Προς το περιεχόμενο

Photography thread(τεχνικές, εξοπλισμός κλπ)


akisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

29 λεπτά πριν, m4is είπε

Καλημέρα, όσον αφορά την επεξεργασία των φωτογραφιών, θεωρείτε ότι είναι "επεξεργασία" οτιδήποτε κάνει την φωτογραφία να αποκλίνει από αυτό που βλέπουν τα μάτια μας ή όχι; Δλδ, τι  είναι αυτό που διαφοροποιεί την επεξεργασία μίας φωτογραφίας με λογισμικό στο PC σε σχέση με το να κάνω πχ underexpose μία φώτο μέσω της μηχανής;

 

    Σαφέστατα το λογισμικό της μηχανής επιφέρει αλλαγές , εξαιρείται το raw αρχείο που φέρει βέβαια κι' αυτό το exif data κατ' ελάχιστον . 

   Σε ότι αφορά τα αρχεία jpeg και την όποια παραμετροποίηση επιφέρουν σύμφωνα με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και προτιμήσεις , πιστεύω πως δεν πρέπει να θεωρηθεί post processing , αφού μιλάμε για αναγκαίο κακό .

  Εννοείται πως αν πάμε πιο μέσα , ακόμη και η μείωση του sharpness κατά τις προτιμήσεις του καθενός , μπορεί να θεωρηθεί επέμβαση .

  Όμως η εκ των υστέρων επέμβαση στο αρχείο με πρόγραμμα επεξεργασίας , μειώνει πέρα από το αναμενόμενο τον χαρακτήρα της πρώτης λήψης , με τις όποιες αδυναμίες της .

  Μάλιστα αυτό το beautify ( έτσι το χαρακτηρίζω ) απομακρύνει την αναζήτηση για μία " σωστή " εξ' αρχής λήψη και έβαλα το σωστή σε εισαγωγικά για ευνόητους λόγους . Αν προτιμάει κάποιος , μπορεί να το ερμηνεύσει σαν τεμπελιά , αφού κάλλιστα μπορεί να τραβάει ότι και όπως ναναι ( σχεδόν ) , ενώ στην συνέχεια μπορεί να διορθώσει , να βελτιώσει τα τυχόν κακώς κείμενα σε βαθμό που να μην θυμάται ούτε ο ίδιος πως ξεκίνησε . Ίσως να μην έχει πλέον νόημα να δούμε ούτε το ιστορικό αλλαγών στο πρόγραμμα .

  ΙΣΩΣ , αν κάποιος μας έβαζε δίπλα δίπλα την αρχική λήψη μαζί με το επεξεργασμένο αρχείο ....... 

 

2 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Σαφέστατα το λογισμικό της μηχανής επιφέρει αλλαγές , εξαιρείται το raw αρχείο που φέρει βέβαια κι' αυτό το exif data κατ' ελάχιστον . 

   Σε ότι αφορά τα αρχεία jpeg και την όποια παραμετροποίηση επιφέρουν σύμφωνα με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και προτιμήσεις , πιστεύω πως δεν πρέπει να θεωρηθεί post processing , αφού μιλάμε για αναγκαίο κακό .

  Εννοείται πως αν πάμε πιο μέσα , ακόμη και η μείωση του sharpness κατά τις προτιμήσεις του καθενός , μπορεί να θεωρηθεί επέμβαση .

  Όμως η εκ των υστέρων επέμβαση στο αρχείο με πρόγραμμα επεξεργασίας , μειώνει πέρα από το αναμενόμενο τον χαρακτήρα της πρώτης λήψης , με τις όποιες αδυναμίες της .

  Μάλιστα αυτό το beautify ( έτσι το χαρακτηρίζω ) απομακρύνει την αναζήτηση για μία " σωστή " εξ' αρχής λήψη και έβαλα το σωστή σε εισαγωγικά για ευνόητους λόγους . Αν προτιμάει κάποιος , μπορεί να το ερμηνεύσει σαν τεμπελιά , αφού κάλλιστα μπορεί να τραβάει ότι και όπως ναναι ( σχεδόν ) , ενώ στην συνέχεια μπορεί να διορθώσει , να βελτιώσει τα τυχόν κακώς κείμενα σε βαθμό που να μην θυμάται ούτε ο ίδιος πως ξεκίνησε . Ίσως να μην έχει πλέον νόημα να δούμε ούτε το ιστορικό αλλαγών στο πρόγραμμα .

  ΙΣΩΣ , αν κάποιος μας έβαζε δίπλα δίπλα την αρχική λήψη μαζί με το επεξεργασμένο αρχείο ....... 

 

    Ποιός ο λόγος δλδ να κάθομαι να ψάχνω αν μιά μηχανή , είναι πιο κοντά στις αισθητικές μου χρωματικές και οπτικές προτιμήσεις , ποιός ο λόγος να προτιμώ CCD αισθητήρα κλπ , αν μπορώ να φέρω τα πράγματα εκεί που θέλω , με κατάλληλη επεξεργασία σε κάποιο λογισμικό . Ακόμη και ποιός ο λόγος να κουβαλάω μηχανή ίσως ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3.1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πιο πολύ αναφέρομαι στην λήψη μίας φωτογραφίας με ρυθμίσεις βασικών παραμέτρων (exposure, WB, κτλ) έτσι ώστε πχ το φως του ήλιου που δύει να φαίνεται πιο κόκκινο στα σύννεφα από ότι είναι στην πραγματικότητα. Ίσως τελικά δεν διαφέρει ιδιαίτερα αν καταφέρει κανείς το ίδιο χρώμα στα σύννεφα μέσω κάποιου λογισμικού στο PC.

Να πούμε εδώ ότι πρωταρχικός στόχος ενός hobi-στα φωτογράφου είναι να ικανοποιείται πρώτα ο ίδιος από την φωτογραφία που τράβηξε και επεξεργάστηκε.

Ο προβληματισμός μου είναι το τι κάνει μία φωτογραφία να ξεχωρίζει στο μάτι του καθενός και το δικό μου. Είναι η έντονη κόκκινη απόχρωση στα σύννεφα, ή το καλά μελετημένο κάδρο; Ίσως τελικά, όσο λιγότερο επεξεργάζεται κάποιος τις φωτογραφίες του τόσο να αποκτά το κίνητρο για καλύτερο καδράρισμα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, babisskg είπε

 

 

    Ποιός ο λόγος δλδ να κάθομαι να ψάχνω αν μιά μηχανή , είναι πιο κοντά στις αισθητικές μου χρωματικές και οπτικές προτιμήσεις , ποιός ο λόγος να προτιμώ CCD αισθητήρα κλπ , αν μπορώ να φέρω τα πράγματα εκεί που θέλω , με κατάλληλη επεξεργασία σε κάποιο λογισμικό . Ακόμη και ποιός ο λόγος να κουβαλάω μηχανή ίσως ?

Πολλοί λόγοι, ακόμη και αν στο raw πλέον όλες είναι σχετικά πανομοιότυπες στα ίδια megapixel.

πχ Πληθώρα φακών για ένα μοντέλο που δεν υπάρχουν στο άλλο, φτηνότεροι φακοί ίσως, περισσότερα αξεσουάρ, κάποιες βολικότερες λειτουργίες, κάποια features, η ίδια η τιμή της μηχανής και πολλοί άλλοι λόγοι.

Δεν είναι η χρωματική απεικόνιση χωρίς επεξεργασία ο μόνος παράγοντας για τον οποίον θα διαλέξει κάποιος μηχανή. Μην πω πως δεν είναι καν στους 10 πρώτους παράγοντες για όσους κάνουν επεξεργασία απο RAW.

3 λεπτά πριν, m4is είπε



Ο προβληματισμός μου είναι το τι κάνει μία φωτογραφία να ξεχωρίζει στο μάτι του καθενός και το δικό μου. Είναι η έντονη κόκκινη απόχρωση στα σύννεφα, ή το καλά μελετημένο κάδρο; 

Για κάθε έναν είναι διαφορετικά πράγματα. Μην σκέφτεσαι τι θα αρέσει στους άλλους στην φωτογραφία σου. Επικεντρώσου στο τι αρέσει σε εσένα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάποιες φορές, τα προγράμματα επεξεργασίας, μπορεί να μας παρασύρουν σε υπερβολές. Δεν είναι κακό αυτό .

DSC_6667_hdr.jpg.b612ff8035fb2c119ab7c83328b40dbc.jpg

 

Είναι σημαντικό όμως να μπορούμε να αντιλαμβανόμαστε πως θα ήταν μια αληθινή φωτογραφία, με φιλμ και τι είναι αποτέλεσμα του λογισμικού. 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σεβόμενος την άποψη του Μπάμπη θα πω πως είμαι στην απέναντι ακριβώς μεριά. Αντιμετωπίζω τις μηχανές σαν ατελή μηχανήματα που δύσκολα θα μου δώσουν εξαρχής αυτό που θέλω - περιμένω, οπότε θα εκμεταλλευτώ αυτό που μπορούν να δώσουν μέσω επεξεργασίας. Ωστόσο, κάποιες που θα τύχει να μη χρειαστεί επεξεργασία δεν έχω και παράπονο. Βέβαια έχει σημασία τι ορίζει ο καθένας σαν επεξεργασία. Το να πετάξω τον γαλαξία πάνω από την Αθήνα, η να αλλάξω ουρανό με αποτέλεσμα να υπάρχουν ουσιαστικά δύο ήλιοι με σκιές αλλού για αλλού π.χ. για μένα δεν είναι επεξεργασία... (Και το έχω δει αυτό και από επαγγελματίες φωτογράφους γάμου π.χ. εκτός αν είναι για να ικανοποιήσουν πελάτες ποιος ξέρει)

Όσο για το τι ξεχωρίζει ναι πιστεύω και εγώ πως είναι υποκειμενικό. Μπορεί να είναι κάποια γεωμετρία ή κάποιο χρώμα. Όχι βέβαια πως δεν υπάρχουν φωτογραφίες που είναι (σχεδόν) αντικειμενικά ωραίες. 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, m4is είπε

Καλημέρα, όσον αφορά την επεξεργασία των φωτογραφιών, θεωρείτε ότι είναι "επεξεργασία" οτιδήποτε κάνει την φωτογραφία να αποκλίνει από αυτό που βλέπουν τα μάτια μας ή όχι; Δλδ, τι  είναι αυτό που διαφοροποιεί την επεξεργασία μίας φωτογραφίας με λογισμικό στο PC σε σχέση με το να κάνω πχ underexpose μία φώτο μέσω της μηχανής;

 

+1

Το ιδιο θεωρώ και εγώ..

Επεξεργασία είναι και αυτο, απο το jpeg engine της κάθε μηχανής και των εκάστοτε ρυθμίσεων/προφιλ/σκηνη κλπ που εχει επιλεξει ο φωτογράφος..

Οποιοδήποτε jpeg, οχι μονο αυτα του παραδειγματος..

Οτι δηλ θα επερνε, μαλλον και ακομα καλύτερα, γιατι εχει όλη τη πληροφορία του αρχείου (raw) και το βασικο, η μηχανή δεν είναι άνθρωπος ουτε μπορεί να γίνει δημιουργική γιατί δεν ξέρει (λογικό) ποιο θέλει να είναι ακριβώς το τελικο αποτέλεσμα, οπως το φαντάστηκε και το ήθελε ο δημιουργός..

Αρα το "εγω δεν επεξεργαζομαι τις φωτογραφίες μου" του παραπάνω (εξαιρετικού) φωτογράφου για εμενα δεν υφίσταται..

Σε όποιο βαθμό και να το εννοεί. 

Επεξεργασμενες είναι, απλά απο την κάμερα..

Καντω εσύ καλύτερα και ακριβώς οπως θέλεις εσυ κατ εμέ..

 

🙂

48 λεπτά πριν, pifilos είπε

Σεβόμενος την άποψη του Μπάμπη θα πω πως είμαι στην απέναντι ακριβώς μεριά. Αντιμετωπίζω τις μηχανές σαν ατελή μηχανήματα που δύσκολα θα μου δώσουν εξαρχής αυτό που θέλω - περιμένω, οπότε θα εκμεταλλευτώ αυτό που μπορούν να δώσουν μέσω επεξεργασίας. Ωστόσο, κάποιες που θα τύχει να μη χρειαστεί επεξεργασία δεν έχω και παράπονο. Βέβαια έχει σημασία τι ορίζει ο καθένας σαν επεξεργασία. Το να πετάξω τον γαλαξία πάνω από την Αθήνα, η να αλλάξω ουρανό με αποτέλεσμα να υπάρχουν ουσιαστικά δύο ήλιοι με σκιές αλλού για αλλού π.χ. για μένα δεν είναι επεξεργασία... (Και το έχω δει αυτό και από επαγγελματίες φωτογράφους γάμου π.χ. εκτός αν είναι για να ικανοποιήσουν πελάτες ποιος ξέρει)

Όσο για το τι ξεχωρίζει ναι πιστεύω και εγώ πως είναι υποκειμενικό. Μπορεί να είναι κάποια γεωμετρία ή κάποιο χρώμα. Όχι βέβαια πως δεν υπάρχουν φωτογραφίες που είναι (σχεδόν) αντικειμενικά ωραίες. 

Συμφωνω σε όλα. 

Και να προσθέσω οτι ποτέ η φωτογραφία δεν τελειώνε στο κλικ αλλα στην εμφάνιση. Εκει ολοκληρώνεται. 

Απο την επόχη του φιλμ εννοω. 

Αυτο κανουμε και τώρα απλα στο pc μας..

Και ολο αυτο συμβάλει στο τελικό στυλ, χαρακτηριστικά και γούστα του καθενός! 

 

Μην παρεξηγηθώ, δεν εννοω το ελα μωρε θα το φτιαξω στο photoshop..

Οχι, ξεκάθαρα θέλουμε το οσο δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα και αυτο που φανταστηκαμε απο τη ληψη μας..

Garbage in garbage out αλλιώς....

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η υποκειμενικότητα του τι ξεχωρίζει ο καθένας στις φωτογραφίες που του αρέσουν είναι και ο λόγος για τον οποίο θέτω το ερώτημα. Ως προβληματισμό προς βελτίωση των φωτογραφιών μας. Προσωπικά εκτιμώ την επεξεργασία που αναδεικνύει ήπια ένα καλό καδράρισμα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, m4is είπε

Η υποκειμενικότητα του τι ξεχωρίζει ο καθένας στις φωτογραφίες που του αρέσουν είναι και ο λόγος για τον οποίο θέτω το ερώτημα. Ως προβληματισμό προς βελτίωση των φωτογραφιών μας. Προσωπικά εκτιμώ την επεξεργασία που αναδεικνύει ήπια ένα καλό καδράρισμα.

Και εδω συμφωνώ! 

Και να παραθέσω οτι για εμενα, απλα θα κοιτάξω το τελικο αποτέλεσμα που θα δω μπροστά μου, αυτο που επέλεξε δηλ να παρουσιάσει, να μοιραστει ο δημιουργός. 

Τωρα αν εχει 100 κιλα επεξεργασίας* ή καθόλου το ιδιο και το αυτο.

Αν μου αρεσει μου αρεσει τελος.

Ουτε ποση ωρα εφαγε στο post ουτε τι εκανε, ούτε τι δεν εκανε..

 

*100 κιλα καλής επεξεργασίας, σωστης, ωστε να μη κλωτσάει, ωστε να φαίνεται ενα φυσικό και όμορφο αποτέλεσμα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, m4is είπε

Η υποκειμενικότητα του τι ξεχωρίζει ο καθένας στις φωτογραφίες που του αρέσουν είναι και ο λόγος για τον οποίο θέτω το ερώτημα. Ως προβληματισμό προς βελτίωση των φωτογραφιών μας. Προσωπικά εκτιμώ την επεξεργασία που αναδεικνύει ήπια ένα καλό καδράρισμα.

    Το " αναδεικνύει ήπια " είναι η πλέον κατάλληλη προσέγγιση για το μέτρο του post processing .

    Δεν είναι κακό να διορθωθεί μία βιαστική λήψη . 

1 ώρα πριν, pifilos είπε

Σεβόμενος την άποψη του Μπάμπη θα πω πως είμαι στην απέναντι ακριβώς μεριά. Αντιμετωπίζω τις μηχανές σαν ατελή μηχανήματα που δύσκολα θα μου δώσουν εξαρχής αυτό που θέλω - περιμένω, οπότε θα εκμεταλλευτώ αυτό που μπορούν να δώσουν μέσω επεξεργασίας. Ωστόσο, κάποιες που θα τύχει να μη χρειαστεί επεξεργασία δεν έχω και παράπονο. Βέβαια έχει σημασία τι ορίζει ο καθένας σαν επεξεργασία. Το να πετάξω τον γαλαξία πάνω από την Αθήνα, η να αλλάξω ουρανό με αποτέλεσμα να υπάρχουν ουσιαστικά δύο ήλιοι με σκιές αλλού για αλλού π.χ. για μένα δεν είναι επεξεργασία... (Και το έχω δει αυτό και από επαγγελματίες φωτογράφους γάμου π.χ. εκτός αν είναι για να ικανοποιήσουν πελάτες ποιος ξέρει)

Όσο για το τι ξεχωρίζει ναι πιστεύω και εγώ πως είναι υποκειμενικό. Μπορεί να είναι κάποια γεωμετρία ή κάποιο χρώμα. Όχι βέβαια πως δεν υπάρχουν φωτογραφίες που είναι (σχεδόν) αντικειμενικά ωραίες. 

     Έτσι κι' αλλιώς ήταν μηχανήματα από ανέκαθεν , αναλογικά , ψηφιακά κλπ . Έτσι κι' αλλιώς υπήρχε το post processing σε μορφή εμφάνισης φιλμ η επεξεργασίας ψηφιακού αρχείου σε ηλεκτρονική εφαρμογή . Η δοσολογία της επεξεργασίας παραμένει για μένα ζήτημα προς διερεύνηση . Μέχρι που είναι αρκετή , ώστε να μην αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της φωτογραφίας . 

    Μήπως δλδ τζάμπα κουβαλάω ότι κουβαλάω και τυραννιέμαι .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, m4is είπε

Ο προβληματισμός μου είναι το τι κάνει μία φωτογραφία να ξεχωρίζει στο μάτι του καθενός και το δικό μου. Είναι η έντονη κόκκινη απόχρωση στα σύννεφα, ή το καλά μελετημένο κάδρο; Ίσως τελικά, όσο λιγότερο επεξεργάζεται κάποιος τις φωτογραφίες του τόσο να αποκτά το κίνητρο για καλύτερο καδράρισμα.

Εδω νομίζω το νοημα ειναι στην σωστή και μελετημένη επεξεργασία και οχι λιγότερη.

Μπορει να εχει 100 κιλα..αλλα ο δημιουργός να ξερει τι κανει, δεν υπερβάλει, εχει σαφως τις γνώσεις να το κανει ολο αυτο.

Αρα μπορει στα ματια μας να φαίνεται οτι εχει λιγότερη επεξεργασία, αλλα στην ουσια να εχει απλα σωστη επεξεργασία..

 

Ενα τυχαιο και τυπικο παράδειγμα το παρακάτω, δεν ειναι δικια μου, αλλα εχω ακούσει 2 λογια απο τον δημιουργό της τι και πως..

Κιλα επεξεργασίας θα εχει, dodge and burn, κρυψιμο σημειων που δε θελουμε να πεσει το ματι, εμφαση σε αυτα που θέλουμε να πεσει και αλλα πολλά.. σωστή επεξεργασία με λιγα λογια..

Επισης ειναι 2 ληψεις (bracketing)

Για την ιστορία το φως που πέφτει επάνω στο καστρο και το φωτίζει ειναι αληθινο, οτι πέτυχε τη συγκεκριμένη στιγμή δηλ.

 

Στα ματια μου η παρακάτω ειναι ενα θεσπέσιο landscape..

Δεν με ενδιαφέρει τι εκανε και τι δεν έκανε. 

Απλα τη βλεπω και κρεμαω σαγόνι..

 

 

20220208_141829.jpg

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, babisskg είπε

    Το " αναδεικνύει ήπια " είναι η πλέον κατάλληλη προσέγγιση για το μέτρο του post processing .

    Δεν είναι κακό να διορθωθεί μία βιαστική λήψη . 

     Έτσι κι' αλλιώς ήταν μηχανήματα από ανέκαθεν , αναλογικά , ψηφιακά κλπ . Έτσι κι' αλλιώς υπήρχε το post processing σε μορφή εμφάνισης φιλμ η επεξεργασίας ψηφιακού αρχείου σε ηλεκτρονική εφαρμογή . Η δοσολογία της επεξεργασίας παραμένει για μένα ζήτημα προς διερεύνηση . Μέχρι που είναι αρκετή , ώστε να μην αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της φωτογραφίας . 

    Μήπως δλδ τζάμπα κουβαλάω ότι κουβαλάω και τυραννιέμαι .

Συμφωνώ και για μένα η δοσολογία είναι προς διερεύνηση. Για παράδειγμα βάζω τις παρακάτω εικόνες από βραβεία (από τα δεκάδες που υπάρχουν πλέον). Μου αρέσουν πολύ ωστόσο σε κάποιες θεωρώ πως το νυστέρι έκοψε λίγο παραπάνω για το στυλ μου πάντα. 

https://m.dpreview.com/news/2226209537/slideshow-winners-of-the-8th-international-landscape-photographer-of-the-year-competition?utm_source=self-mobile&utm_medium=marquee&utm_campaign=traffic_source 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, pifilos είπε

Συμφωνώ και για μένα η δοσολογία είναι προς διερεύνηση. Για παράδειγμα βάζω τις παρακάτω εικόνες από βραβεία (από τα δεκάδες που υπάρχουν πλέον). Μου αρέσουν πολύ ωστόσο σε κάποιες θεωρώ πως το νυστέρι έκοψε λίγο παραπάνω για το στυλ μου πάντα. 

https://m.dpreview.com/news/2226209537/slideshow-winners-of-the-8th-international-landscape-photographer-of-the-year-competition?utm_source=self-mobile&utm_medium=marquee&utm_campaign=traffic_source 

 

    Εντάξει , αν αυτές οι εικόνες λέγονται με οποιονδήποτε τρόπο as is ......... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήθελα κι εγώ να αναφερθώ στο συγκεκριμένο διαγωνισμό του dpreview . Οι 5,8,11,12,13,14 είναι πολύ ωραίες φωτογραφίες με βάση τα γούστα μου. Οι υπόλοιπες, είναι ωραίες, αλλά με βάση τα γούστα μου, δεν είναι φωτογραφίες. Είναι τόσο επιλεκτικό και αποκομμένο το κάδρο , που φέρνει σε ζωγραφιά. Πιστεύω ότι η φωτογραφία , πρέπει να έχει κάποια κοινά με εικόνες της πραγματικότητας που βλέπουμε όταν κινούμαστε στον πραγματικό κόσμο . Στο μέτρο που δεν μιλάμε για εξειδικευμένη φωτογραφία , επαγγελματικού ή άλλου ειδικού σκοπού. 

 

Όπως διάσημες φωτογραφίες του henri bresson πχ

henri-cartier-bresson-feature-1024x688.j

 

original_henri_cartier-bresson-_harlem-_

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι παραπάνω φωτογραφίες απο τα βραβεία ναι..εχουν κιλα επεξεργασίας..

Αλλα για εμενα σωστής. Μ αρέσουν και μαλιστα παρα πολυ. Θα ήθελα πολύ να μπορώ να φτάσω σε αυτο το επίπεδο καποια στιγμή. Σε αυτες που ειδαμε εκει απο αυτα τα παραδείγματα δηλ.

Μπορει κάποιες για τα δικα μου ματια να εχουν λιγο παραπανω(οχι ολες, καποιες) αλλα δεν ειναι υπερβολικες και δε κλωτσάει τίποτα, για τα δικα μου γούστα παντα.

Τρομερες είναι, χαίρομαι να τις χαζεύω. 

 

Με τι βγήκαν με τι δε βγηκε τι έκαναν και τι δεν έκαναν δεν μ ενδιαφέρει θα ξαναπω..

 

Η φωτογραφία ειναι μια τέχνη, τα απο κατω της (εξοπλισμός..επεξεργασία κλπ) δεν μου λενε τίποτα..να εντυπωσιάστω δηλ και να δωσω τα εύσημα μονο κ μονο γι αυτο.

 

Ειναι απλα εργαλεία που μας βοηθάνε να κανουμε αυτη τη τέχνη..

 

Δηλ δεν θα δω μια φωτογραφία με αλλη ματια εαν ξερω οτι αλλος εχει ριξει 5 ωρες επεξεργασία ή εχει βγει με εξοπλισμό απο επανω ράφι. 

ή το αντίθετο, το..με τη ποταπο εξοπλισμό την εβγαλα ή πχ δεν εχει καθόλου επεξεργασία.

Μονο το τελικο αποτέλεσμα θα κοιτάξω..

Και πισω απο αυτα δεν παιζει ρολο ουτε ο εξοπλισμός, ουτε η επεξεργασία αλλα οι γνώσεις που εχει ο δημιουργός και πως θα το χειριστεί..

 

Να μην παρεξηγηθώ, δεν βάζω τον εαυτο μου μεσα στα παραπάνω, σε καμια περιπτωση.

Σε βρεφικό στάδιο, αν με ρωτησει καποιος, θεωρώ τον εαυτό μου και στην ληψη αλλα και στην επεξεργασία. Δεν μ αρέσουν οι φωτογραφίες μου..

Σε σημείο μάλιστα να απογοητευόμαι μερικες φορες, αλλα το προσπαθώ και κυρίως κανω τα γούστα μου...

Που θα παει, οτι βρω, οποτε το βρω και αν το βρω..

 

 

Οι πισω φωτογραφίες του bresson είναι μεχρι και σήμερα σεμινάρια φωτογραφίας..όπως πολλες αλλες δικες του..

Μαζι με την παρακάτω που την εβγαλε κατα τυχη οπως εχει πει ο ίδιος, χωρις να βλέπει..

 

henri_cartierbresson_behind_the_gare_st_lazare_paris-iFocus.jpg

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Ntinlanden είπε

Σε βρεφικό στάδιο, αν με ρωτησει καποιος, θεωρώ τον εαυτό μου και στην ληψη αλλα και στην επεξεργασία. Δεν μ αρέσουν οι φωτογραφίες μου..

Πάντως σε εμένα αρέσουν, και σίγουρα σε πολλούς άλλους εδώ μέσα. Δεν σχολιάζω συχνά σε αυτό το forum, αλλά σε/σας παρακολουθώ με προσήλωση! Και φυσικά όλοι φωτογραφίζουμε δ' αἰεὶ πολλά διδασκόμενοι!

Επεξ/σία από TouPia
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...