Προς το περιεχόμενο

Αγορα καινουργιου αυτοκινητου (γνώμες-ιδέες-προτάσεις-προσφορές)


paylidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Peugeot208 είπε

Προφανώς αυτοί που εφαρμόζουν τη τιμολογιακή πολιτική, της κάθε εταιρείας, έχουν περισσότερα στοιχεία διαθέσιμα στα χέρια τους από όλους εμάς, που απλά λέμε το πόνο μας και εννοείται ότι η Ελλάδα είναι μηδαμινής σημασίας αγορά γιαυτους.

Στην Ελλάδα των 10 εκατομμμυριων, που κάποιος θεωρείται ακριβοπληρωμένος, όταν η αμοιβή του είναι ίδια με τον βασικό μισθό στις προηγμένες χώρες της Ευρώπης (Μεγάλη Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία, Γαλια κτλ) των 300 εκατομμυρίων. Στην Ελλάδα με τις τιμές των καυσίμων, τις ενεργειας, των ενοικιων και και και στα ύψη, είναι λογικό τέτοιου είδους ανατιμησεις και στις τιμές των αυτοκινήτων να είναι απαγορευτικες για νέο αυτοκίνητο. 

Στο εξωτερικό είναι απλά 2 μισθοί.

Δεν είναι τυχαίο ότι τόσες δεκαετίες γκρινιάζαμε για την τιμολογιακή πολιτική του group της VW, για τα ακριβά και άδεια αυτοκίνητα, που θες ένα 3χιλιαρο ακόμα για να το κάνεις αυτοκίνητο. 

Όμως, το group WV είναι το 3 σε αξία στο κόσμο, με τις καλύτερες πωλήσεις σε όλες τις κατηγορίες. 

Ε, χαζοί είναι και οι Γάλλοι;

Την ίδια πολιτική χρησιμοποιούν. Απλα αυτοι πουλανε τις αδειες εκδοσεις σε leasing και τις γεμάτες τις υπερκοστολογουν στους υπόλοιπους. Το γεγονός είναι ότι από τότε που τη χρησιμοποιούν έχουν στο top10 της Ευρώπης 5 δικά τους.

Τώρα τα premium και mainstream είναι αστεία να τα χρησιμοποιούμε για να διαχωρίσουμε τον Άσσο και τη σειρά Α από focus, Leon κτλ.

Ούτε η ΒMW και η Mercedes δεν τα θεωρούν premium. Premium είναι μόνο στο συνεργείο. 

Επίσης, η κατηγορία αυτή αργοπεθαίνει.

Όλοι αγοραζουν σούπερμινι, b και c suv και εκεί οι Γάλλοι είναι πρώτοι. 

Οπότε θα συνεχίσουν να υπερκοστολογουν μέχρι εκεί που τους παίρνει

 

Συγνώμη δηλαδή αλλά λίγο διάλογος κωφών ή απλά εκτός θέματος.
Γιατί κανείς δε ρώτησε.

Κανείς δε μίλησε για ελληνικές πωλήσεις.
Τα στοιχεία των πωλήσεων αφορούν πανευρωπαϊκές πωλήσεις.
Όχι οι Έλληνες, αλλά οι Ευρωπαίοι αποφάσισαν ότι τα Astra και 308 είναι ανύπαρκτα.
Και όχι εμείς στα φόρουμ,
αλλά κάποια στιγμή, και τα στελέχη των εταιρειών κρίνονται εκ του αποτελέσματος
και οι Ευρωπαίοι κρίνοντας με τους δικούς τους μισθούς
δίκασαν τους ιθύνοντες των εταιρειών που αποφάσισαν για τα Astra και 308.

Τώρα για το ότι η κατηγορία αργοπεθαίνει,
χάριν της οικονομίας της συζήτησης προσπερνώ τα της ουσίας,
και προφανώς οι εταιρείες δε λανσάρουν μοντέλα για να πάνε άπατα.
Αυτή η λογική μου φέρνει το όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Αν η Peugeot και η Opel δεν ενδιαφέρονταν για την κατηγορία,
πολύ απλά θα την είχαν προσπεράσει και δε θα κατέβαζαν νέες γενιές μοντέλων.
Το έχουν κάνει άλλοι κατασκευαστές,
αλλά προφανώς και η Peuegot/Opel επέλεξε να παραμείνει στο segment.
Εδώ το πρόβλημα είναι αλλού:
το Astra και το 308 ήταν πεθαμένα από πολύ νωρίτερα , όχι τώρα που ακρίβηναν.

Και δεν ξέρω ποιόν ενδιαφέρει αν η Peugeot και η Opel νομίζουν πως θα ξεπατωθούν σε πωλήσεις ή θα γίνουν premium μόλις ακριβύνουν περισσότερο από Mercedes, BMW και Audi.
Το τί κάνει το κάθε γκρουπ (τιμολογιακές πολιτικές, στόχοι κλπ)  αφορά τα bonus των στελεχών των εταιρειών.
Ως καταναλωτές όμως
οι τιμές των 308 και Astra είναι - όπως είπε και κάποιος παραπάνω - απλά αστείες.
Χωρίς περαιτέρω ανάλυση το προφανές,
Peugeot και Opel ακριβότερες από το σύνολο σχεδόν της αγοράς με μια πλατφόρμα EMP2 που δεν δικαιολογεί καν την έννοια του εξεζητημένου.

 

ΥΓ:
Πώς γίνεται όμως κάθε φορά που κρίνουμε κάποιες τιμές
η πρώτη απάντηση ειναι του τύπου «αυτοί που είναι στις εταιρείες ξέρουν καλύτερα»
η δεύτερη απάντηση είναι του τύπου «η Ελλάδα είναι μηδαμινής σημασίας για αυτούς»
η τρίτη απάντηση είναι του τύπου «οι τιμές είναι καλές, οι ελληνικοί μισθοί είναι κακοί»
και η τελευταία απάντηση είναι του τύπου «χέστηκαν οι εταιρείες, γιατί το segment πεθαίνει»

δε μπορεί ρε γμτ κάποτε να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα...

και κάποτε ας το πούμε κι αυτό,
τα ράσα δεν κάνουν τον παπά και δε γίνεσαι premium επειδή ανέβασες τις τιμές,
η σειρά των πραγμάτων έχει ως εξής
πρώτα βελτιώνεις το προϊόν σου (ας πούμε ότι με 4 αστέρια στο euroncap δεν κλείνεις και στόματα),
μετά σε αναγνωρίζει η αγορά (λέγε με πωλήσεις)
και μετά αφού εδριαωθεί η φήμη σου, ανεβάζεις και τις τιμές
και η αγορά σε αναγνωρίζει εκ νέου (πωλήσεις) επιδοκιμάζοντας τις premium τιμές

ετούτοι εδώ το πάνε ανάποδα τελείως, σου λέει έγιναν premium μόνοι τους ούτε πωλήσεις ούτε τίποτε, μόνο τιμές κι αυτές στα ουράνια
κλαυσίγελος

Επεξ/σία από glistor
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 5,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, glistor είπε

Συγνώμη δηλαδή αλλά λίγο διάλογος κωφών ή απλά εκτός θέματος.
Γιατί κανείς δε ρώτησε.

Κανείς δε μίλησε για ελληνικές πωλήσεις.
Τα στοιχεία των πωλήσεων αφορούν πανευρωπαϊκές πωλήσεις.
Όχι οι Έλληνες, αλλά οι Ευρωπαίοι αποφάσισαν ότι τα Astra και 308 είναι ανύπαρκτα.
Και όχι εμείς στα φόρουμ,
αλλά κάποια στιγμή, και τα στελέχη των εταιρειών κρίνονται εκ του αποτελέσματος
και οι Ευρωπαίοι κρίνοντας με τους δικούς τους μισθούς
δίκασαν τους ιθύνοντες των εταιρειών που αποφάσισαν για τα Astra και 308.

Τώρα για το ότι η κατηγορία αργοπεθαίνει,
χάριν της οικονομίας της συζήτησης προσπερνώ τα της ουσίας,
και προφανώς οι εταιρείες δε λανσάρουν μοντέλα για να πάνε άπατα.
Αυτή η λογική μου φέρνει το όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Αν η Peugeot και η Opel δεν ενδιαφέρονταν για την κατηγορία,
πολύ απλά θα την είχαν προσπεράσει και δε θα κατέβαζαν νέες γενιές μοντέλων.
Το έχουν κάνει άλλοι κατασκευαστές,
αλλά προφανώς και η Peuegot/Opel επέλεξε να παραμείνει στο segment.
Εδώ το πρόβλημα είναι αλλού:
το Astra και το 308 ήταν πεθαμένα από πολύ νωρίτερα , όχι τώρα που ακρίβηναν.

Και δεν ξέρω ποιόν ενδιαφέρει αν η Peugeot και η Opel νομίζουν πως θα ξεπατωθούν σε πωλήσεις ή θα γίνουν premium μόλις ακριβύνουν περισσότερο από Mercedes, BMW και Audi.
Το τί κάνει το κάθε γκρουπ (τιμολογιακές πολιτικές, στόχοι κλπ)  αφορά τα bonus των στελεχών των εταιρειών.
Ως καταναλωτές όμως
οι τιμές των 308 και Astra είναι - όπως είπε και κάποιος παραπάνω - απλά αστείες.
Χωρίς περαιτέρω ανάλυση το προφανές,
Peugeot και Opel ακριβότερες από το σύνολο σχεδόν της αγοράς με μια πλατφόρμα EMP2 που δεν δικαιολογεί καν την έννοια του εξεζητημένου.

 

ΥΓ:
Πώς γίνεται όμως κάθε φορά που κρίνουμε κάποιες τιμές
η πρώτη απάντηση ειναι του τύπου «αυτοί που είναι στις εταιρείες ξέρουν καλύτερα»
η δεύτερη απάντηση είναι του τύπου «η Ελλάδα είναι μηδαμινής σημασίας για αυτούς»
η τρίτη απάντηση είναι του τύπου «οι τιμές είναι καλές, οι ελληνικοί μισθοί είναι κακοί»
και η τελευταία απάντηση είναι του τύπου «χέστηκαν οι εταιρείες, γιατί το segment πεθαίνει»

δε μπορεί ρε γμτ κάποτε να δικαιολογούμε τα αδικαιολόγητα...

και κάποτε ας το πούμε κι αυτό,
τα ράσα δεν κάνουν τον παπά και δε γίνεσαι premium επειδή ανέβασες τις τιμές,
η σειρά των πραγμάτων έχει ως εξής
πρώτα βελτιώνεις το προϊόν σου (ας πούμε ότι με 4 αστέρια στο euroncap δεν κλείνεις και στόματα),
μετά σε αναγνωρίζει η αγορά (λέγε με πωλήσεις)
και μετά αφού εδριαωθεί η φήμη σου, ανεβάζεις και τις τιμές
και η αγορά σε αναγνωρίζει εκ νέου (πωλήσεις) επιδοκιμάζοντας τις premium τιμές

ετούτοι εδώ το πάνε ανάποδα τελείως, σου λέει έγιναν premium μόνοι τους ούτε πωλήσεις ούτε τίποτε, μόνο τιμές κι αυτές στα ουράνια
κλαυσίγελος

Μόνος σου αρπάζεσαι....

Εγώ προσωπικά σου παραθέτω γεγονότα και μιλάω με συνειρμό.

Ένα γεγονός είναι το παρακατω:

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2022

Στο top10 είναι 4 PSA και 1 VW. Δυο group που έχουν όντως από τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις τιμές.

Ένα 2ο γεγονός είναι το παρακάτω:

https://www.best-selling-cars.com/europe/2021-full-year-europe-top-25-best-selling-car-models/

Στο top10 είναι 5 PSA και 2 VW.

Ενώ, από τη κατηγορία, που χρησιμοποιησες για να βγάλεις συμπεράσματα έχουμε το Golf (1o), το Corolla (14ο) και το A-Class (24o).

Leon, Focus, 1-series έχουν πάει ακλαφτα, παρότι είναι πολύ καλά αυτοκίνητα.

Και ειδικα το Leon και η 1-series με καλη τιμολόγηση. 

Λάθος κατηγορία δεν νομίζεις ότι διάλεξες, για να βγάλεις συμπεράσματα;

Τέλος, μη θίγεσαι όταν λέμε ότι τα στελέχη των εταιρειών ξέρουν καλύτερα από εμάς,  γιατί πολύ απλά έχουν στη διάθεσή του οικονομοτεχνικες μελέτες που εμείς δεν έχουμε και αποφασίζουν με γνώμονα αυτές, ώστε να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει η εκάστοτε εταιρεία. 

Ένα απλοϊκό παράδειγμα είναι ότι η VW προβλέπει ότι λόγο ύφεσης, ημιαγωγών κ.τ.λ.  θα έχει -15% το 2022.

Αποφασίζουν λοιπόν να κάνουν αύξηση στα μοντέλα τους.

Εσύ, λοιπόν, εγώ και ο μέσος Ευρωπαίος θα τους κράξει,  γιατί εν μέσω ύφεσης ανεβάζουν τις τιμές. 

Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε όμως ότι αυτή η αύξηση είναι στοχευμενη, διαφορετική για κάθε μοντέλο και έκδοση,  τόση ώστε να πετύχουν τη μέγιστη απόδοση του προϊόντος, παρά τη μείωση των πωλήσεων.

Υ.Γ. Κράτα τη συζήτηση σε κόσμια επίπεδα και μην επιτιθεσαι σε όσους έχουν διαφορετικη άποψη. Διαβάσαμε τις απόψεις σου, διαβάσαμε τα επιχειρήματά σου. Παραθέσαμε τα δικά μας. That's it

 

 

 

 

Επεξ/σία από Peugeot208
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, Peugeot208 είπε

Μόνος σου αρπάζεσαι....

Εγώ προσωπικά σου παραθέτω γεγονότα και μιλάω με συνειρμό.

Ένα γεγονός είναι το παρακατω:

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2022

Στο top10 είναι 4 PSA και 1 VW. Δυο group που έχουν όντως από τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις τιμές.

Ένα 2ο γεγονός είναι το παρακάτω:

https://www.best-selling-cars.com/europe/2021-full-year-europe-top-25-best-selling-car-models/

Στο top10 είναι 5 PSA και 2 VW.

Ενώ, από τη κατηγορία, που χρησιμοποιησες για να βγάλεις συμπεράσματα έχουμε το Golf (1o), το Corolla (14ο) και το A-Class (24o).

Leon, Focus, 1-series έχουν πάει ακλαφτα, παρότι είναι πολύ καλά αυτοκίνητα.

Και ειδικα το Leon και η 1-series με καλη τιμολόγηση. 

Λάθος κατηγορία δεν νομίζεις ότι διάλεξες, για να βγάλεις συμπεράσματα;

Τέλος, μη θίγεσαι όταν λέμε ότι τα στελέχη των εταιρειών ξέρουν καλύτερα από εμάς,  γιατί πολύ απλά έχουν στη διάθεσή του οικονομοτεχνικες μελέτες που εμείς δεν έχουμε και αποφασίζουν με γνώμονα αυτές, ώστε να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει η εκάστοτε εταιρεία. 

Ένα απλοϊκό παράδειγμα είναι ότι η VW προβλέπει ότι λόγο ύφεσης, ημιαγωγών κ.τ.λ.  θα έχει -15% το 2022.

Αποφασίζουν λοιπόν να κάνουν αύξηση στα μοντέλα τους.

Εσύ, λοιπόν, εγώ και ο μέσος Ευρωπαίος θα τους κράξει,  γιατί εν μέσω ύφεσης ανεβάζουν τις τιμές. 

Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε όμως ότι αυτή η αύξηση είναι στοχευμενη, διαφορετική για κάθε μοντέλο και έκδοση,  τόση ώστε να πετύχουν τη μέγιστη απόδοση του προϊόντος, παρά τη μείωση των πωλήσεων.

Υ.Γ. Κράτα τη συζήτηση σε κόσμια επίπεδα και μην επιτιθεσαι σε όσους έχουν διαφορετικη άποψη. Διαβάσαμε τις απόψεις σου, διαβάσαμε τα επιχειρήματά σου. Παραθέσαμε τα δικά μας. That's it

 

 

 

 

Συμφωνώ ως προς ύφος έχεις απόλυτο δίκιο

 

 

@glistor

 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αρπαζεσαι αν δεν συμφωνείς με την γνώμη του άλλου. Εδώ θέλουμε να μιλάμε ως παρέα και να μην υπάρχει ο φόβος ότι θα κριθούμε για αυτό που λέμε.

Πολιτισμένο διάλογο κάνουμε και είναι ο μόνος κανόνας του κλαμπ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Peugeot208 είπε

Μόνος σου αρπάζεσαι....

Εγώ προσωπικά σου παραθέτω γεγονότα και μιλάω με συνειρμό.

Ένα γεγονός είναι το παρακατω:

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2022

Στο top10 είναι 4 PSA και 1 VW. Δυο group που έχουν όντως από τις μεγαλύτερες αυξήσεις στις τιμές.

Ένα 2ο γεγονός είναι το παρακάτω:

https://www.best-selling-cars.com/europe/2021-full-year-europe-top-25-best-selling-car-models/

Στο top10 είναι 5 PSA και 2 VW.

Ενώ, από τη κατηγορία, που χρησιμοποιησες για να βγάλεις συμπεράσματα έχουμε το Golf (1o), το Corolla (14ο) και το A-Class (24o).

Leon, Focus, 1-series έχουν πάει ακλαφτα, παρότι είναι πολύ καλά αυτοκίνητα.

Και ειδικα το Leon και η 1-series με καλη τιμολόγηση. 

Λάθος κατηγορία δεν νομίζεις ότι διάλεξες, για να βγάλεις συμπεράσματα;

Τέλος, μη θίγεσαι όταν λέμε ότι τα στελέχη των εταιρειών ξέρουν καλύτερα από εμάς,  γιατί πολύ απλά έχουν στη διάθεσή του οικονομοτεχνικες μελέτες που εμείς δεν έχουμε και αποφασίζουν με γνώμονα αυτές, ώστε να επιτύχουν τους στόχους που έχει θέσει η εκάστοτε εταιρεία. 

Ένα απλοϊκό παράδειγμα είναι ότι η VW προβλέπει ότι λόγο ύφεσης, ημιαγωγών κ.τ.λ.  θα έχει -15% το 2022.

Αποφασίζουν λοιπόν να κάνουν αύξηση στα μοντέλα τους.

Εσύ, λοιπόν, εγώ και ο μέσος Ευρωπαίος θα τους κράξει,  γιατί εν μέσω ύφεσης ανεβάζουν τις τιμές. 

Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε όμως ότι αυτή η αύξηση είναι στοχευμενη, διαφορετική για κάθε μοντέλο και έκδοση,  τόση ώστε να πετύχουν τη μέγιστη απόδοση του προϊόντος, παρά τη μείωση των πωλήσεων.

Υ.Γ. Κράτα τη συζήτηση σε κόσμια επίπεδα και μην επιτιθεσαι σε όσους έχουν διαφορετικη άποψη. Διαβάσαμε τις απόψεις σου, διαβάσαμε τα επιχειρήματά σου. Παραθέσαμε τα δικά μας. That's it

 

 

 

 

 

3 ώρες πριν, tsofras είπε

Συμφωνώ ως προς ύφος έχεις απόλυτο δίκιο

 

 

@glistor

 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να αρπαζεσαι αν δεν συμφωνείς με την γνώμη του άλλου. Εδώ θέλουμε να μιλάμε ως παρέα και να μην υπάρχει ο φόβος ότι θα κριθούμε για αυτό που λέμε.

Πολιτισμένο διάλογο κάνουμε και είναι ο μόνος κανόνας του κλαμπ

θεώρησα το ποστ του Peugeot208 αδικαιολόγητο
γιατί δεν μου απάντησε σε τίποτε συγκεκριμένο,
κάτι γενικά για μάρκες που εγώ δεν αναφέρθηκα, δεν είχε κανένα επιχείρημα και υποτιμά τη λογική
(όταν κάνουμε κουβέντα, μιλάμε συγκεκριμένα και δεν πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα)

μπορεί να του έθιξα την Peugeot, δεν ξέρω, αν κρίνω κι από το nickname ίσως

εγώ προσωπικά γραμμένη την έχω και την PSA και τη VAG και όποιαν άλλη,
μίλησα για το Astra και το 308 που είναι ανύπαρκτα στο ταμείο αλλά ποζάρουν σε προηγούμενα ποστ για επί λέξη «αντίπαλοι του Golf»
ε δεν είναι ούτε κατά διάνοια, δεν ασχολείται ο κόσμος
τί απλό να το καταλάβει κάποιος;

και όχι δεν είναι τώρα αντίπαλοι
- που αν ρωτήσεις 100 ανθρώπους τί θεωρούν αδικαιολόγητο
την A-Class στα 22,5 ή το 308 στα 25+
ξέρουμε όλοι τις απαντήσεις -
αλλά δεν ήταν ούτε και προηγουμένως

.

κάτι για το ύφος, εγώ δεν μπήκα να πατρονάρω κανέναν ότι δεν ξεχωρίζω τα προφανή που τα καταλαβαίνει ο συνφορουμίτης και οι μανατζαραίοι,
φόρουμ είμαστε λέμε τον πόνο μας και καμιά φορά  λέμε και τα στοιχεία της αγοράς όπως έχουν,
αλλά το σημαντικότερο είναι ότι απάντησα σε ένα ποστ που βρήκα άκρως ειρωνικό και επιθετικό 
ας πούμε αυτά που αναφέρθηκαν περί τα «αστεία», τί να κάνουμε ο καθένας έχει τη γνώμη του τί είναι αστείο
αλλά καλύτερα να λείπουν χαρακτηρισμοί όταν θέλουμε να ζητάμε και το λόγο


και απάντησα αναλόγως
άρα tsofras αν εσύ δε βρήκες τίποτε στο ποστ στο οποίο απάντησα
αλλά βρήκες στο δικό μου
δεν πειράζει καλή καρδιά, κρατώ τη γνώμη μου και δε θα σκάσω κιόλας, επιστρέφω τα περί ύφους και γεια σας

Επεξ/σία από glistor
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, glistor είπε

 

θεώρησα το ποστ του Peugeot208 αδικαιολόγητο
γιατί δεν μου απάντησε σε τίποτε συγκεκριμένο,
κάτι γενικά για μάρκες που εγώ δεν αναφέρθηκα, δεν είχε κανένα επιχείρημα και υποτιμά τη λογική
(όταν κάνουμε κουβέντα, μιλάμε συγκεκριμένα και δεν πετάμε τη μπάλα στην εξέδρα)

μπορεί να του έθιξα την Peugeot, δεν ξέρω, αν κρίνω κι από το nickname ίσως

εγώ προσωπικά γραμμένη την έχω και την PSA και τη VAG και όποιαν άλλη,
μίλησα για το Astra και το 308 που είναι ανύπαρκτα στο ταμείο αλλά ποζάρουν σε προηγούμενα ποστ για επί λέξη «αντίπαλοι του Golf»
ε δεν είναι ούτε κατά διάνοια, δεν ασχολείται ο κόσμος
τί απλό να το καταλάβει κάποιος;

και όχι δεν είναι τώρα αντίπαλοι
- που αν ρωτήσεις 100 ανθρώπους τί θεωρούν αδικαιολόγητο
την A-Class στα 22,5 ή το 308 στα 25+
ξέρουμε όλοι τις απαντήσεις -
αλλά δεν ήταν ούτε και προηγουμένως

.

κάτι για το ύφος, εγώ δεν μπήκα να πατρονάρω κανέναν ότι δεν ξεχωρίζω τα προφανή που τα καταλαβαίνει ο συνφορουμίτης και οι μανατζαραίοι,
φόρουμ είμαστε λέμε τον πόνο μας και καμιά φορά  λέμε και τα στοιχεία της αγοράς όπως έχουν,
αλλά το σημαντικότερο είναι ότι απάντησα σε ένα ποστ που βρήκα άκρως ειρωνικό και επιθετικό 
ας πούμε αυτά που αναφέρθηκαν περί τα «αστεία», τί να κάνουμε ο καθένας έχει τη γνώμη του τί είναι αστείο
αλλά καλύτερα να λείπουν χαρακτηρισμοί όταν θέλουμε να ζητάμε και το λόγο


και απάντησα αναλόγως
άρα tsofras αν εσύ δε βρήκες τίποτε στο ποστ στο οποίο απάντησα
αλλά βρήκες στο δικό μου
δεν πειράζει καλή καρδιά, κρατώ τη γνώμη μου και δε θα σκάσω κιόλας, επιστρέφω τα περί ύφους και γεια σας

Μα ρε μαν δεν νομίζω ότι σου απάντησε προσωπικά ο Peugeot208 , απλά σε έκανε quote και είπε την δική του άποψη.

Εγώ τουλάχιστον έτσι το κατάλαβα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μεταξυ Α1 (Βασικη εκδοση στα 21k)  και yaris hybrid (19k) για χρήση μεσα σε πολη με καθημερινες μετακινησεις λογω εργασιας και σε ωρες κινησης, 1-2 ταξιδια τον χρονο ΜΑΞ καθως υπαρχει και μεγαλυτερο αυτοκινητο που θα επιλεγετε τι θα προτεινατε? Εχει μεσα στο μυαλο της κατι και σε ibiza. Budget κοντα στα 20k εκτος αν αξιζει καποια υπερβαση. Στο μυαλο μου το A1 δεν αξιζει τι αποψη εχετε; Πρεπει να εχει και πολυ λιγοτερο εξοπλισμο απο το Yaris. 

Αφορα την αδερφη μου που ειναι σε μια διαδικασια ψαξιματος και κοιταει αυτη την περιοδο διαφορα. Η αγορα δεν θα γινει άμεσα, μαλλον προς το τελος του χρονου. 

Να μην ληφθουν υποψη οι αναμονες παραδοσεων καθως το προβλημα ειναι γενικο και μεχρι να γινει η αγορα τα πραγματα μπορει να έχουν αλλάξει.

Επεξ/σία από Αλεξανδρος A.92
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μεταξυ Α1 (Βασικη εκδοση στα 21k)  και yaris hybrid (19k) για χρήση μεσα σε πολη με καθημερινες μετακινησεις λογω εργασιας και σε ωρες κινησης, 1-2 ταξιδια τον χρονο ΜΑΞ καθως υπαρχει και μεγαλυτερο αυτοκινητο που θα επιλεγετε τι θα προτεινατε? Εχει μεσα στο μυαλο της κατι και σε ibiza. Budget κοντα στα 20k εκτος αν αξιζει καποια υπερβαση. Στο μυαλο μου το A1 δεν αξιζει τι αποψη εχετε; Πρεπει να εχει και πολυ λιγοτερο εξοπλισμο απο το Yaris. 

Αφορα την αδερφη μου που ειναι σε μια διαδικασια ψαξιματος και κοιταει αυτη την περιοδο διαφορα. Η αγορα δεν θα γινει άμεσα, μαλλον προς το τελος του χρονου. 

Να μην ληφθουν υποψη οι αναμονες παραδοσεων καθως το προβλημα ειναι γενικο και μεχρι να γινει η αγορα τα πραγματα μπορει να έχουν αλλάξει.

Για αυτόματο μιλάμε ?

Αν είναι για κίνηση μέσα στη πόλη οπότε θέλει και οικονομία εγώ θα έλεγα yaris , citroen c3 λόγω eat6 αλλά επειδή είναι και πολύ άνετο με ωραίους χώρους και πάει και άνετο ταξίδι. Θα κοίταγα και το swift

Το A1 παρα είναι ακριβό

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, tsofras είπε

Για αυτόματο μιλάμε ?

Οχι δεν την ενδιαφερει. Αλλα σιγουρα δεν θελει να αυξηση το κοστος εξαιτιας του αυτοματου. Για το C3 δεν νομιζω να της αρεσει ιδιαιτερα η ιδεα υστερα απο μια κακη οικογενειακη εμπειρια που ειχαμε με ενα Scenic αυτοματο που εβγαλε απειρες ζημιες και μας εχεις κατσει στο κεφαλι "ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΚΑ". Φυσικα ειναι κατι που ετυχε και δεν ειναι ο κακονας. 

Το swift το ειχε δει και δεν τρελαθηκε με το εσωτερικο του. Ξερει ομως ποσο αξιοπιστο ειναι καθως η μητερα μας εχει του 11' και μας εχει βγει ΑΨΟΓΟ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Οχι δεν την ενδιαφερει. Αλλα σιγουρα δεν θελει να αυξηση το κοστος εξαιτιας του αυτοματου. Για το C3 δεν νομιζω να της αρεσει ιδιαιτερα η ιδεα υστερα απο μια κακη οικογενειακη εμπειρια που ειχαμε με ενα Scenic αυτοματο που εβγαλε απειρες ζημιες και μας εχεις κατσει στο κεφαλι "ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΓΑΛΛΙΚΑ". Φυσικα ειναι κατι που ετυχε και δεν ειναι ο κακονας. 

Το swift το ειχε δει και δεν τρελαθηκε με το εσωτερικο του. Ξερει ομως ποσο αξιοπιστο ειναι καθως η μητερα μας εχει του 11' και μας εχει βγει ΑΨΟΓΟ!

Τα σουτζούκια μπορεί να φαίνονται απαρχαιωμένα αλλά είναι η μάρκα που προσωπικά της έχω μεγαλύτερη εκτίμηση απο όλες . Ναι μπορεί να τρίζουν μετά απο κάποιο καιρό , ξεφάβει και κανα πλαστικό αλλά όπως έχω ξαναπεί πέρασαν 4 απο την οικογένεια με πολλά χιλιόμετρα και κανένα δεν έβγαλε τίποτα εκτός απο service .

Τα 2 κιόλας τα είχα κανιβαλίσει λόγω ηλικίας

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Μεταξυ Α1 (Βασικη εκδοση στα 21k)  και yaris hybrid (19k) για χρήση μεσα σε πολη με καθημερινες μετακινησεις λογω εργασιας και σε ωρες κινησης, 1-2 ταξιδια τον χρονο ΜΑΞ καθως υπαρχει και μεγαλυτερο αυτοκινητο που θα επιλεγετε τι θα προτεινατε? Εχει μεσα στο μυαλο της κατι και σε ibiza. Budget κοντα στα 20k εκτος αν αξιζει καποια υπερβαση. Στο μυαλο μου το A1 δεν αξιζει τι αποψη εχετε; Πρεπει να εχει και πολυ λιγοτερο εξοπλισμο απο το Yaris. 

Αφορα την αδερφη μου που ειναι σε μια διαδικασια ψαξιματος και κοιταει αυτη την περιοδο διαφορα. Η αγορα δεν θα γινει άμεσα, μαλλον προς το τελος του χρονου. 

Να μην ληφθουν υποψη οι αναμονες παραδοσεων καθως το προβλημα ειναι γενικο και μεχρι να γινει η αγορα τα πραγματα μπορει να έχουν αλλάξει.

Η βασική έκδοση του Α1 φαντάζομαι είναι 1.0 TSI με 95 άλογα. Για 21Κ και χρήση αυστηρά στην πόλη (γιατί το 1-2 ταξίδια αυτό σημαίνει), κατα τη γνώμη μου δεν αξίζει, καλύτερα να πάρει το ομόσταυλο Polo που είναι 2Κ κάτω, όχι οτι κι αυτό είναι φθηνό βέβαια. 

Το Yaris είναι καλό για πόλη γιατί καίει λίγο αλλά 1. έχει φθηνό εσωτερικό (πεπιεσμένο πριονίδι στις πόρτες) 2. έχει ιδιόρρυθμη οδήγηση λίγο λόγω CVT 3. δε κάνει για ταξίδι εκτός αν πας μέχρι την Εύβοια. 4. έχει τεράστια αναμονή. Δε σου δίνει την αίσθηση οτι ειναι αυτοκίνητο που αξίζει σχεδόν 20,000. 

Αν έψαχνα αυτοκίνητο πόλης, δε θα έδινα 20,000, θα πήγαινα είτε σε Yaris βενζίνη που παίζει στα 17,500 είτε σε κανα Ibiza βενζίνη που παίζει κάτω απο τα 17,000. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για χρήση πόλης είναι απαραίτητο το αυτόματο, πολυτέλεια αλλά αξίζει. Και παρόλο που δεν μου αρέσει, και ναι είναι ακριβό, το υβριδικό yaris κάνει καλά τη δουλειά του. Τώρα και ένα ταξίδι κάθε δύο μήνες τη συνηθίζεις τη περίεργη αίσθηση...

Τα 2-3 χιλ€ παραπάνω για το υβριδικό σίγουρα θα τα έχει κάνει απόσβεση σε λίγα χρόνια από την μικρότερη κατανάλωση. Ενώ σε όλα τα άλλα η επιλογή του αυτόματου, αν δεν έχει αύξηση στην κατανάλωση, έχεις τουλάχιστον την ίδια. Άρα δεν κάνεις απόσβεση από εκεί. Ίσως από τον ορθοπεδικό για το γόνατο και τη μέση από τον συμπλέκτη (κλεμμένο από φίλο ταξιτζή)...

 

Υ.Γ. Για να τα λέμε κι όλα, το ταξίδι που κάνω 20 φορές τον χρόνο είναι 280χλμ επαρχιακός δρόμος, με το punto καίω 3-3,5λ/100χλμ και με το passat 5-5,5λ/100χλμ. Κατά άλλα κάνω 15χιλχλμ μέσα στην Αθήνα... Θεωρώ ότι αν αγόραζα τώρα αυτοκίνητο ίσως κοιτούσα τα υβριδικά της ΤΟΥΟΤΑ αφού θα είχα παρόμοιο κόστος με το punto όποιο υβριδικό και να επέλεγα... Σκέφτομαι και το leaf μεταχειρισμένο, καλά και για καινούριο ηλεκτρικό κοιτάω αλλά δεν βγαίνω, αλλά λυπάμαι να αλλάξω το πασάτ που δεν έχει ούτε 100χιλχλμ κι ας καίει και λίγο παραπάνω...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Εχει μεσα στο μυαλο της κατι και σε ibiza. 

Στα 13-13.5 υπάρχουν car. gr 2 μεταχειρισμένα ibiza cng 

Γλυτώνει 7Κ και σε περίπτωση μεταπώλησης δε θα χάσει πολλά 😎

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν ήταν κανονικό αυτόματο, θα συμφωνούσα μαζί σου. Το CVT της Toyota είναι sluggish, τα ζώα μου αργά. Εχω οδηγήσει και Yaris και Corolla με CVT και ηταν κατα τη γνώμη μου απάλευτο. 

Κάποια στιγμή θα τα κάνεις απόσβεση. Το θέμα είναι πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο (άλλο 10,000, άλλο 15,000, άλλο 20,000), σε τι συνθήκες τα κάνεις και πόσο καιρό έχεις σκοπό να το κρατήσεις. Αυτά μόνο ο αγοραστής του αυτοκινήτου τα ξέρει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ProponitisTouKanape είπε

Αν ήταν κανονικό αυτόματο, θα συμφωνούσα μαζί σου. Το CVT της Toyota είναι sluggish, τα ζώα μου αργά. Εχω οδηγήσει και Yaris και Corolla με CVT και ηταν κατα τη γνώμη μου απάλευτο. 

Κάποια στιγμή θα τα κάνεις απόσβεση. Το θέμα είναι πόσα χιλιόμετρα κάνεις το χρόνο (άλλο 10,000, άλλο 15,000, άλλο 20,000), σε τι συνθήκες τα κάνεις και πόσο καιρό έχεις σκοπό να το κρατήσεις. Αυτά μόνο ο αγοραστής του αυτοκινήτου τα ξέρει. 

Η εμπειρία μου είναι από το cvt της προπροηγούμενης γενιάς... είναι μια κακή εμπειρία.

Λένε ότι είχε βελτιωθεί η προηγούμενη και λένε ότι έχει βελτιωθεί και η νέα γενιά... Όσο και να έχει βελτιωθεί κάποια πράγματα δεν θα αλλάξουν, πατινάρισμα, αλλά αναλόγως την χρήση μπορεί να μην είναι τόσο χάλια...

 

Υ.Γ. Τώρα που είπες Corolla με CVT, βγαίνει και station αυτό ε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Δημιουργία νέου...