Προς το περιεχόμενο

Προπαραγγελία MacBook Pro 16" M1 Max και παραλαβή του αγίου ποτέ...


Stavrialena

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 hour ago, Stavrialena said:

Δυστυχώς δεν θυμάμαι κωδικό, ωστόσο μπορώ να σου δώσω το link του MG Manager όταν ήταν διαθέσιμο.

https://www.mgmanager.gr/laptops/107746-apple-macbook-pro-m1-max162-retina32gb1tb-ssdwebcammac-os-silver-us-2021.html#/κάρτα_γραφικών-apple_integrated

Σου στέλνω και ένα Screenshot που είχαμε βάλει κάποιο καιρό πριν. (Μην σε μπερδέψει η φωτογραφία, είναι silver μοντέλο.)

Screenshot 2022-01-16 at 14.36.09.jpg

Ευχαριστώ πολυ! Ο κωδικός σου δείχνει σε US και το ιδιο για το 14αρι που με ενδιαφέρει οπότε φαντάζομαι είμαι οκ. 🙂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 520
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ανθρακας ο θησαυρος τελικα! Μου τηλεφωνησαν σημερα Κυριακη(!) απο τον Κωτσοβολο και μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν καμια ενημερωση για το ποτε θα παραλαβουν… Αρα φτου και απτην αρχη παλι… Που μπλεξαμε ρε γαμωτο;

  • Thanks 1
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, deejaygreg είπε

Ανθρακας ο θησαυρος τελικα! Μου τηλεφωνησαν σημερα Κυριακη(!) απο τον Κωτσοβολο και μου ειπαν οτι ακομα δεν εχουν καμια ενημερωση για το ποτε θα παραλαβουν… Αρα φτου και απτην αρχη παλι… Που μπλεξαμε ρε γαμωτο;

Απο ότι φαίνεται οι παραλαβές αφορούσαν μονο base models. Γιατί και site τους έχει διαθέσιμα μονο 2 silvers, ενα 14" και ενα 16" base models. Bέβαια τωρα που το ξαναβλέπω το 14" είναι με 1ΤΒ SSD.

To δικό μου απο you, 14" base model silver , ήρθε ένα και μοναδικό για καποιο λόγο, όπως με είχαν πληροφορήσει και στο τηλέφωνο. Πρεπει να έφεραν ένα τεμάχιο απο κάθε base model τα περισσότερα καταστήματα στην τελική! 

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/1/2022 στις 3:44 ΜΜ, stavrosv1 είπε

Οοοο με γειές με γειές. Οτι ειναι σιχαμένοι το ξέραμε. θα το παρω απο ντοκιουμεντ και οτι γίνει εγω δεν το χω δοκιμασει ποτε σα καταστημα. Τελειωσα με το istorm. οχι οτι θα ερθει και ποτέ

Το DOCUMENT το παίρνει από την iSquare όπως και το iStorm. Οπότε μάλλον δεν θα εξυπηρετηθείς...

Και μένα με πήραν από το Πλαίσιο, κατόπιν δικού μου αιτήματος και μου είπαν πως παραλαμβάνουν Μ1 Μαξ με αργούς ρυθμούς, αλλά επειδή έθεσα την παραγγελία στις 23/12, είμαι πίσω από 20 άτομα (!!!). Κάποιοι δε περιμένουν από Οκτώβριο. Στο Apple USA site, οι χρόνοι αναμονής για Μ1 Προ είναι 5-6 εβδομάδες και για Μ1 Μαξ, είναι 6-8 !

Το Amazon.de που παρακολουθώ, έχει Μ1 Προ 512 και 1ΤΒ αλλά όχι Μ1 Μαξ. Είχε φέρει αρχές του χρόνου και εξαντλήθηκαν....

Ίσως να υπάρχει και θέμα από την Apple, δεδομένου πως δεν περίμεναν μάλλον τόση ζήτηση.

H iSquare μου είπε, πως γενικά μοντέλα 16 ιντσών παραλαμβάνουν ελάχιστα, και ειδικά με Μ1 Μαξ.

Οπότε, είμαι στο δίλημμα να κρατήσω το Μ1 Προ 1ΤΒ που το έχω κλειστό και να εγκαταλείψω το Μ1 Μαξ. Οι κριτικές που διαβάζω άλλωστε συγκλίνουν πως αυτό που έχω είναι το sweet spot, και πως το Μαξ είναι για πολύ εξεικευμένες και απαιτητικές εργασίες βίντεο, και πως δεν αξίζει να δώσεις 900 ευρώ επιπλέον. Έχουν δε την ίδια επεξεργαστική ισχύ.... 

Επεξ/σία από Agarinos7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, Agarinos7 είπε

Οπότε, είμαι στο δίλημμα να κρατήσω το Μ1 Προ 1ΤΒ που το κρατώ κλειστό και να εγκαταλείψω το Μ1 Μαξ. Οι κριτικές που διαβάζω άλλωστε συγκλίνουν πως αυτό που έχω είναι το sweet spot, και πως το Μαξ είναι για πολύ εξεικευμένες και απαιτητικές εργασίες βίντεο, και πω δεν αξίζει να δώσεις 900 ευρώ επιπλέον. Έχουν δε την ίδια επεξεργαστική ισχύ.... 

Αν και καταλαβαίνω την "εμμονή" που έχουν αρκετοί να έχουν το "καλύτερο", στην προκειμένη περίπτωση είναι όπως το περιγράφεις. Στις εργασίες που κάνει η πλειοψηφία, η διαφορά μεταξύ pro και max δεν θα παρατηρηθεί από κανέναν. Ο φίλος εδώ, αυτό αναφέρει. Αν αυτός ο youtuber λοιπόν, δεν έχει πρόβλημα, είμαι σίγουρος πως με τον pro δεν θα έχει κανείς (μα κανείς όμως) εδώ στο forum. Για την πλειοψηφία ο m1 ο απλός είναι αρκετός. Με λίγα λόγια, άδικα ταλαιπωρήστε. Σεβαστό φυσικά, δεν το λέω με διάθεση "κριτικής". :)

Τέλος, επειδή το διαβάζω συνέχεια, δεν φταίει ούτε η isystem ούτε η document ούτε η istorm ούτε ή acs. Είναι θέμα της apple και της γενικότερης έλλειψης προϊόντων. Δεν είναι δυνατό να πιστεύει κανείς πως η κάθε εταιρεία δεν θέλει να πουλήσει αλλά προτιμά να ταλαιπωρεί τον κόσμο και να δέχεται ακυρώσεις κι επιστροφή χρημάτων. Παντού επικρατεί το ίδιο πρόβλημα τον τελευταίο χρόνο. Το ίδιο συμβαίνει και σε κιθάρες για παράδειγμα. Δεν υπάρχει stock σε καμία από τις μεγάλες κιθαριστικές εταιρείες (fender, gibson). Ψυχραιμία :) 

Επεξ/σία από mistr4l
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, mistr4l είπε

Αν και καταλαβαίνω την "εμμονή" που έχουν αρκετοί να έχουν το "καλύτερο", στην προκειμένη περίπτωση είναι όπως το περιγράφεις. Στις εργασίες που κάνει η πλειοψηφία, η διαφορά μεταξύ pro και max δεν θα παρατηρηθεί από κανέναν. Ο φίλος εδώ, αυτό αναφέρει. Αν αυτός ο youtuber λοιπόν, δεν έχει πρόβλημα, είμαι σίγουρος πως με τον pro δεν θα έχει κανείς (μα κανείς όμως) εδώ στο forum. Για την πλειοψηφία ο m1 ο απλός είναι αρκετός. Με λίγα λόγια, άδικα ταλαιπωρήστε. Σεβαστό φυσικά, δεν το λέω με διάθεση "κριτικής". :)

Τέλος, επειδή το διαβάζω συνέχεια, δεν φταίει ούτε η isystem ούτε η document ούτε η istorm ούτε ή acs. Είναι θέμα της apple και της γενικότερης έλλειψης προϊόντων. Δεν είναι δυνατό να πιστεύει κανείς πως η κάθε εταιρεία δεν θέλει να πουλήσει αλλά προτιμά να ταλαιπωρεί τον κόσμο και να δέχεται ακυρώσεις κι επιστροφή χρημάτων. Παντού επικρατεί το ίδιο πρόβλημα τον τελευταίο χρόνο. Το ίδιο συμβαίνει και σε κιθάρες για παράδειγμα. Δεν υπάρχει stock σε καμία από τις μεγάλες κιθαριστικές εταιρείες (fender, gibson). Ψυχραιμία :) 

Θα συμφωνήσω απόλυτα. Θεωρώ πως το Μ1 Προ είναι ένα μηχάνημα που καλύπτει το 99% των χρηστών. Προσωπικά δεν είμαι δημιουργός βίντεο σε επαγγελματικό επίπεδο, οπότε έστω και με 16GB RAM (που για τα μηχανήματα αυτά οι κριτικές λένε πως ειναι σαν 32 για τα παλιά), ακόμα και ο απαιτητικός χρήστης θα ικανοποιηθεί. Όλα τα reviews εκεί καταλήγουν. Ο Μ1 Μαξ είναι για εξαιρετικά απαιτητικές καταστάσεις. Σημειωτέον πως ειχα τον Μ1 Προ 512 για 10 μέρες πριν τον επιστρέψω και πάρω τον 1ΤΒ, και δεν είχε κανένα πρόβλημα. 

Ωστόσο ακόμα και τα Μ1 Προ (ειδικά ο 1ΤΒ) και αυτά ακόμα, είναι εξαιρετικά δυσεύρετα... Για το 1ΤΒ περίμενα 40 μέρες.

Επεξ/σία από Agarinos7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/1/2022 στις 12:22 ΜΜ, -Seraphim- είπε

Μπορώ να δω από ένα άλλο δημοφιλές φόρουμ της Apple ότι πελάτες από άλλες χώρες της ΕΕ (Ελβετία, Δανία, Αυστρία) που παρήγγειλαν από μεταπωλητή έλαβαν χθες τα M1 Max τους. 

Screenshot 2022-01-13 at 13.22.35.png

Ακριβώς, από μεταπωλητή και οι άλλοι που έχουν παραγγείλει από ιστορμ και έχουν βάλει προκαταβολή περιμένουν ακόμα να τους το φέρει η ελληνική «αντιπροσωπεία» που δεν σηκώνει κιόλας τα τηλέφωνα και είναι μέσα στην αγένεια!!

Στις 14/1/2022 στις 1:20 ΜΜ, Stavrialena είπε

Γενικά στο site αναφέρεται ότι έχουμε 2 χρόνια εγγύηση. Ωστόσο, κρατάμε κάποια πισινή, στο σαιτ αναγράφεται αυτό.1248665813_Screenshot2022-01-14at14_19_01.jpg.574a81926d0c247a173d52946789ae55.jpg

Στο check coverage της Apple το εμφανίζει το serial number εντός εγγύησης κανονικά; 

2 ώρες πριν, mistr4l είπε

Αν και καταλαβαίνω την "εμμονή" που έχουν αρκετοί να έχουν το "καλύτερο", στην προκειμένη περίπτωση είναι όπως το περιγράφεις. Στις εργασίες που κάνει η πλειοψηφία, η διαφορά μεταξύ pro και max δεν θα παρατηρηθεί από κανέναν. Ο φίλος εδώ, αυτό αναφέρει. Αν αυτός ο youtuber λοιπόν, δεν έχει πρόβλημα, είμαι σίγουρος πως με τον pro δεν θα έχει κανείς (μα κανείς όμως) εδώ στο forum. Για την πλειοψηφία ο m1 ο απλός είναι αρκετός. Με λίγα λόγια, άδικα ταλαιπωρήστε. Σεβαστό φυσικά, δεν το λέω με διάθεση "κριτικής". :)

Τέλος, επειδή το διαβάζω συνέχεια, δεν φταίει ούτε η isystem ούτε η document ούτε η istorm ούτε ή acs. Είναι θέμα της apple και της γενικότερης έλλειψης προϊόντων. Δεν είναι δυνατό να πιστεύει κανείς πως η κάθε εταιρεία δεν θέλει να πουλήσει αλλά προτιμά να ταλαιπωρεί τον κόσμο και να δέχεται ακυρώσεις κι επιστροφή χρημάτων. Παντού επικρατεί το ίδιο πρόβλημα τον τελευταίο χρόνο. Το ίδιο συμβαίνει και σε κιθάρες για παράδειγμα. Δεν υπάρχει stock σε καμία από τις μεγάλες κιθαριστικές εταιρείες (fender, gibson). Ψυχραιμία :) λ

Προφανώς όταν κάποιοι από εδώ παραλαμβάνουν κανονικά από το mg manager ή από το apple store Europe το πρόβλημα δεν το έχει η Apple, αλλά η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα, istorm, infoquest, acs και το κακό τους συναπάντημα που βάζουν και 3% έκπτωση στα νέα iPhone μπας και πουλήσουν τίποτα τώρα που η Apple τους έχει αφήσει στην απεξω...

Τελος Νοεμβρίου έβαλα παραγγελία στο apple store εξωτερικό σε προϊόν με αναμονή 6-8 εβδομάδες που παρέλαβα σήμερα. Η κάρτα μου χρεώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα όταν η παραγγελία ήταν έτοιμη να σταλεί, κάθε στιγμή μπορούσα να ακυρώσω και να το πάρω από άλλου αν το έβρισκα διαθέσιμο και μου είχαν πει εγγράφως ποσό καιρό θα κάνει.

Εχω βάλει την ίδια μέρα και παραγγελία στο ιστορμ για την οποία έδωσα προκαταβολή 30%, δεν μου έδωσαν ποτέ γραπτώς το εκτιμώμενο διάστημα παραλαβης όπως κάνουν τα σοβαρά καταστήματα και τώρα αν τους ρίξω πιστόλι και δεν παραλάβω μιας και το βρίσκω φτηνότερα  και κυριως γρηγορότερα από άλλου, δεν μου επιστρέφουν τα χρήματα που μου έκλεψαν μιας και έχουν παραβεί τους όρους οποιασδήποτε φυσιολογικης σύμβασης θα μπορούσε να υπάρχει.

Το άλλο το παιδί περίμενε τόσους μήνες και του μιλούσαν με ύφος όταν πήγε να ζητήσει τα λεφτά του πίσω επειδή θα έφευγε εξωτερικό όπου υπάρχει επίσημη και σοβαρή υποστήριξη, καλύτερες τιμές, δυνατότητα ακύρωσης ή επιστροφής ακόμα κι αν το ανοίξεις και δεν σου κάνει ή θέλεις να πάρεις το max και γενικά ευγένεια σε αντίθεση με ο,τι συνάμα νταής στο ιστορμ. Βασικά δεν το είχαν ενημερώσει καν πως δεν δέχονται επιστροφές (για προϊόν που δεν έχουν ακόμα παραδώσει..) και ούτε του είχαν πει ποτε θα παραλάβει. Τον κορόιδευαν μπροστά στα μούτρα του. Σοβαρά μιλάμε τώρα;!

περι κλοπής και απάτης πρόκειται το ιστορμ και η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και μιας και αρκετοί έχουμε στείλει παράπονα στα κεντρικά στο εξωτερικό, λογικό είναι οι μεταπωλητές στο εξωτερικό να φέρνουν τεμάχια και εδώ να τους έχουν αφήσει στην απέξω...

στέλνουν στο mg manager και στα αλλά καταστήματα εδώ και στην αντιπροσωπεία δεν στελνουν τίποτα. Όποτε ποιος ο λόγος να ψωνίσεις από την αντιπροσωπεία που σε κοροϊδεύουν κιόλας 

Επεξ/σία από bioentre
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, bioentre είπε

Τελος Νοεμβρίου έβαλα παραγγελία στο apple store εξωτερικό σε προϊόν με αναμονή 6-8 εβδομάδες που παρέλαβα σήμερα. Η κάρτα μου χρεώθηκε την προηγούμενη εβδομάδα όταν η παραγγελία ήταν έτοιμη να σταλεί, κάθε στιγμή μπορούσα να ακυρώσω και να το πάρω από άλλου αν το έβρισκα διαθέσιμο και μου είχαν πει εγγράφως ποσό καιρό θα κάνει.

Με παραλαβή Ελλάδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, natural_sgf είπε

Με παραλαβή Ελλάδα;

Όχι εξωτερικό είμαι τώρα. Ελπίζω από εβδομάδα που θα γυρίσω να έχει φέρει τίποτα και το ιστορμ 😋

 

Απλα τονίζω πως η κάρτα μου χρεώθηκε προχθές και όχι την ημέρα της παραγγελίας. Δηλαδή αν πχ άλλαζα γνώμη ή ακύρωνε το ταξίδι μπορούσα να ακυρώσω την παραγγελία.

και όχι αυτά τα γελοία που διαβάζαμε για το ιστορμ που δεν επέστρεφαν χρήματα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά μιλώντας και διαβάζοντας όλα τα threads στο forum, παρατηρείται μία σύγχυση σχετικά με την εισαγωγή προϊόντων από την apple στην Αμερική, την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα και το κατά πόσο ευθύνεται ή μη για την εισαγωγή των προϊότων στην Ελλάδα, την συμπεριφορά συγκεκριμένων καταστημάτων και τέλος την παραεισαγωγή που κάνουν τα καταστήματα του skroutz με US μοντέλα. Προσωπικά έχω αγοράσει τόσο από το εξωτερικό, όσο κι από skroutz κι αντιπροσωπεία. Δεν έχω προφανώς όφελος με το να στηρίξω κάποιον συγκεκριμένα, αλλά δεν μπορώ να παραβλέπω και τα αυτονόητα ειδικά όταν βλέπω να μην κατανοεί κανείς τί συμβαίνει αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια αγορά και στο εμπόριο. Αυτά τα ολίγα. Καλές παραλαβές σε όλους.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απορια μου ειναι αν εχει καποιος παραγγειλει απο Apple γερμανια η Γαλλια η ΕΕ γενικα 

δεν στελνουν??? η ειναι κατι αλλο που αποτρεπει τετοιου ειδους κινηση ???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, kostasbm είπε

Η απορια μου ειναι αν εχει καποιος παραγγειλει απο Apple γερμανια η Γαλλια η ΕΕ γενικα 

δεν στελνουν??? η ειναι κατι αλλο που αποτρεπει τετοιου ειδους κινηση ???

Αν δοκιμάσεις να βάλεις παραγγελία θα δεις πως για να προχωρήσει θα πρέπει να δώσεις:

1. Διεύθυνση της χώρας που θα βάλεις την παραγγελία 

2. Τηλέφωνο της χώρας που θα βάλεις την παραγγελία. 

Απο όσο ξέρω δεν μπορείς να βάλεις ελληνικό τηλέφωνο ή φυσικά διεύθυνση ελλαδας

Η ελληνική κάρτα της εθνικής μου προχώρησε κανονικά. 

Επισης όλα τα updates που σου στέλνουν για την παραγγελία είναι στη γλώσσα της χώρας

Γενικα αν θες build to order Mac και έχεις λύση για κάτι τέτοιο, είναι καλή επιλογή. Αλλιώς υπάρχει το e-Mac.eu, το qubestore Θεσσαλονίκη και κανα 2 στην Αθήνα.

για απλά μοντέλα ή iPhone υπάρχει το Amazon που στα στέλνει στην πόρτα σου Ελλάδα. 

Λύση είναι και το Σκρουτζ όπως φαίνεται και από την κοπέλα που έγραψε εδώ αρκεί να επιβεβαιώσεις κάπως πως γέρνει μοντέλα που εμφανίζονται στο check-coverage

Από αντιπροσωπεία και istorm δεν περνάς ούτε απέξω πλέον με όσα έχουμε διαβάσει και ξέρουμε πως γίνονται αν σεβαισε έστω και ελάχιστα τον εαυτό σου. Να τους δίνεις τόσα χρήματα και να σε κοροϊδεύουν ή να σου μιλάνε στον ενικό... το βλέπεις και στα σοσιαλ μίντια του ιστορμ αυτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, bioentre είπε

Αν δοκιμάσεις να βάλεις παραγγελία θα δεις πως για να προχωρήσει θα πρέπει να δώσεις:

1. Διεύθυνση της χώρας που θα βάλεις την παραγγελία 

2. Τηλέφωνο της χώρας που θα βάλεις την παραγγελία. 

Απο όσο ξέρω δεν μπορείς να βάλεις ελληνικό τηλέφωνο ή φυσικά διεύθυνση ελλαδας

Η ελληνική κάρτα της εθνικής μου προχώρησε κανονικά. 

Επισης όλα τα updates που σου στέλνουν για την παραγγελία είναι στη γλώσσα της χώρας

Γενικα αν θες build to order Mac και έχεις λύση για κάτι τέτοιο, είναι καλή επιλογή. Αλλιώς υπάρχει το e-Mac.eu, το qubestore Θεσσαλονίκη και κανα 2 στην Αθήνα.

για απλά μοντέλα ή iPhone υπάρχει το Amazon που στα στέλνει στην πόρτα σου Ελλάδα. 

Λύση είναι και το Σκρουτζ όπως φαίνεται και από την κοπέλα που έγραψε εδώ αρκεί να επιβεβαιώσεις κάπως πως γέρνει μοντέλα που εμφανίζονται στο check-coverage

Από αντιπροσωπεία και istorm δεν περνάς ούτε απέξω πλέον με όσα έχουμε διαβάσει και ξέρουμε πως γίνονται αν σεβαισε έστω και ελάχιστα τον εαυτό σου. Να τους δίνεις τόσα χρήματα και να σε κοροϊδεύουν ή να σου μιλάνε στον ενικό... το βλέπεις και στα σοσιαλ μίντια του ιστορμ αυτό...

Εχεις δικαιο αλλα εμεις που παιρνουμε απαλλαγη φπα; Μαλλον ειναι μονοδρομος η Ελλαδα. Αλλιως κανεις εναν λογαριασμο στο planet express σου δινου μια διευθυνση αμερικης η αγγλιας και παραγγελνεις απο επισημη apple. Οταν παραλαβουν στη διευθυνση που δηλωσες πληρωνεις την υπηρεσια και στο στελνουν Ελλαδα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, deejaygreg είπε

Εχεις δικαιο αλλα εμεις που παιρνουμε απαλλαγη φπα; Μαλλον ειναι μονοδρομος η Ελλαδα. Αλλιως κανεις εναν λογαριασμο στο planet express σου δινου μια διευθυνση αμερικης η αγγλιας και παραγγελνεις απο επισημη apple. Οταν παραλαβουν στη διευθυνση που δηλωσες πληρωνεις την υπηρεσια και στο στελνουν Ελλαδα

Έχεις ανοικτές τις ενδοκοινοτικές; Αν ναι, και από Amazon παίρνεις χωρίς ΦΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...