Προς το περιεχόμενο

Photography thread(τεχνικές, εξοπλισμός κλπ)


akisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με δεδομένο πως με μια παλιά 5-6 megapixel τυπώνεις άνετα σε Α4 και με μια 10 megapixel τυπώνεις άνετα σε Α3 πιστεύω πως οι κάμερες ευρείας κατανάλωσης μπορεί να κρατήσουν δεκαετίες χωρίς κανένα πρόβλημα για όποιον επιθυμεί να βγάζει ωραίες φωτογραφίες για προσωπική χρήση κατα 99%. Οι πιο ψαγμένοι χομπίστες του 1% έτσι κι αλλιώς θα ψαχτούν για το καλύτερο.

Απο εκει και πέρα το κυνηγι των megapixel και του πιο τεχνολογικά προηγμένου πάντα υπήρχε. Υπάρχει κοινό που κυνηγάει το τελευταίο μοντέλο. Αυτό δεν είναι κακό. Κάποιοι πρέπει να αγοράσουν καινούρια και ακριβά για να πάρουν οι υπόλοιποι μεταχειρισμένα και φτηνά ή να περιμένουν 2-3 χρόνια και να αγοράσουν στοκ καινούριες 3ετίας φτηνα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Οι περισσότεροι που έχουμε dslr προφανώς δεν έχουμε αυτή τη λογική.  Τη d610 την αγόρασα το 2018 που ήταν παλιό μοντέλο και τότε και δεν με ενδιέφερε να πάρω κάτι μοδάτο . 

Μαζί σου, δεν είπα κάτι άλλο. Και το 18 θα μπορούσες να είχες επιλέξει μια Α7 mark 2 πχ και να ήσουν ακόμα με αυτή και 2 φακούς της και άλλους manual με ανταπτορα. Πάλι δε θα ήταν ανάγκη να πάρεις την πιο καινούργια άμα σου έκανε τη δουλειά σου. Αυτό θέλω να πω. 
Τυχαιο παράδειγμα το παραπάνω απλά για να καταλάβεις το σκεπτικό μου. 
Εσυ μπορεί να πήρες την 610 επειδή γούσταρες ή επειδή είχες ήδη φακούς κλπ ή επειδή στην σπάνε οι mirrorless. Όλα καλά. 
 

Το άρθρο πάντως πιο πάνω που έβαλα καλά τα λέει. Ούτε λέει χάλια τις dslr ούτε τίποτα. Εξηγεί όμορφα τα θετικά των mirrorless. Και μεταξύ μας, αν είχα τα χρήματα που ζητάει η 780 σε αυτή θα πήγαινα όχι στην z5.. (που και πάλι, κάποια θετικά έχει η μια κάποια η άλλη) 

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θέλουν να περάσουν κατασκευαστές, έμποροι και διάφοροι internet photographers

είναι ότι πρέπει να αλλάζουμε συχνά σώματα, για να έχουν οι κατασκευαστές κέρδη , αντίστοιχα με των κατασκευαστών κινητής τηλεφωνίας. Δεν ισχύει όμως. Αυτός που αγαπάει τη φωτογραφία, μπορεί να βγάζει φωτογραφίες με οτιδήποτε. Ακόμη και φιλμάτη του 1970 και να σκανάρει τις φωτογραφίες που τυπώνει στο wc του. Με μικρό κόστος.

Από την άλλη , αυτός που άλλαξε 10 dslr μεταξύ 2003-2013 και 20 mirrorless από το 2013 και μετά και βγάζει στο auto , ποτέ δεν θα βγάζει ωραίες φωτογραφίες, γιατί δεν του φταίει ο εξοπλισμός. Αρκεί να κοιτάξει κανείς λίγο τις φιλμάτες μεγάλου φορμάτ, για να πειστεί , ότι το παν είναι οι φακοί . Που δεν έχουν και τόσο μεγάλη εξέλιξη . Φακοί που έβγαζαν αριστουργήματα το 1950 , εξακολουθούν να το κάνουν και σήμερα. Με γυαλί , χωρίς τσιπ και firmware. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

To καλό της υποθεσης είναι οτι πλέον, με ελαχιστα χρήματα βρισκεις μεταχειρισμένα full frame σώματα dslr η mirrorless.
Πριν λίγα χρονια ηταν απλησίαστα.
Όπως και φακούς. 

Επεξ/σία από bc00l
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Dr_73 είπε

Αυτό που θέλουν να περάσουν κατασκευαστές, έμποροι και διάφοροι internet photographers

είναι ότι πρέπει να αλλάζουμε συχνά σώματα, για να έχουν οι κατασκευαστές κέρδη , αντίστοιχα με των κατασκευαστών κινητής τηλεφωνίας. Δεν ισχύει όμως. Αυτός που αγαπάει τη φωτογραφία, μπορεί να βγάζει φωτογραφίες με οτιδήποτε. Ακόμη και φιλμάτη του 1970 και να σκανάρει τις φωτογραφίες που τυπώνει στο wc του. Με μικρό κόστος.

Από την άλλη , αυτός που άλλαξε 10 dslr μεταξύ 2003-2013 και 20 mirrorless από το 2013 και μετά και βγάζει στο auto , ποτέ δεν θα βγάζει ωραίες φωτογραφίες, γιατί δεν του φταίει ο εξοπλισμός. Αρκεί να κοιτάξει κανείς λίγο τις φιλμάτες μεγάλου φορμάτ, για να πειστεί , ότι το παν είναι οι φακοί . Που δεν έχουν και τόσο μεγάλη εξέλιξη . Φακοί που έβγαζαν αριστουργήματα το 1950 , εξακολουθούν να το κάνουν και σήμερα. Με γυαλί , χωρίς τσιπ και firmware. 

Εντάξει, αυτά τώρα είναι κολλήματα. Καλά κάνεις, δικό σου θέμα, αλλά είναι κολλήματα. Έτσι το βλέπω εγώ και εξηγώ:

Ας πούμε ότι αυτοί θέλουν να το περάσουν (να παίρνουμε κάθε τρείς και λίγο νέο σώμα). Εμάς τί μας απασχολεί;; Δηλαδή, δε θα πάρουμε mirrorless για να μην τους κάνουμε το χατίρι;; Μα δεν είναι κανείς αναγκασμένος να ακολουθήσει την παραπάνω τάση που έστω αυτοί να θέλουν να περάσουν. Θα πάρει ένα σώμα mirrorless (ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ MIRRORLESS θα βγάζει φωτό και χωρίς τέτοιο σώμα...) και θα μείνει με εκείνο, όπως θα έκανε και με το να έπαιρνε μια Dslr.

Ναι, φωτογραφία κάνεις με ότι δήποτε και δεν είναι ανάγκη για να βγάλεις καλή φωτό να πας σε κάποιον συγκεκριμμένο εξοπλισμό.
Υπαρχουν και πολύ καλοί φωτογράφοι που έχουν μείνει με ένα σώμα την τελευταία 10ετία και κάνουν παπάδες και άλλοι που αλλάζουν τα σώματα σαν τα πουκάμισα και πάλι κάνουν παπάδες. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Και υπάρχουν φωτογράφοι που έχουν μείνει με ένα σώμα την τελευταία δεκαετία και δεν βγάζουν αξιόλογες φωτογραφίες και άλλοι που αλλάζουν σώματα σαν τα πουκάμισα και πάλι δεν βγάζουν αξιόλογες φωτογραφίες... 

Δεν μπαίνουν όλα μαζί σε ένα τσουβάλι πάντως..

 

 

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, stratigos24 είπε

Εντάξει, αυτά τώρα είναι κολλήματα. Καλά κάνεις, δικό σου θέμα, αλλά είναι κολλήματα. Έτσι το βλέπω εγώ και εξηγώ:

Ας πούμε ότι αυτοί θέλουν να το περάσουν (να παίρνουμε κάθε τρείς και λίγο νέο σώμα). Εμάς τί μας απασχολεί;; Δηλαδή, δε θα πάρουμε mirrorless για να μην τους κάνουμε το χατίρι;; Μα δεν είναι κανείς αναγκασμένος να ακολουθήσει την παραπάνω τάση που έστω αυτοί να θέλουν να περάσουν. Θα πάρει ένα σώμα mirrorless (ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ MIRRORLESS θα βγάζει φωτό και χωρίς τέτοιο σώμα...) και θα μείνει με εκείνο, όπως θα έκανε και με το να έπαιρνε μια Dslr.

Ναι, φωτογραφία κάνεις με ότι δήποτε και δεν είναι ανάγκη για να βγάλεις καλή φωτό να πας σε κάποιον συγκεκριμμένο εξοπλισμό.
Υπαρχουν και πολύ καλοί φωτογράφοι που έχουν μείνει με ένα σώμα την τελευταία 10ετία και κάνουν παπάδες και άλλοι που αλλάζουν τα σώματα σαν τα πουκάμισα και πάλι κάνουν παπάδες. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Και υπάρχουν φωτογράφοι που έχουν μείνει με ένα σώμα την τελευταία δεκαετία και δεν βγάζουν αξιόλογες φωτογραφίες και άλλοι που αλλάζουν σώματα σαν τα πουκάμισα και πάλι δεν βγάζουν αξιόλογες φωτογραφίες... 

Δεν μπαίνουν όλα μαζί σε ένα τσουβάλι πάντως..

 

 

     Νομίζω πως το ζήτημα έχει εξαντληθεί και το καλύτερο είναι να μείνουμε στην ουσία του νήματος . 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@babisskg

Που είσαι Μπαμπη;;;!!! 
 

Ακριβο μεν, πολύ ενδιαφέρον δε…

https://www.pttl.gr/megadap-mtz11-announcement/

 

 

Και εδώ άλλο:

 

Επεξ/σία από stratigos24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, stratigos24 είπε

@babisskg

Που είσαι Μπαμπη;;;!!! 
 

Ακριβο μεν, πολύ ενδιαφέρον δε…

https://www.pttl.gr/megadap-mtz11-announcement/

 

 

Και εδώ άλλο:

 

      Μεγάλο ευχαριστώ για την αναφορά στο όνομα μου κι' επειδή πλησιάζει η γιορτή μου μην διστάσετε να μου πάρετε μία Z9 για δώρο ........ 🤣🤣🤣 ....... και σκέτο σώμα ας είναι ........ 🤣🤣🤣 .......

    Όσο για την υπόθεση πιο πάνω , έχω πει άπειρες φορές πως ένα μεγάλο πλεονέκτημα των mirrorles είναι η ευελιξία που δίνει η flange distance για να δουλέψει κάποιος με φακούς προς τα πίσω χρονολογικά , εφόσον κάτι τέτοιο τον ενδιαφέρει , συν το δώρο του focus peaking για την εστίαση . 

   ΟΜΩΣ ........ όλοι οι παλαιοί φακοί δεν έχουν τέτοιο ενδιαφέρον και το αναφέρω μετά πλήρους συνειδήσεως , αφού δεν αξίζουν όλοι κατασκευαστικά σε τέτοιο βαθμό αφενός , από την άλλη τα σώματα δεν σχεδιάστηκαν για να δουλεύουν με τέτοιους φακούς , ενώ η διαδικασία εστίασης κλπ μπορεί να κουράσει κάποιον , ακόμη υπάρχει κίνδυνος να χαθεί η " στιγμή " εξαιτίας του παραπάνω γεγονότος . 

   ΟΚ , δε λέω , μπορεί κάποιος να δουλέψει με zone focusing , όμως και πάλι αυτά " είναι κόλπα μαγικά που κάνουν στην Ινδία " όπως λέει και το τραγούδι .

  Θα έλεγα πως αν κάποιος θελήσει αυτό τον δρόμο εναλλακτικά , να προτιμήσει μία full frame mirrorles , ώστε να έχει την πλήρη εστιακή απόσταση του φακού χωρίς υπολογισμούς και πολλαπλασιασμούς και διαιρέσεις , ενώ για φακούς να κρατηθεί στην περιοχή των 50mm f/ έως ...... όπου υπάρχουν αξιόλογοι 50αρηδες ( βλέπε Nikon 50 f/1.8 e - series και άλλοι ) να δοκιμάσει αν χρειάζεται κάποιον 100αρη η 135αρη και μέχρις εκεί .   

   Για τους crop sensor mirrorles , αυτούς δλδ που δεν περίσσεψαν παράδες για πιο ακριβές full frame λύσεις , προτείνω να αξιοποιήσουν τους αισθητήρες χρησιμοποιώντας μεγάλους prime τηλεφακούς ( βλέπε 400αρηδες Tokina η 200αρηδες , όχι όμως τους 500αρηδες f/8 με καθρέφτη ) όπου το κέρδος θα βρίσκεται στον έως διπλασιασμό της εστιακής απόστασης , ανάλογα πάντα με το crop του αισθητήρα . Δεν χρειάζεται κανείς να ανησυχεί για image stabilization διότι απλά δεν απαιτείται , ενώ οι φακοί αν και μεταλλικοί δεν έχουν συνήθως τέτοιο βάρος . Λίγη προσοχή θα χρειαστεί στην στήριξη του φακού γενικά και θα πρέπει να είστε προετοιμασμένοι για το ας πούμε " γελοίο " της υπόθεσης , όπου θα κουβαλάτε κάτι αρκετά μακρύ σε μήκος ......... 

   Άξιο λόγου είναι πως οι περισσότεροι prime παλαιοί φακοί είναι αρκετά φωτεινοί για χρήση σε σώματα με ταχύτητες κλείστρου έως και 1/4000 δλδ από f/2 και κάτω , θα χρειαστείτε είτε μεγαλύτερη ταχύτητα , είτε φίλτρο ND , αλλιώς πάτε για σώματα με 1/8000 κλείστρο η ανώτερο σε ηλεκτρονική μορφή . Ακόμη και τα χαράματα , στο f/2 η μηχανή θα φτάσει να τερματίσει στο 1/4000 . Εξαιρούνται οι πολύ καλές Nikon 1 j , v κλπ όπου έχουν και ηλεκτρονικό κλείστρο έως 1/16000 . 

   Για να κλείσω το λογύδριο , δεν θα αγόραζα τέτοιο αντάπτορα με τίποτα , θα έριχνα τα χρήματα σε φακό που προορίζεται για την μηχανή , αν μιλήσουμε για νέες σειρές mirrorles , αν ήθελα να δουλέψω με τέτοιους φακούς θα προτιμούσα μια φθηνή λύση σε μεταχειρισμένη mirrorles , πρωτίστως με αισθητήρα mfr για να έχω το πλεονέκτημα της επί 2 ευκολίας στον υπολογισμό της εστιακής απόστασης .

   Σημ. Δεν καταλαβαίνω γιατί το παρουσιάζουν ως κάποιου είδους καινοτομία , μάλιστα πως πρέπει να πληρωθεί κι' από πάνω . Όλα τα σώματα DSLR της Nikon αλλά και της Pentax σε full frame αλλά και crop μορφή , δουλεύουν χωρίς την χρήση κανενός αντάπτορα με τρία , μάλιστα τρία κάρα φακούς παλαιάς κοπής , χωρίς μετατροπές και άλλα μαγικά . Μάλιστα και οι δύο εταιρείες ( η Pentax περισσότερο ) έχουν έως και ενσωματωμένη υποστήριξη ηλεκτρονικής επιβεβαίωσης εστίασης για χρήση με παλαιούς φακούς . Η αρχαία μου Pentax k100d Super , αν της κοτσάρετε έναν αρχαιότερο K mount , δουλεύει κανονικά τα σημεία εστίασης στο viewfinder , ενώ σας δίνει και ηχητική επιβεβαίωση , να μην σας πω τι άλλο κάνει μια K 1 αλλά και η D610 μου , οπότε που βρίσκεται ο νεωτερισμός ??? 

   Z9 ....... σούρχομαι ....... 🤣🤣🤣 ......

   

   

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/1/2022 στις 10:03 ΜΜ, stratigos24 είπε

Μαζί σου, δεν είπα κάτι άλλο. Και το 18 θα μπορούσες να είχες επιλέξει μια Α7 mark 2 πχ και να ήσουν ακόμα με αυτή και 2 φακούς της και άλλους manual με ανταπτορα. Πάλι δε θα ήταν ανάγκη να πάρεις την πιο καινούργια άμα σου έκανε τη δουλειά σου. Αυτό θέλω να πω. 
Τυχαιο παράδειγμα το παραπάνω απλά για να καταλάβεις το σκεπτικό μου. 
Εσυ μπορεί να πήρες την 610 επειδή γούσταρες ή επειδή είχες ήδη φακούς κλπ ή επειδή στην σπάνε οι mirrorless. Όλα καλά. 
 

Το άρθρο πάντως πιο πάνω που έβαλα καλά τα λέει. Ούτε λέει χάλια τις dslr ούτε τίποτα. Εξηγεί όμορφα τα θετικά των mirrorless. Και μεταξύ μας, αν είχα τα χρήματα που ζητάει η 780 σε αυτή θα πήγαινα όχι στην z5.. (που και πάλι, κάποια θετικά έχει η μια κάποια η άλλη) 

    Όπως και ναχει , οι αναφορές όλων στα νέα συστήματα mirrorles είναι καλοδεχούμενη , ώστε να γνωρίζουμε μέσα από τις εμπειρίες σας λεπτομέρειες γύρω από διάφορα συστήματα ασχέτως εταιρείας . Τώρα αν βρεθεί κανένας να μας πει καί για καμμιά Z9 ....... βούτυρο στο ψωμί μας !

    Δυστυχώς δεν βρέθηκε κανείς ακόμη να μας πει λίγα λόγια για μια omd em1 την πρώτη κατά προτίμηση δική μου φυσικά .

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, babisskg είπε

Δυστυχώς δεν βρέθηκε κανείς ακόμη να μας πει λίγα λόγια για μια omd em1 την πρώτη κατά προτίμηση δική μου φυσικά

Την έχει αυτός ο φίλος μου, προτού γίνει Pentax ambassador (έκτοτε μόνο Pentax παίρνει, προσφάτως δε την K3 mark III που είχα την ευκαιρία να δω από κοντά). Τη χρησιμοποιούσε με κάποιον παράξενο prime φακό, νομίζω 17mm. Το παράξενο ήταν το lens hood που είχε, σαν πτυσσόμενο λάστιχο.
Τη δοκίμασα ελάχιστα σε μια φωτογραφική βόλτα μας. Ανταλλάξαμε μηχανές κάποια στιγμή: εγώ την Olympus Μ1 κι εκείνος τη Nikon D3200 που είχα τότε. Τότε δε μου άρεσε αυτή η κάμερα, δε την κατανοούσα. Όταν τον ρώτησα για ποιό λόγο προτίμησε αυτή αντί μιας μικρότερης και φτηνότερης Olympus, μου είπε για το εξαιρετικό grip. Τη χρησιμοποιούσε σε φωτογραφία δρόμου, φωτογραφίσεις εσωτερικών χώρων, κλπ και ήταν πολύ ευχαριστημένος. Την εποχή εκείνη αντί αμοιβής για τις φωτογραφίσεις που έκανε ζητούσε να καταθέσουν χρήματα στο χαμόγελο του παιδιού αν θυμάμαι καλά.
Εδώ απεικονίζεται η Μ1 του φίλου σε δράση σε φωτό του 2016:

George DryJohn1.png

George DryJohn2.png

Ο ίδιος προσφάτως δοκίμασα λίγο την Olympus M1 mark II. Απίθανη εργονομία, σχετικά βαρειά, εξαιρετικό σκόπευτρο. Δε θα έλεγα όχι φυσικά για τέτοιο μηχανάκι αλλά είναι μια κάμερα που δυσκολεύεται να αποφασίσει αν θέλει να είναι mirrorless ή DSLR.

Εκτός από την προφανώς μικρότερη τιμή (αν τη βρεις μεταχειρισμένη) υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος που θες τη Μ1 mark I έναντι των νεότερων μοντέλων; Επειδή οι βελτιώσεις ειδικά από τη mark I στη mark II είναι πάρα πολλές.

Επεξ/σία από Cntrl+X
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, babisskg είπε

      

   Σημ. Δεν καταλαβαίνω γιατί το παρουσιάζουν ως κάποιου είδους καινοτομία , μάλιστα πως πρέπει να πληρωθεί κι' από πάνω

   

   

Προσφέρουν autofocus. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Προσφέρουν autofocus. 

    Και γιατί δεν συμπεριέλαβαν έναν μηχανισμό ο οποίος να αναλαμβάνει αυτό το έργο κι' ας υπάρχει ο αντάπτορας για την σύμβαση μεταξύ των δύο mount , λέμε τώρα !

   Ακαδημαϊκή η απορία .

1 ώρα πριν, Cntrl+X είπε

Την έχει αυτός ο φίλος μου, προτού γίνει Pentax ambassador (έκτοτε μόνο Pentax παίρνει, προσφάτως δε την K3 mark III που είχα την ευκαιρία να δω από κοντά). Τη χρησιμοποιούσε με κάποιον παράξενο prime φακό, νομίζω 17mm. Το παράξενο ήταν το lens hood που είχε, σαν πτυσσόμενο λάστιχο.
Τη δοκίμασα ελάχιστα σε μια φωτογραφική βόλτα μας. Ανταλλάξαμε μηχανές κάποια στιγμή: εγώ την Olympus Μ1 κι εκείνος τη Nikon D3200 που είχα τότε. Τότε δε μου άρεσε αυτή η κάμερα, δε την κατανοούσα. Όταν τον ρώτησα για ποιό λόγο προτίμησε αυτή αντί μιας μικρότερης και φτηνότερης Olympus, μου είπε για το εξαιρετικό grip. Τη χρησιμοποιούσε σε φωτογραφία δρόμου, φωτογραφίσεις εσωτερικών χώρων, κλπ και ήταν πολύ ευχαριστημένος. Την εποχή εκείνη αντί αμοιβής για τις φωτογραφίσεις που έκανε ζητούσε να καταθέσουν χρήματα στο χαμόγελο του παιδιού αν θυμάμαι καλά.
Εδώ απεικονίζεται η Μ1 του φίλου σε δράση σε φωτό του 2016:

George DryJohn1.png

George DryJohn2.png

Ο ίδιος προσφάτως δοκίμασα λίγο την Olympus M1 mark II. Απίθανη εργονομία, σχετικά βαρειά, εξαιρετικό σκόπευτρο. Δε θα έλεγα όχι φυσικά για τέτοιο μηχανάκι αλλά είναι μια κάμερα που δυσκολεύεται να αποφασίσει αν θέλει να είναι mirrorless ή DSLR.

Εκτός από την προφανώς μικρότερη τιμή (αν τη βρεις μεταχειρισμένη) υπάρχει κάποιος ειδικός λόγος που θες τη Μ1 mark I έναντι των νεότερων μοντέλων; Επειδή οι βελτιώσεις ειδικά από τη mark I στη mark II είναι πάρα πολλές.

    Ευχαριστώ ιδιαίτερα για την ενημέρωση , θα ήθελα την πρώτη φυσικά για λόγους οικονομικούς , αν και η mark ii είναι σαφώς πιο εξελιγμένη σε αρκετά θέματα που με ενδιαφέρουν , δεν το αποφασίζω διότι χρειάζεται ξανά φακούς φυσικά , τι άλλο !

    Για την Pentax επικροτώ την επιλογή του , απευθύνεται σε αφοσιωμένους ερασιτέχνες , πάντα με κάποια συν πλην , όπως σε όλες τις περιπτώσεις . Είναι το σύστημα για το οποίο μπορεί να εγκατελειπα την Nikon .

Επεξ/σία από babisskg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, babisskg είπε

Για την Pentax επικροτώ την επιλογή του , απευθύνεται σε αφοσιωμένους ερασιτέχνες

Αυτός είναι επιτυχημένος επαγγελματίας πάντως. Τον ρώτησα προσφάτως, δεν θες και κανένα άλλο σύστημα εκτός Pentax, εφεδρικό κλπ και μου είπε όχι. Έχει K3 m3, K1 m2, KP και μια Ricoh GR, νομίζω mark2.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η K1 MKII της pentax, πιστεύω ότι είναι από τις κορυφαίες φωτογραφικές στον κόσμο σε vfm για φωτογραφία. Βέβαια  αντιμετωπίζω τις φωτογραφικές ως μέσα για να τραβάνε φωτογραφίες και όχι ταινίες. 

 

Σχετικά με την πολυσυζητημένη οξύτητα. Πολλοί γράφουν , περισσότεροι διαβάζουν σχετικά με αυτή και κανείς στο μεταξύ δεν τραβάει φωτογραφίες. Πιστεύω ότι η οξύτητα, ειδικά στα άκρα του κάδρου , δεν προσφέρει στη φωτογραφία. Βρήκα δύο τυχαίες δοκιμές με τον παλιό nikon 70-210 f/4-5.6 . Παλιός φακός, πωλείται σήμερα φθηνά. Στα 70mm, στην πρώτη φωτογραφία σε f/4 στη δεύτερη σε f/9. sharp1.jpg.c3e88b786d1cc66df62f7d25d3086cba.jpg

sharp2.jpg.144da4d355d91d993813c892db972296.jpg

Στην πρώτη , έχει εστιάσει στον πιο κοντινό τοίχο του εργοστασίου, κάπου 25-30 μέτρα από το φακό . Τα χόρτα που είναι στα 2 μέτρα από το φακό , είναι θολά, αφού είναι εκτός εστίασης. Το πίσω εργοστάσιο , επίσης εκτός εστίασης, αλλά κάπου 45 μέτρα από το φακό , με εστίαση στα 25-30 δεν είναι τόσο θολό όσα τα χόρτα.

 

Στη δεύτερη με f/9 έχει εστιάσει στο φοίνικα στη μέση του κάδρου στα 8-9 μέτρα.Η βρύση στα 4-5 φαίνεται με λεπτομέρεια, αν και εκτός εστίασης. Το ίδιο και ο θάμνος πάνω αριστερά στα 15+ μέτρα . Η γυναίκα στα 30+ είναι κάπως θολή, αλλά όχι  πολύ . 

 

Επαναλαμβάνω ο φακός είναι 20ετίας και ήταν μέτριας κατηγορίας στην εποχή του. Με κάποιο πανάκριβο είτε παλιό , είτε νεότερο , θα είχαμε μεγαλύτερη οξύτητα και ανάλυση , αλλά πιστεύω ότι στο τελικό αποτέλεσμα, η διαφορά θα ήταν ασήμαντη σε κάδρα σαν αυτά. Για θέμα που είναι εστιασμένο και στο κέντρο , θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα και με αυτό το φακό . 

Επεξ/σία από Dr_73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/1/2022 στις 8:40 ΜΜ, stratigos24 είπε

Πολλά λέγονται. Έτσι μιας και το διάβασα το έβαλα το παραπάνω για την κουβέντα. Τώρα πως θα πάει γενικά το πράγμα δε ξέρω. Πολλά ακούμε..


Ενας μέσα από την canon είπε σε φίλο μου που έχει την 90d, ότι είναι το τελευταίο dslr σώμα που έβγαλε η canon (ίσως να εννοεί κροπ σώμα) και από άλλου έχω ακουσει ότι η d780 στη  Nikon αντίστοιχα είναι το τελευταίο.
 

 

Τέλος παραγωγής Nikon d500 χωρις να φαίνεται στον ορίζοντα αντικαταστάτης της.. το ίδιο αναμένεται να συμβεί και για την d850:

https://nikonrumors.com/2022/02/01/the-nikon-d500-is-now-officially-discontinued.aspx/

Για να δούμε τί θα δούμε..

https://nikonrumors.com/2022/01/23/nikon-d500-camera-listed-as-discontinued-or-out-of-stock-at-many-major-stores-around-the-world.aspx/

Επεξ/σία από stratigos24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...