Προς το περιεχόμενο

Πρώτο αυτοκίνητο


Silverage

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους. Πήρα το δίπλωμα πριν 2 χρόνια και τώρα ψάχνομαι να αγοράσω το πρώτο μου αυτοκίνητο, μόνο που είμαι άσχετος και θέλω βοήθεια.

Έχω σχεδόν αποφασίσει ότι θα πάρω SUV καθώς θέλω να έχω χώρο και άνεση (π.χ. στο Ford Ka+ του δάσκαλου οδήγησης, όποιος καθόταν πίσω στριμοχνώταν αφού τράβαγα το κάθισμα για να χωρέσουν τα πόδια μου). Θα προτιμούσα αυτόματο γιατί δεν είμαι fan των ταχυτήτων, να έχει όσο περισσότερα βοηθήματα και γενικά όσο γίνεται τελευταίες τεχνολογίες.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι θέλω οπωσδήποτε να είναι καινούριο. Δεν με ενδιαφέρουν τα μεταχειρισμένα. Το τονίζω γιατί οι πιο πολλοί όταν τους το λέω κάνουν λες και τους έβρισα την μάνα για κάποιο λόγο.

Κάποια αυτοκίνητα που κοιτάζα την τελευταία εβδομάδα:

  • Hyundai Tucson
  • Peugeot 3008
  • Kia Sportage
  • Cupra Formentor
  • BMW X2

Επίσης, το αυτοκίνητο θα το οδηγεί μερικές φορές και ο αδερφός μου (ο οποίος επίσης πήρε το δίπλωμα μαζί με εμένα πριν 2 χρόνια) οπότε αν ξέρει κανένας να μου πεί τί πάιζει με την ασφάλεια και αν χρειάζεται κάποια ειδική πρόβλεψη.

Γενικά θα ήθελα να κινηθώ γύρω στα 30-35.000€. Περιμένω τις συμβουλές σας και τυχόν προτάσεις!

 

Επεξ/σία από Silverage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 137
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, από την στιγμή που θα κινηθείς σε αυτή την κατηγορία οχημάτων και τιμής θα σου πρότεινα να κοιτάξεις (εκτός από το αυτόματο κιβώτιο) και την τετρακίνηση.

Εγώ έχω εδώ και δύο εβδομάδες το  Hyundai Tucson / Premium 1.6T MHEV (48V) 180hp 7-DCT 4X4  35.790 τιμή καταλόγου) και είμαι πολύ ευχαριστημένος, οπότε προφανώς και είναι το πρώτο που σου προτείνω. Σε αυτό το θέμα εχω ανεβάσει και φωτό.