xgol Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Αμεσου 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Κάτοχος Honda Accord με υγραέριο εδω και 3 χρόνια με 140.000 χιλιόμετρα υγραερίου και σύνολο 400.000+ Το σημαντικότερο είναι η ρύθμιση στο δρόμο και η ενεργοποίηση ψεκασμού βενζίνης στο φορτίο ( σχεδόν με τέρμα το γκάζι ) και στις στροφές. Το έχει ενεργοποιήσει γνωρίζεις ; Όταν εννοείς ελέυθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι ; Υπ οψιν ρύθμιση βαλβίδων και έλεγχος διάκενων ανα 30.000 με κρύο εντελώς μοτέρ. Λογικά θα έχεις με κοκοράκια . Φίλτρα συστήματος υγραερίου αλλαγή καθε 20.000 Μπουζι εγω εβαζα NGK ( έκλεινα το διάκενο ) και αλλαγή κάθε 20.000 χιλιόμετρα Cng διπλάσιο κόστος εγκατάστασης , και βάρος . Προσωπικά θα έβαζα κάποιο σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού (Prins,/Vialle ) Αμεσου και εμμεσου ψεκασμου εχουν διαφορες? Υπαρχει καποιο λινκ για να μη σε κουραζω?
chsam Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, xgol είπε Αμεσου Αμεσου και εμμεσου ψεκασμου εχουν διαφορες? Υπαρχει καποιο λινκ για να μη σε κουραζω? Στο cng ειναι ακριβοτερη η εγκατασταση (400-600ευρω πιο πανω απο τα αντιστοιχα lpg), εχεις μικροτερη αυτονομια, ελαχιστα πρατηρια αλλα μεγαλυτερη οικονομια. Το αν βαλεις εμμεσου ή αμεσου (τα αμεσου ειναι 300-400ευρω ακριβοτερα) εξαρταται απο τον κινητηρα σου και αν αυτος ειναι εμμεσου ή αμεσου ψεκασμου. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από chsam 1 1
vectorone Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Κάτοχος Honda Accord με υγραέριο εδω και 3 χρόνια με 140.000 χιλιόμετρα υγραερίου και σύνολο 400.000+ Το σημαντικότερο είναι η ρύθμιση στο δρόμο και η ενεργοποίηση ψεκασμού βενζίνης στο φορτίο ( σχεδόν με τέρμα το γκάζι ) και στις στροφές. Το έχει ενεργοποιήσει γνωρίζεις ; Όταν εννοείς ελέυθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι ; Υπ οψιν ρύθμιση βαλβίδων και έλεγχος διάκενων ανα 30.000 με κρύο εντελώς μοτέρ. Λογικά θα έχεις με κοκοράκια . Φίλτρα συστήματος υγραερίου αλλαγή καθε 20.000 Μπουζι εγω εβαζα NGK ( έκλεινα το διάκενο ) και αλλαγή κάθε 20.000 χιλιόμετρα Cng διπλάσιο κόστος εγκατάστασης , και βάρος . Προσωπικά θα έβαζα κάποιο σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού (Prins,/Vialle ) Ναι ελευθερο φιλτρο πανελ στο φιλτροκουτι, το οποιο θα παρει δρομο στο σερβις με κανονικο γιατι θα φερω σωληνα απο το φιλτροκουτι μεχρι μπροστα-κατω για καλυτερη παροχη αερα. Για την ωρα εχω καταργησει ολη τη σωληνα και τον σιγαστηρα, εξαιτειας του προβληματος που ανεφερα στο πρωτο ποστ. Ρυθμιση βαλβιδων εκανα περυσι, ειχα κατα νου να το κανω καθε 2 χρονια (20.000χμ). Οταν ρωτησα το μαγαζι εαν ψεκαζει βενζινα μαζι με το αεριο, μου απαντησαν θετικα. Για το σερβις του υγραεριου, δεν εχω συμπληρωσει τα χιλιομετρα (βασικα επειδη δεν εκανα πολλα χιλιομετρα απο το Γεναρη του 18, ειμαι ακομα στα 8.500χμ) αλλα ελεγα μιας και περασε χρονος και κατι παραπανω να το εκανα. Να μην το κανω λες τωρα και να το αφησω μεχρι να πιασω πχ 13-15.000? Στο βιβλιο του υγραεριου γραφει καθε χρονο ή καθε 15.000, για να ισχυσει η εγγυηση, αλλα απο οτι διαβαζω και ακουω η εγγυηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι παπατζιλικια.
gbras Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 10 λεπτά πριν, chsam είπε Στο cng ειναι ακριβοτερη η εγκατασταση (400-600ευρω πιο πανω απο τα αντιστοιχα lpg), εχεις μικροτερη αυτονομια, ελαχιστα πρατηρια αλλα μεγαλυτερη οικονομια. Το αν βαλεις εμμεσου ή αμεσου (τα αμεσου ειναι 300-400ευρω ακριβοτερα) εξαρταται απο τον κινητηρα σου και αν αυτος ειναι εμμεσου ή αμεσου ψεκασμου. Μεγαλυτερη οικονομια υπο την προυποθεση οτι δεν βγαινεις παρα εξω. Αν ξεκινησεις ταξιδι και δεν εχει στη διαδρομη σου πρατηριο ( το πιο πιθανο) οχι μονο ειναι πιο ακριβο απο το υγρεριο αλλα εχει και απιστευτη ταλαιπωρια γιατι καθε λιγο θα πρεπει να σταματας να γεμιζεις το μικρο ντεποζιτο βενζινης.
chsam Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 1 λεπτό πριν, gbras είπε Μεγαλυτερη οικονομια υπο την προυποθεση οτι δεν βγαινεις παρα εξω. Αν ξεκινησεις ταξιδι και δεν εχει στη διαδρομη σου πρατηριο ( το πιο πιθανο) οχι μονο ειναι πιο ακριβο απο το υγρεριο αλλα εχει και απιστευτη ταλαιπωρια γιατι καθε λιγο θα πρεπει να σταματας να γεμιζεις το μικρο ντεποζιτο βενζινης. Στο cng ειναι ακριβοτερη η εγκατασταση (400-600ευρω πιο πανω απο τα αντιστοιχα lpg), εχεις μικροτερη αυτονομια, ελαχιστα πρατηρια αλλα μεγαλυτερη οικονομια.
terry308 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, gbras είπε αλλα εχει και απιστευτη ταλαιπωρια γιατι καθε λιγο θα πρεπει να σταματας να γεμιζεις το μικρο ντεποζιτο βενζινης. Μετατροπή θέλει να κάνει ο άνθρωπος , όχι να αγοράσει καινούργιο , το ντεπόζιτο της βενζίνης δεν βγαίνει .... 7 ώρες πριν, xgol είπε Υ.Γ. Εχω κοντα μου πρατηριο cng. Μηπως ειναι προτιμοτερο καποιο κιτ cng? Για εμένα ΝΑΙ ! Επεξ/σία 13 Μαΐου 2019 από terry308
meletis_m Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 2 ώρες πριν, vectorone είπε Ναι ελευθερο φιλτρο πανελ στο φιλτροκουτι, το οποιο θα παρει δρομο στο σερβις με κανονικο γιατι θα φερω σωληνα απο το φιλτροκουτι μεχρι μπροστα-κατω για καλυτερη παροχη αερα. Για την ωρα εχω καταργησει ολη τη σωληνα και τον σιγαστηρα, εξαιτειας του προβληματος που ανεφερα στο πρωτο ποστ. Ρυθμιση βαλβιδων εκανα περυσι, ειχα κατα νου να το κανω καθε 2 χρονια (20.000χμ). Οταν ρωτησα το μαγαζι εαν ψεκαζει βενζινα μαζι με το αεριο, μου απαντησαν θετικα. Για το σερβις του υγραεριου, δεν εχω συμπληρωσει τα χιλιομετρα (βασικα επειδη δεν εκανα πολλα χιλιομετρα απο το Γεναρη του 18, ειμαι ακομα στα 8.500χμ) αλλα ελεγα μιας και περασε χρονος και κατι παραπανω να το εκανα. Να μην το κανω λες τωρα και να το αφησω μεχρι να πιασω πχ 13-15.000? Στο βιβλιο του υγραεριου γραφει καθε χρονο ή καθε 15.000, για να ισχυσει η εγγυηση, αλλα απο οτι διαβαζω και ακουω η εγγυηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι παπατζιλικια. Στο πολυδιαφημιζόμενο κατάστημα το έβαλες. Ελπίζω να έχουν ασχοληθεί σωστά με τη ρύθμιση (δηλαδή να έχει βγεί στο δρόμο , και να μην έχουν έχουν κάνει τη τυπική ρύθμιση- αυτόματο καλιμπράρισμα στο ρελαντί) , και να το έχουν ρυθμίσει στο δρόμο. Οι απόψεις διίστανται για τούς συγκεκριμένους , και για το θέμα εγγύησης διάβασε τους όρους) Φίλτρα εγώ προσωπικά τα άλλαζα ανα 15000 , άλλες φορές έβρισκα ποσότητα λαδιού , άλλες όχι . Πάντως το σύστημα με σωστή ρύθμιση είναι καλό να γνωρίζεις.
vectorone Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Στο πολυδιαφημιζόμενο κατάστημα το έβαλες. Ελπίζω να έχουν ασχοληθεί σωστά με τη ρύθμιση (δηλαδή να έχει βγεί στο δρόμο , και να μην έχουν έχουν κάνει τη τυπική ρύθμιση- αυτόματο καλιμπράρισμα στο ρελαντί) , και να το έχουν ρυθμίσει στο δρόμο. Οι απόψεις διίστανται για τούς συγκεκριμένους , και για το θέμα εγγύησης διάβασε τους όρους) Φίλτρα εγώ προσωπικά τα άλλαζα ανα 15000 , άλλες φορές έβρισκα ποσότητα λαδιού , άλλες όχι . Πάντως το σύστημα με σωστή ρύθμιση είναι καλό να γνωρίζεις. Ναι, στο γνωστο μαγαζι το εβαλε ο προηγουμενος ιδιοκτητης. Στο πρωτο σερβις που εκανα , επειδη οι ωρες αναμονης ηταν τραγικες και ειχα παει για καφε εκει κοντα, γυρισα στο μαγαζι και πετυχα τον τεχνικο που εφευγε (μονος του βεβαια, με το λαπτοπ στο καθισμα του συνοδηγου) και γυρισε μετα απο 20 λεπτα περιπου. Το τι εκανε και τι ρυθμισε ειναι αγνωστο (το αμαξι το ειχα 1 μηνα εκεινη τη φαση και ακομα μαθαινα τα χουγια του, ωστε να μπορεσω να δω ουσιαστικες διαφορες) και στο φευγα τους ακουμπησα 95€ παρακαλω, για το σερβις. Τον Σεπτεμβρη 2018 ξαναπηγα γιατι ειχα υποψιες οτι καποιο μπεκ δεν δουλευει σωστα (ειχα σκορτσαρισματα στα χαμηλα και κυριως στο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου) και τους ειπα να τσεκαρουν πλην της λειτουργιας των μπεκ και την ρυθμιση. Δεν πηγαν βολτα το αμαξι ποτε, εκαναν ενα τυπικο ελεγχο μεσα στο γκαραζ τους και με εστειλαν στο καλο. Υστερα απο εκει εγω προληπτικα αλλαξα καπακι-ραουλο ντιστριμπιτερ γιατι φοραγε ακομα της μανας του (182.000χμ), μπουζι NGK ZFR6FGP (ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα ZFR5F-11 που ειναι τα μαμα), μπουζοκαλωδια NGK μπλε και πολλαπλασιαστη Hoffer. Το σκορτσαρισμα παραμενει (ασχετο βεβαια με το υγραεριο...μαλλον), αλλα και σε βενζινα και εχει μεινει να καθαρισω τη πεταλουδα που δεν εχει καθαριστει ποτε και να ρυθμισω/αλλαξω το TPS. Στο θεμα αεριο παντως, δεν εχω παραπονο ουτε στα ανοιγματα (μια πολυ ελαφρα διαφορα σε ανηφορες), ουτε στη καταναλωση γιατι ειναι ναι μεν παλιος κινητηρας αλλα οικονομικος απο τη φυση του. Οσον αφορα τη τελευταια σου προταση, πηγα στο αμαξι και εβγαλα φωτο την αρχικη αποδειξη που εγραφε τα εξης: STAG4 QBOX Basic VU / AC120E /ACW02, ετσι, για να εχουμε και τα στοιχεια του συστηματος. Μπας και εχεις να μου προτεινεις κανα συνεργειο να μπορεσω να παω, ωστε να τσεκαρουν το συστημα και να το ρυθμισουν οπως πρεπει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο? (οπως ειπα στο αρχικο ποστ, αν τιθεται θεμα διαφημισης σε δημοσιο ποστ, ριχτο μου σε pm) 1
meletis_m Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 Δημοσ. 13 Μαΐου 2019 1 ώρα πριν, vectorone είπε Ναι, στο γνωστο μαγαζι το εβαλε ο προηγουμενος ιδιοκτητης. Στο πρωτο σερβις που εκανα , επειδη οι ωρες αναμονης ηταν τραγικες και ειχα παει για καφε εκει κοντα, γυρισα στο μαγαζι και πετυχα τον τεχνικο που εφευγε (μονος του βεβαια, με το λαπτοπ στο καθισμα του συνοδηγου) και γυρισε μετα απο 20 λεπτα περιπου. Το τι εκανε και τι ρυθμισε ειναι αγνωστο (το αμαξι το ειχα 1 μηνα εκεινη τη φαση και ακομα μαθαινα τα χουγια του, ωστε να μπορεσω να δω ουσιαστικες διαφορες) και στο φευγα τους ακουμπησα 95€ παρακαλω, για το σερβις. Τον Σεπτεμβρη 2018 ξαναπηγα γιατι ειχα υποψιες οτι καποιο μπεκ δεν δουλευει σωστα (ειχα σκορτσαρισματα στα χαμηλα και κυριως στο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου) και τους ειπα να τσεκαρουν πλην της λειτουργιας των μπεκ και την ρυθμιση. Δεν πηγαν βολτα το αμαξι ποτε, εκαναν ενα τυπικο ελεγχο μεσα στο γκαραζ τους και με εστειλαν στο καλο. Υστερα απο εκει εγω προληπτικα αλλαξα καπακι-ραουλο ντιστριμπιτερ γιατι φοραγε ακομα της μανας του (182.000χμ), μπουζι NGK ZFR6FGP (ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα ZFR5F-11 που ειναι τα μαμα), μπουζοκαλωδια NGK μπλε και πολλαπλασιαστη Hoffer. Το σκορτσαρισμα παραμενει (ασχετο βεβαια με το υγραεριο...μαλλον), αλλα και σε βενζινα και εχει μεινει να καθαρισω τη πεταλουδα που δεν εχει καθαριστει ποτε και να ρυθμισω/αλλαξω το TPS. Στο θεμα αεριο παντως, δεν εχω παραπονο ουτε στα ανοιγματα (μια πολυ ελαφρα διαφορα σε ανηφορες), ουτε στη καταναλωση γιατι ειναι ναι μεν παλιος κινητηρας αλλα οικονομικος απο τη φυση του. Οσον αφορα τη τελευταια σου προταση, πηγα στο αμαξι και εβγαλα φωτο την αρχικη αποδειξη που εγραφε τα εξης: STAG4 QBOX Basic VU / AC120E /ACW02, ετσι, για να εχουμε και τα στοιχεια του συστηματος. Μπας και εχεις να μου προτεινεις κανα συνεργειο να μπορεσω να παω, ωστε να τσεκαρουν το συστημα και να το ρυθμισουν οπως πρεπει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο? (οπως ειπα στο αρχικο ποστ, αν τιθεται θεμα διαφημισης σε δημοσιο ποστ, ριχτο μου σε pm) Σου στέλνω μήνυμα, για περισσότερες λεπτομέρειες
ninjakos Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, το αμαξί δεν έχει κανένα πρόβλημα και σκεφτόμαστε να το μετατρέψουμε σε Αέριο LPG, Μου πρότεινε ένας τύπος στον Βόλο μετά από πολύ ψάξιμο για εγκαταστάτη Zavoli kit, έχωντας ήδη ψαχτεί λίγο και διαβάζοντας παλιότερα ποστς ότι βγάζαν θέματα με τις έδρες των βαλβιδών πολλά kits την πρηγούμενη δεκαετία, αλλά ο εγκαταστάτης με διαβεβαίωσε οτί πλέον δεν ύπαρχουν τέτοια θέματα. Κατά πόσο ισχύει αυτό ρε παιδιά, είναι safe να βάλω?
terry308 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 26 λεπτά πριν, ninjakos είπε Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, Προσωπικά θα κοιτούσα προς cng (Φυσικό αέριο) εγκατάσταση κι όχι υγραέριου, αν γίνονται και πολλά χλμ/έτος. Έχετε πρατήριο και έχει και Λάρισα /Λαμία Συνεργεία https://www.fisikon.gr/synergia/
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 37 λεπτά πριν, ninjakos είπε Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, το αμαξί δεν έχει κανένα πρόβλημα και σκεφτόμαστε να το μετατρέψουμε σε Αέριο LPG, Μου πρότεινε ένας τύπος στον Βόλο μετά από πολύ ψάξιμο για εγκαταστάτη Zavoli kit, έχωντας ήδη ψαχτεί λίγο και διαβάζοντας παλιότερα ποστς ότι βγάζαν θέματα με τις έδρες των βαλβιδών πολλά kits την πρηγούμενη δεκαετία, αλλά ο εγκαταστάτης με διαβεβαίωσε οτί πλέον δεν ύπαρχουν τέτοια θέματα. Κατά πόσο ισχύει αυτό ρε παιδιά, είναι safe να βάλω? Η εμπειρια σε μετατροπες σε φυσικο αεριο ειναι πολυ μικρη ακομα και φοβαμαι για τυχον προβλματα .Τα μαστορια δουλεια θελουν...Για υγραεριο υπαρχει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια και πολυ μεγαλυτερο δικτυο ανεφοδιασμου .
ninjakos Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 10 λεπτά πριν, terry308 είπε Προσωπικά θα κοιτούσα προς cng (Φυσικό αέριο) εγκατάσταση κι όχι υγραέριου, αν γίνονται και πολλά χλμ/έτος. Έχετε πρατήριο και έχει και Λάρισα /Λαμία Συνεργεία https://www.fisikon.gr/synergia/ Δεν ενδιαφέρομαι για φυσικό θα ήθελα άποψη μόνο για LPG
meletis_m Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 4 ώρες πριν, ninjakos είπε Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, το αμαξί δεν έχει κανένα πρόβλημα και σκεφτόμαστε να το μετατρέψουμε σε Αέριο LPG, Μου πρότεινε ένας τύπος στον Βόλο μετά από πολύ ψάξιμο για εγκαταστάτη Zavoli kit, έχωντας ήδη ψαχτεί λίγο και διαβάζοντας παλιότερα ποστς ότι βγάζαν θέματα με τις έδρες των βαλβιδών πολλά kits την πρηγούμενη δεκαετία, αλλά ο εγκαταστάτης με διαβεβαίωσε οτί πλέον δεν ύπαρχουν τέτοια θέματα. Κατά πόσο ισχύει αυτό ρε παιδιά, είναι safe να βάλω? Στο συγκεκριμένο να φοβάσαι τη αντλία βενζίνης (γνωστός με Maverick - χωρίς γκάζι έχει αλλάξει 2 φορές) και έχω διαβάσει ότι βγάζει και το ταμπλό του πρόβλημα. Τώρα όσο αφορά το υγραέριο δες σύστημα που να υποστηρίζει μπεκ τύπου βενζίνης .( γραμμικός ψεκασμός) Το αμάξι εφόσον ρυθμιστεί σωστά και πηγαίνει όπως στη βενζίνη , θα σου βγάλει αρκετά χιλιόμετρα. Επιπλέον να σου ενεργοποιηθει και η αυτολιπανση με μικροψεκασμους βενζίνης αναλόγως τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα. Κοίταξε για Πολωνικά συστήματα , εννοείται με obd υποστήριξη.
ninjakos Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 Δημοσ. 21 Μαΐου 2019 2 λεπτά πριν, meletis_m είπε Στο συγκεκριμένο να φοβάσαι τη αντλία βενζίνης (γνωστός με Maverick - χωρίς γκάζι έχει αλλάξει 2 φορές) και έχω διαβάσει ότι βγάζει και το ταμπλό του πρόβλημα. Τώρα όσο αφορά το υγραέριο δες σύστημα που να υποστηρίζει μπεκ τύπου βενζίνης .( γραμμικός ψεκασμός) Το αμάξι εφόσον ρυθμιστεί σωστά και πηγαίνει όπως στη βενζίνη , θα σου βγάλει αρκετά χιλιόμετρα. Επιπλέον να σου ενεργοποιηθει και η αυτολιπανση με μικροψεκασμους βενζίνης αναλόγως τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα. Κοίταξε για Πολωνικά συστήματα , εννοείται με obd υποστήριξη. Μου έγινε πρόταση για Zavoli αλλά απότι κατάλαβα δεν παίζει τόσο ρόλο το σύστημα αλλά ο εγκαταστάτης, μένω Λαμία μου έγινε πρόταση για τον Κώστα Βατσο στον Βόλο και το LPGas στην Αθήνα, αυτό που ψάχνω βασικά μετά από πολύ ψάξιμο είναι κάποιον που θα ξέρω ότι θα κάνει σωστή χαρτογράφηση και θα το βγάλει στον δρόμο κατά την εγκατάσταση των εγκεφάλων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα