Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, vectorone είπε

Κατοχος Civic EJ6 (coupe) 1998. D16Υ7 κινητηρας, μονο εξατμιση απο καταλυτη μεχρι πισω και ελευθερο φιλτρο. Μπουζι αλλαξα σε πλατινες (τα βρηκα σε καλη τιμη μαζι με σετ μπλε μπουζοκαλωδια NGK), αλλα με βαση αρκετα ξενα forum και 2 μαστορια που ξερω (αλλα που δυστυχως δεν φτιαχνουν Stag), θα μπορουσα να αφησω πανω τα μαμα μπουζι και απλα να τα αλλαζω πιο συχνα απο οτι προβλεπεται.
Στο οχημα, μπηκε συστημα Stag (δεν εχω ευκαιρο το μοντελο, μπορω να το δω αυριο καποια στιγμη αν ενδιαφερεται καποιος) σε γνωστο καταστημα της υγραεριοκινησης, απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη. Σε γενικες γραμμες, η εγκατασταση ειναι ΟΚ, με το σημειο πληρωσης διπλα στο της βενζινης (δεν εχει τρυπα στο προφυλακτηρα δηλαδη), σωληνωσεις οκ, με 2 αρνητικα: η καλωδιωση δεν φαινεται και πολυ "σοϊ" και το μεγαλυτερο σφαλμα της εγκαταστασης, το οποιο εαν ημουν εγω ο αρχικος πελατης δεν υπηρχε περιπτωση να γινει (μαλλον ο προηγουμενος ιδιοκτητης ηταν στον κοσμο του), ειναι η εγκατασταση του εγκεφαλου του αεριου. Τον εχουν εγκαταστησει στο φτερο, μπροστα ακριβως απο τη σωληνα της εισαγωγης αερα, με αποτελεσμα να εμποδιζει την ηδη δυσκολη ληψη αερα. Επισης, μια φορα μου ετυχε, που δεν διαβαζε σωστα τη σταθμη, πηγα στον εγκαταστατη και το σενιαρε.
Με γεματη δεξαμενη (36 λιτρα περιπου) βγαζω 350-360χμ εντος πολεως, με νορμαλ και οχι συντηρητικη οδηγηση. Με πολυ συντηρητικη οδηγηση εχω δει και 410χμ. αυτο βεβαια πριν το πρωτο σερβις, οπου κατι πειραξαν στις ρυθμισεις των μειγματων μαλλον και εχει ελαφρως ανεβασμενη καταναλωση (της ταξεως των -10/15χμ ανα ρεζερβουαρ). Μεγαλη υποθεση για την τσεπη το υγραεριο, αλλα εαν (φτου-φτου) παθει κατι το μοτερ και παω σε μετατροπη Β16/18 δεν προκειται να σκασω 600-700€ για καινουργιο συστημα...
Φιλος με βελτιωμενο Octavia GT 193, με 245 αλογα τροχο, εβαλε BRC πριν εναν χρονο καπου στο Χαϊδαρι και περαν κατι μικρορυθμισεων που χρειαστηκαν να γινουν μετα την εγκατασταση, κυκλοφορει αφοβα και μεχρι στιγμης απροβληματιστα. Βεβαια οτι και αν του προκυψει, θα φανει μακροπροθεσμα... Εμενα το συστημα ειναι πανω απο τα τελη του 2016.

Για το καταστημα που εγινε η τοποθετηση, θα μπορουσα να συνταξω ξεχωριστη εκθεση, αλλα δεν θελω να επεκταθω δημοσια γιατι δεν κερδιζει κανεις κατι. Θα πω απλα οτι, δυστυχως μαλλον λογω της εποχης και της πιεσης στον εργατικο τομεα, υπαλληλοι, υπαλληλοι-μαστορες και τεχνικοι βλεπουν τον πελατη του οποιου το αυτοκινητο φτιαχνουν, σαν πορτοφολι και τιποτα αλλο. Και να το κανεις αυτο, οκ το καταλαβαινω, αλλα τουλαχιστον τα λεφτα που πληρωνεσαι να ανταποκρινονται στις υπηρεσιες που παρεχεις...
Τελως παντων, επειδη πλησιαζει το σερβις και περαν της παραπανω παραγραφου, το συνεργειο αυτο βρισκεται στα 40χμ απο το σπιτι μου (πηγαινε-ελα), ειμαι σε αναζητηση καποιου συνεργειου το οποιο διαθετει τα απαραιτητα εργαλεια για την διαγνωση και ρυθμιση των συστηματων Stag, κατα προτιμηση εντος Πειραιως και γυρω περιοχων. Αν κανεις σας εχει κατι στα υποψιν, αλλα ακομα και ας μην ειναι διπλα μου, ας κανει ενα ποστ και εαν θεωρειται διαφημιση να γινει δημοσια, ας μου στειλει ενα pm. Προβλημα με την εγκατασταση, σαν εγκατασταση δεν νοειται. Αλλα ολη η μαγεια ειναι η ρυθμιση. Αν καποιος λοιπον εχει καποιο μαγαζι ή καποιο μαστορα στα υποψιν, ριχτε μια φωνη.

Κάτοχος Honda Accord  με υγραέριο εδω και 3 χρόνια με 140.000 χιλιόμετρα υγραερίου και σύνολο 400.000+

Το σημαντικότερο είναι η ρύθμιση στο δρόμο και η ενεργοποίηση ψεκασμού βενζίνης στο φορτίο ( σχεδόν με τέρμα το γκάζι ) και στις στροφές.

Το έχει ενεργοποιήσει γνωρίζεις ;

Όταν εννοείς ελέυθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι ;

Υπ οψιν ρύθμιση βαλβίδων και έλεγχος διάκενων ανα 30.000 με κρύο εντελώς μοτέρ. Λογικά θα έχεις με κοκοράκια .

Φίλτρα συστήματος υγραερίου αλλαγή καθε 20.000

Μπουζι εγω εβαζα NGK ( έκλεινα το διάκενο ) και αλλαγή κάθε 20.000 χιλιόμετρα

3 ώρες πριν, xgol είπε

Σε merc kompressor c200 εχει βάλει καποιος καποιο κιτ? Προτείνετε καποια μαρκα ως πιο αξιόπιστη? 

Υ.Γ. Εχω κοντα μου πρατηριο cng. Μηπως ειναι προτιμοτερο καποιο κιτ cng?

Cng διπλάσιο κόστος εγκατάστασης , και βάρος .

Προσωπικά θα έβαζα κάποιο σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού (Prins,/Vialle )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αμεσου

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Κάτοχος Honda Accord  με υγραέριο εδω και 3 χρόνια με 140.000 χιλιόμετρα υγραερίου και σύνολο 400.000+

Το σημαντικότερο είναι η ρύθμιση στο δρόμο και η ενεργοποίηση ψεκασμού βενζίνης στο φορτίο ( σχεδόν με τέρμα το γκάζι ) και στις στροφές.

Το έχει ενεργοποιήσει γνωρίζεις ;

Όταν εννοείς ελέυθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι ;

Υπ οψιν ρύθμιση βαλβίδων και έλεγχος διάκενων ανα 30.000 με κρύο εντελώς μοτέρ. Λογικά θα έχεις με κοκοράκια .

Φίλτρα συστήματος υγραερίου αλλαγή καθε 20.000

Μπουζι εγω εβαζα NGK ( έκλεινα το διάκενο ) και αλλαγή κάθε 20.000 χιλιόμετρα

Cng διπλάσιο κόστος εγκατάστασης , και βάρος .

Προσωπικά θα έβαζα κάποιο σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού (Prins,/Vialle )

Αμεσου και εμμεσου ψεκασμου εχουν διαφορες? Υπαρχει καποιο λινκ για να μη σε κουραζω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, xgol είπε

Αμεσου

Αμεσου και εμμεσου ψεκασμου εχουν διαφορες? Υπαρχει καποιο λινκ για να μη σε κουραζω?

Στο cng ειναι ακριβοτερη η εγκατασταση (400-600ευρω πιο πανω απο τα αντιστοιχα lpg), εχεις μικροτερη αυτονομια, ελαχιστα πρατηρια αλλα μεγαλυτερη οικονομια.

Το αν βαλεις εμμεσου ή αμεσου (τα αμεσου ειναι 300-400ευρω ακριβοτερα) εξαρταται απο τον κινητηρα σου και αν αυτος ειναι εμμεσου ή αμεσου ψεκασμου.

Επεξ/σία από chsam
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Κάτοχος Honda Accord  με υγραέριο εδω και 3 χρόνια με 140.000 χιλιόμετρα υγραερίου και σύνολο 400.000+

Το σημαντικότερο είναι η ρύθμιση στο δρόμο και η ενεργοποίηση ψεκασμού βενζίνης στο φορτίο ( σχεδόν με τέρμα το γκάζι ) και στις στροφές.

Το έχει ενεργοποιήσει γνωρίζεις ;

Όταν εννοείς ελέυθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκούτι ;

Υπ οψιν ρύθμιση βαλβίδων και έλεγχος διάκενων ανα 30.000 με κρύο εντελώς μοτέρ. Λογικά θα έχεις με κοκοράκια .

Φίλτρα συστήματος υγραερίου αλλαγή καθε 20.000

Μπουζι εγω εβαζα NGK ( έκλεινα το διάκενο ) και αλλαγή κάθε 20.000 χιλιόμετρα

Cng διπλάσιο κόστος εγκατάστασης , και βάρος .

Προσωπικά θα έβαζα κάποιο σύστημα υγραερίου άμεσου ψεκασμού (Prins,/Vialle )

Ναι ελευθερο φιλτρο πανελ στο φιλτροκουτι, το οποιο θα παρει δρομο στο σερβις με κανονικο γιατι θα φερω σωληνα απο το φιλτροκουτι μεχρι μπροστα-κατω για καλυτερη παροχη αερα. Για την ωρα εχω καταργησει ολη τη σωληνα και τον σιγαστηρα, εξαιτειας του προβληματος που ανεφερα στο πρωτο ποστ. Ρυθμιση βαλβιδων εκανα περυσι, ειχα κατα νου να το κανω καθε 2 χρονια (20.000χμ). Οταν ρωτησα το μαγαζι εαν ψεκαζει βενζινα μαζι με το αεριο, μου απαντησαν θετικα. Για το σερβις του υγραεριου, δεν εχω συμπληρωσει τα χιλιομετρα (βασικα επειδη δεν εκανα πολλα χιλιομετρα απο το Γεναρη του 18, ειμαι ακομα στα 8.500χμ) αλλα ελεγα μιας και περασε χρονος και κατι παραπανω να το εκανα. Να μην το κανω λες τωρα και να το αφησω μεχρι να πιασω πχ 13-15.000? Στο βιβλιο του υγραεριου γραφει καθε χρονο ή καθε 15.000, για να ισχυσει η εγγυηση, αλλα απο οτι διαβαζω και ακουω η εγγυηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι παπατζιλικια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, chsam είπε

Στο cng ειναι ακριβοτερη η εγκατασταση (400-600ευρω πιο πανω απο τα αντιστοιχα lpg), εχεις μικροτερη αυτονομια, ελαχιστα πρατηρια αλλα μεγαλυτερη οικονομια.

Το αν βαλεις εμμεσου ή αμεσου (τα αμεσου ειναι 300-400ευρω ακριβοτερα) εξαρταται απο τον κινητηρα σου και αν αυτος ειναι εμμεσου ή αμεσου ψεκασμου.

Μεγαλυτερη οικονομια υπο την προυποθεση οτι δεν βγαινεις παρα εξω. Αν ξεκινησεις ταξιδι και δεν εχει στη διαδρομη σου πρατηριο ( το πιο πιθανο) οχι μονο ειναι πιο ακριβο απο το υγρεριο αλλα εχει και απιστευτη ταλαιπωρια γιατι καθε λιγο θα πρεπει να σταματας να γεμιζεις το μικρο ντεποζιτο βενζινης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, gbras είπε

Μεγαλυτερη οικονομια υπο την προυποθεση οτι δεν βγαινεις παρα εξω. Αν ξεκινησεις ταξιδι και δεν εχει στη διαδρομη σου πρατηριο ( το πιο πιθανο) οχι μονο ειναι πιο ακριβο απο το υγρεριο αλλα εχει και απιστευτη ταλαιπωρια γιατι καθε λιγο θα πρεπει να σταματας να γεμιζεις το μικρο ντεποζιτο βενζινης.

Στο cng ειναι ακριβοτερη η εγκατασταση (400-600ευρω πιο πανω απο τα αντιστοιχα lpg), εχεις μικροτερη αυτονομια, ελαχιστα πρατηρια αλλα μεγαλυτερη οικονομια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, gbras είπε

 αλλα εχει και απιστευτη ταλαιπωρια γιατι καθε λιγο θα πρεπει να σταματας να γεμιζεις το μικρο ντεποζιτο βενζινης.

Μετατροπή θέλει να κάνει ο άνθρωπος , όχι να αγοράσει καινούργιο , το ντεπόζιτο της βενζίνης δεν βγαίνει ....

7 ώρες πριν, xgol είπε

Υ.Γ. Εχω κοντα μου πρατηριο cng. Μηπως ειναι προτιμοτερο καποιο κιτ cng?

Για εμένα ΝΑΙ !

Επεξ/σία από terry308
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, vectorone είπε

Ναι ελευθερο φιλτρο πανελ στο φιλτροκουτι, το οποιο θα παρει δρομο στο σερβις με κανονικο γιατι θα φερω σωληνα απο το φιλτροκουτι μεχρι μπροστα-κατω για καλυτερη παροχη αερα. Για την ωρα εχω καταργησει ολη τη σωληνα και τον σιγαστηρα, εξαιτειας του προβληματος που ανεφερα στο πρωτο ποστ. Ρυθμιση βαλβιδων εκανα περυσι, ειχα κατα νου να το κανω καθε 2 χρονια (20.000χμ). Οταν ρωτησα το μαγαζι εαν ψεκαζει βενζινα μαζι με το αεριο, μου απαντησαν θετικα. Για το σερβις του υγραεριου, δεν εχω συμπληρωσει τα χιλιομετρα (βασικα επειδη δεν εκανα πολλα χιλιομετρα απο το Γεναρη του 18, ειμαι ακομα στα 8.500χμ) αλλα ελεγα μιας και περασε χρονος και κατι παραπανω να το εκανα. Να μην το κανω λες τωρα και να το αφησω μεχρι να πιασω πχ 13-15.000? Στο βιβλιο του υγραεριου γραφει καθε χρονο ή καθε 15.000, για να ισχυσει η εγγυηση, αλλα απο οτι διαβαζω και ακουω η εγγυηση του συγκεκριμενου μαγαζιου ειναι παπατζιλικια.

Στο πολυδιαφημιζόμενο κατάστημα το έβαλες.

Ελπίζω να έχουν ασχοληθεί σωστά με τη ρύθμιση (δηλαδή να έχει βγεί στο δρόμο , και να μην έχουν έχουν κάνει τη τυπική ρύθμιση- αυτόματο καλιμπράρισμα στο ρελαντί)   , και να το έχουν ρυθμίσει στο δρόμο.

Οι απόψεις διίστανται για τούς συγκεκριμένους , και για το θέμα εγγύησης διάβασε τους όρους)

Φίλτρα εγώ προσωπικά τα άλλαζα ανα 15000 , άλλες φορές έβρισκα ποσότητα λαδιού , άλλες όχι .

Πάντως το σύστημα με σωστή ρύθμιση είναι καλό να γνωρίζεις.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Στο πολυδιαφημιζόμενο κατάστημα το έβαλες.

Ελπίζω να έχουν ασχοληθεί σωστά με τη ρύθμιση (δηλαδή να έχει βγεί στο δρόμο , και να μην έχουν έχουν κάνει τη τυπική ρύθμιση- αυτόματο καλιμπράρισμα στο ρελαντί)   , και να το έχουν ρυθμίσει στο δρόμο.

Οι απόψεις διίστανται για τούς συγκεκριμένους , και για το θέμα εγγύησης διάβασε τους όρους)

Φίλτρα εγώ προσωπικά τα άλλαζα ανα 15000 , άλλες φορές έβρισκα ποσότητα λαδιού , άλλες όχι .

Πάντως το σύστημα με σωστή ρύθμιση είναι καλό να γνωρίζεις.

Ναι, στο γνωστο μαγαζι το εβαλε ο προηγουμενος ιδιοκτητης.
Στο πρωτο σερβις που εκανα , επειδη οι ωρες αναμονης ηταν τραγικες και ειχα παει για καφε εκει κοντα, γυρισα στο μαγαζι και πετυχα τον τεχνικο που εφευγε (μονος του βεβαια, με το λαπτοπ στο καθισμα του συνοδηγου) και γυρισε μετα απο 20 λεπτα περιπου. Το τι εκανε και τι ρυθμισε ειναι αγνωστο (το αμαξι το ειχα 1 μηνα εκεινη τη φαση και ακομα μαθαινα τα χουγια του, ωστε να μπορεσω να δω ουσιαστικες διαφορες) και στο φευγα τους ακουμπησα 95€ παρακαλω, για το σερβις. Τον Σεπτεμβρη 2018 ξαναπηγα γιατι ειχα υποψιες οτι καποιο μπεκ δεν δουλευει σωστα (ειχα σκορτσαρισματα στα χαμηλα και κυριως στο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου) και τους ειπα να τσεκαρουν πλην της λειτουργιας των μπεκ και την ρυθμιση. Δεν πηγαν βολτα το αμαξι ποτε, εκαναν ενα τυπικο ελεγχο μεσα στο γκαραζ τους και με εστειλαν στο καλο. Υστερα απο εκει εγω προληπτικα αλλαξα καπακι-ραουλο ντιστριμπιτερ γιατι φοραγε ακομα της μανας του (182.000χμ), μπουζι NGK ZFR6FGP (ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα ZFR5F-11 που ειναι τα μαμα), μπουζοκαλωδια NGK μπλε και πολλαπλασιαστη Hoffer. Το σκορτσαρισμα παραμενει (ασχετο βεβαια με το υγραεριο...μαλλον), αλλα και σε βενζινα και εχει μεινει να καθαρισω τη πεταλουδα που δεν εχει καθαριστει ποτε και να ρυθμισω/αλλαξω το TPS. Στο θεμα αεριο παντως, δεν εχω παραπονο ουτε στα ανοιγματα (μια πολυ ελαφρα διαφορα σε ανηφορες), ουτε στη καταναλωση γιατι ειναι ναι μεν παλιος κινητηρας αλλα οικονομικος απο τη φυση του.

Οσον αφορα τη τελευταια σου προταση, πηγα στο αμαξι και εβγαλα φωτο την αρχικη αποδειξη που εγραφε τα εξης: STAG4 QBOX Basic VU / AC120E /ACW02, ετσι, για να εχουμε και τα στοιχεια του συστηματος.
Μπας και εχεις να μου προτεινεις κανα συνεργειο να μπορεσω να παω, ωστε να τσεκαρουν το συστημα και να το ρυθμισουν οπως πρεπει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο? (οπως ειπα στο αρχικο ποστ, αν τιθεται θεμα διαφημισης σε δημοσιο ποστ, ριχτο μου σε pm)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, vectorone είπε

Ναι, στο γνωστο μαγαζι το εβαλε ο προηγουμενος ιδιοκτητης.
Στο πρωτο σερβις που εκανα , επειδη οι ωρες αναμονης ηταν τραγικες και ειχα παει για καφε εκει κοντα, γυρισα στο μαγαζι και πετυχα τον τεχνικο που εφευγε (μονος του βεβαια, με το λαπτοπ στο καθισμα του συνοδηγου) και γυρισε μετα απο 20 λεπτα περιπου. Το τι εκανε και τι ρυθμισε ειναι αγνωστο (το αμαξι το ειχα 1 μηνα εκεινη τη φαση και ακομα μαθαινα τα χουγια του, ωστε να μπορεσω να δω ουσιαστικες διαφορες) και στο φευγα τους ακουμπησα 95€ παρακαλω, για το σερβις. Τον Σεπτεμβρη 2018 ξαναπηγα γιατι ειχα υποψιες οτι καποιο μπεκ δεν δουλευει σωστα (ειχα σκορτσαρισματα στα χαμηλα και κυριως στο αποτομα ανοιγμα του γκαζιου) και τους ειπα να τσεκαρουν πλην της λειτουργιας των μπεκ και την ρυθμιση. Δεν πηγαν βολτα το αμαξι ποτε, εκαναν ενα τυπικο ελεγχο μεσα στο γκαραζ τους και με εστειλαν στο καλο. Υστερα απο εκει εγω προληπτικα αλλαξα καπακι-ραουλο ντιστριμπιτερ γιατι φοραγε ακομα της μανας του (182.000χμ), μπουζι NGK ZFR6FGP (ενα βαθμο πιο ψυχρα απο τα ZFR5F-11 που ειναι τα μαμα), μπουζοκαλωδια NGK μπλε και πολλαπλασιαστη Hoffer. Το σκορτσαρισμα παραμενει (ασχετο βεβαια με το υγραεριο...μαλλον), αλλα και σε βενζινα και εχει μεινει να καθαρισω τη πεταλουδα που δεν εχει καθαριστει ποτε και να ρυθμισω/αλλαξω το TPS. Στο θεμα αεριο παντως, δεν εχω παραπονο ουτε στα ανοιγματα (μια πολυ ελαφρα διαφορα σε ανηφορες), ουτε στη καταναλωση γιατι ειναι ναι μεν παλιος κινητηρας αλλα οικονομικος απο τη φυση του.

Οσον αφορα τη τελευταια σου προταση, πηγα στο αμαξι και εβγαλα φωτο την αρχικη αποδειξη που εγραφε τα εξης: STAG4 QBOX Basic VU / AC120E /ACW02, ετσι, για να εχουμε και τα στοιχεια του συστηματος.
Μπας και εχεις να μου προτεινεις κανα συνεργειο να μπορεσω να παω, ωστε να τσεκαρουν το συστημα και να το ρυθμισουν οπως πρεπει για να εχω το κεφαλι μου ησυχο? (οπως ειπα στο αρχικο ποστ, αν τιθεται θεμα διαφημισης σε δημοσιο ποστ, ριχτο μου σε pm)

Σου στέλνω μήνυμα, για περισσότερες λεπτομέρειες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, το αμαξί δεν έχει κανένα πρόβλημα και σκεφτόμαστε να το μετατρέψουμε σε Αέριο LPG, Μου πρότεινε ένας τύπος στον Βόλο μετά από πολύ ψάξιμο για εγκαταστάτη Zavoli kit, έχωντας ήδη ψαχτεί λίγο και διαβάζοντας παλιότερα ποστς ότι βγάζαν θέματα με τις έδρες των βαλβιδών πολλά kits την πρηγούμενη δεκαετία, αλλά ο εγκαταστάτης με διαβεβαίωσε οτί πλέον δεν ύπαρχουν τέτοια θέματα.

 

 

Κατά πόσο ισχύει αυτό ρε παιδιά, είναι safe να βάλω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, ninjakos είπε

Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, 

Προσωπικά θα κοιτούσα προς cng (Φυσικό αέριο) εγκατάσταση κι όχι υγραέριου, αν γίνονται και πολλά χλμ/έτος. 

Έχετε πρατήριο και έχει και Λάρισα /Λαμία 

Συνεργεία 

https://www.fisikon.gr/synergia/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, ninjakos είπε

Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, το αμαξί δεν έχει κανένα πρόβλημα και σκεφτόμαστε να το μετατρέψουμε σε Αέριο LPG, Μου πρότεινε ένας τύπος στον Βόλο μετά από πολύ ψάξιμο για εγκαταστάτη Zavoli kit, έχωντας ήδη ψαχτεί λίγο και διαβάζοντας παλιότερα ποστς ότι βγάζαν θέματα με τις έδρες των βαλβιδών πολλά kits την πρηγούμενη δεκαετία, αλλά ο εγκαταστάτης με διαβεβαίωσε οτί πλέον δεν ύπαρχουν τέτοια θέματα.

Κατά πόσο ισχύει αυτό ρε παιδιά, είναι safe να βάλω?

Η εμπειρια σε μετατροπες σε φυσικο αεριο ειναι πολυ μικρη ακομα και φοβαμαι για τυχον προβλματα .Τα μαστορια δουλεια θελουν...Για υγραεριο υπαρχει πολυ μεγαλυτερη εμπειρια  και πολυ μεγαλυτερο δικτυο ανεφοδιασμου .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, terry308 είπε

Προσωπικά θα κοιτούσα προς cng (Φυσικό αέριο) εγκατάσταση κι όχι υγραέριου, αν γίνονται και πολλά χλμ/έτος. 

Έχετε πρατήριο και έχει και Λάρισα /Λαμία 

Συνεργεία 

https://www.fisikon.gr/synergia/

Δεν ενδιαφέρομαι για φυσικό θα ήθελα άποψη μόνο για LPG

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ninjakos είπε

Γεια σας παιδιά αποφασίσαμε να πάρουμε κάτι πιο οικονομικό με τον πατέρα μου, και βρήκαμε ένα Frod focus 2005 1.6 Ti-VCT Duratec με 60.000κμ κοψοχρονιά λόγο ανάγκης, το αμαξί δεν έχει κανένα πρόβλημα και σκεφτόμαστε να το μετατρέψουμε σε Αέριο LPG, Μου πρότεινε ένας τύπος στον Βόλο μετά από πολύ ψάξιμο για εγκαταστάτη Zavoli kit, έχωντας ήδη ψαχτεί λίγο και διαβάζοντας παλιότερα ποστς ότι βγάζαν θέματα με τις έδρες των βαλβιδών πολλά kits την πρηγούμενη δεκαετία, αλλά ο εγκαταστάτης με διαβεβαίωσε οτί πλέον δεν ύπαρχουν τέτοια θέματα.

Κατά πόσο ισχύει αυτό ρε παιδιά, είναι safe να βάλω?

Στο συγκεκριμένο να φοβάσαι τη αντλία βενζίνης (γνωστός με Maverick - χωρίς γκάζι έχει αλλάξει 2 φορές) και έχω διαβάσει ότι βγάζει και το ταμπλό του πρόβλημα.

Τώρα όσο αφορά το υγραέριο δες σύστημα που να υποστηρίζει μπεκ τύπου βενζίνης .( γραμμικός ψεκασμός)

Το αμάξι εφόσον ρυθμιστεί σωστά και πηγαίνει όπως στη βενζίνη , θα σου βγάλει αρκετά χιλιόμετρα.

Επιπλέον να σου ενεργοποιηθει και η αυτολιπανση με μικροψεκασμους βενζίνης αναλόγως τις στροφές και το φορτίο του κινητήρα.

Κοίταξε για Πολωνικά συστήματα , εννοείται με obd υποστήριξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...