alan2 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 "Αυτο το βλεπετε εσεις η μονο εγω επειδη ειναι δικο μου?" το βλεπουμε και εμεις που δεν ακομη εχουμε σταρκραφτ 2 στο account
Amigos(2) Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 το προβλημα μου ειναι οτι ενω περναω το παιχνιδι ολα κανονικα η εικονα του παιχνιδιου με το που μπαίνω στο βασικό μενού (μάλλον εκεί) ειναι αρκετα δεξια και δεν βλέπω αν εχει επιλογές η οχι βλέπω μόνο μισο διαστημόπλοιο που πεταει στο πανω μερος της οθονης.. η εικονα ειναι φουλ οχι επειδη ειναι δεξια τραβηγμένη εχει μαυρο αριστερά .. εχω μια ταπεινή 4850 με τους τελευταίους οδηγούς που περασα πριν λιγο.. πέστε καμια ιδεα ρε παιδια τι να φταίει? αα άλλαξα ενα καρο αναλύσεις και χερτζ και ολα αλλά τίποτα..
kostool13 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Γενικά πολλά ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ παράπονα ακούω. Μερικοί βάζουν μέσα το LAN (ώπα κοπέλια, μπορείτε άνετα μέσω Battlenet να παίξετε σε στιλ αλα LAN... μήπως "άλλος" λόγος σας καίει που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το lag; Λέω... μήπως; ), άλλοι λένε ότι έχει μέτρια γραφικά (μέτρια; ΜΕΤΡΙΑ; Τυφλοί είστε να δείτε τα εκπληκτικά realtime cut-scenes; Τέτοιους χαρακτήρες και το κυριότερο, φωτισμό, ζηλεύει ακόμα και το Crysis), άλλοι λένε για την διάρκεια (παρόλο που είναι πολύ μεγάλο για strategy game). Δηλαδή βλέπω μια τάση μερικοί να ΘΕΛΟΥΝ να παραπονιούνται γιατί νομίζουν ότι είναι της μόδας; Ότι τους κάνει πιο μάγκες; Ότι τους κάνει πιο hardcore gamers; Whateva! Βασικά το κυριότερο παράπονο (που δεν αναφέρεις καν, τυχαίο; ) είναι ότι το gameplay είναι ακριβώς το ίδιο με 10 χρόνια πριν, όπου ακόμη και τότε δεν ήταν ιδιαίτερα πρωτοποριακό αφού βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στο C&C που είχε κυκλοφορήσει άλλα 5 χρόνια πριν. Τώρα για τα γραφικά, και μόνο που το επιχείρημα που χρησιμοποιείς είναι τα cut-scenes, τα λέει όλα.
TheELF Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Πάντως δεν ευθύνεται η καθόλου ταπεινή σου 4850 εγώ μόλις το έτρεξα με μια 7600gs και παίζει κανονικότατα,σε χαμηλές ρυθμίσεις βεβαία αλλά κανονικά.Αν δεν είναι τα driver το πρόβλημά σου, πέρασες τα πιο καινούρια; Τότε ενδέχεται να είναι πρόβλημα στην ρύθμιση της οθόνης σου.
Nik.K Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 1) Παιζει Μεγαλο ρολο η Αναλυση. Εγω παιζω σε 2560χ1600 οποτε δεν εχω επαφη με καποιον που παιζει σε 1024χ768 η 1680χ1050 και οταν η 470 και η 5870 με ολα στα Ultra και με Forced 4xAA και 4χAF στα cutscenes κανει μπαμ πως ζοριζονται αυτο λεει πολλα για το optimisation. Εδω οι ανθρωποι μπορουσαν να βαλουν PhysX για τα Physics του παιχνιδιου και διαλεξαν να τα φορτωσουν στον CPU, αυτο μιλαει απο μονο του ! Παλι καλα που η 480 δεν εχει τετοιο θεμα αλλα για Strategy να θελεις καρτα 500ε για να παιξεις σε τετοια αναλυση ειναι τραγικο. 2) Περιμεναμε 13 χρονια για το Sequel και η Blizzard το ετοιμαζε (ετσι λενε εστω) τα τελευταια 7 χρονια. Πανω σε αυτο θα μας το δωσουν σε 3 δοσεις συνολικα. Λογικοτατο ειναι ο πηχης με το οποιο το κρινουμε να ειναι πολυ πιο ψηλα απο οτι για ενα οποιοδηποτε παιχνιδι. Το ιδιο θα γινει ΑΝ ποτε δουμε και το Duke Nukem Forever.
Cue Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Το προφιλ σου καπου ειπωθηκε μπορουνε να το δουνε ονλινε με ολα τα achievement που εχεις κανει και τα leauge που συμετεχεις ... http://eu.battle.net/sc2/en/ Καντε login εκει...και μετα κλικ στο ονομα σας http://eu.battle.net/sc2/en/profile/170304/1/LuNaTiC/ Αυτο το βλεπετε εσεις η μονο εγω επειδη ειναι δικο μου? Άντε ρε ποζέρι
john2gr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Βασικά το κυριότερο παράπονο (που δεν αναφέρεις καν, τυχαίο; ) είναι ότι το gameplay είναι ακριβώς το ίδιο με 10 χρόνια πριν, όπου ακόμη και τότε δεν ήταν ιδιαίτερα πρωτοποριακό αφού βασιζόταν σε μεγάλο βαθμό στο C&C που είχε κυκλοφορήσει άλλα 5 χρόνια πριν. Τώρα για τα γραφικά, και μόνο που το επιχείρημα που χρησιμοποιείς είναι τα cut-scenes, τα λέει όλα. Βγαίνει το Splinter Cell: Conviction και ορμάνε όλοι να τους φάνε επειδή το gameplay δεν είναι ίδιο με του Deus Ex 1. Consolitus, ουυυυυυ 666, το γαμήσατε, που είναι το γνωστό μας Splinter Cell, το κάνατε για τα λεφτά, μας πουλήσατε, είναι τα λόγια της της πλειοψηφίας του PC κοινού. Το ίδιο ισχύει για πολλά παιχνίδια όπως Ghost Recon, Deus Ex 2, Bioshock (που ήταν περισσότερο mainstream από το System Shock 2), Rainbow Six, κλπ κλπ. Βγαίνει το SC2 που έχει ίδιο gameplay με το SC1. Ουυυυυυυυυυ, 666, μάπα, είναι δυνατόν το gameplay να είναι ίδιο, πάτε καλά; Ε απλά LOL και τίποτα παραπάνω. Και η πλάκα είναι ότι από τα αρχικά gameplay videos φαινόταν πόσο πιστό είναι στο αυθεντικό. Ξέρατε πως και τι θα είναι πριν καν το αγοράσετε. Και να το πω απλά; Αυτό θέλαμε οι περισσότεροι (όπως το ίδιο ακριβώς ζητάμε σε αρκετά sequels που τα γ@μάνε ασυστόλως όπως Ghost Recon και Splinter Cell) Όσο για τα γραφικά, από τα 2D πήγαμε στα 3D και όλα τα units θυμίζουν έντονα τα αρχικά, πράγμα που δείχνει έναν σεβασμό προς όλους τους gamers που λάτρεψαν το SC1. Και πράγμα που γουστάρω ατελείωτα. Ποιο ακριβώς είναι το παράπονό σας δηλαδή στα γραφικά; Πείτε τα ονομαστικά. Το μόνο που μου έρχεται είναι ότι δεν έχει πλήρως καταστρέψιμο περιβάλλον, κάτι που κυριολεκτικά θα γ@μούσε το gameplay του. Δεν είναι CoH το SC. Μέχρι και Time Of Day έχουν βάλει. Κι αν νομίζετε ότι είναι εύκολο ένα 3D μοντέλο να θυμίζει το 2D, ρωτήστε την Capcom που χρειάστηκε τόσα χρόνια για να προσφέρει το SF4. Το γεγονός δε ότι τέτοια cut-scenes είναι realtime κι όχι renders, λέει πολλά από μόνο του.
StavrosD Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Αυτές τις μέρες ξεκκίνησα το SC2 στο εξοχικό όπου δεν έχω ίντερνετ. Στο campaign σας σώζει κανονικά την πρόοδο; Κάθε φορά με πηγαίνει από την αρχή. Χειρότερο πρόβλημα έχω με το Command & Conquer 4 (το πήρα προχτές από το Πλαίσιο, 15€), δεν παίζει καν χωρίς δίκτυο (στο εξοχικό), και στο σπίτι που μου πέφτει η γραμμή έχω παρόμοιο πρόβλημα.
Nik.K Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Ναι λεει, 1) Βαριοντουσαν να κανουν Renders και διαλεξαν τον ευκολο τροπο 2) Δεν ηθελαν να μεγαλωσουν τα ηδη υπερβολικα 12GB της εγκαταστασης. Εκτος αν καποιος μπορει να μου τα δικαιολογησει με βασει του οτι τα Cutscenes ειναι Realtime και τα γραφικα οντως ειναι απλα ( και εμενα μαρεσε που ειναι πιστα με το πρωτο, αλλο το ενα αλλο το αλλο ομως ), εγω δεν μπορω.
Amigos(2) Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Πάντως δεν ευθύνεται η καθόλου ταπεινή σου 4850 εγώ μόλις το έτρεξα με μια 7600gs και παίζει κανονικότατα,σε χαμηλές ρυθμίσεις βεβαία αλλά κανονικά.Αν δεν είναι τα driver το πρόβλημά σου, πέρασες τα πιο καινούρια; Τότε ενδέχεται να είναι πρόβλημα στην ρύθμιση της οθόνης σου. πέρασα τους τελευταίους οδηγούς και παλι τα ίδια κάνει.. στην οθόνη τι κανω? σε ολα τα παιχνίδια ειναι οκ μονο σε αυτο εχω πρόβλημα.. βοηθήστε ρε παιδια
john2gr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Ναι λεει, 1) Βαριοντουσαν να κανουν Renders και διαλεξαν τον ευκολο τροπο 2) Δεν ηθελαν να μεγαλωσουν τα ηδη υπερβολικα 12GB της εγκαταστασης. Θα είχαν νόημα αυτά, ΑΝ ήταν μάπα τα cutscenes. Η δε πλάκα είναι ότι οι περισσότερες σκηνές στο επικό trailer του "Ghosts Of The Past" με το οποίο παραλληρούσαμε όλοι πριν από λίγες μόλις μέρες, είναι realtime κι όχι CGI. Άλλοι δε, μπερδεύτηκαν στην αρχή και νόμιζαν ότι έβλεπαν CGI αντί για realtime. Ξαφνικά δηλαδή αυτό το επικό... έγινε μ@λακία, φανφαριά και μεγάλη βαρέμαρα Όσο για τα γραφικά, έχουν πολλές μικρές λεπτομέρειες που μάλλον σας πέρασαν απαρατήρητες και δεν θα τις αναλύσω εδώ πέρα (ένα παράδειγμα ήταν το Time Of Day που κανείς νομίζω δεν σχολίασε καν, ένα άλλο είναι η ίδια ατμόσφαιρα κι ένα επιπλέον είναι η σωστή χρήση του SSAO στα σκοτεινά σημεία). Το γεγονός δε ότι το είδα να τρέχει σε 1280x960 με High+Ultra σε μια "ταπεινή" 8800GTX χωρίς προβλήματα, λέει πολλά για μένα για το scaling σε χαμηλότερης ισχύς συστήματα!
Venisk Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Πραγματικά υπέροχο παιχνίδι! Τρομερά γραφικά,τέλειο μενού, απίστευτη λεπτομέρεια στα πρόσωπα τον ηρώων!τρομερό gameplay όπως πρέπει για hardcore gaming και θεϊκές πίστες!
kostool13 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Βγαίνει το Splinter Cell: Conviction και ορμάνε όλοι να τους φάνε επειδή το gameplay δεν είναι ίδιο με του Deus Ex 1. Consolitus, ουυυυυυ 666, το γαμήσατε, που είναι το γνωστό μας Splinter Cell, το κάνατε για τα λεφτά, μας πουλήσατε, είναι τα λόγια της της πλειοψηφίας του PC κοινού. Το ίδιο ισχύει για πολλά παιχνίδια όπως Ghost Recon, Deus Ex 2, Bioshock (που ήταν περισσότερο mainstream από το System Shock 2), Rainbow Six, κλπ κλπ. Βγαίνει το SC2 που έχει ίδιο gameplay με το SC1. Ουυυυυυυυυυ, 666, μάπα, είναι δυνατόν το gameplay να είναι ίδιο, πάτε καλά; Ε απλά LOL και τίποτα παραπάνω. Και η πλάκα είναι ότι από τα αρχικά gameplay videos φαινόταν πόσο πιστό είναι στο αυθεντικό. Ξέρατε πως και τι θα είναι πριν καν το αγοράσετε. Και να το πω απλά; Αυτό θέλαμε οι περισσότεροι (όπως το ίδιο ακριβώς ζητάμε σε αρκετά sequels που τα γ@μάνε ασυστόλως όπως Ghost Recon και Splinter Cell) Τι σημασία έχει αν τα όντως πολύ καλά γραφικά των cutscenes είναι realtime? Μπορείς να ελέγξεις κάποιον χαρακτήρα στη διάρκειά τους; Είναι μέρος του gameplay? Από την σκοπιά ενός gamer δεν έχουν τίποτα περισσότερο να προσφέρουν από τα pre-rendered cinematics τα οποία όντως σπέρνουν και στα οποία όντως η blizzard έχει τρελή παράδοση... αλλά μέχρι κι αυτά τα τσιγγουνεύτηκε εν συγκρίσει π.χ. με το warcraft 3 (κατά τα άλλα, τρελά production values). Όσον αφορά τα σχόλια των fanboys για sequels παιχνιδιών που άλλαξαν τη συνταγή, μπορώ να σου παραθέσω κι άλλα τόσα για παιχνίδια που έχουν κατηγορηθεί για στασιμότητα όταν μεταξύ των sequels μεσολάβησαν 2-3 χρόνια και όχι δεκαετία... Doom3? God of War? Call of Duty? Εκεί δεν είδα κανείς να υπερασπίζεται το ότι οι developers δεν θέλησαν να χαλάσουν τη συνταγή... Και μιλάμε για παιχνίδια των οποίων η εξέλιξη και οπτικά και σε gameplay ήταν μεγαλύτερη σε 2-3 χρόνια από μια δεκαετία στο starcraft. To θέμα είναι όχι αν υπάρχουν αλλαγές, αλλά αν είναι προς το καλύτερο. Και εκεί η blizzard έδειξε τρελή ατολμία επιλέγωντας να ικανοποιήσει τους Κορεάτες και λοιπούς zombie-fans αντί να φτιάξει ένα πραγματικά σύγχρονο rts που θα βούλωνε στόματα.
john2gr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Doom3? Το απόλυτο άκυρο. Το Doom3 δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με τα παλιά Doom. Στο Doom3 πήγαν για ένα κλειστοφοβικό στιλ, στο οποίο πρώτο λόγο είχε η ατμόσφαιρα και το σκοτάδι (κι ήταν ένας από τους λόγους που ΕΠΡΕΠΕ να το παίζεις νύχτα κι όχι μέρα). Πολλοί κατέκριναν την κίνηση αυτή και την έλεγαν στην iD που δεν έμεινε πιστή στο στιλ, στις ορδές από αντιπάλους και στον ξέφρενο ρυθμό των κλασικών Doom. Ακόμα και το level design δεν είχε ΚΑΜΙΑ σχέση με τα παλιότερα μέρη και χρειάστηκε να εμφανιστεί το Classic Doom 3 Mod για να χαρούν σαν μικρά παιδάκια μερικοί PS: Και προσωπικά γουστάρω που το GoW παραμένει στο ίδιο στιλ με το πρώτο μέρος... ενώ το τελευταίο CoD το κατέκριναν οι περισσότεροι επειδή η IW κατακρεούργησε το MP μέρος της PC έκδοσης (με τους dedies και τις σχετικές βλακείες της) κι όχι επειδή είναι στο ίδιο στιλ
Voodooman Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2010 Κάτι που δεν κατάλαβα. Η εισαγωγή δείχνει έναν πρώην κατάδικο να του κολλάνε πάνω του μόνιμα την στολή του space marine. Άρα οι space marines είναι πρώην κατάδικοι. Πού υποτίθεται ότι ανήκει αυτός ο space marine της εισαγωγής, στο Dominion ή στην Confederacy; Ο Raynor γιατί έχει τέτοιες μονάδες στην κατοχή του; Μήπως έχω χάσει κάτι από την υπόθεση;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα