Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, spirit)earth)aflame είπε

το παράδοξο είναι ότι είναι πολύ καλό παιχνίδι ακόμα κι έτσι.

αλλά κρίμα ρε γαμώτο.

έχω 42hr 14level, νοιώθω ότι έχω παίξει μισή ώρα.

επίσης η φάση είναι μόνο νύχτα να παίζεις, άλλο παιχνίδι.

Να υποθέσω παίζεις στο normal? Ή  easy? Ο βαθμός δυσκολίας επηρεάζει το leveling υπερβολικά και εδώ τα έχουν κάνει σαλάτα. Περίπου 50 ώρες στο normal 27 level και μέτρα το έβαλα very hard για τα side quests κ αρχισα επιτέλους να περνω level γρήγορα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, spirit)earth)aflame είπε

το παράδοξο είναι ότι είναι πολύ καλό παιχνίδι ακόμα κι έτσι.

αλλά κρίμα ρε γαμώτο.

έχω 42hr 14level, νοιώθω ότι έχω παίξει μισή ώρα.

επίσης η φάση είναι μόνο νύχτα να παίζεις, άλλο παιχνίδι.

 

Το παιχνίδι με τα προβλήματα που έχει είναι ακόμα σε beta φάση. Ελπίζω σύντομα να δούμε την τελική έκδοση. Επίσης έχεις δίκιο, τα γραφικά την ημέρα είναι απίστευτη μπούρδα. Κοιτάω γύρω και ξαφνικά εμφανίζονται αντικείμενα από το πουθενά. Δεν παλεύεται το pop-in. 

Το βράδυ όμως είναι καλύτερα, ισχύει αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε γίνεται να μην έχουν δουλέψει στο περπάτημα σε βρεγμένο έδαφος. Δεν γίνεται τα οχήματα να μην νιώθουν από λακούβες κτλ. Παίζω ταυτόχρονα και το Mafia definitive και απορώ με κάποια πράγματα. Κορναρω στον δρόμο και αντιδρούν ανάλογα, οχήματα και κόσμος. Τα οχήματα πατιναρουν στο βρεγμένο οδόστρωμα. Πατάς λάσπη και πετάγεται. Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι αλλά δε γίνεται να μην έχουν ασχοληθεί καθόλου με σημαντικές λεπτομέρειες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, nikpoth είπε

Δε γίνεται να μην έχουν δουλέψει στο περπάτημα σε βρεγμένο έδαφος. Δεν γίνεται τα οχήματα να μην νιώθουν από λακούβες κτλ. Παίζω ταυτόχρονα και το Mafia definitive και απορώ με κάποια πράγματα. Κορναρω στον δρόμο και αντιδρούν ανάλογα, οχήματα και κόσμος. Τα οχήματα πατιναρουν στο βρεγμένο οδόστρωμα. Πατάς λάσπη και πετάγεται. Μου αρέσει πολύ το παιχνίδι αλλά δε γίνεται να μην έχουν ασχοληθεί καθόλου με σημαντικές λεπτομέρειες.

 

Μπορεί να ακουστεί βαρύ αυτό θα που θα πω, αλλά αν εξαιρέσεις την ιστορία και τα quests, το παιχνίδι είναι για τον $%$%^&.

Και τα γραφικά που λένε κάποιοι ότι είναι next-gen, εγώ που το παίζω χωρίς RTX, σκατά μου φαίνονται ειδικά την ημέρα. Τη νύχτα είναι απλά αξιοπρεπή. Έτσι μου έρχεται να τερματίσω ξανά το Deus Ex: Mankind Divided μπας και νιώσω λίγο που λέει ο λόγος...

  • Like 7
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, nickk0kkav είπε

Να υποθέσω παίζεις στο normal? Ή  easy? Ο βαθμός δυσκολίας επηρεάζει το leveling υπερβολικά και εδώ τα έχουν κάνει σαλάτα. Περίπου 50 ώρες στο normal 27 level και μέτρα το έβαλα very hard για τα side quests κ αρχισα επιτέλους να περνω level γρήγορα

στο hard παίζω από την αρχή. αρκετές ώρες δεν έκανα questing, απλά τριγύριζα βλέποντας την πόλη, npcs κλπ, σε αναμονή εύρεσης και παραλαβής της 3070 κάνοντας κάποια side quests και αποφεύγοντας το main story. Είμαι στη φάση που ψάχνω την Evelyn στο main, Automatic Love. Απ'ότι βλέπω στο youtube γύρω στο lvl 8 το κάνεις αυτό το quest. Γενικά είχα λίγο περίεργη αρχή στο game και με τα attributes κλπ. 

Όλα τα bugs, τα κακά physics, η παντελής έλλειψη ΑΙ, το νερό κλπ σπάνε το immersion πάρα πολύ βέβαια. Όπως είπα και πριν, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι "κρίμα". Ελπίζω να το στρώσουν, είναι εμφανέστατα ημιτελές παιχνίδι.

@_Theo_ συμφωνώ, τα γραφικά θέλουν RTX. δεν ξέρω και γω πόσες ώρες έχω ξοδέψει χαζεύοντας textures, cyberware μηχανισμούς σε πόδια χέρια των npcs, αντανακλάσεις σε λακούβες με νερό, ή ακόμα και τα ρούχα και φωσφορούχο gear του κόσμου στα bar. είναι φοβερό το τι πέτυχαν στα γραφικά, αλλά δυστυχώς δεν μπορούν να το δουν όλοι ακόμα.

και επίσης δυστυχώς, δεν αρκεί μόνο αυτό όταν έχεις κάνει μάρκετινγκ για τόσα άλλα πράγματα και όταν σου λείπουν βασικά κομμάτια που καθορίζουν την εμπειρία ενός παιχνιδιού / open world παιχνιδιού. Φανερά δεν υπήρχε χρόνος, το hype είχε ανέβει πολύ και φαντάζομαι θα υπήρχαν και τρομερές οικονομικές πιέσεις. Στην τελική τι μας νοιάζουν όλα αυτά εμάς βέβαια σαν καταναλωτές δε ξέρω. 

Θα τα φτιάξουν άραγε όλα αυτά; Πολλές φορές σκέφτομαι να σταματήσω να ασχολούμαι για την ώρα.

Επεξ/σία από spirit)earth)aflame
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, spirit)earth)aflame είπε

Θα τα φτιάξουν άραγε όλα αυτά; Πολλές φορές σκέφτομαι να σταματήσω να ασχολούμαι για την ώρα.

 

Εξαρτάται από τους πόρους που έχουν. Εγώ που είμαι Strategy (turn-based κυρίως) fan, μπορώ να πω ότι ανάλογο launch, ίσως και χειρότερο, είχε το Total War: Rome II. Μιλάμε το παιχνίδι στην αρχή δεν βλεπόταν, ήταν στην έκδοση Pre-Alpha. Για να μην πολυλογώ, το παιχνίδι κατά 90% διορθώθηκε (υπάρχουν ακόμα κάποια μικροπροβλήματα) αλλά τους πήρε χρόνια. Κυκλοφόρησε το Σεπτέμβριο του 2013 και μέχρι το 2017-18 κυκλοφορούσαν patches!! Βέβαια η δημιουργός εταιρεία (CA) είχε από πίσω την SEGA με την ανάλογη υποστήριξη. 

Με το CP 2077 δεν ξέρω τι θα γίνει. Κέρδισαν τόσα εκατομμύρια μόνο από τα preorder που θα ήταν ανοησία να μην επιδιορθώσουν μέχρι και το τελευταίο bug. Ας ελπίσουμε ότι το έχουν συνειδητοποιήσει αυτό. Βέβαια είναι τόσα πολλά και σημαντικά τα bugs που δεν ξέρω αν μπορούν όντως να διορθωθούν... 

Επεξ/σία από _Theo_
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, _Theo_ said:

Και τα γραφικά που λένε κάποιοι ότι είναι next-gen, εγώ που το παίζω χωρίς RTX, σκατά μου φαίνονται ειδικά την ημέρα. Τη νύχτα είναι απλά αξιοπρεπή.

Και εμένα τα γραφικά μου φαίνονται απλά απαράδεκτα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κατάφεραν να φτάσουν στο επίπεδο του πχ Witcher 3, RDR 2, Horizon Zero Dawn  κτλ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Κάνω τις μπλε "αποστολές" στο χάρτη, τα μόνα που μου μένουν για 100%  + να αγορασω μερικά οχήματα 

 

Λοιπόν εκεί που είχα βαρεθεί, πηρα το cyberphychisis και τους βάζω να πολεμανε μεταξυ τους. Κάνω και detonate grenades κ περναω υπέροχα να τους βλέπω να σκοτώνονται μεταξυ τους. 

Εχω βέβαια κ το απόλυτα σπασμένο system reset αν ξεφυγει η κατάσταση

 

Edit : ξεχασα κ το double jump ωραίο κ αυτο στις αποστολές σε κτίρια ανοίγει νέες δυνατότητες

Επεξ/σία από nickk0kkav
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ κάνω υπομονή μέχρι να βγει ένα patch που να διορθώνει τα περισσότερα προβλήματα. Μέσα στον Ιανουάριο είπαν ότι θα κυκλοφορήσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sotirisl είπε

Και εμένα τα γραφικά μου φαίνονται απλά απαράδεκτα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν κατάφεραν να φτάσουν στο επίπεδο του πχ Witcher 3, RDR 2, Horizon Zero Dawn  κτλ

Ακόμα και την ημέρα το RTX δείχνει ωραίο γιατί προσθέτει πολλές και λεπτομερείς(σε διαβάθμιση) σκιές που δεν βλέπεις με raster και ριγμένο το ambient occlusion, όπως φαντάζομαι κάνουν οι περισσότεροι με παλιότερες κάρτες. Οι σκιές απαιτούν μεγάλη ακρίβεια που δεν μπορούν να δώσουν τα light probes του raster GI. Αντίθετα στο light transfer(αυτό που κάνει το RT psycho με RTX on) τα πάει αρκετά καλύτερα.

https://www.hardwaretimes.com/cyberpunk-2077-will-use-a-hybrid-rt-gi-technique-ray-tracing-limited-to-rtx-gpus-at-launch/

Αναφορά σε κείμενο

In ray tracing mode, we use our main GI to produce only the bounced light, while the main light that comes from the sky is ray-traced, giving it much better shaping and details in shadows.

Αναφορά σε κείμενο

This means that the actual global illumination (indirect lighting) will be raster-based while the lighting from direct sources such as the sun, sky, and moon will leverage ray-tracing to save performance and have a more substantial impact on visual quality.

Το RT psycho(indirect lighting ή bounced light) ήρθε σαν δεύτερη σκέψη για να κάνουν το game πιο future-proof.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φήμες λένε οτι τα πράγματα θα ήταν πολυ διαφορετικά, αν δεν είχαμε την παρείσφρηση των χαρτογιακάδων στα ψηλά γραφεία.

https://www.youtube.com/watch?v=SOqupUDZzys

*edit

... που τελικά είναι μόνο φήμες... αφου η cdpr, ποσταρε tweet οτι το διαψεύδει.
https://twitter.com/CyberpunkGame/status/1346877421535035392

Επεξ/σία από InfinitySurfer
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...