Προς το περιεχόμενο

Eurobank υποχρεωτική συνδρομή σε κάθε λογαριαμό.


Havik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, theopan είπε

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Είναι πρώτο όνομα το δικό σου στους λογαριασμούς;

Ναι εννοείται. Τελικά μου πιστώσαν και τα 6€. Δεν ξέρουν απλώς τι τους γίνεται από ότι κατάλαβα. Και η υλοποίηση που έχουν κανει (θεωρώ) πως είναι λάθος. Μετράει την δωρεάν ανανεωση πχ ως συναλλαγή, όπως μετράει τις μεταφορές σε άλλες τράπεζες. Το θέμα με αυτό είναι ότι μέχρι στιγμής οι πρώην ΤΤ είχαν κάρτες από διαφορετικό σύστημα που από ότι κατάλαβα δεν το μετράει για δωρεάν ανανεωση. Τώρα που όλες οι ΤΤ αρχίζουν να λήγουν και παίρνουν κανονικές Eurobank (ξεκινάνε από 5351 αν θυμάμαι σωστά πλέον, αντί για 5573) θα αρχίσει να διορθώνεται.
 

Άχρηστο ΙΤ. Δεν περίμενα κατι άλλο από αυτούς.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 713
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, theopan είπε

Το γράφει το e-mail που θα λάβεις εφόσον ανήκεις σε αυτήν την κατηγορία. Μόνο για τους λογαριασμούς που είσαι μοναδικός δικαιούχος ή πρώτο όνομα.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Είναι πρώτο όνομα το δικό σου στους λογαριασμούς;

δεν εχω λαβει κανενα μηνυμα ουτε εγω ουτε οι 3 συνδικαιουχοι.

δεν ισχυει η χρεωση για κοινους λογαριασμους;

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, The_Judas είπε

δεν εχω λαβει κανενα μηνυμα ουτε εγω ουτε οι 3 συνδικαιουχοι.

δεν ισχυει η χρεωση για κοινους λογαριασμους;

Θα λάβεις κάποια στιγμή. Δεν ισχύει η χρέωση για το πρώτο όνομα μόνο. Οι τυχόν συνδικαιούχοι θα χρεώνονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα, είδα και εγώ τη χρέωση των 0,60 ευρώ. Επειδή θα τραβήξω όλα τα λεφτά από κει (δεν έχω μισθοδοσία ή άνω των 10.000 ευρώ), για να προχωρήσω σε κλείσιμο όλων των λογαριασμών και καρτών, γίνεται μόνο από κατάστημα; Ή μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά ή/και από το web banking?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, theopan said:

Θα λάβεις κάποια στιγμή. Δεν ισχύει η χρέωση για το πρώτο όνομα μόνο. Οι τυχόν συνδικαιούχοι θα χρεώνονται.

Λάθος, η χρέωση αυτή είναι ανά λογαριασμό και όχι ανά άτομο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, thanasis00 είπε

Καλημέρα, είδα και εγώ τη χρέωση των 0,60 ευρώ. Επειδή θα τραβήξω όλα τα λεφτά από κει (δεν έχω μισθοδοσία ή άνω των 10.000 ευρώ), για να προχωρήσω σε κλείσιμο όλων των λογαριασμών και καρτών, γίνεται μόνο από κατάστημα; Ή μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά ή/και από το web banking?

Στην Eurobank δεν ξέρω τι παίζει, αλλά προσπάθησα να κλείσω έναν λογαριασμό στην Πειραιώς από το e-banking της, και δεν με άφησε η Πειραιώς. Αφαίρεσα όλα τα χρήματα από μέσα και αποσύνδεσα την χρεωστική κάρτα από τον λογαριασμό. Παρολα αυτά, ενώ έχει επιλογή για διαγραφή λογαριασμού στο e-banking, δεν με άφησε να το διαγράψω και μου έβγαλε ένα μήνυμα για να πάω από την τράπεζα. Υποψιάζομαι ότι το έχουν κάνει επίτηδες έτσι, να σε κάνουν να πεις "ω αδερφέ, που να τρέχω τώρα στις τράπεζες" για να σε υποχρεώσουν εμμέσως να κρατήσεις ανοιχτούς τους λογαριασμούς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

50 λεπτά πριν, gokuthelegend είπε

Στην Eurobank δεν ξέρω τι παίζει, αλλά προσπάθησα να κλείσω έναν λογαριασμό στην Πειραιώς από το e-banking της, και δεν με άφησε η Πειραιώς. Αφαίρεσα όλα τα χρήματα από μέσα και αποσύνδεσα την χρεωστική κάρτα από τον λογαριασμό. Παρολα αυτά, ενώ έχει επιλογή για διαγραφή λογαριασμού στο e-banking, δεν με άφησε να το διαγράψω και μου έβγαλε ένα μήνυμα για να πάω από την τράπεζα. Υποψιάζομαι ότι το έχουν κάνει επίτηδες έτσι, να σε κάνουν να πεις "ω αδερφέ, που να τρέχω τώρα στις τράπεζες" για να σε υποχρεώσουν εμμέσως να κρατήσεις ανοιχτούς τους λογαριασμούς.

Επιβεβαιώνω για Eurobank ότι δε σε αφήνει με κανέναν τρόπο online να κλείσεις λογαριασμό που έχει ήδη περάσει στο my blue advantage, και λέει να πας στη τράπεζα. Έκλεισα ραντεβού (το πιο σύντομο ήταν 1 βδομάδα μετά...) και προετοιμάζω τα νεύρα μου για ψυχραιμία, γιατί ποιος ξέρει τι θα ακούσω για να καταφέρω να κλείσω τον λογαριασμό μου...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, thanasis00 said:

Επιβεβαιώνω για Eurobank ότι δε σε αφήνει με κανέναν τρόπο online να κλείσεις λογαριασμό που έχει ήδη περάσει στο my blue advantage, και λέει να πας στη τράπεζα. Έκλεισα ραντεβού (το πιο σύντομο ήταν 1 βδομάδα μετά...) και προετοιμάζω τα νεύρα μου για ψυχραιμία, γιατί ποιος ξέρει τι θα ακούσω για να καταφέρω να κλείσω τον λογαριασμό μου...

Καλο κουραγιο. ενημέρωσε μας πως πηγε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Λάθος, η χρέωση αυτή είναι ανά λογαριασμό και όχι ανά άτομο.

 

Το email που λάβαμε (όσοι το λάβαμε) γράφει αυτολεξεί:

"Το πακέτο θα εξακολουθήσει να σας παρέχεται χωρίς κόστος εφόσον τηρείτε τουλάχιστον μία από τις παρακάτω προϋποθέσεις:

icon-check.png  Έχετε συνολικά από 10.000€ και άνω σε καταθετικά, ασφαλιστικά και επενδυτικά προϊόντα στην Eurobank ως πρώτος δικαιούχος.

icon-check.png  Λαμβάνετε τη μισθοδοσία ή τη σύνταξή σας στην Eurobank.

icon-check.png Είστε πελάτης Personal Banking ή Private Banking

Σε περίπτωση που δεν πληροίτε καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα απολαμβάνετε τα προνόμια του My Blue Advantage με μηνιαίο κόστος μόλις 0,60€ ανά συνδεδεμένο λογαριασμό."

Τι συμπέρασμα βγάζεις εσύ από τα bold στο 1ο εδάφιο; Εγώ καταλαβαίνω ότι αν π.χ. είμαι 2ο όνομα σε κάποιον λογαριασμό (με 1ο όνομα τη μάνα μου) και εγώ έχω και 20.000€ χαρτοφυλάκιο π.χ. σε αμοιβαία και 2 ακόμα λογαριασμούς στους οποίους είμαι 1ο όνομα (με 2ο όνομα της μάνας μου αυτή τη φορά), το 1ο όνομα (της μάνας μου) στον 1ο λογαριασμό που ΔΕΝ έχει καθαρή θέση >10000€ θα οδηγήσει τον λογαριασμό εκείνο στην επιβολή της χρέωσης των 0,60€/μήνα. Οι άλλοι 2 λογαριασμοί που είμαι 1ο όνομα θα παραμείνουν "καθαροί" από τη χρέωση. Τελικά δηλαδή χρεώνεται το τέλος ανά λογαριασμό (άπαξ) αλλά τα επιπλέον "προνόμια" (του πακέτου) τα απολαμβάνει μόνο το 1ο όνομα άρα πρακτικά είναι ανά άτομο.

Επεξ/σία από theopan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 minutes ago, theopan said:

Το email που λάβαμε (όσοι το λάβαμε) γράφει αυτολεξεί:

"Το πακέτο θα εξακολουθήσει να σας παρέχεται χωρίς κόστος εφόσον τηρείτε τουλάχιστον μία από τις παρακάτω προϋποθέσεις:

icon-check.png  Έχετε συνολικά από 10.000€ και άνω σε καταθετικά, ασφαλιστικά και επενδυτικά προϊόντα στην Eurobank ως πρώτος δικαιούχος.

icon-check.png  Λαμβάνετε τη μισθοδοσία ή τη σύνταξή σας στην Eurobank.

icon-check.png Είστε πελάτης Personal Banking ή Private Banking

Σε περίπτωση που δεν πληροίτε καμία από τις παραπάνω προϋποθέσεις, θα απολαμβάνετε τα προνόμια του My Blue Advantage με μηνιαίο κόστος μόλις 0,60€ ανά συνδεδεμένο λογαριασμό."

Τι συμπέρασμα βγάζεις εσύ από τα bold στο 1ο εδάφιο; Εγώ καταλαβαίνω ότι αν π.χ. είμαι 2ο όνομα σε κάποιον λογαριασμό (με 1ο όνομα τη μάνα μου) και εγώ έχω και 20.000€ χαρτοφυλάκιο π.χ. σε αμοιβαία και 2 ακόμα λογαριασμούς στους οποίους είμαι 1ο όνομα (με 2ο όνομα της μάνας μου αυτή τη φορά), το 1ο όνομα (της μάνας μου) στον 1ο λογαριασμό που ΔΕΝ έχει καθαρή θέση >10000€ θα οδηγήσει τον λογαριασμό εκείνο στην επιβολή της χρέωσης των 0,60€/μήνα. Οι άλλοι 2 λογαριασμοί που είμαι 1ο όνομα θα παραμείνουν "καθαροί" από τη χρέωση. Τελικά δηλαδή χρεώνεται το τέλος ανά λογαριασμό (άπαξ) αλλά τα επιπλέον "προνόμια" (του πακέτου) τα απολαμβάνει μόνο το 1ο όνομα άρα πρακτικά είναι ανά άτομο.

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αυτό που είχες γράψει πριν, δλδ το "Δεν ισχύει η χρέωση για το πρώτο όνομα μόνο. Οι τυχόν συνδικαιούχοι θα χρεώνονται.", είναι λανθασμένο. Η χρέωση ισχύει μόνο μια φορά και μόνο αν το πρώτο όνομα δεν έχει τις προϋποθέσεις για την απαλλαγή, η ύπαρξη τυχόν συνδικαιούχων δεν επηρεάζει τη χρέωση (ή τη μη χρέωση) του εν λόγω πακέτου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/03/2024 at 01:16, Joshua21 said:

Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι αυτό που είχες γράψει πριν, δλδ το "Δεν ισχύει η χρέωση για το πρώτο όνομα μόνο. Οι τυχόν συνδικαιούχοι θα χρεώνονται.", είναι λανθασμένο. Η χρέωση ισχύει μόνο μια φορά και μόνο αν το πρώτο όνομα δεν έχει τις προϋποθέσεις για την απαλλαγή, η ύπαρξη τυχόν συνδικαιούχων δεν επηρεάζει τη χρέωση (ή τη μη χρέωση) του εν λόγω πακέτου.

Το ότι ενώ ένας λογαριασμός μπαίνει ας πούμε στο blue advantage πακέτο και το 1ο όνομα πληροί τις προϋποθέσεις για να μην χρεώνεται το πάγιο των 0,60€ αλλά ΚΑΙ τις προμήθειες ή τη χρέωση ανανέωσης της χρεωστικής, ενώ οι υπόλοιποι συνδικαιούχοι δεν απολαμβάνουν αυτά τα προνόμια δεν συνιστά "χρέωση" για αυτούς; Δεν έχουν ξεχωριστή "χρέωση" ο καθένας τους; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 20/03/2024 at 15:51, theopan said:

Το ότι ενώ ένας λογαριασμός μπαίνει ας πούμε στο blue advantage πακέτο και το 1ο όνομα πληροί τις προϋποθέσεις για να μην χρεώνεται το πάγιο των 0,60€ αλλά ΚΑΙ τις προμήθειες ή τη χρέωση ανανέωσης της χρεωστικής, ενώ οι υπόλοιποι συνδικαιούχοι δεν απολαμβάνουν αυτά τα προνόμια δεν συνιστά "χρέωση" για αυτούς; Δεν έχουν ξεχωριστή "χρέωση" ο καθένας τους; 

Όχι βέβαια, αυτό που περιγράφεις ούτε είναι ούτε συνιστά χρέωση πακέτου blue avantage (0,60€/μήνα) σε κάθε κάθε έναν συνδικαιούχο εκτός του πρώτου όπως είχες ισχυριστεί αρχικά, είναι χρέωση ανανέωσης της χρεωστικής (5€/πενταετία) που την είχαν ούτως ή άλλως, ακόμα και πριν γίνει υποχρεωτικό το πακέτο σε κάθε λογαριασμό. Άλλες προμήθειες δεν υπάρχουν για αυτούς, τουλάχιστον όχι κάτι που δεν έχει και ο πρώτος δικαιούχος.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/3/2024 στις 4:45 ΜΜ, thanasis00 είπε

Επιβεβαιώνω για Eurobank ότι δε σε αφήνει με κανέναν τρόπο online να κλείσεις λογαριασμό που έχει ήδη περάσει στο my blue advantage, και λέει να πας στη τράπεζα. Έκλεισα ραντεβού (το πιο σύντομο ήταν 1 βδομάδα μετά...) και προετοιμάζω τα νεύρα μου για ψυχραιμία, γιατί ποιος ξέρει τι θα ακούσω για να καταφέρω να κλείσω τον λογαριασμό μου...

Εγώ που πήγα νωρίς νωρίς όταν πρωτοήρθε η επιστολή δεν άκουσα τίποτα και τσακ μπαμ κλείσαμε. Φρόντισε να έχεις μαζί σου εκκαθαριστικό, ταυτότητα, θα στο πουν μετά αν δεν ρώτησες πιστεύω. Τώρα με τα τόσα κλεισίματα μπορεί να έπεσε και σύρμα και να σε αρχίσουν να σε πείσουν για να έχεις τον λογαριασμό σου να πάρουν και αυτοί την μίζα τους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
On 19/03/2024 at 11:52, thanasis00 said:

Καλημέρα, είδα και εγώ τη χρέωση των 0,60 ευρώ. Επειδή θα τραβήξω όλα τα λεφτά από κει (δεν έχω μισθοδοσία ή άνω των 10.000 ευρώ), για να προχωρήσω σε κλείσιμο όλων των λογαριασμών και καρτών, γίνεται μόνο από κατάστημα; Ή μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά ή/και από το web banking?

Έμενα με χρεώσανε χθες πρώτη φορά τα 0,60 ευρώ, τσαντίστηκα πολύ άγρια και εννοείτε ότι έκανα μεταφορά όλον τον χρημάτων σε άλλη τράπεζα κατευθείαν. Αν αρκετοί το κάνουν αυτό πιστεύω ότι θα σταματήσουν αυτήν την χρέωση των 0,60 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...