Προς το περιεχόμενο

Payzy by Cosmote


runner69

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, Bitbit είπε

μου κάνει εντύπωση πάντως που συνεχίζουν τις προσφορές τη στιγμή που "ανταγωνιστές"  (πχ monese) έχουν πετσοκόψει τα δωρεάν και το έχουν γυρίσει σε συνδρομές. Καλό για μας βέβαια όσο κρατήσει, αν και πιστεύω ότι μόλις δημιουργήσουν μια βάση πελατών, θα κοπούν αυτά και θα εμφανιστεί και κάποιο συνδρομητικό πακέτο. Να δούμε αν πέσω μέσα.


Εχει δοκιμάσει κανείς να περάσει την άυλη στην curve; Περνάει

Ναι περναει στην curve και λειτουργει κανονικα. Τωρα για τις προσφορες , οσο κρατησουν , θα την χρησιμοποιηουμε. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το να έχεις απλά πελάτες δε λέει κάτι. Το θέμα είναι να σου αποφέρουν κέρδος, αλλιώς τι να τους κάνεις; Στην αρχή θα κάνεις κάποιες υποχωρήσεις-προσφορές για να τους τραβήξεις αλλά αυτό δε μπορεί να συνεχιστεί για πάντα. Κάποια στιγμή θα κοπούν όλα αυτά όπως έχει γίνει σε όλες τις παρόμοιες υπηρεσίες του εξωτερικού. Μακάρι να πέσω έξω γιατί κι εμένα με βολεύει πολύ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Bitbit είπε

το να έχεις απλά πελάτες δε λέει κάτι. Το θέμα είναι να σου αποφέρουν κέρδος, αλλιώς τι να τους κάνεις; Στην αρχή θα κάνεις κάποιες υποχωρήσεις-προσφορές για να τους τραβήξεις αλλά αυτό δε μπορεί να συνεχιστεί για πάντα. Κάποια στιγμή θα κοπούν όλα αυτά όπως έχει γίνει σε όλες τις παρόμοιες υπηρεσίες του εξωτερικού. Μακάρι να πέσω έξω γιατί κι εμένα με βολεύει πολύ

Σιγά την υποχώρηση που κάνουν..Τραπεζοεισπράκτορες είναι που βγάζουν τρελά κέρδοι από εμάς...Αν θέλουν να το κλείσουν το μαγαζί ας το κάνουν...Δεν θα μείνει κανένας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει δοκιμασει κανεις να εγγραφει με ταυτοτητα >20ετιας στην ουσια χωρις λατινικούς χαρακτήρες να μας πει αν τον δεχτηκαν ;

Επεξ/σία από runner69
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, runner69 είπε

Εχει δοκιμασει κανεις να εγγραφει με ταυτοτητα >20ετιας στην ουσια χωρις λατινικούς χαρακτήρες να μας πει αν τον δεχτηκαν ;

Το είχα δοκίμασα παλαιότερα και δεν το είχαν δεχτεί. Άλλαξα το δίπλωμα του αυτοκινήτου και μόνο έτσι έκανα επικαιροποίηση των στοιχείων μου. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το εξής πρόβλημα. Αγόρασα κινητό S20 (δεύτερο χέρι). Το Google wallet δεν βλέπει ότι η NFC είναι ανοιχτή. Υπάρχει περίπτωση να είναι το κινητό αγορασμένο από την Cosmote και να είναι κλειδωμένο για την χρήση ΜΟΝΟ της Payzy;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, gumig είπε

Έχω το εξής πρόβλημα. Αγόρασα κινητό S20 (δεύτερο χέρι). Το Google wallet δεν βλέπει ότι η NFC είναι ανοιχτή. Υπάρχει περίπτωση να είναι το κινητό αγορασμένο από την Cosmote και να είναι κλειδωμένο για την χρήση ΜΟΝΟ της Payzy;

οχι δεν payzy κατι τετοιο, μαλλον εχει μπει rom που δεν αναγνωριζει το nfc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, gumig είπε

Έχω το εξής πρόβλημα. Αγόρασα κινητό S20 (δεύτερο χέρι). Το Google wallet δεν βλέπει ότι η NFC είναι ανοιχτή. Υπάρχει περίπτωση να είναι το κινητό αγορασμένο από την Cosmote και να είναι κλειδωμένο για την χρήση ΜΟΝΟ της Payzy;

Με την καμιά όμως. Ή είναι χαλασμένο το nfc ή έχει περάσει πρόβληματικη ανεπίσημη rom και δεν παίζει το gpay. Κάνε απεγκαταστάση το gpay και εγκατέστησε το πάλι από το play store. Αν συνεχίζει το πρόβλημα και έχει official rom το κινητό, τότε έχει χαλάσει το nfc και θα το απέκρυψε ο ιδιοκτήτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι δεν θελουμε να βαλουμε δακτυλικο ή προσωπο γιατι δεν μας αφηνει να βαλουμε απλο 4ψηφιο μονο μας βγαζει το λαδι και μας αναγκαζει να χρησιμοποιουμε password?

Ας το καλο σας σας εχω σιχαθει για εταιρια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γειά χαρά στην παρέα, ψάχνω να λύσω ένα πρόβλημα με την αλλαγή κωδικού.

Βάζω κανονικά το παλιό, μπαίνω κανονικά και λέει ότι έχει λήξει και με οδηγεί να το αλλάξω. Βάζω το παλιό και βάζω και το νέο, όπου δείχνει ότι πληρούνται όλα τα κριτήρια που θέτει από κάτω για την περιπλοκότητα του κωδικού. Πάω να προχωρήσω και λέει ένα μήνυμα λάθους "Something went wrong".

Καμία επεξήγηση του λάθους, καμία άλλη πληροφορία, καμία άλλη δυνατότητα να φύγεις από εκεί.

Μπαίνω στον ιστότοπο, να ψάξω Υποστήριξη/Επικοινωνία, και λέει να μιλήσεις με το chat bot μέσα από την ίδια την εφαρμογή. Έλα όμως, που χωρίς την αλλαγή κωδικού δεν πας πουθενά. Πάει κι αυτή η μέθοδος.

Μένει μόνη εναλλακτική αυτή που αναφέρει να στείλεις e-mail, φέξε μου και γλίστρησα. Ούτε τηλεφωνικός αριθμός.

Το εχει αντιμετωπίσει κανείς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Γειά χαρά στην παρέα, ψάχνω να λύσω ένα πρόβλημα με την αλλαγή κωδικού.

Βάζω κανονικά το παλιό, μπαίνω κανονικά και λέει ότι έχει λήξει και με οδηγεί να το αλλάξω. Βάζω το παλιό και βάζω και το νέο, όπου δείχνει ότι πληρούνται όλα τα κριτήρια που θέτει από κάτω για την περιπλοκότητα του κωδικού. Πάω να προχωρήσω και λέει ένα μήνυμα λάθους "Something went wrong".

Καμία επεξήγηση του λάθους, καμία άλλη πληροφορία, καμία άλλη δυνατότητα να φύγεις από εκεί.

Μπαίνω στον ιστότοπο, να ψάξω Υποστήριξη/Επικοινωνία, και λέει να μιλήσεις με το chat bot μέσα από την ίδια την εφαρμογή. Έλα όμως, που χωρίς την αλλαγή κωδικού δεν πας πουθενά. Πάει κι αυτή η μέθοδος.

Μένει μόνη εναλλακτική αυτή που αναφέρει να στείλεις e-mail, φέξε μου και γλίστρησα. Ούτε τηλεφωνικός αριθμός.

Το εχει αντιμετωπίσει κανείς;

ο κωδικος πρεπει να διαφερει απο τον προηγουμενο

τωρα που το ειπες θυμηθηκα οτι με εβαλε να τον αλλαξω προχθες και δεν θυμαμαι τι κωδικο εβαλα, τοσο @%@%@325

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Titos301 είπε

ο κωδικος πρεπει να διαφερει απο τον προηγουμενο

τωρα που το ειπες θυμηθηκα οτι με εβαλε να τον αλλαξω προχθες και δεν θυμαμαι τι κωδικο εβαλα, τοσο @%@%@325

Είναι εντελώς διαφορετικός από τον προηγούμενο.

Οι άνθρωποι που σχεδίασαν την εφαρμογή είναι άσχετοι, όπως άσχετοι είναι και τα στελέχη που αποδέχθηκαν αυτό το λογικό κενό στην υποστήριξη.

Όλα ξεκινούν από το chat bot εντός της εφαρμογής για να λάβεις υποστήριξη, αλλά η διαδικασία αλλαγής κωδικού σε οδηγεί σε κλειστό loop, χωρίς επεξήγηση τί πηγαίνει λάθος.

Ερασιτεχνικά πράγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Μπαίνω στον ιστότοπο, να ψάξω Υποστήριξη/Επικοινωνία, και λέει να μιλήσεις με το chat bot μέσα από την ίδια την εφαρμογή. Έλα όμως, που χωρίς την αλλαγή κωδικού δεν πας πουθενά. Πάει κι αυτή η μέθοδος.

Μένει μόνη εναλλακτική αυτή που αναφέρει να στείλεις e-mail, φέξε μου και γλίστρησα. Ούτε τηλεφωνικός αριθμός.

Στείλε στο [email protected] 

απαντάνε πολύ γρήγορα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...