Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, daPro είπε

Η εγκατάσταση πάει κάνα χιλιάρικο και ελπίζεις να δουλέψει σωστά..

αν είναι να ελπίζεις ,δεν την κάνεις καν . Θέλει κάποια βασικά πράγματα να ξέρεις και φυσικά δεν πας τυχαία σε εγκαταστάτη

το χιλιάρικο δεν είναι τίποτα στην απόσβεση . (συνήθως πιο χαμηλά είναι)

Τώρα αν κάποιον δεν τον καίνε ~500€/έτος (ανάλογα βέβαια και τα χλμ που κάνει) ,δεν ασχολείται καθόλου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, daPro είπε

Η εγκατάσταση πάει κάνα χιλιάρικο και ελπίζεις να δουλέψει σωστά..

Πλεον έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο με τους εγκαταστάτες , δε είναι όπως στη αρχή το 2010 . Εάν το αμάξι δουλεύει σωστά και ρυθμιστεί σωστά δεν έχεις θέματα .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, daPro είπε

Η εγκατάσταση πάει κάνα χιλιάρικο και ελπίζεις να δουλέψει σωστά..

Πήρα πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο με αέριο και ήδη έχω δει μεγάλη διαφορά.

Το πιθανότερο είναι ότι θα κάνω μετατροπή και στο άλλο που έχω, εκτός αν το δώσω ή το κινώ πολύ λίγο που είναι δύσκολο.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, zio10 είπε

Πήρα πρόσφατα ένα μεταχειρισμένο με αέριο και ήδη έχω δει μεγάλη διαφορά.

Το πιθανότερο είναι ότι θα κάνω μετατροπή και στο άλλο που έχω, εκτός αν το δώσω ή το κινώ πολύ λίγο που είναι δύσκολο.

Κράτησε το πρώτα κανά χρόνο να δεις τα χουια του υγραερίου-και μένα μεταχειρισμένο μου εβγαλε τα θέματά του- και μετά γυρίζεις και το άλλο.

Υ.Γ. Χωρίς αυτό δεν θα μπορούσα να το κινώ τόση βενζίνη που καίει συν ότι δεν έχω ελαφρύ πόδι αλλά και με το αέριο δεν είναι όλα ρόδινα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, atrigane είπε

Κράτησε το πρώτα κανά χρόνο να δεις τα χουια του υγραερίου-και μένα μεταχειρισμένο μου εβγαλε τα θέματά του- και μετά γυρίζεις και το άλλο.

Υ.Γ. Χωρίς αυτό δεν θα μπορούσα να το κινώ τόση βενζίνη που καίει συν ότι δεν έχω ελαφρύ πόδι αλλά και με το αέριο δεν είναι όλα ρόδινα.

Τα προβλήματα που σου έβγαλε ευθύνονται λόγω του υγραερίου ; Τι ακριβώς προβλήματα σου έβγαλε ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, meletis_m είπε

Τα προβλήματα που σου έβγαλε ευθύνονται λόγω του υγραερίου ; Τι ακριβώς προβλήματα σου έβγαλε ; 

Έπρεπε να αλλάξουμε το πνεύμονα γιατί ήταν οριακά για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου και στα πολλά χιλιόμετρα/ώρα το καλοκαίρι όταν ζεσταινόταν το αμάξι έκανε διακοπές. Όταν το γύριζα σε βενζίνη δούλευε κανονικά. 

Το θέμα είναι ότι εκτός από το τελικό κόστος του πνεύμονα, ταλαιπωρήθηκα γιατί πήγα σε 3 για να βρουν τι φταίει και οι 2 πρώτοι όλο και κάτι άλλαζαν, έραβαν, ξήλωναν. 

Προχτές στα ξαφνικά δεν γύριζε σε υγραέριο. Το πήγα, άλλαξε έναν ελεγκτή πίεσης υγραερίου, φαίνεται να δουλεύει καλά τώρα.

ΥΓ. Το πρωί στους -2 γύρισε σε αέριο στα 4χιλ. όμως αυτό δεν λέει και πολλά γιατί τα έκανα σε 5 λεπτά, θα μπορούσα να είμαι κολλημένος στην κίνηση και να κάνω 500 μέτρα σε αυτά τα 5 λεπτά που χρειάστηκε για να γυρίσει σε αέριο.

Επεξ/σία από atrigane
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, atrigane είπε

Έπρεπε να αλλάξουμε το πνεύμονα γιατί ήταν οριακά για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου και στα πολλά χιλιόμετρα/ώρα το καλοκαίρι όταν ζεσταινόταν το αμάξι έκανε διακοπές. Όταν το γύριζα σε βενζίνη δούλευε κανονικά. 

Το θέμα είναι ότι εκτός από το τελικό κόστος του πνεύμονα, ταλαιπωρήθηκα γιατί πήγα σε 3 για να βρουν τι φταίει και οι 2 πρώτοι όλο και κάτι άλλαζαν, έραβαν, ξήλωναν. 

Προχτές στα ξαφνικά δεν γύριζε σε υγραέριο. Το πήγα, άλλαξε έναν ελεγκτή πίεσης υγραερίου, φαίνεται να δουλεύει καλά τώρα.

ΥΓ. Το πρωί στους -2 γύρισε σε αέριο στα 4χιλ. όμως αυτό δεν λέει και πολλά γιατί τα έκανα σε 5 λεπτά, θα μπορούσα να είμαι κολλημένος στην κίνηση και να κάνω 500 μέτρα σε αυτά τα 5 λεπτά που χρειάστηκε για να γυρίσει σε αέριο.

Για το μειωτηρα - πνεύμονα ήταν λάθος από τον αρχικό εγκατάσταση και οι διακοπές ίσως οφείλονται και σε κακές συνδέσεις στη πλεξούδα . Γιατί λίγοι κάθονται και κολλάνε τα καλώδια ένα ένα και τα κάνουν μόνωση . Για τη επιλογή εγκατάσταση συμφωνώ ότι υπάρχει ένα ζήτημα γενικά . Αφού βγήκε άκρη από εδώ και να είναι απροβληματιστο.

Γενικά έχω και στα 2 οχήματα το έχω στους 40+ να γυρίζει υγραέριο. Και στο έμενε ανοικτός ο θερμοστάτης και αργούσε . Τον άλλαξα μόνος μου και όλα μια χαρά. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Για το μειωτηρα - πνεύμονα ήταν λάθος από τον αρχικό εγκατάσταση

Αυτό είναι αλήθεια, γενικά στο μεταχειρισμένο δεν ξέρεις τι θα σου βγει και ενώ το έτρεξα πριν το πάρω ούτε 40 βαθμούς είχε ούτε 200+ρισε🤐

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Αφού βγήκε άκρη από εδώ και να είναι απροβληματιστο

Το εύχομαι φίλε

4 ώρες πριν, meletis_m είπε

Και στο έμενε ανοικτός ο θερμοστάτης και αργούσε . Τον άλλαξα μόνος μου και όλα μια χαρά

Φαίνεται να ξέρεις τι κάνεις, ασχολείσαι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atrigane είπε

Αυτό είναι αλήθεια, γενικά στο μεταχειρισμένο δεν ξέρεις τι θα σου βγει και ενώ το έτρεξα πριν το πάρω ούτε 40 βαθμούς είχε ούτε 200+ρισε🤐

Το εύχομαι φίλε

Φαίνεται να ξέρεις τι κάνεις, ασχολείσαι;

Ότι μπορώ το φτιάχνω μόνος μου , στο 1ο αμάξι ( Honda accord) είχα ταλαιπωρηθεί και με το αρχικό εγκατάσταση για αυτό και το έγραψα .  Μέχρι και διαγνωστικό πήρα . Εν τέλει έφταιγε η ρύθμιση του υγραερίου . Τι αμάξι είναι και τι Κιτ του έχεις επάνω ; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Ότι μπορώ το φτιάχνω μόνος μου , στο 1ο αμάξι ( Honda accord) είχα ταλαιπωρηθεί και με το αρχικό εγκατάσταση για αυτό και το έγραψα .  Μέχρι και διαγνωστικό πήρα . Εν τέλει έφταιγε η ρύθμιση του υγραερίου . Τι αμάξι είναι και τι Κιτ του έχεις επάνω ; 

VW Passat 2.0 tfsi του 2007 (175.000χιλ) με landi renzo (τοποθετημένο στα Τρίκαλα-μένω Αττική-οπότε τρέχα γύρευε τον αρχικό εγκαταστάτη)

17 λεπτά πριν, atrigane είπε

στο 1ο αμάξι ( Honda accord)

Νομίζω αυτό το μοντέλο ήταν/είναι λίγο δύστροπο στο υγραέριο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, atrigane είπε

VW Passat 2.0 tfsi του 2007 (175.000χιλ) με landi renzo (τοποθετημένο στα Τρίκαλα-μένω Αττική-οπότε τρέχα γύρευε τον αρχικό εγκαταστάτη)

Νομίζω αυτό το μοντέλο ήταν/είναι λίγο δύστροπο στο υγραέριο; 

Το αμάξι καθόλου ιδιότροπο δεν ήταν απλώς δεν ήξερε να δουλεύει υγραέριο. Έκανα 200,000 χιλιόμετρα και σύνολο 500.000

Και στο 2ο αμάξι Mazda 6 που έβαλα ξανά έκανα πολλά χιλιόμετρα ξανά . Τώρα έχω αγοράσει ένα corsa c για δική μου χρήση και το ήθελα για παρκάρισμα στη Αθήνα .

Όσο αφορά εσένα τα tfsi έχουν ένα θέμα στις επικαθήσεις λόγω κατάστασης ψεκασμού . Πέρα από το υγραέριο εάν θες ρώτησε και το μηχανικό σου , υπάρχει μέθοδος soda blasting για τη εισαγωγή έχει κάποιο κόστος . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι να παρω και εγω η μαλλον παω να το δω αυριο ενα Meriva 1.4 2012 με LPG εργοστασιακο τι να προσεξω και για το αεριο να τα παω στην Opel η σε ανθρωπο που κανει εγκατασταση;

Λαδακια στο Corsa που ειχα εβαζα τα GM 5-30 100% συνθετικα και τα αλλαζα καθε 7.000 χιλιομετρα λογικα και το Meriva τα ιδια θα παιρνει σε αυτο καθε ποτε να τα αλλαζω λογω αεριου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Όσο αφορά εσένα τα tfsi έχουν ένα θέμα στις επικαθήσεις λόγω κατάστασης ψεκασμού . Πέρα από το υγραέριο εάν θες ρώτησε και το μηχανικό σου , υπάρχει μέθοδος soda blasting για τη εισαγωγή έχει κάποιο κόστος

Είχα διαβάσει ένα ξένο άρθρο που λίγο-πολυ έλεγε ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι πολύ βρομικος γιατί η VW τον έχει ρυθμίσει να γυρίζει μέρος των καυσαερίων και των επικαθισεων στο θάλαμο καύσης της μηχανής για να περάσει τις προδιαγραφές euro. Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά δεν θα μου έκανε εντύπωση με αυτή τη μάρκα.

Πιστεύεις κάνει δουλειά το soda blasting; Έχω διαβάσει αμέτρητα άρθρα άλλα λένε κάνει άλλα όχι άλλα δεν καταλήγουν πουθενά 

5 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Ειναι να παρω και εγω η μαλλον παω να το δω αυριο ενα Meriva 1.4 2012 με LPG εργοστασιακο τι να προσεξω και για το αεριο να τα παω στην Opel η σε ανθρωπο που κανει εγκατασταση;

Λαδακια στο Corsa που ειχα εβαζα τα GM 5-30 100% συνθετικα και τα αλλαζα καθε 7.000 χιλιομετρα λογικα και το Meriva τα ιδια θα παιρνει σε αυτο καθε ποτε να τα αλλαζω λογω αεριου;

Αφού είναι εργοστασιακό η λογική λέει σε OPEL. Νομίζω κάθε 7000 είναι ήδη νωρίς οπότε πιο σύντομα είναι υπερβολή. Θα πούνε και τα παιδιά που ξέρουν περισσότερα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Ειναι να παρω και εγω η μαλλον παω να το δω αυριο ενα Meriva 1.4 2012 με LPG εργοστασιακο τι να προσεξω και για το αεριο να τα παω στην Opel η σε ανθρωπο που κανει εγκατασταση;

Λαδακια στο Corsa που ειχα εβαζα τα GM 5-30 100% συνθετικα και τα αλλαζα καθε 7.000 χιλιομετρα λογικα και το Meriva τα ιδια θα παιρνει σε αυτο καθε ποτε να τα αλλαζω λογω αεριου;

Όσο αφορά το κινητήρα και εφόσον υποθέτουμε ότι δεν έχει γυριστεί σε χιλιόμετρα δες εάν έχει αλλάξει καδένα και άκουσε το . Καλό θα ήταν να μετρηθεί και η συμπίεση κυλίνδρων εφόσον θα πάει σε μηχανικό σου και εννοείται να ανέβει σε ράμπα . 

Όσο αφορά το υγραέριο δες επάνω στη μπουκάλα τη ημερομηνία γιατί στα 10 χρόνια θέλει αλλαγή . Καντού μια δοκιμή εάν αλλάζει κανονικά στα 2 καύσιμα .Συνήθως τα opel με εργοστασιακό φοράνε landirenzo σύστημα υγραερίου.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Όσο αφορά το κινητήρα και εφόσον υποθέτουμε ότι δεν έχει γυριστεί σε χιλιόμετρα δες εάν έχει αλλάξει καδένα και άκουσε το . Καλό θα ήταν να μετρηθεί και η συμπίεση κυλίνδρων εφόσον θα πάει σε μηχανικό σου και εννοείται να ανέβει σε ράμπα . 

Όσο αφορά το υγραέριο δες επάνω στη μπουκάλα τη ημερομηνία γιατί στα 10 χρόνια θέλει αλλαγή . Καντού μια δοκιμή εάν αλλάζει κανονικά στα 2 καύσιμα .Συνήθως τα opel με εργοστασιακό φοράνε landirenzo σύστημα υγραερίου.

Την δοκιμή πως την κάνω δεν έχω ιδέα από αέριο απλά πατάω το κουμπί LPG και το αντιθετο;

Η αλλαγή μπουκάλας πόσο πάει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...