Προς το περιεχόμενο

απάτη μεσω ebanking


pantelis_87

Προτεινόμενες αναρτήσεις

40 λεπτά πριν, feelihipo είπε

Γενικά το bottom line είναι απλά ότι δεν θέλουν να μάθουν επειδή δεν τους ενδιαφέρει- έχουν τον χρόνο και την άνεση και προτιμάνε να κάθονται στην σειρά, αλλά δημιουργούν τεράστιο πρόβλημα και πρέπει να σταματήσει.

Δυστυχώς έτσι είναι και οι τράπεζες είναι επιχειρήσεις όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Αν ξοδεύουν λεφτά σε τακτικές εξυπηρέτησης περασμένων δεκαετιών, θα τις φάνε λάχανο οι Viva και οι Revolut κι ένα σωρό άλλες.

 

Ο Daniel Blake τουλάχιστον το πάλεψε.

 

put-the-mouse-on-the-screen.png

3 λεπτά πριν, marinna είπε

Εάν έχεις εφαρμογή / ebanking νομίζω μπορείς να κλειδώσεις προσωρινά τις κάρτες. Μετά τηλεφωνείς και σου τις ακυρώνουν και βγάζουν άλλες

Κι αυτό σωστό.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

@marinna Απο το να μεινουν τα πραγματα στο τεφτερι του τραπεζικου, το απαρχαιοποιημενο μηχανογραφικο συστημα των αρχων των 90s, το πρωτολειο online συστημα των 00s οπου η manual καταχωρηση/επιτηρηση ηταν κανονας η τελοσπαντων οτι βολευει τον καθενα, μεχρι την πληρη αυτοματοποιηση των παντων και σε οποιον αρεσει (η οποια θα ερθει καποια στιγμη αναποφευκτα), υπαρχει ενα ενδιαμεσο σταδιο προσαρμογης.

Το να απαιτει κανεις να του μαθουν να χρησιμοποιει κατι, να του δωσουν χρονο να προσαρμοστει κτλ, επισης να επισημαινει λαθη και παραλειψεις του νεου αυτου συστηματος, ειναι λογικο. Το να ζηταει να μεινουν ολα οπως εχει συνηθισει, οχι. Πρεπει καποια στιγμη να σταματησουμε να ειμαστε ερμαια των αμορφωτων, των ημιμαθων κοκ. Ειναι σκληρο, αλλα δυστυχως ειναι η αληθεια. Τα τελευταια χρονια αποδειχτηκε περιτρανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε

Ετσι αποκλείεις το να στέλνεις σε αλλον λεφτά αλλά θα γλυτώσουν και απο τους απατεώνες.

Μου φαινεται πολυ αντιθετο με το λογο υπαρξης της συγκεκριμενης υπηρεσιας.

Δεν το διαφημισαν τοσο ως υπηρεσια που βγαζεις λεφτα χωρις καρτα,αλλα ως υπηρεσια που στελνεις λεφτα οπουδηποτε.

Παρ ολα αυτα,επειδη θα κανω αναληψη σημερα ( δεν εχω καρτα οποτε χρησιμοποιω ΛΣΛ ) θα το δω και θα ενημερωσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Doubt είπε

Δυστυχώς έτσι είναι και οι τράπεζες είναι επιχειρήσεις όχι φιλανθρωπικά ιδρύματα. Αν ξοδεύουν λεφτά σε τακτικές εξυπηρέτησης περασμένων δεκαετιών, θα τις φάνε λάχανο οι Viva και οι Revolut κι ένα σωρό άλλες.

Σιγά τα έξοδα και το training ρε φίλε που θέλουν για να εξυπηρετούν πελάτες που δεν το χουν, είτε ηλικιωμένοι, είτε όχι μορφωμένοι, είτε αφελείς -- πελάτες με χρήματα βέβαια που απλά μένουν δυσαρεστημένοι και χωρίς την εξυπηρέτηση που είχαν.

Και σίγα που μας επηρεάζει τους περισσότερους από εμάς που πρακτικά πλέον η επίσκεψη σε τράπεζα γίνεται με ραντεβού  μία φορά (κι αν) κι αυτή για να ανοίξεις λογαριασμό.

Τώρα, μιλάμε για τις ελληνικές τράπεζες, που μου έχουν μπλοκάρει κάρτες επειδή ξόδεψα 5€ και 10€ στο... Vimeo (!) και το... Cloudflare (!!) και περιμέναμε 5 χρόνια να κάνουν deals για Apple/Google pay. Από κάτι τέτοια χάνουν πελάτες προς τα νέας γενιάς ιδρύματα κι όχι επειδή κάποιος 60άρης θα κάνει ενημέρωση βιβλιαρίου.

Ο πατέρας μου που κοντεύει τα 80 μια χαρά τα βόλευε αρχικά με το e-banking και τις εφαρμογές, μέχρι που άρχισαν να γίνονται όλο και πιο πολύπλοκα, με one-time codes, σήμερα in-app, χτες με Viber, προχτες με SMS, ανώριμα apps με ένα σωρό bugs (π.χ. notifications που δεν οδηγούν πουθενά), και ορολογία που ΔΕΝ είναι κατανοητή αν δεν είσαι πληροφορηκάριος ή 20άρης.

Όχι, δεν είναι ακόμα στο επίπεδο που χρειάζεται για να σταματήσουν να εξυπηρετούν με "παλιό" τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Maggiras21 είπε

Όσο μιλούσαν στο τηλέφωνο, μπορεσανε και της χακαραν το κινητό και είχανε πρόσβαση στο Viber της. Άρα είχανε το viber, τον αριθμό της κάρτας και το τηλέφωνο. Κανένα pin δεν δόθηκε, ούτεε 3ψηφιο. Μόνο αυτά. Δεν ξέρω γιατί η Εθνική στέλνει με viber(τώρα το έμαθα) και δεν ξέρω εάν έτσι είναι σε όλους. Όλη η διαδικασία πηρε κάπου στα 3-4 λεπτά.

 

Σε ευχαριστώ για την ΚτΝΕαΕΔ. Ελπίζω να βοηθήσει. 

Αλήθεια τώρα;Εσύ δηλαδή πιστευεις ότι όντως έγινε έτσι;

24 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Μου φαινεται πολυ αντιθετο με το λογο υπαρξης της συγκεκριμενης υπηρεσιας.

Δεν το διαφημισαν τοσο ως υπηρεσια που βγαζεις λεφτα χωρις καρτα,αλλα ως υπηρεσια που στελνεις λεφτα οπουδηποτε.

Παρ ολα αυτα,επειδη θα κανω αναληψη σημερα ( δεν εχω καρτα οποτε χρησιμοποιω ΛΣΛ ) θα το δω και θα ενημερωσω.

Είμαι σίγουρος ότι το προωθούσαν για να βγάλεις εσύ λεφτά απο τον λογαριασμό σου.Οχι για να βγάζει άλλος.

 https://www.piraeusbank.gr/el/idiwtes/trapezikes-ypiresies/e-banking/dimofileis-ilektronikes-trapezikes-synallages/lefta-sto-lepto

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Κανένα pin δεν δόθηκε, ούτεε 3ψηφιο.

Εδωσε και το 3ψηφιο.

Αυτο το pin που λετε συνεχεια δεν εχει σχεση.

17 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Είμαι σίγουρος ότι το προωθούσαν για να βγάλεις εσύ λεφτά απο τον λογαριασμό σου.Οχι για να βγάζει άλλος.

 

Ενταξει,μπορει να θυμαμαι λαθος.Μπορει.

Spoiler

ΜΠΟΡΕΙ

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, StamTheMan είπε

Εδωσε και το 3ψηφιο.

Αυτο το pin που λετε συνεχεια δεν εχει σχεση.

Το 3ψήφιο δεν έχει σχέση (χρειάζεται μόνο για να κάνεις αγορές από το ίντερνετ, δεν μπορούν να μπουν στο ebanking σου με αυτό).

Το πιθανότερο είναι ότι έδωσε το pin (ή ξαναλέω, είναι πολύ εύκολο να το μαντέψει κανείς) και έχοντας κάρτα, pin και viber, άνοιξαν ebanking στην Εθνική, δες εδώ, τέρμα κάτω: https://www.nbg.gr/el/idiwtes/kathimerines-sunallages/digital-banking/internet-banking  

Το viber το υποκλέψανε αν της ήρθε σε sms 6ψήφιος και τον έδωσε, μη ξέροντας τι είναι. Αν δεν έχουν σβηστεί τα μηνύματα, αυτό θα είναι εκεί. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

 

Ασχετως τι λεει το θυμα πρεπει να θεωρουμε δεδομενο οτι δοθηκε το πιν, διαφορετικα δε μπορει να γινει αναληψη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, rus είπε

Ασχετως τι λεει το θυμα πρεπει να θεωρουμε δεδομενο οτι δοθηκε το πιν, διαφορετικα δε μπορει να γινει αναληψη.

ΚΑι πως έγινε ανάληψη με αριθμό καρτας και πιν αλλά όχι φυσική κάρτα;

Εγω πιστευω ότι μεσα στον πανικό της δεν τα λεει όλα η πεθερά

Επεξ/σία από Ukforthemoment
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αλήθεια τώρα;Εσύ δηλαδή πιστευεις ότι όντως έγινε έτσι;

γιατί διαφωνείς; Είναι κάτι που γίνεται συχνά. εγώ το κάνω κάθε πρωί. Καλώ τυχαία νούμερα μιλάμε και χακάρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

ΚΑι πως έγινε ανάληψη με αριθμό καρτας και πιν αλλά όχι φυσική κάρτα;

Εγω πιστευω ότι μεσα στον πανικό της δεν τα λεει όλα η πεθερά

κατσε γιατι δεν εχω διαβασει/δε θυμαμαι την ιστορια. Αναληψη εκανε απο atm?

Επεξ/σία από rus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Bitbit είπε

γιατί διαφωνείς; Είναι κάτι που γίνεται συχνά. εγώ το κάνω κάθε πρωί. Καλώ τυχαία νούμερα μιλάμε και χακάρω.

Προσπάθησε να θυμάσαι ότι αυτή τη στιγμή μια οικογένεια θρηνεί τα χρήματά της κι εσύ παρτάρεις πάνω στον πόνο τους λέγοντας εξυπνάδες. Εϊμαι σίγουρη ότι δεν το θέλεις όντως, γι' αυτό και στο επισημαίνω - είναι εύκολο να χάνουμε στον ψηφιακό κόσμο την αίσθηση του πραγματικού

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Maggiras21 είπε

Της ζητήσανε τον αριθμό της κάρτας οπου και τον έδωσε, έπειτα της ζήτησαν τον 3ψηφιο της χρεωστικής.

 

6 λεπτά πριν, marinna είπε

Το πιθανότερο είναι ότι έδωσε το pin

Μα δε λενε για Pin ebanking,για στοιχεια καρτας λενε.

1 λεπτό πριν, rus είπε

κατσε γιατι δεν εχω διαβασει/δε θυμαμαι την ιστορια. Αναληψη εκανε απο atm?

Εδωσε τα στοιχεια της στο τηλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...