Προς το περιεχόμενο

Αλυσίδες αυτοκινήτου


DjTony

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, jmmys είπε

Ακριβώς αυτό,αν βάζεις για παράδειγμα το οξυγόνο.Μια μπανανία την κάνουν οι πολιτες της.Στην τελική ο καθένας κάνει ότι γουστάρει.

Τέλος παράλογα μέτρα ΚΟΚ επιβάλλεις μόνο σε μπανανίες,όχι σε χωρες με οδηγική παιδεία,αυτό σου εξηγώ αλλά σου είναι δύσκολο να το κατανοήσεις.Επειδή είμαστε μπανανία,δεν καταλαβαίνουμε αλλιώς.

Πληροφοριακά,πρόστιμο για ζώνη και κρανος ,Ελλάδα 350 ευρώ,10 μέρες αφαίρεση  διπλώματος,5 πόντοι.

Γερμανία ίδια παράβαση,30 ευρώ για ζώνη,15 για κράνος.Αυτά μόνο.

Μάντεψε το λόγο.Καλό βράδυ.

 

Γιατί στη Γερμανία υπάρχει η απόλυτη βεβαιότητα ότι αν κάνεις παράβαση θα πιαστείς. Γιατί η αστυνομία κάνει τη δουλειά της 100% ενώ εδώ επαφίενται στις "δρακόντειες" και εξοντωτικές ποινές σαν απειλή. Γιατί αν έκανε η αστυνομία δουλειά δεν θα πέρναγε κανείς κόκκινα και δεν θα πήγαινε ανάποδα σε μονόδρομο. Γιατί εδώ είναι κοινό μυστικό ότι η αστυνομία τουλάχιστον ως προς τα τροχονομικά ξύνει τα $*%$ια της και βγαίνουν μια φορά και τόσο να γράψουν για υπερβολική ταχύτητα σε κανα δρόμο με ξεχασμένο όριο 50χλμ τον κακομοίρη που πήγαινε με 70χλμ εκτός πόλης στην ευθεία.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 198
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είμαι από αυτούς που έχουν αλυσίδες να βρίσκονται στο αυτοκίνητο. Και μάλιστα όταν πάρω καινούργιες κάνω δοκιμαστική τοποθέτηση με καλό καιρό για να σιγουρευτώ ότι όλα είναι οκ και μπορώ να τις βάλω/βγάλω σωστά (με χιόνι και χαμηλές θερμοκρασίες αν δεν τις βάλεις με την πρώτη το 'χασες το παιχνίδι. Το κρύο και ο εκνευρισμός θα κυριαρχήσουν) 

That being said δεν μπορώ να μην σκεφτώ ότι όλο αυτό έγινε για να μην ξαναυποχρεωθουν σε αποζημιώσεις (αλήθεια, πληρώθηκαν αυτές;) οι "μεγάλοι" αλλά ούτε και να τους γκρινιάζουμε για διατήρηση ανοιχτών δρόμων. Θα φταίει σίγουρα ο απειθαρχος οδηγός. Που σαφώς μπορεί να είναι υπεύθυνος αν αυτό συμβεί σε στενό δρόμο στο πάτημα Χαλανδρίου αλλά δεν θα έπρεπε να είχε γίνει σε δρόμο με 3-4 λωρίδες κυκλοφορίας. 

Το επόμενο βήμα θα είναι προφανώς η νομοθετική υποχρέωση των κατοίκων της Μάνδρας και των όμορων δήμων, να κυκλοφορούν από τον Οκτώβριο έχοντας υποχρεωτικά στην τσάντα τους φουσκωτά μπρατσάκια. Τα δε οχήματα, όταν έχουν μέσα 2+ άτομα θα είναι υποχρεωμένα να έχουν λέμβο που φουσκωνει αυτόματα και πιστόλι φωτοβολιδων 😜

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/9/2022 στις 6:43 ΜΜ, MauroPaltoudias είπε

Όχι απαραίτητα. Υπάρχουν και τα all terrain (50-50), που είναι 4 εποχών (Yokohama geolandar, Bridgestone dueler 694 κλπ) και έχουν την ένδειξη "M+S" (Mud + Snow). Και αυτά, λογίζονται κανονικά ως "χιονολάστιχα" από την τροχαία (παρόλο που δεν είναι αμιγώς χιονολάστιχα). 

μεσοβέζικη λύση

δεν έχεις ούτε καθαρό καλοκαιρινό ούτε χειμερινό 

αναλόγως που κινείται ο καθένας..... 

Επεξ/σία από procostas1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, tarantules είπε

3.Η ως άνω υποχρέωση αφορά τη χρονική περίοδο από Οκτώβριο έως και Απρίλιο κάθε έτους σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο της χώρας και αναφέρεται σε αποφάσεις που λαμβάνονται σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 52 του ν. 2696/1999 «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» (Α΄ 57) και όταν οι επικρατούσες συνθήκες το επιβάλουν.

Το κόκκινο απλά θα είναι το άλωθι την επόμενη φορά που θα αποκλειστούμε πάλι στο κέντρο της Αθήνας (γιατί θα υπάρξει επόμενη, δεν νομίζω οτι έχει κάποιος αμφιβολία περί αυτού), να πεταχτεί το μπαλάκι ξεκάθαρα στους οδηγούς που δεν ήταν έτοιμοι όταν "οι συνθήκες το επέβαλαν"...

Μιά ζωή μισές δουλειές και κινήσεις μόνο για το θεαθήναι σε αυτή τη χώρα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Το κόκκινο απλά θα είναι το άλωθι την επόμενη φορά που θα αποκλειστούμε πάλι στο κέντρο της Αθήνας (γιατί θα υπάρξει επόμενη, δεν νομίζω οτι έχει κάποιος αμφιβολία περί αυτού), να πεταχτεί το μπαλάκι ξεκάθαρα στους οδηγούς που δεν ήταν έτοιμοι όταν "οι συνθήκες το επέβαλαν"...

Μιά ζωή μισές δουλειές και κινήσεις μόνο για το θεαθήναι σε αυτή τη χώρα.

Οι οδηγοί είναι απλά οδηγοί. Τα ειδικά οχήματα που δεν είχαν καύσιμα τα ξεχάσαμε κιόλας.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Doubt είπε

Οι οδηγοί είναι απλά οδηγοί. Τα ειδικά οχήματα που δεν είχαν καύσιμα τα ξεχάσαμε κιόλας.

Μα αυτό λέω...δεν θα χρειαστούν αυτές οι δικαιολογίες (περί έλειψης καυσίμων στα οχήματα κλπ) την επόμενη φορά...

Θα πεταχτεί το μπαλάκι ξεκάθαρα στους οδηγούς (γιατί την προηγούμενη έλεγε ο κόσμος δεν είχαμε ενημερωθεί οτι χρειάζεται να έχουμε αλυσίδες μέσα στην Αθήνα), με αφορμή την παραπάνω απόφαση!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Doubt είπε

Οι οδηγοί είναι απλά οδηγοί. Τα ειδικά οχήματα που δεν είχαν καύσιμα τα ξεχάσαμε κιόλας.

τι θα πει ειναι απλά οδηγοί????

δηλαδή όλοι οι οδηγοί ήταν οκ και εγινε ότι έγινε λόγο των ειδικών οχημάτων που δεν είχαν καύσιμα????

τελικά είμαστε ότι ψηφίζουμε ......

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, procostas1 είπε

μεσοβέζικη λύση

δεν έχεις ούτε καθαρό καλοκαιρινό ούτε χειμερινό 

αναλόγως που κινείται ο καθένας..... 

Δεν σχολιάζεται αυτό στο εν λόγω θέμα (αποτελεσματικότητα ελαστικών), αλλά το αν γίνονται δεκτά από την Τροχαία.

Αλλά μιας και το θίξατε - και παρόλο που είμαστε offtopic - , ανέφερα και τα δύο ελαστικά επειδή είναι δοκιμασμένα σε δύο διαφορετικά οχήματα : καμία απολύτως σχέση με τα απλά ασφάλτινα σε χιόνι (π.χ. BS dueler 694 έναντι του 684 ή τα YH Geolandar έναντι των ασφάλτινων της συγκεκριμένης μάρκας).

Είναι βέβαια προφανές ότι δεν είναι 100% καλοκαιρινά ή χειμερινά, διαφορετικά η κάθε μάρκα θα πουλούσε 50-50 μόνο, όπου με μια ελαφριά αύξηση κατανάλωσης, θα μπορούσε ο καθένας να τα χρησιμοποιεί παντού. Δεν είναι όμως αυτό το ζητούμενο, ούτε και όλα τα οχήματα ίδια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα από τα σχόλια του αν είναι υποχρεωτικό ή όχι ή τι γίνεται έξω, υπάρχει καμιά δοκιμασμένη πρόταση για αλυσίδες/κουβέρτες; Εκτός απ' τις autoshock που προτάθηκαν ήδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, procostas1 είπε

τι θα πει ειναι απλά οδηγοί????

δηλαδή όλοι οι οδηγοί ήταν οκ και εγινε ότι έγινε λόγο των ειδικών οχημάτων που δεν είχαν καύσιμα????

τελικά είμαστε ότι ψηφίζουμε ......

Ούτε μετεωρολόγοι είναι, ούτε χειμερινή διαβίωση έχουν κάνει. Μπορεί να έχουν προβλήματα υγείας, μπορεί να είναι ηλικιωμένοι, έγκυες γυναίκες κλπ.

Άντε όλοι κουτσοί στραβοί βγείτε έξω με -2 και βάλτε αλυσίδες;

Από την άλλη, όταν υπάρχουν μηχανήματα που τα έχουμε πληρώσει όλοι και βγαίνουν off για αστείο λόγο, εκεί κόβεις κώλους. Και όχι, αν λειτουργούσαν τα μηχανήματα δεν θα γινόταν το χάος που έγινε.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Doubt είπε

Ούτε μετεωρολόγοι είναι, ούτε χειμερινή διαβίωση έχουν κάνει. Μπορεί να έχουν προβλήματα υγείας, μπορεί να είναι ηλικιωμένοι, έγκυες γυναίκες κλπ.

Άντε όλοι κουτσοί στραβοί βγείτε έξω με -2 και βάλτε αλυσίδες;

Από την άλλη, όταν υπάρχουν μηχανήματα που τα έχουμε πληρώσει όλοι και βγαίνουν off για αστείο λόγο, εκεί κόβεις κώλους. Και όχι, αν λειτουργούσαν τα μηχανήματα δεν θα γινόταν το χάος που έγινε.

οτι όλοι αυτοί είχαν μαζί τους αλυσίδες και το πρόβλημα ήταν το πέρασμα τους στους -2 ????

μάλιστα....... 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Doubt είπε

Ούτε μετεωρολόγοι είναι, ούτε χειμερινή διαβίωση έχουν κάνει. Μπορεί να έχουν προβλήματα υγείας, μπορεί να είναι ηλικιωμένοι, έγκυες γυναίκες κλπ.

Άντε όλοι κουτσοί στραβοί βγείτε έξω με -2 και βάλτε αλυσίδες;

Από την άλλη, όταν υπάρχουν μηχανήματα που τα έχουμε πληρώσει όλοι και βγαίνουν off για αστείο λόγο, εκεί κόβεις κώλους. Και όχι, αν λειτουργούσαν τα μηχανήματα δεν θα γινόταν το χάος που έγινε.

Ο άλλος αστείος λόγος ήταν οτι τα μηχανήματα δεν μπορούσαν να περάσουν από τα ακινητοποιημένα οχήματα.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι δεν παίζουμε blame game εδώ, αλλά συζητάμε πως δεν θα υπάρχουν εύκολες δικαιολογίες όταν τα κάνουν μαντάρα!

ΥΓ. Προφανώς η "ατομική ευθύνη" έχει τη σημασία της όμως σαφώς δεν λύνει όλα τα προβλήματα ούτε πρέπει να χρησιμοποιείται ως άλλοθι...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, procostas1 είπε

οτι όλοι αυτοί είχαν μαζί τους αλυσίδες και το πρόβλημα ήταν το πέρασμα τους στους -2 ????

μάλιστα....... 

Αυτόν που δεν έχει αλυσίδες τον απεγκλωβίζει το μηχάνημα.. που δεν υπάρχει.

Μην πούμε για τους άλλους επαγγελματίες με τα βαρέα οχήματα.

Τες πα.. όπως είναι διατυπωμένη η διάταξη δεν μπορείς να αποφύγεις το ενδεχόμενο ξαφνικού χιονιά στις 10 το πρωί και να μην έχεις αλυσίδες στο αυτοκίνητο.

Επειδή είμαι και λίγο παλιός (sic) το ίδιο είχε περάσει πριν πολλά χρόνια, μετά από μποτιλιάρισμα στην Αθηνών Λαμίας με πολύ χιόνι. Τότε είχαν αναγκαστεί να σπάσουν το διαχωριστικό στηθαίο για μπορέσουν τουλάχιστον να γυρίσουν πίσω οι εγκλωβισμένοι. Όση διάρκεια είχε εκείνο, άλλη τόση θα έχει και το τωρινό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ο άλλος αστείος λόγος ήταν οτι τα μηχανήματα δεν μπορούσαν να περάσουν από τα ακινητοποιημένα οχήματα.

Ελπίζω να καταλαβαίνεις οτι δεν παίζουμε blame game εδώ, αλλά συζητάμε πως δεν θα υπάρχουν εύκολες δικαιολογίες όταν τα κάνουν μαντάρα!

ΥΓ. Προφανώς η "ατομική ευθύνη" έχει τη σημασία της όμως σαφώς δεν λύνει όλα τα προβλήματα ούτε πρέπει να χρησιμοποιείται ως άλλοθι...

καλά αστείος λόγος τα ακινητοποιημένα δεν είναι.....

σοβαρός είναι όταν τα ζωα αργήσουν να ξυπνήσουν για να βγάλουν έξω τα εκχιονιστικά....  

δεν είναι το θέμα blame game αλλά για να κάτσω να γκρινιάζω και να απαιτώ θα πρέπει πρώτα εγώ-εμεις να είμαστε οκ

7 λεπτά πριν, Doubt είπε

Αυτόν που δεν έχει αλυσίδες τον απεγκλωβίζει το μηχάνημα.. που δεν υπάρχει.

Μην πούμε για τους άλλους επαγγελματίες με τα βαρέα οχήματα.

Τες πα.. όπως είναι διατυπωμένη η διάταξη δεν μπορείς να αποφύγεις το ενδεχόμενο ξαφνικού χιονιά στις 10 το πρωί και να μην έχεις αλυσίδες στο αυτοκίνητο.

Επειδή είμαι και λίγο παλιός (sic) το ίδιο είχε περάσει πριν πολλά χρόνια, μετά από μποτιλιάρισμα στην Αθηνών Λαμίας με πολύ χιόνι. Τότε είχαν αναγκαστεί να σπάσουν το διαχωριστικό στηθαίο για μπορέσουν τουλάχιστον να γυρίσουν πίσω οι εγκλωβισμένοι. Όση διάρκεια είχε εκείνο, άλλη τόση θα έχει και το τωρινό.

κάνε εικόνα τώρα δεκάδες εγκλωβισμένα να περιμένουν το μηχάνημα που δεν υπάρχει και μέχρι να τα απεγκλωβίσει εχει γίνει μια ουρά με αλλά κανα 2-3 χιλιόμετρα......  

μα γιατί πρέπει να σε υποχρεώσει μια διάταξη να έχεις μαζι σου αλυσίδες ??????

περιμένουμε όλοι να μας υποχρεώσει μια διάταξη για να είμαστε σωστοί......  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, procostas1 είπε

καλά αστείος λόγος τα ακινητοποιημένα δεν είναι.....

σοβαρός είναι όταν τα ζωα αργήσουν να ξυπνήσουν για να βγάλουν έξω τα εκχιονιστικά....  

δεν είναι το θέμα blame game αλλά για να κάτσω να γκρινιάζω και να απαιτώ θα πρέπει πρώτα εγώ-εμεις να είμαστε οκ

Η ουσία είναι οτι ψάχνουν αφορμή να πετάξουν το μπαλάκι...

Και αυτή η αμφιλεγόμενη οδηγία κάνει τα πράγματα πιο εύκολα (για τους αν-αρμόδιους).

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...