Προς το περιεχόμενο

εταιρεια arvato.απαραδεκτη συμπεριφορα σε σερβις κινητου


helen7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οποτε αν θελουμε να παμε ενα κινητο εκει τι πρεπει να προσεξουμε ?

Νομιζω καλυτερα να το παμε μονοι μας παρα απο καταστημα ή κουριερ 

Μετα αν ειναι αψεγαδιαστο μπορουμε να τους βαλουμε να σημειωσουν οτι δεν εχει απολυτως κανενα σημαδι ακαι ετσι να επιστραφει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • Απαντ. 743
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παρακάμπτοντας το σημείο πώλησης και πηγαίνοντας οι ίδιοι τη συσκευή σας απευθείας σε αντιπροσωπία/εξουσιοδοτημένο service απεμπολείτε μια σειρά δικαιωμάτων που σας δίνει ο νόμος έναντι του σημείου πώλησης (αλλά όχι έναντι της αντιπροσωπίας κλπ...)

 

Υπεύθυνο για την υποστήριξη service είναι το σημείο πώλησης, τελεία. Ότι και αν λένε και σας "συμβουλεύουν", υπεύθυνοι να μεριμνήσουν για την επισκευή/αντικατάσταση είναι αυτοί. Παροτρύνοντάς σας να πάτε στο service οι ίδιοι, τάχατες για πιο γρήγορα ή ότι και αυτοί το ίδιο θα κάνανε, βγάζουν τον κ@λο τους απ' έξω και σας στέλνουν να τραβιέστε με κάποιους έναντι των οποίων όχι μόνο δεν έχετε καμία νομική υποστήριξη και πολλές φορές είναι και μακρυά από τον τόπο σας οπότε και η συναλλαγή δύσκολη και κοστοβόρα, αλλά δεν έχετε και κανένα άμεσο μοχλό πίεσης εναντίον τους.

 

Αντίθετα, το σημείο πώλησης:

- είναι πιθανότερο να βρίσκεται στη γειτονιά σας

- είναι υποχρεωμένο να παραλάβει τη συσκευή, να την ελέγξει και κατά την κρίση του να σας την αλλάξει ή να την προωθήσει για επισκευή. (Νομίζω ότι υπήρχε και μια αναφορά για άμεση αλλαγή σε περίπτωση προβλήματος εντός κάποιων ημερών, αλλά δεν είμαι σίγουρος.)

- είναι υποχρεωμένο να καλύψει τα ταχυδρομικά έξοδα που θα απαιτηθούν για την αποστολή προς και από το σημείο service.

- μπορείτε να ζητήσετε άμεσα έλεγχο για εξωτερικές εμφανείς φθορές, απόπειρες ανοίγματος κλπ, και να ζητήσετε έγγραφη βεβαίωση για την κατάσταση της συσκευής που παραδίδετε, ώστε να μη σας επιστραφεί σε κατάσταση πατσαβούρας.

- δε μπορεί να σας χρεώσει με "κόστος ελέγχου" για πρόβλημα που διαπιστώνετε επιτόπου.

- είναι υποχρεωμένο να φροντίσει να τελειώσει η διαδικασία εντός "εύλογου" χρονικού διαστήματος.

- εάν έχετε πληρώσει με κάρτα (ναι, να πληρώνετε με κάρτες!), το "εύλογο" χρονικό διάστημα είναι περισσότερο στη δική σας κρίση και όχι αυτή του καταστήματος... απλά βάζετε και την τράπεζα στο παιχνίδι.

 

Δυστυχώς, τα παραπάνω δε θα σας προστατέψουν από περιπτώσεις "υγρασίας" και "αισθητήρων που έχουν αφαιρεθεί" (μη χειρότερα τους ξεφεύγουν...), αλλά τουλάχιστον, θα έχετε ακόμη το πάνω χέρι και η συναλλαγή με κάρτα σας δίνει μερικά επιπλέον δικαιώματα σε θέματα εγγύησης υπό περιπτώσεις (χαρακτηριστικά θυμάμαι το διπλασιασμό του χρόνου κάποιων πιστωτικών...)

 

Επιμείνετε στο σημείο πώλησης πως πρέπει αυτοί να μεριμνήσουν για τα πάντα. Στην ανάγκη πάρτε και το σχετικό νόμο από το efpolis.gr Υπάρχει και faq εκεί που αν θυμάμαι καλά περιέχει και σχετική ερώτηση (σημείο πώλησης vs αντιπροσωπεία).

 

Λίγες εταιρείες είναι αυτές που παρέχουν εγγύηση on-site και αναλαμβάνουν οι ίδιες πλήρως την τελική υποστήριξη του πελάτη χωρίς πολλά τραβήγματα, με φωτεινό παράδειγμα την DELL και την on-site εγγύηση που παρέχει σε πολλά μοντέλα της. Οτιδήποτε άλλο, στο σημείο πώλησης.

 

Επειδή είδα και αναφορά στο Amazon, αυτό έχει κορυφαία υποστήριξη πελατών, καλύπτοντας ΚΑΙ το κόστος αποστολής του ελαττωματικού προϊόντος προς αυτούς. Ναι, συσκευή αγορασμένη από το Amazon UK (προσοχή, όχι από τρίτο πωλητή που δραστηριοποιείτε στο Amazon) θα επιστρεφόταν ταχυδρομικά στο Amazon UK και θα επισκευαζόταν από εκεί συνεργαζόμενη εταιρεία (αν και συνηθέστερα θα την αντικαθιστούσαν απλά και γρήγορα). Και εσείς σε κάθε στάδιο τις διαδικασίας θα είχατε να κάνετε μόνο με το Amazon UK και κανέναν άλλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακάμπτοντας το σημείο πώλησης και πηγαίνοντας οι ίδιοι τη συσκευή σας απευθείας σε αντιπροσωπία/εξουσιοδοτημένο service απεμπολείτε μια σειρά δικαιωμάτων που σας δίνει ο νόμος έναντι του σημείου πώλησης (αλλά όχι έναντι της αντιπροσωπίας κλπ...)

 

Υπεύθυνο για την υποστήριξη service είναι το σημείο πώλησης, τελεία. Ότι και αν λένε και σας "συμβουλεύουν", υπεύθυνοι να μεριμνήσουν για την επισκευή/αντικατάσταση είναι αυτοί. Παροτρύνοντάς σας να πάτε στο service οι ίδιοι, τάχατες για πιο γρήγορα ή ότι και αυτοί το ίδιο θα κάνανε, βγάζουν τον κ@λο τους απ' έξω και σας στέλνουν να τραβιέστε με κάποιους έναντι των οποίων όχι μόνο δεν έχετε καμία νομική υποστήριξη και πολλές φορές είναι και μακρυά από τον τόπο σας οπότε και η συναλλαγή δύσκολη και κοστοβόρα, αλλά δεν έχετε και κανένα άμεσο μοχλό πίεσης εναντίον τους.

 

Αντίθετα, το σημείο πώλησης:

- είναι πιθανότερο να βρίσκεται στη γειτονιά σας

- είναι υποχρεωμένο να παραλάβει τη συσκευή, να την ελέγξει και κατά την κρίση του να σας την αλλάξει ή να την προωθήσει για επισκευή. (Νομίζω ότι υπήρχε και μια αναφορά για άμεση αλλαγή σε περίπτωση προβλήματος εντός κάποιων ημερών, αλλά δεν είμαι σίγουρος.)

- είναι υποχρεωμένο να καλύψει τα ταχυδρομικά έξοδα που θα απαιτηθούν για την αποστολή προς και από το σημείο service.

- μπορείτε να ζητήσετε άμεσα έλεγχο για εξωτερικές εμφανείς φθορές, απόπειρες ανοίγματος κλπ, και να ζητήσετε έγγραφη βεβαίωση για την κατάσταση της συσκευής που παραδίδετε, ώστε να μη σας επιστραφεί σε κατάσταση πατσαβούρας.

- δε μπορεί να σας χρεώσει με "κόστος ελέγχου" για πρόβλημα που διαπιστώνετε επιτόπου.

- είναι υποχρεωμένο να φροντίσει να τελειώσει η διαδικασία εντός "εύλογου" χρονικού διαστήματος.

- εάν έχετε πληρώσει με κάρτα (ναι, να πληρώνετε με κάρτες!), το "εύλογο" χρονικό διάστημα είναι περισσότερο στη δική σας κρίση και όχι αυτή του καταστήματος... απλά βάζετε και την τράπεζα στο παιχνίδι.

 

Δυστυχώς, τα παραπάνω δε θα σας προστατέψουν από περιπτώσεις "υγρασίας" και "αισθητήρων που έχουν αφαιρεθεί" (μη χειρότερα τους ξεφεύγουν...), αλλά τουλάχιστον, θα έχετε ακόμη το πάνω χέρι και η συναλλαγή με κάρτα σας δίνει μερικά επιπλέον δικαιώματα σε θέματα εγγύησης υπό περιπτώσεις (χαρακτηριστικά θυμάμαι το διπλασιασμό του χρόνου κάποιων πιστωτικών...)

 

Επιμείνετε στο σημείο πώλησης πως πρέπει αυτοί να μεριμνήσουν για τα πάντα. Στην ανάγκη πάρτε και το σχετικό νόμο από το efpolis.gr Υπάρχει και faq εκεί που αν θυμάμαι καλά περιέχει και σχετική ερώτηση (σημείο πώλησης vs αντιπροσωπεία).

Οταν ο πωλητής στο στείλει στην arvato,θελω να δω ποσο χρόνο θα κερδίσεις και αν θα βρεις το δικαιο σου οταν θα στο χαλασουν επίτηδες για να μη στο φτιαξουν δωρεαν!

Είπαμε να ακολουθούμε τους νομους και τις σωστες διαδικασιες οταν ξέρουμε οτι αυτες λειτουργουν στη ΠΡΆΞΗ σωστα και οχι μονο στη ΘΕΩΡΊΑ!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν ο πωλητής στο στείλει στην arvato,θελω να δω ποσο χρόνο θα κερδίσεις και αν θα βρεις το δικαιο σου οταν θα στο χαλασουν επίτηδες για να μη στο φτιαξουν δωρεαν!

 

Δε θα κερδίσεις απαραίτητα χρόνο και άλλωστε δεν υπαινίχθηκα πουθενά κάτι τέτοιο.

 

Λέω πως πηγαίνοντάς το εσύ, οπουδήποτε αλλού από το σημείο πώλησης, χάνεις μια σειρά από δικαιώματα, χωρίς να κερδίσεις κάτι παρά (ίσως) να συντομεύσεις τη διαδικασία κάπως, με επιπλέον κόστος όμως (δε μένουν όλοι Αθήνα και τα courier κοστίζουν). Και εξάλλου, εάν θέλουν να στο "χαλάσουν" είτε μέσω καταστήματος τους ήρθε, είτε το πήγες εσύ, το ίδιο θα σου κοστίσει.

 

Μένοντας να συνδιαλέγεσαι μόνο με το κατάστημα και έχοντας μια στοιχειώδη απόδειξη του σε τι κατάσταση και πότε ακριβώς επέστρεψες τη συσκευή, μπορείς να αξιώσεις ακόμη και πλήρη επιστροφή των χρημάτων σου υπαναχωρώντας από την πώληση. Αν έχεις δε πληρώσει με κάρτα, αυτό γίνεται ακόμη πιο εύκολο απλά τεκμηριώνοντας την όλη ιστορία προς την τράπεζά σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε θα κερδίσεις απαραίτητα χρόνο και άλλωστε δεν υπαινίχθηκα πουθενά κάτι τέτοιο.

 

Λέω πως πηγαίνοντάς το εσύ, οπουδήποτε αλλού από το σημείο πώλησης, χάνεις μια σειρά από δικαιώματα, χωρίς να κερδίσεις κάτι παρά (ίσως) να συντομεύσεις τη διαδικασία κάπως, με επιπλέον κόστος όμως (δε μένουν όλοι Αθήνα και τα courier κοστίζουν). Και εξάλλου, εάν θέλουν να στο "χαλάσουν" είτε μέσω καταστήματος τους ήρθε, είτε το πήγες εσύ, το ίδιο θα σου κοστίσει.

 

Μένοντας να συνδιαλέγεσαι μόνο με το κατάστημα και έχοντας μια στοιχειώδη απόδειξη του σε τι κατάσταση και πότε ακριβώς επέστρεψες τη συσκευή, μπορείς να αξιώσεις ακόμη και πλήρη επιστροφή των χρημάτων σου υπαναχωρώντας από την πώληση. Αν έχεις δε πληρώσει με κάρτα, αυτό γίνεται ακόμη πιο εύκολο απλά τεκμηριώνοντας την όλη ιστορία προς την τράπεζά σου.

Αυτό που προσπαθούμε να εξηγήσουμε είναι ότι η arvato δεν είναι η μόνη που παρέχει σέρβις στην Ελλάδα για τα τηλέφωνα και οταν γνωρίζεις ότι ο πωλητής συνεργάζεται με αυτούς,τότε καλό είναι να παρακάμψεις τον πωλητή για να το πάρεις σε πιο αξιόπιστο σέρβις!

Έτσι γλιτώνεις όλα τα παρατράγουδα που θα επακολουθήσουν λόγο του κακού σέρβις από την arvato!

Αυτό με την τραπεζα και τη visa,που κόλλα?Οταν το πας στο σέρβις ή στο κατάστημα το κινητό το εχεις ήδη πληρώσει και τα λεφτά δεν επιστρέφονται με κανένα τρόπο,αν δε το θέλει το καταστημα/πωλητής!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, κατανοητό, αν νομίζεις πως το πρόβλημα είναι το συγκεκριμένο σημείο service και όχι τα καταστήματα που δε θέλουν να υποστηρίξουν πάση θυσία τον πελάτη που τα εμπιστεύτηκε. Η δική μου άποψη είναι πως πιέζοντας τα καταστήματα, θα πιεστούν και οι εισαγωγείς/αντιπροσωπείες και ή θα δώσουν άλλες οδηγίες στο service, ή θα προτιμήσουν καλύτερους συνεργάτες.

 

Αυτό με την τραπεζα και τη visa,που κόλλα?Οταν το πας στο σέρβις ή στο κατάστημα το κινητό το εχεις ήδη πληρώσει και τα λεφτά δεν επιστρέφονται με κανένα τρόπο,αν δε το θέλει το καταστημα/πωλητής!

Λέγεται αμφισβήτηση συναλλαγής και μπορείς να την κάνεις για πολλούς λόγους. Το ότι σου πουλήσαν ελαττωματική συσκευή που επιστράφηκε την επομένη και αρνούνται να την αλλάξουν ως DOA ή έστω να την επισκευάσουν εντός εγγύησης είναι ένας από αυτούς. Και ναι, υπεύθυνο είναι το κατάστημα και πιθανότατα θα δικαιωθείς από την τράπεζα, εκτός κι αν παρέκαμψες το κατάστημα αρχικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αγόρασες κάτι πριν 2 χρόνια πήγαινε ζήτα αμφισβήτηση συναλλαγής να δώ τί θα σου πούνε.



Οκ, κατανοητό, αν νομίζεις πως το πρόβλημα είναι το συγκεκριμένο σημείο service και όχι τα καταστήματα που δε θέλουν να υποστηρίξουν πάση θυσία τον πελάτη που τα εμπιστεύτηκε. Η δική μου άποψη είναι πως πιέζοντας τα καταστήματα, θα πιεστούν και οι εισαγωγείς/αντιπροσωπείες και ή θα δώσουν άλλες οδηγίες στο service, ή θα προτιμήσουν καλύτερους συνεργάτες.

Αυτό ειδικά είναι σίγουρο οτι θα συμβεί στην Ελλάδα.Εδώ προτιμούν να βρίζονται μαζί σου 3 μήνες παρά να αλλάξουν κάτι που κάνει 20 ευρώ ακόμα και αν έχεις δίκιο και προσπαθούν να σε βγάλουν και τρελό απο πάνω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανε καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και για τής δυο εταιρείες  μετά στείλε ένα email στα κεντρικά της Huawei με την φωτογραφία που σου έστειλαν  από το σέρβις να δεις τι θα σου απάντηση η Huawei και πες και για τα χρήματα που σου ζητάνε

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσοι γραφετε για προβληματα με την arvato πειτε και απο ποιο καταστημα πηρατε το κινητο για να δουμε αν ηταν παραεισαγωγης ή οχι και αν για αυτο τα βγαζουν επιτηδες ετσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Παιδιά εχω ενα SONY XPERIA TIPO το οποίο δεν ανανγωρίζει την καρτα ΣΙΜ πλεον... Εγγύηση εχει κανονικά..

 

Ειναι αγορασμενο απο birdphone και μου παν να το στείλω ARVATO... Διαβαζω εδω τα χειρότερα και φοβάμαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΧΙ! Έχει και αλλού service η sony.Ο φίλος μου είχε το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο τηλέφωνο και πήγαμε Link.png Site: http://www.mega-service.gr/default.asp?pid=3">εδώ να το φτιάξουμε.

 

Μόνο ζήτα τους να σου δώσουν ένα χαρτί που να γράφει σε τι κατάσταση ήταν όταν το πήγες π.χ. γρατζουνιές στο πίσω καπάκι, οθόνη κτλ. γιατί στου φίλου μου του το γυρίσανε με 2-3 απο πίσω αλλά το είδε το απόγευμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι κανονικά το καλύπτει είναι επίσημο της Sony.Όχι δεν πληρώσαμε τίποτα.

Αλλάξανε την πλακέτα απ'ότι μας είπανε.Κάνανε μια εβδομάδα.

 

 

Τι σημαινει φιλε μου ειναι επισημο της sony; Και το κινητο που προοριζεται για τη Ζιμπάμπουε επίσημο sony θα είναι αλλά δεν θα δεχτει η αντιπροσωπεία να στο επισκεύασει δωρεαν.

 

Οσοι γραφετε τις εμπειριες σας με τις αντιπροσωπειες γραφετε και απο που εχετε παρει το προιον ωστε να βλεπουμε τον τροπο αντιμετωπισης τους  στο αν ειναι ελληνικης αντιπροσωπειας ή ευρωπαικης εισαγωγης ή ασιατικης.

 

Οπως υπαρχουν τα καταστηματα που κανουν εισαγωγη κατευθειαν απο την ελληνικη αντιπροσωπεια ετσι υπαρχουν και αυτα που κανουν παραεισαγωγη απο Ευρωπη, Ασια. Τι ισχυει στον καθενα που αντιμετωπιζει προβλημα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...