Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, Giama είπε

- Kαταναλώσεις στην πράξη ελάχιστα πάνω από 5 εντός πόλης και γύρω στο 6 εκτός (με 125-130χλμ/ω). Με πιο επιθετική και γρήγορη οδήγηση εκτός έχουμε δει και 7,5 βέβαια. Όμως από το WLTP 7,1 που είχε στα χαρτιά το βλέπουμε στην πράξη να είναι αισθητά λιγότερο

Επιτελους καποιος που γραφει την αληθεια, σε λιγο οι υβριδικοι θα μας πουν οτι δε καινε βενζινη αλλα παραγουν κιολας... Το 7αρι το εχω αναφερει κ εγω για yaris hybrid (με την επιθετικη οδηγηση που κανω), οποτε το 7.5 σε εσενα ειναι πολυ καλα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

Επιτελους καποιος που γραφει την αληθεια, σε λιγο οι υβριδικοι θα μας πουν οτι δε καινε βενζινη αλλα παραγουν κιολας... Το 7αρι το εχω αναφερει κ εγω για yaris hybrid (με την επιθετικη οδηγηση που κανω), οποτε το 7.5 σε εσενα ειναι πολυ καλα...

ε "ξεχνανε" τις καταναλωσεις στα ταξιδια συνηθως... :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, NTC Labs είπε

ε "ξεχνανε" τις καταναλωσεις στα ταξιδια συνηθως... :)

χαχαχα

βρε εμενα 7-7,5 εντος αττικης μικτο μου εβγαζε το "υπεροικονομικό" yaris...

λιγο πιο κατω (6-6,5) μου ελεγε συναδελφος που πηγαινε πολυ χαλαρα

και διαβαζα κατι φιδια για 2.9, 3.5 και 4 που μονο σβηστα σε κατηφόρα με 30% κλιση παίζει να ισχυουν

Ειπαμε να βλογαμε τα γενια μας αλλα λιγη ντροπη δε βλαπτει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, paylidis είπε

χαχαχα

βρε εμενα 7-7,5 εντος αττικης μικτο μου εβγαζε το "υπεροικονομικό" yaris...

λιγο πιο κατω (6-6,5) μου ελεγε συναδελφος που πηγαινε πολυ χαλαρα

και διαβαζα κατι φιδια για 2.9, 3.5 και 4 που μονο σβηστα σε κατηφόρα με 30% κλιση παίζει να ισχυουν

Ειπαμε να βλογαμε τα γενια μας αλλα λιγη ντροπη δε βλαπτει 

δεν είναι φίδια φίλε μου. Έχω το corolla hybrid και κάνω κάθε μέρα 150ΚΜ μικτή οδήγηση. Μέσος όρος κατανάλωσης 3.8L/100 με ήπια οδήγηση. Με "όχι ήπια" οδήγηση δεν έχω ξεπεράσει το 4.5. Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο αλλά η οδήγηση με υβριδικό είναι πολύ διαφορετική και θέλει εκπαίδευση, με 1 βδομάδα οδήγηση με υβριδικό δεν θα πετύχεις ποτέ κάτω από 5 γιατί απλά δεν ξέρεις να το οδηγείς. Φιλικά πάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, poihths είπε

δεν είναι φίδια φίλε μου. Έχω το corolla hybrid και κάνω κάθε μέρα 150ΚΜ μικτή οδήγηση. Μέσος όρος κατανάλωσης 3.8L/100 με ήπια οδήγηση. Με "όχι ήπια" οδήγηση δεν έχω ξεπεράσει το 4.5. Μπορεί να σου φαίνεται παράξενο αλλά η οδήγηση με υβριδικό είναι πολύ διαφορετική και θέλει εκπαίδευση, με 1 βδομάδα οδήγηση με υβριδικό δεν θα πετύχεις ποτέ κάτω από 5 γιατί απλά δεν ξέρεις να το οδηγείς. Φιλικά πάντα

Τι να σου πω, το ειχα μηνα+... Θεωρω αδυνατο το νουμερο αυτο εκτος εαν μιλαμε για απολυτως ιδανικες συνθηκες. Χωρις να σε αμφισβητω, ισως πετυχαίνεις αυτες τις συνθηκες... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, paylidis είπε

χαχαχα

βρε εμενα 7-7,5 εντος αττικης μικτο μου εβγαζε το "υπεροικονομικό" yaris...

λιγο πιο κατω (6-6,5) μου ελεγε συναδελφος που πηγαινε πολυ χαλαρα

και διαβαζα κατι φιδια για 2.9, 3.5 και 4 που μονο σβηστα σε κατηφόρα με 30% κλιση παίζει να ισχυουν

Ειπαμε να βλογαμε τα γενια μας αλλα λιγη ντροπη δε βλαπτει 

Βασικά το ελάχιστα πάνω από 5 εντός πόλης που γράφω εννοώ 4,9-5,2 το πολύ. Που αν έχει τόσο το γομάρι το CR-V τότε είναι πολύ λογικό το 4άρι για το Yaris. Συμφωνώ με τον ποιητή, κάνει αισθητή διαφορά ο τρόπος που το οδηγείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, tsofras είπε

Άσε ρε φίλε έχει περάσει 1.5 χρόνος δεν μπορώ να το χωνέψω, πάει χάλασα και εγώ

Ο Γιώργος θα είναι με Q40 τότε 😂

Άσχετο κοίταγμα τιμοκατάλογο Opel Έχουν τρελαθεί τελείως?

Ποιος θα δώσει 32000+ για την απλή έκδοση του Astra με 1.2 130 άλογα αυτόματο και 16αρες?

Με 34 παίρνεις αυτόματη bmw 218 grand coupe και ένα κάρο άλλες αμαξαρες.

Δεν πάμε καλά μου φαίνεται, θα έχουν μέλλον αυτές οι εταιρείες με τέτοιες τιμές?

 

 

What are you saying man? 32K έχουν το Astra;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ που παραλαμβάνω Peugeot 2008 από βδομάδα, με ρώτησαν αν θέλω να μου βάλουν ρεζέρβα ανάγκης με τα παρελκόμενα η οποία στοιχίζει 230 € έξτρα από την τιμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, Boudass είπε

Εγώ που παραλαμβάνω Peugeot 2008 από βδομάδα, με ρώτησαν αν θέλω να μου βάλουν ρεζέρβα ανάγκης με τα παρελκόμενα η οποία στοιχίζει 230 € έξτρα από την τιμή.

Κανονική διάσταση? Ρώτα σε έναν λαστιχα πόσο πάει μία ρεζέρβα μην την πληρώσεις και 100€ επάνω αν είναι μόνο το λάστιχο με μικρή ζάντα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

Κανονική διάσταση? Ρώτα σε έναν λαστιχα πόσο πάει μία ρεζέρβα μην την πληρώσεις και 100€ επάνω αν είναι μόνο το λάστιχο με μικρή ζάντα

Ε βάλε κ γρύλο κ κλειδί κλπ δε μου φαίνεται μεγάλο το ποσό των 230… να σου πω κ εγώ θα την έπαιρνα αν έβγαινε κ είχε τόσο…

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Ναι το αυτόματο 1.2 την πρώτη έκδοση με 16αρες ζάντες

Golf Life 1.5/130 χειροκίνητο 24,900.

Αstra (κόπια Golf) Edition 1.2/130 χειροκίνητο 25,900

Σε λίγο θα λέμε πάρε το VW γιατι ειναι φθηνότερο :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To Astra έχει πάψει από καιρό να είναι "relevant".
Και η πλάκα είναι πως τα περισσότερα από τα αμάξια που στα φόρουμ μπορεί να έχουν ζήτηση,
στην πραγματική αγορά μπορεί να είναι ανύπαρκτα.

Αν δει κανείς τις ευρωπαϊκές πωλήσεις προ και μετά covid στα C segment hatchback
- ξαναλέω προ και μετά covid , προ και μετά νέων/παλιών γενεών κλπ -
σε γενικές γραμμές θα δει ότι :

πρώτο με διαφορά είναι φυσικά το Golf, αυτό είναι γνωστό
δεύτερο θα ήταν το Octavia, αλλά κανονικά είναι liftback δηλ δεν έχει ανταγωνισμό για το είδος του
έπεται η Corolla, που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει γερή είσοδο
μετά πάει η MB A-Class, που αποδεικνύει ότι το premium ανταγωνίζεται άξια το mainstream
ακολουθεί το Focus, που φέτος είχε μια πολύ μεγάλη πτώση
ύστερα είναι το Leon, που έχει αρκετά χρόνια ανεβάσει μερίδιο αγοράς
πλησιάζουν οι BMW 1 και το Audi A3, που επιβεβαιώνουν το ίδιο με τη ΜΒ
κλπ κλπ

θέλω να πω πως οι αναφορές στα φόρουμ τελικά δεν έχουν επαφή με την αγορά.
Μπορεί να μιλάμε για γαλλικά, κορεάτικα, γιαπωνέζικα κλπ hatchback,
αλλά τελικά καμία σχέση.
Το Astra δεν είναι ο ανταγωνισμός του Golf (και με τις τιμές αυτές ούτε και θα είναι δηλαδή). Πρώτον γιατί με τη διαφορά που το Golf πάντα είχε στο C segment, πάντα ουσιαστικά έπαιζε μόνο του. Δεύτερον γιατί το Astra είναι «ανύπαρκτο» όχι σε σχέση με το Golf αλλά γενικότερα, και όχι μόνο πέρυσι που άλλαζε μοντέλο αλλά τα τελευταία χρόνια.
Πιο πολύ ανταγωνισμός του Golf είναι η Corolla, το Focus και το Leon, παρά το Astra. Και στο μέλλον ίσως το ID3.

Για να μην πω ότι το premium* κερδίζει έδαφος έναντι όλων.

*Όπου premium εννοούμε την τριάδα MB>BMW>Audi με αυτή τη σειρά.

**Και μην πει κανείς και γελάσουμε για το 308, γιατί αντιθέτως τί εντύπωση έχει κανείς
στις πωλήσεις και το 308 ακολουθεί το παράδειγμα που χάραξε το Astra με τα αζήτητα.

Όλα αυτά , καθαρά με βάση τους αριθμούς και όχι τίποτε προτιμήσεις.

Επεξ/σία από glistor
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, glistor είπε

μετά πάει η MB A-Class, που αποδεικνύει ότι το premium ανταγωνίζεται άξια το mainstream

Θα ηταν αληθεια αν ξεραμε ποια εκδοση πουλαει...Τωρα που ξεκιναει στα 22k δεν νομιζω να ειναι τοσο premium...Ο αλλος την παιρνει ξεβρακωτη για να εχει το αστερι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...