Προς το περιεχόμενο

Προπαραγγελία MacBook Pro 16" M1 Max και παραλαβή του αγίου ποτέ...


Stavrialena

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 ώρες πριν, natural_sgf είπε

14-16 weeks? Είναι απλά αστείο.

Τους έχουν κάνει και σεμινάρια ψυχολογίας απότι φαίνεται διότι πάντα λένε "εβδομάδες" αντί για "μήνες" όταν πρόκειται για παραγγελια που αναμένεται να φτάσει πάνω από 4 εβδομάδες. 🙄

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 520
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Sorry για το hijack αλλά μήπως ξέρει κανείς τι keyboard layout έχουν τα συγκεκριμένα (το 14" θέλω βασικά αλλά φαντάζομαι ισχύει το ίδιο) ANSI η ISO? Τα macbook στην Ευρώπη έρχονται με ISO το οποίο δεν αντέχω και όπως βλέπω μόνο αυτό κυκλοφορεί στην Ευρώπη δυστυχώς, το MG manager λίγο που έψαξα δίνει κωδικό US MKGQ3LL/A, ποια η πιθανότητα να είναι όντως εισαγωγή απο US με ANSI? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ADHD είπε

Sorry για το hijack αλλά μήπως ξέρει κανείς τι keyboard layout έχουν τα συγκεκριμένα (το 14" θέλω βασικά αλλά φαντάζομαι ισχύει το ίδιο) ANSI η ISO? Τα macbook στην Ευρώπη έρχονται με ISO το οποίο δεν αντέχω και όπως βλέπω μόνο αυτό κυκλοφορεί στην Ευρώπη δυστυχώς, το MG manager λίγο που έψαξα δίνει κωδικό US MKGQ3LL/A, ποια η πιθανότητα να είναι όντως εισαγωγή απο US με ANSI? 

US keyboard φίλε μόνο παραεισαγωγή. Ευρώπη θα βρεις international (iso) ή Uk/De/It/Fr/... layouts.

Πάρτους τηλέφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, natural_sgf είπε

US keyboard φίλε μόνο παραεισαγωγή. Ευρώπη θα βρεις international (iso) ή Uk/De/It/Fr/... layouts.

Πάρτους τηλέφωνο.

Ευχαριστώ αυτό φαντάζομαι και εγώ, θα το κάνω. 👍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά σήμερα παρέλαβα !! 4 μέρες από την παραγγελία . Άψογο σαν μηχάνημα μπαταρία πολύ δυνατή , φόρτιση απίστευτη ήχος πολύ ποιοτικός οθοναρα φυσικά .!!! Γερμανία βρίσκομαι . Πήρα το 14, 1tb 10cores

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Dmspolys είπε

Τελικά σήμερα παρέλαβα !! 4 μέρες από την παραγγελία . Άψογο σαν μηχάνημα μπαταρία πολύ δυνατή , φόρτιση απίστευτη ήχος πολύ ποιοτικός οθοναρα φυσικά .!!! Γερμανία βρίσκομαι . Πήρα το 14, 1tb 10cores

Από Apple Store Γερμανίας; Φαντάζομαι quertz πληκτρολόγιο, έτσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

5 ώρες πριν, Dmspolys είπε

Τελικά σήμερα παρέλαβα !! 4 μέρες από την παραγγελία . Άψογο σαν μηχάνημα μπαταρία πολύ δυνατή , φόρτιση απίστευτη ήχος πολύ ποιοτικός οθοναρα φυσικά .!!! Γερμανία βρίσκομαι . Πήρα το 14, 1tb 10cores

ημουν έτοιμος να βγω στο μπαλκόνι να φωνάζω ΑΠΟΝΕ σαν την καραγιάννη μέχρι να δω γερμανία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στους φιλους και φιλες. Εχει καποιος οτιδηποτε νεοτερο για τις παραλαβες; Εγω οπου ρωτησα κανεις δεν ξερει τιποτα και φυσικα ριχνουν το φταιξιμο στην apple. Θα παραλαβουμε κατα τον Απριλη και ενω θα πρεπει να το χαρουμε θα ξενερωσουμε γιατι η θα εχουν βγει νεα μοντελα η θα ειναι να βγουν συντομα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και να βγουνε τα καινούργια, έτσι όπως το βλέπω εδώ που ζούμε, μέχρι να τα πάρουμε στα χέρια μας «παλιά» θα γίνουν πάλι… 

Τι να πω…

Υπομονή σε όλους μας και εύχομαι μέχρι τέλη του μήνα ο καθένας μας να έχει παραλάβει το μηχάνημα που έχει παραγγείλει καιρό πριν…

Επεξ/σία από wpgoalkeeper
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, stavrosv1 είπε

παιδια αυτο που εζησα σημερα δε περιγραφεται. διαβαστε λιγο εδω για ενα μ1 προ 14»

 

 

 

Οι περισσότεροι υπάλληλοι εκεί έχουν κακή συμπεριφορά. Δεν ξέρω βέβαια κάτα πόσο είναι δική τους επιλογή αυτό ή πολιτική γραμμή της διοίκησης άλλα έτσι συμπεριφέρονται, ειρωνικά.

Προσωπική εμπειρία, έχοντας πάρει 3 bto από εκεί, δηλαδή έχοντας δώσει τετραψήφιο, μέσα σε ένα χρόνο.

Είχα μια δωροεπιταγή 75 ευρώ από όλες τις παραγγελίες που είχα κάνει και τη χρησιμοποίησα για να πάρω μια θήκη την οποία αποφάσισα την άλλη μέρα να την επιστρέψω. Ο υπάλληλος με κατεύθυνε στο διευθυντή του καταστήματος (αυτός με το πουκάμισο) ο οποίος με νευριασμένο ύφος είπε πως δεν την αλλάζουμε (επειδή τον έτσουζε που το κινητό το είχα πάρει από αλλου...)

Μετά από 2 μέρες ξαναπέρασα από το κατάστημα οπού ήταν άλλη πωλήτρια η οποία μου άλλαξε την θήκη κανονικά, παρόλο που ο store manager ήθελε με νύχια και με δόντια να μην μου κάνει την αλλαγή.

Η αλλάγή έγινε την ημέρα που κυκλοφόρησε το 14άρι. Έγω είχα βάλει παραγγελία από αρχές Οκτωβρίου σε macbook intel και έτσι με πήραν 2 μέρες μέτα την αλλαγή της θήκης για να με ενημερώσουν πως θα πρέπει να ακυρώσουν το intel bto που είχα παραγγείλει παραβιάζοντας τους όρους της συμφωνίας μας*.

Το κορυφαίο όμως είναι πως στο τηλέφωνο αφού με ενημέρωσαν για την ακύρωση της παραγγελίας ξεκίνησαν να μου λένε γιατί ξαναγύρισα να κάνω την αλλαγή ενώ ο διευθυντής μου είχε πει πως δεν γίνεται και συγκεκριμένα μου είπαν πως δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω μόνος μου και πως αυτό που μου λένε αυτοί ισχύει και όχι κάτι άλλο.

Έχει ανοιχθεί case στο Apple Support και έχουν κινηθεί διαδικασίες και για άλλα παλιότερα γεγονότα εγγύησης και προσωπικών δεδομένων, με αφορμή την τελευταία συμπεριφορά τους που ήταν το κερασάκι στην τούρτα.

Μου έχουν προσφέρει κάποια έκπτωση για να το παραμελήσω το γεγονός, αλλά είναι και άλλοι που βλέπω πως υποφέρουν με το συγκεκιρμένο κατάστημα.

*Το bto όπως αναγράφουν στο site τους αποτελεί σύμβαση παροχής έργου, για αυτό και δεν κάνουν αλλαγές ή ακυρώσεις. Ωστόσο είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν εγγράφως μια σύμβαση παροχής έργου, που θα αναγράφει και το χρόνο παράδοση κάτι το οποίο και δεν κάνουν, άρα μέτα από 45 μέρες νομίζω μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης και να αιτηθείς και αποζημιώσης για διαφυγόντα κέρδη εξαιτίας της αδύναμιας παροχής από μέρους τους τον υπηρέσιων που δεν σου έχουν παρέχει ως τώρα. Γιαλλαντζι σύμβαση είναι εφόσον δεν σου δίνουν ημερόμηνια παράδοσης

Ο φίλος σου μπορεί μέσω ibank σίγουρα στην εθνική, ίσως και σε άλλη τράπεζα να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παράδοσης. Έφοσον δεν του έχουν δώσει και ημερομηνία παράδοσης ακόμη καλύτερα, τους κρατάει στο χέρι.

Στείλτε ένα email ως reply στο email της παραγγελίας όπου θα αναφέρετε πως:

1. ο assistant store manager (Ηλίας Π***) σας ανέφερε πως δεν γίνεται αλλαγή λόγω σύμβαση παροχής υπηρεσιών

2. πως ως σήμερα δεν σας έχουν ενημερώσει πότε αναμένεται η παραλαβή του προιόντος και δεν υπάρχει κάποιο έγγραφο που είτε να πιστοποιεί ότι πρόκειται για σύμβαση παροχή έργου και όχι για λιανική πώληση είτε να αναγράφει το εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, άρα αυτός αυτομάτως λογίζεται σε μέγιστο 45 ημερολογικές ημέρες

3. πως ωστόσο ενημερωθήκατε πως το μηχάνημα θα έχει φτάσει ως την Παρασκευή και πως αν τελικά δεν έχει ολοκληροθεί η σύμβαση από μέρους τους θα κάνετε αμφισβήτιση συναλλαγής στην τράπεζα και θα διεκδικήσετε την ανάλογη αποζημιώση που αντιστοιχή στην μη εκπλήρωση της συγκεκριμένης σύμβασης και στη ζημία που έχετε υποστεί λόγω μη παροχής του απαραίτητου εξοπλισμού για την εργασία σας.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, bioentre είπε

Οι περισσότεροι υπάλληλοι εκεί έχουν κακή συμπεριφορά. Δεν ξέρω βέβαια κάτα πόσο είναι δική τους επιλογή αυτό ή πολιτική γραμμή της διοίκησης άλλα έτσι συμπεριφέρονται, ειρωνικά.

Προσωπική εμπειρία, έχοντας πάρει 3 bto από εκεί, δηλαδή έχοντας δώσει τετραψήφιο, μέσα σε ένα χρόνο.

Είχα μια δωροεπιταγή 75 ευρώ από όλες τις παραγγελίες που είχα κάνει και τη χρησιμοποίησα για να πάρω μια θήκη την οποία αποφάσισα την άλλη μέρα να την επιστρέψω. Ο υπάλληλος με κατεύθυνε στο διευθυντή του καταστήματος (αυτός με το πουκάμισο) ο οποίος με νευριασμένο ύφος είπε πως δεν την αλλάζουμε (επειδή τον έτσουζε που το κινητό το είχα πάρει από αλλου...)

Μετά από 2 μέρες ξαναπέρασα από το κατάστημα οπού ήταν άλλη πωλήτρια η οποία μου άλλαξε την θήκη κανονικά, παρόλο που ο store manager ήθελε με νύχια και με δόντια να μην μου κάνει την αλλαγή.

Η αλλάγή έγινε την ημέρα που κυκλοφόρησε το 14άρι. Έγω είχα βάλει παραγγελία από αρχές Οκτωβρίου σε macbook intel και έτσι με πήραν 2 μέρες μέτα την αλλαγή της θήκης για να με ενημερώσουν πως θα πρέπει να ακυρώσουν το intel bto που είχα παραγγείλει παραβιάζοντας τους όρους της συμφωνίας μας*.

Το κορυφαίο όμως είναι πως στο τηλέφωνο αφού με ενημέρωσαν για την ακύρωση της παραγγελίας ξεκίνησαν να μου λένε γιατί ξαναγύρισα να κάνω την αλλαγή ενώ ο διευθυντής μου είχε πει πως δεν γίνεται και συγκεκριμένα μου είπαν πως δεν μπορώ να κάνω ό,τι θέλω μόνος μου και πως αυτό που μου λένε αυτοί ισχύει και όχι κάτι άλλο.

Έχει ανοιχθεί case στο Apple Support και έχουν κινηθεί διαδικασίες και για άλλα παλιότερα γεγονότα εγγύησης και προσωπικών δεδομένων, με αφορμή την τελευταία συμπεριφορά τους που ήταν το κερασάκι στην τούρτα.

Μου έχουν προσφέρει κάποια έκπτωση για να το παραμελήσω το γεγονός, αλλά είναι και άλλοι που βλέπω πως υποφέρουν με το συγκεκιρμένο κατάστημα.

*Το bto όπως αναγράφουν στο site τους αποτελεί σύμβαση παροχής έργου, για αυτό και δεν κάνουν αλλαγές ή ακυρώσεις. Ωστόσο είναι υποχρεωμένοι να σου παρέχουν εγγράφως μια σύμβαση παροχής έργου, που θα αναγράφει και το χρόνο παράδοση κάτι το οποίο και δεν κάνουν, άρα μέτα από 45 μέρες νομίζω μπορείς να κάνεις καταγγελία της σύμβασης και να αιτηθείς και αποζημιώσης για διαφυγόντα κέρδη εξαιτίας της αδύναμιας παροχής από μέρους τους τον υπηρέσιων που δεν σου έχουν παρέχει ως τώρα. Γιαλλαντζι σύμβαση είναι εφόσον δεν σου δίνουν ημερόμηνια παράδοσης

Ο φίλος σου μπορεί μέσω ibank σίγουρα στην εθνική, ίσως και σε άλλη τράπεζα να κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής λόγω μη παράδοσης. Έφοσον δεν του έχουν δώσει και ημερομηνία παράδοσης ακόμη καλύτερα, τους κρατάει στο χέρι.

Στείλτε ένα email ως reply στο email της παραγγελίας όπου θα αναφέρετε πως:

1. ο assistant store manager (Ηλίας Π***) σας ανέφερε πως δεν γίνεται αλλαγή λόγω σύμβαση παροχής υπηρεσιών

2. πως ως σήμερα δεν σας έχουν ενημερώσει πότε αναμένεται η παραλαβή του προιόντος και δεν υπάρχει κάποιο έγγραφο που είτε να πιστοποιεί ότι πρόκειται για σύμβαση παροχή έργου και όχι για λιανική πώληση είτε να αναγράφει το εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης, άρα αυτός αυτομάτως λογίζεται σε μέγιστο 45 ημερολογικές ημέρες

3. πως ωστόσο ενημερωθήκατε πως το μηχάνημα θα έχει φτάσει ως την Παρασκευή και πως αν τελικά δεν έχει ολοκληροθεί η σύμβαση από μέρους τους θα κάνετε αμφισβήτιση συναλλαγής στην τράπεζα και θα διεκδικήσετε την ανάλογη αποζημιώση που αντιστοιχή στην μη εκπλήρωση της συγκεκριμένης σύμβασης και στη ζημία που έχετε υποστεί λόγω μη παροχής του απαραίτητου εξοπλισμού για την εργασία σας.

Δεν με αφορά το πρόβλημα αλλά μπράβο σου που το έψαξες και τα γράφεις εδώ πέρα για να μαθαίνουμε.

Να τονίσω και γω κάτι με τη σειρά μου. Όταν πάτε τη συσκευή σας για service, μη δίνετε ποτέ το username και password σας. Σας τα ζητάνε, αλλά διαγνωστικά μπορούν να τρέξουν και χωρίς αυτά. Κινδυνεύουν τα προσωπικά σας δεδομένα και συνήθως οι τεχνικοί μπαίνουν και κοιτάνε (ή κρατάνε) φωτογραφίες.

Την τελευταία φορά που μου ζήτησαν να τους δώσω login credentials, γέλασα και τους είπα ότι προχώρησα σε native encryption όλο του συστήματος ακριβώς για να μην έχουν καμία πρόσβαση.

Επεξ/σία από natural_sgf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, natural_sgf είπε

Δεν με αφορά το πρόβλημα αλλά μπράβο σου που το έψαξες και τα γράφεις εδώ πέρα για να μαθαίνουμε.

Να τονίσω και γω κάτι με τη σειρά μου. Όταν πάτε τη συσκευή σας για service, μη δίνετε ποτέ το username και password σας. Σας τα ζητάνε, αλλά διαγνωστικά μπορούν να τρέξουν και χωρίς αυτά. Κινδυνεύουν τα προσωπικά σας δεδομένα και συνήθως οι τεχνικοί μπαίνουν και κοιτάνε (ή κρατάνε) φωτογραφίες.

Την τελευταία φορά που μου ζήτησαν να τους δώσω login credentials, γέλασα και τους είπα ότι προχώρησα σε native encryption όλο του συστήματος ακριβώς για να μην έχουν καμία πρόσβαση.

σιχαμενοι το λιγοτερο

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά τελικά δεν είναι τυχαίο, πριν 2 χρόνια είχα επισκευτει την I storm στη θεσσαλονικη, η συμπεριφορά του προσωπικού ήταν απαράδεκτη, μπλαζέ ύφος, δεν σε κοιτούσαν στα μάτια και απότομοι. Πριν μια εβδομάδα απο τότε είχα επισκευτεί το Apple Store Λονδίνου (κάτοικος Λονδίνου τοτε), πολυ ευγενικοί και παρολλο οτι γινοταν χαμος απο κοσμο ήταν πολυ εξυπηρετικοι. Ερασιτέχνες λαδέμποροι απλά.

Καλή υπομονή εύχομαι

Επεξ/σία από Chemical
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...