Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 [PC]


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

5 ώρες πριν, Federacion είπε

Αυτό που χαλάει το παιχνίδι είναι το First Person View.

Aν ήταν όπως το Witcher θα έσκιζε σε όλα τα επίπεδα.

 

Μάλλον το αντίθετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Voziniotis-3 είπε

Δεν έχω ασχοληθεί με το παιχνίδι αλλά και εγώ αυτήν την εντύπωση έχω. Γενικά third person > first person. Πολύ πιο όμορφα.

Προφανως μετραει το ειδος του παιχνιδιου.

Σε κλειστους χωρους μιας πολης το tpp θα ηταν πονοκεφαλος.

Αλλα και τα fps παλι προφανως και παιζονται καλυτερα σε fpp.

Στο witcher το tpp ειναι προτιμοτερο.

Επεξ/σία από Dantε
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Federacion είπε

Δεν θα είχανε και τόση γκρίνια πιστεύω.
 

Το fpp είναι πιο immersive και καλύτερο για shooting. Το tpp είναι καλύτερο για melee. Γιατί όχι και τα δυο θα μου πεις? Γιατί απλά είναι διπλή δουλειά σε κάποιους τομείς όπως το animation για παράδειγμα. Υπάρχει ήδη working mod και φαντάζομαι με τον καιρό θα βγούν και ακόμα καλύτερα. Ίσως η CDPR βάλει κάποια στιγμή με κάποιο update. Παρόλα αυτά δεν το θεωρώ σοβαρό λόγο για να μην παίξεις ένα game που θες. Το game έχει πολύ πιο σοβαρά θέματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

TPP/FPP είναι θέμα προτίμησης.

Φυσικά το FPP βολεύει περισσότερο για shooting αλλά εγώ προσωπικά σε RPG προτιμάω TPP με διαφορά αν και το CP 2077 είναι game που θα έπρεπε να έχει και τα 2. Αλλά σίγα , ούτε το base game δεν είχαν φτιάξει μέχρι το release σιγά μην έχει και 2 modes που θα χρειαζόταν άλλη τόση δουλειά για τα animation κλπ.

Για μένα το CP 2077 είναι η μεγαλύτερη απογοήτευση που έχει βγει χρόνια τώρα.

 Όχι ότι είναι μούφα το game ένα 7/10(χωρίς bugs) το παίρνει αλλά θα μπορούσε να ήταν ένα από τα καλύτερα RPGs που έχουν βγει ποτέ, αν αφιέρωναν το χρόνο που χρειαζόταν.

Και δεν μιλάω για τα bugs, αυτά φτιάχνονται. Μιλάω για πόσα features που κόψανε από το game και άλλα τόσα που θα μπορούσαν να είχαν προσθέσει.

Πρώτον δεν έχει replayabillity. Το παίζεις, και γω το ξαναπαίζω τώρα που βάζω mods αλλά είναι βαρετό γιατί η ιστορία του είναι μικρή, απλή και πολύ προκαθορισμένη. Ότι και να κάνεις το ίδιο πράγμα γίνεται και το ίδιο πράγμα βλέπεις με τα ίδια dialogues.

Για μένα το χαλάσανε που κάνανε το main story να είναι ο Silverhand και το biochip. Αυτό θα έπρεπε να ήταν το τελευταίο chapter του game, όχι όλο το game. Αρχίζεις και μετά από λίγο σου λέει έχεις κάτι βδομάδες να ζήσεις ακόμα  σε open world rpg. Χαλάει όλο το game αν πέθαινες και έφτυνες αίμα κάθε 3 και λίγο σιγά μην έκοβες βόλτες γύρω γύρω να κάνεις μικρο-δουλείες.

Έπρεπε το main  story να ήταν το να γίνεις  θρύλος στην  Night City , να είχαν φτιάξει καλύτερες αποστολές με βάση αυτό και φυσικά το timeskip που κάνει με τον  Jackie να το έπαιζες όλο.

Επίσης ο κόσμος έπρεπε να ήταν πιο interactive. Να μπορείς να κάτσεις σε μαγαζιά, να φτιάξεις τα οχήματα σου, να βγεις έξω με το  love interest.. Υπάρχουν άπειρα πράγματα που θα μπορούσαν να είχαν προσθέσει το game.

Τέλος πάντων να μην τα πολυλογώ γιατί κοντεύω να γράψω έκθεση, για μένα βιαστήκανε πολύ, δεν του αφιέρωσαν το χρόνο που άξιζε σαν ιδέα  και το αποτέλεσμα είναι ένα  average μισοτελειωμένο game που θα μπορούσε να ήταν από τα καλύτερα και κάθε φορά που το παίζω με κάνει να λέω "κρίμα".

Επεξ/σία από XristosSp
  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα δεν μου αρέσει που δεν μπορείς να κάνεις ουσιαστικές παρεμβάσεις που θα αλλάξουν κάτι στην ιστορία.

Spoiler

O Jackie πεθαίνει, η Evelyn πεθαίνει, και δεν υπάρχει η επιλογή να κάνεις κάτι να τους σώσεις..

Ή γενικά στους περισσότερους διαλόγους η κίτρινη επιλογή είναι μία που σημαίνει ότι έχεις μόνο μία επιλογή, ή αν έχει 2 επιλογές δεν είναι διαφορετικές μεταξύ τους στην ουσία, απλά θα αλλάζει ο τρόπος που ρωτάς ή λες κάτι. Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποια ουσιαστική επίπτωση από κάποια επιλογή που έκανα πιο πριν. Και είμαι στις ~40 ώρες.

Έπεσε πολύ hype ότι θα είναι ένα game που θα μπορείς να αλλάζεις τα πάντα, να παρεμβαίνεις κτλ, αλλά μέχρι στιγμής σαν το witcher 3 το βλέπω, απλά πηγαίνεις από το ένα quest στο άλλο. Δε βλέπω ιδιαίτερη διαδραστικότητα. Απλά μιλάς με τους πρωταγωνιστές έχοντας 2-3 πρακτικά ίδιες μεταξύ τους επιλογές, κάνεις το quest και μετά πας στο επόμενο. Και είναι και τα lifepaths που αποδείχθηκαν mega flop αφού απλά προσθέτουν κάποιες επιλογές σε διαλόγους οι οποίες δεν αλλάζουν και κάτι στην ουσία. 

Και τέλος είναι τα γραφικά σε non-RT, όπως θα το παίξει το 90% του κόσμου δηλαδή. Κάκιστα SSR και ανύπαρκτο ambient occlusion. Από την άλλη τα texures όμως είναι υποδειγματικά.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Μέχρι στιγμής δεν έχω δει κάποια ουσιαστική επίπτωση

 

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

σαν το witcher 3 το βλέπω

Ακριβώς. Εγώ το έχω τερματίσει , γενικά δεν έχει κάποια μεγάλη απόφαση(εκτός από 1 στο τελευταίο mission), απλά απαντάς το ίδιο με διαφορετικό τρόπο ανάλογα τον χαρακτήρα που θες να έχει ο/η V.

Το Witcher 3 είχε μεγαλύτερες αποφάσεις, το πως φερόσουν στην Ciri έπαιζε μεγάλο ρόλο για το ending, το quest με το δέντρο και τα ορφανά είχε τελείως διαφορετικές καταλήξεις, το αν θα ζήσει η θα πεθάνει ο Bloody Baron εξαρτάται από τις επιλογές σου και είχε και άλλα. Στο CP 2077 η μεγαλύτερη επιλογή παίζει να είναι το tattoo που σου κάνει ο Silverhand :P

Και καλά το CP θα είχε σοβαρές επιπτώσεις στις επιλογές σου και διάφορους τρόπους να τελειώσεις το κάθε mission. Ούτε να σώσεις κανέναν δεν μπορείς.. Μου φαίνεται η CDPR έπρεπε να παίξει κανένα Dragon Age / Mass Εffect πρώτα να δει τι πάει να πει  "επιλογές" και "επιπτώσεις" σε ένα RPG.

Επεξ/σία από XristosSp
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανα 10ωρο που εχω παιξει,σε side missions εχω δει να επηρεαζουν οι επιλογες σου.

 

Spoiler

Πχ σε αυτο με την αστυνομικο η τον αλλο που πεθανε ο φιλος του και του μιλας,αναλογα πως θα απαντησεις πεθαινουν η οχι

Αλλα στο main quest ,οντως φαινεται απλα να εισαι παρατηρητης και να ειναι τελειως γραμμικο.

Καλα η επιλογη στην αρχη μεγαλυτερη φολα εβερ.Σου αλλαζει τις πρωτες 3 ωρες παιχνιδιου και αλλαζει τις απαντησεις που δινει που ομως απο οτι βλεπω δεν εχει καμια επιδραση στο τι θα γινει.Η κυρια απαντηση του διαλογου ειναι η κιτρινη.

Γενικα αρκετα κατωτερο σε αυτα τα στοιχεια απο το witcher.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θεωρώ ότι οι devs είχαν όραμα για το game. Άλλωστε οι προγραμματιστές που τους αρέσει η δουλειά τους θέλουν να φτιάξουν ωραία πράγματα αλλά reality strikes hards, και με reality εννοώ τα λεφτά και τους publishers. Από τη μία το game είναι τεράστιο, από την άλλη ο covid και το χάσιμο dev χρόνου για τις old gen κονσόλες (για να μην κλαίνε οι τζαμπατζήδες που πήραν κονσόλα πριν 7 χρόνια και περιμένουν να παίζει τα πάντα ακόμη και τώρα) οδήγησαν στα delays και από ένα σημείο και έπειτα δεν πήγαινε άλλο, πίεζαν οι publishers να βγει. Και βγήκε σε beta φάση εν τέλη με πολλά πράγματα σπασμένα τα οποία φτιάχνονται σιγά σιγά αλλά το κυριότερο λείπουν πράγματα τα οποία δεν πιστεύω ότι θα προστεθούν ποτέ..

3 λεπτά πριν, Dantε είπε

Κανα 10ωρο που εχω παιξει,σε side missions εχω δει να επηρεαζουν οι επιλογες σου.

  Απόκρυψη περιεχομένων

Πχ σε αυτο με την αστυνομικο η τον αλλο που πεθανε ο φιλος του και του μιλας,αναλογα πως θα απαντησεις πεθαινουν η οχι

 

Αυτό ακριβώς. Το θέμα είναι να υπάρχει αλληλεπίδραση στο main story. Τώρα ποιος χ@στηκε για έναν άκυρο από ένα side quest που δεν θα τον ξανασυναντήσεις ποτέ στο game;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει δεν είναι και alpha. Alpha version είναι η πολύ αρχική. Για να είμαστε ακριβείς σαν public beta μοιάζει περισσότερο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...