Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Balantakos είπε

Fake news παντου.

Προσωπικά δεν μου φαίνεται "fake", το έχουμε δει πολλές φορες αυτό από άλλες εταιρίες, και συνήθως γίνετε όταν τα top heads μεταλλάσσονται από gamers σε "businessmen". Όπως έστρωσαν θα κοιμηθούν, στο Steam έχει πέσει τρελα, λογικό γιατί είναι SP, but still.

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το τερμάτισα κι εγώ, ήμουν λεβελ 22. 

Τα κακά: Χάλια ΑΙ, βαρετό περιβάλλον και άψυχο, ο χάρτης είναι προβληματικός, το UI πολύ μπερδεμένο ειδικά στο inventory και στα talents..χαμός... Πήγαν να το κάνουν rpg αλλά δεν τους βγήκε... πήγαν να βάλουν και stealth elements.. fail

τερματιζεις το gta και για ώρες μετά κάνεις βόλτες στον χάρτη, σε αυτό τον καταθλιπτικό κόσμο τι βόλτες να κάνεις?

 

Τα καλά: δυνατό σενάριο, κάτι σαν απο ταινία. Κυλάει γρήγορα η ιστορία, περνάει η ώρα ευχάριστα, πολλά όπλα και σπαθιά αν γουστάρεις. Πολλούς χαρακτήρες. Και σχετικά με τα χαρακτηριστικά τους ειναι απίστευτα λεπτομερή. Όταν είσαι σε διάλογο πατάς δεξί κλικ και κάνεις σκρολ στο πρόσωπο τους...αυτή που είναι στο μπαρ έχει τατουάζ μέσα στην κόρη του ματιού της!! Είναι άλλο επίπεδο τα γραφικά , αρκεί να έχεις την ανάλογη κάρτα γραφικών!

 

 

 

 

 

 

Επεξ/σία από DimosthenisG
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τέλος και από εμένα. 48lvl, όλα τα sides, καθώς και τα μπλε. Ανάμεικτα συναισθήματα θα έλεγα.

Από ένα lvl και μετά, σε συνδυασμό με κάποια perks, γίνεσαι πολύ OP. Το τελευταίο boss έφυγε σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα. 

 

Δυστυχώς το παιχνίδι ήθελε περισσότερο χρόνο για  να αναπτυχθεί πλήρως. Το τραγικό ΑΙ χαλάει όλη την εμπειρία κατ εμέ. Λείπουν πολλες βασικές λεπτομέρειες, που έχουμε συναντήσει σε παλαιότερα παιχνίδια τέτοιου τύπου.  

 

7/10

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Jimys2008 said:

Τέλος και από εμένα. 48lvl, όλα τα sides, καθώς και τα μπλε. Ανάμεικτα συναισθήματα θα έλεγα.

Από ένα lvl και μετά, σε συνδυασμό με κάποια perks, γίνεσαι πολύ OP. Το τελευταίο boss έφυγε σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα. 

 

Δυστυχώς το παιχνίδι ήθελε περισσότερο χρόνο για  να αναπτυχθεί πλήρως. Το τραγικό ΑΙ χαλάει όλη την εμπειρία κατ εμέ. Λείπουν πολλες βασικές λεπτομέρειες, που έχουμε συναντήσει σε παλαιότερα παιχνίδια τέτοιου τύπου.  

 

7/10

Το αυτό. Έπαιξα 2-3 μέρες ουσιαστικά, δεν με κράτησε. Τεσπα. Κάποια στιγμή θα το ξαναεπισκευτώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Jimys2008 είπε

Τέλος και από εμένα. 48lvl, όλα τα sides, καθώς και τα μπλε. Ανάμεικτα συναισθήματα θα έλεγα.

Από ένα lvl και μετά, σε συνδυασμό με κάποια perks, γίνεσαι πολύ OP. Το τελευταίο boss έφυγε σε λιγότερο από 15 δευτερόλεπτα. 

 

Δυστυχώς το παιχνίδι ήθελε περισσότερο χρόνο για  να αναπτυχθεί πλήρως. Το τραγικό ΑΙ χαλάει όλη την εμπειρία κατ εμέ. Λείπουν πολλες βασικές λεπτομέρειες, που έχουμε συναντήσει σε παλαιότερα παιχνίδια τέτοιου τύπου.  

 

7/10

Θες να πεις ότι το gameplay δεν είναι ισορροπημένο/καλοδουλεμένο. Με λίγα perks και κάποια exploits του AI ή του game design γενικότερα χάνεται η αίσθηση της δυσκολίας/πρόκλησης από κάποιο σημείο και μετά. Την ίδια αίσθηση αρχίζει να μου βγάζει και μένα.

Ένα απλό παράδειγμα. Η ευκολία με την αποκτάς/φτιάχνεις grenades και ο ρυθμός με τον οποίο τις ρίχνεις. Μόλις δεις μια μεγάλη ομάδα εχθρών σε περιορισμένο χώρο αρχίζεις τη "βροχή" πίσω από κάποιο κάλυμμα και δεν έχουν καμία ελπίδα. Ή τα quickhacks με τα οποία, αν δεν έχουν netrunners, τους αποτελειώνεις έναν έναν από τα 100 μέτρα μακριά. 

Ίδιο ακριβώς προβλημα όμως είχε και το Skyrim όπου είτε θα σε διέλυαν πριν καν πάρεις χαμπάρι είτε θα τους έριχνες με ένα hit. Ο λόγος που έβγαλαν το legendary επίπεδο δυσκολίας το οποίο επίσης δεν αποτελεί λύση γιατί δεν μπορείς να σκοτώσεις ούτε ελάφι στην αρχή.

Στην rockstar ξεπέρασαν αυτά τα προβλήματα με....υπεραπλουστευμένο και συνηθισμένο gameplay. Όμορφα κελύφη χωρίς ίχνος ουσίας. Δεν γίνεται να αποτύχεις όταν έχεις τελειοποιημένα gameplay elements από το 1990.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Cyberpunk 2077 General Optimization Tweaks Improve Performance, Fix Select Features

Αναφορά σε κείμενο

 

This Cyberpunk 2077 mod is configured to provide more frame rate and smoother experience. This mod intends to optimize by disabling few irrelevant features in game and improving few features to work as intended.

FloodMinNonLoadingThreads should be set to one less than the number of threads you have. For example, if you have a CPU with 12 threads, then set it to 11. If 6, then it should be 5.

Features included:

Appropriate thread allocation.

Autosaves are now 10 minutes in length.

Disabled film grain, experimental fog, enables aliasing for hair (requires ASyncCompute to be enabled), added specular randomness to hair.

Single thread for crowd AI.

Streaming optimization to save more frames while moving.

Increased detail on volume fog.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαναπαυτηκαν στην φημη που τους εδωσε το witcher, τσεπωσαν τα γερα φραγκα και καθηστε εσεις να κλαιτε, δλδ ολα αυτα τα απαραδεκτα ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΕΤΑ ΤΕΣΤΕΡ ΔΕ ΤΑ ΕΙΔΕ??  Αντε περιμεντε τωρα 2 χρονια να στρωσουν τα μπαγκς,... Και που'στε, τα dlc μη ξεχασετε να αγορασετε... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, Deep2deep είπε

Επαναπαυτηκαν στην φημη που τους εδωσε το witcher, τσεπωσαν τα γερα φραγκα και καθηστε εσεις να κλαιτε, δλδ ολα αυτα τα απαραδεκτα ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΕΤΑ ΤΕΣΤΕΡ ΔΕ ΤΑ ΕΙΔΕ??  Αντε περιμεντε τωρα 2 χρονια να στρωσουν τα μπαγκς,... Και που'στε, τα dlc μη ξεχασετε να αγορασετε... 

Συγνωμη που σας χαλαω το ωραιο παραμυθι που εχετε στο μυαλο σας αλλα και με το Witcher 3 day one οσοι το θυμουνται,μεσα στα bugs ηταν.

Red Dead Redemption 2 day one ακομα χειροτερα αφου τα crash πηγαιναν συννεφο.

Horizon zero dawn,και αυτο με πολλα προβληματα.

Skyrim,ας μην το σχολιασω καλυτερα.

Batman Arkham Knight γνωστη περιπτωση.

Τα τελευταια Assassins Creed/Watch Dogs,επισης και αυτα με θεματα.

Ακομα και το Outer Worlds ειχε bugs και glitches.

Να σας προσγειωσω λιγο στην πραγματικοτητα,γιατι ορισμενοι βλεπω και ''πέφτετε''απο τα συννεφα.

Βασικα στις μερες μας ειναι σχεδον αδυνατο να κυκλοφορησει day one open world παιχνιδι κιολας που να μην εχει καθολου θεματα.

Ακομα και το περσινο Death Stranding ειχε μικρο θεματα,βεβαια σε πολυ καλυτερη μοιρα απο ολα τα παραπανω.

Και τελος,τα γραφαμε αυτα και πριν κυκλοφορησει το παιχνιδι οτι ειναι σιγουρο οτι θα εχει day one τα θεματα του.

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 6
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, Deep2deep είπε

Επαναπαυτηκαν στην φημη που τους εδωσε το witcher, τσεπωσαν τα γερα φραγκα και καθηστε εσεις να κλαιτε, δλδ ολα αυτα τα απαραδεκτα ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΕΤΑ ΤΕΣΤΕΡ ΔΕ ΤΑ ΕΙΔΕ??  Αντε περιμεντε τωρα 2 χρονια να στρωσουν τα μπαγκς,... Και που'στε, τα dlc μη ξεχασετε να αγορασετε... 

Εγω σιγουρα δεν θα το ξεχασω να τα αγορασω, σε ευχαριστουμε που μας σκεφτηκες παντως! 😀

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδιά, τα τελευταία 25 χρόνια παιζω παιγνίδια ρόλων, δεν υπάρχει ούτε ένα που να μην είχε προβλήματα. τι να πρωτοθυμηθώ δλδ... Εδω δεν μπόρεσα να τελειώσω ποτε το σκαιριμ λεντζενταρι εκδοση, γιατι ο αλντουιν δεν βγηκε ποτε και είχα γράψει 750 ώρες 🤣...

σημασία σε αυτα τα παιγνίδια εχει η ιστορία και οι παράπλευρες αποστολές. Ετουτο, σε αυτόν τομέα τα παει περίφημα, απλα πασχει στον τεχνικό τομέα και αυτό γιατι το κοινό ειναι υπερτοξικο και τα θέλει όλα προχθές.

Αυτοι οι βλακες τσίμπησαν, έγιναν και λίγο άπληστοι κ πολυ απλά τον ήπιαν.
Κλαιν μαιν.. 


Μια ερώτηση, παίζω σαν στριτ κιντ, αν κάνω νεο ξεκίνημα σαν κορπο, θα εχει διαφορές η ιστορία ή τιποτα αξιόλογο;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, belray είπε

παιδιά, τα τελευταία 25 χρόνια παιζω παιγνίδια ρόλων, δεν υπάρχει ούτε ένα που να μην είχε προβλήματα. τι να πρωτοθυμηθώ δλδ... Εδω δεν μπόρεσα να τελειώσω ποτε το σκαιριμ λεντζενταρι εκδοση, γιατι ο αλντουιν δεν βγηκε ποτε και είχα γράψει 750 ώρες 🤣...

σημασία σε αυτα τα παιγνίδια εχει η ιστορία και οι παράπλευρες αποστολές. Ετουτο, σε αυτόν τομέα τα παει περίφημα, απλα πασχει στον τεχνικό τομέα και αυτό γιατι το κοινό ειναι υπερτοξικο και τα θέλει όλα προχθές.

Αυτοι οι βλακες τσίμπησαν, έγιναν και λίγο άπληστοι κ πολυ απλά τον ήπιαν.
Κλαιν μαιν.. 


Μια ερώτηση, παίζω σαν στριτ κιντ, αν κάνω νεο ξεκίνημα σαν κορπο, θα εχει διαφορές η ιστορία ή τιποτα αξιόλογο;

Ε ναι καλά το είπες, τσίμπησαν, έγιναν απληστοι κ δοκίμασαν πραγματα που δε μπορουσαν να φτιάξουν σωστά αλλά από ένα σημείο και μετά ουτε να αφαιρέσουν εντελώς. Και σίγουρα δε θα δουμε βελτιωμένα με patch 

Όσο για την ερώτηση, οχι μην ασχοληθεις. Έχεις  extra διαλόγους σε μερικά quest, κάποια side quest μπορεί να ολοκληρώνονται με λίγο διαφορετικό τρόπο (πχ να ζητήσεις περισσοτερα λεφτά ή να αποφυγεις μια μάχη ) αλλά ως εκεί . Η κεντρική ιστορία δεν αλλάζει. 

Και η εισαγωγική ιστορία του corpo εντελώς αδιάφορη. Α ναι μπορώ να σκεφτω και ένα (1)  ολόκληρο side quest που υπάρχει μόνο στους corpo. Υποθέτω ότι και οι άλλες επιλογές θα έχουν από ένα side όλο δικό τους 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...