Προς το περιεχόμενο

Οριστικό: Τετραετή τα τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών- Δυνατότητα στους πτυχιούχους να κάνουν μόνο Μεταπτυχιακά και όχι Διδακτορικά- ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΤΕΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

21 ώρες πριν, Gingerbread είπε

Νομίζω είναι η προέκταση κάποιων paramedics που λένε αα εμείς στην Αμερική είμαστε πάνω από τους γιατρούς και κάτι παιδιών από ΙΕΚ που σπουδάζουν βοηθός αναισθησιολόγου και λένε τώρα που έγινα αναισθησιολόγος να γίνω και φαρμακοποιός; (β. φαρμακείου).

 

Επίσης υπάρχουν οι κατατακτήριες όπου οι νοσηλευτές όπως και άλλοι πτυχιούχοι μπορρούν να δώσουν. Δεν είναι θέμα λομπίου (lobby) απλά δεν μπορούν όλοι να γίνουν γιατροί χρειαζόμαστε και επαγγελματίες άλλων ειδικοτήτων.

 

Επίσης ο νοσηλευτής είναι ένα πολύ απαραίτητο επάγγελμα δεν είναι κάτι σαν γιατροί σε τιμωρία που δεν μπορούν να ασκήσουν την ιατρική, είναι απλά ένα πολύ συναφές, αλλά παρόλα αυτά διαφορετικό λειτούργημσ.

Εντελώς πληροφοριακά θα πω ότι κάπως έτσι είναι... Οι νοσηλευτές δεν έχουν ουδεμία σχέση με ιατρική. Κατά βάση μαθαίνουν και αυτοί παθολογίες ανατομικές, βιολογικές κλπ κλπ αλλά, ενώ η ιατρική μελετά τις ασθένειες τα αίτια και τις θεραπείες η νοσηλευτική μελετά την αντίδραση και τις ανάγκες της ανθρώπινης προσωπικότητας όταν αυτή βιώνει βιοπαθολογικά ή φυσιολογικά φαινόμενα. Ενώ οι γιατροί κάνουν διάγνωση σε ασθένειες, οι νοσηλευτές διαγιγνώσκουν προβλήματα. Κάποτε που η ιατρική ήταν εντελώς παραδοσιακή, τη νοσηλεία του ασθενή την έκανε και αυτή ο γιατρός και αυτό όλο μαζί ονομαζόταν ιατρική. Αργότερα που τα πράγματα έγιναν περίπλοκα οι επιστήμες αυτές χωρίστηκαν. Σήμερα, στις περιπτώσεις όπου κρίνονται σοβαρές, δεν είναι δυνατόν να πετύχουμε θεραπεία αν μαζί με την ιατρική φροντίδα δεν παρέχεται και εφάμιλλη νοσηλευτική φροντίδα η οποία θα πρέπει να είναι και τεκμηριωμένη.Την καλύτερη θεραπεία να προτείνεις για τους ασθενείς σου δεν θα γίνει πρόοδος αν δεν συνεργαστείς με ένα εξίσου εξειδικευμένο νοσηλευτή που να γνωρίζει πως να την κάνει να δουλέψει. Αυτοί οι νοσηλευτές όμως είναι επιστήμονες δεν έβγαλαν ΙΕΚ. Είναι άκρως απαραίτητοι όσο οι γιατροί, τα φάρμακα και τα μηχανήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 284
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, V.I.Smirnov είπε

Η πηγή είμαι εγώ ο ίδιος.
Εγώ δεν πήγα.
Κι αφού το κατάφερα εγώ που η οξύνοιά μου είναι στον μέσο όρο, μπορούν κι οι άλλοι.
Εξαλλου μεταξύ των αριστευσάντων υπάρχουν μαθητές που επίσης δεν πήγαν φροντιστήριο, σχεδόν κάθε χρονιά.

Όσοι λοιπόν δεν έχουν τα μέσα, να φροντίσουν να αποκτήσουν τις άλλες ικανότητες χαρακτήρα που χρειάζονται για να τα αναπληρώσουν.
Υπομονή, πειθαρχία, θέληση, μεγαλύτερη προσπάθεια κ.α.
Εξάλλου θα τους κάνει καλό και μακροπρόθεσμα.
Εκείνοι που δεν μπορούν ούτε αυτό, απλώς ας στραφούν αλλού...

-

Στα post σου κάνεις κάποιες γενικεύσεις που εκφέρονται σχεδόν δογματικά ως "οι αλήθειες". Αν διαβάσεις λίγο το λήμμα list of fallacies και επανεξετάσεις τα επιχειρήματά σου πιστεύω ότι θα το καταλάβεις, καθώς, από τον -στα όρια του επιτηδευμένου- λόγο σου και των επιτευγμάτων σου που αναφέρεις, εκτιμώ είναι πως είσαι οξύνους, παρότι θέλεις να μην το γράψεις ο ίδιος και σε περάσουμε για επηρμένο!

Το ότι κατόρθωσες, υπό πιθανώς αντίξοες συνθήκες, να πετύχεις, δεν συνεπάγεται ότι οι κανόνες με τους οποίους το έκανες είναι οι ορθότεροι, ότι άλλοι που δεν τα κατάφεραν με το δικό σου τρόπο -αλλά βρήκαν άλλους- είναι υποδεέστεροι ως άνθρωποι αλλά και ως επιστήμονες.

Στις πανελλαδικές εξετάσεις το κριτήριο της επιτυχίας δεν ευνοεί μόνον μια κατηγορία ανθρώπων, αλλά θεωρώ ότι αγνοεί χαρακτηριστικά εξαιρετικά χρήσιμα στην κοινωνία. Η επικοινωνία, η διπλωματία, η ενσυναίσθηση, η δημιουργικότητα...

Έχω γνωρίσει άριστους επιστήμονες, με πολλά από τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις, που η αδυναμίες τους στο επικοινωνιακό κομμάτι τους κάνουν δύσκολους συνεργάτες, ενίοτε και τοξικούς.

Ένα άλλο θέμα που αρκετοί παραγνωρίζουν είναι πως αριστεία στα μαθήματα δεν συνεπάγεται πραγματική ικανότητα στο αντικείμενο, όταν η γνώση ζητηθεί να εφαρμοστεί εμπράκτως εκτός του "αποστειρωμένου" πανεπιστημιακού περιβάλλοντος.

Θα ήθελα, παρά την κριτική μου, να σχολιάσεις τα παραπάνω. Η ποικιλία των απόψεων και η συζήτηση μας βελτιώνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, AlkisGhost είπε

Κατά βάση μαθαίνουν και αυτοί παθολογίες ανατομικές, βιολογικές κλπ κλπ αλλά, ενώ η ιατρική μελετά τις ασθένειες τα αίτια και τις θεραπείες η νοσηλευτική μελετά την αντίδραση και τις ανάγκες της ανθρώπινης προσωπικότητας όταν αυτή βιώνει βιοπαθολογικά ή φυσιολογικά φαινόμενα. Ενώ οι γιατροί κάνουν διάγνωση σε ασθένειες, οι νοσηλευτές διαγιγνώσκουν προβλήματα.

Μελετα τις αναγκες και την αντιδραση της ανθρωπινης προσωπικότητας η ..νοσηλευτική. Η Ψυχιατρική δηλαδή μαλλον νοσηλεία θα κάνει..
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, AlkisGhost είπε

Εντελώς πληροφοριακά θα πω ότι κάπως έτσι είναι... Οι νοσηλευτές δεν έχουν ουδεμία σχέση με ιατρική. Κατά βάση μαθαίνουν και αυτοί παθολογίες ανατομικές, βιολογικές κλπ κλπ αλλά, ενώ η ιατρική μελετά τις ασθένειες τα αίτια και τις θεραπείες η νοσηλευτική μελετά την αντίδραση και τις ανάγκες της ανθρώπινης προσωπικότητας όταν αυτή βιώνει βιοπαθολογικά ή φυσιολογικά φαινόμενα. Ενώ οι γιατροί κάνουν διάγνωση σε ασθένειες, οι νοσηλευτές διαγιγνώσκουν προβλήματα. Κάποτε που η ιατρική ήταν εντελώς παραδοσιακή, τη νοσηλεία του ασθενή την έκανε και αυτή ο γιατρός και αυτό όλο μαζί ονομαζόταν ιατρική. Αργότερα που τα πράγματα έγιναν περίπλοκα οι επιστήμες αυτές χωρίστηκαν. Σήμερα, στις περιπτώσεις όπου κρίνονται σοβαρές, δεν είναι δυνατόν να πετύχουμε θεραπεία αν μαζί με την ιατρική φροντίδα δεν παρέχεται και εφάμιλλη νοσηλευτική φροντίδα η οποία θα πρέπει να είναι και τεκμηριωμένη.Την καλύτερη θεραπεία να προτείνεις για τους ασθενείς σου δεν θα γίνει πρόοδος αν δεν συνεργαστείς με ένα εξίσου εξειδικευμένο νοσηλευτή που να γνωρίζει πως να την κάνει να δουλέψει. Αυτοί οι νοσηλευτές όμως είναι επιστήμονες δεν έβγαλαν ΙΕΚ. Είναι άκρως απαραίτητοι όσο οι γιατροί, τα φάρμακα και τα μηχανήματα.

Συμφωνούμε. Απλά το ΙΕΚ δεν βγάζει νοσηλευτές, βγάζει βοηθούς αυτών για ορισμένα πολύ πρακτικά πράγματα. Δεν είμαι υπέρ των ΙΕΚ παρόλα αυτά βρίσκω αστείο κάποιος βοηθός νοσηλευτή να μην μπορεί να εξελιχθεί σε νοσηλευτή μετά από κάποια χρόνια και εκπαίδευση. Και δεν εννοώ να κάνει 4 χρόνια νοσηλευτικής (+2 ΙΕΚ=6) αλλά με κάποια προϋπηρεσία και κάποια σημαντική επιμόρφωση ίσως έχει νόημα. Ο νοσηλευτής τώρα ως προς τον γιατρό βασικά είναι άλλοι κόσμοι. Χωρίς επουδενί να σημαίνει ότι δεν είναι κρίσιμος ο νοσηλευτής και για τον γιατρό και για τον ασθενή. Ξαναλέω δεν είναι αποτυχημένος γιατρός, είναι αυτός που κρατάει το νοσοκομείο όρθιο για να δουλέψουν οι γιατροί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, xgol είπε

Μελετα τις αναγκες και την αντιδραση της ανθρωπινης προσωπικότητας η ..νοσηλευτική. Η Ψυχιατρική δηλαδή μαλλον νοσηλεία θα κάνει..
 

 

1 λεπτό πριν, Gingerbread είπε

Συμφωνούμε. Απλά το ΙΕΚ δεν βγάζει νοσηλευτές, βγάζει βοηθούς αυτών για ορισμένα πολύ πρακτικά πράγματα. Δεν είμαι υπέρ των ΙΕΚ παρόλα αυτά βρίσκω αστείο κάποιος βοηθός νοσηλευτή να μην μπορεί να εξελιχθεί σε νοσηλευτή μετά από κάποια χρόνια και εκπαίδευση. Και δεν εννοώ να κάνει 4 χρόνια νοσηλευτικής (+2 ΙΕΚ=6) αλλά με κάποια προϋπηρεσία και κάποια σημαντική επιμόρφωση ίσως έχει νόημα. Ο νοσηλευτής τώρα ως προς τον γιατρό βασικά είναι άλλοι κόσμοι. Χωρίς επουδενί να σημαίνει ότι δεν είναι κρίσιμος ο νοσηλευτής και για τον γιατρό και για τον ασθενή. Ξαναλέω δεν είναι αποτυχημένος γιατρός, είναι αυτός που κρατάει το νοσοκομείο όρθιο για να δουλέψουν οι γιατροί.

Κοίτα, δεν ξέρω τι παίζει με τα ΙΕΚ ακριβώς αλλά τελείως άσχετοι δεν μπορεί να είναι σίγουρα ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και από εκεί μια διέξοδος; Δεν ξέρω. Σίγουρα η φιλοσοφία εκπαίδευσης είναι διαφορετική.  Ας μας πει ένας νοσηλευτής.  Εγώ ανέφερα απλά το παράδειγμα των νοσηλευτών γιατί συνεργάζομαι μαζί τους καθημερινώς και το παράδειγμα αυτό ταιριάζει στην αρχική  κουβέντα... Σε αυτά που λες έχω μόνο να διορθώσω ότι οι νοσηλευτές δουλεύουν για τους ασθενείς, όχι για μας. Κατά παραχώρηση και επειδή έγινε συνήθεια μας βοηθάνε. Ειδάλλως κατ' εμέ δεν είσαι γιατρός αν τα χεράκια σου δεν πιάνουν... Αν για μια δουλειά που κάνει ο νοσηλευτής μόνος του εγώ θέλω τρία άτομα να με βοηθάνε τότε το πρόβλημα το έχω εγώ ( μερικοί το κατάλαβαν νωρίς αυτό).  Τα νοσοκομεία τα κρατάνε όρθια όλοι..και οι γιατροί μας και οι νοσηλευτές μας και οι καθαρίστριες μας και οι βοηθοί θαλάμων (άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή )  Για τα περαιτέρω του τι είναι η νοσηλευτική καλύτερα μερικοί να ανοίξουν κανένα βιβλίο να ξεστραβωθούν γιατί από εξυπνάδες βρίθουν αλλά από γνώσεις μηδέν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, AlkisGhost είπε

 

Κοίτα, δεν ξέρω τι παίζει με τα ΙΕΚ ακριβώς αλλά τελείως άσχετοι δεν μπορεί να είναι σίγουρα ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και από εκεί μια διέξοδος; Δεν ξέρω. Σίγουρα η φιλοσοφία εκπαίδευσης είναι διαφορετική.  Ας μας πει ένας νοσηλευτής.  Εγώ ανέφερα απλά το παράδειγμα των νοσηλευτών γιατί συνεργάζομαι μαζί τους καθημερινώς και το παράδειγμα αυτό ταιριάζει στην αρχική  κουβέντα... Σε αυτά που λες έχω μόνο να διορθώσω ότι οι νοσηλευτές δουλεύουν για τους ασθενείς, όχι για μας. Κατά παραχώρηση και επειδή έγινε συνήθεια μας βοηθάνε. Ειδάλλως κατ' εμέ δεν είσαι γιατρός αν τα χεράκια σου δεν πιάνουν... Αν για μια δουλειά που κάνει ο νοσηλευτής μόνος του εγώ θέλω τρία άτομα να με βοηθάνε τότε το πρόβλημα το έχω εγώ ( μερικοί το κατάλαβαν νωρίς αυτό).  Τα νοσοκομεία τα κρατάνε όρθια όλοι..και οι γιατροί μας και οι νοσηλευτές μας και οι καθαρίστριες μας και οι βοηθοί θαλάμων (άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή )  Για τα περαιτέρω του τι είναι η νοσηλευτική καλύτερα μερικοί να ανοίξουν κανένα βιβλίο να ξεστραβωθούν γιατί από εξυπνάδες βρίθουν αλλά από γνώσεις μηδέν.

Για τον εαυτό σου μιλας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, AlkisGhost είπε

Κοίτα, δεν ξέρω τι παίζει με τα ΙΕΚ ακριβώς αλλά τελείως άσχετοι δεν μπορεί να είναι σίγουρα ίσως θα έπρεπε να υπάρχει και από εκεί μια διέξοδος; Δεν ξέρω. Σίγουρα η φιλοσοφία εκπαίδευσης είναι διαφορετική.  Ας μας πει ένας νοσηλευτής.  Εγώ ανέφερα απλά το παράδειγμα των νοσηλευτών γιατί συνεργάζομαι μαζί τους καθημερινώς και το παράδειγμα αυτό ταιριάζει στην αρχική  κουβέντα... Σε αυτά που λες έχω μόνο να διορθώσω ότι οι νοσηλευτές δουλεύουν για τους ασθενείς, όχι για μας. Κατά παραχώρηση και επειδή έγινε συνήθεια μας βοηθάνε. Ειδάλλως κατ' εμέ δεν είσαι γιατρός αν τα χεράκια σου δεν πιάνουν... Αν για μια δουλειά που κάνει ο νοσηλευτής μόνος του εγώ θέλω τρία άτομα να με βοηθάνε τότε το πρόβλημα το έχω εγώ ( μερικοί το κατάλαβαν νωρίς αυτό).  Τα νοσοκομεία τα κρατάνε όρθια όλοι..και οι γιατροί μας και οι νοσηλευτές μας και οι καθαρίστριες μας και οι βοηθοί θαλάμων (άλλη μεγάλη κουβέντα αυτή )  Για τα περαιτέρω του τι είναι η νοσηλευτική καλύτερα μερικοί να ανοίξουν κανένα βιβλίο να ξεστραβωθούν γιατί από εξυπνάδες βρίθουν αλλά από γνώσεις μηδέν.

Ο γιατρός δεν είναι απαραίτητο να πιάνουν τα χέρια του. Και ο γιατρός δεν είναι μόνο χέρια. Μπορεί κάποιος να μην κάννει για χειρουργός, να μην είναι δεξιοτέχνης. Αλλά να είναι εξαιρετικός στη διαφοροδιάγνωση και να είναι ένας εξαιρετικός παθολόγος και πάει λέγοντας. 

Όσο για το ποιος δουλεύει για ποιον..το κέντρο της ιατρικής είναι ο ασθενής όλοι σε ένα νοσοκομείο για αυτόν δουλεύουμε. "Δουλεύει" για τον γιατρό με την έννοια ότι θα σου κάνει πράγματα που πρέπει να γίνουν, θα πεις θέλω ένα ορό εδώ θα στον βάλουν κτλ κτλ. Δεν είναι θέμα συνήθειας. Και κρατάνε όρθιο το νοσοκομείο με την έννοια ότι έχουν και οργανωτικό ρόλο και στις προμήθειες και στο να γίνονται νοσηλευτικές πράξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, filipN είπε

- Για την αντιμετώπιση των διπλωματούχων-πτυχιούχων αποφασίζει η ίδια η “αγορά” στηριζόμενη στα δικά της κριτήρια και όχι στις επιθυμίες των διαφορετικών υποψηφίων εργαζομένων.

- Όσον αφορά τώρα το θέμα της βαθμολογίας των πανελληνίων εξετάσεων τι ακριβώς νομίζετε ότι δείχνει αυτή; Μπορεί να δείξει το επίπεδο της νοημοσύνης και την κριτική ικανότητα του εξεταζόμενου και υποψήφιου επιστήμονα; Ή την ικανότητά του να παρακολουθήσει το συγκεκριμένο είδος εκπαίδευσης που θα του επιτρέψει να ασκήσει μελλοντικά με επιτυχία ένα (επιστημονικό) επάγγελμα; Αυτά μπορούν να τα δείξουν μόνο ειδικά τεστ.

- Το μοναδικό που μπορεί να δείξει η βαθμολογία των πανελληνίων είναι τις επιδόσεις του εξεταζόμενου-μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή-σε μια διδασκαλία (φροντιστηριακού τύπου) η οποία στηρίζεται στην ασκησιολογία και τη μεθοδολογία η οποία είναι πολύ μακριά από την ανάγκη για ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.

Κανείς δεν μπορεί να παράξει αξιόλογο επιστημονικό έργο στηριζόμενος αποκλειστικά και μόνο στη μακροχρόνια εξάσκηση και τη μεθοδολογία. Καλώς ή κακώς, είναι απαραίτητες και η υψηλή νοημοσύνη και η άριστη κριτική ικανότητα.

 

Δεν αναφέρθηκα εγώ στον παράγοντα Καλός βαθμός Πανελλήνιων εξετάσεων=Καλός επαγγελματίας αύριο.Ισα Ισα εγω προσπάθησα να καταρρίψω το επιχείρημα Καλός βαθμός Πανελλήνιων εξετάσεων=Καλό πανεπιστημίο.Για το οτί αποφασίζει η αγορά στα ηλίθια κριτήρια που έχει θεσπίσει με βρίσκει σύμφωνο.Δυστηχώς πουθενα δεν είναι τέλεια.

6 ώρες πριν, golden33 είπε

Το είπε και ένα παιδί πιο πάνω αλλά δεν το σχολιάσατε. Υπάρχουν παιδιά που σπουδάζουν Αγγλία γιατί δεν πέρασαν εδώ μέσω Πανελληνίων και μάλιστα 3 έτη σπουδών και όχι 4 και επιστρέφουν και έχουν τα ίδια δικαιώματα με εσάς. 

Επειδή πραγματικά δεν γνωρίζω, το επίπεδο σπουδών από αυτές τις σχολές της Αγγλίας πως είναι σε σύγκριση με τα ελληνικά ΤΕΙ και τα ΑΕΙ?

Βλέπω μία σχετική εμπάθεια όσον αφορά τα ΤΕΙ.

Δεν απευθύνομαι προσωπικά σε σένα και ας έκανα παράθεση το μήνυμά σου. Απλά θέλω να εκφράσω τον προβληματισμό μου και να ακούσω απόψεις.

Επειδή όλοι έχουμε και μια "'αποψη" δεν νομιζω οτι θα βγει κανενα νόημα.

Εγω εμμένω στο εξής:

Οταν ενα πανεπιστήμιο, ορίζει το πτυχίο που δίνει με βάση το Ευρωπαικό πρότυπο διαδκτικών μονάδων (το γνωστό ects), και καταλήγουμε να έχουμε δυο ίδιων τίτλων πτυχία με μαθήματα ίδιων διδακτικών μόναδων και διαφορετικά δικαιώματα το πτυχίο τους κάτι δεν πάει καλα.Ας βάλουμε τώρα και το πανεπιστήμιο της Αγγλία (και όποιας άλλης χώρας επιθυμείτε),με πτυχίο μαθημάτων ίδιων μονάδων και θα χαθεί η μπάλα τελείως.

Σε αυτο να προσθεσουμε στο πτυχίο ΤΕΙ και ενα μεταπτυχιακό?Που ενα καλό μεταπτυχιακό απογειώνει τις πιστωτικές μονάδες απο όλα τα προπτυχιακά πανεπιστημία? Στα χαρτιά μόνο γιατί στην πράξη.........κλάμα.(και φτάσαμε με το καλό μεταπτυχιακό στα 6 ετη σπουδών.)

 

Και εις άλλα με υγεία.

Ας 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, vasilllis είπε

Επειδή όλοι έχουμε και μια "'αποψη" δεν νομιζω οτι θα βγει κανενα νόημα.

Εγω εμμένω στο εξής:

Οταν ενα πανεπιστήμιο, ορίζει το πτυχίο που δίνει με βάση το Ευρωπαικό πρότυπο διαδκτικών μονάδων (το γνωστό ects), και καταλήγουμε να έχουμε δυο ίδιων τίτλων πτυχία με μαθήματα ίδιων διδακτικών μόναδων και διαφορετικά δικαιώματα το πτυχίο τους κάτι δεν πάει καλα.Ας βάλουμε τώρα και το πανεπιστήμιο της Αγγλία (και όποιας άλλης χώρας επιθυμείτε),με πτυχίο μαθημάτων ίδιων μονάδων και θα χαθεί η μπάλα τελείως.

Σε αυτο να προσθεσουμε στο πτυχίο ΤΕΙ και ενα μεταπτυχιακό?Που ενα καλό μεταπτυχιακό απογειώνει τις πιστωτικές μονάδες απο όλα τα προπτυχιακά πανεπιστημία? Στα χαρτιά μόνο γιατί στην πράξη.........κλάμα.(και φτάσαμε με το καλό μεταπτυχιακό στα 6 ετη σπουδών.)

 

Και εις άλλα με υγεία.

Ας 

Συμφωνώ. Το έγραψα πιο πολύ για να δω την άποψη των ατόμων που θεωρούν ότι τα άτομα από ΤΕΙ δεν θα έπρεπε ποτέ να αποκτήσουν τα ίδια δικαιώματα με τα άτομα από ΑΕΙ.

Αλλά δεν βλέπω να το σχολιάζουν....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απλή είναι η ιστορία.

Το λεγόμενο "αντί Μπολώνια" μέτωπο που αφορά έμμεσα ή άμεσα το ζήτημα των ετών σπουδών και των ECTS έχει να κάνει με το ότι το να υφίστανται 5 έτη σπουδών στις πολυτεχνικές σχολές τους δίνει το δικαίωμα του μονοπωλίου μέσω των Ε.Δ.

Ο λόγος: ένα βασιλικό, ούτε καν προεδρικό, διάταγμα του 1935 για το ποίος πρέπει να ασκεί το επάγγελμα του μηχανικού με βάση τα έτη σπουδών.

Η Μπολώνια λειτουργεί διαφορετικά. Το ουσιαστικό ζήτημα είναι το περιεχόμενο των σπουδών και όχι αν η διάρκεια είναι 3 ή 4 ή 5 έτη. 

Ενδεικτικά αν κάποιος ψάξει τις ιστοσελίδες του technical university του Μονάχου θα διαπιστώσει ότι στις 3 παραδοσιακές ειδικότητες μηχανικού, πολιτικού, μηχανολόγου και ηλεκτρολόγου το bathcelor δίνεται στα 3 έτη και στις 180 ECTS.

Επεξ/σία από jimdenin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, jimdenin είπε

Απλή είναι η ιστορία.

Το λεγόμενο "αντί Μπολώνια" μέτωπο που αφορά έμμεσα ή άμεσα το ζήτημα των ετών σπουδών και των ECTS έχει να κάνει με το ότι το να υφίστανται 5 έτη σπουδών στις πολυτεχνικές σχολές τους δίνει το δικαίωμα του μονοπωλίου μέσω των Ε.Δ.

Ο λόγος: ένα βασιλικό, ούτε καν προεδρικό, διάταγμα του 1935 για το ποίος πρέπει να ασκεί το επάγγελμα του μηχανικού με βάση τα έτη σπουδών.

Η Μπολώνια λειτουργεί διαφορετικά. Το ουσιαστικό ζήτημα είναι το περιεχόμενο των σπουδών και όχι αν η διάρκεια είναι 3 ή 4 ή 5 έτη. 

Ενδεικτικά αν κάποιος ψάξει τις ιστοσελίδες του technical university του Μονάχου θα διαπιστώσει ότι στις 3 παραδοσιακές ειδικότητες μηχανικού, πολιτικού, μηχανολόγου και ηλεκτρολόγου το bathcelor δίνεται στα 3 έτη και στις 180 ECTS.

Δεν ειναι κριτήριο πλεον τα έτη σπουδων σε ρνα πανεπιστήμιο .

Ακομα και ετσι ,πως γινεται το ΠΑΔΑ με πενταετη προγραμμα,ιδιες διδακτικές μοναδες να μην εχει ιδια δικαιωματα με το ΕΜΠ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, vasilllis είπε

Ακομα και ετσι ,πως γινεται το ΠΑΔΑ με πενταετη προγραμμα,ιδιες διδακτικές μοναδες να μην εχει ιδια δικαιωματα με το ΕΜΠ;

Γιατί άραγε....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, vasilllis είπε

Δεν ειναι κριτήριο πλεον τα έτη σπουδων σε ρνα πανεπιστήμιο .

Ακομα και ετσι ,πως γινεται το ΠΑΔΑ με πενταετη προγραμμα,ιδιες διδακτικές μοναδες να μην εχει ιδια δικαιωματα με το ΕΜΠ;

Στην περίπτωση του ΠΑΔΑ μόνο εικασίες μπορώ να κάνω.

Τα  ενδεχόμενα  για μένα προσωπικά, τα εξής δυό:

1) Το καλό σενάριο είναι απλά να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αντιστοίχισης με τα τμήματα του ΕΜΠ, ουσιαστικά να χαρακτηριστεί και επισήμως η σχολή μηχανικών του ΠΑΔΑ ως πολυτεχνική, ώστε έπειτα να πάει η υπόθεση στο ΤΕΕ και να τελειώσει η ιστορία με την έκδοση των Ε.Δ.

2) Το όχι καλό σενάριο είναι το ότι τρενάρουν όλη την κατάσταση και ουσιαστικά την έχουν παγώσει. Υποψία υπάρχει μήπως το ΠΑΔΑ κάποια στιγμή δεν μπορέσει να συνεχίσει ως πανεπιστημιακό ίδρυμα και ίσως, λέω ίσως, μετατραπεί σε αυτό που ήθελε η τωρινή κυβέρνηση και είχε δηλώσει ως αξιωματική αντιπολίτευση δηλαδή ένα πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών. 

Επεξ/σία από jimdenin
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, jimdenin είπε

Στην περίπτωση του ΠΑΔΑ μόνο εικασίες μπορώ να κάνω.

Τα  ενδεχόμενα  για μένα προσωπικά, τα εξής δυό:

1) Το καλό σενάριο είναι απλά να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες αντιστοίχισης με τα τμήματα του ΕΜΠ, ουσιαστικά να χαρακτηριστεί και επισήμως η σχολή μηχανικών του ΠΑΔΑ ως πολυτεχνική, ώστε έπειτα να πάει η υπόθεση στο ΤΕΕ και να τελειώσει η ιστορία με την έκδοση των Ε.Δ.

2) Το όχι καλό σενάριο είναι το ότι τρενάρουν όλη την κατάσταση και ουσιαστικά την έχουν παγώσει. Υποψία υπάρχει μήπως το ΠΑΔΑ κάποια στιγμή δεν μπορέσει να συνεχίσει ως πανεπιστημιακό ίδρυμα και ίσως, λέω ίσως, μετατραπεί σε αυτό που ήθελε η τωρινή κυβέρνηση και είχε δηλώσει ως αξιωματική αντιπολίτευση δηλαδή ένα πανεπιστήμιο εφαρμοσμένων επιστημών. 

Το πρόβλημα είναι ότι εξαπατώνται οι μαθητές στις πανελλαδικές. Γιατί πρέπει να τα ξέρεις όλα αυτά; Βλέπεις ηλ μηχ και λες θα γίνεις ηλ μηχ. Όχι να βγεις απο καπου να σου λενε ποσο σπουδαίο τμήμα είναι και να μην είσαι τίποτα. Το ΠΑΔΑ για κάποιο λόγο δεν το σέβεται/εκτιμά κανένας όπως δεν σεβόταν κανείς και τα ΑΤΕΙ και μια ζωή τα θεωρούσαν το παρακατιανό αδερφάκι των πανεπιστημίων. Το ΤΕΙ είναι κάτι σαν τιμωρία όσων δεν διάβασαν στο μυαλό της πολιτείας και της κοινωνίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...