Προς το περιεχόμενο

MMORPG (Αγαπημένα, Προτάσεις, Απορίες)


giorgos147

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλα ναι συμφωνώ... Δεν θα ξανά γίνει release τίποτα σοβαρό.... Γιατί πολύ απλά μας έχουνε ζαλησει τα. Ουμπαλα οι κορεατες νομίζουμε ότι είμαστε βοτακια ( δες bdo archeage κτλπ) το mmo ποια έχει γίνει έπαγγελμα και όχι ευχαρίστηση... Άμα. Δεν μπεις μια μέρα θα πας πίσω. Άμα δεν αφήσεις το PC σου ανοιχτό να κάνει fishing η μπλα μπλα... Δνε θα ανεβάζεις το professional κτλπ κτλπ.. Πρέπει να πάρουν χαμπάρι ότι δεν είμαστε κορεατες... Δεν γίνετε δίλαδη να είσαι σοβαρό άτομο να δουλεύεις και να πρεπει να φαρμαειςς 10 ώρες την μέρα και να κιμμασαι και να βλέπεις στο όνειρο σου τον χαρακτήρα να μην έχει κολλήσει το άλογο για lvl up. Η to fishing.... Πλέον όλοι έχουν πάει σε casual overwatch moba hack and slash...

Το προβλημα δυστηχως ειναι οτι δεν υπαρχει σοβαρη εταιρια να κατσει να ασχοληθει με mmo. Γιαυτο αλλωστε οι περισσοτεροι θελανε την Blizzard να βγαλει αλλο mmo γιατι γενικα υπαρχει τεραστια απογοητευση απο την κατασταση αυτη.Και γιαυτο αλλωστε τα περισσοτερα παιχνιδια(ζητημα και το Final Fantasy να παει και αυτο απο του χρονου σε Free to play φαση)ξεκινανε με πληρωμη για αγορα και συνδρομη αλλα ολα στο τελος γινονται free to play. Ειδικα τα Κορεατικα που λες και εσυ σωστα,ειναι λογικο να πατωνουν το ενα μετα το αλλο για τον πολυ απλο λογο οτι αν βασιζεσαι μονο στο pvp κομματι ναι μεν θα τραβηξεις κοσμο στις αρχες αλλα ειναι με ημερομηνια(και συντομη μαλιστα)ληξης. Χωρις σοβαρο lore και pve(και προφανως και βαρβατη εταιρια να το στηριξει αυτο).αλλα και με το pvp του κλασσικα,αξιολογο mmo δεν προκειται να βγει. Θα τα δουμε τωρα σε 1.5μηνα και με το Wow πως θα ανεβουν(εστω και για λιγο χρονικο διαστημα)οι συνδρομες αν οντως ισχυουν τα καλα λογια που λεγονται απο οσους παιζουν Ptr.

 

Εσυ ειδικα ολα αυτα τα εχεις φαει με το κουταλι.Για σκεψου λοιπον ενα Mmo που να σε κραταει τοσα χρονια να το παιζεις(και να το πληρωνεις εννοειται)οπως το Wow που το επαιζαν απο την αρχη που βγηκε για πολλα χρονια. Εγω προσωπικα δεν μπορω να θυμιθω καποιο αλλο mmo να με εχει κρατησει τοσο πολυ εκτως του Rift που το επαιξα κοντα στον χρονο αλλα μετα το βαρεθηκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

galanos ανάλογα τι ψάχνει κανείς. Εγώ θα έλεγα ότι περιμένω γενικά να είναι από τις καλές χρονιές.

 

Το ΜΜΟ industry δεν είναι στα πάνω του τελευταία και έχουν αρχίσει να το καταλαβαίνουν αυτό μερικές εταιρίες με αποτέλεσμα να γίνονται λιγάκι πιο τολμηρές από παλιότερα. Θα δούμε πράγματα σχετικά ασυνήθιστα για ΜΜΟ.

 

Εκτός από το Camelot Unchained και το Reveletion Online που θα είναι μάλλον λίγο πολύ "τυπικά" ΜΜΟ, όλα τα άλλα στο παρακάτω βίντεο (που είχε ξαναβάλει ο φίλος MementoMori) είναι αρκετά διαφορετικά και περισσότερο "τολμηρά" από τα κλασσικά ΜΜΟ που έχουμε συνηθίσει (παρότι δεν είναι σίγουρο ότι θα βγουν όλα μέσα στο 16-17). 

 

 

 

L2 Eternal και Lost Ark ουσιαστικά είναι μια μίξη MMO και action rpg και φαίνονται καινοτόμα, αλλά προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι γι αυτά, γιατί πιστεύω ότι θα καταλήξουν να είναι απλώς μια λίγο διαφορετική εκδοχή ενός κλασσικού diablo style action rpg με λίγο καλύτερα γραφικά και λίγο μεγαλύτερη αλληλεπίδραση μεταξύ παιχτών. Θα δούμε

 

Για το Bless επίσης δεν καταλαβαίνω το hype. Απλά έχει καλά γραφικά. Αυτό. Είναι καλό για όσους ψάχνουν ένα τυπικό ΜΜΟ σε καινούργια εκδοχή, αλλά δε νομίζω κάτι παραπάνω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κλασικά hype σε κάθε New mmo.... Δεν υπάρχει λόγος... Απλά. Hype hahaha όντως όπως λέει ο Fulgore... Μόνο η Blizzard και όταν... Και ας μην έχω ασχοληθεί με. Wow ποτέ.. Αλλά ναι μόνο αυτή..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται hype ούτε απογοήτευση. Εγώ σχεδόν όλα τα ΜΜΟ που έχω παίξει τα έχω ευχαριστηθεί. Δεν χρειάζεται να πεθάνουμε κιόλας παίζοντας το ένα μοναδικό και υπέρτατο ΜΜΟ. 

 

Η Blizzard το μόνο που κάνει τα τελευταία χρόνια είναι να επαναλαμβάνει πετυχημένες συνταγές, απλά με παραπάνω "polishing". Να δείτε την Blizzard να παίρνει το ρίσκο να κάνει κάτι εντελώς καινούργιο και διαφορετικό δεν παίζει. Μόνο αν προκύψει κάποιο άλλο είδος ΜΜΟ, το οποίο να τραβήξει κόσμο θα επενδύσει η Blizzard σε καινούργιο παιχνίδι για να πάρει κι αυτή κομμάτι από την πίτα. Προς το παρόν που δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο δεν υπάρχει λόγος. Στην τελική το WoW έχει ακόμη 5 εκαττομύρια, που θα ανεβαίνουν σε κάθε expansion, έστω προσωρινά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Blizzard το μόνο που κάνει τα τελευταία χρόνια είναι να επαναλαμβάνει πετυχημένες συνταγές, απλά με παραπάνω "polishing". Να δείτε την Blizzard να παίρνει το ρίσκο να κάνει κάτι εντελώς καινούργιο και διαφορετικό δεν παίζει. Μόνο αν προκύψει κάποιο άλλο είδος ΜΜΟ, το οποίο να τραβήξει κόσμο θα επενδύσει η Blizzard σε καινούργιο παιχνίδι για να πάρει κι αυτή κομμάτι από την πίτα. Προς το παρόν που δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο δεν υπάρχει λόγος. Στην τελική το WoW έχει ακόμη 5 εκαττομύρια, που θα ανεβαίνουν σε κάθε expansion, έστω προσωρινά.

Μιλαμε για εταιρια η οποια εχει δημιουργησει ορισμενα απο τα καλυτερα παιχνιδια ολων των εποχων στο ειδος τους,δεν μιλαμε για τον μπακαλη της γειτονιας οπως τα διαφορα κορεατικα που σου φτιαχνουν λιγο τα γραφικα σου πετανε και ενα pvp(σιγα μην κατσουν ποτε να ασχοληθουν με pve και raids)και τελος.

 

Αλλωστε η εταιρια πηρε το ρισκο το 2004 οταν εβγαλε το WOW αφου ας μην ξεχασουμε οτι και αυτη δεν ειχε προιστορια με mmo παιχνιδια μεχρι τοτε,αλλα και αργοτερα εχει παρει το ρισκο αρκετες φορες στα παιχνιδια που εχει βγαλει σε σχεση με τις εποχες οπως το Hearthstone,heroes of the storm και πλεον και το Overwatch).

 

Αρα για ποιο λογο να κατσει να χαραμισει τοσο χρονο και κυριως χρημα σε ενα νεο mmo για το οποιο κανεις δεν θα της εγγυηθει οτι θα εχει επιτυχια λογω των εποχων? Αλλωστε το ειχαν πει και σε μινι συνεντευξη οτι δεν θελουν να μεινουν στον χωρο ως εταιρια που βγαζει παιχνιδια mmo γιατι δεν ειναι .

 

Το ξαναλέω για αλλη μια φορα για οσους δεν το εχουν καταλαβει. Οι καιροι και οι απαιτησεις του κοσμου εχουν αλλαξει σε σχεση με παλια.Δεν ειναι οτι ο κοσμος που ελιωνε παλια στα mmo πλεον μεγαλωσε και εχει υποχρεωσεις(γιατι οποιος θελει χρονο βρισκει για το hobby του),αλλα οτι υπαρχουν εναλλακτικες προτασεις που παλια δεν υπηρχαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, το 2004 πήρε το ρίσκο. Και έκανε κάτι λίγο διαφορετικό για τα δεδομένα της εποχής, όπως είχε κάνει και πριν. Για πες μου από τότε πότε το ξανάκανε;

 

Starcraft 2: To starcraft 1 με καλύτερα γραφικά, βελτιώσεις σε balancing και polishing. Ήξερε ήδη ότι θα βγάλει τα λεφτά της από την στιγμή που το ανακοίνωσε. Μετά πάτησε εκ του ασφαλούς για τα expansion. Χαμηλό ρίσκο, σχεδόν μηδενική καινοτομία.

 

Diablo 3: Διαφοροποιήθηκε σε σχέση με το 1ο/2ο λίγο οκ, αλλά και πάλι ήξερε ότι θα βγάλει τα λεφτά της όπως και στο από πάνω. Χαμηλό ρίσκο, μικρή διαφοροποίηση.

 

Hearthstone - low budget παιχνιδάκι που πατάει σε συνταγές προϋπάρχοντων παιχνιδιών (magic the gathering) στο ίδιο στυλ και συνδέεται με τον κόσμο του warcraft. Χαμηλό ρίσκο, ελάχιστη διαφοροποίηση με εν δυνάμη μεγάλη απόδοση.

 

Heroes of the Storm καινοτόμο και με ρίσκο; E ντάξει με δουλεύεις τώρα. Τα moba υπήρχαν πάνω από 10ετία και ξεπηδούσαν σαν τα μανιτάρια αποκτώντας όλο και μεγαλύτερο playerbase, με εκατομμύρια παίχτες. Ε και έβγαλε και η blizzard ένα λίγο διαφορετικό. Σιγά τα αυγά.

 

Overwatch. Υπήρχαν ένα κάρο fps. Υπήρχε το tf2.  Μικρό ρίσκο, γιατί και αυτό πατάει σε πετυχημένη συνταγή και δεν διαφοροποιείται σε τίποτα το ουσιαστικό.

 

Αρα για ποιο λογο να κατσει να χαραμισει τοσο χρονο και κυριως χρημα σε ενα νεο mmo για το οποιο κανεις δεν θα της εγγυηθει οτι θα εχει επιτυχια λογω των εποχων? Αλλωστε το ειχαν πει και σε μινι συνεντευξη οτι δεν θελουν να μεινουν στον χωρο ως εταιρια που βγαζει παιχνιδια mmo γιατι δεν ειναι .

 

Το λες και μόνος σου και έχεις δίκιο. Για ποιο λόγο να ρισκάρει κάνοντας κάτι εντελώς διαφορετικό στον χώρο, που κανείς δεν της εγγυάται ότι θα πετύχει; Δεν είναι κάποια ανερχόμενη επιχείρηση. Πατάει εκ του ασφαλούς πλέον, δεν είναι η Blizzard του 2004. Και θα συνεχίσει εκ του ασφαλούς γιατί δεν υπάρχουν αρκετοί λόγοι γι αυτήν να ρισκάρει πολύ προς το παρόν.

 

Και δεν την αδικώ. Αλλά όσοι περιμένετε να κάνει η Blizzard ένα παιχνίδι με μεγάλο budget το οποίο θα τολμά να είναι ουσιαστικά καινοτόμο έχετε αυταπάτες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μερικα απο τα παραπανω παιχνιδια που αναφερεις διαφωνω αλλα δεν ειναι επι του θεματος. Το θεμα ειναι οτι μονο απο την συγκεκριμενη εταιρια που κυριολεκτικα ταυτιστηκε το ειδος με το εν λογω παιχνιδι της ο κοσμος θελει να πιστευει για συνεχεια.Γιατι απο τις αλλες εταιριες το αποτελεσμα ηταν......

 

Να θυμισω μηπως και το Final Fantasy 14 τι παιχνιδι ηταν πριν το αλλαξουν οι κυριοι της Square? http://www.metacritic.com/game/pc/final-fantasy-xiv-online

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν χρειάζεται hype ούτε απογοήτευση. Εγώ σχεδόν όλα τα ΜΜΟ που έχω παίξει τα έχω ευχαριστηθεί. Δεν χρειάζεται να πεθάνουμε κιόλας παίζοντας το ένα μοναδικό και υπέρτατο ΜΜΟ. 

 

Η Blizzard το μόνο που κάνει τα τελευταία χρόνια είναι να επαναλαμβάνει πετυχημένες συνταγές, απλά με παραπάνω "polishing". Να δείτε την Blizzard να παίρνει το ρίσκο να κάνει κάτι εντελώς καινούργιο και διαφορετικό δεν παίζει. Μόνο αν προκύψει κάποιο άλλο είδος ΜΜΟ, το οποίο να τραβήξει κόσμο θα επενδύσει η Blizzard σε καινούργιο παιχνίδι για να πάρει κι αυτή κομμάτι από την πίτα. Προς το παρόν που δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο δεν υπάρχει λόγος. Στην τελική το WoW έχει ακόμη 5 εκαττομύρια, που θα ανεβαίνουν σε κάθε expansion, έστω προσωρινά.

Στο WoW μια χαρά ρίσκο πήρε, το παιχνίδι έχει αλλάξει αρκετά, τουλάχιστον επιφανειακά, με τα ταλέντα, τα Garrison, τα LFG tools και ένα κάρο μικρά και μεγάλα πραγματάκια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε και και τι σημαίνει αυτό δίλαδη? Επίδει υπήρχε το tf2 δεν ήταν ρίσκο? Αντίθετος επίδει υπήρχε κάτι ίδιο και Free ήταν ρίσκο.... και το hos αν και για μένα ήταν αποτυχία... Για το Diablo έχεις δίκαιο epic fail και το hearthstone πάλι δεν συμφωνώ... Πάλι όπως λες υπήρχαν διαφορά και έβαλε την υπογραφή της και γαμισε.... Δεν συμφωνώ ότι σημαίνει δεν περνει ρίσκο επίδει κυκλοφορεί κάτι παρόμοιο... Αντίθετος είναι πιο δύσκολο να κάνει επιτυχία....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ένα ρίσκο το παίρνει πάντα μια εταιρία όταν βγάζει ένα καινούργιο παιχνίδι. Τώρα αν είναι να λέμε το καθετί που κάνει μια εταιρία εκτός από επανεκδόσεις παλιών τίτλων ρίσκο, οκ με αυτήν την λογική όλες οι εταιρίες ρισκάρουν. 

 

Αλλά εγώ δεν μιλάω για τέτοιο ρίσκο. Μιλάω για το ρίσκο του να κάνεις κάτι εντελώς διαφορετικά από αυτό που συνηθίζεται στο είδος, γιατί έτσι πάει το genre μπροστά. Η Blizzard παίρνει κατά βάση ήδη υπάρχουσες ιδέες και τις βελτιώνει στις λεπτομέρειες. Κανένα από τα games που ανέφερα όμως δεν εισήγαγε στο είδος κάτι σημαντικά διαφορετικό/καινοτόμο.

 

Άρα ναι, αν σας άρεσαν κάποια πράγματα σε παιχνίδια από άλλες εταιρίες και θέλετε να δείτε μια από τα ίδια σε καλύτερη εκτέλεση μπορεί να το δείτε από την Blizzard. Να δείτε όμως κάτι που δεν έχετε ξαναδεί σε game, όσο αφορά τουλάχιστον τα core mechanics, δεν πρόκειται, ιδιαίτερα σε game μεγάλου budget που σημαίνει μεγάλο ρίσκο.

Επεξ/σία από Gilmaru
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη και με την λογικη σου αυτη και το Wow μικρο ρισκο πηραν γιατι υπηρχαν και αλλα mmo πριν απο αυτο πανω στα οποια πατησε.....

 

 

Μιλάω για το ρίσκο του να κάνεις κάτι εντελώς διαφορετικά από αυτό που συνηθίζεται στο genre γιατί έτσι πάει το genre μπροστά. Η Blizzard παίρνει κατά βάση ήδη υπάρχουσες ιδέες και τις βελτιώνει στις λεπτομέρειες. Κανένα από τα games που ανέφερα όμως δεν εισήγαγε στον είδος κάτι σημαντικά διαφορετικό/καινοτόμο.

 

Άρα ναι, αν θέλετε να δείτε μια από τα ίδια σε καλύτερη εκτέλεση μπορεί να το δείτε από την Blizzard. Να δείτε κάτι που δεν έχετε ξαναδεί σε game, όσο αφορά τουλάχιστον τα core mechanics, δεν πρόκειται, ιδιαίτερα σε game μεγάλου budget που σημαίνει μεγάλο ρίσκο.

Το θεμα βασικα ειναι αλλο και οχι αυτο που γραφεις. Το θεμα ειναι αν χρειαζεται να υπαρχει κατι το εντελως διαφορετικο σε ορισμενα ειδη παιχνιδιων. Στα mmorpg πχ το το εντελως διαφορετικο δηλαδη ζηταμε/θελουμε και εμεις σαν παικτες να δουμε εκτως απο το κλασσικο pvp(αρενες,battlegrounds,sieges κλπ)και Pve(dungeon,raids)?

 

Στα fighting παιχνιδια μια απο τα ιδια.

 

Στα First person επισης μια απο τα ιδια(στο Multiplayer κομματι μιας και εγινε αναφορα για το Overwatch).

 

Στα λογια αγαπητε ολα αυτα που λες ωραια ακουγονται.Το θεμα ειναι στην πραξη τι γινεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδη και με την λογικη σου αυτη και το Wow μικρο ρισκο πηραν γιατι υπηρχαν και αλλα mmo πριν απο αυτο πανω στα οποια πατησε.....

 

 

Το θεμα βασικα ειναι αλλο και οχι αυτο που γραφεις. Το θεμα ειναι αν χρειαζεται να υπαρχει κατι το εντελως διαφορετικο σε ορισμενα ειδη παιχνιδιων. Στα mmorpg πχ το το εντελως διαφορετικο δηλαδη ζηταμε/θελουμε και εμεις σαν παικτες να δουμε εκτως απο το κλασσικο pvp(αρενες,battlegrounds,sieges κλπ)και Pve(dungeon,raids)?

 

ΜΜΟ υπήρχαν, αλλά το κλασσικό WoW style MMO δεν υπήρχε. Με λίγα λόγια έκαναν κάτι με διαφορετικό τρόπο από αυτόν που συνηθιζόταν στο είδος εκείνη την εποχή. 

 

Κατά τα άλλα το αν χρειαζόμαστε κάτι καινούργιο είναι καλή ερώτηση. Για μένα το τι θέλει ο κόσμος έχει αλλάξει ήδη από το 2004. Που σημαίνει ότι αν δεν αλλάξει και το MMO indusrty, θα συρρικνωθεί και ο κόσμος θα πάει σε άλλα είδη παιχνιδιών. Αυτό. Τώρα το πόσο και τι χρειάζεται να αλλάξει για να δώσει στα ΜΜΟ νέα πνοή δεν το ξέρω. 

 

Κάποια πράγματα πάντως δεν ξέρεις ότι τα θέλεις πριν τα δεις και τα γνωρίσεις. Από την άλλη πορεί βέβαια να μην είναι εν τέλη, όπως λες, κάτι το τρομερά διαφορετικό και να είναι και μια παλιά συνταγή σε καλύτερη εκτέλεση αυτό που ο κόσμος θέλει περισσότερο. Θα δείξει. 

 

Εμένα πάντως δεν μου αρέσει να επικρατούν μόνο 1-2 μοντέλα στα ΜΜΟαπλά επειδή πιστεύω ότι υπάρχουν δυνατότητες για πολύ μεγαλύτερη ποικιλία από διαφορετικά παιχνίδια στο είδος σε σχέση με αυτή που έχουμε δει και οι οποίες έχουν μείνει κατά το μεγαλύτερο μέρος ανεκμετάλλευτες, λόγω του ρίσκου που εμπεριέχουν επενδυτικά. Προσωπικά θεωρώ το διαφορετικό και την πληθώρα επιλογών που καλύπτουν όλα τα γούστα κάτι θετικό.

Το γεγονός ότι ο χώρος των MMO δεν είναι στα καλύτερά του λοιπόν μου δίνει ελπίδα, γιατί μπορεί όσοι επενδύουν σε αυτόν να αρχίζουν να τολμούν καινούργια πράγματα. Και νομίζω ήδη αρχίζουμε δειλά δειλά να το βλέπουμε αυτό.

Επεξ/σία από Gilmaru
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...