Προς το περιεχόμενο

Lidl


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

'Απορροφησαμε τον φπα', λενε στην διαφημιση τους.

Ναι μεν αλλα.

Ακομη κι αν οντως απο Δευτερα ειχαν ιδιες τιμες με την Παρασκευης,

τι να το κανεις αφου απο μονοι τους ειχαν προβει (οπως εχω διαπιστωσει σε πολλα προιοντα) σε αυξησεις τους προηγουμενους μηνες.

Θα μου πεις, μπορουσαν να το μετακυλισουν κι αυτο στον πελατη.

 

Απλα τα χαζα μαρκετιστικα κολπα με εκνευριζουν.

Δεν λεω, προσπαθουν και γενικως εχουν καλες τιμες.

Αλλα μπορουμε να καταλαβουμε τι παιζει.

Κάθε άλλο παρά χαζό μαρκετίστικο κόλπο είναι. Στα είδη που άλλαξε ο ΦΠΑ μείωσαν την τιμή χωρίς ΦΠΑ κατά 8,5% ώστε η τελική να παραμείνει η ίδια.

 

Πχ

Τον nescafe classic 200g τον είχε και τον έχει 5,69€.

Ο Βασιλόπουλος τον είχε 5,72 και χτες τον είδα κάπου 6,20€.

 

Μέχρι τώρα προτιμούσα τον Βασιλόπουλο, μάντεψε από που τον πήρα χτες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κάθε άλλο παρά χαζό μαρκετίστικο κόλπο είναι. Στα είδη που άλλαξε ο ΦΠΑ μείωσαν την τιμή χωρίς ΦΠΑ κατά 8,5% ώστε η τελική να παραμείνει η ίδια.

 

Πχ

Τον nescafe classic 200g τον είχε και τον έχει 5,69€.

Ο Βασιλόπουλος τον είχε 5,72 και χτες τον είδα κάπου 6,20€.

 

Μέχρι τώρα προτιμούσα τον Βασιλόπουλο, μάντεψε από που τον πήρα χτες.

 

Συγκρίνοντας τιμές διαφορετικών καταστημάτων για να αντιληφθούμε την άνοδο-κάθοδο τιμών του ενός εξ αυτών είναι σα να συγκρίνουμε μήλα με πατάτες. Μπορεί ο Βασιλόπουλος να το πουλάει και 1000€. Το να το πουλoύσε το Lidl 100€ συμπ. ΦΠΑ 13%, ύστερα να το ανέβασε κατά 10% και μετά να το έριξε κατά 23% συνολικά για να το πουλήσει στην αρχική προ αύξησης τιμή των 100€ για να πεί οτι καλύπτει με δικό του έξοδο τη διαφορά (την οποία παρεμπιπτόντως δημιούργησε το ίδιο) δεν το καθιστά κατά 900% φθηνότερο σε σχέση με πριν.

 

Έλεος δηλαδής ναούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, το ξερω οτι θα με κραξετε.

 

Πηγα στο one salonica outlet τη κυριακη και στον κατω οροφο ειχε καρφουρ. Ειχε τον nescafe classic 200g -20%, και τελικη βγηκε 4,58€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mασούτης, Σκλαβενίτης και άλλα γνωστά s/m σε τι τιμή τον είχαν;

http://supermarkets.xo.gr/trofima-syskevasmena/kafedes/kafes-stigmiaios/kafes-nescafe-classic-200gr

 

Δεν ξέρω πόσο παλιά είναι η λίστα, αλλά σίγουρα δεν είναι χτεσινή.

Οκ, το ξερω οτι θα με κραξετε.

 

Πηγα στο one salonica outlet τη κυριακη και στον κατω οροφο ειχε καρφουρ. Ειχε τον nescafe classic 200g -20%, και τελικη βγηκε 4,58€.

Γιατί να σε κράξουμε?

 

Και το Lidl τον είχε πρόσφατα(πριν κανα μήνα αν θυμάμαι καλά) -1€ δλδ στα 4,69€, όλοι βάζουν κατά καιρούς προσφορές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγκρίνοντας τιμές διαφορετικών καταστημάτων για να αντιληφθούμε την άνοδο-κάθοδο τιμών του ενός εξ αυτών είναι σα να συγκρίνουμε μήλα με πατάτες. Μπορεί ο Βασιλόπουλος να το πουλάει και 1000€

 

Μα τι λες τώρα, αν δεν είναι μέτρο σύγκρισης οι τιμές των άλλων ΣΜ για το ίδιο προιόν, τότε τί είναι; :blink:

 

Τέλος πάντων οι τιμές σε αρκετά είδη στο LIDL έχουν ήδη τσιμπήσει ένα 10% το τελευταίο 8μηνο, επομένως δεν τους χρειάζεται η αύξηση του ΦΠΑ. Αυξήσεις θα γίνουν πάλι κατά τα γνωστά: κυλιόμενα σε τυχαία προιόντα, μέχρι τις γιορτές να ξανα-τσιμπήσουν άλλο ένα 8-10% και πάει λέγοντας.

 

Επίσης για εμάς τους συχνούς πελάτες του LIDL, αύξηση σημαίνει και η "μη προσφορά": Αν ένα είδος πχ. η ζάχαρη, απέχει από τα φυλλάδια προσφορών για πολύ διάστημα, αυτό στο πορτοφόλι μας ισούται με αύξηση. (Θυμίζω την τελευταία προσφορά 10 πακέτα ζάχαρη = ~5,5ε.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τέλος πάντων οι τιμές σε αρκετά είδη στο LIDL έχουν ήδη τσιμπήσει ένα 10% το τελευταίο 8μηνο, επομένως δεν τους χρειάζεται η αύξηση του ΦΠΑ. Αυξήσεις θα γίνουν πάλι κατά τα γνωστά: κυλιόμενα σε τυχαία προιόντα, μέχρι τις γιορτές να ξανα-τσιμπήσουν άλλο ένα 8-10% και πάει λέγοντας.

 

 

Ακριβως αυτο.

 

Το lidl ειναι μια καλη επιλογη, για τα δεδομενα της ελληνικης αγορας, αλλα ομως μια χαρα τις περνανε τις αυξησουλες, και οπως βλεπω δεν ειμαι ο μονος που το διαπιστωνω δυστυχως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως το να σας χαλάει συγκεκριμένη πολιτική και να συνεχίζετε να "επιβραβεύετε" την επιχείρηση με το να ψωνίζετε από εκεί δεν το καταλαβαίνω.

Εκτός πια αν είναι η γκρίνια για την γκρίνια.

Προσωπικά έχω "κόψει" Χ αριθμό επιχειρήσεων (και μικρών και μεγάλων) απλά γιατί σε δεδομένες φάσεις κάτι με χάλασε (από τιμολογιακή πολιτική μέχρι συμπεριφορά). Και μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις (όχι σε όλες για να πω την αλήθεια) η αιτία του "κοψίματος" έγινε ξεκάθαρη στην επιχείρηση είτε εκείνη τη στιγμή είτε αργότερα με σχετική επικοινωνία (πχ email).

Τουλάχιστον όταν θα κάνουν απολογισμό εσόδων/εξόδων (και αν είναι ειλικρινείς με τον εαυτό τους) να μην τ' αποδίδουν όλα στην "αγορά" ή στην "κρίση" αλλά να ξέρουν ότι κάπου μ....κίστηκαν κι εκείνοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χάρη πολλά μας χαλάνε γενικότερα στη ζωή. Αν φευγαμε κάθε φορά που μας χάλαγε κάτι θα είχαμε μετακομίσει σε άλλο γαλαξία. Κουβέντα κάνουμε και λέμε τα γεγονότα που βλέπουμε, και όπως έγραψα πιο πίσω, αν θέλετε μόνο ευχάριστες ειδήσεις διαβάστε lifo ή δείτε Τσιμτσιλή. Τρελά κέφια, ούτε κρίση ούτε προβλήματα. :eek:

 

Ειδικά για τα ΣΜ τώρα, όσοι απο δω μέσα έχουν επιφορτιστεί με τα ψώνια και το νοικοκυριό, θα σε διαβεβαιώσουν οτι απ'όλους έχεις να αγοράσεις κάτι που σε "συμφέρει". Το συμφέρει σε εισαγωγικά γιατί πχ. κάτι μπορεί να είναι φτηνό στο ΜητσοςΜαρκετ αλλά χρειάζομαι 10ε βενζίνη για να φτάσω. Η το ανάποδο, προτιμώ ΜητσοςΜαρκετ γιατί το lidl είναι μακριά ή/και δεν έχω μεταφορικό μέσο για κουβάλημα.

 

Πάντως η λογική "ότι με χάλασε το κόβω", δεν δουλεύει πουθενά, ούτε στα νοικοκυριά αλλά ούτε στις επιχειρήσεις -πλείστα παραδείγματα επιβεβαιώνουν πως όταν τα σπας με μια σειρά προμηθευτών για χ,ψ,ζ λόγους, στο τέλος μένεις μόνος σου στο περιθώριο και αρχίζεις να γλυκοκοιτάς το λουκέτο. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνοι, αλλά με αυτή τη λογική, αναρωτιέμαι για πόσο καιρό θα συνεχίζεις να ψωνίζεις.

 

Δε νομίζω να είπα ότι "κόβω" κάποιο μαγαζί γιατί απλά δεν μου αρέσει το χτένισμα του ιδιοκτήτη. Συνήθως το κάνω για πιο σοβαρούς (κατά τη γνώμη μου πάντα) λόγους.

Κι επίσης αν από την όποια επικοινωνία μπορεί να έχω, δω ότι αλλάζουν τα "κακώς κείμενα" και πάλι βγαίνει από τη "λίστα" μου.

Από την άλλη όμως αν εσύ (όχι απαραίτητα εσύ προσωπικά) πιστεύεις ότι υπάρχουν τόσα κακά αλλά και τόσα πράγματα που δεν πρόκειται ν' αλλάξουν, που τελικά κάποιος "παράξενος" σαν και μένα θα φτάσει να σταματήσει να ψωνίζει, γιατί παραπονιέστε;

Γιατί μπαίνετε στα φόρουμ και λέτε τον πόνο σας;

Έτσι κουβέντα να γίνεται;

Χάρη πολλά....................

 

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.

Όχι στο θέμα από την πλευρά των επιχειρήσεων (δεν ήμουν ποτέ επιχειρηματίας) αλλά από την πλευρά των καταναλωτών.

Ο καταναλωτής έχει (άγνωστο βέβαια στην Ελλάδα) πολύ μεγάλη δύναμη. Κυρίως όταν κινείται συλλογικά.

Αν ψάξεις στο ιντερνετ (βαριέμαι να τα ξαναλέω) για θέματα καταναλωτικού μποϋκοτάζ θα δεις εντυπωσιακά πραγματα. Δυστυχώς όλα από χώρες του εξωτερικού (γιατί άραγε; )

Και αναρωτιέμαι γιατί κάποιος που μπορεί να κάθεται και να γράφει εδώ (στο insomnia) "σεντόνια" με αυτό που τον χαλάει στο Χ κατάστημα, δεν γράφει το ίδιο "σεντόνι" (που θα το στείλει με την ίδια ευκολία) στο ίδιο το κατάστημα;

Γιατί αυτός που επιχειρηματολογεί για την Χ αύξηση πχ του Lidl δεν ρωτάει το ίδιο το Lidl; Προσωπικά έχω επικοινωνήσει μαζί τους σε δύο περιπτώσει (μία για παράπονο και μια για πληροφορία και μου απάντησαν και τις δύο φορές και μάλιστα το πρόβλημα για το οποίο παραπονέθηκα λύθηκε).

Ακόμα και αν ο σουβλατζής της γειτονιάς χρησιμοποιεί τα χαρτιά του "κυτίου παραπόνων" στην τουαλέτα, στις μεγάλες εταιρίες (και δει τις πολυεθνικές) τους δίνουν σημασία. Είτε γιατί πρέπει (ISO και τα ρέστα) είτε γιατί τους ενδιαφέρει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβως αυτο.

 

Το lidl ειναι μια καλη επιλογη, για τα δεδομενα της ελληνικης αγορας, αλλα ομως μια χαρα τις περνανε τις αυξησουλες, και οπως βλεπω δεν ειμαι ο μονος που το διαπιστωνω δυστυχως.

Και εγώ έχω διαπιστώσει κατά καιρούς αυξησούλες στην συγκεκριμένη αλυσίδα, το έχω αναφέρει κιόλας σε παλιότερo post. Έλα όμως που όλες οι αλυσίδες κάνουν το ίδιο, δεν είναι αποκλειστικότητα των lidl.

 

Στην ουσία τώρα, η απορρόφηση του ΦΠΑ από τη συγκεκριμένη αλυσίδα είναι γεγονός, είναι πραγματικότητα, δεν είναι "μαρκετίστικο κόλπο". Στις υπόλοιπες αλυσίδες οι τιμές ανέβηκαν κατά 8,85% από προχτές, ενώ σε αυτή δεν μεταβλήθηκαν. Για μένα προσωπικά ήταν ευχάριστη έκπληξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί μπαίνετε στα φόρουμ και λέτε τον πόνο σας; Έτσι κουβέντα να γίνεται;

 

Πάλι διαμαρτύρεσαι για τα αυτονόητα;

 

Ξαναγράφω για 10η φορά πως το συγκεκριμένο νήμα αφορά το lidl και επομένως τους πελάτες του, συνεπώς νομιμοποιούνται όλοι οι πελάτες του να σχολιάζουν και τα καλά και τα άσχημα του καταστήματος, απ'οπου καθημερινά προμηθεύονται τρόφιμα ή άλλα προιόντα, με σκοπό να ενημερωθούν οι υπόλοιποι. Ξαναγράφω επίσης πως για εμάς τους πελάτες του lidl τα θετικά νέα είναι ευπρόσδεκτα αλλά και τα αρνητικά επίσης, γιατί μπορούμε να αποφύγουμε ή να προγραμματίσουμε καλύτερα τις αγορές μας.

 

Σε κάθε περίπτωση, επειδή κινείσαι συνεχώς από θεωρίες περί μποϋκοταζ μέχρι αντιθέτως την αγιοποίηση του καταστήματος, ξεκαθάρισέ μας σε παρακαλώ τι ήρθες να κάνεις εδώ στο συγκεκριμένο νήμα, γιατί είναι φανερό πως πελάτης του καταστήματος δεν είσαι ούτε σε ενδιαφέρουν οι αγορές και τα προιόντα του.

 

Αν και νομίζω πως ο στόχος σου είναι απλά να τρολάρεις.. -_-

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη πολλα λεγονται.

 

Δεν μπαινουμε εδω 'να λεμε τον πονο μας'.

Η συζητηση, μας κανει περισσοτερο ενημερωμενους και συνειδητοποιημενους καταναλωτες.

Αυτο και μονο ειναι θετικοτατο, καθως οδηγει σε περισσοτερο ωριμη και υπευθυνη σταση ως καταναλωτης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάλι διαμαρτύρεσαι για τα αυτονόητα;

 

Ξαναγράφω για 10η φορά πως το συγκεκριμένο νήμα αφορά το lidl και επομένως τους πελάτες του, συνεπώς νομιμοποιούνται όλοι οι πελάτες του να σχολιάζουν και τα καλά και τα άσχημα του καταστήματος, απ'οπου καθημερινά προμηθεύονται τρόφιμα ή άλλα προιόντα, με σκοπό να ενημερωθούν οι υπόλοιποι. Ξαναγράφω επίσης πως για εμάς τους πελάτες του lidl τα θετικά νέα είναι ευπρόσδεκτα αλλά και τα αρνητικά επίσης, γιατί μπορούμε να αποφύγουμε ή να προγραμματίσουμε καλύτερα τις αγορές μας.

 

Σε κάθε περίπτωση, επειδή κινείσαι συνεχώς από θεωρίες περί μποϋκοταζ μέχρι αντιθέτως την αγιοποίηση του καταστήματος, ξεκαθάρισέ μας σε παρακαλώ τι ήρθες να κάνεις εδώ στο συγκεκριμένο νήμα, γιατί είναι φανερό πως πελάτης του καταστήματος δεν είσαι ούτε σε ενδιαφέρουν οι αγορές και τα προιόντα του.

 

Αν και νομίζω πως ο στόχος σου είναι απλά να τρολάρεις.. -_-

 

Ο έφορος στην ΔΟΥ μου θα διαφωνήσει μαζί σου αφού το πλήθος των αποδείξεων που έχω μάλλον συνηγορεί στο ότι είμαι πελάτης και μάλιστα αρκετά τακτικός.

Επίσης και η εργαλειοθήκη μου, με αρκετή συμμετοχή Parkside, λέει το ίδιο.

Τώρα αναφορικά με το ποιος τρολλάρει θα το αφήσω στην κρίση του κοινού (κόκκινα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...