Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.
Μόλις τώρα, xtrmsnpr είπε

είναι nextgen γιαυτό! δε ξες εσύ τώρα, σταμάτα να λες κακά πράματα

χαχαχ. Αν έχεις RTX 3000 κάρτα μια χαρά next gen είναι, αλλά τέτοια σάπια raster δεν δικαιολογούνται. Και σκέψου ότι το 90% (μην πω και παραπάνω) του κόσμου θα το παίξει χωρίς RT. Έχουμε δει games που δείχνουν ωραία και χωρίς RT (Gears 5, RDR2), αυτοί τι σκ@τ@ έκαναν τόσα χρόνια; δεν καταλαβαίνω..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Γιατί τα raster γραφικά τα έχουν κάνει σαν τα μούτρα τους, την τρέλα μου μέσα; Δείτε έδω grain στα SSR και aliasing στα panels του τοίχου πίσω. Και με native αυτό, χωρίς DLSS..

https://ibb.co/qD29bz8

Δεν ξέρεις εσύ. Όταν ο Alex του Digital foundry σου λέει να το βάλεις το SSR έστω στο low τέλος. Ειλικρινά απορώ πως μία μεγάλη μερίδα των gamers δεν κρίνουν με βάση τα μάτια τους αλλά εμπιστεύονται τυφλά ένα κανάλι πχ στο YouTube. Για το συγκεκριμένο παιχνίδι το SSR ακόμα και στο High είναι άθλιο over and out.

Επεξ/σία από liakinen
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

χαχαχ. Αν έχεις RTX 3000 κάρτα μια χαρά next gen είναι, αλλά τέτοια σάπια raster δεν δικαιολογούνται. Και σκέψου ότι το 90% (μην πω και παραπάνω) του κόσμου θα το παίξει χωρίς RT. Έχουμε δει games που δείχνουν ωραία και χωρίς RT (Gears 5, RDR2), αυτοί τι σκ@τ@ έκαναν τόσα χρόνια; δεν καταλαβαίνω..

βρε δεν έχω ο έρμος! με την 1650 είμαι, το έπαιξα και σε σε έναν φίλο με την 3070 και έβλεπα πράματα που δε μπορούσα να δω με το δικό μου εννοείται, δε ξετρελάθηκα και πάλι αλλά μου άρεσε η ατμόσφαιρα που ζούσα στο παιχνίδι. Καλό θα ήταν και γω να χα,αλλά δε πειράζει, ζω και χωρίς.
Δε με χάλασαν ποτέ τα γραφικά του, είναι ΟΥΑΟΥ εννοείται όλα τα άλλα με χάλασαν physics,AI κτλ. Το χω αφήσει εκτός πισιου, όταν και αν το φτιάξουν θα το ξαναβάλω, εύχομαι τότε να έχουν πέσει οι τιμές στις κάρτες, μέχρι το 2023 δηλαδή :P .

  • Confused 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, liakinen είπε

Δεν ξέρεις εσύ. Όταν ο Alex του Digital foundry σου λέει να το βάλεις το SSR έστω στο low τέλος. Ειλικρινά απορώ πως μία μεγάλη μερίδα των gamers δεν κρίνουν με βάση τα μάτια αλλά εμπιστεύονται τυφλά ένα κανάλι πχ στο YouTube. Για το συγκεκριμένο παιχνίδι το SSR ακόμα και στο High είναι άθλιο over and out.

στην εικόνα που ανέβασα είναι στο high :P

Δημοσ.

Σε λίγες μέρες θα σκάσει και νέο patch πιθανότατα το 1.3 που θα είναι μεγαλούτσικο μάλλον.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 ώρες πριν, liakinen είπε

Σε λίγες μέρες θα σκάσει και νέο patch πιθανότατα το 1.3 που θα είναι μεγαλούτσικο μάλλον.

Τι να πρωτοδιορθώσουν; Σε γενικές γραμμές μου αρέσει το game κυρίως γιατί είναι RPG και είναι και σε πόλη του μέλλοντος (χτυπάει τα 2 από το top3 που θέλω σε games). Αλλά ακόμη υπάρχουν ζητήματα που τα βλέπεις παίζοντας. Αρχικά τα raster γραφικά που είπαμε που σιγά μη τα διορθώσουν αυτά, μετά είναι το AI που έχει ένα σωρό glitches (Δείτε εδώ που σημαδεύει ο αστυνόμος, στο γάμο του Καραγκιόζη. Και ο τυπάς είναι με σηκωμένα τα χέρια επί ώρες και λένε τον ίδιο διάλογο σε loop..https://ibb.co/5cjWCZF). Αυτοκίνητα περνάνε μέσα από μπαριέρες, πράγματα αιωρούνται, είναι πολλά τα θέματα..

 

Δημοσ.

Γραφικά ξεγραφικά, τα κλαίμε τα λεφτά μας. Όσα patches και αν βγάλουν δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε το αποτέλεσμα των trailers. Πάρα πολύ κρίμα για την ομάδα αυτή. Έγινε ότι κορόιδευε.

Το αστείο είναι ότι το είχα preorder στο ps4 και το έδωσα πίσω αμέσως και το πήρα στο pc και έκλαιγα και εκεί τα λεφτά μου, γιατί είπα θα περιμένω να το φτιάξουν και το τελευταίο patch δεν έκανα τίποτα το τρομερό.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Μόλις βγουν οι 4000 NVIDIA παίρνεις κάρτα και το παίζεις τότε και θα παίζει νερό και με RT. Εγώ αυτό θα κάνω. Απλά είναι σπάσιμο γιατί είναι κοροϊδία που δεν ασχολήθηκαν καθόλου με τα raster γραφικά απλά και μόνο για να φανεί ακόμη περισσότερο η ανωτερότητα του RT..

Δημοσ.
4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Μόλις βγουν οι 4000 NVIDIA παίρνεις κάρτα και το παίζεις τότε και θα παίζει νερό και με RT. Εγώ αυτό θα κάνω. Απλά είναι σπάσιμο γιατί είναι κοροϊδία που δεν ασχολήθηκαν καθόλου με τα raster γραφικά απλά και μόνο για να φανεί ακόμη περισσότερο η ανωτερότητα του RT..

Ακριβώς! Δεν είναι κακό optimisation είναι μπροστά από την εποχή του όταν βγουν οι 4000 nvidia θα γίνει χαμός χαχαχα

------

προφανως και κάνω πλάκα και δεν είναι προσωπικό το σχόλιο 

-------

Πέρα από τη πλακα τα γραφικά του παιχνιδιού και χωρίς rt είναι μια χαρά. Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο εκεί συμφωνουμε και προφανως λόγω των χρημάτων της nvidia ασχολήθηκαν με το RT εις βάρος του Raster.  Και δεν είναι κάτι που θα στρωσει με patch πχ  . Ότι έγινε έγινε. Το πολυ πολυ με patch να  βάλουν επιπλέον επιλογές για το RT με μειωμένα εφέ και καλυτερη απόδοση. 

 

ΑΛΛΑ κάθε φορά που ακουω "μας παραμυθιασαν με τα γραφικά του παιχνιδιου " σκέφτομαι ότι ναι μεν τα γραφικά συνολικά χωρίς rt δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο και δεν βοηθάει καθόλου το -καθαρά υποκειμενικα - εντελώς αδιάφορο art direction του παιχνιδιού αλλά ολοι παραβλέπουμε τη δουλειά που έχει γίνει στα animations των NPCs. Ναι μόνο των βασικών NPCs και μόνο στα cut scenes αλλά η πειστικοτητα της κίνησης και των facial animations είναι ΑΣΥΛΛΗΠΤΗ. Θα μου πειτε βέβαια "τι μας λες τώρα, στο 95% του play time τα γραφικά είναι αδιάφορα " και έχετε τα δικιά σας 

 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
29 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Πέρα από τη πλακα τα γραφικά του παιχνιδιού και χωρίς rt είναι μια χαρά.

όχι ρε συ δεν είναι μια χαρά. Τέτοιο grain από τα SSR δεν έχω ξαναδεί σε game. Και επίσης χωρίς RT το game έχει ένα περίεργο glow παντού λες και δεν υπάρχει καθόλου ambient occlusion. Σίγουρα το RT AO δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα αλλά τόσα χρόνια είχαμε AO έστω και χωρίς RT. Ένα σωρό games υπάρχουν που έχουν μια χαρά ατμόσφαιρα στα σκοτεινά σημεία. Εδώ όλες οι επιφάνειες είναι φωτισμένες, ανεξαρτήτως αν κρύβονται από άλλα αντικείμενα. Δεν λέω τα SSR και το AO να ίδια με τα RT equivalent, αυτό δεν γίνεται, αλλά να είναι στο επίπεδο των παιχνιδιών που είχαμε τόσα χρόνια. Στα AC υπάρχει αυτό το grain; Όχι. Στο RDR2; Στο Gears 5; Που; Αυτό μου τη δίνει.

Εντάξει και να το παίξω 2 χρόνια μετά δεν χάλασε και ο κόσμος (δεν είναι fifa) αλλά είναι θέμα quality of product..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

όχι ρε συ δεν είναι μια χαρά. Τέτοιο grain από τα SSR δεν έχω ξαναδεί σε game. Και επίσης χωρίς RT το game έχει ένα περίεργο glow παντού λες και δεν υπάρχει καθόλου ambient occlusion. Σίγουρα το RT AO δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα αλλά τόσα χρόνια είχαμε AO έστω και χωρίς RT. Ένα σωρό games υπάρχουν που έχουν μια χαρά ατμόσφαιρα στα σκοτεινά σημεία. Εδώ όλες οι επιφάνειες είναι φωτισμένες, ανεξαρτήτως αν κρύβονται από άλλα αντικείμενα. Δεν λέω τα SSR και το AO να ίδια με τα RT equivalent, αυτό δεν γίνεται, αλλά να είναι στο επίπεδο των παιχνιδιών που είχαμε τόσα χρόνια. Στα AC υπάρχει αυτό το grain; Όχι. Στο RDR2; Στο Gears 5; Που; Αυτό μου τη δίνει.

Εντάξει και να το παίξω 2 χρόνια μετά δεν χάλασε και ο κόσμος (δεν είναι fifa) αλλά είναι θέμα quality of product..

Εγώ είχα κλειστά και το SSR και το glow. Ειδικά το glow όταν πηγαινες απο ανοικτο χώρο σε κλειστό (ή αντίστροφα ) ήταν πονοκεφαλος .

Προφανώς δε μπορω να σου πω βάλτα όλα low / off , όντως και 2 χρόνια μετά να το παιξεις δε τρέχει τίποτα. 

Επίσης καταλαβαίνω ότι συγκρίνεις πάντα με το καλυτερο και δικαιολογώ τα παραπονα. Αλλά άμα διαβάσει κάποιος το κράξιμο που πεφτει εδώ μέσα για το τεχνικό τομέα χωρίς  RT (δε παει προσωπικα πολλοι έχουν παραπονεθει )  χωρίς να έχει παίξει το παιχνίδι θα νομίζει ότι χωρίς RT είναι σκουπίδι κ εκει είναι η ένσταση μου. 

Αδιάφορο τεχνικά, ναι είναι αλλά ως εκεί 

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, nickk0kkav είπε

Εγώ είχα κλειστά και το SSR και το glow. Ειδικά το glow όταν πηγαινες απο ανοικτο χώρο σε κλειστό (ή αντίστροφα ) ήταν πονοκεφαλος .

Προφανώς δε μπορω να σου πω βάλτα όλα low / off , όντως και 2 χρόνια μετά να το παιξεις δε τρέχει τίποτα. 

Επίσης καταλαβαίνω ότι συγκρίνεις πάντα με το καλυτερο και δικαιολογώ τα παραπονα. Αλλά άμα διαβάσει κάποιος το κράξιμο που πεφτει εδώ μέσα για το τεχνικό τομέα χωρίς  RT (δε παει προσωπικα πολλοι έχουν παραπονεθει )  χωρίς να έχει παίξει το παιχνίδι θα νομίζει ότι χωρίς RT είναι σκουπίδι κ εκει είναι η ένσταση μου. 

Αδιάφορο τεχνικά, ναι είναι αλλά ως εκεί

Με κλειστά SSR είναι ακόμη πιο χάλια, σαν παιχνίδι του 2010, χωρίς καθόλου reflections. Όταν είπα glow εννοούσα το light bleed (δεν θυμόμουν τον όρο πριν) που συμβαίνει λόγο ανύπαρκτου ΑΟ με RT OFF. Στα μάτια μου με RT OFF είναι πολύ μέτριο πάντως. Κακό ΑΑ (ναι σε 1080p δεν έχεις και το καλύτερο ΑΑ, αλλά έχω παίξει ένα σωρό games με μια χαρά ΑΑ), τα SSR που είπαμε, και γενικά έχω την αίσθηση ότι το game έχει υπερβολικό sharpening σε native ανάλυση. Με DLSS η εικόνα γίνεται πιο "απαλή"..

Δημοσ.
Στις 19/5/2021 στις 12:05 ΜΜ, yiannis1991 είπε

όχι ρε συ δεν είναι μια χαρά. Τέτοιο grain από τα SSR δεν έχω ξαναδεί σε game. Και επίσης χωρίς RT το game έχει ένα περίεργο glow παντού λες και δεν υπάρχει καθόλου ambient occlusion. Σίγουρα το RT AO δίνει το καλύτερο αποτέλεσμα αλλά τόσα χρόνια είχαμε AO έστω και χωρίς RT. Ένα σωρό games υπάρχουν που έχουν μια χαρά ατμόσφαιρα στα σκοτεινά σημεία. Εδώ όλες οι επιφάνειες είναι φωτισμένες, ανεξαρτήτως αν κρύβονται από άλλα αντικείμενα. Δεν λέω τα SSR και το AO να ίδια με τα RT equivalent, αυτό δεν γίνεται, αλλά να είναι στο επίπεδο των παιχνιδιών που είχαμε τόσα χρόνια. Στα AC υπάρχει αυτό το grain; Όχι. Στο RDR2; Στο Gears 5; Που; Αυτό μου τη δίνει.

Εντάξει και να το παίξω 2 χρόνια μετά δεν χάλασε και ο κόσμος (δεν είναι fifa) αλλά είναι θέμα quality of product..

Σε raster δύο είναι τα προβλήματα. Ο απίστευτός κόκκος και οι εξίσου απίστευτες απαιτήσεις ακόμα με Psycho SSR. Μετά οι σχεδόν ανυπαρκτες σκιάσεις π.χ. κάτω από αντικείμενα που βλέπεις σήμερα σε όλα τα current gen games. Πρώτα λοιπόν ανοίγεις το RT medium(ambient occlusion), μετά τα reflections και τέλος ό,τι άλλο μπορείς παρέα με DLSS Quality και negative LOD στο -0,5.

Το game τώρα λανσαρίστηκε σαν το RDR ή GTA του μέλλοντος εξαπατώντας τους περισσότερους. Στην πράξη είναι ένα Deus Ex on steroids. Αν το δεις έτσι είναι εξαιρετικό και σίγουρα πιο immersive από από το προαναφερθέν με την πρωτόγονη engine του και τους μικροσκοπικούς χάρτες.

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι δεν μπορούν να ανοίξουν όλοι RT. Το 90% του κόσμου δεν έχει καν RTX κάρτα και όσοι έχουν Turing μέχρι 2070 είναι screwed επίσης. Εγώ αυτό που έκανα είναι τα optimized settings του DF, SSR Psycho, DLSS Quality και RT OFF και από perf είναι μια χαρά. Με Psycho SSR ο κόκκος είναι πολύ λιγότερος, σχεδόν δεν το προσέχεις, αλλά το raster AO είναι ανύπαρκτο και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Το game είναι το λιγότερο 7-8 χρόνια σε development και τι στο δι@@λο κάνανε τόσα χρόνια; Τα πολυδιαφημισμένα lifepaths είναι meaningless, η αστυνομία είναι σαν να μην υπάρχει ουσιαστικά, ελάχιστες επιλογές μπορούν να αλλάξουν την ιστορία, bugs ακόμη (ιπτάμενα αντικείμενα, χάλια ΑΙ, κτλ), χάλια raster features. Τι να πω, δε ξέρω.

Βέβαια είναι και το hype. Αν όλα τα παιχνίδια είχαν τέτοιο hype και ασχολούμασταν όλη την ώρα τώρα σίγουρα θα βρίσκαμε και άλλα games στα οποία δεν τηρήθηκαν οι υποσχέσεις..

Υ.Γ. Textures και τα animations των άλλων χαρακτήρων είναι υποδειγματικά, αυτό τους το δίνω.

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...