Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Προσωπικά είχα παίξει το Age of Conan 2 χρόνια μετά το realease για 6 μήνες και το βρήκα πολύ καλό, ένα από τα αγαπημένα μου ΜΜΟ μπορώ να πω. Απλά χάθηκε λόγω των απίστευτων bugs που είχε την πρώτη χρονιά.

εγώ το είχα αγοράσει day1 κανα 50ρι το game κ είχα πάρει κ 2μηνη , κοντά στο 80ρι νομίζω μου είχε βγει

ε με τα bugs που είχε το είχα παρατήσει κ δεν ξανασχολήθηκα 

κλάμα xD

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Lost Ark και Lineage Eternal αλλά πλέον έχω χάσει κάθε ελπίδα. Κάπως θα καταφέρουν να τα κάνουν και αυτά mobile games.

Δημοσ.

εγώ το είχα αγοράσει day1 κανα 50ρι το game κ είχα πάρει κ 2μηνη , κοντά στο 80ρι νομίζω μου είχε βγει

ε με τα bugs που είχε το είχα παρατήσει κ δεν ξανασχολήθηκα 

κλάμα xD

 Πολύ βουρδούλι. Barb & Thief, ατελείωτο! Καλό ήταν, στην αρχή όμως υστερούσε σε όλα, ούτε πολύ φτωχό σε περιεχόμενο, και το gang πήγαινε και ερχόταν. Μπαίνοντας στην πόλη: πέσιμο. Βγαίνοντας από την πόλη; πέσιμο! Μισό να σηκώσω το τηλέφωνο; ΠΕΣΙΜΟ. Έλεορρρ.

  • Like 1
Δημοσ.

Ενημερωνουμε τους Ελληνες gamers απο 2.7.2016 υπαρχει server στο game Life is feudal οπου γινεται μια προσπαθεια να μαζευτουμε εκει.


ο server ειναι[EU]KINGDOM OF HEAVEN X100 PVPVE     ADRESS 108.61.102.25:28000


 


ADMIN ΕΛΛΗΝΑΣ


 


Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά περιμένω κυρίως Crowfall και Revelation online.

 

Για αργότερα στο μέλλον, το Chronicles of Elyria φαίνεται ωραίο αν και αμφιβάλω ότι θα μπορώ να το τρέξω αξιοπρεπώς με το τωρινό μου pc.. 

Επεξ/σία από Gilmaru
Δημοσ.

Πλέον όχι απλά κρατώ μικρό καλάθι αλλά δε κρατώ καλάθι καν.

 

Όντως τα παιχνίδια που ανέφερες είναι από τα σχετικά hyped αλλά δε θα μου έκανε αίσθηση να βγαίναν και:

- Τα αντικείμενα που πέφταν να τα χρησιμοποιούσες μόνο για να "ταίσεις" το "όπλο" που παίρνεις στο lvl1 (BnS)

- Τα καλύτερα items να τα παίρνεις στη μέση του παιχνιδιού και μετά μόνο upgrade +1/+2/κτλ (BDO)

- Το endgame content του να έχει σκοπό μόνο cosmetics και να αλλάξεις το χρώμα της στολής σους (GW2)

- Να μην έχει σοβαρό economy-trading ανάμεσα στους παίκτες (ΟΛΑ τα MMORPG)

- Να έχει 3sec global cooldown (FF14)

- Να περιορίζεται το pvp τους σε αρένες, elo και πίπες (πάνω από τα μισά mmo)

- Να χρειάζεται να πληρώσεις για να ξαναμπείς στο ίδιο dungeon (Riders of Icarus)

 

Γενικά έχω δει τόσες πίπες να καταστρέφουν παιχνίδια με potential που πλέον τίποτα δε με εκπλήσει.

Δημοσ.

Το έχω δει το Βless.. Αλλά. Θα το φέρει λένε όλοι super pay t win εταιρία.. Οπότε δεν ξανά ασχολήθηκα.... L2 eternal kai lost Ark ειναι hack and slash..

Δημοσ.

Πλέον όχι απλά κρατώ μικρό καλάθι αλλά δε κρατώ καλάθι καν.

 

Όντως τα παιχνίδια που ανέφερες είναι από τα σχετικά hyped αλλά δε θα μου έκανε αίσθηση να βγαίναν και:

- Τα αντικείμενα που πέφταν να τα χρησιμοποιούσες μόνο για να "ταίσεις" το "όπλο" που παίρνεις στο lvl1 (BnS)

- Τα καλύτερα items να τα παίρνεις στη μέση του παιχνιδιού και μετά μόνο upgrade +1/+2/κτλ (BDO)

- Το endgame content του να έχει σκοπό μόνο cosmetics και να αλλάξεις το χρώμα της στολής σους (GW2)

- Να μην έχει σοβαρό economy-trading ανάμεσα στους παίκτες (ΟΛΑ τα MMORPG)

- Να έχει 3sec global cooldown (FF14)

- Να περιορίζεται το pvp τους σε αρένες, elo και πίπες (πάνω από τα μισά mmo)

- Να χρειάζεται να πληρώσεις για να ξαναμπείς στο ίδιο dungeon (Riders of Icarus)

 

Γενικά έχω δει τόσες πίπες να καταστρέφουν παιχνίδια με potential που πλέον τίποτα δε με εκπλήσει.

- Να χρειάζεται να πληρώσεις για να ξαναμπείς στο ίδιο dungeon (Riders of Icarus)

που το λεει αυτο ?

Δημοσ.

Πλέον όχι απλά κρατώ μικρό καλάθι αλλά δε κρατώ καλάθι καν.

 

Όντως τα παιχνίδια που ανέφερες είναι από τα σχετικά hyped αλλά δε θα μου έκανε αίσθηση να βγαίναν και:

- Τα αντικείμενα που πέφταν να τα χρησιμοποιούσες μόνο για να "ταίσεις" το "όπλο" που παίρνεις στο lvl1 (BnS)

- Τα καλύτερα items να τα παίρνεις στη μέση του παιχνιδιού και μετά μόνο upgrade +1/+2/κτλ (BDO)

- Το endgame content του να έχει σκοπό μόνο cosmetics και να αλλάξεις το χρώμα της στολής σους (GW2)

 

Βασικά τα τρία πρώτα που ανέφερες δεν θα με ενοχλούσαν ιδιαίτερα εως καθόλου από μόνα τους. Στο BDO τουλάχιστον δεν με ενόχλησε καθόλου αυτό. Περισσότερο με ενόχλησε το rng, όπως και στο Archeage (που δυστυχώς είναι κάτι συνηθισμένο στα κορεάτικα ΜΜΟ).

 

Αν το endgame content είναι κυρίως cosmetics σημαίνει ότι παίζεις κυρίως για την ευχαρίστηση, και εμένα ως αιώνιο casual δεν με πειράζει αυτό καθόλου, αντιθέτως. Το GW2 ήταν αρκετά διασκεδαστικό παιχνίδι όσο το έπαιξα, αν και δεν έπαιξα πάρα πολύ για να έχω ολοκληρωμένη άποψη.

 

Σε κάθε περίπτωση ο καθένας έχει τα γούστα του και είναι αδύνατον ένα MMO να ικανοποιήσει τους πάντες. Εγώ αυτό που ελπίζω από Crowfall και Chronicles of Elyria είναι να δούμε και κάποια διαφορετικά πράγματα, που δεν έχουμε δει πολύ σε ΜΜΟ. Από το Revelation online, απλά περιμένω ένα ψιλο-κλασσικό ΜΜΟ που θα έχει όμως λίγο απ' όλα, ελπίζοντας ότι η εταιρία που έκανε publish το WoW στην Κίνα θα έχει μάθει και 1-2 πράγματα από αυτό.

Δημοσ.

Χωρίς RNG και χωρίς items δεν υπάρχει economy. Χωρίς economy δεν υπάρχει σοβαρή διαδραστικότητα ανάμεσα στους παίκτες. Τι διαφορά έχει σε σχέση με το Diablo 3?

 

Καλώς ή κακώς ο casual με τον grinder πρέπει να διαφέρουν στα stats (χωρίς να ανήκω σε μεγάλο βαθμό στη κατηγορία του grinder τουλάχιστον πρόσφατα). Αν είναι ο casual να έχει πράσινη κάπα και ο grinder την ίδια κάπα αλλά πολύχρωμη τότε έχει σοβαρό θέμα η εταιρία που το έβγαλε και μεις που το παίζουμε.

Δημοσ.

Καταλαβαίνω αυτό που λες από την μεριά αυτού που παίζει με competitive λογική, αλλά όπως είπα είμαι casual και παίζω με casual λογική.

 

Προτιμώ το παρών σύστημα του Diablo 3 100% σε σχέση με το παλιότερο που υπήρχε auction house. Ίσως το μόνο παιχνίδι στο οποίο μου άρεσε το σύστημα σε επίπεδο οικονομίας ήταν το Path of Exile, γιατί εκεί υπήρχε πραγματική αλληλεπίδραση και επίσης υπάρχουν και τα leagues όπου δεν προλαβαίνει να γίνει τρελή συσσώρευση πλούτου από κάποια άτομα. Αλλά λίγο δύσκολο να γίνει κάτι τέτοιο πετυχημένα σε ΜΜΟ.

 

Δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα γενικά να υπάρχει έμφαση στο economy, τις περισσότερες φορές καταλήγει να γίνεται exploited με κάποιον τρόπο και καταλήγουν να επιβραβεύονται περισσότερο αυτοί που το παίζουν μικροί χρηματιστές από αυτούς που παίζουν το παιχνίδι. 

 

Το grind γενικά ίσως είναι απαραίτητο και ως ένα βαθμό αναπόφευκτο στα ΜΜΟ, αλλά imo και αυτό έχει μεγάλη σημασία με πιο τρόπο το βάζεις σε ένα game. Προσωπικά προτιμώ το game που σε επιβραβεύει για τον χρόνο που σπαταλάς σε μία δραστηριότητα. Αν θες να γίνεις καλύτερος στο pvp πχ. να μπορείς να το καταφέρεις κάνοντας πολύ pvp, έστω κι αν αυτό γίνεται υπό την μορφή "grind". Και το λέω επειδή υπάρχουν πολλά games στα οποία για παράδειγμα για να πάρεις καλό gear για pvp ή pve σε αναγκάζουν να σπαταλήσεις άπλετο χρόνο κάνοντας κάτι εντελώς άσχετο.

 

Επίσης το να υπάρχουν περισσότεροι από ένας τρόποι να αποκτήσεις κάτι ή να βελτιώσεις τον χαρακτήρα σου γενικότερα βοηθάει.

 

Τέλος, μου αρέσει ένα game να είναι πιο πολύ skill based (όχι εξ' ολοκλήρου όμως, να υπάρχει και μια αίσθηση σταθερής προόδου).

Δημοσ.

Εγώ πάλι στα περισσότερα έχω τελείως διαφορετική οπτική.

 

Αν δεν έχει economy, AH, trading κτλ καλύτερα να είναι ένα action online game και να μη το βαφτίζουν MMORPG.

Χωρίς RNG δυστυχώς αυτό δε γίνεται γιατί θα είναι full linear.

Τώρα το πώς θα το κάνουν αυτό να πετύχει long-term και να έχουν μια οικονομία στυλ PoE που ανέφερες αλλά να κρατήσει για χρόνια είναι δουλειά των εταιριών. Επειδή ακριβώς δε το βρίσκουν, τα παιχνίδια τους πλέον έχουν χρόνο ζωής 2 μηνών ακόμη και ΑΑΑ τίτλοι.

 

 

Για μένα όσο χαζό και αν ακούγεται στόχος του παιχνιδιού θα πρέπει να είναι να βρω το καλύτερο όπλο και τη καλύτερη πανοπλία ώστε να σκοτώσω το δράκο που απειλεί τον κόσμο. Δεκτό και θεμιτό να υπάρχουν πολλοί τρόποι για την απόκτησή τους.

Αλλά αυτό απέχει πολύ από το θα σκοτώσω τον δράκο για να πάρω τη μπλε βερμούδα και να φαίνομαι γαμάτος. Δεν είναι θέμα hardcore ή casual. Είναι απλά μια μπούρδα.

 

Επίσης, απεχθάνομαι τις αρένες και γενικότερα το instanced pvp με fixed gear. Το ιδανικό για μένα είναι open world pvp σε συνδιασμό με sieges/group/guild pvp αλλά με το kit που έχεις κερδίσει. 

Θέλω να με βρει lvl20 ένας τυπάς με καλό gear ενώ φαρμάρω, να με ξεκωλιάσει και να με πεισμώσει για να φαρμάρω καλύτερο gear. Μάλιστα θέλω να βρω ένα mythical staff το οποίο δε μπορώ να το χρησιμοποιήσω εγώ και να το κάνω trade με το αντίστοιχο sword με τον Gilmaru.

 

Αυτό που ο άλλος έχει φαρμάρει 300 ώρες και γω 20 και ξαφνικά μας εξισώσουν τα stats στις αρένες ούτε επί Στάλιν δε θα γινόταν.

 

Σε ένα σωστά δομημένο παιχνίδι θα υπάρχει content τόσο για τον casual όσο και για τον hardcore. Δε θα κάνουν τα ίδια πράγματα. Ο casual θα μπορεί να πάει να τα βάλει με άλλους παίκτες αντίστοιχα casual, θα προσπαθεί να αγοράσει αντικείμενα που απευθύνονται σε casual παίκτες κ.ο.κ. Δε γίνεται να θέλει να συναγωνιστεί τον competitive απ'τη στιγμή που εξ'ορισμού δεν τον νοιάζει ο συναγωνισμός.

Δημοσ.

Καταλαβαίνω αυτά που λες. Ουσιαστικά δεν διαφωνούμε, απλώς τυχαίνει να θέλουμε διαφορετικά πράγματα την συγκεκριμένη περίοδο. :P

 

Αν μου έκανες ένα fight με έναν δράκο τρομερά διασκεδαστικό και challenging και μου το έκανες randomized έτσι ώστε να ήταν κάθε φορά κάτι διαφορετικό και να παρέμενε challenging για πολλά runs, εγώ ως casual θα ήμουν ευχαριστημένος ακόμη κι αν δεν είχε τρομερό loot. Και πιστεύω και οι hardcore/competitive παίχτες θα ήταν περισσότερο ευχαριστημένοι, από το να φαρμάρουν το ίδιο ακριβώς boss fight ξανά και ξανά. Συμφωνώ ότι είναι κάπως ακραίο να παίρνεις μόνο cosmetics βέβαια και ότι θα χρειαζόταν κάποιο είδος καλύτερου reward, ιδιαίτερα για την δεύτερη ομάδα παιχτών.

 

Από την άλλη όμως δεν μπορείς να βασίζεις το progression μόνο στο grind. Ιδιαίτερα όταν το grind δεν έχει μέσα κάποιο ουσιαστικό challenge και έχει να κάνει σχεδόν αποκλειστικά με τις ώρες που σπαταλάς στο παιχνίδι. Προτιμώ το ποιος είναι casual και ποιος competitive να φαίνεται κυρίως από το skill και όχι από το ποιος σπατάλησε περισσότερες ώρες σκοτώνοντας εύκολα mobs ή καθαρίζοντας ένα dungeon που το ξέρεις πλέον και σου είναι εύκολο ξανά και ξανά και ξανά, χωρίς να αλλάζει κάτι με τρόπο που να σου διατηρεί ένα ενδιαφέρον ή κάποιο challenge.  Αυτό ουσιαστικά δεν είναι καν hardcore ή competitive, είναι διαγωνισμός του ποιος είναι ο πιο καμένος.

 

Υπάρχουν όμως τρόποι να κάνεις διάφορα πράγματα διαφορετικά ακόμη και διατηρώντας το grind. Ακόμη και στο PoE (παρότι δεν είναι ΜΜΟ με την κλασσική έννοια) που ουσιαστικά είναι ολόκληρο το παιχνίδι ένα grind (όπως όλα τα action rpg στυλ diablo) επειδή έχει ένα κάρο παραμέτρους που είναι randomized κάνει την όλη εμπειρία του grind διασκεδαστική και challenging διατηρώντας το ενδιαφέρον ζεστό και για τον casual και για τον hardcore. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...