Προς το περιεχόμενο

Δυσλειτουργίες της υπηρεσίας aDSL/ISPs/Γραμμές ΟΤΕ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, giorgis4886 είπε

image.png.a88a0d654f11d119dcf544b07cdd18be.png

1) To Line Branching που σου δείχνει σημαίνει ότι η γραμμή σου έχει "παράλληλες" συνδέσεις οπότε το βέλτιστο είναι το καλώδιο του ΟΤΕ να συνδεθεί απευθείας στην θύρα DSL του modem.

2) Παίρνεις υπηρεσία από καμπίνα Vodafone όπως κι εγώ οπότε κάνεις τον σταυρό σου ή υποβαθμίζεις σε 50άρα αλλά κι εκεί δεν θα σου εγγυηθεί κανείς οτι δεν θα έχεις αποσυνδέσεις.

Κάποιες καμπίνες της Vodafone είναι "προβληματικές"

Επεξ/σία από Andresalonika
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, Andresalonika είπε

1) To Line Branching που σου δείχνει σημαίνει ότι η γραμμή σου έχει "παράλληλες" συνδέσεις οπότε το βέλτιστο είναι το καλώδιο του ΟΤΕ να συνδεθεί απευθείας στην θύρα DSL του modem.

2) Παίρνεις υπηρεσία από καμπίνα Vodafone όπως κι εγώ οπότε κάνεις τον σταυρό σου ή υποβαθμίζεις σε 50άρα αλλά κι εκεί δεν θα σου εγγυηθεί κανείς οτι δεν θα έχεις αποσυνδέσεις.

Κάποιες καμπίνες της Vodafone είναι "προβληματικές"

Αυτο ακριβως επαθα τώρα, τοσο καιρο ομως ημουν μια χαρα, οι παραλληλες συνδεσεις ειναι κενες και δεν υπαρχει δυνατοτητα μεταφορας μοντεμ (δεν νομιζω να ναι το προβλημα αυτο).

Θα δω πως θα πάει και αν ειναι θα παω βογκαφον 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σας! 

Κάτοχος γραμμής 100mbps Cosmote έχω συνεχείς διακοπές στη σύνδεση από τότε που έγινε η μετάβαση από 50mpbs. Μίλησα με τεχνικό άκρη δεν έβγαλα για όλα φαίνονται ότι λειτουργούν σωστά από τη μεριά τους. Άλλαξα και το εταιρικό modem και πήρα Fritzbox με δυστυχώς κανένα αποτέλεσμα. Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα καλώδια του σπιτιού; Αξίζει να φέρω τεχνικό της Cosmote να το τσεκάρει ή τσάμπα ελπίζω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα . Πριν λιγο εφαγε disconnect το ιντερνετ μετα απο κληση στο σταθερο . Πριν μερικες ωρες παρατηρησα οτι το upload ειχε πεσει απο τα 8.8 στα 4mbps και ενω δεν ειχα κλεισει το ρουτερ για μερες εγραφε dsl uptime 10ωρες... Κατι παει στραβα. Να σημειωσω οτι το ρουτερ ειναι το zyxel της wind, η γραμμη δεν είναι voip και εχω  50αρα

Επεξ/σία από Aggelos_INSM
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα.

Πριν λίγες μερες μου αναβάθμισαν την γραμμή απο 24αρα σε 30αρα..Οτε με ρούτερ Speedport Plus.

όπως βλέπετε στην φώτο το ρούτερ το έχω 11 μέρες.

Είναι φυσιολογικά τα crc αλλά και τα fec errors?

Δεν έχω ούτε μια αποσύνδεση αυτές τις 11 μέρες. 

Το εσωτερικό καλώδιο απο την πρίζα μέχρι το κουτί του οτέ το έχω αλλάξει και έχω βάλε utp cat5e.

Στιγμιότυπο οθόνης 2022-11-01 105446.jpg

Επεξ/σία από pavloa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2022 στις 10:57 ΠΜ, pavloa είπε

Καλημέρα.

Πριν λίγες μερες μου αναβάθμισαν την γραμμή απο 24αρα σε 30αρα..Οτε με ρούτερ Speedport Plus.

όπως βλέπετε στην φώτο το ρούτερ το έχω 11 μέρες.

Είναι φυσιολογικά τα crc αλλά και τα fec errors?

Δεν έχω ούτε μια αποσύνδεση αυτές τις 11 μέρες. 

Το εσωτερικό καλώδιο απο την πρίζα μέχρι το κουτί του οτέ το έχω αλλάξει και έχω βάλε utp cat5e.

Στιγμιότυπο οθόνης 2022-11-01 105446.jpg

Κάποιος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, pavloa είπε

Κάποιος?

Ο ΟΤΕ πλέον δεν δίνει 30Mbps, αλλά 50.

Εσύ λογικά λαμβάνεις Adsl από καμπίνα και γι αυτό η γραμμή είναι στο μέγιστο.

Τα CRC είναι αρκετά.

Αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα? (αργή ανταπόκριση, αποσυνδέσεις)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, nikos_k1 είπε

Ο ΟΤΕ πλέον δεν δίνει 30Mbps, αλλά 50.

Εσύ λογικά λαμβάνεις Adsl από καμπίνα και γι αυτό η γραμμή είναι στο μέγιστο.

Τα CRC είναι αρκετά.

Αντιμετωπίζεις κάποιο πρόβλημα? (αργή ανταπόκριση, αποσυνδέσεις)

Με τεχνικό του ΟΤΕ που είχα μιλήσει μαζί του, μου είπε ότι πάνω από 30 δεν μπορεί να πάει η γραμμή, αν το βάλει 50 θα κλειδώσει στα 30 άντε βαριά 35 αλλά το upldoad μου είπε ότι θα πάει στα 5 από 2.7 που έχω τώρα.. 

Από την ημέρα που έβαλα το ρούτερ (13 μέρες) δεν έχω καμία αποσύνδεση. Τώρα για αργή ανταπόκριση δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο μέχρι τώρα. 

Αυτό βλέπω ότι μαζεύει πολλά crc errors. Σε τι μπορεί να οφείλεται αυτό? 

Σημερινή φωτό από το ρούτερ

IMG_20221103_135545.jpg.d7662dd518b21744436b0bfcb1be3d00.jpg

Επεξ/σία από pavloa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχει κανένας ιδέα σε FTTH όταν στο ONT το power, το LAN και το PON είναι σταθερά αναμένα πράσινα, αλλά στο ρούτερ το εικονίδιο του ιντερνετ είναι κόκκινο και του τηλεφώνου σβηστό τι παίζει; Εφόσον το ΡΟΝ είναι πράσινο σταθερά σημαίνει ότι έχει συγχρονίσει. Πως γίνεται λοιπόν ενώ έχει συγχρωνήσει, το ρούτερ να μην έχει ιντερνετ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω το εξής περίεργο πρόβλημα σε σύνδεση internet Cosmote...

Σε εξοχική κατοικία, από τον Ιούλιο που μετακομίσαμε μέχρι και σήμερα, η σύνδεση στο internet κάθε τόσο αρχίζει ξαφνικά να ανεβάζει πολύ μεγάλο ping στιγμιαία (ping spikes) και μετά να πέφτει πάλι σε φυσιολογικά επίπεδα. Αυτό γίνεται περιοδικά κάθε κάποια δευτερόλεπτα (άλλες φορες κάθε 6 sec, άλλες κάθε 10 sec, κ.ο.κ).

Ευτυχώς το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο, δηλαδή υπάρχουν και φορές που το ping παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα συνεχόμενα.. Αλλά ξαφνικά και χωρίς λόγο μπορεί να ξεκινήσουν αυτά τα ping spikes και να συνεχίσουν να γίνονται από μερικά λεπτά μέχρι και για ώρες. Και επίσης έτσι ξαφνικά, μπορεί πάλι να σταματήσουν. Έχω παρατηρήσει οτι μερικές φορές το router restart βοηθάει να λυθεί το πρόβλημα προσωρινά, αλλά οχι πάντα.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα με το internet το έχουμε πρώτα φορά σε αυτό το σπίτι από το 2004 και μετά, δεν είχαμε ποτέ ξανά δηλαδή πρόβλημα με στιγμιαία άυξηση του ping. Μετά από πολλές επικοινωνίες με τη Cosmote και πολλούς ελέγχους από αυτούς, δεν μπορούν να βρουν το πρόβλημα. Έκανα μέχει και αλλαγή προγράμματος από 24 mbps ADSL σε 50 mbps VDSL, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Η τελευταία ελπίδα μου είναι η αλλαγή router, την οποία έχω ήδη δρομολογήσει (έχω το λευκό Speedport Plus και θα το αντικαταστήσω με μαύρο ZTE H1600).

Παραθέτω screenshot με μετρήσεις του ping από το meter.net/ping-test όπου φαίνονται τα spikes. 

Αν κάποιος έχει συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν και έχει βρεί λύσει, θα παρακαλούσα να μου δώσει τα φώτα του..

ping-spikes.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, thomason993 είπε

Έχω το εξής περίεργο πρόβλημα σε σύνδεση internet Cosmote...

Σε εξοχική κατοικία, από τον Ιούλιο που μετακομίσαμε μέχρι και σήμερα, η σύνδεση στο internet κάθε τόσο αρχίζει ξαφνικά να ανεβάζει πολύ μεγάλο ping στιγμιαία (ping spikes) και μετά να πέφτει πάλι σε φυσιολογικά επίπεδα. Αυτό γίνεται περιοδικά κάθε κάποια δευτερόλεπτα (άλλες φορες κάθε 6 sec, άλλες κάθε 10 sec, κ.ο.κ).

Ευτυχώς το πρόβλημα δεν είναι μόνιμο, δηλαδή υπάρχουν και φορές που το ping παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα συνεχόμενα.. Αλλά ξαφνικά και χωρίς λόγο μπορεί να ξεκινήσουν αυτά τα ping spikes και να συνεχίσουν να γίνονται από μερικά λεπτά μέχρι και για ώρες. Και επίσης έτσι ξαφνικά, μπορεί πάλι να σταματήσουν. Έχω παρατηρήσει οτι μερικές φορές το router restart βοηθάει να λυθεί το πρόβλημα προσωρινά, αλλά οχι πάντα.

Το συγκεκριμένο πρόβλημα με το internet το έχουμε πρώτα φορά σε αυτό το σπίτι από το 2004 και μετά, δεν είχαμε ποτέ ξανά δηλαδή πρόβλημα με στιγμιαία άυξηση του ping. Μετά από πολλές επικοινωνίες με τη Cosmote και πολλούς ελέγχους από αυτούς, δεν μπορούν να βρουν το πρόβλημα. Έκανα μέχει και αλλαγή προγράμματος από 24 mbps ADSL σε 50 mbps VDSL, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Η τελευταία ελπίδα μου είναι η αλλαγή router, την οποία έχω ήδη δρομολογήσει (έχω το λευκό Speedport Plus και θα το αντικαταστήσω με μαύρο ZTE H1600).

Παραθέτω screenshot με μετρήσεις του ping από το meter.net/ping-test όπου φαίνονται τα spikes. 

Αν κάποιος έχει συναντήσει παρόμοιο πρόβλημα στο παρελθόν και έχει βρεί λύσει, θα παρακαλούσα να μου δώσει τα φώτα του..

ping-spikes.png

Ζητα τους να σε βαλουν σε fastpath

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα :-)

έχω υποβάλλει αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή.

Δύο ερωτησεις, εάν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά.

1) με την υποβολή της αναφοράς, για ποιο λόγο το site της Αρχής δεν παρέχει αριθμό πρωτοκόλλου πλέον ? Διάβασα και κάποιος άλλος πιο πριν είχε την ίδια εμπειρία

2) πόσο χρόνο κάνει να απαντήσει η εταιρεία ?

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

Επεξ/σία από zape
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 14/11/2022 στις 8:40 ΜΜ, zape είπε

Καλησπέρα :-)

έχω υποβάλλει αναφορά στην Ανεξάρτητη Αρχή.

Δύο ερωτησεις, εάν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά.

1) με την υποβολή της αναφοράς, για ποιο λόγο το site της Αρχής δεν παρέχει αριθμό πρωτοκόλλου πλέον ? Διάβασα και κάποιος άλλος πιο πριν είχε την ίδια εμπειρία

2) πόσο χρόνο κάνει να απαντήσει η εταιρεία ?

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας

 

 

ήρθε μήνυμα από την ΕΕΤΤ, οπότε να απαντήσω μόνος μου στα παραπάνω ερώτηματα, σε περίπτωση που ενδιαφέρουν και κάποιο άλλο μέλος:

1) όντως δεν δίνει αριθμό πρωτοκόλλου κατά την υποβολή της αναφοράς, απλά ένα μήνυμα ότι η αναφορά παρελήφθη Όμως μετά από κάμποσο καιρό (σε μένα ενάμιση μήνα περίπου ) σου στέλνουν μήνυμα από την ΕΕΤΤ, σου γράφουν αριθμό πρωτοκόλλου, οτι διαβιβάστηκε η αναφορά στην εμπλεκόμενη εταιρεία και την καταληκτική ημερομηνία που έχει η εταιρεία να απαντήσει

2) 40 μέρες

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλησπέρα σε όλους. Έχω ένα συμβολαιο στην Vodafone με το vsdl 100αρα γραμμή, και ειχα τις προάλλες κάποια προβλήματα, και ειχα δει στα CRC 138χιλιαδες σφάλματα και μετά απο επικοινωνία που είχα με την τεχνική υποστήριξη της vodafone παρατηρώ ότι και έχει πέσει η ταχύτητα της γραμμής αλλά και βλέπω στο Download ακομά μικρότερο το SNR ηταν παλι μικρο περίπου στα 7.5db αλλα τώρα απο 5 ως 5.5db max. Παραθέτώ φωτό απο την ποιότητα γραμμήσ από το router( H300s).
Μπορώ να κάνω κάτι με βάση αυτά; τι να ζητήσω απο την Vodafone? 
 

snr.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...