Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 ώρες πριν, petrospaulou είπε

Καλησπέρα σε ολους. εχω ένα volkswagen golf 1.4 tsi του 2008 και μου καιει 8,5 λιτρα. απο το σαητ της lovato hellas μου δινουν προσφορά 1240€ συστημα αμεσου ψεκασμου. Και δίνει εξοικονόμηση 30%,  καθε μηνα 56€ τσέπη ενώ η μιναία δόση είναι 41.5€. Λετε να το προχωρήσω; Έχει βαλει κανεις αλλος στο ιδιο μοντελο; Επισης τι αυτονομια θα εχει; Ευχαριστω την ομαδα

Η προσφορά μου -Πετρος Παυλου.png

Ποσα χιλιόμετρα έχεις ; Γενικά οι tsi /fsi έχουν θέματα με τις επικαθήσεις και χωρίς το υγραέριο. Εάν έχεις ας πούμε >150,000 χιλιόμετρα κάνε πρώτα ένα καθαρισμό με τη μέθοδο soda blasting (ψάξε υπάρχουν συνεργεία ).

Τώρα σε αυτούς τους κινητήρες τα συστήματα έρχονται προ ρυθμισμένα με το κωδικό μοτέρ. Εννοείται ότι το αμάξι πρέπει να δουλεύει σωστά στη βενζίνη πριν τη μετατροπή.

Υπάρχουν και συστήματα ολλανδικά που έχουν λιγότερη κατανάλωση βενζίνης . 

Προσωπικά ως κάτοχος 3 lpg , έτσι όπως έχει διαμορφωθεί τώρα σε ΕΙΧ θα έβαζα μόνο LPG . Το Cng έχει το διπλάσιο κόστος εγκατάστασης, και περισσότερο βάρος .

Πόσα χιλιόμετρα κάνεις ετησίως; Πάντως η κατανάλωση με βενζίνη είναι λογική 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ο μεγαλος youtuber υγραεριάς απο την Τριπολιτσά ξεμπροστιάστηκε...  Του πηγε ενα παλικαρι corsa για επισκευη κινητηρα και το κατεστρεψε και πηγε να βγει και απο πανω.  Το κερασάκι ότι του πουλησε καινουργιες βαλβιδες και εδρες υγραεριου που δεν τις αλλαξε ποτέ στην επισκευή.  Το επιμαχο βιντεο.

Το αυτοκινητο επισκευαστηκε ξανα στον Τατούρη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σας ειμαι κάτοχος ενος opel astra j του 2011 120 p.s 1.4 

Σκεφτομαι να το κάνω υγραέριο το αυτοκινητο δουλευει καλα με βενζινη μεχρι στιγμής, εχει εγκατσρτησει καποιος σε ιδιο μοντελο? Εχει να προτεινει κανεις εγκαταστστη? Μου προτειναν στο χαιδαρι  τον κ. ΚΟΝΤΟΓΟΥΛΙΔΗ 

Γνωμες?ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, korakios είπε

έκανε χαζομάρα που ανέβασε συνομιλία με email , τα άλλα οκ , ο καθένας κρίνει το τι έγινε

Κοιτα να δεις, όλη η μαστοραντζα στην Ελλαδα έτσι τα φτιάχνει τα μοτερ, όπως να ναι και όσο κρατήσουν για αυτό και κανένας δεν δίνει εγγύηση και σου λενε μετά δεν το έστρωσες σωστά μετα την επισκευή...  Και δεν μπορείς να κάνεις και τίποτα.

Αλλά το να χρεώνεις τον πελάτη ανταλλακτικά που δεν έβαλες ποτέ, πάει πολύ.  Για μένα καλά έκανε και τον ξεμπρόστιασε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, silkman είπε

Αλλά το να χρεώνεις τον πελάτη ανταλλακτικά που δεν έβαλες ποτέ, πάει πολύ.  Για μένα καλά έκανε και τον ξεμπρόστιασε.

ούτε αυτό το ξέρεις 100% , ο μόνος αποδεδειγμένος τρόπος θα ήταν βίντεο με το που παραλαμβάνεις το αμάξι και λύσιμο επιτόπου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, korakios είπε

ούτε αυτό το ξέρεις 100% , ο μόνος αποδεδειγμένος τρόπος θα ήταν βίντεο με το που παραλαμβάνεις το αμάξι και λύσιμο επιτόπου

Αυτο που λες μου θυμίζει όταν είχα πάει για αλλαγή γρυλλου παραθυρου, παρέλαβα το αυτοκίνητο και το πήγα για πλύσιμο και το παράθυρο έγινε θρύψαλλα.  Επιστρεφω στο συνεργείο και μου είπαν ότι το έσπασα εγώ το τζάμι έτσι για να τους χαλάσω τη μέρα. 

Ετσι και στο βίντεο, μάλλον κάποιος έβαλε παλιές χαλασμένες βαλβίδες στον κινητήρα, μετά τις στράβωσε για να την πει στον τριπολιτσώτη.

Το 85% των συνεργείων στην Ελλάδα είναι Τ-Ρ-Α-Γ--Ι-Κ-Ο-Ι.  Ξερόλες, τσαπατσούληδες, ανίκανοι να μάθουν κάτι καινούργιο και όταν κάνουν οποιοδήποτε λάθος δεν το παραδέχονται ποτέ και φταίει ο πελάτης...  Μην πούμε για τους ανεξάρτητους που σου πουλάνε ιμιτασιον τα χειροτερα ανταλλακτικά απ τα βάθη της κινας και στα χρεώνουν ακριβότερα απ τα γνήσια!

Επεξ/σία από silkman
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, silkman είπε

Ετσι και στο βίντεο, μάλλον κάποιος έβαλε παλιές χαλασμένες βαλβίδες στον κινητήρα, μετά τις στράβωσε για να την πει στον τριπολιτσώτη.

μπορεί και να είναι άλλο μοτέρ, αν πήγες ο ίδιος και είδες πλαίσιο κτλ ,πάσο , εγώ που δεν ξέρω κρατάω μια πισινή , περισσότερο για κους κους το παρακολουθώ σα σαπουνόπερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, silkman είπε

Αυτο που λες μου θυμίζει όταν είχα πάει για αλλαγή γρυλλου παραθυρου, παρέλαβα το αυτοκίνητο και το πήγα για πλύσιμο και το παράθυρο έγινε θρύψαλλα.  Επιστρεφω στο συνεργείο και μου είπαν ότι το έσπασα εγώ το τζάμι έτσι για να τους χαλάσω τη μέρα. 

Ετσι και στο βίντεο, μάλλον κάποιος έβαλε παλιές χαλασμένες βαλβίδες στον κινητήρα, μετά τις στράβωσε για να την πει στον τριπολιτσώτη.

Το 85% των συνεργείων στην Ελλάδα είναι Τ-Ρ-Α-Γ--Ι-Κ-Ο-Ι.  Ξερόλες, τσαπατσούληδες, ανίκανοι να μάθουν κάτι καινούργιο και όταν κάνουν οποιοδήποτε λάθος δεν το παραδέχονται ποτέ και φταίει ο πελάτης...  Μην πούμε για τους ανεξάρτητους που σου πουλάνε ιμιτασιον τα χειροτερα ανταλλακτικά απ τα βάθη της κινας και στα χρεώνουν ακριβότερα απ τα γνήσια!

Δυστυχώς έτσι είναι, όποιος βρει καλό μηχανικό δεν φεύγει με τίποτα.

Το λιγότερο που μπορείς να κάνεις είναι να ζητήσεις να σου δώσουν τα παλιά εξαρτήματα, να ξέρεις τουλάχιστον (όχι 100%) πως έγινε η εργασία.

Πριν 2 μήνες πήγα για σέρβις υγραερίου και ο "μάστορας" παραλίγο να ξηλώσει το πορτάκι που ανοίγει στο ταμπλό για πρόσβαση στη θύρα OBD, επειδή δεν έβρισκε πως ανοίγει. Τι να πεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα 

Δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί παλιότερα στο νήμα σίγουρα κάτι θα υπάρχει αλλά δεν κατάφερα να το βρω.

Στην αναζήτηση αυτοκίνητου πρόκειται να δω ένα grande Punto με τον 1.2 και μετατροπή σε αέριο Brc από ότι μου είπε ο άνθρωπος. 210 Χιλ χιλιόμετρα πως πάει το αέριο σε αυτό το αυτοκίνητο και τον κινητήρα?

Το αυτοκίνητο θα το οδηγάει γυναίκα για μέσα στην πόλη δεν την νοιάζουν επιδόσεις απλά να πηγαινοέρχεται στην δουλειά.

Ευχαριστώ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, panosdOUG είπε

Καλησπέρα 

Δεν ξέρω αν έχει απαντηθεί παλιότερα στο νήμα σίγουρα κάτι θα υπάρχει αλλά δεν κατάφερα να το βρω.

Στην αναζήτηση αυτοκίνητου πρόκειται να δω ένα grande Punto με τον 1.2 και μετατροπή σε αέριο Brc από ότι μου είπε ο άνθρωπος. 210 Χιλ χιλιόμετρα πως πάει το αέριο σε αυτό το αυτοκίνητο και τον κινητήρα?

Το αυτοκίνητο θα το οδηγάει γυναίκα για μέσα στην πόλη δεν την νοιάζουν επιδόσεις απλά να πηγαινοέρχεται στην δουλειά.

Ευχαριστώ 

Γενικά τα Fiat είναι φιλικά με το υγραέριο. Μπορείς να μάθεις κωδικό κινητήρα για να ξέρεις εαν έχει μηχανικές ή υδραυλικές βαλβίδες. Καλό θα είναι εάν προχωρήσει στη αγορά και αξίζει να πάει σε εγκατάστατη για έλεγχο του συστήματος και πριν τη αγορά να δει και τη ημερομηνία κατασκευής της δεξαμενής . Λόγω χιλιομέτρων ίσως χρειαστεί αλλαγή ο μειωτηρας ή τα μπεκ υγραερίου ή και επικσευη. Οπωσδήποτε να πάει σε συνεργείο για γενικό έλεγχο και μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μεγάλος ο άνθρωπος με δυσκολία συνενοηθήκαμε για να κλείσουμε ραντεβού οπότε θα μάθω κωδικό κινητήρα όταν δω το αμάξι . Ειναι καλύτερες οι υδραυλικές από ότι έχω διαβάσει ( δεν είμα και σίγουρος απλά το έχω δει στο ίντερνετ) Θα το πάμε για έλεγχο σε μάστορα εννοείται. Ελπίζω να ξέρει τι να ελέγξει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. 

Τα χιλιόμετρα με φοβιζουν λίγο, ο ιδιοκτήτης λέει πως έβαλε αέριο στα 165χιλιαδες οπότε θεωρητικά δεν θα είναι πολύ καταπονημενο το αυτοκίνητο. 

43 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Γενικά τα Fiat είναι φιλικά με το υγραέριο. Μπορείς να μάθεις κωδικό κινητήρα για να ξέρεις εαν έχει μηχανικές ή υδραυλικές βαλβίδες. Καλό θα είναι εάν προχωρήσει στη αγορά και αξίζει να πάει σε εγκατάστατη για έλεγχο του συστήματος και πριν τη αγορά να δει και τη ημερομηνία κατασκευής της δεξαμενής . Λόγω χιλιομέτρων ίσως χρειαστεί αλλαγή ο μειωτηρας ή τα μπεκ υγραερίου ή και επικσευη. Οπωσδήποτε να πάει σε συνεργείο για γενικό έλεγχο και μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων .

Αν χρειάζεται επισκευή πως θα το καταλάβει από τη συμπίεση ? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

46 λεπτά πριν, panosdOUG είπε

Είναι μεγάλος ο άνθρωπος με δυσκολία συνενοηθήκαμε για να κλείσουμε ραντεβού οπότε θα μάθω κωδικό κινητήρα όταν δω το αμάξι . Ειναι καλύτερες οι υδραυλικές από ότι έχω διαβάσει ( δεν είμα και σίγουρος απλά το έχω δει στο ίντερνετ) Θα το πάμε για έλεγχο σε μάστορα εννοείται. Ελπίζω να ξέρει τι να ελέγξει σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. 

Τα χιλιόμετρα με φοβιζουν λίγο, ο ιδιοκτήτης λέει πως έβαλε αέριο στα 165χιλιαδες οπότε θεωρητικά δεν θα είναι πολύ καταπονημενο το αυτοκίνητο. 

Αν χρειάζεται επισκευή πως θα το καταλάβει από τη συμπίεση ? 

Και μηχανικές βαλβίδες να έχεις εάν είναι καλό το μοτέρ δεν θα έχεις θέμα . Απλώς θα κάνεις ένα έλεγχο διακενων βαλβίδων.

Η συμπίεση κυλίνδρων θα σου δώσει μια εικόνα του κινητήρα , για το μηχανικό δεν είναι τίποτα .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...