Προς το περιεχόμενο

Lidl


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Ωραίος. Θα ήταν φρόνιμο να υποθέσω ότι με αυτή τη λογική δε θα χρειαστεί εργαλείο και για το ξεσφίξιμο, ή με τον καιρό, την υγρασία κ.λπ. δυσκολεύει το πράγμα;

Σαφώς και με τον καιρό, υγρασία, θερμοκρασία κτλ δυσκολεύει το πράγμα, οπότε είναι πιθανό να μην μπορέσεις να ξεσφίξεις με το χέρι.

7 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εγώ πάντως και στην αλυσίδα για το βενζινοπρίονο 10-40 βάζω από το lidl. Έτσι κι αλλιώς πιο φτηνά μου έρχεται από κάτι 30άρια χοντρόλαδα του εμπορίου που τα πουλάνε πάνω από 3 ευρώ το λίτρο για τις αλυσίδες.Λιπαίνεται και καλύτερα με το 10-40.:P

Μάλλον δεν λιπαίνεται και τόσο καλά με 10-40, άσε που έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, χώρια που είναι αντι-οικολογικό.

Εγώ προσωπικά βάζω το παρακάτω, το οποίο το πληρώνω 4€/l σε τοπικό κατάστημα:

http://www.kritodomishop.gr/product.php?lang=gr&id=145

Ούτως ή άλλως 1-2 λίτρα τη σαιζόν καταναλώνω, για παραπάνω υπάρχει και 5λιτρη συσκευασία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Μάλλον δεν λιπαίνεται και τόσο καλά με 10-40, άσε που έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση, χώρια που είναι αντι-οικολογικό.Εγώ προσωπικά βάζω το παρακάτω, το οποίο το πληρώνω 4€/l σε τοπικό κατάστημα:

http://www.kritodomishop.gr/product.php?lang=gr&id=145

Ούτως ή άλλως 1-2 λίτρα τη σαιζόν καταναλώνω, για παραπάνω υπάρχει και 5λιτρη συσκευασία.

Μην πιστεύεις όσα γράφουν απέξω.Είναι πολύ χοντρόλαδο δεν ζεσταίνεται όπως στον κινητήρα να γίνει πιο ρευστό και να περνάει από την αντλία. Έβαζα παλιά δεν λίπαινε καλά γιατί δεν μπορούσε να το σπρώξει η αντλία άναβε πολλές φορές η αλυσίδα.Στο τέλος πήγα για αντλία καινούργια. Από τότε που βάζω το 10/40 του lidl ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τη λίπανση της αλυσίδας.

 Τώρα για την  οικολογία.Ε άμα καταφέρω εγώ να  καταστρέψω τη φύση με 2-3 λίτρα λάδι που καταναλώνω το χρόνο από το οποίο το περισσότερο πάνω στα ξύλα μένει και όχι το σαράβαλο π.χ. που τα έχει παίξει ο κινητήρας το αφεντικό δεν έχει να το πάει για επισκευή και θέλει ένα λίτρο λάδι ανά 1000  χιλιόμετρα ή το  παλιό ταξί που μαρσάρει και αν  είσαι από πίσω του χάνεις το δρόμο ,ή ο Αμερικάνος με τα εκατομμύρια τόννων ρύπων που αμολάει κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα χαλάλι μου.:P 

Επεξ/σία από papoys1
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μην πιστεύεις όσα γράφουν απέξω.Είναι πολύ χοντρόλαδο δεν ζεσταίνεται όπως στον κινητήρα να γίνει πιο ρευστό και να περνάει από την αντλία. Έβαζα παλιά δεν λίπαινε καλά γιατί δεν μπορούσε να το σπρώξει η αντλία άναβε πολλές φορές η αλυσίδα.Στο τέλος πήγα για αντλία καινούργια. Από τότε που βάζω το 10/40 του lidl ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τη λίπανση της αλυσίδας.

 Τώρα για την  οικολογία.Ε άμα καταφέρω εγώ να  καταστρέψω τη φύση με 2-3 λίτρα λάδι που καταναλώνω το χρόνο από το οποίο το περισσότερο πάνω στα ξύλα μένει και όχι το σαράβαλο π.χ. που τα έχει παίξει ο κινητήρας το αφεντικό δεν έχει να το πάει για επισκευή και θέλει ένα λίτρο λάδι ανά 1000  χιλιόμετρα ή το  παλιό ταξί που μαρσάρει και αν  είσαι από πίσω του χάνεις το δρόμο ,ή ο Αμερικάνος με τα εκατομμύρια τόννων ρύπων που αμολάει κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα χαλάλι μου.:P 

εγω στην αλυσιδα βαζω ορυκτελαιο 10ρακι... 2 μισι 3 ευρω το λιτρο το πολυ..

σκεφτομουν ομως να δοκιμασω καμια φορα με παλιο λαδι μηχανης ή του αυτοκινητου μου το 5-30 αλλα δεν ξερω αν το ρουφαει η αντλια... αν το περασω απο κανενα φιλτρο γαλλικου καφε να φυγουν τυχον υπολειμματα? δεν θελω ομως να καψω και την αντλια γιατι θα θαλει μετα 30-40 ευρω σιγουρα μιας και ειναι καλο αλυσοπριονο... το θεωρω ανουσιο να πληρωνω για λαδι που το χυνει η αλυσιδα κατω ας πουμε..

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, papoys1 είπε

Μην πιστεύεις όσα γράφουν απέξω.Είναι πολύ χοντρόλαδο δεν ζεσταίνεται όπως στον κινητήρα να γίνει πιο ρευστό και να περνάει από την αντλία. Έβαζα παλιά δεν λίπαινε καλά γιατί δεν μπορούσε να το σπρώξει η αντλία άναβε πολλές φορές η αλυσίδα.Στο τέλος πήγα για αντλία καινούργια. Από τότε που βάζω το 10/40 του lidl ποτέ δεν είχα πρόβλημα με τη λίπανση της αλυσίδας.

 Τώρα για την  οικολογία.Ε άμα καταφέρω εγώ να  καταστρέψω τη φύση με 2-3 λίτρα λάδι που καταναλώνω το χρόνο από το οποίο το περισσότερο πάνω στα ξύλα μένει και όχι το σαράβαλο π.χ. που τα έχει παίξει ο κινητήρας το αφεντικό δεν έχει να το πάει για επισκευή και θέλει ένα λίτρο λάδι ανά 1000  χιλιόμετρα ή το  παλιό ταξί που μαρσάρει και αν  είσαι από πίσω του χάνεις το δρόμο ,ή ο Αμερικάνος με τα εκατομμύρια τόννων ρύπων που αμολάει κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα χαλάλι μου.:P 

Σε ποια "απέξω" αναφέρεσαι?

Επί της ουσίας συμβαίνει το αντίθετο από ότι νομίζεις, το λάδι είναι πιο ρευστό όταν είναι κρύο και όχι όταν ζεσταίνεται. Το 10w-40 στις χαμηλές θερμοκρασίες είναι πιο λεπτόρευστο από οποιοδήποτε άλλο λάδι φτιαγμένο για αλυσίδες, δλδ το αντίθετο από αυτό που χρειάζεσαι, και σπατάλη κάνεις επειδή η αντλία παρέχει περισσότερο, και δεν λιπαίνει σωστά επειδή η αλυσίδα χρειάζεται πιο χοντρό.

Όσο για την οικονομία που νομίζεις πως κάνεις, έχεις σκεφτεί ποτέ τι γλιτώνεις στην τιμή αγοράς? Βάζεις το 10w-40 του lidl με κόστος περίπου 3,5€/L αντί 4€/L που κάνει πχ το oregon, δηλαδή μισό ευρώ το λίτρο, άρα 1-1,5€ το χρόνο... Που στο κάτω κάτω μπορείς να πάρεις το πεντάλιτρο oregon και να σου έρθει το ίδιο... Και όλα αυτά θα ίσχυαν μόνο στην περίπτωση που θα είχες την ίδια κατανάλωση, έλα όμως που για το λόγο που σου εξήγησα παραπάνω έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση.

Όσο για την οικολογία, δεν στέκει το σκεπτικό σου. Με την ίδια λογική του ταξιτζή χαλάλι του επειδή υπάρχουν οι νταλίκες οι οποίες ρυπαίνουν περισσότερο, χαλάλι του και του νταλικέρη επειδή οι χαλυβουργίες ρυπαίνουν περισσότερο :P

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Σε ποια "απέξω" αναφέρεσαι?

Επί της ουσίας συμβαίνει το αντίθετο από ότι νομίζεις, το λάδι είναι πιο ρευστό όταν είναι κρύο και όχι όταν ζεσταίνεται. Το 10w-40 στις χαμηλές θερμοκρασίες είναι πιο λεπτόρευστο από οποιοδήποτε άλλο λάδι φτιαγμένο για αλυσίδες, δλδ το αντίθετο από αυτό που χρειάζεσαι, και σπατάλη κάνεις επειδή η αντλία παρέχει περισσότερο, και δεν λιπαίνει σωστά επειδή η αλυσίδα χρειάζεται πιο χοντρό.

Όσο για την οικονομία που νομίζεις πως κάνεις, έχεις σκεφτεί ποτέ τι γλιτώνεις στην τιμή αγοράς? Βάζεις το 10w-40 του lidl με κόστος περίπου 3,5€/L αντί 4€/L που κάνει πχ το oregon, δηλαδή μισό ευρώ το λίτρο, άρα 1-1,5€ το χρόνο... Που στο κάτω κάτω μπορείς να πάρεις το πεντάλιτρο oregon και να σου έρθει το ίδιο... Και όλα αυτά θα ίσχυαν μόνο στην περίπτωση που θα είχες την ίδια κατανάλωση, έλα όμως που για το λόγο που σου εξήγησα παραπάνω έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση.

Όσο για την οικολογία, δεν στέκει το σκεπτικό σου. Με την ίδια λογική του ταξιτζή χαλάλι του επειδή υπάρχουν οι νταλίκες οι οποίες ρυπαίνουν περισσότερο, χαλάλι του και του νταλικέρη επειδή οι χαλυβουργίες ρυπαίνουν περισσότερο :P

αντιπροσωπος της ορεγκον στην Ελλαδα τυπε? :P

Δημοσ.
2 ώρες πριν, opcorsa είπε

το θεωρω ανουσιο να πληρωνω για λαδι που το χυνει η αλυσιδα κατω ας πουμε..

Οπότε λογικά θα θεωρείς ανούσιο και  το να πληρώνεις για το λάδι του κινητήρα του αυτοκινήτου σου, μια και αυτό θα το πετάξεις μετά από x χιλιόμετρα ή x μήνες, σωστά?

 

1 λεπτό πριν, opcorsa είπε

αντιπροσωπος της ορεγκον στην Ελλαδα τυπε? :P

Τυχαίο παράδειγμα τύπε :P

Ή μάλλον όχι και τόσο τυχαίο, απλά αυτό έχει το τοπικό κατάστημα από το οποίο ψωνίζω, αυτό χρησιμοποιώ, και συνεπώς πάνω σε αυτό έχω άποψη.

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Οπότε λογικά θα θεωρείς ανούσιο και  το να πληρώνεις για το λάδι του κινητήρα του αυτοκινήτου σου, μια και αυτό θα το πετάξεις μετά από x χιλιόμετρα ή x μήνες, σωστά?

Τυχαίο παράδειγμα τύπε :P

Ή μάλλον όχι και τόσο τυχαίο, απλά αυτό έχει το τοπικό κατάστημα από το οποίο ψωνίζω, αυτό χρησιμοποιώ, και συνεπώς πάνω σε αυτό έχω άποψη.

οπως ειπωθηκε εχω ταιραστια αναγκη να αλλαζω λαδια στο αμαξι που κανει 10-20 -30 χιλιαρικα...

στο αλυσοπριονο το πολυ πολυ να καψω την χιλιο ακονισμενη αλυσιδα μου, κοστος 5 ευρω :P

αν και δεν αξιζει για τα 2-3 λιτρα που θελω τον χρονο

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, opcorsa είπε

οπως ειπωθηκε εχω ταιραστια αναγκη να αλλαζω λαδια στο αμαξι που κανει 10-20 -30 χιλιαρικα...

στο αλυσοπριονο το πολυ πολυ να καψω την χιλιο ακονισμενη αλυσιδα μου, κοστος 5 ευρω :P

αν και δεν αξιζει για τα 2-3 λιτρα που θελω τον χρονο

Η ανάγκη για την οποία έγραψες είναι ψυχολογική, οι εμμονές του καθενός δεν έχουν θέση στη συζήτηση μας.

Όσο για την αλυσίδα δεν νομίζω να κάνει μόνο 5 ευρώ, άσε που μαζί της χαλάει και η λάμα που είναι κατά πολύ ακριβότερη, το λάδι αλυσίδας λιπαίνει την επαφή της αλυσίδας με τη λάμα.

Όσο για το τελευταίο συμφωνούμε απόλυτα.

  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Η ανάγκη για την οποία έγραψες είναι ψυχολογική, οι εμμονές του καθενός δεν έχουν θέση στη συζήτηση μας.

Όσο για την αλυσίδα δεν νομίζω να κάνει μόνο 5 ευρώ, άσε που μαζί της χαλάει και η λάμα που είναι κατά πολύ ακριβότερη, το λάδι αλυσίδας λιπαίνει την επαφή της αλυσίδας με τη λάμα.

Όσο για το τελευταίο συμφωνούμε απόλυτα.

δεν περνω συσκευασμενες που κυκλοφορουν στην αγορα-τραγικη ειρωνια κυριως της ορεγκον :P

περνω χυμα με το μετρο μετρωντας τα δοντια και την φτιαχνω μονος μου...

οσο για τις λαμες, οντως εχω καψει αλλα και ΖΕΒΛΩΣΕΙ αρκετες για να ξερω :D

Δημοσ.

Δεν έχει τύχει ποτέ να δω σε κάποιο κατάστημα έτοιμη/συσκευασμένη της oregon, όλοι κουλούρα έχουν και πουλάνε με το μήκος/δόντια. 10€ κοστίζει η χύμα για το δικό μου που έχει βήμα 3/8 και μήκος λάμας 40cm.

Πάντως εφόσον καταναλώνεις μόνο 2-3 λάδι αλυσίδας το χρόνο και έχεις καταστρέψει πολλές λάμες, σίγουρα κάτι δεν κάνεις καλά :P

  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Σε ποια "απέξω" αναφέρεσαι?

Επί της ουσίας συμβαίνει το αντίθετο από ότι νομίζεις, το λάδι είναι πιο ρευστό όταν είναι κρύο και όχι όταν ζεσταίνεται. Το 10w-40 στις χαμηλές θερμοκρασίες είναι πιο λεπτόρευστο από οποιοδήποτε άλλο λάδι φτιαγμένο για αλυσίδες, δλδ το αντίθετο από αυτό που χρειάζεσαι, και σπατάλη κάνεις επειδή η αντλία παρέχει περισσότερο, και δεν λιπαίνει σωστά επειδή η αλυσίδα χρειάζεται πιο χοντρό.

Όσο για την οικονομία που νομίζεις πως κάνεις, έχεις σκεφτεί ποτέ τι γλιτώνεις στην τιμή αγοράς? Βάζεις το 10w-40 του lidl με κόστος περίπου 3,5€/L αντί 4€/L που κάνει πχ το oregon, δηλαδή μισό ευρώ το λίτρο, άρα 1-1,5€ το χρόνο... Που στο κάτω κάτω μπορείς να πάρεις το πεντάλιτρο oregon και να σου έρθει το ίδιο... Και όλα αυτά θα ίσχυαν μόνο στην περίπτωση που θα είχες την ίδια κατανάλωση, έλα όμως που για το λόγο που σου εξήγησα παραπάνω έχεις μεγαλύτερη κατανάλωση.

Όσο για την οικολογία, δεν στέκει το σκεπτικό σου. Με την ίδια λογική του ταξιτζή χαλάλι του επειδή υπάρχουν οι νταλίκες οι οποίες ρυπαίνουν περισσότερο, χαλάλι του και του νταλικέρη επειδή οι χαλυβουργίες ρυπαίνουν περισσότερο :P

15 ευρώ τα 5 λίτρα κάνει το 10/40 στο lidl σε προσφορά που το βάζει κάθε 1-2 μήνες.Δεν θα το πάρω όταν έχει 18. Άρα 3 ευρώ το λίτρο και δεν πληρώνω φίρμα στην oregon 3,5 και 4 το λίτρο. Και εγώ αυτό που λες είπα για τα υπόλοιπα.Το 10/40 είναι πιο λεπτόρευστο για αυτό το προτιμώ να λιπαίνεται περισσότερο η αλυσίδα από το άλλο που είναι πιο παχύρευστο.

Όσο για τη ρύπανση δεν γίνεται καύση να παραχθούν επικίνδυνες ουσίες άρα ή το ένα ή το άλλο την ίδια ρύπανση θα κάνουν.Οι αλυσίδες λιπαίνονται.

Τα απέξω γράμματα  που λέω είναι λόγια μάρκετινγκ που κάνουν όλες οι πολυεθνικές να σε δελεάσουν να αγοράσεις το προϊόν τους,όπως και η  oregon που είναι μία από αυτές.Και να ξέρεις ότι οι πολυεθνικές είναι αυτές  που ρυπαίνουν  περισσότερο τον πλανήτη με τις πλάτες των αφεντικών τους που δεν γουστάρουν μείωση ρύπων  (λέγε με Τράμπ).:P

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

άκυρο (αυτό που πήγα να γράψω, όχι κάποιο από τα παραπάνω posts :))

Επεξ/σία από haris_216
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

15 ευρώ τα 5 λίτρα κάνει το 10/40 στο lidl σε προσφορά που το βάζει κάθε 1-2 μήνες.Δεν θα το πάρω όταν έχει 18. Άρα 3 ευρώ το λίτρο και δεν πληρώνω φίρμα στην oregon 3,5 και 4 το λίτρο. Και εγώ αυτό που λες είπα για τα υπόλοιπα.Το 10/40 είναι πιο λεπτόρευστο για αυτό το προτιμώ να λιπαίνεται περισσότερο η αλυσίδα από το άλλο που είναι πιο παχύρευστο.

Όσο για τη ρύπανση δεν γίνεται καύση να παραχθούν επικίνδυνες ουσίες άρα ή το ένα ή το άλλο την ίδια ρύπανση θα κάνουν.Οι αλυσίδες λιπαίνονται.

Τα απέξω γράμματα  που λέω είναι λόγια μάρκετινγκ που κάνουν όλες οι πολυεθνικές να σε δελεάσουν να αγοράσεις το προϊόν τους,όπως και η  oregon που είναι μία από αυτές.Και να ξέρεις ότι οι πολυεθνικές είναι αυτές  που ρυπαίνουν  περισσότερο τον πλανήτη με τις πλάτες των αφεντικών τους που δεν γουστάρουν μείωση ρύπων  (λέγε με Τράμπ).:P

Παππού μπερδεύεσαι... αν θέλεις να συγκρίνεις τις τιμές ανά λίτρο δύο προϊόντων δεν συγκρίνεις ούτε διαφορετικές συσκευασίες(5 vs 1L) ούτε την τιμή προσφοράς του ενός με την κανονική τιμή του άλλου. Αν είναι έτσι, γιατί να μην συγκρίνουμε τη συσκευασία του 1 λίτρου 10w40(5€ περίπου) με τη συσκευασία 5 λίτρων του άλλου(18€)? Επίσης το έγραψα ξανά αλλά μάλλον δεν θέλεις να το καταλάβεις, το πιο λεπτό λάδι ΔΕΝ λιπαίνει καλύτερα, ΔΕΝ κάθεται στην αλυσίδα, φεύγει αμέσως. Βάζοντας πιο λεπτό λάδι έχεις και χειρότερη λίπανση, και μεγαλύτερη κατανάλωση, δεν έχεις κανένα κέρδος.

Όσο για τη ρύπανση, τα ημισυνθετικά λιπαντικά(όπως το συγκεκριμένο που βάζεις) έχουν ήδη επικίνδυνες ουσίες πριν καν χρησιμοποιηθούν, σε αντίθεση με όσα είναι φτιαγμένα για αλυσίδες που είναι πρωτογενή και δεν έχουν σχεδόν τίποτα. Οι οποίες(οι ουσίες των ημισυνθετικών ενοώ) μένουν και στα ξύλα που κόβεις και μετά καίς, και στην αυλή σου(ή όπου τα κόβεις).

Όσο για τα "απέξω γράμματα", εγώ κοιτάζω τι συνιστά ο κατασκευαστής του αλυσοπρίονου, ο οποίος τυγχάνει να συνιστά λάδι αλυσίδας και όχι μηχανόλαδο. Αν πιστεύεις ότι οι κατασκευαστές συνιστούν λιπαντικά με συγκεκριμένες προδιαγραφές μόνο και μόνο λόγω μάρκετινγκ, γιατί δεν βάζεις παντού(και στο αμάξι ακόμα) σπορέλαιο που είναι και πιο φτηνό? :) 

Τέλος το off topic από εμένα.

Δημοσ.

Για την αλυσίδα του αλυσοπρίονου, εγώ πηγαίνω σε ένα βενζινάδικο revoil που έχω κοντά μου και παίρνω το μπλε μπουκαλάκι της που κοστίζει 2,2€/ 1l. Μήπως να το ψάξεις καλύτερα papoys1;

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...