Προς το περιεχόμενο

Πρώτο αυτοκίνητο


Silverage

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και η δικιά μου γνώμη είναι να δεις μια κατηγορία κάτω. Troc, xceed, kona, 2008 puma. Η γυναίκα μου που έχει το q2 μέχρι ένα παιδί είσαι άνετος και για ταξίδι.

Θα βάλεις και αρκετά έξτρα σ αυτά τα χρήματα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 23/6/2023 στις 11:20 ΜΜ, Silverage είπε

Καλησπέρα σε όλους. Πήρα το δίπλωμα πριν 2 χρόνια και τώρα ψάχνομαι να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο, μόνο που είμαι άσχετος και θέλω βοήθεια.

Έχω σχεδόν αποφασίσει ότι θα πάρω SUV καθώς θέλω να έχω χώρο και άνεση (π.χ. στο Ford Ka+ του δάσκαλου οδήγησης, όποιος καθόταν πίσω στριμοχνώταν αφού τράβαγα το κάθισμα για να χωρέσουν τα πόδια μου). Θα προτιμούσα αυτόματο γιατί δεν είμαι fan των ταχυτήτων, να έχει όσο περισσότερα βοηθήματα και γενικά όσο γίνεται τελευταίες τεχνολογίες.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θέλω οπωσδήποτε να είναι καινούριο. Δεν με ενδιαφέρουν τα μεταχειρισμένα. Το τονίζω γιατί οι πιο πολλοί όταν τους το λέω κάνουν λες και τους έβρισα την μάνα για κάποιο λόγο.

Κάποια αυτοκίνητα που κοιτάζα την τελευταία εβδομάδα:

  • Hyundai Tucson
  • Peugeot 3008
  • Kia Sportage
  • Cupra Formentor
  • BMW X2

Επίσης, το αυτοκίνητο θα το οδηγεί μερικές φορές και ο αδερφός μου (ο οποίος επίσης πήρε το δίπλωμα μαζί με εμένα πριν 2 χρόνια) οπότε αν ξέρει κανένας να μου πεί τί πάιζει με την ασφάλεια και αν χρειάζεται κάποια ειδική πρόβλεψη.

Γενικά θα ήθελα να κινηθώ γύρω στα 30-35.000€. Περιμένω τις συμβουλές σας και τυχόν προτάσεις!

 

Παρε yaris ή golf ανάλογα τι άνεση/χώρους τελικά θέλεις, άχαστα και τα δύο.
Αυτά που αναφέρεις είναι πολύ ογκώδη και πάνω απο 35κ για καλές εκδόσεις.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άποψη μου να πάρεις εφόσον το θέλεις μικρό suv δηλαδή να κοιτάξεις αυτοκίνητα στην κατηγορία B- suv.Δεν χρειάζεσαι μεγαλύτερο και θα σε βολέψει και στο πάρκινγκ. 

Μερικές προτάσεις είναι peugeuot 2008, 

Ford puma, Kia xceed, troc. 

Μην υπολογίζεις μόνο το κόστος αγοράς αλλά και συντηρησης αλλά και επισκευής μικρό ζημιών που μπορείς να κάνεις ως νέος οδηγός. 

Να σε ρωτήσω έχεις πάνω από 20κ ετήσιο εισόδημα ?  

Έχεις δικό σου σπίτι? 

Εάν όχι είναι λάθος να ξοδέψεις τόσα πολλά χρήματα για αυτοκίνητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42.000-8.000=34.000 Tesla Model 3. Κάνε μονο ένα test drive και μετά θα το βλέπεις στον ύπνο σου. Το αυτοκίνητο αυτό απλά δεν υπάρχει και σε συνδυασμό με την έκπτωση και την επιδότηση δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Πολύ άνετο μέσα μπρος πίσω και επιδόσεις άντε γεια. Τα SUV σε 2-3 χρόνια θα είναι εκτός μόδας ήδη πολλές εταιρίες το γυρνάνε το πράγμα. Κάνε ένα τεστ drive (τζάμπα είναι )  και θα με θυμηθείς 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, niar71 said:

42.000-8.000=34.000 Tesla Model 3. Κάνε μονο ένα test drive και μετά θα το βλέπεις στον ύπνο σου. Το αυτοκίνητο αυτό απλά δεν υπάρχει και σε συνδυασμό με την έκπτωση και την επιδότηση δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο. Πολύ άνετο μέσα μπρος πίσω και επιδόσεις άντε γεια. Τα SUV σε 2-3 χρόνια θα είναι εκτός μόδας ήδη πολλές εταιρίες το γυρνάνε το πράγμα. Κάνε ένα τεστ drive (τζάμπα είναι )  και θα με θυμηθείς 

Δεν τα υποτιμάει ο TS. Αν διαβάσες είπε πως έχει θέμα φόρτισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για αρχή πάρε όλες τις αντιπροσωπείες με τη σειρά και μπες σε όλα μέσα. 

Τα c suv(3008 κτλ) που κοιτάς είναι υπερβολη για την ηλικία σου. Για οικογένεια με 2 παιδιά είναι ότι πρέπει. 

Κοιτα για πιο μικρή κατηγορία B suv  (πχ 2008- yaris Cross) πιο μαζεμένα, πιο οικονομικά και εξακολουθούν να έχουν χώρους ακόμα και για οικογενεια. 

 

Πάντως σε αυτά τα λεφτά μονόδρομος πρέπει να είναι τα Tesla. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 23/06/2023 at 23:20, Silverage said:

Έχω σχεδόν αποφασίσει ότι θα πάρω SUV καθώς θέλω να έχω χώρο και άνεση (π.χ. στο Ford Ka+ του δάσκαλου οδήγησης, όποιος καθόταν πίσω στριμοχνώταν αφού τράβαγα το κάθισμα για να χωρέσουν τα πόδια μου).

Εγώ θα σταθώ εδώ.

Πιστεύω πως είναι λανθασμένη οπτική.

Εξηγώ, μπήκες κάποτε σε ένα από τα μικρότερα αυτοκίνητα της αγοράς.Μπαινατε κάθε φορά 4 άτομα για να κάνετε μάθημα κ ήταν στριμωγμένο.Οκ, αναμενόμενο.

Αλλά για οδήγηση κυρίως σε αστικό κέντρο χωρίς "υποχρεώσεις" (οικογένεια) θα σε ζοριαει το μεγαλο αυτοκίνητο.

Θέλω να πω πως δεν είναι ανάγκη να πας και στο άλλο άκρο.

Το να βρεις πάρκινγκ δεν είναι κάτι γραμμικό.Θελω να πω δεν είναι ότι υπάρχουν 20 θέσεις ελεύθερες που μπορούν να παρκάρουν όλα τα αυτοκίνητα.

Να ξέρεις οι πιθανότητες αυξάνονται εκθετικά όσο μικρότερο αυτοκίνητο έχεις.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ~4 μέτρα, οπότε εάν αδειάσει μια τέτοια θέση εσύ απλά δεν θα χώρας και θα κόβεις κύκλους.

Με την ίδια λογική όσο μικρότερο αυτοκίνητο τόσες περισσότερες θέσεις βρίσκονται.

Δεν θα σταθώ καθόλου στο χρηματικο και ζημιές/γρατσουνιές μιας και είσαι σχετικά άνετος με τα οικονομικά.

Είμαι σίγουρος πως εάν πας σε 4,5 μέτρα αυτοκίνητο θα το μετανιώσεις 100%.

Εάν επιμένεις πάντως θα έλεγα να νοικιάσεις ένα αντίστοιχης φιλοσοφίας/μεγέθους καμιά βδομάδα για να δεις όντως εάν μπορείς να συμβιβαστείς με τον μεγάλο όγκο.

Όσο για ταξίδια/εκδρομές.

Δεν υπάρχει συγχρονο αυτοκίνητο που να μην πηγαίνει παντού(σε άσφαλτο προφανώς).

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, @topos είπε

Εγώ θα σταθώ εδώ.

Πιστεύω πως είναι λανθασμένη οπτική.

Εξηγώ, μπήκες κάποτε σε ένα από τα μικρότερα αυτοκίνητα της αγοράς.Μπαινατε κάθε φορά 4 άτομα για να κάνετε μάθημα κ ήταν στριμωγμένο.Οκ, αναμενόμενο.

Αλλά για οδήγηση κυρίως σε αστικό κέντρο χωρίς "υποχρεώσεις" (οικογένεια) θα σε ζοριαει το μεγαλο αυτοκίνητο.

Θέλω να πω πως δεν είναι ανάγκη να πας και στο άλλο άκρο.

Το να βρεις πάρκινγκ δεν είναι κάτι γραμμικό.Θελω να πω δεν είναι ότι υπάρχουν 20 θέσεις ελεύθερες που μπορούν να παρκάρουν όλα τα αυτοκίνητα.

Να ξέρεις οι πιθανότητες αυξάνονται εκθετικά όσο μικρότερο αυτοκίνητο έχεις.

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ~4 μέτρα, οπότε εάν αδειάσει μια τέτοια θέση εσύ απλά δεν θα χώρας και θα κόβεις κύκλους.

Με την ίδια λογική όσο μικρότερο αυτοκίνητο τόσες περισσότερες θέσεις βρίσκονται.

Δεν θα σταθώ καθόλου στο χρηματικο και ζημιές/γρατσουνιές μιας και είσαι σχετικά άνετος με τα οικονομικά.

Είμαι σίγουρος πως εάν πας σε 4,5 μέτρα αυτοκίνητο θα το μετανιώσεις 100%.

Εάν επιμένεις πάντως θα έλεγα να νοικιάσεις ένα αντίστοιχης φιλοσοφίας/μεγέθους καμιά βδομάδα για να δεις όντως εάν μπορείς να συμβιβαστείς με τον μεγάλο όγκο.

Όσο για ταξίδια/εκδρομές.

Δεν υπάρχει συγχρονο αυτοκίνητο που να μην πηγαίνει παντού(σε άσφαλτο προφανώς).

 

Συμφωνώ σε όλα με την παραπάνω τοποθέτηση. Έχοντας τη μοναδική σου οδηγική εμπειρία σε ένα μικρό αυτοκίνητο, πηγές ξαφνικά σε άλλο άκρο. Είσαι σε αχρείαστα μεγάλη κατηγορία, από όλες τις απόψεις. Δεν εννοώ τα SUV με το "κατηγορία", αλλά τις καθαυτές επιλογές.

Απο εκει και πέρα πάντως, ούτε το SUV θα πρέπει να είναι μονόδρομος αν τα κριτήρια είναι οι χώροι, η άνεση και η ασφάλεια, για τη χρήση που μας περιέγραψες ότι προορίζεται. Αν παρόλα αυτά θες μόνο SUV, πάσο!

Εγώ αν ήμουν 28, χωρίς οικογένεια και ήθελα  SUVοειδές, θα κοίταζα τα Puma, Juke, Kona και Stonic. Όλα όμορφα, συμπαγή αλλά με χώρους (για την περίπτωσή σου), αξιόπιστα και με λογικά κόστη συντήρησης. Γενικά θα πήγαινα σε κατηγορία 18-22k αρχική και θα ανέβαινα στα 25-28k για μια έκδοση που με καλύπτει.

Πιστεύω τα 35k που αναφέρεις είναι υπερβολή (περί ορέξεως βέβαια, μην παρεξηγηθώ).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 hours ago, andreaspA said:

Ολη μου η ζωη ειναι ενασχοληση με οδηγους σαν εσενα που νομιζουν οτι ειναι καλυτεροι απο τους υπολοιπους και αυτοι ξερουν να οδηγουν και οι αλλοι οχι. Ολη μου ομως! Πριν απο 30 λεπτα ασχολιομουν με αλλον εναν τετοιο.

Εμένα όλη μου ζωή είναι η ενασχόληση με αδαείς σαν εσένα. Πρώτα από όλα ξαναδιάβασε αυτά που έγραψα. Είπα πως δεν έχουν όλοι οι οδηγοί τις ίδιες ικανότητες. Αυτό είναι μη αμφισβητισιμο. Πως εσύ έβγαλες το συμπέρασμα πως εγώ νομίζω πως είμαι καλύτερος από τους άλλους μόνο εσύ ξέρεις να μας πεις

 

8 hours ago, andreaspA said:

ΟΛΟΙ κανουν μαλακιες στον δρομο. Εκαναν, θα ξανακάνουν

Πολύ απόλυτο αυτό. Δεν κάνουν όλοι λάθη στο δρόμο. Αυτό ακούγεται ως η κλασική δικαιολογία κάποιου που προσπαθώντας να δικαιολογησει τα δικά του λάθη προσπαθεί να ρίξει στο επίπεδο του ολους τους υπολοίπους. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, JakeKaufman είπε

 

Η χειρότερη νοοτροπία Είναι αυτή που παρουσιάζεται παραπάνω. Είναι πολύ σημαντικό το πρώτο αυτοκίνητο να είναι καινούργιο και όχι μεταχειρισμένο και αυτό διότι τα στάνταρ ασφαλείας αναβαθμίζεται συνεχώς. Οι πιθανότητες να έχεις κάποιο ατύχημα είναι αυξημένες όταν είσαι νέος οδηγός επομένως τότε είναι που χρειάζεσαι ότι πιο ασφαλές μπορείς να έχεις.

Είναι θλιβερό να βλέπεις γονείς να παίρνουν για πρώτο αυτοκίνητο των παιδιών τους Κάτι μεταχειρισμένα παλιά με νοοτροπία ότι έτσι κι αλλιώς θα το διαλύσει. Και δεν τους νοιάζει ότι δίνουν στο παιδί τους Κάτι Σαφώς υποδεέστερο των νέων αυτοκινήτων σε ό,τι αφορά το πιο σημαντικό κομμάτι αυτό της ασφάλειας.

συμφωνώ!....

και εγώ ξεκίνησα οδήγηση με ένα σαράβαλο χωρίς αερόσακους.  δεν με έκανε αυτό καλύτερο οδηγό...ουτε ήμουν πιο προσεκτικος.

αντιθέτως ο νέος που παίρνει ρίσκα καλό είναι να έχει πιο ασφαλές αυτοκίνητο.

 

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω αν έχει προταθεί αλλά με κριτήριο τους χώρους θα κοιτούσα station wagon. Σε suv θα πήγαινα, μάλιστα 4x4, μόνο αν χρειαζόταν να κάνω συχνά διαδρομές σε χωματόδρομους, κακης ποιότητας επαρχιακούς δρόμους κτλ. Τα τελευταία 2 χρόνια έχω 50k χλμ, τόσο στην Ελλάδα όσο και σε ταξίδι Σκωτία - Ελλάδα. Μέχρι 4 άτομα πολύ άνετα συν όλες οι αποσκευές τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να τα βάλω σε μια σειρά; Στα έχουν πει και από πάνω αλλά:

1) αφού δεν έχεις εμπειρία δεν είναι εύκολο να διαλέξεις. Δε θα καταλάβεις διάφορες σε ένα τεστ drive. Οι πωλητές δε θα σου κάνουν μάθημα οδήγησης.

2) που μένεις περίπου; Έχεις πάρκινγκ; Είναι πολύ μεγάλα αυτά που κοιτάζεις. Στο είπαν και άλλοι, κατέβα μια κατηγορία. Αν θες να εντυπωσιάσεις, παρε πιο premium μάρκα.

Εχω το 5008 που είναι όσο φαρδύ και το 3008. Δεν το παρκάρω ούτε στους μίσους δρόμους που παρκάρω το δεύτερο και πιο μικρό άμαξι.

Απο το ford ka μέχρι το 3008 υπάρχει πληθώρα ενδιάμεσων διαστάσεων 

3) μην τα φοβάσαι τα μετάχειρισμενα αν είναι για εξάσκηση πριν πας σε σοβαρό αμάξι. Δωσε 3-4 χιλιάρικα για 6-12 μήνες να μάθεις να οδηγείς πραγματικά πάνω σε ένα παλιό. Στην τελική νοίκιασε πρώτα. Αν γίνει ζημιά να μην κλαις. Και μετά πουλά το στα 600 ευρώ κάτω, και παρε αυτό που γουστάρεις τοτε.

 

για νέους:

1) μικτή ασφάλεια τα πρώτα 3-4 χρόνια και ας είναι αρκετά πιο ακριβή. Μην το τσιγκουνευτείς!!!

2) αυτόματο: δεν υπαρχει κανένας λόγος να πας σε χειροκίνητο καινουργιο εκτός και πάρεις παλιό για εξάσκηση.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε πιο μικρό, αλλά επίσης SUVάκι (CUV βασικά), είναι και η κατηγορία των T-CROSS, 2008, κ.λπ. Αυτά είναι SUVάκια που βασίζονται στο B-segment, οπότε είναι πιο μικρά από την επόμενη κατηγορία. Για πρώτο αυτοκίνητο ίσως όντως να σε δυσκολέψει ένα μεγαλύτερο.

Να φανταστείς, ότι παρά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας) το T-ROC το παρκάρω πιο δύσκολα από το Polo. Αφού είναι πιο μεγάλο, έστω και λίγο, βρίσκεις πιο δύσκολα «ικανή» ή άνετη θέση. Καλά εγώ είμαι και περίεργος, θέλω να μη κλείνω, να μη στριμώχνω πίσω - μπρος, κ.λπ, αλλά τα ίδια εννοείται ότι τα καταφέρνω πιο εύκολα στο μικρότερο.

Όσο για τις βλακείες τύπου «πάρε πρώτα ένα σαράβαλο» τη στιγμή που υπάρχει οικονομική άνεση, ας τις αφήσουμε ασχολίαστες. Τις δικαιολογούμε όπου δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, μιας και η μετακίνηση είναι ανάγκη, (και εκεί αναγκαστικά «δεχόμαστε» να κάνουμε έκπτωση στην ασφάλεια) αλλά όταν μπορείς και θέλεις να διαθέσεις 30+ χιλιάδες να σου λένε «πάρε δεινόσαυρο για να μη γρατσουνίσεις το καινούριο», ε, κάπου ώπα. Αν υπάρξει σοβαρό ατύχημα (που σε νέο οδηγό είναι πιο πιθανό) θέλουμε κάτι αξιοπρεπές, όχι τενεκέ από φέτα με ρόδες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, dstilio είπε

Να τα βάλω σε μια σειρά; Στα έχουν πει και από πάνω αλλά:

1) αφού δεν έχεις εμπειρία δεν είναι εύκολο να διαλέξεις. Δε θα καταλάβεις διάφορες σε ένα τεστ drive. Οι πωλητές δε θα σου κάνουν μάθημα οδήγησης.

2) που μένεις περίπου; Έχεις πάρκινγκ; Είναι πολύ μεγάλα αυτά που κοιτάζεις. Στο είπαν και άλλοι, κατέβα μια κατηγορία. Αν θες να εντυπωσιάσεις, παρε πιο premium μάρκα.

Εχω το 5008 που είναι όσο φαρδύ και το 3008. Δεν το παρκάρω ούτε στους μίσους δρόμους που παρκάρω το δεύτερο και πιο μικρό άμαξι.

Απο το ford ka μέχρι το 3008 υπάρχει πληθώρα ενδιάμεσων διαστάσεων 

3) μην τα φοβάσαι τα μετάχειρισμενα αν είναι για εξάσκηση πριν πας σε σοβαρό αμάξι. Δωσε 3-4 χιλιάρικα για 6-12 μήνες να μάθεις να οδηγείς πραγματικά πάνω σε ένα παλιό. Στην τελική νοίκιασε πρώτα. Αν γίνει ζημιά να μην κλαις. Και μετά πουλά το στα 600 ευρώ κάτω, και παρε αυτό που γουστάρεις τοτε.

 

για νέους:

1) μικτή ασφάλεια τα πρώτα 3-4 χρόνια και ας είναι αρκετά πιο ακριβή. Μην το τσιγκουνευτείς!!!

2) αυτόματο: δεν υπαρχει κανένας λόγος να πας σε χειροκίνητο καινουργιο εκτός και πάρεις παλιό για εξάσκηση.

 

18 λεπτά πριν, Haldol είπε

Σε πιο μικρό, αλλά επίσης SUVάκι (CUV βασικά), είναι και η κατηγορία των T-CROSS, 2008, κ.λπ. Αυτά είναι SUVάκια που βασίζονται στο B-segment, οπότε είναι πιο μικρά από την επόμενη κατηγορία. Για πρώτο αυτοκίνητο ίσως όντως να σε δυσκολέψει ένα μεγαλύτερο.

Να φανταστείς, ότι παρά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα (αισθητήρες και κάμερα οπισθοπορείας) το T-ROC το παρκάρω πιο δύσκολα από το Polo. Αφού είναι πιο μεγάλο, έστω και λίγο, βρίσκεις πιο δύσκολα «ικανή» ή άνετη θέση. Καλά εγώ είμαι και περίεργος, θέλω να μη κλείνω, να μη στριμώχνω πίσω - μπρος, κ.λπ, αλλά τα ίδια εννοείται ότι τα καταφέρνω πιο εύκολα στο μικρότερο.

Όσο για τις βλακείες τύπου «πάρε πρώτα ένα σαράβαλο» τη στιγμή που υπάρχει οικονομική άνεση, ας τις αφήσουμε ασχολίαστες. Τις δικαιολογούμε όπου δεν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, μιας και η μετακίνηση είναι ανάγκη, (και εκεί αναγκαστικά «δεχόμαστε» να κάνουμε έκπτωση στην ασφάλεια) αλλά όταν μπορείς και θέλεις να διαθέσεις 30+ χιλιάδες να σου λένε «πάρε δεινόσαυρο για να μη γρατσουνίσεις το καινούριο», ε, κάπου ώπα. Αν υπάρξει σοβαρό ατύχημα (που σε νέο οδηγό είναι πιο πιθανό) θέλουμε κάτι αξιοπρεπές, όχι τενεκέ από φέτα με ρόδες.

Έχω προβληματιστεί γιατί όλοι λέτε ότι είναι μεγάλα τα C SUV (αν και βλέποντας τα στο δρόμο δεν μου φαίνονται και τόσο μεγαλύτερα απο άλλα) και θα ήθελα να μου προτείνετε κάποια πιο μικρά μιας και δεν τα έχω κοιτάξει σχεδόν καθόλου. Πάντα θα ήθελα υβριδικό και αυτόματο.

Μέχρι τώρα έχουν προταθεί τα:

  • Toyota Yaris Cross
  • VW T-Roc (αν και απο πολλούς δεν ακούω καλά λόγια για VW)
  • VW Polo (το οποίο δεν μου αρέσει εμφανισιακά)
  • VW Golf (το οποίο επίσης δεν μου αρέσει)
  • Peugeot 2008
  • Ford Fiesta
  • Ford Puma
  • BMW 116i
  • Kia XCeed
  • Hyundai Kona (με χαλάει η εμφάνιση)
  • Audi Q2 (μου το πρότεινε και ένας στη δουλειά που το έχει)
  • Mini cooper (δεν μου αρέσει καθόλου)
  • Tesla Model 3 (σχεδόν απίθανο γιατί δεν έχω χώρο για φόρτιση, μπλέξιμο με επιδότηση, είναι ακριβό και μεγάλο όπως τα suv)

 

Δεν παίρνω μεταχειρισμένο για λόγους ασφαλείας.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...