Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητα με υγραέριο. Γνώμες


algait

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, korakios είπε

τα landirenzo δεν ξεκλειδώνουν ? Αν θες να ρωτήσω στο fb group

μιας και δε βρήκα , όταν το πήρες χρειάστηκε να το περάσεις ΚΤΕΟ (χωρίς να χρειαστεί να αλλάξεις κάτι στο σύστημα αερίου) ? Ψάχνω να δω αν στα εργοστασιακά ζητάνε χαρτί καλής λειτουργίας αερίου στο ΚΤΕΟ

Όταν το πήρα δεν πέρασα κτεο γιατί έλαβαν υπόψιν το κτεο της Ιταλίας.

Δεν ξεκλειδώνουν τα εργοστασιακά εμένα πχ πάνω στον εγκέφαλο γράφει opel και landi renzo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

24 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Πήγα στην λεωφόρο Αθηνών σε έναν που φτιάχνει landi renzo μου είπε 350 από 450 που μου είπαν στην Opel

Και αυτός εκεί το ίδιο μου είπε ότι δεν μπορεί να επέμβει στον εγκέφαλο για αυτό πρέπει να βάλω ακριβώς τα ίδια μπεκ που είχε.

Ρώτησες αν αλλάζει ο εγκέφαλος με άλλο ξεκλείδωτο; (και πόσο κάνει βασικά)

Κι εγώ "κλειδωμένο" έχω και σκέφτομαι για αλλαγή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Doubt είπε

Ρώτησες αν αλλάζει ο εγκέφαλος με άλλο ξεκλείδωτο; (και πόσο κάνει βασικά)

Κι εγώ "κλειδωμένο" έχω και σκέφτομαι για αλλαγή. 

Σίγουρα αλλάζει με άλλον ξεκλείδωτο ίσως και καλύτερης εταιρίας αλλά βάλε κόστος βάλε προγραμματισμό, δεν ξέρω αν αξίζει από την στιγμή που είναι εργοστασιακό το δικό σου υγραέριο εκτός αν δεν είναι και απλά τον κλείδωσε ο εγκατάστασης γιατί τα κάνουν αυτά μην πας αλλού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Σίγουρα αλλάζει με άλλον ξεκλείδωτο ίσως και καλύτερης εταιρίας αλλά βάλε κόστος βάλε προγραμματισμό, δεν ξέρω αν αξίζει από την στιγμή που είναι εργοστασιακό το δικό σου υγραέριο εκτός αν δεν είναι και απλά τον κλείδωσε ο εγκατάστασης γιατί τα κάνουν αυτά μην πας αλλού.

Εργοστασιακό δεν είναι, είχε μπει στην εδώ αντιπροσωπεία. Το γαμωτο είναι πως για να μηδενιστούν τα χλμ για το επόμενο σέρβις, πρέπει να πας στον εδώ αντιπρόσωπο του εγκεφάλου, ο οποίος είναι λαμόγιο, δεν κόβει αποδείξεις και χρεώνει στρογγυλά νούμερα, πχ 50€ το απλό σέρβις. Μια, δύο, τρεις .. ε άντε και..

Από την άλλη βέβαια υπολογίζω το λιγότερο 200€ για αλλαγή εγκεφάλου, θα αξίζει η δαπάνη; Ή το αφήνω ως έχει κι όσο πάει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Doubt είπε

Εργοστασιακό δεν είναι, είχε μπει στην εδώ αντιπροσωπεία. Το γαμωτο είναι πως για να μηδενιστούν τα χλμ για το επόμενο σέρβις, πρέπει να πας στον εδώ αντιπρόσωπο του εγκεφάλου, ο οποίος είναι λαμόγιο, δεν κόβει αποδείξεις και χρεώνει στρογγυλά νούμερα, πχ 50€ το απλό σέρβις. Μια, δύο, τρεις .. ε άντε και..

Από την άλλη βέβαια υπολογίζω το λιγότερο 200€ για αλλαγή εγκεφάλου, θα αξίζει η δαπάνη; Ή το αφήνω ως έχει κι όσο πάει;

Δυστυχώς η πλειοψηφία 50 χρεώνει το service του αερίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Doubt είπε

Εργοστασιακό δεν είναι, είχε μπει στην εδώ αντιπροσωπεία. Το γαμωτο είναι πως για να μηδενιστούν τα χλμ για το επόμενο σέρβις, πρέπει να πας στον εδώ αντιπρόσωπο του εγκεφάλου, ο οποίος είναι λαμόγιο, δεν κόβει αποδείξεις και χρεώνει στρογγυλά νούμερα, πχ 50€ το απλό σέρβις. Μια, δύο, τρεις .. ε άντε και..

Από την άλλη βέβαια υπολογίζω το λιγότερο 200€ για αλλαγή εγκεφάλου, θα αξίζει η δαπάνη; Ή το αφήνω ως έχει κι όσο πάει;

Ε κι αν δεν μηδενίσουν τα χλμ...;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, mechpanos είπε

Ε κι αν δεν μηδενίσουν τα χλμ...;

Κι αυτό σωστό..

Απλά θα πρέπει να ανέχομαι το μπάζερ, να σημειώνω τα χλμ για το επόμενο σέρβις και να μη χρειαστεί τίποτα άλλο ο εγκέφαλος.

Τα μπεκ τα έχω αλλάξει οπότε θα μπορούσε να πάει έτσι για πολύ καιρό. Τελευταία φορά έκανα σέρβις αλλού μαζί με αλλαγή δεξαμενής (10ετια) και πήγα στον αντιπρόσωπο μόνο για το μηδενισμό των χλμ έτσι κι από περιέργεια...

20€ κόστισε η περιέργεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

τελικα περασε ο νομος για ΚΤΕΟ/Υγραεριο. Ισχυει απο 2023

https://www.newsauto.gr/news/ti-allazi-sta-aftokinita-pou-echoun-sistima-igraeriou/

Τι άλλαξε δλδ ? Τα εργοστασιακά συνεχίζουν να θέλουν βεβαίωση καλής λειτουργίας στο ΚΤΕΟ ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/11/2022 στις 1:53 ΜΜ, LLLEFTERIS είπε

Σίγουρα αλλάζει με άλλον ξεκλείδωτο ίσως και καλύτερης εταιρίας αλλά βάλε κόστος βάλε προγραμματισμό, δεν ξέρω αν αξίζει από την στιγμή που είναι εργοστασιακό το δικό σου υγραέριο εκτός αν δεν είναι και απλά τον κλείδωσε ο εγκατάστασης γιατί τα κάνουν αυτά μην πας αλλού.

Well...

Σύμφωνα με αυτό (τώρα βρήκα χρόνο να το διαβάσω) δεν επιτρέπεται η αντικατάσταση στα εργοστασιακά, παρά μόνο για λόγους συντήρησης ή βλάβης και πρέπει να βάλεις πάλι τα ίδια ή εγκεκριμένα από τον κατασκευαστή/αντιπροσωπεία.

 

Αναφορά σε κείμενο

5) Σχετικά με την διαφοροποίηση/αντικατάσταση εξαρτημάτων σε «εκ κατασκευής» οχήματα

5.1) Σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 12 της (α) σχετ. υ.α, στην περίπτωση διαπίστωσης διαφοροποίησης ή αντικατάστασης της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου, του εξαεριωτή/υποβιβαστή πίεσης ή της δεξαμενής του οχήματος, διακρίνονται δυο περιπτώσεις σε σχέση με το ανταλλακτικό εξάρτημα:

α) αν το ανταλλακτικό εξάρτημα είναι αυθεντικό/εργοστασιακό1 και η αλλαγή έγινε σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο του κατασκευαστή που διαθέτει υπεύθυνο τεχνίτη αερίων καυσίμων, τότε η αυθεντικότητα του ανταλλακτικού θα ελέγχεται από το παραστατικό (απόδειξη/ τιμολόγιο/ δελτίο αποστολής) το οποίο θα φέρει το λογότυπο του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, την αναφορά στο ανταλλακτικό που διαφοροποιήθηκε με τον αντίστοιχο σειριακό αριθμό του και στον χώρο των παρατηρήσεων του παραστατικού θα αναγράφεται «Έγινε χρήση ανταλλακτικού που διατίθεται από τον κατάλογο ανταλλακτικών του κατασκευαστή για το συγκεκριμένο όχημα με αριθμό πλαισίου …………………………..». Τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία μπορούν να ελέγχονται από την επίσημη ιστοσελίδα του αντιπροσώπου του κατασκευαστή στη χώρα μας.

β) αν το ανταλλακτικό εξάρτημα είναι μη αυθεντικό/εργοστασιακό ή/και η αλλαγή έγινε σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο του κατασκευαστή, τότε ο αντιπρόσωπος του κατασκευαστή του οχήματος στη χώρας μας παρέχει βεβαίωση στην οποία αναγράφεται το εξάρτημα ή τα εξαρτήματα που αντικαταστάθηκαν για λόγους καλής λειτουργίας, συντήρησης και ασφάλειας του οχήματος, σύμφωνα με το υπόδειγμα του Παραρτήματος της παρούσας και υποβάλλεται και υπεύθυνη δήλωση του διενεργήσαντος την διαφοροποίηση ή την αντικατάσταση υπεύθυνου τεχνίτη αερίων καυσίμων [βλ.Παράρτημα 7 της (α) σχετ. υ.α.].

https://www.newsauto.gr/news/ti-allazi-sta-aftokinita-pou-echoun-sistima-igraeriou/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Doubt είπε

Well...

Σύμφωνα με αυτό (τώρα βρήκα χρόνο να το διαβάσω) δεν επιτρέπεται η αντικατάσταση στα εργοστασιακά, παρά μόνο για λόγους συντήρησης ή βλάβης και πρέπει να βάλεις πάλι τα ίδια ή εγκεκριμένα από τον κατασκευαστή/αντιπροσωπεία.

 

https://www.newsauto.gr/news/ti-allazi-sta-aftokinita-pou-echoun-sistima-igraeriou/

 

Αλλαξα σημερα μπεκ εγω 350 ευρω και επρεπε να βαλω ακριβως αυτα που ειχε πανω λογω κλειδωματος εγκεφαλου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, LLLEFTERIS είπε

Αλλαξα σημερα μπεκ εγω 350 ευρω και επρεπε να βαλω ακριβως αυτα που ειχε πανω λογω κλειδωματος εγκεφαλου.

 

Τι θέμα είχες ; Τώρα τα άλλαξες βέβαια.

Ρώτησες μήπως καθαρίζονταν αυτά που έχεις ; ή δοκίμασες να ρίξεις καθαριστικό συστήματος ψεκασμού για τα μπεκ υγραερίου; 

Δυστυχώς είσαι περιορισμένος λόγω του εργοστασιακού συστήματος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, meletis_m είπε

Τι θέμα είχες ; Τώρα τα άλλαξες βέβαια.

Ρώτησες μήπως καθαρίζονταν αυτά που έχεις ; ή δοκίμασες να ρίξεις καθαριστικό συστήματος ψεκασμού για τα μπεκ υγραερίου; 

Δυστυχώς είσαι περιορισμένος λόγω του εργοστασιακού συστήματος .

Είχα και κατανάλωση αλλά μου άναβε στο καντράν το traction control και το anti spin σαν βλάβη μου έβγαζε ότι έχω απώλεια σπινθήρα στα μπουζί μια έλεγε multi misfire μια στον κύλινδρο 2 μια στο 4 μια στον 3 είχα και p0171 φτωχό μείγμα στην βενζίνη.

Είναι η μαλάκια στα Opel αν δεν μπορεί να δώσει σωστό ρεύμα  η βλέπει απώλεια στα μπουζί κόβει ρεύμα από τους αισθητήρες σου ανάβουν λαμπάκια στο καντράν εσύ λες κάποιος αισθητήρας στις ρόδες είναι και τελικά έχεις αλλού πρόβλημα. Εντελώς χαζό.

Το πήγα στο μοναδικό επίσημο της Opel που φτιάχνει υγραέριο μου είπε ότι θέλω μπεκ για αυτό μου βγάζει πρόβλημα στα μπουζί για το p0171 ήθελε μια βαλβίδα εξαέρωσης ρεζερβουάρ.

Για την βαλβίδα για την διάγνωση και για τα δύο φίλτρα του υγραερίου που ζήτησα να μου αλλάξουν πλήρωσα 180 χωρίς απόδειξη.

Για τα μπεκ μου ζήτησαν 450 ευρώ.

Δεν ξαναπερνάω ούτε από έξω από Opel.

Τα έβαλα με 350 και κράτησα και τα δικά μου να τα πάω για καθαρισμό και ογκομέτρηση.

Επειδή το φίλτρα κι το μικρό του πνεύμονα ήταν στα μαύρα του τα χάλια ρώτησα για καθαρισμό μου είπαν αλλαγή φλαντζες κλπ και καθαρισμός είναι 100 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, LLLEFTERIS είπε

Είχα και κατανάλωση αλλά μου άναβε στο καντράν το traction control και το anti spin σαν βλάβη μου έβγαζε ότι έχω απώλεια σπινθήρα στα μπουζί μια έλεγε multi misfire μια στον κύλινδρο 2 μια στο 4 μια στον 3 είχα και p0171 φτωχό μείγμα στην βενζίνη.

Είναι η μαλάκια στα Opel αν δεν μπορεί να δώσει σωστό ρεύμα  η βλέπει απώλεια στα μπουζί κόβει ρεύμα από τους αισθητήρες σου ανάβουν λαμπάκια στο καντράν εσύ λες κάποιος αισθητήρας στις ρόδες είναι και τελικά έχεις αλλού πρόβλημα. Εντελώς χαζό.

Το πήγα στο μοναδικό επίσημο της Opel που φτιάχνει υγραέριο μου είπε ότι θέλω μπεκ για αυτό μου βγάζει πρόβλημα στα μπουζί για το p0171 ήθελε μια βαλβίδα εξαέρωσης ρεζερβουάρ.

Για την βαλβίδα για την διάγνωση και για τα δύο φίλτρα του υγραερίου που ζήτησα να μου αλλάξουν πλήρωσα 180 χωρίς απόδειξη.

Για τα μπεκ μου ζήτησαν 450 ευρώ.

Δεν ξαναπερνάω ούτε από έξω από Opel.

Τα έβαλα με 350 και κράτησα και τα δικά μου να τα πάω για καθαρισμό και ογκομέτρηση.

Επειδή το φίλτρα κι το μικρό του πνεύμονα ήταν στα μαύρα του τα χάλια ρώτησα για καθαρισμό μου είπαν αλλαγή φλαντζες κλπ και καθαρισμός είναι 100 ευρώ.

Καλύτερα τότε όταν είναι να αλλάξεις όλο το μειωτηρα . Υπάρχει το ενδεχόμενο να μη πετύχει και η επισκευή του να γνωρίζεις .

Εύχομαι απρβληματιστα χιλιόμετρα από εδώ και πέρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, meletis_m είπε

Καλύτερα τότε όταν είναι να αλλάξεις όλο το μειωτηρα . Υπάρχει το ενδεχόμενο να μη πετύχει και η επισκευή του να γνωρίζεις .

Εύχομαι απρβληματιστα χιλιόμετρα από εδώ και πέρα 

Το κακό με τον δικό μου εγκέφαλο που είναι κλειδωμένος από την Opel και δεν ξεκλειδώνει πρέπει να βάζεις πάνω ότι ακριβώς είχε δηλαδή πράσινα μπεκ landirenzo είχε τα ίδια ακριβώς μου έβαλε.

Σε ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...