρότι δείχνει τιμες στις θερμοκρασίες είναι λάθος ολες εκτός απο του νερού

 

Οσο για το λάδι, το 5 με το 10 που αναφέρεις είναι όντως πρόβλημα γιατί σε κρύο δεν θα έχεις οσο λεπτόρευστο λάδι χρειάζεται το μοτέρ βάσει προδιαγραφών. Το 40 οκ, δεν νομίζω οτι είναι θέμα αλλωστε υπάρχουν και 5-40 λάδια.

Η θερμοκρασία του καθόλου σταθερή δεν παραμένει με εξωτερικές >30 βαθμούς αν πιέζεις το αυτοκίνητο και ειδικά αν δεν έχει ψυγείο λαδιού. Το λάδι αργεί παραπάνω να ζεστάνει σε σχέση με το ψυκτικό και οταν κινείσαι εντός πόλης/με μικρό φορτίο και σταθερές ταχύτητες ναι παίζει σε μια θερμοκρασία 85-95 συνήθως αλλά απο κει και πέρα εγω αν ανέβω 5χλμ ανάβαση τουρμπισμένα με a/c θα δω 110 για πλάκα, με τα castrol αυτό θα ήταν 120+, που σημαίνει οτι έπρεπε να σηκώσω πόδι για να κρυώσει

 

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Παίδες εγώ μηχανικός δεν είμαι. Μου έδειξε την οδηγία ο τεχνικός σύμβουλος που έλεγε ρητά μόνο 0 - 20.

οκ ο καθένας έχει την γνώμη του , αλλά όποια και αν είναι αυτή δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστή σε σχέση με τον κατασκευαστή .

Δεν είναι θέμα γνώμης, αν οντως αυτο θέλει μονο βάσει του βιβλίου τέλος, αυτό βάζεις. Επειδή κάποιοι είναι λιγο μπαγλαμάδες στις αντιπροσωπείες δεν θα μου έκανε εντύπωση να λένε οτι να ναι, γι αυτο ρώτησα😛

Επεξ/σία από and_64
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, and_64 είπε

0-20?? Τι φάση; Οχι ιδανικό το 20 με τις ζέστες που έχουμε εδώ...

 

25 λεπτά πριν, tsofras είπε

Παίδες εγώ μηχανικός δεν είμαι. Μου έδειξε την οδηγία ο τεχνικός σύμβουλος που έλεγε ρητά μόνο 0 - 20.

οκ ο καθένας έχει την γνώμη του , αλλά όποια και αν είναι αυτή δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστή σε σχέση με τον κατασκευαστή .


Για λόγους ρύπων το έκαναν… είναι οδηγία. Στην πράξη ίσως το 5-30 να είναι καλύτερο για την Ελλάδα, αλλά η αντιπροσωπεία έχει ρητά εντολή για 0-20 είτε στο χιλιάρι είτε στο 1500 που έχουμε ο Θωμάς. εγώ, ο ritualistic κ όλοι οι άλλοι…

Νορμαλ τιμή αν αναλογιστείς ότι τα 0-20 είναι ακριβά και παίρνει 4.3 κιλά, είχε περιθώριο να σου κόψει ένα εικοσαρι ακόμα… στα ίδια κ ένα κλικ πιο κάτω είμαι και εγώ με την έκπτωση…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν είναι 20άρι 30άρι 40άρι 50άρι , δεν έχει σχέση με το κλίμα , είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

αν ανεβάζει θερμοκρασία αλλάζεις ψυγείο , όχι λάδια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, korakios είπε

αν είναι 20άρι 30άρι 40άρι 50άρι , δεν έχει σχέση με το κλίμα , είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

αν ανεβάζει θερμοκρασία αλλάζεις ψυγείο , όχι λάδια

Διάβασε λίγο, τυχαιο το link:

https://www.rymax-lubricants.com/updates/what-does-5w-30-actually-mean/

Επίσης το αυτοκίνητο δεν εχει ψυγειο λαδιού μονο εναν εναλλάκτη θερμότητας που περνάει το ψυκτικό το οποίο βοηθάει να το ζεστάνει κυρίως και λιγότερο να το ψύχει ειδικά οταν το ψυκτικό παίζει>90 βαθμούς.

Τεσπα, αρκετά ασχοληθήκαμε με το λάδι, οι πληροφορίες βρίσκονται παντού και ο καθένας στο κάτω κάτω οτι θέλει κάνει στο αυτοκίνητο του, του βάζει και φωτιά και το καίει 😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, and_64 είπε

Διάβασε λίγο, τυχαιο το link:

https://www.rymax-lubricants.com/updates/what-does-5w-30-actually-mean/

ναι το διάβασα και το 2ο συνθετικό είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

Αναφορά σε κείμενο

The number after the W describes how thick the oil is at the engine’s normal operating temperature.

το πρώτο συνθετικό (0w,5w) έχει σχέση με την εξωτερική

εσύ το διάβασες ? 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

ναι το διάβασα και το 2ο συνθετικό είναι η ρευστότητα στη θερμοκρασία λειτουργίας του κινητήρα

το πρώτο συνθετικό (0w,5w) έχει σχέση με την εξωτερική

εσύ το διάβασες ? 😁

Δεν εχω αλλάξει ιξώδες, μάρκα άλλαξα και πήγα σε motul 300v που είναι ester based λάδι. 5-30 ήταν και τα castrol edge, 5-30 είναι και τα motul

Το λάδι αυτό αντέχει πολύ παραπάνω σε πίεση σε ένα μοτέρ που "ταλαιπωρείται" απο υψηλές θερμοκρασίες λαδιού,αυτό γράφω τόση ώρα αλλά είναι τσιμπημένο σε τιμή και πρέπει να αλλάζεται συχνά.

https://www.motul.com/gr/en/products/300v-power-racing-5w30--2

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, and_64 είπε

αυτό γράφω τόση ώρα αλλά είναι τσιμπημένο σε τιμή και πρέπει να αλλάζεται συχνά.

https://www.motul.com/gr/en/products/300v-power-racing-5w30--2

πάσο , αλλά δεν κατάλαβα απο την παράθεση κάτι τέτοιο

με την ευκαιρία όταν λέω ψυγείο , εννοώ το ψυγείο νερού

Τώρα , αν ο κατασκευαστής προτείνει λεπτότερα λάδια για μείωση των ρύπων εις βάρος της μακροζωίας του μοτέρ είναι κάτι που μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω ανησυχια :

Μπορει στο επομενο ταξιδι να κάνω την μ@λ@κια παλι.πες το δινω ανετα 22κ και να βαλω την διαφορα.Απο τα 11 που ειχα το κουπερ εινσι το καλυτερο. Ετσι μου ερχετε να την κανω τωρα. Να πουλησω την μια μηχανη 10κ ανετα και να το παρω το s. Με γυαλινες οροφες μονο. Θα δουμε. Τον ιουνιο εινσι το πρωτο σερβις. Ελπιζω να μην ξεμυαλιστω οταν θα παω.

Screenshot_20220407-102558_Chrome.jpg

Screenshot_20220407-101637_Chrome.jpg

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Εχω ανησυχια :

Μπορει στο επομενο ταξιδι να κάνω την μ@λ@κια παλι.πες το δινω ανετα 22κ και να βαλω την διαφορα.Απο τα 11 που ειχα το κουπερ εινσι το καλυτερο. Ετσι μου ερχετε να την κανω τωρα. Να πουλησω την μια μηχανη 10κ ανετα και να το παρω το s. Με γυαλινες οροφες μονο. Θα δουμε. Τον ιουνιο εινσι το πρωτο σερβις. Ελπιζω να μην ξεμυαλιστω οταν θα παω.

Screenshot_20220407-102558_Chrome.jpg

Screenshot_20220407-101637_Chrome.jpg

κατσε φρόνιμος μια χαρα ειναι το κουπερακι σου (ασε που θα περιμενεις κανενα εξαμηνο για να ερθει οπως το θες)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, mp123 είπε

Εχω ανησυχια :

Μπορει στο επομενο ταξιδι να κάνω την μ@λ@κια παλι.πες το δινω ανετα 22κ και να βαλω την διαφορα.Απο τα 11 που ειχα το κουπερ εινσι το καλυτερο. Ετσι μου ερχετε να την κανω τωρα. Να πουλησω την μια μηχανη 10κ ανετα και να το παρω το s. Με γυαλινες οροφες μονο. Θα δουμε. Τον ιουνιο εινσι το πρωτο σερβις. Ελπιζω να μην ξεμυαλιστω οταν θα παω.

Screenshot_20220407-102558_Chrome.jpg

Screenshot_20220407-101637_Chrome.jpg

Τι εχεις βαλεις στο  s και σου βγαινει τοσο πολυ; Δοκιμασε να βαλεις τo πακέτο city light  , τα εχει  σχεδον ολα και βγαινει γυρω στα 28-29

Εγώ εδώ έχω καταλήξει https://configure.mini.com.gr/el_GR/configid/2x2kkvjf 27.200

Επεξ/σία από seloner
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...