Προς το περιεχόμενο

Lidl


mentoras99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν αγοράζω από τα Lidl, πάντως στην Ιρλανδία έχουν τη φήμη καλού εργοδότη. Μάλιστα από την περασμένη βδομάδα ανακοίνωσαν ότι ο κατώτατος μισθός στην εταιρεία θα είναι 11.5€/ώρα, πιο ψηλά από τον εθνικό κατώτατο μισθό των 8.65€ (που αυξάνεται στα 9.15 από τον Γεναρη οπως ανακοινώθηκε χτες κατά την ψήφιση του προϋπολογισμού). Περίπου το 20% των εργαζόμενων στα Lidl παίρνουν τον κατώτατο μισθό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και στην Ολλανδία που είχε πάει μια άλλη συνάδελφος μου είπε ότι πήγε στα lidl  και είδε πολλούς υπαλλήλους,σαν τα άλλα σουπερμάρκετ. Στην Ελβετία επίσης χρυσοπληρώνονται.  


Σε καταλαβαίνω. Έχω παραιτηθεί από φαινομενικά πολύ καλές δουλειές με πολύ καλά λεφτά...με το ζόρι δεν γίνεται τίποτα! Είμαι κι εγώ της άποψης ότι αν δε σου αρέσει κάπου φεύγεις και απλά δεν χάνεσαι αν είσαι σωστός κι εργατικός, όσο δύσκολες κι αν είναι οι εποχές. Είμαστε μάλλον off topic, οπότε καλή τύχη και πάλι εύχομαι! :)

Να σαι καλά φίλε μου! Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!  :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά άλλο το Lidl της Ελλάδας και άλλο της Ελβετίας/Γερμανίας/Ιρλανδίας/Αγγλίας... με ελληνικό management θα υπάρχει και ελληνική νοοτροπία (βρισίδια, χαμηλοί μισθοί κλπ.)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα ειμαστε πολυ μαλακισμενοι σαν καταναλωτες.

 

Γυρισανε τα καπακια απο τους ξηρους καρπους αντίθετα, η τρτπα απο την πανω την μερια ωστε αν καποιος παει να χωσει το χερι του να μην μπορει, να αργησει, μονο αν ηθελες να αγορασεις επαιρνες σακουλα σηκωνες το καπακι και εβαζες.

 

Επαιρνα παραδιπλα μπανανες ηρθαν συγκεκριμενα δυο γυναικες, σηκωσανε το καπακι, αν εχουν το θεο τους και χωσανε τα βρωμοχερα τους μεσα παλι.

 

Εγω που ηθελα να αγορασω κασιους, που βαζω στο πρωινο μου δεν το κανα αυτες πριν μπορει να χαιδευανε κανενα σκυλο γατα.

 

Στην μια εκει μπροστα της ειπα καλα δεν ντρεπονται καθολου.

 

Ποσο θα ηθελα να τους χρεωνε το ταμειο αλλα τρια ευρω επιπλεον να ρωτουσε αυτη, τα τρια ευρω κασιους πχ δεν τα πηρα και να την απαντουσε η ταμιας, τα φαγες ομως.

 

Θελω ακομα οσοι απο αυτους το κανουν αυτο να παει καποιος να τους παρει τα μαρουλια και ολα τα λαχανικα οου θα φυτεψουν τωρα στον κηπο τους, οι σιχαμενοι.

 

Ηλικιας ολοι 40+...

 

Εγω οταν δεν εχω να παρω κατι με τα λεφτα μου, απλα κρατιεμαι δεν το αρπαζω γιατι το βρισκω χυμα

Εδώ τις προάλλες άνοιξαν σακουλάκι με σοκολατάκια και κερνούσαν άλλους πελάτες. Φυσικά δεν το πλήρωσαν! 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδώ τις προάλλες άνοιξαν σακουλάκι με σοκολατάκια και κερνούσαν άλλους πελάτες. Φυσικά δεν το πλήρωσαν! 

 

Τέτοια φαινόμενα γενικότερα διορθώνονται μόνο μέσα από την ίδια κοινωνία, από εμάς.

Την ώρα που βλέπουμε κάποιον να ανοίγει συσκευασίες, χρειάζεται να του κάνουμε ένα ευγενικό κράξιμο. Όσο αναίσθητος κι αν είναι, θα σταματήσει, αν τα ακούει από όλους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοια φαινόμενα γενικότερα διορθώνονται μόνο μέσα από την ίδια κοινωνία, από εμάς.

Την ώρα που βλέπουμε κάποιον να ανοίγει συσκευασίες, χρειάζεται να του κάνουμε ένα ευγενικό κράξιμο. Όσο αναίσθητος κι αν είναι, θα σταματήσει, αν τα ακούει από όλους.

Μη σου πω ότι θα του αρέσει κιόλας που θα ασχολούνται μαζί του...και θα έχει σίγουρα και αντεπιχειρήματα του στυλ οι Γερμανοί μας πίνουν το αίμα, καλά τους κάνω κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέτοια φαινόμενα γενικότερα διορθώνονται μόνο μέσα από την ίδια κοινωνία, από εμάς.

Την ώρα που βλέπουμε κάποιον να ανοίγει συσκευασίες, χρειάζεται να του κάνουμε ένα ευγενικό κράξιμο. Όσο αναίσθητος κι αν είναι, θα σταματήσει, αν τα ακούει από όλους.

Δύσκολα φίλε μου, εγώ που ήμουν παρών σε τέτοια συμπεριφορά και ευγενικά τους είπα ότι δεν είναι σωστό να καταναλώνουμε χωρίς να πληρώνουμε, και τι δεν άκουσα…

Το μότο ήταν ότι και καλά ότι υπερασπίζομαι τους Γερμανούς που μας πίνουν το αίμα, και άλλα πολλά.

Το παράδοξο είναι ότι κανείς από τους υπάλληλους δεν είπε μια κουβέντα και αυτό μου έκανε εντύπωση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολα φίλε μου, εγώ που ήμουν παρών σε τέτοια συμπεριφορά και ευγενικά τους είπα ότι δεν είναι σωστό να καταναλώνουμε χωρίς να πληρώνουμε, και τι δεν άκουσα…

Το μότο ήταν ότι και καλά ότι υπερασπίζομαι τους Γερμανούς που μας πίνουν το αίμα, και άλλα πολλά.

Το παράδοξο είναι ότι κανείς από τους υπάλληλους δεν είπε μια κουβέντα και αυτό μου έκανε εντύπωση.

 

 

Μη σου πω ότι θα του αρέσει κιόλας που θα ασχολούνται μαζί του...και θα έχει σίγουρα και αντεπιχειρήματα του στυλ οι Γερμανοί μας πίνουν το αίμα, καλά τους κάνω κλπ

 

 

Ήμουν σίγουρος ότι θα ήταν κάπως έτσι...:)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα ήταν η μέρα που είχαν τα αδιάβροχα...πήγα στις 10:30 και δεν υπήρχε ίχνος...ήξερα ότι έπρεπε να πάω κατά τις 8:30, αλλά νευρίασα και μόνο που το σκέφθηκα να πάω να στηθώ πρωί στο Lidl για να πάρω μπουφάν...

 

Ούτε άδειες συσκευασίες δεν είχαν μείνει...λες να πήγαν τίποτε επιτήδειοι και να μάζεψαν κάμποσα ο καθένας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα ήταν η μέρα που είχαν τα αδιάβροχα...πήγα στις 10:30 και δεν υπήρχε ίχνος...ήξερα ότι έπρεπε να πάω κατά τις 8:30, αλλά νευρίασα και μόνο που το σκέφθηκα να πάω να στηθώ πρωί στο Lidl για να πάρω μπουφάν...

 

Ούτε άδειες συσκευασίες δεν είχαν μείνει...λες να πήγαν τίποτε επιτήδειοι και να μάζεψαν κάμποσα ο καθένας;

 

Σε ποιο κατάστημα πήγες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολα φίλε μου, εγώ που ήμουν παρών σε τέτοια συμπεριφορά και ευγενικά τους είπα ότι δεν είναι σωστό να καταναλώνουμε χωρίς να πληρώνουμε, και τι δεν άκουσα…

Το μότο ήταν ότι και καλά ότι υπερασπίζομαι τους Γερμανούς που μας πίνουν το αίμα, και άλλα πολλά.

Το παράδοξο είναι ότι κανείς από τους υπάλληλους δεν είπε μια κουβέντα και αυτό μου έκανε εντύπωση.

 

Οι σεκιουριτάδες διακοσμητικοί είναι;

 

Ρητορική ερώτηση φυσικά...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σήμερα ήταν η μέρα που είχαν τα αδιάβροχα...πήγα στις 10:30 και δεν υπήρχε ίχνος...ήξερα ότι έπρεπε να πάω κατά τις 8:30, αλλά νευρίασα και μόνο που το σκέφθηκα να πάω να στηθώ πρωί στο Lidl για να πάρω μπουφάν...

 

Ούτε άδειες συσκευασίες δεν είχαν μείνει...λες να πήγαν τίποτε επιτήδειοι και να μάζεψαν κάμποσα ο καθένας;

 

Όχι 8.30, στις 8.00 έπρεπε να πας που ανοίγει.  Δευτέρα και Πέμπτη στο Lidl έχει ουρά έξω από την κλειστή πόρτα.  Αν θέλεις κάτι οπωσδήποτε, πρέπει να είσαι εκεί στο άνοιγμα.  Μισή ώρα μετά μπορεί να έχουν ήδη εξαντληθεί ή να μη βρεις στο νούμερό σου. 

 

Επιτήδειοι δε νομίζω να τα πήραν, δεν έχω δει να παίρνουν ρούχα μαζικά, μπορεί όμως να πάρει 3-4 ο καθένας για συγγενείς και φίλους.  Γενικά επειδή έχεις τη δυνατότητα να τα επιστρέψεις και να πάρεις χρήματα πίσω, και επειδή δεν ξέρεις αν θα τα ξαναβρείς άλλη ώρα, αγοράζεις εύκολα ακόμα κι αν δεν είσαι πολύ σίγουρος.  Εγώ για παράδειγμα είχα πάρει 4 παντελόνια για την κόρη μου, ένα από κάθε χρώμα, που δεν ήξερα καν αν θα τα ήθελε κι αν θα της αρέσανε, σκέφτηκα ότι όποιο δεν της αρέσει θα το επιστρέψουμε.  Όπως καταλαβαίνεις άμα είναι άλλοι 10 σαν κι εμένα εξαφανίζονται σε χρόνο dt. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι σεκιουριτάδες δεν είναι του lidl, είναι από εταιρία σεκιούριτι και εντολή έχουν να προσέχουν το επόρευμα. Δεν είναι εκεί για να προστατέψουν τους υπαλλήλους. ΔΥΣΤΥΧΩΣ.  Αν π.χ εμένα με χτυπήσει κάποιος στο μαγαζί, δεν θα με προστατέψει ο σεκιούριτι δεν είναι δουλειά του. Έχει τύχει μερικές φορές να έρθουν πάνω μου με νεύρα λες και θα με χτυπήσουν και εκείνος απλά κοίταζε. Για το θέμα με τις ποσότητες, αδιάβροχα έχουν μείνει σε αρκετά καταστήματα, αν πάρεις στα κεντρικά θα σου πουν πού υπάρχει απόθεμα, η κλήση είναι δωρεάν. Το τηλέφωνο υπάρχει στο τέλος της απόδειξης. Αγοράζουν αρκετά γιατί μπορούν μετά να τα επιστρέψουν, κάθε μέρα έχουμε 6-10 καλάθια επιστροφές. Και όντως, Δευτέρες, Πέμπτες, Σάββατα από τις 7:45 αρχίζει να μαζεύει πολύ κόσμο, όταν ανοίγουμε τις πόρτες υπάρχει μια τεράστια ουρά που παίρνει κανα 2λεπτο για να μπει και ο τελευταίος. Σαν κοπάδι ένα πράγμα.  

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Τα λεφτά στα επιστρέφουν τουλάχιστον μετά;

 

Σιγα μη παω την αλλη μερα να τα ζητησω. Και χρονο θα χασω και ρεζιλι θα γινω στο κοσμο που θα με βλεπει και δε ξερω αν θα το δεχτουν.

 

 

Κάποτε ψώνιζα μερικές φορές και από Carrefour, όπου οι ταμπέλες ήταν πολύ συχνά λάθος, ανύπαρκτες ή σε δυσδιάκριτα σημεία, οι υπάλληλοι αγενέστατοι και οι προσφορές πολύ συχνά δεν έβγαιναν, αλλά και εκεί, αν και χρειαζόταν καυγά, είτε επέστρεφαν χρήματα, είτε χάριζαν και το προϊόν (ήταν πολιτική της εταιρείας).

 

Τωρα γιατι δε ψωνιζεις απ το καρφουρ? σε καλυπτει σε ολα τo lidl?

Εγω χρησιμοποιω το καρφουρ για να παιρνω οτι δεν υπαρχει στο lidl.

Οι υπαλληλοι στο δικο μου καρφουρ ειναι ευγενικοι. Μια φορα ομως πριν κατι μηνες μου ειχαν χτυπησει 2 Ολυμπος αντι για 1, ετσι πληρωσα 2.20€ για κατι που δε πηρα. Τα δε ψυγεια τους τα κλεινουν συγκεκριμενες ωρες, κι ετσι καποια προιοντα ψυγειου ειναι σε κακη κατασταση... Δε ξερω αν ισχυει το ιδιο και στο lidl.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλο πάλι κι αυτό. Θα γίνεις εσύ ρεζίλι επειδή έκαναν λάθος αυτοί; Αν ήταν προσφορά που υπάρχει σε φυλλάδιο ή συνεχίζει να ισχύει και υπάρχει η ταμπέλα στο κατάστημα, προφανώς αν έχεις την απόδειξη είναι υποχρεωμένοι να το δεχτούν και την επόμενη μέρα. Αν ήταν λάθος με ξεχασμένη ταμπέλα την οποία μετά έβγαλαν ίσως να μη μπορείς να το αποδείξεις. Οπότε, αφού την έχεις πάθει τόσες φορές, θα έπρεπε να κοιτάς επί τόπου πλέον την απόδειξη ώστε να υποχρεωθούν να σου επιστρέψουν τα λεφτά και να διορθώσουν την τιμή για να μην την πατήσουν κι άλλοι.

 

Όχι βέβαια, δεν με καλύπτει σε όλα το Lidl, όπως λες έχει περιορισμένη ποικιλία, π.χ. δεν έχει τυριά χύμα, τα λαχανικά είναι χάλια (πράγμα που μου κάνει εντύπωση - στην Ελλάδα που τα λαχανικά και το φρούτα είναι υπέροχα, στο Lidl είναι αίσχος. Στη Βρετανία, την Ιρλανδία και αλλού που είναι γενικά ψιλοχάλια, στο Lidl είναι πιο καλά από άλλα σούπερ μάρκετ, αυτό πώς εξηγείται δεν ξέρω). Απλώς πλέον αντί για Carrefour πηγαίνω στο ΑΒ, το Σκλαβενίτη, τη λαϊκή με βιολογικά της γειτονιάς μου και διάφορα άλλα μαγαζιά.

 

Στο Carrefour πήγαινα για ένα διάστημα γιατί βόλευε και είχε καλές τιμές και προσφορές, αλλά σταμάτησα γιατί είχε αρχίσει να ακριβαίνει, να μη βρίσκεις ποτέ τις προσφορές (που δεν ήταν και πραγματικές προσφορές γιατί το είχαν παρακάνει να ανεβάζουν την τιμή την ίδια μέρα και να βάζουν μετά δήθεν προσφορά, και συχνά δεν έβγαιναν και στο ταμείο), δεν έφερνε πλέον πολλά γαλλικά προϊόντα που μου άρεσαν, και είχε αρχίσει να είναι και υπερβολικά σιχαμερό. Έβλεπες τα τυριά και το κρεοπωλείο και φοβόσουν ότι θα πάθεις τροφική δηλητηρίαση. Κάποιος μάλιστα μου είχε πει ότι είχε δει και κάτι κατσαρίδες ζωντανές να τρέχουν κάτω από ένα ψυγείο. Αν κλείνουν τα ψυγεία δεν ξέρω, αλλά ίσως έτσι εξηγούνται τα χάλια κάποιων προϊόντων που αν δεν ήταν ήδη μουχλιασμένα, χαλούσαν αμέσως. Είχα επιστρέψει αρκετά. Πιστεύω πως δεν μπορεί να είναι όλα τα καταστήματα τόσο χάλια. (Aπό το Lidl μου είχε μουχλιάσει μια φορά ένα κασέρι πριν το ανοίξω και το πήγα αμέσως πίσω, αλλά δεν ξαναέτυχε, οπότε δεν έχω λόγο να τους υποψιάζομαι).

 

Το να χτυπηθεί κάτι δύο φορές συμβαίνει, πολλές φορές βλέπεις πως οι ταμίες το διορθώνουν από μόνοι τους, εμένα μου έχει τύχει ακόμα και να μη σκαναριστεί καθόλου και να μην το πληρώσω. Για κάτι τέτοια έχω απλώς το νου μου για να το διορθώσουν αλλά δεν εκνευρίζομαι, αν και χάνω κάθε φορά χρόνο, γιατί λάθη συμβαίνουν. Φασαρία κάνω μόνο για πράγματα που βλέπω ότι τα κάνουν επίτηδες. Όπως κάποιες παραπλανητικές τιμές που δεν ισχύουν και δεν τις βγάζουν ούτε την επόμενη μέρα για να συνεχίσουν να κοροϊδεύουν τους πελάτες, ή προσφορές που δεν φαίνονται στο ταμείο από "λάθος", το οποίο επίσης δεν διορθώνουν για μέρες μετά. Και έχει αρχίσει να με ενοχλεί το γεγονός ότι το φαινόμενο όλο και συχνότερα εμφανίζεται και στο ΑΒ από τότε που άρχισε τις προσφορές τύπου Carrefour. Λέτε όποιος κάνει προσφορές να προσπαθεί να μειώσει έτσι τη ζημιά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...