Προς το περιεχόμενο

Συζήτηση για την ryanair


The_Judas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το κράτος (το όποιο κράτος) είναι απών και δε λέει "πάω να πάρω τους πολίτες μου από εκεί"

 

Ο πολίτης, χάριν κόστους, επιλέγει το "not flexible" εισιτήριο πιστεύοντας ότι τίποτα ασυνήθιστο δεν θα του συμβεί.

 

Και όταν συμβαίνει το επείγον αυτός που φταίει είναι η εταιρία (που όλοι ξέρουμε ότι οι εταιρίες πάνε για το κέρδος).

Και μάλιστα η low cost εταιρία (όπου επίσης όλοι ξέρουμε ότι χρεώνουν και τον αέρα που αναπνέεις)

 

Ok. Got it :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στην εποχη που ζουμε δεν ξερω αν θα το θεωρουσα λογικο (απο τη μερια μου οχι αλλα απο τη μερια της εταιρειας ειναι) αλλα σιγουρα ειναι επιλογη της καθε εταιρειας να το κανει. Εμενα το προβλημα μου βασικα ειναι στο οτι κραζετε συγκεκριμενες εταιρειες και καταστασεις, πχ γιατι δεν βγηκες να κραξεις τους μαλακες ελληνες που πουλουσαν 4€ το νερο 8€ μπανιο κτλ!? Μηπως ειναι δικος μας αυτος και δεν μας πειραζει που εκμετελευται τους αλλους!? 

 

Καθε εταιρεια επιλεγει τη στρατιγικη της, αν δεν σου αρεσει τι κανει και την κραζεις απλα της κανεις "διαφημιση", η λυση ειναι απλα δεν την επιλεγεις. 

 

και ποιος σου οτι δεν τους κραζω ολους αυτους ? ακομα και μαγαζια στην γειτονια μου αν μου πιασουν τον κωλο η μου πασαρουν σκαρτο πραγμα τους κραζω στο φβ,

 

Επισης η εν λογο εταιρεια ειναι απο τις χειροτερες σε οτι αφορα εκμεταλλευσει του πελατη και εχει κανει πολλα τετοια, επισης πουλαγε νταβατζιλικη στην ελληνικη κυβερνηση και απειλουσε οτι θα φυγει και θα ανεβασει την ανεργια αν δεν του κανουν τα χατίρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και ποιος σου οτι δεν τους κραζω ολους αυτους ? ακομα και μαγαζια στην γειτονια μου αν μου πιασουν τον κωλο η μου πασαρουν σκαρτο πραγμα τους κραζω στο φβ,

 

Επισης η εν λογο εταιρεια ειναι απο τις χειροτερες σε οτι αφορα εκμεταλλευσει του πελατη και εχει κανει πολλα τετοια, επισης πουλαγε νταβατζιλικη στην ελληνικη κυβερνηση και απειλουσε οτι θα φυγει και θα ανεβασει την ανεργια αν δεν του κανουν τα χατίρια.

 

Δηλαδή όσοι είχαν κλείσει εισιτήρια με άλλη εταιρεία πέταξαν δωρεάν επειδή ήθελαν να φύγουν νωρίτερα από τις Βρυξέλλες; 

 

Όσον αφορά την εκμετάλλευση του πελάτη όλα στην τιμή φαίνονται και έχουν χιλιοσυζητηθεί για το ποιός εκμεταλλεύεται τελικά ποιόν. 

 

Δυστυχώς ή ευτυχώς αν φύγει η Ryanair από την Ελλάδα θα βρεθούμε στο πλήρες μονοπώλιο της Aegean. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επισης η εν λογο εταιρεια ειναι απο τις χειροτερες σε οτι αφορα εκμεταλλευσει του πελατη και εχει κανει πολλα τετοια, επισης πουλαγε νταβατζιλικη στην ελληνικη κυβερνηση και απειλουσε οτι θα φυγει και θα ανεβασει την ανεργια αν δεν του κανουν τα χατίρια.

 

Η Ryanair φίλε δεν εκμεταλλεύεται τον πελάτη πουθενά. Ότι σου χρεώνει είναι γνωστό από πριν και αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου. Αν δεν το καταλαβαίνει κάποιος αυτό, δεν φταίει η Ryanair. Προσωπικά και εγώ αν έχω άλλες επιλογές τις προτιμώ, αλλά μερικές φορές είτε δεν υπάρχουν ή είναι πολύ πιο φτηνή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

 

Επισης η εν λογο εταιρεια ειναι απο τις χειροτερες σε οτι αφορα εκμεταλλευσει του πελατη και εχει κανει πολλα τετοια, επισης πουλαγε νταβατζιλικη στην ελληνικη κυβερνηση και απειλουσε οτι θα φυγει και θα ανεβασει την ανεργια αν δεν του κανουν τα χατίρια.

ο πελατης ειναι ο χειροτερος πελατης που θα μπορουσε να υπαρξει. Η εταιρεια ειναι ξεκαθαρη στο τι και πως αν εσυ (οχι εσυ συγκεκριμενα) αγοραζεις κατι χωρις να ξερεις τι αγοραζεις δεν φταιει η εταιρεια που σε χρεωνει εσυ εισαι μαλακας που δεν κοιταξες πριν ή νομιζες οτι θα ειναι η ραιν αιρ το πουτανακι σου! (ξανα λεω δεν εννοω εσενα αλλα μιλαω γενικα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ryanair φίλε δεν εκμεταλλεύεται τον πελάτη πουθενά. Ότι σου χρεώνει είναι γνωστό από πριν και αναλαμβάνεις τις ευθύνες σου. Αν δεν το καταλαβαίνει κάποιος αυτό, δεν φταίει η Ryanair. Προσωπικά και εγώ αν έχω άλλες επιλογές τις προτιμώ, αλλά μερικές φορές είτε δεν υπάρχουν ή είναι πολύ πιο φτηνή.

 

 

ο πελατης ειναι ο χειροτερος πελατης που θα μπορουσε να υπαρξει. Η εταιρεια ειναι ξεκαθαρη στο τι και πως αν εσυ (οχι εσυ συγκεκριμενα) αγοραζεις κατι χωρις να ξερεις τι αγοραζεις δεν φταιει η εταιρεια που σε χρεωνει εσυ εισαι μαλακας που δεν κοιταξες πριν ή νομιζες οτι θα ειναι η ραιν αιρ το πουτανακι σου! (ξανα λεω δεν εννοω εσενα αλλα μιλαω γενικα)

 

υπαρχουν και "αμόρφωτοι" πελατες αυτους τι θα τους κανουμε δεν πρεπει να τους προστατεψουμε αν κραζουμε για αυτους κραζουμε γιατι δεν θα διαβασει τους ορους ενω το κακο σχολιο θα το δει και μπορει να μην την πατησει οπως πολλοι αλλοι.

 

επισης εκτος απο τους πελατες η εν λογο εταιρεια εχει επανειλημμένα κατηγορηθει για αθλιες συνθηκες εργασιας ολα αυτα μονο τυχαια δεν ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

αν ειναι αμορφωτος οπως λες ή να μορφωθει ή να ζητησει βοηθεια απο καποιον που εχει γνωσεις κλασσικο παραδειγμα πχ ο αδερφος μου δεν ασχολειται με υπολογιστες κτλ και οταν θελει κατι ρωταει εμενα δεν κανει του κεφαλιου του. Το φταιξιμο ειναι 100% του πελατη. Τωρα για τις συνθηκες εργασιες ειναι αλλο κεφαλαιο 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το κανε παλι το θαυμα της 

 

Η Ryanair χρέωσε 6.000 λίρες σε Βρετανούς για να τους αλλάξει τα εισιτήρια - Ήθελαν να γυρίσουν από τις φλεγόμενες Βρυξέλλες

http://www.topontiki.gr/article/164244/i-ryanair-hreose-6000-lires-se-vretanoys-gia-na-toys-allaxei-ta-eisitiria-ithelan-na

 

διαβάζοντας το άρθρο (χάσιμο χρόνου) μου γεννήθηκε μια απορία.

αυτός που το έγραψε είναι ηλίθιος ή απευθύνεται σε ηλίθιους αναγνώστες;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προτιμω μια εταιρεια που δεν θα εκμεταλλευεται την αναγκη του ανθρωπου για να του παρει τα λεφτα.

Η αναγκη ποια ηταν; "εεε εγω ηρθα βρυξελλες για διακοπες, τωρα που μου τις γ@μ1$αν οι τζιχαντιστες τι να το κανω; θελω να γυρισω πισω νωριτερα."

 

-Μαλιστα, κλεισατε πριν ενα τριμηνο ενα εισιτηριο με 29€ και αυριο που κανει 300 (ως last minute) δεν θα το πουλησουμε σε αλλους που θελουν να το αγορασουν τοσο αλλα σε εσας τσαμπα γιατι... ετσι!

 

ΠΟΙΑ ΑΝΑΓΚΗ; δεν εκκενωθηκε η χωρα.

 

Εκτος αν φτασουμε να λεμε και αναλγητο καπιταλιστη εναν ταξιτζη που με χρεωνει για να με παει σε κηδεια και βγαζει λεφτα απ τον πονο μου!!!1111

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Καλησπερα, ειχα πτηση για επιστροφη στις 07-04 αλλα λογω απεργιας στην ελλαδα ακυρωθηκε. Εκανα αλλαγη πτησης για τις 08-04 οπως μου προτειναν στο live chat, επισης μου εστειλαν μια φορμα για αιτηση αποζημιωσης οπου εβαλα τα στοιχεια λογ.τραπεζης κτλ αφου μου ειπαν οτι θα μου πληρωσουν τα εξοδα ξενοδοχειου κτλ. Διαβασα στο αρθρο eu-261 οτι δικαιουμαι 250ευρω το ατομο. Εχει κανεις καμμια εμπειρια ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, ειχα πτηση για επιστροφη στις 07-04 αλλα λογω απεργιας στην ελλαδα ακυρωθηκε. Εκανα αλλαγη πτησης για τις 08-04 οπως μου προτειναν στο live chat, επισης μου εστειλαν μια φορμα για αιτηση αποζημιωσης οπου εβαλα τα στοιχεια λογ.τραπεζης κτλ αφου μου ειπαν οτι θα μου πληρωσουν τα εξοδα ξενοδοχειου κτλ. Διαβασα στο αρθρο eu-261 οτι δικαιουμαι 250ευρω το ατομο. Εχει κανεις καμμια εμπειρια ?

Mαλλον δεν διαβασες καλα το αρθρο που αναφερεις.

 

Σαφως και ΔΕΝ δικαιουσαι ΚΑΝΕΝΟΣ ειδους αποζημιωση, βαση ακριβως αυτου του αρθρου.

 

Αυτο που δικαιουσαι ειναι:

- η μεταφορα σου σε αλλη πτηση, οπως κι εγινε.

- η φροντιδα απο την αεροπορικη (φαι, διανυκτερευση κλπ), οπως κι εγινε.

 

Εχεις, λοιπον, καλυφθει πληρως απο την ryanair σε οτι αφορα τις ευθυνες που φερει απεναντι σου στη συγκεκριμενη περιπτωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Mαλλον δεν διαβασες καλα το αρθρο που αναφερεις.

 

Σαφως και ΔΕΝ δικαιουσαι ΚΑΝΕΝΟΣ ειδους αποζημιωση, βαση ακριβως αυτου του αρθρου.

 

Αυτο που δικαιουσαι ειναι:

- η μεταφορα σου σε αλλη πτηση, οπως κι εγινε.

- η φροντιδα απο την αεροπορικη (φαι, διανυκτερευση κλπ), οπως κι εγινε.

 

Εχεις, λοιπον, καλυφθει πληρως απο την ryanair σε οτι αφορα τις ευθυνες που φερει απεναντι σου στη συγκεκριμενη περιπτωση.

Το φαι και η διανυκτερευση που περιλαμβανονται και πως θα υπολογισουν ποσα θα παρω? Ζητησα αποδειξη απο το ξενοδοχειο για την εξτρα ημερα, χρειαζομαι για το φαγητο? Νομιζω καπου πηρε το ματι μου και για μεταφορα με ταξι?

Ευχαριστω για την ανταποκριση.

Πρωτη φορα μου συμβαινει κατι τετοιο και δεν ειχα ασχοληθει ποτε, για αυτο δεν εχω την παραμικρη ιδεα για το τι συμβαινει. Για το ταξι ρωταω γιατι η πτηση αλλαξε και ειναι 6.40 οποτε το μονο shuttle που εχει και με βολευει ειναι στις 4.30!! Οποτε θα ητα καλη περιπτωση αν μ πληρωναν κ ταξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

You are unable to change your flight due to one of the following reasons: 1)You have a Spanish Discount in your booking 2)You are flying on a Domestic Route. Please contact our call centre to complete your flight change request.

 

γιατί δεν μπορώ να αλλάξω την ημερομηνία της πτήσης μου; επειδή είναι εσωτερικού;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...