Προς το περιεχόμενο

Οριστικό: Τετραετή τα τμήματα Εφαρμοσμένων Επιστημών- Δυνατότητα στους πτυχιούχους να κάνουν μόνο Μεταπτυχιακά και όχι Διδακτορικά- ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΤΕΙ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, xgol είπε

Στις παραισθήσεις κάποιων.

Νομίζω είναι η προέκταση κάποιων paramedics που λένε αα εμείς στην Αμερική είμαστε πάνω από τους γιατρούς και κάτι παιδιών από ΙΕΚ που σπουδάζουν βοηθός αναισθησιολόγου και λένε τώρα που έγινα αναισθησιολόγος να γίνω και φαρμακοποιός; (β. φαρμακείου).

 

Επίσης υπάρχουν οι κατατακτήριες όπου οι νοσηλευτές όπως και άλλοι πτυχιούχοι μπορρούν να δώσουν. Δεν είναι θέμα λομπίου (lobby) απλά δεν μπορούν όλοι να γίνουν γιατροί χρειαζόμαστε και επαγγελματίες άλλων ειδικοτήτων.

 

Επίσης ο νοσηλευτής είναι ένα πολύ απαραίτητο επάγγελμα δεν είναι κάτι σαν γιατροί σε τιμωρία που δεν μπορούν να ασκήσουν την ιατρική, είναι απλά ένα πολύ συναφές, αλλά παρόλα αυτά διαφορετικό λειτούργημσ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 284
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ΚΑΤΕΕ - ΤΕΙ - ΑΕΙ

Εγώ ένα πράγμα ξέρω.΄Οταν ρωτάνε την θεία μου που τελείωσε ΑΣΤΕΜ ΚΑΤΕΕ-Κατεύθυνσης Δομικών Έργων τι επαγγέλλεται, απαντάει πολιτικός υπομηχανικός. Ξεκάθαρα πράγματα!

Τώρα έχουν γίνει όλα ίδια και τσακώνεστε μεταξύ σας!

Είναι όμως;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

Δουλειά του ΠΜ είναι να το γνωρίζει όχι του ΜΜ..

Αφού είναι δουλειά του ΠΜ, τι δουλειά έχει ένας ΜΜ (ΤΕ) να εκφέρει άποψη για αυτό (και μάλιστα ελλιπή απ' ό, τι αποδείχθηκε), διηγούμενος ένα αφήγημα τύπου "οι ΠΜ να δεις τι υπογράφουν" 

 

Όσο για το ότι έγινα εριστικός, ξέρεις, δεν ξύπνησα μια μέρα και είπα "κάτσε να του την πω". Ξεκίνησε από τη στιγμή που άρχισες να λες "εσύ ως νεότερος ίσως να μην ξέρεις, ρώτα κάποιον παλαιότερο να σου πει" ή "και να μην επιμένεις για κάποια πράγματα αν δεν τα γνωρίζεις". Μέχρι εκείνη τη στιγμή μια χαρά τα λέγαμε.

 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, MauroPaltoudias είπε

Αφού είναι δουλειά του ΠΜ, τι δουλειά έχει ένας ΜΜ (ΤΕ) να εκφέρει άποψη για αυτό (και μάλιστα ελλιπή απ' ό, τι αποδείχθηκε), διηγούμενος ένα αφήγημα τύπου "οι ΠΜ να δεις τι υπογράφουν" 

 

Όσο για το ότι έγινα εριστικός, ξέρεις, δεν ξύπνησα μια μέρα και είπα "κάτσε να του την πω". Ξεκίνησε από τη στιγμή που άρχισες να λες "εσύ ως νεότερος ίσως να μην ξέρεις, ρώτα κάποιον παλαιότερο να σου πει" ή "και να μην επιμένεις για κάποια πράγματα αν δεν τα γνωρίζεις". Μέχρι εκείνη τη στιγμή μια χαρά τα λέγαμε.

 

ΟΚ ότι πεις συνάδελφε Πμ( Msc) . Συμφωνώ... Οι γνώσεις σου, που μου προσέφερε θυσαυρος.. 

Επεξ/σία από @pnea1973
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/4/2022 στις 1:32 ΜΜ, pi314 είπε

Πρέπει να έχει την ίδια αντιμετώπιση και εξέλιξη ένας που έγραψε 18.000 -19.000+ με έναν που έγραψε 13.000-14.000 μόρια? Τί πιστεύεις?

Για αντιμετώπιση όχι,συμφωνώ μαζί σου οτι δεν πρέπει να έχει ίδια στην αγορά εργασίας αυτός που τελειωνει το πολυτεχνειο Αθηνών και αυτός που τελειώνει το πολυτεχνείο Κρήτης.Γιατι αυτές οι δύο σχολές έχουν ίσα επαγγελματικά δικαιώματα αλλα υπήρξε χρονιά που είχε και μικρότερη βάση της κρήτης απο το τεί Πειραιά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

ΟΚ ότι πεις συνάδελφε Πμ( Msc) . Συμφωνώ... Οι γνώσεις σου, που μου προσέφερε θΗσαυρός.. 

Χαίρομαι που βοήθησα έναν παλαιότερο και πιο έμπειρο συνάδελφο να ενημερωθεί αναφορικά με το ισχύον - εδώ και μια πενταετία - status της νομοθεσίας, περί δικαιωμάτων υπογραφής των ΠΜ. 

Επεξ/σία από MauroPaltoudias
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, vasilllis είπε

Για αντιμετώπιση όχι,συμφωνώ μαζί σου οτι δεν πρέπει να έχει ίδια στην αγορά εργασίας αυτός που τελειωνει το πολυτεχνειο Αθηνών και αυτός που τελειώνει το πολυτεχνείο Κρήτης.Γιατι αυτές οι δύο σχολές έχουν ίσα επαγγελματικά δικαιώματα αλλα υπήρξε χρονιά που είχε και μικρότερη βάση της κρήτης απο το τεί Πειραιά.

- Για την αντιμετώπιση των διπλωματούχων-πτυχιούχων αποφασίζει η ίδια η “αγορά” στηριζόμενη στα δικά της κριτήρια και όχι στις επιθυμίες των διαφορετικών υποψηφίων εργαζομένων.

- Όσον αφορά τώρα το θέμα της βαθμολογίας των πανελληνίων εξετάσεων τι ακριβώς νομίζετε ότι δείχνει αυτή; Μπορεί να δείξει το επίπεδο της νοημοσύνης και την κριτική ικανότητα του εξεταζόμενου και υποψήφιου επιστήμονα; Ή την ικανότητά του να παρακολουθήσει το συγκεκριμένο είδος εκπαίδευσης που θα του επιτρέψει να ασκήσει μελλοντικά με επιτυχία ένα (επιστημονικό) επάγγελμα; Αυτά μπορούν να τα δείξουν μόνο ειδικά τεστ.

- Το μοναδικό που μπορεί να δείξει η βαθμολογία των πανελληνίων είναι τις επιδόσεις του εξεταζόμενου-μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή-σε μια διδασκαλία (φροντιστηριακού τύπου) η οποία στηρίζεται στην ασκησιολογία και τη μεθοδολογία η οποία είναι πολύ μακριά από την ανάγκη για ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.

Κανείς δεν μπορεί να παράξει αξιόλογο επιστημονικό έργο στηριζόμενος αποκλειστικά και μόνο στη μακροχρόνια εξάσκηση και τη μεθοδολογία. Καλώς ή κακώς, είναι απαραίτητες και η υψηλή νοημοσύνη και η άριστη κριτική ικανότητα.

 

Επεξ/σία από filipN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τις εξετάσεις, κάπως επιδερμική άποψη.
Ο βαθμός μόνος του δεν είναι τόσο σημαντικός. 
Αλλά είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος αντιμετώπισης της όλης εξεταστικής διαδικασίας από τον υποψήφιο.
Οι εξετάσεις μετρούν εμμέσως και αυτό - κι οι επικριτές τους τείνουν να το παραβλέπουν.

Ξανά λοιπόν, για να το καταλάβουν καλύτερα κάποιοι.
Η επιτυχία σε δύσκολες εξετάσεις, εν προκειμένω στις πανελλήνιες, κι επίσης περάτωση μιας δύσκολης σχολής, 
είναι μεταξύ άλλων ισχυρή ένδειξη
 - ότι έχεις αυτοπειθαρχία και συνέπεια σε πρόγραμμα δουλειάς,
 - ότι έχεις την απαιτούμενη θέληση να αρχίζεις και να τελειώνεις κάτι,  
 - ότι έχεις αντοχή στην πίεση της εργασίας,
 - ότι μπορείς να εστιάζεις και να περατώνεις μεσοπρόθεσμους ή μακροπρόθεσμους στόχους,
κ.α.

Ας μην βαυκαλίζονται λοιπόν κάποιοι ότι οι εξετάσεις δεν μετράνε.
Μόνον ο βαθμός όχι τόσο, αλλά η αντιμετώπιση όλης της διαδικασίας τους από τον υποψήφιο δείχνει πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Το "αξιόλογο επιστημονικό έργο" επηρεάζεται σημαντικά και από αυτά.

Η υψηλή νοημοσύνη και η κριτική ικανότητα είναι το ένα συστατικό, το οποίο ρέπει προς την έμφυτη μεριά.
Μποορεί κάποιος να το έχει περισσότερο ή λιγότερο - κι εξάλλου ως ένα βαθμό μπορεί να καλλιεργηθεί.
Το άλλο είναι παράγοντες όπως οι παραπάνω (αυτοπειθαρχία, προσήλωση, εργατικότητα κ.α.).
Και αυτοί φαίνονται από την εξεταστική διαδικασία.

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, V.I.Smirnov είπε

Για τις εξετάσεις, κάπως επιδερμική άποψη.
Ο βαθμός μόνος του δεν είναι τόσο σημαντικός. 
Αλλά είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος αντιμετώπισης της όλης εξεταστικής διαδικασίας από τον υποψήφιο.
Οι εξετάσεις μετρούν εμμέσως και αυτό - κι οι επικριτές τους τείνουν να το παραβλέπουν.

Ξανά λοιπόν, για να το καταλάβουν καλύτερα κάποιοι.
Η επιτυχία σε δύσκολες εξετάσεις, εν προκειμένω στις πανελλήνιες, κι επίσης περάτωση μιας δύσκολης σχολής, 
είναι μεταξύ άλλων ισχυρή ένδειξη
 - ότι έχεις αυτοπειθαρχία και συνέπεια σε πρόγραμμα δουλειάς,
 - ότι έχεις την απαιτούμενη θέληση να αρχίζεις και να τελειώνεις κάτι,  
 - ότι έχεις αντοχή στην πίεση της εργασίας,
 - ότι μπορείς να εστιάζεις και να περατώνεις μεσοπρόθεσμους ή μακροπρόθεσμους στόχους,
κ.α.

Ας μην βαυκαλίζονται λοιπόν κάποιοι ότι οι εξετάσεις δεν μετράνε.
Μόνον ο βαθμός όχι τόσο, αλλά η αντιμετώπιση όλης της διαδικασίας τους από τον υποψήφιο δείχνει πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Το "αξιόλογο επιστημονικό έργο" επηρεάζεται σημαντικά και από αυτά.

Η υψηλή νοημοσύνη και η κριτική ικανότητα είναι το ένα συστατικό, το οποίο ρέπει προς την έμφυτη μεριά.
Μποορεί κάποιος να το έχει περισότερο ή λιγότερο - κι εξάλλου ως ένα βαθμό μπορεί να καλλιεργηθεί.
Το άλλο είναι παράγοντες όπως οι παραπάνω (αυτοπειθαρχία, προσήλωση, εργατικότητα κ.α.).
Και αυτοί φαίνονται από την εξεταστική διαδικασία.

Το είπε και ένα παιδί πιο πάνω αλλά δεν το σχολιάσατε. Υπάρχουν παιδιά που σπουδάζουν Αγγλία γιατί δεν πέρασαν εδώ μέσω Πανελληνίων και μάλιστα 3 έτη σπουδών και όχι 4 και επιστρέφουν και έχουν τα ίδια δικαιώματα με εσάς. 

Επειδή πραγματικά δεν γνωρίζω, το επίπεδο σπουδών από αυτές τις σχολές της Αγγλίας πως είναι σε σύγκριση με τα ελληνικά ΤΕΙ και τα ΑΕΙ?

Βλέπω μία σχετική εμπάθεια όσον αφορά τα ΤΕΙ.

Δεν απευθύνομαι προσωπικά σε σένα και ας έκανα παράθεση το μήνυμά σου. Απλά θέλω να εκφράσω τον προβληματισμό μου και να ακούσω απόψεις.

Επεξ/σία από golden33
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, V.I.Smirnov είπε

Για τις εξετάσεις, κάπως επιδερμική άποψη.
Ο βαθμός μόνος του δεν είναι τόσο σημαντικός. 
Αλλά είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος αντιμετώπισης της όλης εξεταστικής διαδικασίας από τον υποψήφιο.
Οι εξετάσεις μετρούν εμμέσως και αυτό - κι οι επικριτές τους τείνουν να το παραβλέπουν.

Ξανά λοιπόν, για να το καταλάβουν καλύτερα κάποιοι.
Η επιτυχία σε δύσκολες εξετάσεις, εν προκειμένω στις πανελλήνιες, κι επίσης περάτωση μιας δύσκολης σχολής, 
είναι μεταξύ άλλων ισχυρή ένδειξη
 - ότι έχεις αυτοπειθαρχία και συνέπεια σε πρόγραμμα δουλειάς,
 - ότι έχεις την απαιτούμενη θέληση να αρχίζεις και να τελειώνεις κάτι,  
 - ότι έχεις αντοχή στην πίεση της εργασίας,
 - ότι μπορείς να εστιάζεις και να περατώνεις μεσοπρόθεσμους ή μακροπρόθεσμους στόχους,
κ.α.

Ας μην βαυκαλίζονται λοιπόν κάποιοι ότι οι εξετάσεις δεν μετράνε.
Μόνον ο βαθμός όχι τόσο, αλλά η αντιμετώπιση όλης της διαδικασίας τους από τον υποψήφιο δείχνει πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά.
Το "αξιόλογο επιστημονικό έργο" επηρεάζεται σημαντικά και από αυτά.

Η υψηλή νοημοσύνη και η κριτική ικανότητα είναι το ένα συστατικό, το οποίο ρέπει προς την έμφυτη μεριά.
Μποορεί κάποιος να το έχει περισότερο ή λιγότερο - κι εξάλλου ως ένα βαθμό μπορεί να καλλιεργηθεί.
Το άλλο είναι παράγοντες όπως οι παραπάνω (αυτοπειθαρχία, προσήλωση, εργατικότητα κ.α.).
Και αυτοί φαίνονται από την εξεταστική διαδικασία.

Μόνο που οι εξετάσεις γίνονται στην κορύφωση της εφηβείας που ο καθένας την βιώνει διαφορετικά. Πέραν από τα ρομαντικά περί διαβάσματος και διαχείρηση, αλλιώς το περνάς στην μεζονέτα σου στην κηφισία με τα ιδιαίτερα, το ιδιωτικό και το βοήθημα και αλλιώς στη γκράβα που οι γονείς δεν έχουν να σε στείλουν πολυτεχνείο κρήτης και παςΤΕΙ Αθήνας. Η βάση δείχνει πόσο έγραψε ο τελευταίος, όχι πόσο έγραψαν όλοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η επίκληση της εφηβείας είναι ανυπόστατο επιχείρημα.
Δεν υπάρχουν τέτοιες δικαιολογίες. 
Υπάρχει εχεφροσύνη, θέληση και πειθαρχία. 
Υπάρχουν αρχές που δίνονται από το οικογενειακό περιβάλλον.
Όποιος δεν τις έχει, δεν έχει σημαντικές δεξιότητες, οι οποίες είναι χρήσιμες παντού (π.χ. στον εργασιακό τομέα). Απλώς οι εξετάσεις είναι μια πρώτη περίπτωση όπου χρειάζονται στα σοβαρά.
Όποιος είναι πραγματικά ικανός, θα τα καταφέρει ακόμα κι όταν η κατάστασή του (οικογενειακή/οικονομική κλπ) είναι χαμηλή, το βλέπουμε κάθε χρόνο.
Π.χ., οι αριστεύσαντες είναι ως επί το πλείστον μαθητές μέσης κοινωνικής τάξης, με τα συνήθη μέσα. 
Κάποιοι μάλιστα δεν πηγαίνουν καν σε φροντιστήρια.
Όλοι αυτοί τα καταφέρνουν διότι έχουν τις παραπάνω ικανότητες ή φροντίζουν να τις καλιεργήσουν.
Πέραν του βαθμού λοιπόν, οποίος ως "στεγνή" τιμή έχει αμφισβητήσιμη αξία, αυτό είναι το πραγματικά σημαντικό που μετράνε οι εξετάσεις. Το πώς αξιοποιείς και βελτιώνεις τον χαρακτήρα σου για να ανταπεξέλθεις και να ξεπεράσεις μια μεγάλη δυσκολία και μια μεγάλη πρόκληση.

Όσο για εκείνους που τα ελλιπή μέσα τους πραγματικά τους εμποδίζουν να προχωρήσουν, αυτό είναι πρόβλημα κοινωνικής φύσης, όχι των εξετάσεων.

-
 

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, V.I.Smirnov είπε

Η επίκληση της εφηβείας είναι ανυπόστατο επιχείρημα.
Δεν υπάρχουν τέτοιες δικαιολογίες. Υπάρχει εχεφροσύνη, θέληση και πειθαρχία.
Όποιος δεν τις έχει, δεν έχει σημαντικές δεξιότητες, οι οποίες είναι χρήσιμες παντού (π.χ. στον εργασιακό τομέα) και απλώς οι εξετάσεις είναι μια πρώτη περίπτωση όπου χρειάζονται στα σοβαρά.
Όποιος είναι πραγματικά ικανός, επιτυγχάνει ακόμα κι όταν οι παροχές του (οικογενειακές/οικονομικές κλπ) είναι χαμηλές, το βλέπουμε κάθε χρόνο.
Π.χ. οι αριστεύσαντες είναι ως επί το πλείστον μαθητές μέσης κοινωνικής τάξης, με τα συνήθη μέσα. Κάποιοι μάλιστα δεν πηγαίνουν καν σε φροντιστήρια.


Όσο για εκείνους που τα ελλιπή μέσα τους πραγματικά τους εμποδίζουν να προχωρήσουν, αυτό είναι πρόβλημα κοινωνικής φύσης, όχι των εξετάσεων.

-
 

Υπαρχει καποια πηγη για αυτο - Κυριως για αυτους που δεν πανε φροντιστηριο, φανταζομαι ειναι πολλοι για να το ανεφερεις ε;

Επεξ/σία από efib
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η πηγή είμαι εγώ ο ίδιος.
Εγώ δεν πήγα.
Κι αφού το κατάφερα εγώ που η οξύνοιά μου είναι στον μέσο όρο, μπορούν κι οι άλλοι.
Εξαλλου μεταξύ των αριστευσάντων υπάρχουν μαθητές που επίσης δεν πήγαν φροντιστήριο, σχεδόν κάθε χρονιά.

Όσοι λοιπόν δεν έχουν τα μέσα, να φροντίσουν να αποκτήσουν τις άλλες ικανότητες χαρακτήρα που χρειάζονται για να τα αναπληρώσουν.
Υπομονή, πειθαρχία, θέληση, μεγαλύτερη προσπάθεια κ.α.
Εξάλλου θα τους κάνει καλό και μακροπρόθεσμα.
Εκείνοι που δεν μπορούν ούτε αυτό, απλώς ας στραφούν αλλού...

-

Επεξ/σία από V.I.Smirnov
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εσυ εισαι 1 ατομο και δεν ειναι αποδεκτο δειγμα για να γινει γενικευση. Εισαι 1 στους ποσους; 100.000 που δινουν πανελληνιες καθε χρονο; Ειστε περισσοτεροι; Ποσοι;

Πρεπει ολοι να εχουν ισες ευκαιριες, και αυτο στην Ελλαδα της παραπαιδειας δεν συμβαινει.

Συγχαρητηρια για την επιτυχια σου, (να φανταστω ΗΜΜΥ ΕΜΠ;) ομως δεν εισαι ο κανονας και σιγουρα κατεβαλες πολυ μεγαλυτερη προσπαθεια απο τους αλλους που ειχαν την οικονομικη ανεση για ιδιαιτερα ή εστω φροντιστηρια-  Ε εκει η δημοσια παιδεια εχει αποτυχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...