Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τα ευρωπαικά Amazon έχουν ελληνικό ΑΦΜ (πρώτο ξεκίνησε το αγγλικό πριν από χρόνια) και όταν προχωράς την παραγγελία και το σύστημα καταλαβαίνει ότι πρόκειται για έλληνα πελάτη αυξάνει τον ΦΠΑ στον ελληνικό και έτσι προκύπτει η διαφορά που βλέπεις.

Δηλαδή πλέον πληρώνουμε τα υπέρογκα μεταφορικά των ευρωπαϊκών άμαζον από τη μία αλλά από την άλλη επιβαρυνόμαστε και με το μεγαλύτερο ελληνικό φπα;

Και συνεχίζουμε να ψωνίζουμε από εκεί;

Ας έφτιαχναν ένα amazon.gr αν ήθελαν, να γλιτώναμε και τα μεταφορικά, τι λογική έχει από τη στιγμή που αγοράζουμε από άλλη χώρα να πληρώνουμε ελληνικό φπα, κάποτε και αγγλικό φπα πληρώναμε και τα μεταφορικά ήταν δωρεάν ή ελάχιστα, πλέον πληρώνουμε για τα ίδια είδη με τους υπόλοιπους της Ε.Ε. πολλαπλάσια χρήματα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η απάντηση είναι απλή, όπως προέκυψε από τότε που το αγγλικό έκοψε τα δωρεάν μεταφορικά.

Κόπηκαν κατακόρυφα και οι τρλές αγορές που κάναμε αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν μερικά είδη είτε σε προσφορές είτε σε καλλίτερες τιμές από τα ίδια προιόντα στην ελληνική αγορά.

 

Την προγούμενη βδομάδα αγόρασα από το γαλλικό (τρίτος πωλητής) προιόντα Oral-B (ανταλλακτικά ξυραφάκια Gillette, ανταλλακτικά των ηλεκτρικών οδοντόβουρτσων) σε τιμές που είναι οι φτηνότερες από όλα τα ευρωπαικά amazon και δεν συγκρίνονται είτε με την ελληνική αγορά είτε με το ebay, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των μεταφορικών.

 

Με τα μεταφορικά, πάλι, υπάρχουν τρίτοι πωλητές που κοστολογούν τα μεταφορικά σε σταθερή τιμή ανεξάρτητα από το πόσα είδη θα παραγγείλεις, όπως πχ στο γερμανικό. Έτσι, σε μια ομαδική παραγγελία (γίνεται σε άλλο forum), παραγγέλουν αρκετοί διαφορετικά είδη (πχ εργαλεία) από το ίδιο γερμανικό μαγαζί (τρίτος πωλητής στο Amazon) και μοιράζονται τα 15€ των μεταφορικών.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η απάντηση είναι απλή, όπως προέκυψε από τότε που το αγγλικό έκοψε τα δωρεάν μεταφορικά.

Κόπηκαν κατακόρυφα και οι τρλές αγορές που κάναμε αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν μερικά είδη είτε σε προσφορές είτε σε καλλίτερες τιμές από τα ίδια προιόντα στην ελληνική αγορά.

 

Την προγούμενη βδομάδα αγόρασα από το γαλλικό (τρίτος πωλητής) προιόντα Oral-B (ανταλλακτικά ξυραφάκια Gillette, ανταλλακτικά των ηλεκτρικών οδοντόβουρτσων) σε τιμές που είναι οι φτηνότερες από όλα τα ευρωπαικά amazon και δεν συγκρίνονται είτε με την ελληνική αγορά είτε με το ebay, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και των μεταφορικών.

 

Με τα μεταφορικά, πάλι, υπάρχουν τρίτοι πωλητές που κοστολογούν τα μεταφορικά σε σταθερή τιμή ανεξάρτητα από το πόσα είδη θα παραγγείλεις, όπως πχ στο γερμανικό. Έτσι, σε μια ομαδική παραγγελία (γίνεται σε άλλο forum), παραγγέλουν αρκετοί διαφορετικά είδη (πχ εργαλεία) από το ίδιο γερμανικό μαγαζί (τρίτος πωλητής στο Amazon) και μοιράζονται τα 15€ των μεταφορικών.

Kαλά, αν μπορείς να κάνεις ομαδικές παραγγελίες, τότε σαφώς σε συμφέρει, αλλά και αυτό δεν είναι εύκολο τις πιο πολλές φορές. (άντε τώρα να βρω άλλους που να θέλουν τώρα που το χρεάζομαι,, να πάρουμε το ίδιο σίδερο π.χ.)

Απλά θεωρώ τελείως παράλογο, να αγοράζεις από άλλη χώρα και να πληρώνεις τον ελληνικό φπα και μου κάνει εντύπωση πώς δεν έχουν σκεφτεί κάποιες εταιρίες στην Ελλάδα, που θα έκαναν θραύση με τόσο υψηλό φπα και μεγάλο κόστος μεταφορικών από ΕΕ που έχουμε, να έχουν αφμ χώρας με χαμηλότερο φπα ώστε να έχουν και πιο ανταγωνιστικές τιμές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν εταιρείας που πωλούν στο εξωτερικό, απλά στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι ασύμφορη η τιμολογιακή πολιτική των μεταφορικών.

Παρόμοια περίπτωση ισχύει και με τις εταιρείες που έχουν έδρα στις νησιωτικές περιοχές με χαμηλότερο ΦΠΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν εταιρείας που πωλούν στο εξωτερικό, απλά στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι ασύμφορη η τιμολογιακή πολιτική των μεταφορικών.

Παρόμοια περίπτωση ισχύει και με τις εταιρείες που έχουν έδρα στις νησιωτικές περιοχές με χαμηλότερο ΦΠΑ.

Mα για το αντίθετο μιλάω, για πώληση στο εσωτερικό με αφμ χώρας εξωτερικού με χαμηλότερο φπα, το ακριβώς αντίθετο από αυτό που κάνει το άμαζον τώρα, έτσι θα έχεις τις τιμές που έχουν στη Γερμανία π.χ. με ελάχιστο κόστος μεταφορικών για τον πελάτη.

 

Αν αγοράσεις από εταιρεία που έχει έδρα νησιώτικη περιοχή με μειωμένο φπα, εσύ πληρώνεις κανονικά το φπα 23%, δεν κερδίζεις τίποτα ως καταναλωτής...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό που λες;

Κάθε πωλητής που έχει έδρα και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα πρέπει να έχει ελληνικό ΑΦΜ, δηλαδή να είναι γραμμένος στην εφορία με βιβλία κλπ.

Ακόμη και να έχει έδρα στο εξωτερικό, δεν μπορεί να πουλήσει στην Ελλάδα με τον ΦΠΑ της αντίστοιχης χώρας.

 

Μην ξεχνάς ότι οι πωλητές του εξωτερικού που έχουν ελληνικό ΑΦΜ, όπως πχ τα ευρωπαικά Amazon, αποδίδουν στην Ελλάδα τον ΦΠΑ που εισέπραξαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό που λες;

Κάθε πωλητής που έχει έδρα και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα πρέπει να έχει ελληνικό ΑΦΜ, δηλαδή να είναι γραμμένος στην εφορία με βιβλία κλπ.

Ακόμη και να έχει έδρα στο εξωτερικό, δεν μπορεί να πουλήσει στην Ελλάδα με τον ΦΠΑ της αντίστοιχης χώρας.

 

Μην ξεχνάς ότι οι πωλητές του εξωτερικού που έχουν ελληνικό ΑΦΜ, όπως πχ τα ευρωπαικά Amazon, αποδίδουν στην Ελλάδα τον ΦΠΑ που εισέπραξαν.

Συμφωνώ με αυτό που λες, όμως από τη στιγμή που το άμαζον δεν έχει έδρα την Ελλάδα, ούτε καν αποθήκη δεν έχει εδώ, τότε πώς πουλάει με ελληνικό φπα; Ξένη εταιρεία είναι.

Έτσι και η ελληνική θα έχει π.χ. Γερμανικό φπα και τυπική έδρα, όπως το άμαζον εδώ, στη Γερμανία και θα πουλάει με γερμανικό φπα οπουδήποτε πουλάει, δεν ξέρω αν δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....Έτσι, σε μια ομαδική παραγγελία (γίνεται σε άλλο forum), παραγγέλουν αρκετοί διαφορετικά είδη (πχ εργαλεία) από το ίδιο γερμανικό μαγαζί (τρίτος πωλητής στο Amazon) και μοιράζονται τα 15€ των μεταφορικών.

 

Σε ποιο forum?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ με αυτό που λες, όμως από τη στιγμή που το άμαζον δεν έχει έδρα την Ελλάδα, ούτε καν αποθήκη δεν έχει εδώ, τότε πώς πουλάει με ελληνικό φπα; Ξένη εταιρεία είναι.

Έτσι και η ελληνική θα έχει π.χ. Γερμανικό φπα και τυπική έδρα, όπως το άμαζον εδώ, στη Γερμανία και θα πουλάει με γερμανικό φπα οπουδήποτε πουλάει, δεν ξέρω αν δεν έχω καταλάβει κάτι σωστά...

 

Ίσως δεν έχεις λάβει υπόψη ότι οι χώρες για τις οποίες μιλάμε 1) έχουν μικρότερο ΦΠΑ από τον ελληνικό και 2) έχουν την πλειοψηφία των πωλητών που πουλάνε με τον εθνικό τους ΦΠΑ και όχι με τον ελληνικό.

 

Επομένως, αυτό που παρατηρούμε στα ευτωπαικά amazon, και συζητάμε εδώ, αφορούν πολύ λίγα καταστήματα στην ΕΕ, αλλά με τεράστιες πωλήσεις και τζίρο, σε σχέση με το σύνολο των πωλητών της ΕΕ, τα οποία έκριναν ότι μπορούν να μπουν στη διαδικασία του ελληνικού ΑΦΜ και απόδοσης του αντίστοιχου ΦΠΑ. Το αντίστροφο δεν μπορεί να γίνει, όπως καταλαβαίνεις.

Και, φυσικά, μπορείς να αγοράσεις από ένα σωρό άλλα ευρωπαικά μαγαζιά με τον εθνικό τους ΦΠΑ.

 

 

Σε ποιο forum?

 

Στο AVClub και στην Ενότητα Εργαλεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως δεν έχεις λάβει υπόψη ότι οι χώρες για τις οποίες μιλάμε 1) έχουν μικρότερο ΦΠΑ από τον ελληνικό και 2) έχουν την πλειοψηφία των πωλητών που πουλάνε με τον εθνικό τους ΦΠΑ και όχι με τον ελληνικό.

 

Επομένως, αυτό που παρατηρούμε στα ευτωπαικά amazon, και συζητάμε εδώ, αφορούν πολύ λίγα καταστήματα στην ΕΕ, αλλά με τεράστιες πωλήσεις και τζίρο, σε σχέση με το σύνολο των πωλητών της ΕΕ, τα οποία έκριναν ότι μπορούν να μπουν στη διαδικασία του ελληνικού ΑΦΜ και απόδοσης του αντίστοιχου ΦΠΑ. Το αντίστροφο δεν μπορεί να γίνει, όπως καταλαβαίνεις.

Και, φυσικά, μπορείς να αγοράσεις από ένα σωρό άλλα ευρωπαικά μαγαζιά με τον εθνικό τους ΦΠΑ.

 

 

 

Στο AVClub και στην Ενότητα Εργαλεία.

Mιας και φαίνεσαι ενημερωμένος, να σε ρωτήσω αν γνωρίζεις τι ακριβώς κερδίζει το άμαζον με το να έχει ελληνικό αφμ χωρίς να έχει εδώ ουσιαστικά έδρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να γνωρίζω την πολιτική και το management του κολοσού που λέγεται Amazon ή έστω των ευρωπαικών καταστημάτων του, αν ακολουθούν ξεχωριστές πολιτικές και management, πολύ περισσότερο στο ειδικό αυτό θέμα.

 

Πάντως, έχω να παρατηρήσω ότι ενώ όλοι οι Έλληνες αγοραστές από το αγγλικό αγανακτήσαμε όταν έκοψε τη δωρεάν αποστολή και πιστέψαμε ότι σύντομα θα αναθεωρήσει, η πράξη έδειξε ότι διαψευστήκαμε, αν και (πιστεύω ότι) έπεσαν κατακόρυφα οι πωλήσεις προς την Ελλάδα. Αυτό αποδεικνύει ότι διαφορετικά σκεπτόμαστε σαν αγοραστές και διαφορετικά εκείνοι ως πωλητές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρήγγειλα ένα digitizer από aliexpress και 5 μέρες μετά την πληρωμή θυμήθηκε ο πωλητής να μου πει ότι είναι out of stock.

Μου ζήτησε να κάνω cancelation με αιτιολογια οτι δεν θέλω πλέον το αντικείμενο και πως μετά αυτός θα μου κάνει άμεσο refund.

  • Είναι ασφαλές αυτό ή παίζει να χάσω την ασφάλεια του aliepay έτσι?
  • Γιατί ζήτησε την συγκεκριμένη αιτιολογία και όχι την αληθινή, δηλαδή το out of stock?
  • Επίσης γιατί δεν το ακυρώνει αυτός?
  • Επίσης επειδή μου την έδωσε θέλω να του αφήσω αρνητικό feedback. Γίνεται μετά την ακύρωση?

Τι με συμβουλεύετε να κάνω?

 

Έχω πέσει σε κινέζικο λαμόγιο τελικά.

 

Ρωτούσα τον πωλητή γιατί θέλει να κάνω ακύρωση με την αιτιολογία ότι δεν το θέλω και όχι με την πραγματική αιτιολογία ότι δηλαδή είναι out of stock. Αντί να μου απαντήσει σαν άνθρωπος να του κάνω την χάρη γιατί αλλιώς παίρνει κακή βαθμολογία το κατάστημά του αυτός μου έστελνε συνεχώς την ίδια απάντηση, πως αν θέλω refund να επιλέξω αυτό που λέει αλλιώς δεν θα δεχτεί την ακύρωση.

Τελείως αγενής και μη συζητήσιμος. Δεν φτάνει δηλαδή που ήταν out of stock ενώ το παρουσίαζε ως διαθέσιμο και με καθυστέρησε, ήταν και αγενής και ήθελε την συγκεκριμένη αιτιολογία. Μάλιστα σε κάποια φάση με απείλησε κιόλας πως δεν θα μου κάνει refund αν δεν κάνω αυτό που θέλει.

 

Εκνευρίστικα με τον τύπο και προφανώς δεν δέχτηκα. Έστειλα printscreen με τους διαλόγους στην εξυπηρέτηση του aliexpress και τους εξήγησα τις απειλές και τις επιδιώξεις του πωλητή.

 

Ο πωλητής από την πλευρά του δεν δέχτηκε την ακύρωση και μάλιστα έκανε και εικονικό shipment ώστε να καθυστερήσει το refund μου στις 60 ημέρες.

 

Μίλησα με το aliexpress για το εικονικό shipment (καθώς μια ώρα πριν το shipment μου είχε στείλει πάλι μήνυμα να κάνω ακύρωση με την αιτιολογία που θέλει αυτός, αν θέλω σύντομο refund) και μου είπαν να ανοίξω dispute σε 5 μέρες.

 

Ελπίζω να γίνει κάτι στο dispute γιατί αλλιώς θα έχει κερδίσει το κινεζολαμόγιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αγοράσεις από εταιρεία που έχει έδρα νησιώτικη περιοχή με μειωμένο φπα, εσύ πληρώνεις κανονικά το φπα 23%, δεν κερδίζεις τίποτα ως καταναλωτής...

Κι όμως έχω αγοράσει επανειλημμένως από online καταστήματα νησιών με τον εκεί ΦΠΑ, χωρίς να γνωρίζω κατά πόσο είναι παράνομο.

 

Πως είναι δυνατόν να γίνει αυτό που λες;

Κάθε πωλητής που έχει έδρα και δραστηριοποιείται στην Ελλάδα πρέπει να έχει ελληνικό ΑΦΜ, δηλαδή να είναι γραμμένος στην εφορία με βιβλία κλπ.

Ακόμη και να έχει έδρα στο εξωτερικό, δεν μπορεί να πουλήσει στην Ελλάδα με τον ΦΠΑ της αντίστοιχης χώρας.

 

Μην ξεχνάς ότι οι πωλητές του εξωτερικού που έχουν ελληνικό ΑΦΜ, όπως πχ τα ευρωπαικά Amazon, αποδίδουν στην Ελλάδα τον ΦΠΑ που εισέπραξαν.

Γνωρίζω (κι έχω χρησιμοποιήσει) γνωστή ελληνική επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου που μετέφερε την έδρα στην Βουλγαρία και πωλεί με τον εκεί ΦΠΑ/ΑΦΜ.

 

Η υποχρέωση για ελληνικό ΑΦΜ των ξένων επιχειρήσεων υπάρχει μετά από κάποιο ποσό και πάνω (συνήθως είναι 35.000€ - 100.000€) και ανάλογα τον φορολογικό καθεστώς της χώρας. Το ίδιο ισχύει και για ελληνικό κατάστημα που πουλά στο εξωτερικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι όμως έχω αγοράσει επανειλημμένως από online καταστήματα νησιών με τον εκεί ΦΠΑ, χωρίς να γνωρίζω κατά πόσο είναι παράνομο.

 

Έχω αγοράσει και εγώ από νησί με μειωμένο ΦΠΑ αλλά σ' αυτό δεν ευθύνεται ο αγοραστήςμ που μπορεί και να μην γνωρίζει την έδρα του πωλητή, αλλά ο πωλητής, αφού ο μειωμέμένος ΦΠΑ εννοείται πως εφαρμόζεται στη συγκεκριμένη (νησιωτική) περιοχή.

 

Αλλά, τι το ψάχνουμε, εδώ δεν ελέγχονται βασικά θέματα που έχουν επίπτωση στην οικονομία της χώρας.

Αυτό μας μάρανε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα στείλει ένα κινητό για επισκευή με την εγγύηση στο vickmall και μου το ξανάστειλαν με το ίδιο πρόβλημα.

Το κινητό έχει κλείσει 9-10 μήνες απ την αγορά του.

Τους ανέφερα λοιπόν πως το πρόβλημα παραμένει.

 

[Το πλήρες story απ το σημείο που μας ενδιαφέρει είναι εδώ και εδώ. Απλά ποστάρω και εδώ όπου υπάρχουν γνώστες μιας και μέχρι τώρα δεν έχω λάβει κάποια συμβουλή για το αν μπορώ να κάνω κάτι πέρα απ τους να τους πρήξω και να με γράψουν.]

 

 

Η απάντηση από το Vickmall:
 


because we sent it to factory to test the problem,
they told us it is problem of screen,
as you said,if it will be a problem that sources from the hardware.what do you think it will be??
and in actually your screen also has problem
so the only way is that you send it back again,let them test for you again
if you agree,please send it back asap
thanks

 
Και η απάντησή μου:
 

Unfortunately, I have to send my phone again to be fixed.
I spent 3 months waiting for the fix.
I told you again and again to carefully check the device before you send it back.
You probably checked it just for some seconds and you sent it back.

Now I have to pay again for the shipping cost and spend 3 additional months waiting to receive my device because of your bad check.

I can't believe it...
I have bought a phone from your shop but I haven't got a phone.
I have just spent my money for a device that travels between Greece and China for 6 months....

The most possible scenario is that after 6 months I will receive again a device that will have the same problem. It's ridiculous.
I have been really tired from this story.

You should replace my device after this ridiculous and tiring story and too much inconvenience that I have exposed to.

The digitizer has been replaced but the problem has not been solved. I don't believe that this specific device will be correctly fixed and I am sure that I will have the same problem when I receive it back.

 
Επειδή το πιθανότερο είναι να με γράψουν και απλά να στείλω το κινητό και μετά από 3 μήνες να το παραλάβω πάλι με πρόβλημα,
γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια εναλλακτική δυνατότητα να δικαιωθώ?
π.χ. paypal ή κάποιος τρόπος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...