fh84 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2015 Λοιπόν, πήγα στην Omnitech. Η αντιμετώπισή τους ήταν επαγγελματική. Έκαναν (δωρεάν λόγω εγγύησης) επισκευή της πλακέτας και "αναβάθμιση". Τώρα, τι αναβάθμιση έκαναν δεν ξέρω, το τηλέφωνο είχε ήδη όλες τις τελευταίες ενημερώσεις σε λογισμικό... Εν πάσει περιπτώσει, μου το παρέδωσαν χωρίς ζημιές, το ένα από τα δύο θέματα διορθώθηκε, το δεύτερο όχι. ωραία λοιπόν! θα το στείλω και εγώ εκεί και θα ενημερώσω... ελπίζω όλα να πάνε καλά....
louben Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Παιδια να κανω μια ερωτηση?Εχω το 640 xl απο το καλοκαιρι.Εδω και κανενα διμηνο μου παρουσιαζει προβλημα το βυσμα των ακουστικων.Απο οτι διαβασα ειναιι σχετικα κοινο προβλημα του εν λογω μοντελου (αληθεια εχει και καποιος αλλος το ιδιο προβλημα?) .Απευθυνθηκα μεσα Νοεμβριου στο υποκαταστημα της πολης μου (ΝΟΚΙΑ CARE) για επισκευη και με πηγαιναν απο εβδομαδα σε εβδομαδα λογω ελλειψης του ανταλλακτικου.Τελικα την Τεταρτη μετα απο πολλαπλες αναβολες με ενημερωσαν οτι το ανταλλακτικο δεν (ξανα) ηλθε ουτε και θα ελθει αφου αλλαξε η πολιτικη της εταιρειας και πλεον ολα πηγαινουν ΑΘηνα. Χρονικα θα μου παρει γυρω στις 15 εργασιμες. Τους προτεινα να αγορασω απο το εμποριο το βυσμα να μου το περασουν αλλα αρνηθηκαν με την δικαιολογια οτι θ α ακυρωθει η εγγυηση. Να τονισω οτι μιλαμε για διαδικασια 5 λεπτων με μηδαμινο κοστος ανταλλακτικου.Θελω να ρωτησω υπαρχει τηλεφωνο επικοινωνιας με το τμημα των ξινητων τηλεφωνων της microsoft?τα τηλεφωνα που εχω ειναι για τα προιοντα της εταιρειας εκτοσ κινητων και με οσους εχω μιλησει δηλωνουν αναρμοδιοι.Επισης με παρεπεμψαν σε αυτη τη σελιδαhttps://www.microsoft.com/...tact/email-us/που περιεχει φορμα παραπονων αλλα αν και εχω στειλει 2 φορες το προβλημα μου δε μου εχει ελθει mail επιβεβαιωσης(αν και θα επρεπε) αρα μαλλον δεν ελαβαν την επιστολη μου.Καμια αλλη ιδεα? Αν το σερβις το εχει η ARVATO καλυτερα να το αφησω ως εχει. Υπαρχει αλλος εξουσιοδοτημενος επισκευαστης εκτος των NOKIA CARE kai thw ARVATO κατα προτιμηση Τοπικα(Χανια)?
Sotosgl Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Βυσμα ακουστικων=Κακη χρηση και κανενα 70αρι η αλλαγη αν θες Κοινως αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.... Ειναι λιγοι οι μηνες που το εχεις και ειναι κριμα να σου βγαλει τετοια βλαβη,ειναι επισης κριμα να το στειλεις τωρα στις γιορτες και να το παρεις του χρονου Εγω θα εβρισκα εναν τεχνικο εκει,θα του πηγαινα ΕΓΩ το ανταλλακτικο μονο και μονο για να γλυτωσω την μανουρα.Τα ζυγιζεις και βλεπεις..
SIP1995 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Βυσμα ακουστικων=Κακη χρηση και κανενα 70αρι η αλλαγη αν θες Κοινως αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας.... Ειναι λιγοι οι μηνες που το εχεις και ειναι κριμα να σου βγαλει τετοια βλαβη,ειναι επισης κριμα να το στειλεις τωρα στις γιορτες και να το παρεις του χρονου Εγω θα εβρισκα εναν τεχνικο εκει,θα του πηγαινα ΕΓΩ το ανταλλακτικο μονο και μονο για να γλυτωσω την μανουρα. Τα ζυγιζεις και βλεπεις.. Κάνεις λάθος, το ανταλλακτικό...κάνει το πολύ 20€.
Sotosgl Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Κάνεις λάθος, το ανταλλακτικό...κάνει το πολύ 20€. Καποιος εκανε κοπανα στο μαθημα του σαρκασμου
louben Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Αφενος δεν ειχα σκοπο να το στειλω πριν τις γιορτες και αφετερου απο οσα εχω ακουσει για την ARVATO δεν το παω επ ουδενι σε αυτους.Ελεγα να απευθυνθω κατευθειαν στην μητρικη εκτος ελλαδος γι αυτο και ζητησα αν υπαρχει λινκ. Απο οτι καταλαβα στην Αrvato οτι βλαβη και νατους πας φταιει ο πελατης.Αρα ουσιαστικα τα κινητα μας δεν εχουν εγγυηση... Ειπα στα NOKIA CARE να τους παρω εγω το βυσμα απο το εμποριο και να μου το βαλουν αλλα υποστηριξαν οτι θα θιχθει η εγγυηση. ΚΑλα τα nokia care δεν επισκευαζουν κινητα και αυτοι στην arvato τα στελνουν?το ωραιο ειναι οτι ενα βασικο κριτηριο για την αγορα του τηλεφωνου ηταν το σερβις (εψαχνα κατι εκτος arvato) και τελικα εκει κατεληξα. Αλλο Επισημο σερβις εκτος της arvato δεν υπαρχει?
SIP1995 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Καποιος εκανε κοπανα στο μαθημα του σαρκασμου Όχι, αυτό ήθελα να πώ, είναι πως στο χρεώνουν τόσο περίπου ...τουλάχιστον τόσο μου είχαν πει σε Nokia Care που είχα πάει παλιά.
Sotosgl Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Η αληθεια ειναι οτι εχουμε τρομοκρατησει τον κοσμο.Δες ποσοι εχουν παει τα Sony τους που ξεκολλαγαν οι οθονες και τα εφτιαξαν χωρις μα μου. Τωρα για βυσματα ειτε ακουστικων ειτε φορτιστων εκει γινεται παρτυ! Και στα μεγαλα ζορια επιστρατευεται ο αισθητηρας υγρασιας... Η Arvato και η καθε Arvato θελει να βγαλει λεφτακια και καλα λεφτακια θα βγαλει για επισκευες εκτος εγγυησης Το ιδιο εκαναν απο την αρχη και τα Nokia Centers (αισθητηρας υγρασιας απο εποχες 3310 και 6600) και αντιο εγγυηση Το μεγαλο μειον της αγορας κινεζικου κινητου ηταν παντα η ταλαιπωρια σε θεματα επισκευων πλεον καλυτερα να παρω 2 ιδια κινητα απο εξω και αν μου χαλασει το ενα να εχω καβατζα το αλλο παρα να παιξω ρουλετα με ενα επωνυμο με εγγυηση απο τα Lidl. (μπααα και τα Lidl 3 χρονια εγγυησης χωρις μα,μου εχουν μονο με την αποδειξη) Όχι, αυτό ήθελα να πώ, είναι πως στο χρεώνουν τόσο περίπου ...τουλάχιστον τόσο μου είχαν πει σε Nokia Care που είχα πάει παλιά. Ναι βρε αλλα δεν ημουν λαθος για την Arvato μιλαμε και τα κουστουμια που κοβει
SIP1995 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 20 Δεκεμβρίου 2015 Η αληθεια ειναι οτι εχουμε τρομοκρατησει τον κοσμο. Δες ποσοι εχουν παει τα Sony τους που ξεκολλαγαν οι οθονες και τα εφτιαξαν χωρις μα μου. Τωρα για βυσματα ειτε ακουστικων ειτε φορτιστων εκει γινεται παρτυ! Και στα μεγαλα ζορια επιστρατευεται ο αισθητηρας υγρασιας... Η Arvato και η καθε Arvato θελει να βγαλει λεφτακια και καλα λεφτακια θα βγαλει για επισκευες εκτος εγγυησης Το ιδιο εκαναν απο την αρχη και τα Nokia Centers (αισθητηρας υγρασιας απο εποχες 3310 και 6600) και αντιο εγγυηση Το μεγαλο μειον της αγορας κινεζικου κινητου ηταν παντα η ταλαιπωρια σε θεματα επισκευων πλεον καλυτερα να παρω 2 ιδια κινητα απο εξω και αν μου χαλασει το ενα να εχω καβατζα το αλλο παρα να παιξω ρουλετα με ενα επωνυμο με εγγυηση απο τα Lidl. (μπααα και τα Lidl 3 χρονια εγγυησης χωρις μα,μου εχουν μονο με την αποδειξη) Ναι βρε αλλα δεν ημουν λαθος για την Arvato μιλαμε και τα κουστουμια που κοβει Αυτό με τα Sony , ισχύει....μάλλον έχουν κάνει συμφωνία με τη Sony και τα κινητά της έχουν διαφορετική αντιμετώπιση...δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Πάντως πάλι καλάπου δεν ισχύει το ίδιο και για Procordia και Smartec. ένας από τους λόγους που πήρα LG.
LosV Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Χρονια πολλα σε ολους! Οποιος μπορει ας βοηθησει.Πηγα και εγω στην αρβατο για επισκευη κινητου που ειναι εντος εγγυησης. Το βλεπουν και μου λενε επειδη εχει χτυπημα πανω αριστερα βγαινει απευθειας εκτος εγγυησης.Ισχυει κατι τετοιο; Το προβλημα που εχω ειναι οτι δεν αναγνωριζει την σιμ.Το χτυπημα αυτο ειναι πολυ παλιο και ασχετο με το σημειο που ειναι η πλακετα και η σιμ.
chsam Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Χρονια πολλα σε ολους! Οποιος μπορει ας βοηθησει.Πηγα και εγω στην αρβατο για επισκευη κινητου που ειναι εντος εγγυησης. Το βλεπουν και μου λενε επειδη εχει χτυπημα πανω αριστερα βγαινει απευθειας εκτος εγγυησης.Ισχυει κατι τετοιο; Το προβλημα που εχω ειναι οτι δεν αναγνωριζει την σιμ.Το χτυπημα αυτο ειναι πολυ παλιο και ασχετο με το σημειο που ειναι η πλακετα και η σιμ. Λυπαμαι αλλα ετσι ειναι, ειδικα στην arvato ακομα και να φταρνιστεις στο κινητο θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης....
SIP1995 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 24 Δεκεμβρίου 2015 Λυπαμαι αλλα ετσι ειναι, ειδικα στην arvato ακομα και να φταρνιστεις στο κινητο θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης.... Αυτό κάποτε πρέπει να σταματήσει, ποιοι νομίζουν ότι είναι στη τελική...
louben Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Που μπορουμε να παραπονεθουμε στη Μητρικη εταιρεια Εκτος ελλαδος?
chsam Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Αυτό κάποτε πρέπει να σταματήσει, ποιοι νομίζουν ότι είναι στη τελική... Αν κανουν ολοι παραπονα στις μητρικες ισως γινει κατι αλλα προσωπικα δεν αγοραζω ή προτεινω σε γνωστους προϊόν που επισκευαζει αυτη η......εταιρεια!!!Θυμαμαι που δεν απαντουσαν ουτε σε τηλεφωνικες επικοινωνιες ΠΟΤΕ!!!!Σε καποια φαση ολα γινοντουσαν μεσω ιστοσελιδας οπου μας ελεγαν τοσα θελουμε για επισκευη ή γυρναει πισω ανεπισκευαστο με χρεωση για τον ελεγχο φυσικα....
SIP1995 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 25 Δεκεμβρίου 2015 Αν κανουν ολοι παραπονα στις μητρικες ισως γινει κατι αλλα προσωπικα δεν αγοραζω ή προτεινω σε γνωστους προϊόν που επισκευαζει αυτη η......εταιρεια!!!Θυμαμαι που δεν απαντουσαν ουτε σε τηλεφωνικες επικοινωνιες ΠΟΤΕ!!!!Σε καποια φαση ολα γινοντουσαν μεσω ιστοσελιδας οπου μας ελεγαν τοσα θελουμε για επισκευη ή γυρναει πισω ανεπισκευαστο με χρεωση για τον ελεγχο φυσικα.... Αποκλείεται να κάνουν κάτι οι εταιρίες, πάντως η λύση παίζει να είναι πολύ πιο εύκολη...κάθως κάθε "μεγάλη" εταιρία συνήθως κάτι κρύβει (από τα έσοδα-έξοδα)....Μια καταγγελία στο Υ. Οικονομικών ίσως κάτι να κάνει μπας και κλείσει τα μαγαζάκι τους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα