Προς το περιεχόμενο

Από βενζινοκίνητο σε ηλεκτρικό σκούτερ


Par1s*

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, Sorath είπε

2.9lt/100km είναι απόλυτα φυσιολογικό νούμερο. Και πέφτει πολύ εύκολα και πιο κάτω  με λίγο συγκρατημένη οδήγηση.

5lt δεν φτάνει ούτε για αστείο. Eδώ Sh300 έχω, και ακόμα και με μη οικονομική οδήγηση πάνω απο 4lt δεν έχω δει ποτέ. Μέσο όρο έχω 3.3lt.

Εγω δεν έβγαλα ποτέ αυτά τα χιλιόμετρα που λέτε με φουλ οικονομική και οικολογική οδήγηση. Δεν λέω περάσανε και 5 χρόνια θα γίνανε και ποιο αποδοτικα αλλά και πάλι δεν συμφωνώ διότι όπως όλοι ξέρουμε στην πόλη με το σταματά ξεκινά δεν υπάρχει αυτήν η κατανάλωση.

Όπως και το αμάξι μου λέει 7 λίτρα στα 100 αλλά όταν ξεκινάω σε φανάρι γράφει μέχρι 25 λίτρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

20 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Πόσα λίτρα ντεπόζιτο έχει και πόσα χιλιόμετρα κάνεις?

5L ντεπόζιτο έχω και κάνω συνήθως κάπου στα 180 χλμ μεικτά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Όπως και το αμάξι μου λέει 7 λίτρα στα 100 αλλά όταν ξεκινάω σε φανάρι γράφει μέχρι 25 λίτρα.

Μέση κατανάλωση είναι τα 7 λίτρα. Στο ξεκινημα εμένα το γκολφ μου γράφει μέχρι και 80, δε λέει κάτι αυτό. Η μέση κατανάλωση όμως είναι 5.5-8.5 αναλόγως αν είμαι σε πόλη και πόσο πατάω το γκάζι. 
 

Προφανως αυτό γίνεται γιατί, το να έχεις κατανάλωση 80L/100Km για 10 μέτρα δεν είναι αρκετό για να ανεβάσει τραγικά τη μέση κατανάλωση.

Μόλις τώρα, vaggooss είπε

Καλά είσαι. Άρα μιλάμε για 125 cc??

Ναι.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, GodzillaCover είπε

Μέση κατανάλωση είναι τα 7 λίτρα. Στο ξεκινημα εμένα το γκολφ μου γράφει μέχρι και 80, δε λέει κάτι αυτό. Η μέση κατανάλωση όμως είναι 5.5-8.5 αναλόγως αν είμαι σε πόλη και πόσο πατάω το γκάζι. 
 

Προφανως αυτό γίνεται γιατί, το να έχεις κατανάλωση 80L/100Km για 10 μέτρα δεν είναι αρκετό για να ανεβάσει τραγικά τη μέση κατανάλωση.

Ναι.

Δεν έχει όμως επιδόσεις σαν 150-200 που έχει το ηλεκτρικό άρα είναι ανόμια η σύγκριση άρα αν το συγκρίνουμε με ίδιες επιδόσεις πάμε στα 3,5 λιτρα με 4. Εσύ βέβαια έχεις μεγαλύτερη τελική αλλά τελική πάω πολύ σπάνια όπως όλοι.

4 λεπτά πριν, GodzillaCover είπε

Μέση κατανάλωση είναι τα 7 λίτρα. Στο ξεκινημα εμένα το γκολφ μου γράφει μέχρι και 80, δε λέει κάτι αυτό. Η μέση κατανάλωση όμως είναι 5.5-8.5 αναλόγως αν είμαι σε πόλη και πόσο πατάω το γκάζι. 
 

Προφανως αυτό γίνεται γιατί, το να έχεις κατανάλωση 80L/100Km για 10 μέτρα δεν είναι αρκετό για να ανεβάσει τραγικά τη μέση κατανάλωση.

Ναι.

Αν έχεις γκολφ χρειαζεσαιενα πρατήριο μαζί σου. 1400 έχω skoda και ευτυχώς έβαλα υγραέριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, vaggooss είπε

Εγω δεν έβγαλα ποτέ αυτά τα χιλιόμετρα που λέτε με φουλ οικονομική και οικολογική οδήγηση. Δεν λέω περάσανε και 5 χρόνια θα γίνανε και ποιο αποδοτικα αλλά και πάλι δεν συμφωνώ διότι όπως όλοι ξέρουμε στην πόλη με το σταματά ξεκινά δεν υπάρχει αυτήν η κατανάλωση.

Όπως και το αμάξι μου λέει 7 λίτρα στα 100 αλλά όταν ξεκινάω σε φανάρι γράφει μέχρι 25 λίτρα.

Είτε κάτι τραγικά λάθος κάνεις, είτε κάποιο πρόβλημα υπάρχει με το όχημα. Και επειδή αναφέρεσαι και σε παλαιότητα οχήματος. Πριν το SH300, είχα το SH150 το καρμπυρατέρ, και πάλι 3.3lt/100 έκαιγε. Μιλάμε για ένα όχημα που μέτραγα σε κάθε γέμισμα την κατανάλωση επι 17 χρόνια. Επίσης, έχω και ένα CBF600 του 2005, μέση κατανάλωση 6lt/100.

Η ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης, στην ουσία δεν λέει απολύτως τίποτα.

Επεξ/σία από Sorath
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Sorath είπε

Είτε κάτι τραγικά λάθος κάνεις, είτε κάποιο πρόβλημα υπάρχει με το όχημα. Και επειδή αναφέρεσαι και σε παλαιότητα οχήματος. Πριν το SH300, είχα το SH150 το καρμπυρατέρ, και πάλι 3.3lt/100 έκαιγε. Μιλάμε για ένα όχημα που μέτραγα σε κάθε γέμισμα την κατανάλωση επι 17 χρόνια. Επίσης, έχω και ένα CBF600 του 2005, μέση κατανάλωση 6lt/100.

Η ένδειξη στιγμιαίας κατανάλωσης, στην ουσία δεν λέει απολύτως τίποτα.

200 κυβικά injection είχα. Χρήση στην Αθήνα βέβαια που το σταματά ξεκινά είναι αναπόφευκτο. Όταν ήμουν επαρχία που έχει άπλα εννοείται πως έβγαζα παραπάνω χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, Sorath είπε

Καλά.... οκ, εντάξει αδερφέ ότι πεις....

https://www.spritmonitor.de/en/overview/53-Yamaha/1840-NMAX_125.html?powerunit=2

Και τα καινούργια ηλεκτρικά και ε λιγότερο ρεύμα εγώ σου λέω αυτό που είχα με το ηλεκτρικό που έχω.Και με ένα 125 που ανέφερε ένας άλλος σχολιαστής.

Παραδείγματα άπειρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα τα οργανα που μετρουν καταναλωση κλεβουν(προς τα κατω) τα αντερα τους.Εξου και το μπαχαλο που εχετε κανει εδω μεσα.Ο μοναδικος αξιοπιστος τροπος ειναι λιτρα/χιλιομετρα/100

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, filipprin είπε

Ολα τα οργανα που μετρουν καταναλωση κλεβουν(προς τα κατω) τα αντερα τους.Εξου και το μπαχαλο που εχετε κανει εδω μεσα.Ο μοναδικος αξιοπιστος τροπος ειναι λιτρα/χιλιομετρα/100

Συμφωνώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, primeragt είπε

Sym cyticom 3,3-3,5lt/100 km μετρημένο άπειρες φορές με ψιλό σβέλτη χρήση.

Παιδιά ξέρουμε πόσο καίνε αλλά ας μην αναλωνουμε όλα τα σχόλια στα λίτρα.

Το θέμα είναι ότι και 2 λίτρα να καις είναι πάλι τριπλάσια σε κατανάλωση από ένα ηλεκτρικό. Γη σελίδα γι'αυτό δημιουργήθηκε για να καταλάβουν κάποιοι αν αξίζει η μετάβαση για θέμα οικονομίας. Και ναι σε θέμα οικονομίας μόνο το ηλεκτρικό αξίζει. Και θυμηθείτε την κουβέντα που σας λέω επειδή είναι κάτι που το παρακολουθώ πολλά χρόνια η βενζίνη θα φθάσει 2,50 ευρώ σε 2-3 χρόνια σίγουρα. Ένας λόγος από τους πολλούς είναι ότι πρέπει υποχρεωτικά να βάζουν τα διυλιστήρια βιοαιθανόλη στο μείγμα για να μειωθούν οι ρύποι και η βιοαιθανόλη είναι ακριβή. Τώρα το μείγμα είναι στο 3% και πρέπει να φθάσει στο 50 μέσα σε μερικά χρόνια. Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε φθηνή βενζίνη μόνο θα ανεβαίνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, vaggooss είπε

Παιδιά ξέρουμε πόσο καίνε αλλά ας μην αναλωνουμε όλα τα σχόλια στα λίτρα.

Το θέμα είναι ότι και 2 λίτρα να καις είναι πάλι τριπλάσια σε κατανάλωση από ένα ηλεκτρικό. Γη σελίδα γι'αυτό δημιουργήθηκε για να καταλάβουν κάποιοι αν αξίζει η μετάβαση για θέμα οικονομίας. Και ναι σε θέμα οικονομίας μόνο το ηλεκτρικό αξίζει. Και θυμηθείτε την κουβέντα που σας λέω επειδή είναι κάτι που το παρακολουθώ πολλά χρόνια η βενζίνη θα φθάσει 2,50 ευρώ σε 2-3 χρόνια σίγουρα. Ένας λόγος από τους πολλούς είναι ότι πρέπει υποχρεωτικά να βάζουν τα διυλιστήρια βιοαιθανόλη στο μείγμα για να μειωθούν οι ρύποι και η βιοαιθανόλη είναι ακριβή. Τώρα το μείγμα είναι στο 3% και πρέπει να φθάσει στο 50 μέσα σε μερικά χρόνια. Οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναδούμε φθηνή βενζίνη μόνο θα ανεβαίνει.

Δε φαίνεται να ξέρουμε πόσο καινε, όταν γράφεις για 5L στα 150 και για στιγμιαίες καταναλώσεις 25L σε αυτοκίνητο

Και προφανώς το ζήτημα είναι τα λίτρα και η κατανάλωση όταν αυτό είναι το βασικό επιχείρημα υπεροχής του ηλεκτρικού για οικονομία.

To θέμα οικονομίας δεν είναι κάτι αόριστο. Να συγκρίνουμε ίδια πράγματα. Με τη λογική αυτή και το ποδήλατο πιο οικονομικό είναι από το ηλεκτρικό. Άρα Μόνο ποδήλατο αξίζει…

Το να βάζουμε επιλεκτικά επιμέρους χαρακτηριστικά από 3-5-10 διαφορετικά ηλεκτρικά και να τα παρουσιάζουμε ως κανονικότητα  για όλα δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

  • Και Χαμηλό κόστος
  • Και Αυτονομία 100km
  • Και Τελική >90
  • Και επιδόσεις σαν 150-200
  • Και …και…

Ποιο ηλεκτρικό εχεις(5-ετιας?),  που έχει 100km αυτονομία,  ακόμα δε μάθαμε…

 

Πχ για το super soco cpx (1 μπαταρία) που αναφέρθηκε στο άλλο θεμα…

  • Αυτονομία:  70km (έως 140km με τη χρήση 2 μπαταρίας*)**

**Οι μετρήσεις που αφορούν την αυτονομία του οχήματος καταγράφονται μέσω δοκιμαστικής οδήγησης σε σταθερή ταχύτητα 40km/h

Χωρίς να υπολογίσουμε ένα ρεαλιστικό βάρος αναβάτη/ κλίση δρόμου / Θερμοκρασίες κ.α…και όχι ιδανικές τιμές.

 

τα καινούργια ηλεκτρικά καινε λιγότερο ρεύμα”  Τι ακριβώς σημαίνει  ?

Η χώρα μας έχει το ιδανικό κλίμα για μπαταρίες….στα 30-35-40αρια;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 hours ago, filipprin said:

Ολα τα οργανα που μετρουν καταναλωση κλεβουν(προς τα κατω) τα αντερα τους.Εξου και το μπαχαλο που εχετε κανει εδω μεσα.Ο μοναδικος αξιοπιστος τροπος ειναι λιτρα/χιλιομετρα/100

Και στο αυτοκίνητο και στη μηχανή που έχω κάνει μετρήσεις τα νούμερα είναι ίδια με του trip computer. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...