Προς το περιεχόμενο

Μποτιλιάρισμα


Swimmer21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 27/10/2021 στις 10:17 ΠΜ, Kostasspil είπε

Να κανω μια ερωτηση ρε παιδια, πιστευετε οτι οσοι παιρνουν το αμαξι το κανουν απο βιτσιο; Η επειδη ξερωγω βαριουνται να περπατησουν οποτε αμα ανεβει η βενζινη λυνεται το προβλημα; Μετα θα ανοιγουμε θεματα για συνωστισμό στα ΜΜΜ εν μεσω πανδημιας και τροπους αντιμετωπισης του.

Το παίρνουν επειδή είναι Έλληνες γελοίοι αμόρφωτοι και δε μπορούν να πάρουν ΜΜΜ ή ποδήλατο.

  • Like 1
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 734
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στις 27/10/2021 στις 9:28 ΠΜ, DownUNDERground είπε

Μονιμοποίηση και επέκταση της τηλεργασίας (το λέω επειδή έχει ατονήσει λίγο) όπου αυτό είναι πραγματικά εφικτό και λειτουργικό. Είναι το μόνο άμεσο και εύκολο/βραχυπρόθεσμο μέτρο.

To πιο ευστοχο σχολιο.Εν καιρω lockdown η συγγρου ειχε γινει πιστα αεροδρομιου εφτανες απο νοτια στη μεσογειων σε 15'.

Ολοι αυτοι λοιπον ηταν σπιτι τους με  τα λαπτοπακια τους κ παταγαν κουμπακια σε δουλειες γραφειου.Θα μου πεις να κλειστουμε μεσα?Να χασουμε το τσιτ τσατ στη "δουλεια" οκ τι να γινει.

Το ιδιο παρατηρειται κ σε μερες "ελα μωρε ποιος παει δουλεια σημερα" κατι Πεμπτες-Παρασκευες,κατι μερες του Αγιου Αναμεσα (εργασιμη αναμεσα σε αργιες),οπου η κινηση πεφτει σταδιακα εως κ 40%.Αρα σχεδον οι μισοι δουλευουν στο ευρυτερο δημοσιο κ σε θεσεις χαλαρης παρουσιας (κ μετα λεμε τι παει στραβα στην οικονομια).

Παραλληλα η κινηση κορυφωνοταν επισης οταν ανοιγαν τα σχολεια.Αραγε το παιδι δε μπορει να περπατησει ως το σχολειο οπως καναμε παλια?

Αρα λοιπον η κινηση ειναι επιπολαια φτιαγμενη κ προιον καλοπερασης.Μεχρι να φτασουμε στο ποδηλατο ας μπαλωσουμε τα περιττα πρωτα.

 

  • Like 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

Και μετά άρχισε να βρέχει και να φυσάει και χάθηκε το χαμόγελο!!

Ντίνο πόσες μέρες του χρόνου έχει βροχή στην Αθήνα; 10-20; Τις υπόλοιπες 245 θα παίρνεις το αυτοκίνητο με την ελπίδα να βρέξει;; Και στην ανάγκη υπάρχουν και ειδικές εξαρτήσεις για βροχή.😉.

Άσε που αν έχει βροχή καλύτερα να πάρεις ρεπό παρά να πας με αυτοκίνητο στο κέντρο.

4 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Στη Θεσσαλονίκη πάντως, στο νέο ποδηλατοδρόμο που έπεσε χρήμα, δεν κυκλοφορεί κανένας, έγινε ωραίο parking!

Εσείς με τον ποδηλατόδρομο και εμείς με το μεγάλο περίπατο που τώρα μετατρέπεται "Στο δρόμο με τις λευκες τα πλατάνια"  🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, magicnumbers είπε

To πιο ευστοχο σχολιο.Εν καιρω lockdown η συγγρου ειχε γινει πιστα αεροδρομιου εφτανες απο νοτια στη μεσογειων σε 15'.

Ολοι αυτοι λοιπον ηταν σπιτι τους με  τα λαπτοπακια τους κ παταγαν κουμπακια σε δουλειες γραφειου.Θα μου πεις να κλειστουμε μεσα?Να χασουμε το τσιτ τσατ στη "δουλεια" οκ τι να γινει.

Το ιδιο παρατηρειται κ σε μερες "ελα μωρε ποιος παει δουλεια σημερα" κατι Πεμπτες-Παρασκευες,κατι μερες του Αγιου Αναμεσα (εργασιμη αναμεσα σε αργιες),οπου η κινηση πεφτει σταδιακα εως κ 40%.Αρα σχεδον οι μισοι δουλευουν στο ευρυτερο δημοσιο κ σε θεσεις χαλαρης παρουσιας (κ μετα λεμε τι παει στραβα στην οικονομια).

Παραλληλα η κινηση κορυφωνοταν επισης οταν ανοιγαν τα σχολεια.Αραγε το παιδι δε μπορει να περπατησει ως το σχολειο οπως καναμε παλια?

Αρα λοιπον η κινηση ειναι επιπολαια φτιαγμενη κ προιον καλοπερασης.Μεχρι να φτασουμε στο ποδηλατο ας μπαλωσουμε τα περιττα πρωτα.

 

Αρχικά δεν ξέρω αν μειώνεις την εργασία που κάνουμε από το σπίτι ή κάνεις χιούμορ. Ελπίζω το 2ο. 

Αυτό με τις ενδιάμεσες μέρες απλά παίρνουν πολλοί άδεια για να εκμεταλλευτούν την αργία που είναι κοντά σε ΣΚ. Δηλαδή αν πάρω άδεια την άκυρη Τετάρτη θα πάει καλύτερα η οικονομία από το αν την κολλήσω στην αργία; 

Κατά τα άλλα συμφωνώ 100% για την στερέωση του remote όπου γίνεται. Ας πάμε και 1-2 φορές το μήνα γραφείο με σκοπό το team bonding αν θεωρεί η εταιρία ότι βοηθάει. Προσωπικά, δεν ξαναπάω σε δουλειά αν δεν είναι έστω hybrid (3 σπίτι 2 γραφείο κατ ελάχιστο θα έλεγα). 

Το θέμα είναι ότι η Ελλάδα γενικά είναι αργή στις προσαρμογές και δεν φτάνει να υιοθετήσουν το remote work 200 επιχειρήσεις. Θέλει κίνητρα για να γίνει ο κανόνας σε μια μεγάλη πλειονότητα επιχειρήσεων.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα τελευταία 10 χρόνια έμπαινα σε ΜΜΜ. Πρώτα ως φοιτητής και αργότερα ως εργαζόμενος. Αγανάκτησα με τη σαρδελοποίηση και τα αραιά δρομολόγια.
Το τελευταίο 6μηνο μετακινούμαι με μηχανή. Καθημερινά κάνω διαδρομή Αργυρούπολη - Χολαργό μισή ώρα. Συναντώ ελάχιστα δίκυκλα στην περιφεριακή Υμμητού και στη Μεσογείων. Σε μια χώρα με τέτοιο καιρό δεν καταλαβαίνω το λόγο του να μην οδηγείς δίκυκλο. Το αντεπιχείρημα ότι είναι επικίνδυνο το αποκρούεις φορώντας ΟΛΟ τον εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, γάντια, παπούτσια) ΟΛΟ το χρόνο και παρακολουθώντας riding schools που σε κάνουν καλύτερο αναβάτη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

Το αντεπιχείρημα ότι είναι επικίνδυνο το αποκρούεις φορώντας ΟΛΟ τον εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, γάντια, παπούτσια) ΟΛΟ το χρόνο και παρακολουθώντας riding schools που σε κάνουν καλύτερο αναβάτη. 

Δυστυχώς το κράνος, μπουφάν και τα παπούτσια δεν σε σώζουν αν ο καραγκιόζης καρφωθεί πάνω σου επειδή έστελνε μήνυμα στο Μαράκι και δεν είδε ποτέ το στοπ... Σίγουρα ελαττώνεις πολύ τις πιθανότητες πολύ σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου με το να φοράς τον εξοπλισμό σου, αλλά θες κυριολεκτικά θαύμα για να αποφύγεις έναν τραυματισμό ακόμα και αν αυτός είναι κάτι light τύπου σπασμένο κόκαλο.

Παρόλα αυτά, κάτι δίνεις κάτι παίρνεις. Αναλαμβάνεις το ρίσκο και λύνεις για πάντα το θέμα μετακίνησης σου ή συνεχίζεις με τα 40λεπτα+ μποτιλιαρίσματος και τα τραγικά ΜΜΜ για να είσαι Safe.

Προσωπικά, επειδή η ψυχική μου υγεία έτσι και αλλιώς έχει γίνει σμπαράλια από το δεύτερο σενάριο, πήρα την απόφαση να δοκιμάσω το πρώτο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, magicnumbers είπε

Ολοι αυτοι λοιπον ηταν σπιτι τους με  τα λαπτοπακια τους κ παταγαν κουμπακια σε δουλειες γραφειου.Θα μου πεις να κλειστουμε μεσα?Να χασουμε το τσιτ τσατ στη "δουλεια" οκ τι να γινει.

Παραλληλα η κινηση κορυφωνοταν επισης οταν ανοιγαν τα σχολεια.Αραγε το παιδι δε μπορει να περπατησει ως το σχολειο οπως καναμε παλια?

 

1) ξέρεις αν έχω χώρο και ησυχία στο σπίτι για να δουλέψω εγώ και οι συμπολίτες σου; Το ότι έγινε στην πανδημία δε σημαίνει ότι γίνεται πάντα.

2) να αφήσω τον 5χρονο γιο μου να περπατήσει 1.5χιλιομετρο με δυο λεωφόρους ανάμεσα επειδή το σκατοσυστημα που έχει το υπουργείο δεν με άφησε να τον πάω στο νήπιαγωγειο που είναι στα 400 μέτρα από το σπίτι; (Άλλος Δήμος βλέπεις…)

10 ώρες πριν, giorgos_di είπε

Το αντεπιχείρημα ότι είναι επικίνδυνο το αποκρούεις φορώντας ΟΛΟ τον εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, γάντια, παπούτσια) ΟΛΟ το χρόνο και παρακολουθώντας riding schools που σε κάνουν καλύτερο αναβάτη. 

Να μην αου τύχει ποτέ ατύχημα και πτώση. Αλλά να ξέρεις ότι οσο καλός αναβάτης και να εισαι, αν πεταχτεί από στοπ η φανάρι ο κινητακιας, το κράνος προστατεύει μόνο το κεφάλι. Τα υπόλοιπα προστατεύουν από σύρσιμο στο έδαφος, οχι από χτύπημα . Φίλος έβαλε λάμες στο αριστερό πόδι και έσκισε και έναν προσαγωγό. Τα γάντια και το μπουφάν δεν τον βοήθησαν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, dstilio είπε

Αποκέντρωση 

 

αυτη ειναι η ΜΟΝΗ λύση. οσο πιο ευκολο κάνεις να κινηται καποιος στην αθηνα, ολο και περισσοτεροι θα κινουνται μονοι τους μεσα σε ενα αμαξι, ολο και περισσοτεροι θα ερχονται εδω απο την επαρχια. ειμαστε μια χωρα με 500 νησια πανεμορφα, 500 βουνα πανεμορφα και τελικα ολοι ζουμε στη χαβουζα γιατι....δουλεια. Πρέπει να απαγορευτει καθε οικοδομικη επεκτατική δραστηριοτητα στην αττικη, να δωσουν σοβαρα κινητρα να φυγουν ολες οι μεγαλες εταιριες και εννοειτε να απαγορευτει καθε ανοιγμα επιχειρησης με πανω απο 50 άτομα εντος αττικης. Η αθηνα εχει μεγαλύτερο πλυθησμο απο την υπόλοιπη χωρα, ειναι γελοίο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, SakafliaC είπε

Το παίρνουν επειδή είναι Έλληνες γελοίοι αμόρφωτοι και δε μπορούν να πάρουν ΜΜΜ ή ποδήλατο.

Συγγνωμη που ειμαι αμορφωτος αφου (τουλαχιστον Θεσσαλονικη) τα αστικα ειναι τζοκερ αν ερθουν στην ωρα τους, και απο ανατολικα για να βρεθεις κεντρο θες 1 ωρα, ενω με αμαξι εισαι σε κανα 15λεπτο-20

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν τα μέσα μεταφοράς είναι -75% σε πληρότητα σε σχέση με το 2019 τότε καταλαβαίνεις που είναι το πρόβλημα.

Όλοι πλέον παίρνουν το αυτοκίνητο τους ναι πάνε στη δουλειά.

Δεν έχει αλλάξει κάτι άλλο

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/10/2021 στις 9:15 ΠΜ, Swimmer21 είπε

Τι πιστεύετε ότι πρέπει να αλλάξει για να σταματήσει αυτό κάθε πρωί;

Θεωρείτε ότι χρειάζονται νέες υποδομές ή είναι θέμα ρύθμισης της κυκλοφορίας, φανάρια, μονοδρομήσεις, κλπ;

Καρέας, Κηφισός, ακόμα και Αττική οδός σε συγκεκριμένα σημεία δεν παλεύονται.

Σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου υπάρχει πρόβλημα κίνησης. Οτι και να γίνει, τραμ, μετρό κτλ. γίνεται χαμός. Αυτό που έχει βοηθήσει σε πολλές περιπτώσεις στο εξωτερικό είναι η κατάργηση των  φαναριών σε διασταυρώσεις και η αντικαταστασή τους με κυκλικούς κόμβους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, flexpick είπε

"Μα γιατι δε παιρνουν τα ΜΜΜ ενα ατομο ανα αυτοκινητο"

20211029_081740.jpg

Πόσο τραγικό ρε φίλε.

Την αλλη φορά ας το κάνουν ένα συρμό ανά ώρα. Να φεύγουμε από τις 7 το πρωί για να είμαστε 9 στις δουλειές μας...

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, NiKoSmile είπε

Στη Θεσσαλονίκη πάντως, στο νέο ποδηλατοδρόμο που έπεσε χρήμα, δεν κυκλοφορεί κανένας, έγινε ωραίο parking!

Αμάν κι εσύ αμέσως να θιχτείς για το πάρκινγκ, προφανώς οι άνθρωποι τα αφήνουν εκεί για να πάρουν το Μετρό 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...