Προς το περιεχόμενο

Photography thread(τεχνικές, εξοπλισμός κλπ)


akisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

39 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Τέλος παραγωγής Nikon d500 χωρις να φαίνεται στον ορίζοντα αντικαταστάτης της.. το ίδιο αναμένεται να συμβεί και για την d850:

https://nikonrumors.com/2022/02/01/the-nikon-d500-is-now-officially-discontinued.aspx/

Για να δούμε τί θα δούμε..

https://nikonrumors.com/2022/01/23/nikon-d500-camera-listed-as-discontinued-or-out-of-stock-at-many-major-stores-around-the-world.aspx/

      Λίγο πολύ γνωστό , μετά ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα , τα κανάλια ενημέρωσης θα δώσουν τα γνωστά σχετικά με το πόσο " καλές " ήταν τελικά οι DSLR , ώστε να προχωρήσει λίγο η αγορά των μεταχειρισμένων και στην συνέχεια θα συνεχίσουν με τις mirrorles μέχρις ότου βγεί κάτι νεότερο σε τεχνολογία . Οι τιμές σε μεταχειρισμένες DSLR θα πάρουν την ανιούσα για ένα διάστημα , ως δυσεύρετες πλέον μέχρι να βρει το πράγμα την ισορροπία του .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stratigos24 είπε

Τέλος παραγωγής Nikon d500 χωρις να φαίνεται στον ορίζοντα αντικαταστάτης της.. το ίδιο αναμένεται να συμβεί και για την d850:

https://nikonrumors.com/2022/02/01/the-nikon-d500-is-now-officially-discontinued.aspx/

Για να δούμε τί θα δούμε..

https://nikonrumors.com/2022/01/23/nikon-d500-camera-listed-as-discontinued-or-out-of-stock-at-many-major-stores-around-the-world.aspx/

Αναμενόμενο...

Λογικά δεν θα αργήσει μια "d500" mirorless..

Αλλα δεν εχει και Z crop φακους ακομα το κιτρινο μαγαζί...τη υποστήριξη..τη σύστημα...

Για την 850 ειχαν ακουστεί φημες οτι θα προχωρήσει και σε αυτήν οτι εκανε με την 750, δηλ ενα "υβρίδιο" dsrl ταχα μου με σώθηκα και λειτουργίες mirorless. 

Στο live view εννοείται..

Για να δουμε. 

 

Και αναρωτιέμαι, ολες οι dsrl με το καθρέφτη επανω (live view δηλ) mirorless φάση δεν είναι; 🤔

 

Ειχε σταματήσει καιρο η παραγωγή του κιτ φακου της d500, ο 16-80...όταν το διάβασα πραγματικά ηθελα ν τον προλάβω οσο υπάρχει ακομα στο infinity..τον πρόλαβα το καλοκαίρι ευτυχώς..τωρα αντίο γεια σας out of stock καιρο..

Και ειναι αυτο που φοβάμαι, το ειχα πει και στο αλλο νημα με τις σκεψεις αναβάθμισης κλπ (εκει ειναι ακομα) 

Παίρνω σήμερα..2022 dslr...εχω βαλει στο ματι για παράδειγμα τον nikon 20mm  1.8G (τυχαίο παράδειγμα) ποιος μου λεει θα τον βρισκω πια καινούργιο αυριο μεθαύριο απο εκει, αν σιγα σιγα σταματάνε τη παραγωγή παλαιών φακων..

Θα μου πεις μεταχειρισμένο..

Ναι αλλα σε τιμή οσο τον παίρνεις απο infinity καινούργιο..πακέτο...👎

 

Σκεψεις σκεψεις σκέψεις...

 

Μονολογώ δυνατα απλα 😅...

 

 

Επεξ/σία από Ntinlanden
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, Ntinlanden είπε

Αναμενόμενο...

Λογικά δεν θα αργήσει μια "d500" mirorless..

Αλλα δεν εχει και Z crop φακους ακομα το κιτρινο μαγαζί...τη υποστήριξη..τη σύστημα...

Για να υπάρξει d500 mirrorless πρέπει να υπάρξει και το ανάλογα καλό af-c που προσωπικά δε βλέπω να έχουν οι mirrorless τις εταιρείας. Δε ξέρω αν η z9 παρέχει κάτι τέτοιο ή και καλύτερο αλλα αν είναι να δώσεις μια περιουσία που σε dslr το έπαιρνες στο 1000 αρικο, άστο καλύτερα …

Επεξ/σία από stratigos24
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, stratigos24 είπε

Για να υπάρξει d500 mirrorless πρέπει να υπάρξει και το ανάλογα καλό af-c που προσωπικά δε βλέπω να έχουν οι mirrorless τις εταιρείας. Δε ξέρω αν η z9 παρέχει κάτι τέτοιο ή και καλύτερο αλλα αν είναι να δώσεις μια περιουσία που σε dslr το έπαιρνες στο 1000 αρικο, άστο καλύτερα …

Από βίντεο που έχω δει ( τα κλασικά "κοιτάω πράγματα που δε θα αγοράσω ποτέ" :P ) είναι εντυπωσιακό το autofocus σε ζώα εν κινήσει και αθλητισμό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, stratigos24 είπε

Για να υπάρξει d500 mirrorless πρέπει να υπάρξει και το ανάλογα καλό af-c που προσωπικά δε βλέπω να έχουν οι mirrorless τις εταιρείας. Δε ξέρω αν η z9 παρέχει κάτι τέτοιο ή και καλύτερο αλλα αν είναι να δώσεις μια περιουσία που σε dslr το έπαιρνες στο 1000 αρικο, άστο καλύτερα …

Ναι, αυτο θα ελεγα, εχει της Z9 έτοιμο..

Το πετσοκοβεις και λιγο κλπ και έτοιμο. 

Φακους aps-c δεν εχει το μαγαζί...

 

Δεν εχει εναν  ~17-50 2.8 fast zoom

Δεν εχει εναν 16-80 πες

Δεν εχει εναν ευρυγωνιο 

Δεν εχει εναν 18-200 σουπα ζουμ πες (καλύτερα 😁) αλλα καποιοι το θέλουν 

Δεν εχει γύρο θες καλαμάκι; 

 

Δεν εχει φακούς να στηρίξει το aps-c φορμά.. που φαίνεται δεν την ενδιαφέρει. 

Καλα δεν ειναι η μόνη..

 

Νομίζω aps-c η fuji παιζει μπαλα μόνη της (λογικό) και παραδίπλα και πισω η sony..αν και εκεινη τα ιδια χαλια κανει ολο το βαρος στο ff.

Και καλα κάνουν στη τελική. .εκεινες ξέρουν τι ειναι καλο για το κερδος τους.

 

Μια περιουσία ειχε και η d500 οταν βγηκε για crop μηχανή. Ναυαρχίδα δε λεω, η καλύτερη crop dslr που ειδαμε κατ εμε στη παραγωγή μεν..

Αλλα επισης και οι mirorless καλοι φακοι παλι μια περιουσία κοστίζουν..

Τι θα βαλεις επανω στην "z500"..

Κατι αντίστοιχο δηλ το τι θα βαλεις επανω στην d500...

 

 

Επεξ/σία από Ntinlanden
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η fuji καλή στις crop mirrorless , αλλά υπάρχει στα ίδια λεφτά με τα καλά μοντέλα της πλέον full frame mirrorless από την canon , η rp. Όταν βγάζουν πολλά μοντέλα , έντονος ο ανταγωνισμός. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Η fuji καλή στις crop mirrorless , αλλά υπάρχει στα ίδια λεφτά με τα καλά μοντέλα της πλέον full frame mirrorless από την canon , η rp. Όταν βγάζουν πολλά μοντέλα , έντονος ο ανταγωνισμός. 

Ανάλογα τη χρήση. Σα χαρακτηριστικά η RP δεν είναι κάτι αξιόλογο πάντως. Full frame δε σημαίνει ντε και καλά καλύτερη. Τουλάχιστον από αύτα που έχω δει π.χ. ανάκτηση σκοτεινών σημείων η Χ-Τ3 είναι καλύτερη. Η Ζ5 είναι μάλλον καλύτερη επίλογη σε σχέση με την RP. Από εκεί και πέρα ένας λόγος που ο κόσμος χρησιμοποιεί τις Fujifilm είναι πως, για εκείνους πάντα, είναι πιο ευχάριστες στη χρήση που και για μένα είναι πιο σημαντικό από τις ελάχιστες περιπτώσεις που μια full frame θα απέδιδε καλύτερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τι λέει ο Χ-Υ-Ζ δεν μου λέει πολλά. Σε όλες τις αξιολογήσεις αισθητήρα/ποιότητα εικόνας, 

η Canon RP , υπερτερεί των crop μοντέλων της fuji . 

Π.χ. 

https://cameradecision.com/compare/Fujifilm-X-T4-vs-Canon-EOS-RP

Η nikon z5, ίσως υπερέχει λίγο σε ποιότητα αισθητήρα

https://cameradecision.com/compare/Nikon-Z5-vs-Canon-EOS-RP

 

Το full frame από μόνο του  , διαφωνώ, λέει πολλά και συμφωνούν πολλές μετρήσεις/συγκρίσεις αισθητήρων

https://cameradecision.com/compare/Nikon-D500-vs-Nikon-D700

https://cameradecision.com/compare/Canon-EOS-90D-vs-Nikon-D700

https://cameradecision.com/compare/Fujifilm-X-T4-vs-Nikon-D700

https://cameradecision.com/compare/Sony-ZV-E10-vs-Nikon-D750

 

Το "ευχάριστες στη χρήση" είναι τελείως υποκειμενικό ,  διαφορετικό για τον καθένα και δεν μπορεί να αποτελέσει κριτήριο σύγκρισης καμίας φωτογραφικής με άλλη. 

Το σίγουρο  είναι ότι η canon rp , ως canon και full frame, δουλεύει με τον εργοστασιακό αντάπτορα της canon , άψογα, με τους άπειρους φακούς eos, που υπάρχουν από το 1986 σε κάθε κατηγορία φακού . Ούτε η fuji , ούτε η nikon , ούτε βέβαια καμία sony δεν το πλησιάζουν αυτό . Η nikon θα μπορούσε, αν καταδεχόταν να βγάλει αντάπτορα με μοτέρ αυτόματης εστίασης, για τους άπειρους afd φακούς. 

 

Επεξ/σία από Dr_73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εντάξει και εγώ έχω δει παραδείγματα που η ανάκτηση σκοτεινών της RP είναι ουσιαστικά μη χρηστική και γενικότερα έχει χαμηλότερο DR σε χαμηλότερα ISO. Επίσης ο αισθητήρας της δεν είναι(τόσο) iso-invariant. Από εκεί και πέρα ο καθένας ανάλογα με το τι θέλει να κάνει επιλέγει. 

 

https://www.photonstophotos.net/Charts/PDR.htm#Canon EOS RP,FujiFilm X-T3

 

Το ευχάριστες στη χρήση, είναι όντως υποκειμενικό βέβαια για αυτό είπα για εκείνους ωστόσο αποτελεί κριτήριο αφού κάποιος δέχεται να πληρώσει ίδια χρήματα για μια aps-c σε σχέση με μια full frame. Άρα δεν τον ενδιαφέρει μόνο ένας αισθητήρας. Είναι το μέγεθος, οι φακοί κλπ κλπ και ένα από αυτά είναι και η εμπειρία χρήσης. Σημαντικό ή όχι πάλι υποκειμενικό βέβαια ωστόσο υπάρχει και αυτό. Το ανέφερα καθώς εξίσωση τιμών για διαφορετικούς αισθητήρες δε συνεπάγεται αυτόματα "θα πάρω αυτή με τον μεγαλύτερο αισθητήρα". 

Επεξ/σία από pifilos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, pifilos είπε

Εντάξει και εγώ έχω δει παραδείγματα που η ανάκτηση σκοτεινών της RP είναι ουσιαστικά μη χρηστική

Που είναι αυτά ;;; Για τι iso μιλάμε ;;; Ήταν απαραίτητο το υψηλό iso ;;;

Η rp έχει native iso 40000. Θεωρώ τελείως απίθανο να μην έχει κάποιος πολύ καλή ποιότητα, τουλάχιστον μέχρι το 1/3 του και ίσως και σε ανώτερο ! Μιλάμε για iso>12000 . Δεν μπορώ να φανταστώ που θα χρειαστεί κάποιος ψηλότερο . Άλλωστε , από raw , τα σύγχρονα προγράμματα κάνουν θαύματα σήμερα στην αφαίρεση θορύβου. 

 

Εδώ  , βγάζει με την canon rp , νυχτερινή στο δρόμο με iso 3200. 

Christmas market

 

Επεξ/σία από Dr_73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Που είναι αυτά ;;; Για τι iso μιλάμε ;;; Ήταν απαραίτητο το υψηλό iso ;;;

Η rp έχει native iso 40000. Θεωρώ τελείως απίθανο να μην έχει κάποιος πολύ καλή ποιότητα, τουλάχιστον μέχρι το 1/3 του και ίσως και σε ανώτερο ! Μιλάμε για iso>12000 . Δεν μπορώ να φανταστώ που θα χρειαστεί κάποιος ψηλότερο . Άλλωστε , από raw , τα σύγχρονα προγράμματα κάνουν θαύματα σήμερα στην αφαίρεση θορύβου. 

 

π.χ. το παραπάνω, δε χρειάζεται να δεις όλο το βίντεο σε συγκεκριμένα σημεία παρουσιάζει τα αποτελέσματα. Δεν ξέρω και δεν με απασχολεί αν ήταν απαραίτητο το υψηλό ISO καθώς το debate ήταν η ποιότητα αισθητήρα εικόνας. Σε φυσιολογικές συνθήκες έτσι και αλλιώς καμία κάμερα δεν είναι αισθητά καλύτερη από κάποια άλλη. Ωστόσο θα φέρω ένα παράδειγμα. Βραδινή φωτογραφία δρόμου. Σκηνή με πολύ σκοτεινά και πολύ φωτεινά σημεία. Το λογικό είναι να υποεκθέσουμε για να μην κάψουμε τα φωτεινά σημεία (φώτα αυτοκινήτων, στύλους κλπ ) και στη συνέχεια αν φυσικά χρειάζεται ή αν θέλουμε να ανεβάσουμε τις σκιές. Ε εκεί δυστυχώς η RP δεν αποδίδει καλά ... έχει χαμηλότερο DR και δεν κάνει καλή ανάκτηση σκιών και ας είναι full frame. Είναι κακή μηχανή ? όχι φυσικά. Αλλά δεν ξεκίνησε από εκεί η συζήτηση έτσι και αλλιώς. Για αυτό λοιπόν είπα ανάλογα τη χρήση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Τι λέει στο 2.50 (μέχρι 3.10) μήπως πρόσεξες ;;;

Ναι ωστόσο δε μίλησα για απόδοση σε υψηλά ISO. Μίλησα για ανάκτηση σκιών που είναι παρακάτω στο βίντεο που μπορείς να δεις ξεκάθαρα πως η RP είναι η χειρότερη ακόμα και από τη "μικρότερη" σε μέγεθος αισθητήρα Olympus. Φαίνεται άλλωστε και από το διάγραμμα που έβαλα παραπάνω και το ξαναβάζω μαζί με την Olympus. Παρεμπιπτόντως στο βίντεο δείχνει και για ανάκτηση των highlights που πάλι είναι υποδεέστερη. Υπάρχει λόγος που είναι τόσο φθηνότερη άλλωστε αλλιώς δε θα καθόταν να δίνει λεφτά ο κόσμος για κάποια άλλη full frame. Έχει χαμηλό δυναμικό εύρος. Προφανώς σε ελεγχόμενο περιβάλλον π.χ.  πορτραίτο σε στούντιο δε θα υπάρχει τρελή διαφορά. 

https://www.photonstophotos.net/Charts/PDR.htm#Canon EOS RP,FujiFilm X-T3,Olympus OM-D E-M5 Mark III

Οπότε όχι δεν υπερτερεί η RP των άλλων αυτό προσπαθώ να πω ή τουλάχιστον δεν υπερτερεί πάντα απλά και μόνο επειδή έχει μεγαλύτερο μέγεθος αισθητήρα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η διαφορές στις παραπάνω τιμές, στο λινκ , είναι αστείες. Μία ακριβότερη από μία φθηνότερη full frame , διαφέρουν όχι στην απόδοση του αισθητήρα , αλλά στο σύστημα εστίασης, σε επιπλέον χειριστήρια , στην αντοχή του σώματος , των αριθμό οθονών και πολλά άλλα . Όπως παλιότερα μία D700 από μια D3 δεν είχαν σημαντικές διαφορές στον αισθητήρα. Αλλού ήταν οι διαφορές που χρεώνονταν πολλαπλάσια στη D3. Και παλιότερα , μια kiev με φιλμ 120 , δεν έγινε χειρότερη εικόνα στο ίδιο 120ρι φιλμ από μια hasselblad , λόγω σώματος.  Η φθήνια της kiev, δεν αναιρούσε τα πλεονεκτήματα του μεγάλου φιλμ . 

Δύσκολη  πραγματικότητα να διαπιστώνει κάποιος ότι μπορεί να έχει πληρώσει  χαριτωμένο περιτύλιγμα, ακριβότερα από άλλο σύστημα ανώτερης απόδοσης που πουλιέται λόγω παλαιότητας φθηνότερα, αλλά το χάπι δεν χρυσώνει με τίποτε.

Το πιο ακραίο τέτοιο παράδειγμα, είναι τούτο  

https://cameradecision.com/compare/Sony-Alpha-a6600-vs-Canon-EOS-5D-Mark-II

Ο κάτοχος της a6600 δίνει 1400€ για καινούριο σώμα. Crop όμως. 

Ο άλλος παίρνει μεταχειρισμένη την 5D MK II με 400€ , full frame.

 

Παντού θα έχει καλύτερες φωτογραφίες η 5D MKII . Ο κάτοχος της sony, θα λέει ότι εστιάζει σε μάτια γάτας, σκύλου, έχει fps, έχει βίντεο  κοκ . Φωτογραφίες θα βγάζει καλύτερες η 5D MK II. 

Επεξ/σία από Dr_73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το link αυτό τι δείχνει ακριβώς ; Άκυρα στατιστικά είναι αυτά που δεν έχουν να κάνουν με ποιότητα εικόνας, βοηθούν μόνο αν κάποιος βαριέται να διαβάσει δύο διαφορετικά manual. Έβαλα το βίντεο που δείχνει πραγματικό παράδειγμα. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Ανώτερη απόδοση η RP δεν έχει τι να κάνουμε τώρα. Ο καθένας είναι ελεύθερος να πιστεύει ο,τι νομίζει φυσικά και να πιστεύει πως πάντα ένας full frame θα είναι καλύτερος ακόμα και αν είναι του 2009. Δικαίωμα του αλλά δε σημαίνει πως έτσι είναι. Όπως και να έχει εξαντλήθηκε το θέμα από μεριάς μου δεν καταχραζομαι άλλο το thread. 

 

https://www.photonstophotos.net/Charts/PDR.htm#Canon EOS 5D Mark II,Sony ILCE-6600

Όχι δεν είναι καλύτερη η 5dii απλά είναι value for money. 

 

Επεξ/σία από pifilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...