Προς το περιεχόμενο

The Witcher 3: Wild Hunt


JohnVani18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ακολούθησε την ιστορία όπως σου αρέσει. Το παιχνίδι είναι σχετικά εύκολο οπότε βλέπε ποια quest είναι κοντά στο lvl σου+-3 και κάνε τα. 

Εγώ συνήθως καθάριζα ένα μεγάλο μέρος των side πριν πάω στο main ενώ στο τέλος τα είχα βγάλει όλα φυσικά χωρίς να κάνω τα περισσότερα treasures. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 10k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

47 λεπτά πριν, golden33 είπε

Ξεκίνησα το νήμα από την αρχή επειδή ξεκίνησα και το game, βρίσκομαι στη σελίδα 563 προς το παρών. Το γεγονός να διαβάζεις μετά από τόσα χρόνια στην αρχή την προσμονή για το game και μετά όλα τα διθυραμβικά σχόλια είναι απλά απόλαυση.

Έχω 60 ώρες στο game και έμαθα κάτι που έγραψε ο @{TDi}Dj2k..infc (αν δεν κάνω λάθος) που δεν το είχα καταλάβει. Ότι τα Main quests προσαρμόζονται στο level σου. Εγώ δηλαδή που άφηνα side γιατί είχα τη λογική ότι άμα είμαι op ας είμαι στα στα side και όχι στα main έκανα λάθος. Άρα μπορώ να κάνω όλα τα side και μετά να προχωράω στο main.

 

Η ουσία είναι ότι όπως και να παίζεις στην τελική πάνω κάτω με το ίδιο level θα τελειώσεις το παιχνίδι (και τα DLC). Είτε στο τέλος είσαι πχ level 38 είτε 41 δεν έχει καμία σημασία. Έτσι μην σε χαλάει αν σου τύχει ένα side quest που είναι χαμηλότερο αρκετά και πάρεις ελάχιστα xp points. Επίσης δεν αξίζει να προσπαθείς μισή ώρα για να σκοτώσεις κάτι που έχει Red skull. Ελπίζω να παίζεις σε μεγάλο επίπεδο δυσκολίας γιατί ένα αρνητικό του παιχνιδιού είναι ότι από ένα σημείο και μετά είναι απλά πανεύκολο. Ειδικά στα DLC αν επιλέξεις κάποια build γίνεσαι full overpowered. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, liakinen είπε

Η ουσία είναι ότι όπως και να παίζεις στην τελική πάνω κάτω με το ίδιο level θα τελειώσεις το παιχνίδι (και τα DLC). Είτε στο τέλος είσαι πχ level 38 είτε 41 δεν έχει καμία σημασία. Έτσι μην σε χαλάει αν σου τύχει ένα side quest που είναι χαμηλότερο αρκετά και πάρεις ελάχιστα xp points. Επίσης δεν αξίζει να προσπαθείς μισή ώρα για να σκοτώσεις κάτι που έχει Red skull. Ελπίζω να παίζεις σε μεγάλο επίπεδο δυσκολίας γιατί ένα αρνητικό του παιχνιδιού είναι ότι από ένα σημείο και μετά είναι απλά πανεύκολο. Ειδικά στα DLC αν επιλέξεις κάποια build γίνεσαι full overpowered. 

Όχι δεν παίζω υψηλό επίπεδο δυσκολίας γιατί ήταν πρώτη φορά και το φοβήθηκα, έτσι έβαλα το sword and story. Αλλά ενεργοποίησα την επιλογή που φέρνει τους αντιπάλους στα Level σου οπότε είναι μια χαρά. Άλλωστε οι μάχες είναι ωραίες αλλά τις έχουμε ξαναδεί και σε άλλα games, αυτό που πραγματικά είναι σε άλλο επίπεδο είναι οι διάλογοι και το είδος των side quests.

Spoiler

Τώρα είμαι στο quest Final Preparations 29 lvl. Αλλά έχω αφήσει πολλά side quests και λέω να κάνω μία γύρα να τελειώσω αρκετά.

Πάντως δεν έχω συγκινηθεί ξανά σε game. Αυτό πιστεύω τα λέει όλα για το πόσο το απολαμβάνω.

Επεξ/σία από golden33
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγες γρήγορα και με λάθος τρόπο. Death march (Very hard) "έπρεπε" και τα άλλα default. Μου κάνει εντύπωση που δεν σου φαίνεται πολύ εύκολο στο level που είσαι. Οι περισσότεροι μόνο στο White Orchard είχαν θέμα που ήταν η αρχή και μέχρι να μάθουν χειρισμό, να φτιάξουν built και να μάθουν να χρησιμοποιούν potions και oils. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, liakinen είπε

Πήγες γρήγορα και με λάθος τρόπο. Death march (Very hard) "έπρεπε" και τα άλλα default. Μου κάνει εντύπωση που δεν σου φαίνεται πολύ εύκολο στο level που είσαι. Οι περισσότεροι μόνο στο White Orchard είχαν θέμα που ήταν η αρχή και μέχρι να μάθουν χειρισμό, να φτιάξουν built και να μάθουν να χρησιμοποιούν potions και oils. 

Πήγα όντως, γιατί με απορρόφησε το main story και γιατί δεν ήθελα να είμαι op στα main quests (λάθος λογική). Σε επίπεδο δυσκολίας μάχης μαρέσει όπως είναι τώρα, οι 25αρηδες white wolves στο skellige πέφτουν με 2-3 hits με την επιλογή που ενεργοποίησα, λύκοι είναι πόσο πιο δύσκολα να πέφτουν? :P 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, golden33 είπε

Έχω 60 ώρες στο game και έμαθα κάτι που έγραψε ο @{TDi}Dj2k..infc (αν δεν κάνω λάθος) που δεν το είχα καταλάβει. Ότι τα Main quests προσαρμόζονται στο level σου. Εγώ δηλαδή που άφηνα side γιατί είχα τη λογική ότι άμα είμαι op ας είμαι στα στα side και όχι στα main έκανα λάθος. Άρα μπορώ να κάνω όλα τα side και μετά να προχωράω στο main.

 

Όχι το main quest δεν προσαρμόζεται στο level σου. Απλά δίνει πάντα full χρ και λεφτά ασχέτως το level σου. Το level scaling προσαρμόζει όλους τους εχθρούς στο level σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Όχι το main quest δεν προσαρμόζεται στο level σου. Απλά δίνει πάντα full χρ και λεφτά ασχέτως το level σου. Το level scaling προσαρμόζει όλους τους εχθρούς στο level σου.

Λάθος το κατάλαβα. Δεν πειράζει θα κάνω τώρα τα side που έχω αφήσει πίσω (πράσινα και γκρι) και με το level scaling και με το full xp όταν συνεχίσω στο main θα είναι σαν να είναι στο lvl μου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, golden33 είπε

Λάθος το κατάλαβα. Δεν πειράζει θα κάνω τώρα τα side που έχω αφήσει πίσω (πράσινα και γκρι) και με το level scaling και με το full xp όταν συνεχίσω στο main θα είναι σαν να είναι στο lvl μου.

Εάν δεν είσαι του rpg στοιχείου, τότε θα σου πρότεινα να έχεις το level scaling συνεχεια ανοιχτό, είναι πιο ρεαλιστικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Εάν δεν είσαι του rpg στοιχείου, τότε θα σου πρότεινα να έχεις το level scaling συνεχεια ανοιχτό, είναι πιο ρεαλιστικό.

Ναι από την ημέρα που μου το έδειξες το έχω ανοιχτό. Έτσι και τα γκρι quests μπορεί να μη δίνουν xp αλλά έχουν το challenging.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Εάν δεν είσαι του rpg στοιχείου, τότε θα σου πρότεινα να έχεις το level scaling συνεχεια ανοιχτό, είναι πιο ρεαλιστικό.


Ισχυει σε ενα βαθμο γιατι αλλιως βλέπεις ορισμένα περίεργα πιο κατω.
Δλδ οταν βαζεις το Heart of Stone και τρως ξύλο απο απλα mobs με πολυ υψηλο lvl που απλα ζουσαν στις ακτες απο το ποταμι της πιο μεγάλης πόλης, ε οκ ειναι λιγο περιεργο (ειδικα οταν ειχες ξανααντιμετωπισει παλια ιδιους εχθρους εκει με 30lvls πιο κατω :) )

ή οταν σε πετσοκοβει κανα αγριογουρουνο lvl 40 στις εξοχες του Blood & Whine οταν εσυ πριν λιγο εριξες εναν werewolf απο παλιο side quest με 2 hits επειδη ηταν 10 lvl κατω, ε ναι, φαινεται αρκετα περιεργο :P 
 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Skywalker333 είπε


Ισχυει σε ενα βαθμο γιατι αλλιως βλέπεις ορισμένα περίεργα πιο κατω.
Δλδ οταν βαζεις το Heart of Stone και τρως ξύλο απο απλα mobs με πολυ υψηλο lvl που απλα ζουσαν στις ακτες απο το ποταμι της πιο μεγάλης πόλης, ε οκ ειναι λιγο περιεργο (ειδικα οταν ειχες ξανααντιμετωπισει παλια ιδιους εχθρους εκει με 30lvls πιο κατω :) )

ή οταν σε πετσοκοβει κανα αγριογουρουνο lvl 40 στις εξοχες του Blood & Whine οταν εσυ πριν λιγο εριξες εναν werewolf απο παλιο side quest με 2 hits επειδη ηταν 10 lvl κατω, ε ναι, φαινεται αρκετα περιεργο :P 
 

Παρόλα αυτά είναι λιγότερα περίεργο από όταν ένας master monster hunter χρειάζεται 20 hits για να σκοτώσει οτιδήποτε στην αρχή του game και μετά από 30 lv χρειάζεται 2 για να σκοτώσει το ίδιο οτιδήποτε. ;)

Δεν είπε κανεις ότι το level scaling που έχουνε είναι τέλειο, αλλα είναι πολύ πιο ρεαλιστικό. Στην τελική υπάρχει άψογο modded level scaling που πιάνει όλους τους εχθρούς. ;)

 

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

  

6 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Παρόλα αυτά είναι λιγότερα περίεργο από όταν ένας master monster hunter χρειάζεται 20 hits για να σκοτώσει οτιδήποτε στην αρχή του game και μετά από 30 lv χρειάζεται 2 για να σκοτώσει το ίδιο οτιδήποτε. ;)

Δεν είπε κανεις ότι το level scaling που έχουνε είναι τέλειο, αλλα είναι πολύ πιο ρεαλιστικό. Στην τελική υπάρχει άψογο modded level scaling που πιάνει όλους τους εχθρούς. ;)

 

 

Για εμενα το λαθος τους ηταν στα mobs που συναντας.
Αν συνανταω το ιδιο mob στη πρωτη ωρα αλλα και στην 100η ωρα και η διαφορα ειναι μονο στο lvl του (ενω μιλαμε για ορισμενα απο τα πιο κοινα και απλα τερατα), ειναι λαθος του σχεδιασμου.
Αν το δουμε πχ με δεδομενα DnD, στην αρχή βρίσκεις kobolds, μετα hobgoblins, μετα orcs, κλπ κλπ μεχρι που φτανεις σε epic monsters. Δλδ αν ο χαρακτηρας σου πλεον εχει φτασει epic lvl 20, κανενα παιχνιδι ή DM δεν ειναι τοσο ηλίθιο ωστε να σου πετάξει kobolds μπροστα σου, κανει scaling δλδ και με τον τυπο των εχθρων, οχι μονο με τα lvls.

Δλδ οκ, πας σε ολοκαινουργια περιοχη στο expansion, βάλε νεους εχθρους εκει, μη βαζεις και παλιους απλα με μεγαλυτερο lvl. Γυρνας σε παλιες περιοχες για καποιο νεο quest, εκει που ολα τα mobs ειναι συγκεκριμενου τυπου και χαμηλου lvl. Δε κολλάει ξαφνικα απλα να εχεις ενα νεο τσουρμο 40lvls πανω :P 
Εχει καποιες τετοιες μικροαστοχιες το παιχνιδι, οτι scaling και αν επιλέξεις, λογο σχεδιαστικης επιλογής να ανακυκλώσουν λιγο παραπάνω εχθρους αποτι θα επρεπε.

Μικροπταισμα βεβαιως απέναντι στο ποσο υπέροχο ειναι το παιχνιδι, αλλά υπάρχει σιγουρα περιθώριο βελτίωσης για το μέλλον :) 
 

Επεξ/σία από Skywalker333
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ αλλα θα χαλούσε το immersion άμα δεν έβλεπες καθόλου lesser, φάση wolves, drowners, etc. Από εκεί και πέρα νομίζω το game έχει τεράστιο variety από εχθρούς, άμα θυμάμαι καλά είναι πάνω από 60. Μονο το MHW νομίζω έχει περισσοτέρα monsters, το οποιο επίσης ανακυκλώνει εχθρούς. Τουλάχιστον δεν είναι απλό color reskin, αποκτάνε νέες επιθέσεις οποτε δεν με χαλάει. Anyways όπως είπες μικροπράγματα όταν μιλάμε για παιχνιδάρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Συμφωνώ αλλα θα χαλούσε το immersion άμα δεν έβλεπες καθόλου lesser, φάση wolves, drowners, etc. Από εκεί και πέρα νομίζω το game έχει τεράστιο variety από εχθρούς, άμα θυμάμαι καλά είναι πάνω από 60. Μονο το MHW νομίζω έχει περισσοτέρα monsters, το οποιο επίσης ανακυκλώνει εχθρούς. Τουλάχιστον δεν είναι απλό color reskin, αποκτάνε νέες επιθέσεις οποτε δεν με χαλάει. Anyways όπως είπες μικροπράγματα όταν μιλάμε για παιχνιδάρες.

ας εβλεπα, αλλα να ηταν σε λογικα lvls.  ειδικα στο expansion εβγαζε πολυ ματι το να κινδυνευω ξαφνικα απο μια παρεα απο drowners μεσα στη Novigard σε ενα quest, ή να τρεχω να ξεφύγω απο αγριογουρουνο οταν καποιες ωρες πριν σκοτωσα το Wild Hunt. Σε αυτη τη φαση, επρεπε με την παρανυχίδα του Geralt να τα εχεις τετοια μομπακια, να κάνεις Fart Sign και να τα καταπελτίζεις στα Skellige :P 
Για αυτο λεω οτι ηθελε λιγο παραπανω προσπαθεια σε αυτο τον τομεα για λιγο πιο ομαλες εναλλαγες. Δε πειραζει, μακαρι να ειχαμε κ αλλα συγχρονα παιχνιδια τετοιου επιπέδου και ας ειχαν τετοια μικροθεματακια.

 

υγ: btw, περαν απο W3 και MH υπαρχουν πολλα RPGs με πολυ μεγάλο enemy pool. Baldur's Gate 2, Pillars of Eternity, Pathfinder κλπ εχουν πανω απο 150 unique εχθρους :) . Εχω και αλλα στο μυαλο μου αλλα ειναι ταλαιπωρία να μετρας καθε bestiary.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...