Προς το περιεχόμενο

Σκέψεις και "φρένα" για το επόμενο βήμα


Ntinlanden

Προτεινόμενες αναρτήσεις

36 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

Δεν εχω απορρίψει καμια dslr ακόμα! Και η ιδεα αυτή είναι και η πιο οικονομική. Μιας και εχω ηδη εναν 50αρη, εναν low budget 70-300 να κανω τα γούστα μου με τηλεφακο και εναν sigma 105mm macro..

Η οποια dslr (780 που αναφερω) θα παρθει με εναν 24-120 F4. Το μονο που θελω αργότερα να συμπληρώσω με εναν υπερευρυγωνιο 16mm/20mm φωτεινο. Απειρες επιλογες. Μπορει και ο 50 να αλλαχτει για εναν 35mm για πιο ενδιαφέρον πράγματακια μιας και τα 50mm εμενα μου φαίνονται καπως "βαρετά" ουτε wide ουτε τελε..το λιγότερο ειναι αυτο.

Ενα φλας με πομποδέκτη ετοιμο και αυτο..

Μεχρι και τα κουμπιά πλήκτρα συνήθειες ολα στη θεση που ηδη γνωρίζω ενα προς ενα ειναι εκει.

Μεγαλο ατου βέβαια και ολα αυτα τα πλήκτρα ροδακια στα σώματα των dslr να τα λεμε και αυτα. Δεν μπαινω καν στο μενου, ολα με εκείνα..

Το λιγότερο ειναι αυτο βέβαια. 

 

Με μια mirorless τα αλλαζεις ολα..φτου κ απο την αρχη. Που αυτο σημαίνει για εμενα θα δωσω περισσότερα να την φτασω και θα μείνω χωρις σύστημα φακων για καιρο.

Βασικη προϋπόθεση θεωρώ εναν 24-120 (η 24-105) ιδανικό και βασικο φακο "για ολα" γιατι εχω δοκιμασει αυτο το focal length στην crop μου με τον καταπληκτικό 16-80 και βλεπω οτι ειναι αυτο που θελω. Μακαρι οι 24-105 / 24-120 να εχουν αυτη την αποδοση..

Στο πολυ μετα βλέπουμε..

Πιστεύω θα μπουνε στο παιχνίδι sigma, tamron, samyang κλπ στο Nikon και canon mirrorless κοσμο καποια στιγμή αλλα πότε;...

 

Ενα πολυ ενδιαφέρον σημείο ετσι για εγκυκλοπαιδικες γνωσεις θα ειναι σε λιγες ημέρες που θα παω την δικια μου για καθαρισμό σε ενα απο τα πιο γνωστα services της Αθηνας να μαθω παραπανω λεπτομέρειες..σε παλαιότερη κουβέντα με ενα front focus που μου διωρθωσε του ειχα πει, να, με mirorless δεν εχεις αυτα τα προβλήματα..δεν εχεις ειπε, εχεις αλλα εκει.

Ενδιαφέρον 😁

 

@DVaderLa ΧαχΧχα!  Ουτε παραγγελία!

 

@babisskg

Μπάμπη,  σε πολυ πιο πισω μήνυμα σου δεν σου απάντησα! Καταπληκτικη ειναι η D7500, αλλα δεν τίθεται θεμα φακων!  Εχω καλύψει τις ανάγκες μου πανω κατω με τα γούστα μου!

Κυρίως με τον 16-80 της nikon.

From my cold dead hands you take this from me 😁

Εναν 16-20αρη 1.8 βρες μου (να βλεπω τοσο! Τελικο...) δεν υπάρχει...

η το να πάρω εναν 24αρη 1.8 ff να τον βάλω επανω στην crop να δω 35mm f2.8 δε νομίζω οτι αξιζει και πολυ..

 

Ουτε φυσικά θελω να επένδυσω για τεράστιους φακους ff για εδω..

Τους λογους τους βλέπουμε και τωρα μπροστά μας.

 

Εαν φυσικά δεν πουληθεί ο εξοπλισμός μου δεν παω πουθενα και μενω εκει που ειμαι και ειμαι και μια χαρα..

     Ναι , η D7500 είναι υποψήφια μαζί με την D500 ....... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 460
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

45 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

Εναν 16-20αρη 1.8 βρες μου (να βλεπω τοσο! Τελικο...) δεν υπάρχει...

Θεωρώ ότι σε σύγχρονες μηχανές, δεν χρειάζεται το 1.8 σε ευρυγώνιους. Έδωσα τον παλιό nikon 17-35 2.8 για το νεότερο 16-35 f/4 και δεν μου έλειψε καθόλου το 2.8 . Με το vr τραβάω στα 16mm με 1/15 . Οπότε ο 10-20 στις dx πιστεύω ότι καλύπτει το ευρυγώνιο κομμάτι

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Θεωρώ ότι σε σύγχρονες μηχανές, δεν χρειάζεται το 1.8 σε ευρυγώνιους. Έδωσα τον παλιό nikon 17-35 2.8 για το νεότερο 16-35 f/4 και δεν μου έλειψε καθόλου το 2.8 . Με το vr τραβάω στα 16mm με 1/15 . Οπότε ο 10-20 στις dx πιστεύω ότι καλύπτει το ευρυγώνιο κομμάτι

Το f4 ομως που παίρνεις εσυ στην ff η crop δεν θα το βλεπει ετσι..

Ultrawide θελω φωτεινό, οπως πηρα αλλωστε και στην crop τον πιο φωτεινο που υπηρχε (tokina)

 Αυτον τον φακό εκτός απο ολα τα ομορφα και δημιουργικα που θα κανεις (παραμόρφωσεις κλπ..λατρεύω παραμόρφωσεις..) θα τον στρεψεις ουρανό. Εκει θέλεις να ανοιξει οσο πιο πολυ μπορεις να ρουφηξεις φως για τα αστρα. Την ληψη για κατω δεν σε νοιαζει και τοσο την φτιαχνεις και με λιγότερο φωτεινό. Επανω ομως θέλεις.

Εκει προτιμας το μεγαλο διαφραγμα απο μια σταθεροποίηση. 

Αν τα εχεις και τα δυο extra δωρο φυσικά για γενική χρήση.

 

Και το πιο ωραιο σε ολα αυτα ξερετε τι είναι; Ειναι οταν εισαι εκει στο πουθενά και κοιτας επανω 5-10 λεπτά αφου συνηθίσει το ματι στα σκοτάδια τον γαλαξιας μας με γυμνο ματι σε 8Κ ανάλυση..

Εκει ανάβεις και ενα τσιγαράκι πριν αρχισεις να καίγεσαι με τα κλατσα κλουτσα....

 

_DSC1748-01_copy_2227x1485.jpeg

_DSC1861-Edit_copy_1484x2226.jpg

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άσχετο με το αρχικό θέμα αλλά ένεκα των παραπάνω φωτογραφιών.

Σαν άνθρωπος που ενφιαφέρεται υπερβολικά για την αστροφωτογραφία (περισσότερο από όσο χρόνο αφιερώνω πραγματικά στο είδος αυτό)  και πειραματίστηκε με διάφορους φακούς κατέληξα σε ένα σχετικά δυσάρεστο συμπέρασμα. Μπορείς να βγάλεις ωραίες εικόνες ακόμα και με F 4.0 και με 1.4 αλλά η πραγματική διαφορά έρχεται με αστροστάτη.  Οπότε κάπως έτσι σταμάτησα να ασχολούμαι με το διάφραγμα στους ευρυγώνιους και στο μέλλον αν αρχίσω να ασχολούμαι περισσότερο με την αστροφωτογραφία θα επενδύσω σε έναν αστροστάτη και όχι σε φακό. Βέβαια το είδος από μόνο του είναι "κουραστικό" πόσο μάλλον να βάλεις και ένα ακόμα εξάρτημα στις λήψεις. Οπότε για περιστασιακή χρήση σε αστροφωτογραφία ίσως έχει νόημα το πιο ανοιχτό διάφραγμα.

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, pifilos είπε

Άσχετο με το αρχικό θέμα αλλά ένεκα των παραπάνω φωτογραφιών.

Σαν άνθρωπος που ενφιαφέρεται υπερβολικά για την αστροφωτογραφία (περισσότερο από όσο χρόνο αφιερώνω πραγματικά στο είδος αυτό)  και πειραματίστηκε με διάφορους φακούς κατέληξα σε ένα σχετικά δυσάρεστο συμπέρασμα. Μπορείς να βγάλεις ωραίες εικόνες ακόμα και με F 4.0 και με 1.4 αλλά η πραγματική διαφορά έρχεται με αστροστάτη.  Οπότε κάπως έτσι σταμάτησα να ασχολούμαι με το διάφραγμα στους ευρυγώνιους και στο μέλλον αν αρχίσω να ασχολούμαι περισσότερο με την αστροφωτογραφία να επενδύσω σε έναν αστροστάτη και όχι σε φακό. Βέβαια το είδος από μόνο του είναι "κουραστικό" πόσο μάλλον να βάλεις και ένα ακόμα εξάρτημα στις λήψεις. Οπότε για περιστασιακή χρήση σε αστροφωτογραφία ίσως έχει νόημα το πιο ανοιχτό διάφραγμα.

     Καθόλου άσχετο , τέτοια θέματα χρειάζονται εδώ μέσα , ώστε να καλύπτονται ενδιαφέροντα γύρω από την φωτογραφία και να μαθαίνουν κι' άλλοι .

    Προτείνω να ανοίξετε καινούργιο νήμα , αν δεν υπάρχει ήδη ( δεν το έψαξα ) όχι γιατί χαλάτε το συγκεκριμένο φυσικά , αλλά γιατί είδα πως αρκετοί ενδιαφέρονται και ασχολούνται με το ζήτημα .

   

  

6 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

Το f4 ομως που παίρνεις εσυ στην ff η crop δεν θα το βλεπει ετσι..

Ultrawide θελω φωτεινό, οπως πηρα αλλωστε και στην crop τον πιο φωτεινο που υπηρχε (tokina)

 Αυτον τον φακό εκτός απο ολα τα ομορφα και δημιουργικα που θα κανεις (παραμόρφωσεις κλπ..λατρεύω παραμόρφωσεις..) θα τον στρεψεις ουρανό. Εκει θέλεις να ανοιξει οσο πιο πολυ μπορεις να ρουφηξεις φως για τα αστρα. Την ληψη για κατω δεν σε νοιαζει και τοσο την φτιαχνεις και με λιγότερο φωτεινό. Επανω ομως θέλεις.

Εκει προτιμας το μεγαλο διαφραγμα απο μια σταθεροποίηση. 

Αν τα εχεις και τα δυο extra δωρο φυσικά για γενική χρήση.

 

Και το πιο ωραιο σε ολα αυτα ξερετε τι είναι; Ειναι οταν εισαι εκει στο πουθενά και κοιτας επανω 5-10 λεπτά αφου συνηθίσει το ματι στα σκοτάδια τον γαλαξιας μας με γυμνο ματι σε 8Κ ανάλυση..

Εκει ανάβεις και ενα τσιγαράκι πριν αρχισεις να καίγεσαι με τα κλατσα κλουτσα....

 

_DSC1748-01_copy_2227x1485.jpeg

_DSC1861-Edit_copy_1484x2226.jpg

    Η δεύτερη σπάει τα ταμεία ........ το box office , δεν ξέρω πως το λένε ακριβώς .

7 ώρες πριν, Ntinlanden είπε

Το f4 ομως που παίρνεις εσυ στην ff η crop δεν θα το βλεπει ετσι..

Ultrawide θελω φωτεινό, οπως πηρα αλλωστε και στην crop τον πιο φωτεινο που υπηρχε (tokina)

 Αυτον τον φακό εκτός απο ολα τα ομορφα και δημιουργικα που θα κανεις (παραμόρφωσεις κλπ..λατρεύω παραμόρφωσεις..) θα τον στρεψεις ουρανό. Εκει θέλεις να ανοιξει οσο πιο πολυ μπορεις να ρουφηξεις φως για τα αστρα. Την ληψη για κατω δεν σε νοιαζει και τοσο την φτιαχνεις και με λιγότερο φωτεινό. Επανω ομως θέλεις.

Εκει προτιμας το μεγαλο διαφραγμα απο μια σταθεροποίηση. 

Αν τα εχεις και τα δυο extra δωρο φυσικά για γενική χρήση.

 

Και το πιο ωραιο σε ολα αυτα ξερετε τι είναι; Ειναι οταν εισαι εκει στο πουθενά και κοιτας επανω 5-10 λεπτά αφου συνηθίσει το ματι στα σκοτάδια τον γαλαξιας μας με γυμνο ματι σε 8Κ ανάλυση..

Εκει ανάβεις και ενα τσιγαράκι πριν αρχισεις να καίγεσαι με τα κλατσα κλουτσα....

 

_DSC1748-01_copy_2227x1485.jpeg

_DSC1861-Edit_copy_1484x2226.jpg

      Τι έγινε τώρα ........ θα πάρουμε μηχανή τελικά η τζάμπα άνοιξε το ζήτημα ........ έλα , αφήστε τα φρένα και πατήστε γκάζι ......... 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η συζήτηση εξελίσσεται υπέροχα! Οι γνώμες και οι εμπειρίες σας είναι πραγματικά βοηθητικές.

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ για μένα πάντως, είναι οτι η "ανάγκη" για αναβάθμιση έχει έρθει πιο πολύ σαν αναζήτηση για κάτι νέο. Είμαι με την 1300D 4 χρόνια περίπου τώρα και μετά τον πρώτο καιρό που την μάθαινα, νόμιζα οτι δεν μπορούσα να κάνω διάφορα πράγματα, οτι δεν είναι ικανή κλπ.. Τελικά όλα είναι θέμα τριβής και η εξέλιξη έρχεται μέσα από αυτήν, όπως με τα περισσότερα πράγματα. Συγκρίνοντας τις πρώτες μου λήψεις με αυτές σήμερα, είναι αισθητή η διαφορά, με τον ίδιο φακό πάντα.

Σίγουρα υπάρχει ταβάνι στον εκάστοτε εξοπλισμό, αλλά πάντα είμαστε πολύ μακριά από το να το φτάσουμε στην πραγματικότητα, τουλάχιστον για την ερασιτεχνική χρήση που κάνω εγώ.

Από την άλλη, ποιος δεν θα ήθελε μία ff, μία crop, έναν νέο φακό κλπ, για να δημιουργήσει με νέα πνοή??

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, nullindex είπε

Η συζήτηση εξελίσσεται υπέροχα! Οι γνώμες και οι εμπειρίες σας είναι πραγματικά βοηθητικές.

Αυτό που καταλαβαίνω εγώ για μένα πάντως, είναι οτι η "ανάγκη" για αναβάθμιση έχει έρθει πιο πολύ σαν αναζήτηση για κάτι νέο. Είμαι με την 1300D 4 χρόνια περίπου τώρα και μετά τον πρώτο καιρό που την μάθαινα, νόμιζα οτι δεν μπορούσα να κάνω διάφορα πράγματα, οτι δεν είναι ικανή κλπ.. Τελικά όλα είναι θέμα τριβής και η εξέλιξη έρχεται μέσα από αυτήν, όπως με τα περισσότερα πράγματα. Συγκρίνοντας τις πρώτες μου λήψεις με αυτές σήμερα, είναι αισθητή η διαφορά, με τον ίδιο φακό πάντα.

Σίγουρα υπάρχει ταβάνι στον εκάστοτε εξοπλισμό, αλλά πάντα είμαστε πολύ μακριά από το να το φτάσουμε στην πραγματικότητα, τουλάχιστον για την ερασιτεχνική χρήση που κάνω εγώ.

Από την άλλη, ποιος δεν θα ήθελε μία ff, μία crop, έναν νέο φακό κλπ, για να δημιουργήσει με νέα πνοή??

      Δεν μου ταίριαξε η Canon , παρόλο που έχω τις άριστες εντυπώσεις από την eos 100d και την παλαιολιθική σειρά Powershot . Διατηρώ φυσικά την μικρή a450 , ένα φοβερό μηχάνημα , παρά τα κουσούρια με τις μπαταρίες . Η απόδοση της είναι εξαιρετική , ακόμη και σήμερα .        Αυτά που διαπίστωσα , για μένα όμως , είναι πως η φιλμάτη eos 50 ( elan ii ) , σε σχέση με την F90x ήταν και είναι πραγματική Cadillac σε όλα της , με όλα τα καλούδια , σε σχέση με την F90x που ήταν πιο Ferrari , όχι πιο γρήγορη κατ' ανάγκη , αλλά είχε αυτό το Ιταλικό με τα κουσούρια , όπου άνοιγες το air condition και αντί γι' αυτό άνοιγαν οι υαλοκαθαριστήρες 🤣🤣🤣 ........ η Canon ήταν πιο ραφινάτη στα μηχανήματα της , με επιφύλαξη πιο προσεγμένη .

   Το ίδιο διαπίστωσα και στις ψηφιακές εκδόσεις , πλην της D3300 που βάζει κάτω τα πάντα και το εννοώ .

  Όμως με χάλασε η εναλλαγή στα mount της Canon ( όχι τρομακτική ) η τέλος πάντων της έλειπε η ομοιογένεια του F mount , που είναι σίγουρα σημαντική λεπτομέρεια .

  Λίγο με χάλασε επίσης μία έλλειψη στην ποιότητα κατασκευής των φθηνών φακών της Canon , βέβαια δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω ακριβότερους φακούς .

  Στο δια ταύτα σίγουρα θα έβλεπα μία 90D , σίγουρα θα έβλεπα μία eos 1d και οπωσδήποτε μια 5D , ειδικά την πρώτη αλλά και όλες τις επόμενες .

  Απλή σημείωση , δεν βλέπω πλεον μηχανές παρά μόνον στα 3 , 6 , 12 και 24mp ασχέτως τύπου αισθητήρα και φυσικά αν μιλήσουμε για μέχρι τα 12mp με κλειστά μάτια μόνον CCD αισθητήρα , έτσι κι' αλλιώς δεν έφτασε παραπάνω .  Οτιδήποτε ενδιάμεσα με άφησε με ανάμικτα συναισθήματα και μην με ρωτήσετε διότι δεν έχω απάντηση . Όποτε έπιασα κάτι στα 16mp ας πούμε , μου φάνηκε κρυανάλατο και δεν θέλω ούτε ν' ακούσω , αλλιώς θα χτυπούσα αλύπητα ακόμη και την πρώτη Olympus omd em1 .

   Θεωρώ έντιμο και παρεξηγημένο μηχάνημα την eos 1300d , όπως και την 1100 , όπου αν η Canon ανέβαζε τον αισθητήρα στα 24mp , θα είχαμε να λέμε πολλά σήμερα . 

  Το πλέον paspartou μηχάνημα σε mirrorles παραμένει μακράν και με διαφορά η eos m10 και τύφλα νάχουν όλες οι mirrorles μαζί , όπου αν είχε viewfinder ........ συνιστάται ανεπιφύλακτα , χωρίς αναισθητικό ! 

Στις 1/11/2021 στις 8:01 ΠΜ, Ntinlanden είπε

Χαχαχα, με τη καλημέρα μου σε όλους, τίποτα δεν εχω βάλει στο μάτι..

Την ειχα D780 είχα βάλει λογο το οτι οικονομικα ειναι η πιο συμφέρουσα λύση (μένοντας ετοιμοπόλεμοι και οι φακοι που εχω ήδη) απλα το επόμενο βήμα στα μέσα που χρησιμοποιούμε (που ήρθε για να μείνει) ειναι εκει έξω εδω και λιγα χρόνια..

Η μαυρη μου αλήθεια είναι οτι μην έχοντας δουλέψει, παρά μονο κοιτάξει σε ορισμενες, προτιμώ το evf απο το ovf για ολα τα θετικα του (τα αρνητικά του δηλ με ενοχλούν λιγότερο εως σχεδον καθόλου) ...

 

Ιδιους προβληματισμούς έχει και ο  φίλος @nullindex..

 

 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ 

Στις 1/11/2021 στις 8:01 ΠΜ, Ntinlanden είπε

Χαχαχα, με τη καλημέρα μου σε όλους, τίποτα δεν εχω βάλει στο μάτι..

Την ειχα D780 είχα βάλει λογο το οτι οικονομικα ειναι η πιο συμφέρουσα λύση (μένοντας ετοιμοπόλεμοι και οι φακοι που εχω ήδη) απλα το επόμενο βήμα στα μέσα που χρησιμοποιούμε (που ήρθε για να μείνει) ειναι εκει έξω εδω και λιγα χρόνια..

Η μαυρη μου αλήθεια είναι οτι μην έχοντας δουλέψει, παρά μονο κοιτάξει σε ορισμενες, προτιμώ το evf απο το ovf για ολα τα θετικα του (τα αρνητικά του δηλ με ενοχλούν λιγότερο εως σχεδον καθόλου) ...

 

Ιδιους προβληματισμούς έχει και ο  φίλος @nullindex..

 

 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ θα πάω τώρα με την Black Friday σε ένα μαγαζί και θα ρωτήσω ποιό μηχάνημα έχει 456 cross type focus points ........ και μόλις απαντήσουν θα τους πω ....... τυλίξτε μου ένα παρακαλώ ...... προσέξτε μόνο μην τσαλακώσετε τα focus points ....... 🤣🤣🤣 ........ 

Στις 1/11/2021 στις 8:01 ΠΜ, Ntinlanden είπε

Χαχαχα, με τη καλημέρα μου σε όλους, τίποτα δεν εχω βάλει στο μάτι..

Την ειχα D780 είχα βάλει λογο το οτι οικονομικα ειναι η πιο συμφέρουσα λύση (μένοντας ετοιμοπόλεμοι και οι φακοι που εχω ήδη) απλα το επόμενο βήμα στα μέσα που χρησιμοποιούμε (που ήρθε για να μείνει) ειναι εκει έξω εδω και λιγα χρόνια..

Η μαυρη μου αλήθεια είναι οτι μην έχοντας δουλέψει, παρά μονο κοιτάξει σε ορισμενες, προτιμώ το evf απο το ovf για ολα τα θετικα του (τα αρνητικά του δηλ με ενοχλούν λιγότερο εως σχεδον καθόλου) ...

 

Ιδιους προβληματισμούς έχει και ο  φίλος @nullindex..

 

 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ θα πάω τώρα με την Black Friday σε ένα μαγαζί και θα ρωτήσω ποιό μηχάνημα έχει 456 cross type focus points ........ και μόλις απαντήσουν θα τους πω ....... τυλίξτε μου ένα παρακαλώ ...... προσέξτε μόνο μην τσαλακώσετε τα focus points ....... 🤣🤣🤣 ........ 

10 λεπτά πριν, babisskg είπε

      Δεν μου ταίριαξε η Canon , παρόλο που έχω τις άριστες εντυπώσεις από την eos 100d και την παλαιολιθική σειρά Powershot . Διατηρώ φυσικά την μικρή a450 , ένα φοβερό μηχάνημα , παρά τα κουσούρια με τις μπαταρίες . Η απόδοση της είναι εξαιρετική , ακόμη και σήμερα .        Αυτά που διαπίστωσα , για μένα όμως , είναι πως η φιλμάτη eos 50 ( elan ii ) , σε σχέση με την F90x ήταν και είναι πραγματική Cadillac σε όλα της , με όλα τα καλούδια , σε σχέση με την F90x που ήταν πιο Ferrari , όχι πιο γρήγορη κατ' ανάγκη , αλλά είχε αυτό το Ιταλικό με τα κουσούρια , όπου άνοιγες το air condition και αντί γι' αυτό άνοιγαν οι υαλοκαθαριστήρες 🤣🤣🤣 ........ η Canon ήταν πιο ραφινάτη στα μηχανήματα της , με επιφύλαξη πιο προσεγμένη .

   Το ίδιο διαπίστωσα και στις ψηφιακές εκδόσεις , πλην της D3300 που βάζει κάτω τα πάντα και το εννοώ .

  Όμως με χάλασε η εναλλαγή στα mount της Canon ( όχι τρομακτική ) η τέλος πάντων της έλειπε η ομοιογένεια του F mount , που είναι σίγουρα σημαντική λεπτομέρεια .

  Λίγο με χάλασε επίσης μία έλλειψη στην ποιότητα κατασκευής των φθηνών φακών της Canon , βέβαια δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω ακριβότερους φακούς .

  Στο δια ταύτα σίγουρα θα έβλεπα μία 90D , σίγουρα θα έβλεπα μία eos 1d και οπωσδήποτε μια 5D , ειδικά την πρώτη αλλά και όλες τις επόμενες .

  Απλή σημείωση , δεν βλέπω πλεον μηχανές παρά μόνον στα 3 , 6 , 12 και 24mp ασχέτως τύπου αισθητήρα και φυσικά αν μιλήσουμε για μέχρι τα 12mp με κλειστά μάτια μόνον CCD αισθητήρα , έτσι κι' αλλιώς δεν έφτασε παραπάνω .  Οτιδήποτε ενδιάμεσα με άφησε με ανάμικτα συναισθήματα και μην με ρωτήσετε διότι δεν έχω απάντηση . Όποτε έπιασα κάτι στα 16mp ας πούμε , μου φάνηκε κρυανάλατο και δεν θέλω ούτε ν' ακούσω , αλλιώς θα χτυπούσα αλύπητα ακόμη και την πρώτη Olympus omd em1 .

   Θεωρώ έντιμο και παρεξηγημένο μηχάνημα την eos 1300d , όπως και την 1100 , όπου αν η Canon ανέβαζε τον αισθητήρα στα 24mp , θα είχαμε να λέμε πολλά σήμερα . 

  Το πλέον paspartou μηχάνημα σε mirrorles παραμένει μακράν και με διαφορά η eos m10 και τύφλα νάχουν όλες οι mirrorles μαζί , όπου αν είχε viewfinder ........ συνιστάται ανεπιφύλακτα , χωρίς αναισθητικό ! 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ θα πάω τώρα με την Black Friday σε ένα μαγαζί και θα ρωτήσω ποιό μηχάνημα έχει 456 cross type focus points ........ και μόλις απαντήσουν θα τους πω ....... τυλίξτε μου ένα παρακαλώ ...... προσέξτε μόνο μην τσαλακώσετε τα focus points ....... 🤣🤣🤣 ........ 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ θα πάω τώρα με την Black Friday σε ένα μαγαζί και θα ρωτήσω ποιό μηχάνημα έχει 456 cross type focus points ........ και μόλις απαντήσουν θα τους πω ....... τυλίξτε μου ένα παρακαλώ ...... προσέξτε μόνο μην τσαλακώσετε τα focus points ....... 🤣🤣🤣 ........ 

     Περιηγητής και μπούρδες ........ 🤣🤣🤣 ....... μία φορά το πάτησα ....... 🤣🤣🤣 ....... τρείς ανέβηκε ....... 🤣🤣🤣 ....... τεχνολογία σου λέει μετά ....... 

13 λεπτά πριν, babisskg είπε

      Δεν μου ταίριαξε η Canon , παρόλο που έχω τις άριστες εντυπώσεις από την eos 100d και την παλαιολιθική σειρά Powershot . Διατηρώ φυσικά την μικρή a450 , ένα φοβερό μηχάνημα , παρά τα κουσούρια με τις μπαταρίες . Η απόδοση της είναι εξαιρετική , ακόμη και σήμερα .        Αυτά που διαπίστωσα , για μένα όμως , είναι πως η φιλμάτη eos 50 ( elan ii ) , σε σχέση με την F90x ήταν και είναι πραγματική Cadillac σε όλα της , με όλα τα καλούδια , σε σχέση με την F90x που ήταν πιο Ferrari , όχι πιο γρήγορη κατ' ανάγκη , αλλά είχε αυτό το Ιταλικό με τα κουσούρια , όπου άνοιγες το air condition και αντί γι' αυτό άνοιγαν οι υαλοκαθαριστήρες 🤣🤣🤣 ........ η Canon ήταν πιο ραφινάτη στα μηχανήματα της , με επιφύλαξη πιο προσεγμένη .

   Το ίδιο διαπίστωσα και στις ψηφιακές εκδόσεις , πλην της D3300 που βάζει κάτω τα πάντα και το εννοώ .

  Όμως με χάλασε η εναλλαγή στα mount της Canon ( όχι τρομακτική ) η τέλος πάντων της έλειπε η ομοιογένεια του F mount , που είναι σίγουρα σημαντική λεπτομέρεια .

  Λίγο με χάλασε επίσης μία έλλειψη στην ποιότητα κατασκευής των φθηνών φακών της Canon , βέβαια δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω ακριβότερους φακούς .

  Στο δια ταύτα σίγουρα θα έβλεπα μία 90D , σίγουρα θα έβλεπα μία eos 1d και οπωσδήποτε μια 5D , ειδικά την πρώτη αλλά και όλες τις επόμενες .

  Απλή σημείωση , δεν βλέπω πλεον μηχανές παρά μόνον στα 3 , 6 , 12 και 24mp ασχέτως τύπου αισθητήρα και φυσικά αν μιλήσουμε για μέχρι τα 12mp με κλειστά μάτια μόνον CCD αισθητήρα , έτσι κι' αλλιώς δεν έφτασε παραπάνω .  Οτιδήποτε ενδιάμεσα με άφησε με ανάμικτα συναισθήματα και μην με ρωτήσετε διότι δεν έχω απάντηση . Όποτε έπιασα κάτι στα 16mp ας πούμε , μου φάνηκε κρυανάλατο και δεν θέλω ούτε ν' ακούσω , αλλιώς θα χτυπούσα αλύπητα ακόμη και την πρώτη Olympus omd em1 .

   Θεωρώ έντιμο και παρεξηγημένο μηχάνημα την eos 1300d , όπως και την 1100 , όπου αν η Canon ανέβαζε τον αισθητήρα στα 24mp , θα είχαμε να λέμε πολλά σήμερα . 

  Το πλέον paspartou μηχάνημα σε mirrorles παραμένει μακράν και με διαφορά η eos m10 και τύφλα νάχουν όλες οι mirrorles μαζί , όπου αν είχε viewfinder ........ συνιστάται ανεπιφύλακτα , χωρίς αναισθητικό ! 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ θα πάω τώρα με την Black Friday σε ένα μαγαζί και θα ρωτήσω ποιό μηχάνημα έχει 456 cross type focus points ........ και μόλις απαντήσουν θα τους πω ....... τυλίξτε μου ένα παρακαλώ ...... προσέξτε μόνο μην τσαλακώσετε τα focus points ....... 🤣🤣🤣 ........ 

    Προβληματιστείτε υπεύθυνα ........ 🤣🤣🤣 ........ θα αναλάβω εγώ να ταράξω τα νερά και να ανοίξω τον δρόμο ...... 🤣🤣🤣 ....... χτυπώντας μία Sony ( φτου , φτου , φτου ) διότι εσείς γεράσατε και έπαψε να βράζει το αίμα σας ....... οπισθοδρομική κομπανία ........ θα πάω τώρα με την Black Friday σε ένα μαγαζί και θα ρωτήσω ποιό μηχάνημα έχει 456 cross type focus points ........ και μόλις απαντήσουν θα τους πω ....... τυλίξτε μου ένα παρακαλώ ...... προσέξτε μόνο μην τσαλακώσετε τα focus points ....... 🤣🤣🤣 ........ 

     Περιηγητής και μπούρδες ........ 🤣🤣🤣 ....... μία φορά το πάτησα ....... 🤣🤣🤣 ....... τρείς ανέβηκε ....... 🤣🤣🤣 ....... τεχνολογία σου λέει μετά ....... 

    Λες να βάλανε bracketing στους περιηγητές ......... 🤣🤣🤣 ....... 

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, nullindex είπε

Από την άλλη, ποιος δεν θα ήθελε μία ff, μία crop, έναν νέο φακό κλπ, για να δημιουργήσει με νέα πνοή??

Να έχεις υπόψη σου ότι το ff δεν είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα. Εγώ όταν πήρα την πρώτη μου ff ενώ χρησιμοποιούσα m43 δυσκολεύτηκα τρομερά με το βάθος πεδίου και την εστίαση. Ό,τι δεν κάνεις τέλεια φαίνεται και τα λάθη δεν συγχωρούνται.

Για μένα η χρυσή τομή αυτή τη στιγμή σε ανάλυση, απόδοση στο σκοτάδι και ποιότητα εικόνας είναι οι αισθητήρες apsc. Και η εταιρία με την πιο πλήρη γκάμα φακών native apsc είναι η fuji. Θα σύστηνα να ψάξεις και αυτό το ενδεχόμενο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

 Θεωρώ έντιμο και παρεξηγημένο μηχάνημα την eos 1300d , όπως και την 1100 , όπου αν η Canon ανέβαζε τον αισθητήρα στα 24mp , θα είχαμε να λέμε πολλά σήμερα . 

Αυτό ακριβώς διαπίστωσα και εγώ, μένοντας μόνο στα χαρακτηριστικά νόμιζα οτι δεν θα μπορέσει να κάνει διάφορα πράγματα, αλλά φυσικά και με διέψευσε. Ειδικά από τότε που "φοράω" τον 24-105 έχει μεταμορφωθεί. Εκεί που υστερεί είναι στο χαμηλό φως, διότι παράγει πολύ θόρυβο από πολύ "νωρίς".

1 ώρα πριν, DVaderLa είπε

Να έχεις υπόψη σου ότι το ff δεν είναι η λύση σε όλα τα προβλήματα. Εγώ όταν πήρα την πρώτη μου ff ενώ χρησιμοποιούσα m43 δυσκολεύτηκα τρομερά με το βάθος πεδίου και την εστίαση. Ό,τι δεν κάνεις τέλεια φαίνεται και τα λάθη δεν συγχωρούνται.

Για μένα η χρυσή τομή αυτή τη στιγμή σε ανάλυση, απόδοση στο σκοτάδι και ποιότητα εικόνας είναι οι αισθητήρες apsc. Και η εταιρία με την πιο πλήρη γκάμα φακών native apsc είναι η fuji. Θα σύστηνα να ψάξεις και αυτό το ενδεχόμενο.

Χμ, ενδιαφέρουσα άποψη, θα το ψάξω αν και δεν με ελκύει το ενδεχόμενο να αλλάξω μαζί σώμα και φακούς για ένα νέο σύστημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, pifilos είπε

Άσχετο με το αρχικό θέμα αλλά ένεκα των παραπάνω φωτογραφιών.

Σαν άνθρωπος που ενφιαφέρεται υπερβολικά για την αστροφωτογραφία (περισσότερο από όσο χρόνο αφιερώνω πραγματικά στο είδος αυτό)  και πειραματίστηκε με διάφορους φακούς κατέληξα σε ένα σχετικά δυσάρεστο συμπέρασμα. Μπορείς να βγάλεις ωραίες εικόνες ακόμα και με F 4.0 και με 1.4 αλλά η πραγματική διαφορά έρχεται με αστροστάτη.  Οπότε κάπως έτσι σταμάτησα να ασχολούμαι με το διάφραγμα στους ευρυγώνιους και στο μέλλον αν αρχίσω να ασχολούμαι περισσότερο με την αστροφωτογραφία να επενδύσω σε έναν αστροστάτη και όχι σε φακό. Βέβαια το είδος από μόνο του είναι "κουραστικό" πόσο μάλλον να βάλεις και ένα ακόμα εξάρτημα στις λήψεις. Οπότε για περιστασιακή χρήση σε αστροφωτογραφία ίσως έχει νόημα το πιο ανοιχτό διάφραγμα.

 

Ναι! Σαφως και ενας αστροστάτης είναι η μεγάλη διαφορά για το ειδος! Και για τις "απλες" nightscape με foreground κλπ αλλα ειδικά για οποιον θέλει να ασχοληθεί με το κομμάτι deep space είναι μονοδρομος. 

Δεν θα έβαζα προσωπικά αλλο ενα τετοιο εξάρτημα όπως ειπες στην φωτογραφια γιατι δεν θα ασχοληθώ με τόσο διατριβή! 2-5-10 αστροφωτογραφιες να κανω ανα το χρόνο και θα είμαι ευχαριστημένος! 

Και με kit φακο φυσικα μπορείς να δοκιμάσεις εννοείται. Ειδικά εαν πάρεις πολλες ληψεις για stacking θεωρώ δεν θα κανεις άσχημα πράγματακια. Εξάλλου ολοι μας εδω μεσα δεν πάμε για βραβεία, ιντριγκάρουμε απλά τη σκέψη μας για δημιουργίες!

Οι παρακάτω πρωτες μου προσπάθειες που βαζω ειναι με κιτ φακο σε crop και καπως ανεστιαστες (δεν ήξερα πως να εστιασω στο άπειρο, δεν ειχε κλίμακα) και εκανα το γνωστό ζουμ στο live view και πάλευα με τα αστέρια με 500 κιλα θόρυβο! Μια λήψη ειναι και οχι stacking. 

 

@babisskg δε ξερω τι να παταω στα ποσταριρματα σου το χαχα η καρδουλα! 

Η δεύτερη πριν με το εκκλησάκι εχει τεχνικά θεματακια, ειναι 2 λήψεις, πρώτα εκθεση για τον ουρανο και μετα για το εκκλησάκι, εκει ξεχασα κατεβάζοντας την εκθεση να κλείσω και το διαφραγμα και το αφησα στο 2.8 (ποναει ο tokina σε αυτο το κομμάτι αλλα τον αγαπαμε) γι αυτο και πηρα τα chromatic aberration στο εκκλησάκι, παλεψα να τα στρώσω στο post αλλα δε τα καταφερα. 

Μικρή σημασία βέβαια. 

Οσο για την Canon m10 που ανέφερες πιο πριν καπου διάβασα στα πεταχτα οτι η ιδια η εταιρεία σταματα την υποστήριξη του; (αλλο mount δεν εχει η canon στις crop mirorless ή κάνω λάθος; ) οποιος ενδιαφέρεται ας το ψαξει και μη σταθεί σε αυτο που ειπα γιατι δεν εδωσα βαση και μπορει να λεω μπουρδες.

Παιδια σαφως και ζουμε εννοείται χωρις την τεχνολογία, χωρις evf, χωρις ibis, χωρις 29493959 σημεια εστίασης. 

Και χωρις καμερα ζουμε, την υγεία μας να έχουμε.

Απλα θα αναρωτηθώ ποτε και που βαζει ο καθενας την κόκκινη γραμμή του για να την "αφοριζει" και να πει μας "πουλανε παπατζες" οι εταιρίες πια. 

Στην μεταβαση απο το αναλογικο φορμα στο ψηφιακο; Στην έλευση του auto focus; Στα περισσότερα σημεία και τροπους (mode) εστίασης; Στην σταθεροποίηση; Μη γράφω αλλα καταλαβατε το point! Δηλαδή με λιγα λόγια τεχνολογία και πρόοδος που χρησιμοποιουμε και τα θεωρούμε δεδομένα πια στις μέρες μας κάποτε δεν ήταν. Που θα βαλει ο καθενας μας ομως αυτη τη κόκκινη γραμμή μάλλον ειναι που μας κανει να διαφέρουμε στο τροπο σκεψης!

 

Συμφωνω με τον @DVaderLa,  mirorless crop η fuji είναι απο τις καλύτερες μιας και μονο αυτες εχει και ολο το βαρος και ανάπτυξη ειναι εκει.

Extra bonus δωρο τα πιο όμορφα και μερακληδικα σχεδιαστηκα σώματα μαζι με τις olympus. 

 

Παρακάτω επισης θα παραθέσω εναν λογαριασμό οποιος θέλει να ριξει μια ματιά. Η κοπέλα (την γνωρίζω) εχει μια αρχαία canon 400d ή 600d δε θυμάμαι με κάποιον τηλεφακο της canon (crop 50-250 δε ξερω κατι τετοιο) και μια canon 6d με τον 24-105 f4. Mark I για οποιον αναρωτιέται και τα δυο αλλα δεν εχει σημασία! + τον 50αρη 1.8 της canon. Αυτά εχει, δεν εχει ενα τσουβαλι εξοπλισμό πισω της.

Σημασία εδω εχει το οτι το μηχάνημα ποτε δεν σε εκανε φωτογραφο. Η ματια η ενασχόληση με το σπορ και ποσο το αγαπάς είναι το νοημα..

 

https://instagram.com/alice.mango_?utm_medium=copy_link

20211019_210819_copy_1484x2211.jpg

PSX_20200813_204027-01-01_copy_1392x928.jpeg

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, nullindex είπε

Αυτό ακριβώς διαπίστωσα και εγώ, μένοντας μόνο στα χαρακτηριστικά νόμιζα οτι δεν θα μπορέσει να κάνει διάφορα πράγματα, αλλά φυσικά και με διέψευσε. Ειδικά από τότε που "φοράω" τον 24-105 έχει μεταμορφωθεί. Εκεί που υστερεί είναι στο χαμηλό φως, διότι παράγει πολύ θόρυβο από πολύ "νωρίς".

Χμ, ενδιαφέρουσα άποψη, θα το ψάξω αν και δεν με ελκύει το ενδεχόμενο να αλλάξω μαζί σώμα και φακούς για ένα νέο σύστημα.

     Μα όλη η δουλειά έχει να κάνει με τους φακούς ....... όχι με τα σώματα ....... όσα κουμπιά και να πατάς , αν τα τζάμια δεν είναι αυτά που πρέπει ...... η όπως λένε οι Αμερικάνοι , έβαλες " κακά " μπροστά ...... " κακά " θα πάρεις σαν αποτέλεσμα ...... 

   Το παραθέτω σαν μπαχαρικό στο όλο θέμα με στόχο και σκοπό να γελάσετε , αφού γνωρίζοντας πως η μηχανή πρέπει να είναι 2 στοπ πιο κάτω για να μην κάψει το σύμπαν , ξέχασα πως η μπάρα έκθεσης είναι ανάποδα από τις άλλες Nikon ........ 🤣🤣🤣 ........ 

  Η εικόνα ( jpeg ) έχει υποστεί μία επεξεργασία , ένα κάτι τις , τραβήχτηκε την Κυριακή που πέρασε με την D1 και τον Nikon 28 - 85 f/3.5 - 4.5 

IMG_20211031_141713_706.jpg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

 

 

Παιδια σαφως και ζουμε εννοείται χωρις την τεχνολογία, χωρις evf, χωρις ibis, χωρις 29493959 σημεια εστίασης. 

Και χωρις καμερα ζουμε, την υγεία μας να έχουμε.

Απλα θα αναρωτηθώ ποτε και που βαζει ο καθενας την κόκκινη γραμμή του για να την "αφοριζει" και να πει μας "πουλανε παπατζες" οι εταιρίες πια. 

Στην μεταβαση απο το αναλογικο φορμα στο ψηφιακο; Στην έλευση του auto focus; Στα περισσότερα σημεία και τροπους (mode) εστίασης; Στην σταθεροποίηση; Μη γράφω αλλα καταλαβατε το point! Δηλαδή με λιγα λόγια τεχνολογία και πρόοδος που χρησιμοποιουμε και τα θεωρούμε δεδομένα πια στις μέρες μας κάποτε δεν ήταν. Που θα βαλει ο καθενας μας ομως αυτη τη κόκκινη γραμμή μάλλον ειναι που μας κανει να διαφέρουμε στο τροπο σκεψης!

 

 

Προσωπικά "αγαπώ" τεχνολογία στο βαθμό που κάνει τη ζωή πιο εύκολη.  Π.χ. το focus stacking που έχουν κάποιες fujifilm και διαλέγεις αριθμό λήψεων, πόσο απότομα θα πάει απο μπρος προς τα πίσω κλπ είναι φοβερά εξυπηρετικό. Η έγνοια σου είναι να καδράρεις σωστά από εκεί και πέρα και η μηχανή κάνει μόνη της όλες τις λήψεις. Δε νομίζω να έβρισκα κάποια ευχαρίστηση να το κάνω χειροκίνητα ανά λήψη με το άγχος μην κουνηθεί το τρίποδο ή οτιδήποτε άλλο. Για μένα ο μόνος περιορισμός είναι τα χρήματα. 

Από εκεί και πέρα έχει να κάνει και με το τι αρέσει στον καθένα. Για αυτό και στο πρώτο μήνυμα που έγραψα στο thread αυτό τάχθηκα υπέρ της μετάβασης σε mirrorless για εσένα, καθώς θεωρώ πως από τις εικόνες που βλέπω στο άλλο thread σε αρκετές περιπτώσεις θα έκαναν τη ζωή ευκολότερη.

 

Πολύ ωραίο το προφιλ που έβαλες παραπάνω. 

Θα βάλω και εγώ 2 από τις φετινές με τον κιτ που βέβαια στα 18mm πάει μέχρι  f 2.8 οπότε παλεύεται. Η πρώτη είναι 3 δευτερόλεπτα, iso 6400 με πολύ αέρα (και ακόμα περισσότερη επεξεργασία) καθώς ήθελα να βγάλω κάτι συγκεκριμένο (άσχετο που δεν πολυπέτυχε τελικά) οπότε εδώ π.χ. ένας πιο φωτεινός θα βοηθούσε, είναι αρκετά κακή σε ποιότητα ακόμα και σε αυτό το μέγεθος. Η δεύτερη οκ είναι star trails οπότε πιο ελεγχόμενη. 

 

802949667_DSCF08371.jpg.6169b718db110cef494d0e5d0eb5e81f.jpg

 

651536802_2.jpg.0972f41374c42fb8bbc1d92d30a4af38.jpg

 

 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, pifilos είπε

 

Προσωπικά "αγαπώ" τεχνολογία στο βαθμό που κάνει τη ζωή πιο εύκολη.  Π.χ. το focus stacking που έχουν κάποιες fujifilm και διαλέγεις αριθμό λήψεων, πόσο απότομα θα πάει απο μπρος προς τα πίσω κλπ είναι φοβερά εξυπηρετικό. Η έγνοια σου είναι να καδράρεις σωστά από εκεί και πέρα και η μηχανή κάνει μόνη της όλες τις λήψεις. Δε νομίζω να έβρισκα κάποια ευχαρίστηση να το κάνω χειροκίνητα ανά λήψη με το άγχος μην κουνηθεί το τρίποδο ή οτιδήποτε άλλο. Για μένα ο μόνος περιορισμός είναι τα χρήματα. 

Από εκεί και πέρα έχει να κάνει και με το τι αρέσει στον καθένα. Για αυτό και στο πρώτο μήνυμα που έγραψα στο thread αυτό τάχθηκα υπέρ της μετάβασης σε mirrorless για εσένα, καθώς θεωρώ πως από τις εικόνες που βλέπω στο άλλο thread σε αρκετές περιπτώσεις θα έκαναν τη ζωή ευκολότερη.

 

Πολύ ωραίο το προφιλ που έβαλες παραπάνω. 

Θα βάλω και εγώ 2 από τις φετινές με τον κιτ που βέβαια στα 18mm πάει μέχρι  f 2.8 οπότε παλεύεται. Η πρώτη είναι 3 δευτερόλεπτα με πολύ αέρα καθώς ήθελα να βγάλω κάτι συγκεκριμένο (άσχετο που δεν πολυπέτυχε τελικά) οπότε εδώ π.χ. ένας πιο φωτεινός θα βοηθούσε, είναι αρκετά κακή σε ποιότητα ακόμα και σε αυτό το μέγεθος. Η δεύτερη οκ είναι star trails οπότε πιο ελεγχόμενη. 

 

802949667_DSCF08371.jpg.6169b718db110cef494d0e5d0eb5e81f.jpg

 

651536802_2.jpg.0972f41374c42fb8bbc1d92d30a4af38.jpg

 

 

Συμφωνώ και είμαι και εγώ ενα προς ενα, ειμαι σε αυτη την πλευρά και τροπο σκεψης. 

Περιορισμός τα χρήματα εννοείται. Γι αυτο και πηγα στην επιλογή της dslr έναντι καποιας mirrorless. 

Ακομα αυτο με κραταει πισω και εννοείται ειναι θεμα.

Εαν οι mirorless απλα ηταν αλλαγη σώματος με τα ιδια mount θεωρώ θα αλλαζαν ακομα πιο ευκολα περισσότερος κοσμος. Χωρις ανταπτορες χωρίς τίποτα.

Βέβαια οι εταιρίες μας τα εχουν πουλήσει ολα πια και θέλουν να ξαναπουλησουν.

Ωραιες φωτο!

Ναι..αυτος ο αερας το καλοκαίρι που κυνηγάμε τον γαλαξια χωρίς φεγγάρι πάντα σκαει μύτη. 

Στις παραπάνω δικιες μου δεν ειχε απλα αερα..πως ονομαζεις τα 11-12 μποφόρ ριπες 😅

Ειχα βαλει στο αγκιστρο στο τριποδο ενα παλιο cb αναμεταδότη (οτι βαρύ βρήκα να κρεμάσω και ειχα μαζι μου!) να σωσω οτι μπορώ.

Μετα με τον καιρό βέβαια ανακάλυψα το ασε το τριποδο τερμα κατω παλικάρι, που δε θες και να σκυβεις κ ολας..

 

.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinlanden είπε

Συμφωνώ και είμαι και εγώ ενα προς ενα, ειμαι σε αυτη την πλευρά και τροπο σκεψης. 

Περιορισμός τα χρήματα εννοείται. Γι αυτο και πηγα στην επιλογή της dslr έναντι καποιας mirrorless. 

Ακομα αυτο με κραταει πισω και εννοείται ειναι θεμα.

Εαν οι mirorless απλα ηταν αλλαγη σώματος με τα ιδια mount θεωρώ θα αλλαζαν ακομα πιο ευκολα περισσότερος κοσμος. Χωρις ανταπτορες χωρίς τίποτα.

Βέβαια οι εταιρίες μας τα εχουν πουλήσει ολα πια και θέλουν να ξαναπουλησουν.

Ωραιες φωτο!

Ναι..αυτος ο αερας το καλοκαίρι που κυνηγάμε τον γαλαξια χωρίς φεγγάρι πάντα σκαει μύτη. 

Στις παραπάνω δικιες μου δεν ειχε απλα αερα..πως ονομαζεις τα 11-12 μποφόρ ριπες 😅

Ειχα βαλει στο αγκιστρο στο τριποδο ενα παλιο cb αναμεταδότη (οτι βαρύ βρήκα να κρεμάσω και ειχα μαζι μου!) να σωσω οτι μπορώ.

Μετα με τον καιρό βέβαια ανακάλυψα το ασε το τριποδο τερμα κατω παλικάρι, που δε θες και να σκυβεις κ ολας..

 

.

     Όχι , δεν είναι τα χρήματα η το συγκεκριμένο ποσό που ζητείται ως τιμή αγοράς , αφού ένας ταγμένος θα έκανε μία φορά την υπέρβαση και θα προχωρούσε .

    Είναι το πακέτο τεχνολογίας μαζί με την καταναλωτική συμπεριφορά , όπως διαμορφώθηκε και για όποιους λόγους , όπου θα έπαιρνα μία a7 , ενώ εκείνοι θα με κορόιδευαν μέσα στα μούτρα μου παρουσιάζοντας σε λιγότερο από 6μηνο την a7ii και μετά ένα 6μηνο την a7iii και μετά την a7s ........ και μετά θα παρουσίαζαν την καινούργια σειρά a7 αλλά με άλλο mount ....... η οποία είναι καλύτερη στα σημεία ....... χωρίς να υπερθερμαίνεται κατά την χρήση ....... και θα πρέπει εγώ κάθε φορά να ρίχνω νερό σ' αυτό το πηγάδι ....... αμ δε ....... 120 ευρώ κόστισε η Pentax k100d στα 6mp , ολοκαίνουργια σχεδόν , παρόλη την ηλικία της και με image stabilization στο σώμα , με δύο φακούς , όλα στα κουτιά τους . Συν ένας 35αρης της Pentax άλλα 80 ίσον 200 . Κι' άλλα 90 ένας Tamron 100 - 300 , το όλον 290 . Για μένα μιά χαρά λειτουργεί το σύνολο .

   Θέλω mirrorles για έναν και μοναδικό λόγο , για test bed παλαιών φακών . Πήγα τσάκωσα μία με 39 ευρώ συν 16.9 μεταφορικά και είμαι μιά χαρά για την χρήση που την θέλω . Κι' όταν , όταν ...... περάσει ο καιρός και πέσουν οι τιμές του μεταχειρισμένου υλικού , σε σημείο που να αντέχει η τσέπη μου , μπορεί να πάρω κάτι άλλο . Το mpb ναναι καλά !

   Ερασιτέχνης είμαι , κάνω το μεράκι μου δλδ , δεν βγάζω χρήματα από αυτή την διαδικασία . Τώρα , το αν η φωτογραφία μου δεν πάρει τα πρωτεία ....... ΟΚ , θα επιζήσω . 

  

  

   

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, babisskg είπε

     Όχι , δεν είναι τα χρήματα η το συγκεκριμένο ποσό που ζητείται ως τιμή αγοράς , αφού ένας ταγμένος θα έκανε μία φορά την υπέρβαση και θα προχωρούσε .

    Είναι το πακέτο τεχνολογίας μαζί με την καταναλωτική συμπεριφορά , όπως διαμορφώθηκε και για όποιους λόγους , όπου θα έπαιρνα μία a7 , ενώ εκείνοι θα με κορόιδευαν μέσα στα μούτρα μου παρουσιάζοντας σε λιγότερο από 6μηνο την a7ii και μετά ένα 6μηνο την a7iii και μετά την a7s ........ και μετά θα παρουσίαζαν την καινούργια σειρά a7 αλλά με άλλο mount ....... η οποία είναι καλύτερη στα σημεία ....... χωρίς να υπερθερμαίνεται κατά την χρήση ....... και θα πρέπει εγώ κάθε φορά να ρίχνω νερό σ' αυτό το πηγάδι ....... αμ δε ....... 120 ευρώ κόστισε η Pentax k100d στα 6mp , ολοκαίνουργια σχεδόν , παρόλη την ηλικία της και με image stabilization στο σώμα , με δύο φακούς , όλα στα κουτιά τους . Συν ένας 35αρης της Pentax άλλα 80 ίσον 200 . Κι' άλλα 90 ένας Tamron 100 - 300 , το όλον 290 . Για μένα μιά χαρά λειτουργεί το σύνολο .

   Θέλω mirrorles για έναν και μοναδικό λόγο , για test bed παλαιών φακών . Πήγα τσάκωσα μία με 39 ευρώ συν 16.9 μεταφορικά και είμαι μιά χαρά για την χρήση που την θέλω . Κι' όταν , όταν ...... περάσει ο καιρός και πέσουν οι τιμές του μεταχειρισμένου υλικού , σε σημείο που να αντέχει η τσέπη μου , μπορεί να πάρω κάτι άλλο . Το mpb ναναι καλά !

   Ερασιτέχνης είμαι , κάνω το μεράκι μου δλδ , δεν βγάζω χρήματα από αυτή την διαδικασία . Τώρα , το αν η φωτογραφία μου δεν πάρει τα πρωτεία ....... ΟΚ , θα επιζήσω . 

  

  

   

O τρόπος που σκέφτεστε κύριε Μπάμπη, μπορεί να αντικατοπτρίζει τη δική σου ή και την ελληνική πραγματικότητα, αλλά για πολλούς λόγους όχι τον υπόλοιπο κόσμο. Και αναλύω:

- Σχετικά με την Α7, από τη ΙΙ στην ΙΙΙ άλλαξαν τόσα πολλά που την έκαναν από μια μετριότατη μηχανή, 1η σε πωλήσεις. Από την Α7 ΙΙΙ στην Α7 IV, 3 χρόνια μετά, η μηχανή είναι βελτιωμένη σε κάθε σημείο, κατασκευή, μενού, εργονομία, αισθητήρα κλπ.

- Σχετικά με την πολιτική των εταιριών, μοναδικός στόχος τους ήταν είναι και θα είναι πάντα το κέρδος. Το πώς το πετυχαίνει η κάθε μία, με πιο "ηθικό" ή όχι προφίλ, είναι άλλη κουβέντα. Οι εταιρίες που έχασαν το στόχο, έχασαν και το τραίνο (βλ. Olympus), αν και κάποτε μεσουρανούσαν. Αν δεν προσαρμοστείς στα δεδομένα της αγοράς, η αγορά είναι αμείλικτη και σε πετάει έξω.

- Τα 2 3 5 χιλιάρικα μπορεί για ένα μέσο Έλληνα εργαζόμενο, με μισθό οριακά 4 ψηφίων, να είναι πολλά λεφτά για μηχανή. Για το Γερμανό, τον Εγγλέζο, τον Αμερικάνο, με μισθό αρκετές φορές πάνω, δεν είναι τόσα πολλά. Και προφανώς η πολιτική των εταιριών δε στοχεύει την ψωροκώσταινα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...