Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν, πήγα στην Omnitech. Η αντιμετώπισή τους ήταν επαγγελματική. Έκαναν (δωρεάν λόγω εγγύησης) επισκευή της πλακέτας και "αναβάθμιση". Τώρα, τι αναβάθμιση έκαναν δεν ξέρω, το τηλέφωνο είχε ήδη όλες τις τελευταίες ενημερώσεις σε λογισμικό... Εν πάσει περιπτώσει, μου το παρέδωσαν χωρίς ζημιές, το ένα από τα δύο θέματα διορθώθηκε, το δεύτερο όχι.

ωραία λοιπόν! θα το στείλω και εγώ εκεί και θα ενημερώσω...

ελπίζω όλα να πάνε καλά.... 

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 741
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδια να κανω μια ερωτηση?Εχω το 640 xl απο το καλοκαιρι.Εδω και κανενα διμηνο μου παρουσιαζει προβλημα το βυσμα των ακουστικων.Απο οτι διαβασα ειναιι σχετικα κοινο προβλημα του εν λογω μοντελου (αληθεια εχει και καποιος αλλος το ιδιο προβλημα?) .Απευθυνθηκα μεσα Νοεμβριου στο υποκαταστημα της πολης μου (ΝΟΚΙΑ CARE) για επισκευη και με πηγαιναν απο εβδομαδα σε εβδομαδα λογω ελλειψης του ανταλλακτικου.Τελικα την Τεταρτη μετα απο πολλαπλες αναβολες με ενημερωσαν οτι το ανταλλακτικο δεν (ξανα) ηλθε ουτε και θα ελθει αφου αλλαξε η πολιτικη της εταιρειας και πλεον ολα πηγαινουν ΑΘηνα. Χρονικα θα μου παρει γυρω στις 15 εργασιμες. Τους προτεινα να αγορασω απο το εμποριο το βυσμα να μου το περασουν αλλα αρνηθηκαν με την δικαιολογια οτι θ α ακυρωθει η εγγυηση. Να τονισω οτι μιλαμε για διαδικασια 5 λεπτων με μηδαμινο κοστος ανταλλακτικου.
Θελω να ρωτησω υπαρχει τηλεφωνο επικοινωνιας με το τμημα των ξινητων τηλεφωνων της microsoft?τα τηλεφωνα που εχω ειναι για τα προιοντα της εταιρειας εκτοσ κινητων και με οσους εχω μιλησει δηλωνουν αναρμοδιοι.
Επισης με παρεπεμψαν σε αυτη τη σελιδα

https://www.microsoft.com/...tact/email-us/

που περιεχει φορμα παραπονων αλλα αν και εχω στειλει 2 φορες το προβλημα μου δε μου εχει ελθει mail επιβεβαιωσης(αν και θα επρεπε) αρα μαλλον δεν ελαβαν την επιστολη μου.
Καμια αλλη ιδεα?

Αν το σερβις το εχει η ARVATO καλυτερα να το αφησω ως εχει.

Υπαρχει αλλος εξουσιοδοτημενος επισκευαστης εκτος των NOKIA CARE kai thw ARVATO κατα προτιμηση Τοπικα(Χανια)?

Δημοσ.

Βυσμα ακουστικων=Κακη χρηση και κανενα 70αρι η αλλαγη αν θες ;) 

 

Κοινως αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας....

 

Ειναι λιγοι οι μηνες που το εχεις και ειναι κριμα να σου βγαλει τετοια βλαβη,ειναι επισης κριμα να το στειλεις τωρα στις γιορτες και να το παρεις του χρονου

 

Εγω θα εβρισκα εναν τεχνικο εκει,θα του πηγαινα ΕΓΩ το ανταλλακτικο μονο και μονο για να γλυτωσω την μανουρα.

Τα ζυγιζεις και βλεπεις..

Δημοσ.

Βυσμα ακουστικων=Κακη χρηση και κανενα 70αρι η αλλαγη αν θες ;)

 

Κοινως αντε να αποδειξεις οτι δεν εισαι ελεφαντας....

 

Ειναι λιγοι οι μηνες που το εχεις και ειναι κριμα να σου βγαλει τετοια βλαβη,ειναι επισης κριμα να το στειλεις τωρα στις γιορτες και να το παρεις του χρονου

 

Εγω θα εβρισκα εναν τεχνικο εκει,θα του πηγαινα ΕΓΩ το ανταλλακτικο μονο και μονο για να γλυτωσω την μανουρα.

 

Τα ζυγιζεις και βλεπεις..

Κάνεις λάθος, το ανταλλακτικό...κάνει το πολύ 20€.

Δημοσ.

Αφενος δεν ειχα σκοπο να το στειλω πριν τις γιορτες και αφετερου απο οσα εχω ακουσει για την ARVATO δεν το παω επ ουδενι σε αυτους.Ελεγα να απευθυνθω κατευθειαν στην μητρικη εκτος ελλαδος γι αυτο και ζητησα αν υπαρχει λινκ.

Απο οτι καταλαβα στην Αrvato οτι βλαβη και νατους πας φταιει ο πελατης.Αρα ουσιαστικα τα κινητα μας δεν εχουν εγγυηση...

Ειπα στα NOKIA CARE να τους παρω εγω το βυσμα απο το εμποριο και να μου το βαλουν αλλα υποστηριξαν οτι θα θιχθει η εγγυηση.

ΚΑλα τα nokia care δεν επισκευαζουν κινητα και αυτοι στην arvato τα στελνουν?
το ωραιο ειναι οτι ενα βασικο κριτηριο για την αγορα του τηλεφωνου ηταν το σερβις (εψαχνα κατι εκτος arvato) και τελικα εκει κατεληξα.

Αλλο Επισημο σερβις εκτος της arvato δεν υπαρχει?

Δημοσ.

Καποιος εκανε κοπανα στο μαθημα του σαρκασμου

Όχι, αυτό ήθελα να πώ, είναι πως στο χρεώνουν τόσο περίπου ...τουλάχιστον τόσο μου είχαν πει σε Nokia Care που είχα πάει παλιά.

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι εχουμε τρομοκρατησει τον κοσμο.

Δες ποσοι εχουν παει τα Sony τους που ξεκολλαγαν οι οθονες και τα εφτιαξαν χωρις μα μου.

 

Τωρα για βυσματα ειτε ακουστικων ειτε φορτιστων εκει γινεται παρτυ!

Και στα μεγαλα ζορια επιστρατευεται ο αισθητηρας υγρασιας...

 

Η Arvato και η καθε Arvato θελει να βγαλει λεφτακια και καλα λεφτακια θα βγαλει για επισκευες εκτος εγγυησης ;) 

 

Το ιδιο εκαναν απο την αρχη και τα Nokia Centers (αισθητηρας υγρασιας απο εποχες 3310 και 6600) και αντιο εγγυηση

Το μεγαλο μειον της αγορας κινεζικου κινητου ηταν παντα η ταλαιπωρια σε θεματα επισκευων πλεον καλυτερα να παρω 2 ιδια κινητα απο εξω και αν μου χαλασει το ενα να εχω καβατζα το αλλο παρα να παιξω ρουλετα με ενα επωνυμο με εγγυηση απο τα Lidl.

(μπααα και τα Lidl 3 χρονια εγγυησης χωρις μα,μου εχουν μονο με την αποδειξη)


Όχι, αυτό ήθελα να πώ, είναι πως στο χρεώνουν τόσο περίπου ...τουλάχιστον τόσο μου είχαν πει σε Nokia Care που είχα πάει παλιά.

Ναι βρε αλλα δεν ημουν λαθος για την Arvato μιλαμε και τα κουστουμια που κοβει ;) 

Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι εχουμε τρομοκρατησει τον κοσμο.

 

Δες ποσοι εχουν παει τα Sony τους που ξεκολλαγαν οι οθονες και τα εφτιαξαν χωρις μα μου.

 

Τωρα για βυσματα ειτε ακουστικων ειτε φορτιστων εκει γινεται παρτυ!

Και στα μεγαλα ζορια επιστρατευεται ο αισθητηρας υγρασιας...

 

Η Arvato και η καθε Arvato θελει να βγαλει λεφτακια και καλα λεφτακια θα βγαλει για επισκευες εκτος εγγυησης ;)

 

Το ιδιο εκαναν απο την αρχη και τα Nokia Centers (αισθητηρας υγρασιας απο εποχες 3310 και 6600) και αντιο εγγυηση

Το μεγαλο μειον της αγορας κινεζικου κινητου ηταν παντα η ταλαιπωρια σε θεματα επισκευων πλεον καλυτερα να παρω 2 ιδια κινητα απο εξω και αν μου χαλασει το ενα να εχω καβατζα το αλλο παρα να παιξω ρουλετα με ενα επωνυμο με εγγυηση απο τα Lidl.

(μπααα και τα Lidl 3 χρονια εγγυησης χωρις μα,μου εχουν μονο με την αποδειξη)

Ναι βρε αλλα δεν ημουν λαθος για την Arvato μιλαμε και τα κουστουμια που κοβει ;)

Αυτό με τα Sony , ισχύει....μάλλον έχουν κάνει συμφωνία με τη Sony και τα κινητά της έχουν διαφορετική αντιμετώπιση...δε μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Πάντως πάλι καλάπου δεν ισχύει το ίδιο και για Procordia και Smartec. ένας από τους λόγους που πήρα LG.

Δημοσ.

Χρονια πολλα σε ολους!

Οποιος μπορει ας βοηθησει.Πηγα και εγω στην αρβατο για επισκευη κινητου που ειναι εντος εγγυησης.

Το βλεπουν και μου λενε επειδη εχει χτυπημα πανω αριστερα βγαινει απευθειας εκτος εγγυησης.Ισχυει κατι τετοιο;

Το προβλημα που εχω ειναι οτι δεν αναγνωριζει την σιμ.Το χτυπημα αυτο ειναι πολυ παλιο και ασχετο με το σημειο που ειναι η πλακετα και η σιμ.

Δημοσ.

Χρονια πολλα σε ολους!

Οποιος μπορει ας βοηθησει.Πηγα και εγω στην αρβατο για επισκευη κινητου που ειναι εντος εγγυησης.

Το βλεπουν και μου λενε επειδη εχει χτυπημα πανω αριστερα βγαινει απευθειας εκτος εγγυησης.Ισχυει κατι τετοιο;

Το προβλημα που εχω ειναι οτι δεν αναγνωριζει την σιμ.Το χτυπημα αυτο ειναι πολυ παλιο και ασχετο με το σημειο που ειναι η πλακετα και η σιμ.

Λυπαμαι αλλα ετσι ειναι, ειδικα στην arvato ακομα και να φταρνιστεις στο κινητο θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης....

Δημοσ.

Λυπαμαι αλλα ετσι ειναι, ειδικα στην arvato ακομα και να φταρνιστεις στο κινητο θα στο βγαλουν εκτος εγγυησης....

Αυτό κάποτε πρέπει να σταματήσει, ποιοι νομίζουν ότι είναι στη τελική...

Δημοσ.

Αυτό κάποτε πρέπει να σταματήσει, ποιοι νομίζουν ότι είναι στη τελική...

Αν κανουν ολοι παραπονα στις μητρικες ισως γινει κατι αλλα προσωπικα δεν αγοραζω ή προτεινω σε γνωστους προϊόν που επισκευαζει αυτη η......εταιρεια!!!Θυμαμαι που δεν απαντουσαν ουτε σε τηλεφωνικες επικοινωνιες ΠΟΤΕ!!!!Σε καποια φαση ολα γινοντουσαν μεσω ιστοσελιδας οπου μας ελεγαν τοσα θελουμε για επισκευη ή γυρναει πισω ανεπισκευαστο με χρεωση για τον ελεγχο φυσικα....

Δημοσ.

Αν κανουν ολοι παραπονα στις μητρικες ισως γινει κατι αλλα προσωπικα δεν αγοραζω ή προτεινω σε γνωστους προϊόν που επισκευαζει αυτη η......εταιρεια!!!Θυμαμαι που δεν απαντουσαν ουτε σε τηλεφωνικες επικοινωνιες ΠΟΤΕ!!!!Σε καποια φαση ολα γινοντουσαν μεσω ιστοσελιδας οπου μας ελεγαν τοσα θελουμε για επισκευη ή γυρναει πισω ανεπισκευαστο με χρεωση για τον ελεγχο φυσικα....

Αποκλείεται να κάνουν κάτι οι εταιρίες, πάντως η λύση παίζει να είναι πολύ πιο εύκολη...κάθως κάθε "μεγάλη" εταιρία συνήθως κάτι κρύβει (από τα έσοδα-έξοδα)....Μια καταγγελία στο Υ. Οικονομικών ίσως κάτι να κάνει μπας και κλείσει τα μαγαζάκι τους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...