Προς το περιεχόμενο

Ανησυχίες


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, majnun είπε

Γενικευμένο πρόβλημα δηλαδή;

Απο την αντιδραση του συνεργειου της αντιπροσωπείας με το που ειδαν τα συμπτώματα (με το που μπηκε δλδ στο συνεργειο χωρις να ανοιξουν οτιδήποτε) εκτιμω οτι ειναι γενικευμενο απλα αρχιζει σιγα σιγα να σκαει (στη προκειμενη περιπτωση εσκασε νωρις και εντος εγγυησης λόγω πολλών χλμ-leasing). 

Επεξ/σία από paylidis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 7,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

14 λεπτά πριν, imr είπε

Για giulieta diesel έχει κάποιος γνώμη?

Βλεπω αρκετές σε αρκετά καλή τιμή για αυτά που προσφερει

Φιλος πηρε του 18 αυτοματο ντιζελ με καπου στα 60κ χλμ συν δυο χρονια εγγυηση 15κ.   Αν βρεις τζουλιετα με εγγυηση πολυ ωραιο εινσι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, imr είπε

Για giulieta diesel έχει κάποιος γνώμη?

Βλεπω αρκετές σε αρκετά καλή τιμή για αυτά που προσφερει

Ότι καλύτερο έχω οδηγήσει. Πάρε μετά του 2016 το facelift.

Έχει αλλαγές στο στήσιμο και στον κινητήρα.

Δε με βόλεψε ποτε στην Αθήνα για καθημερινό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, tsofras είπε

ΠΑΡΩΝΝΝΝ!

21 ώρες πριν, imr είπε

Για giulieta diesel έχει κάποιος γνώμη?

Βλεπω αρκετές σε αρκετά καλή τιμή για αυτά που προσφερει

Προσοχη προσοχη.

Πρωτον , το πας σε καλο συνεργειο  (κατα προτιμηση εξειδικευμενο και οχι καταναγκη εξουσιοδοτημενο) εαν δεν εχεις την δυνατοτητα αντοπροσωπειας για ελεγχο πριν την αγορα. Εαν εισαι αθηνα p.m.

Προσεχεις χερουλια στις πορτες, φουσκωμα στο ταμπλο στη μερια του συνοδηγου.

Κατα προτιμηση του 16 και μετα για euro 6, 6.2.

Επασχε στο δισκο-πλατω και στην πισω καλωδιωση. Να τσεκαρεις αν λειτουργουν πισω φωτα , υαλοκαθαριστηρας ( εαν ο υαλοκαθαριστηρας κολαει στη μεση , κομμενη καλωδιωση πισω).

Εαν κοιταξεις για αυτοματο το TCT ειναι αρκετα ξεπερασμενο σε σχεση με το DSG που ειναι αρκετα νεοτερης τεχνολογιας.

Ελεγχο στη τουρμπινα γτ μπορει να του εχει πιει το αιμα ( εργοστασιακα εχει μικροτερο Intercooler απο οτι θα επρεπε)

Εχει ΣΑΣΑΡΑ. Εχει στησιμο (ναι ακομα και το ντιζελ).

ΔΕΝ παιρνεις εισαγωγης για κανενα λογο.

Σε γενικες γραμμες ο jtdm 2 ειναι ΑΣΠΑΣΤΟΣ. Εαν για καποιο λογο το συνεργειο σου πει κατι υποπτο σημαινει οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν για τον πεοντα.

 

Η τιμή της και ως καινουρια ας πουμε του 19 ηταν συμφερουσα σε σχεση με κατι κουβαδες που κυκλοφορουν σημερα με 18-19 χιλαρικια και εχουν γρυλους στα παραθυρα :).

Εαν εχεις βρει κατι στο car ρωτα στο γκρουπ μας εδω https://www.facebook.com/groups/GiuliettaClubHellasOfficial

γτ μπορει καποιοι να γνωριζουν το ιστορικο του καλλιτερα και απο τον ιδιοκτητη( παντως σιγουρα καλλιτερα απο τον μαντρα αν ειναι μαντρας :) ).

Υστερογραφο. ΔΕΝ θα βρεις πολλες γτ τις αγαπαμε :)

Υστερογραφο 2. Εαν εισαι αθηνα p.m. αν βρεις κατι και παμε μαζι να ελεγξουμε εαν του εδινε την πρεπουσα περιποιηση οπως τουλαχιστον την οριζω εγω :)

Κεντρο πολης ισως σε δυσκολεψει λιγακι.

 

 

Επεξ/σία από NTC Labs
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

ΠΑΡΩΝΝΝΝ!

Προσοχη προσοχη.

Πρωτον , το πας σε καλο συνεργειο  (κατα προτιμηση εξειδικευμενο και οχι καταναγκη εξουσιοδοτημενο) εαν δεν εχεις την δυνατοτητα αντοπροσωπειας για ελεγχο πριν την αγορα. Εαν εισαι αθηνα p.m.

Προσεχεις χερουλια στις πορτες, φουσκωμα στο ταμπλο στη μερια του συνοδηγου.

Κατα προτιμηση του 16 και μετα για euro 6, 6.2.

Επασχε στο δισκο-πλατω και στην πισω καλωδιωση. Να τσεκαρεις αν λειτουργουν πισω φωτα , υαλοκαθαριστηρας ( εαν ο υαλοκαθαριστηρας κολαει στη μεση , κομμενη καλωδιωση πισω).

Εαν κοιταξεις για αυτοματο το TCT ειναι αρκετα ξεπερασμενο σε σχεση με το DSG που ειναι αρκετα νεοτερης τεχνολογιας.

Ελεγχο στη τουρμπινα γτ μπορει να του εχει πιει το αιμα ( εργοστασιακα εχει μικροτερο Intercooler απο οτι θα επρεπε)

Εχει ΣΑΣΑΡΑ. Εχει στησιμο (ναι ακομα και το ντιζελ).

ΔΕΝ παιρνεις εισαγωγης για κανενα λογο.

Σε γενικες γραμμες ο jtdm 2 ειναι ΑΣΠΑΣΤΟΣ. Εαν για καποιο λογο το συνεργειο σου πει κατι υποπτο σημαινει οτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν για τον πεοντα.

 

Η τιμή της και ως καινουρια ας πουμε του 19 ηταν συμφερουσα σε σχεση με κατι κουβαδες που κυκλοφορουν σημερα με 18-19 χιλαρικια και εχουν γρυλους στα παραθυρα :).

Εαν εχεις βρει κατι στο car ρωτα στο γκρουπ μας εδω https://www.facebook.com/groups/GiuliettaClubHellasOfficial

γτ μπορει καποιοι να γνωριζουν το ιστορικο του καλλιτερα και απο τον ιδιοκτητη( παντως σιγουρα καλλιτερα απο τον μαντρα αν ειναι μαντρας :) ).

Υστερογραφο. ΔΕΝ θα βρεις πολλες γτ τις αγαπαμε :)

Υστερογραφο 2. Εαν εισαι αθηνα p.m. αν βρεις κατι και παμε μαζι να ελεγξουμε εαν του εδινε την πρεπουσα περιποιηση οπως τουλαχιστον την οριζω εγω :)

Κεντρο πολης ισως σε δυσκολεψει λιγακι.

 

 

Ευχαριστώ! Κατατοπιστικοτατος!

Δεν κοιτάω σοβαρά ακόμα γιατί την αγορά θα την κάνω σε 2 μήνες(αν δεν έχει βρεθεί το ντατσουν)

Από συνεργεία για ελεγχο έχω υπόψιν μου τον κορανά στην φιλαδελφεια (πήγαινα στον αδερφό του το scirocco χρόνια).  Και τους αλφιστι team που πάει ο αδερφός μου την 147. Αν έχεις κάτι καλύτερο ευχαρίστως το ακούω. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, NTC Labs είπε
10 ώρες πριν, majnun είπε

Δε με βόλεψε ποτε στην Αθήνα για καθημερινό.

Κεντρο πολης ισως σε δυσκολεψει λιγακι.

 

 

Λόγο diesel δεν βόλεψε ή κάτι άλλο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λόγω μεγέθους για εμένα.

Δε ξέρω πως την παλεύει ο κόσμος με αμάξια segment c και πάνω εντός Αθηνών. Είναι μια πόλη εχθρική προς όλους και όλα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται πού κινείσαι, αν έχεις πάρκινγκ σε σπίτι/δουλειά και πόσο συχνά χρειάζεται να πηγαίνεις οδικώς στο κέντρο. Προσωπικά με C-Segment αυτοκίνητο δε ζορίζομαι στην Αθήνα και πάρκιγνκ βρίσκω σχετικά εύκολα, σπάνια κενή θέση να είναι σημαντικά μικρότερη απο το αυτοκίνητο. Τώρα αν το πας Εξάρχεια κάθε μέρα, άλλη κουβέντα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παρκιν σε δουλειά σπίτι λύνει μεγάλο μέρος του προβλήματοε αλλά πόσοι άνθρωποι έχουν αυτό τον συνδυασμό. Πολλοι λίγοι.

Το πιο μεγάλο ζήτημα είναι αν θες να πας οπουδήποτε αλλού. Απλά δεν. 

Εγώ που κινούμαι σε γουδί, ζωγράφου, Αμπελοκήπους έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ αυτοκίνητο στο 90% γιατί απλά δε βρίσκεις να παρκάρεις. Απλά δε γίνεται. 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, majnun είπε

Εγώ που κινούμαι σε γουδί, ζωγράφου, Αμπελοκήπους έχω σταματήσει να χρησιμοποιώ αυτοκίνητο στο 90% γιατί απλά δε βρίσκεις να παρκάρεις. Απλά δε γίνεται.

Σε νιώθω, με σεντάν σε αυτές τις περιοχές συχνά κάνω μανούβρα μπρος-πίσω για να στρίψω.. Να παρκάρεις ναι ούτε λόγος. Τι να παρκάρεις δηλαδή ούτε 2πλη γραμμή να σταματήσεις δεν υπάρχει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, imr είπε

Ευχαριστώ! Κατατοπιστικοτατος!

Δεν κοιτάω σοβαρά ακόμα γιατί την αγορά θα την κάνω σε 2 μήνες(αν δεν έχει βρεθεί το ντατσουν)

Από συνεργεία για ελεγχο έχω υπόψιν μου τον κορανά στην φιλαδελφεια (πήγαινα στον αδερφό του το scirocco χρόνια).  Και τους αλφιστι team που πάει ο αδερφός μου την 147. Αν έχεις κάτι καλύτερο ευχαρίστως το ακούω. 

 

 

εαν ειναι ευαριστημενος απο τους alfisti ( δεν τους γνωριζω) να το πας εκει. παιζει μεγαλο ρολο η σχεση εμπιστοσυνης με τον μηχανικο σου. Αλλιως κοιτα και τον κορνελακη στη νικαια που το παω εγω.

13 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Λόγο diesel δεν βόλεψε ή κάτι άλλο;

Οχι λογω μεγεθους. Και κυριως λογω ψυχολογιας μη το χτυπησουν :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, atrigane είπε

Σε νιώθω, με σεντάν σε αυτές τις περιοχές συχνά κάνω μανούβρα μπρος-πίσω για να στρίψω.. Να παρκάρεις ναι ούτε λόγος. Τι να παρκάρεις δηλαδή ούτε 2πλη γραμμή να σταματήσεις δεν υπάρχει

 

 

39 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

εαν ειναι ευαριστημενος απο τους alfisti ( δεν τους γνωριζω) να το πας εκει. παιζει μεγαλο ρολο η σχεση εμπιστοσυνης με τον μηχανικο σου. Αλλιως κοιτα και τον κορνελακη στη νικαια που το παω εγω.

Οχι λογω μεγεθους. Και κυριως λογω ψυχολογιας μη το χτυπησουν :)

Από το καλοκαίρι το έχει οπότε ένα service έχει κανει. Ευχαριστημένος γενικά ειδικά για έλεγχο το ξεψαχνισε. 

 

Στα του μεγέθους είχα βρει την υγεία μου με το note. Είναι το ιδανικό μέγεθος για πόλη. 

Βολεύει υπερβολικά στο παρκάρισμα και στις μανούβρες ενώ έχει πάρα πόλους χώρους για το μέγεθος του (κάθομαι άνετα στο πίσω κάθισμα με ρυθμισμένο του οδηγού για εμένα και είμαι 1. 90). Χάνει σε πορτμπαγκάζ αλλά λύνεται με μια μπαγκαζιερα. 

 

Το μεγάλο πρόβλημα του ήταν ότι ήταν βάρκα γυαλο. Καμία σταθερότητα και αίσθηση στην οδήγηση. 

Αρχικά η ιδέα ήταν να το κρατήσω σαν βασικό αυτοκίνητο (με τις οποίες υποχωρήσεις) για κάνα 3ρι χρόνια ακόμα μέχρι να τελειώσει ένα δάνειο που έχω και να επερνα κάτι καινούργιο για βασικό αυτοκίνητο(το νισαν θα έμενε για  δεύτερο πόλης μέχρι να σαπίσει γιατι δεν είχε ούτε τέλη.) 

 

 

Τώρα αλλάζει λίγο το πλάνο, σε καινούργιο δεν θέλω να πάω ακόμα και να φορτωθω άλλο ένα δάνειο, οπότε υπολογίζω να πάρω κάποιο all around που θα με καλύψει από χώρους τουλάχιστον μέχρι (και εάν) έρθει δεύτερο παιδι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τωρα ειδα το budget σου.  Στα 7 8κ  συν οτι σε βόλεψε το note μια λυση ειναι και ενα i20 μετα του 14 15  . Φυσικα υπρχει και το κλιο στα χρηματα αυτα. Το i20 οκ αξιοπιστο τερμα και φτηνο σερβις. Το ειχα 2 χρονια το ι20 μτχ το ειχα πάρει δεν εκαμε κιχ. Μονο το σερβις του  . Δες το σαν οικονομικη λυση και οταν ευκολιθεις το δινεις χωρις πολυ χασουρα. 

 

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...