Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

Η Apple εργάζεται σε ένα πλήρως αυτόνομο αυτοκίνητο, χωρίς πετάλια ή τιμόνι


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Αν ηθελα αυτοκινητο χωρις τιμονι θα έπαιρνα το Μετρό για να παω στη δουλεια μου. Τελικα η υπερβολική τεχνολογια χαζεύει το ατομο και το μετατρέπει σε ενα παθητικό ον που βαριέται ακομα και να οδηγήσει.        

Όταν γράφεις κάτι τέτοιο δημόσια και δεν έχει σημασία αν υπάρχει ανωνυμία ή επωνυμία πίσω από τον λογαριασμό σου στο insomnia, λες κάτι πολύ συγκεκριμένο, που κανονικά θα ήθελες να το είχες κρύψει καλά και να το κρατήσεις για τον εαυτό σου.

Αλλά στην ουσία είπες ότι...

Η ικανότητα οδήγησης ενός αυτοκινήτου - στη ζωή σου, αποτελεί ένα κατόρθωμα. Μια κατάκτηση και ικανοποίηση.

Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με τα "οικιακά", που προφανώς για λόγους συντηρητισμού και πατριαρχίας, εγκλώβιζε τις γυναίκες με το να ικανοποιούνται όταν ένα σπιτικό είναι απόλυτα συμμαζεμένο, πεντακάθαρο, με σιδερωμένες κουρτίνες και ρούχα "με τσάκιση". Δεν τους δινόταν καμία «ανάσα» για οτιδήποτε άλλο. Ούτε για δημιουργικά χόμπι, ούτε για μόρφωση, εξειδίκευση και αυτονομία/ελευθερία που αρμόζει σε όλους το πολιτισμένους ανθρώπους.

Και ξαφνικά, ήρθε ένα "κουμπάκι" και πλένει τα πιάτα. Ήρθε ακόμα ένα κουμπάκι και στεγνώνει τα ρούχα σε 1 ώρα. Ήρθε κι άλλο "κουμπάκι" και κάνει σκούπα όλο το σπίτι μόνο του. Τώρα έρχεται ακόμα ένα κουμπάκι που πλένει, στεγνώνει, σιδερώνει και διπλώνει όλα τα άπλυτά σου.

Όλα αυτά τα κουμπάκια, έβγαλαν άχρηστη και κυρίως ΑΧΡΕΙΑΣΤΗ την νοικοκυρά. Και δεν ήξερε τι να κάνει με τον ελεύθερο χρόνο της. Έχασε την ταυτότητά της. Τι την έσωσε;; Η μόρφωση και η εξειδίκευση, Φώτη. Βέβαια, δεν έχουν όλοι, την όρεξη για μόρφωση. Χρειάζεται κίνητρο. Κι όταν έχεις κίνητρο, το καταλαβαίνεις με έναν τρόπο και μόνο. Είναι όταν βλέπεις αυτόν που βρίσκεται «μπροστά» από σένα, κι ενθουσιάζεσαι με την ιδέα ότι υπάρχει η δυνατότητα να τον φτάσεις και να δεις "τι τρέχει". Καθώς, όταν δεν έχεις κίνητρο, βαριέσαι και μιζεριάζεις με το που αντικρίζεις την «απόσταση» που σας χωρίζει.

Επειδή λοιπόν, Φώτη, τεμπελιάζεις στην ιδέα του να μορφωθείς, ώστε να κατακτήσεις και να ικανοποιηθείς σαν άνθρωπος αυτής της εποχής, κάθεσαι και μας λες ότι δεν έχεις κίνητρο να προχωρήσεις. (Γιατί στην ουσία, αυτό μας είπες).

Σου εύχομαι ολόκαρδα, να βρεις το κίνητρο, Φώτη.

  • Like 5
  • Haha 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

  • Super Moderators
11 hours ago, Fotis Deutschland said:

Αν ηθελα αυτοκινητο χωρις τιμονι θα έπαιρνα το Μετρό για να παω στη δουλεια μου. Τελικα η υπερβολική τεχνολογια χαζεύει το ατομο και το μετατρέπει σε ενα παθητικό ον που βαριέται ακομα και να οδηγήσει.        

θεωρητικα φτιαχνεται για να μην υπαρχει το ανθρωπινο error στην οδηγηση και θρηνουμε τοσο κοσμο.απλα εχει πολυ δρομο ακομα

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, dieksodo είπε

σημερα αλλαξα μπουζι καλωδια και λαδια και υαλοκαθαριστηρες στο δικο μου με 100 ευρω

αν ειχα αππλ ποσες χιλιαδες ευρω θα μου κοστιζε και ποσα εξουσιοδοτημενα σερβισ θα υπηρχαν στη χωρα?

ερωτισις

πολλά έδωσες θα μπορούσες να πάρεις κάτι πιο φτηνό να μην χαλάς και τα λεφτά 

θα μπορούσες να το αγοράσεις και με επιδότηση του κράτους μιας και είναι και ηλεκτρικό 

KTH-CLS-RD-a-750x750.jpg.074fc83aa98b6102cd32142861456863.jpg

 

Επεξ/σία από pao13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Αν ηθελα αυτοκινητο χωρις τιμονι θα έπαιρνα το Μετρό για να παω στη δουλεια μου. Τελικα η υπερβολική τεχνολογια χαζεύει το ατομο και το μετατρέπει σε ενα παθητικό ον που βαριέται ακομα και να οδηγήσει.        

  Ηδη εχουν-εχουμε αποβλακωθει οι περισσοτεροι ,σε ενα σπιτι μεσα με ενα Ps-xbx-pc αντε για κανα καφε φαγητο της πλακας ,δουλευουν για 400-600ε χωρις να εχουν βλέψεις να κανουν οικογενεια η να κυνηγησουν κατι καλυτερο κ συντηρούνε ακομα απο μαμα μπαμπα η παππου γιαγια (μολις φυγουν ...πως θα βοηθηθουν θελω να ξερω ,πανε τα σπιτακια μετα που μενανε τζαμπα ουτε το ενφια δεν θα εχουν ).. Τους αρκουν ολα αυτα . Αλλαγες δραχμης με ευρω ο βασικος μισθος ηταν οσο ειναι σημερα κ ολα εχουν δεκαπλασιαστει για πλακα ...

Παθητικους μας εχουν  καταντησει εδω κ πολλα χρονια κ το κανουν με στρατηγικο τροπο , η εκμεταλευση των νεων δουλων ρομποτ πλεον θα ειναι πιο εμφανεστερη με τη παροδο του χρονου  κ μερικοι ηδη την αισθανοντε απλα συμβιβαζοντε  .Εχουμε καταντησει παρτακηδες κ κοιταμε το τωρα ουτε  ουτε το μελλον των παιδιων μας  ουσιαστικα δεν νοιαζομαστε  διοτι τους εχουμε προετοιμασει το εδαφος για να ειναι τα τελεια ρομποτοδουλακια   .

   Τελοσπαντων μιας που μιλησες για παθητικο ον 😀 , αληθεια ποναει κ οποιος πει κατι διαφορετικο κ σεβεται τον εαυτο του ας κοιταξει πρωτα τον εαυτο του στο καθρεφτη  . Οσο κοιταζουμε την παρτυ μας ....πλησιαζει κ σε εμας ,,,,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Αν ηθελα αυτοκινητο χωρις τιμονι θα έπαιρνα το Μετρό για να παω στη δουλεια μου. Τελικα η υπερβολική τεχνολογια χαζεύει το ατομο και το μετατρέπει σε ενα παθητικό ον που βαριέται ακομα και να οδηγήσει.        

Το πολυτιμότερο αγαθό που υπάρχει, είναι ο χρόνος. 

Εσένα μπορεί να σου αρέσει να οδηγείς. Για κάποιον άλλο το οδήγημα είναι χαμένος χρόνος και θα μπορούσε κάλλιστα να αποκαλέσει τεμπέλη κάποιον που προτιμά να παίζει με ένα τιμόνι και μερικά πεντάλ, από το να παράξει πραγματικό έργο στον ίδιο χρόνο... 

Για τα περί μετρό και συγκοινωνιών σε σύγκριση με ένα πλήρως αυτόνομο όχημα, δες ξανά την πρώτη μου πρόταση. 

Επεξ/σία από panther_512
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν υπαρχει η τεχνολογια για πληρως αυτονομη οδηγηση (ισως μετα απο 40 χρονια κ αν), ενα πολυ εξυπνο κολπο του μαρκετινγκ της αππλε, μετα θα βαλει κανονικα τιμονακι.

Απαιτειται επισης, σωστη διαγραμμιση όλων των δρόμων παγκοσμίως κ των κακοτεχνιών που δε θα αναγνωρίζονται από το ΑΙ

 

Μου εχει τυχει ουκ ολιγες φορες πχ λογω εργων να μπω απο παραδρομους ή αλλους χωματινους δρομους σε εθνικες, που δεν υπηρχαν καν στο γοογλε μαπς σαν εναλλακτικες διαδρομες

Επεξ/σία από Dhmosios_Ypalilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Αν ηθελα αυτοκινητο χωρις τιμονι θα έπαιρνα το Μετρό για να παω στη δουλεια μου. Τελικα η υπερβολική τεχνολογια χαζεύει το ατομο και το μετατρέπει σε ενα παθητικό ον που βαριέται ακομα και να οδηγήσει.        

Με άλογο η τεστοστερόνη είναι ακόμη μεγαλύτερο bro 

Δεν θα σου πέφτει πότε (ο ενθουσιασμός). 

  • Haha 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δω το αυτόματο αυτοκίνητο να κολλά στην κίνηση του Κηφισού μετα απο 5 χρονια και να γελαω με οσους γραφουν σήμερα για το μέλλον.. το μέλλον είναι απλα η καταστροφή .. με την άνοδο της στάθμης της θάλασσας και την καταστροφή του περιβάλλοντος. Εκεί να δείτε εξέλιξης του ανθρώπινου είδους .. οσους καταφέρουν να ξεπεράσουν την οικονομική καταστροφή και να πάρουν τα ""πανάκριβα"" αυτόματα/υπτάμενα αυτοκίνητα!

Το πήγα λίγο παραπέρα βασιζόμενος με τωρινά δεδομένα όλων των επιστημόνων του πλανήτη! (Τα συγκρίνω σε θέμα κόστους και όχι σε θέμα προόδου της τεχνολογίας).

  • Haha 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2021 στις 4:25 ΜΜ, oletiras είπε

Βρισκω καπως καταχρηστικη την χρηση του ορου "αυτοκινητο". Οχημα η φορέας σκέτο θα ηταν πιο ταιριαστό γι αυτο το ανοσιουργημα.

Και όμως ο όρος αυτό-κίνητο είναι ακριβής. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Αυτο λεμε ολοι οι λογικοι ανθρωποι. Ομως μερικοι λενε οτι αν πεις οχι σε αυτη την μαλακια λες οχι σε καθε ειδος τεχνολογίας. Στο τελος ακομα και τα επιπλα του σπιτιου μας θα ειναι εικονικα. 

Το προβλημα τους ειναι οτι εξισώνουν ενα αυτοκινητο, με ενα ψυγειο. Καθολου ιδια φάση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Πρακτικότατο ερώτημα. Είμαστε στο 2025 και κυκλοφορεί το μήλοαυτοκίνητο και ίναι ότι τελειότερο υπάρχει.... και γίνεται το ατύχημα και υπάρχει ζημιά-τραυματισμός-θάνατος, ποιός  θα έχει σε νομικό επίπεδο την ευθύνη;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2021 στις 6:13 ΜΜ, telis είπε

 Δηλαδή θα είμαστε σαν τα εμπορεύματα μέσα σε ένα μέσο που τα πηγαίνει στον προορισμό τους.

Ρε δεν πάτε στον δι@ολο

Ενώ όταν παίρνεις λεωφορείο με οδηγό είναι διαφορετικά. Μαστα...

5 ώρες πριν, dmans1 είπε

 Πρακτικότατο ερώτημα. Είμαστε στο 2025 και κυκλοφορεί το μήλοαυτοκίνητο και ίναι ότι τελειότερο υπάρχει.... και γίνεται το ατύχημα και υπάρχει ζημιά-τραυματισμός-θάνατος, ποιός  θα έχει σε νομικό επίπεδο την ευθύνη;

Κανείς. Μιλάμε για την Apple. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, dmans1 είπε

 Πρακτικότατο ερώτημα. Είμαστε στο 2025 και κυκλοφορεί το μήλοαυτοκίνητο και ίναι ότι τελειότερο υπάρχει.... και γίνεται το ατύχημα και υπάρχει ζημιά-τραυματισμός-θάνατος, ποιός  θα έχει σε νομικό επίπεδο την ευθύνη;

Όταν έρθει η ώρα αυτά τα ζητήματα θα εξεταστουν, θα παρθουν αποφάσεις και θα γίνουν νόμοι σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως συνεβει κι με τόσες άλλες τεχνολογικές εξελίξεις. Η πρόοδος δεν μπορεί να σταματήσει όσο κι αν κάποιοι εδώ μέσα έχουν παπουδιστικα μυαλά!

Επεξ/σία από koutsis
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/11/2021 στις 4:25 ΜΜ, oletiras είπε

Βρισκω καπως καταχρηστικη την χρηση του ορου "αυτοκινητο". Οχημα η φορέας σκέτο θα ηταν πιο ταιριαστό γι αυτο το ανοσιουργημα.

Ακριβώς το ανάποδο ισχύει.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.