Προς το περιεχόμενο

Αγορές από το εξωτερικό


makfil

Προτεινόμενες αναρτήσεις

42 λεπτά πριν, isay είπε

Υπομονη

Εγω εχω το ιδιο Αναμονη... απο 19/12...

Προχθες μου βγηκε στο tracking αναμονη αποδειξης αγορας.Το εστειλα στο mail που μου εδωσαν ( για 0,70 cents γλιτωσα τελη) ,μου απαντησαν πως ειναι πια τελωνιακως ελευθερο αλλα απο τοτε στο tracking δεν αλλαξε τιποτα...ακομα αναμονη αποδειξης γραφει...τι κανω? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 9,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

16 λεπτά πριν, nenela είπε

Εγω εχω το ιδιο Αναμονη... απο 19/12...

Προχθες μου βγηκε στο tracking αναμονη αποδειξης αγορας.Το εστειλα στο mail που μου εδωσαν ( για 0,70 cents γλιτωσα τελη) ,μου απαντησαν πως ειναι πια τελωνιακως ελευθερο αλλα απο τοτε στο tracking δεν αλλαξε τιποτα...ακομα αναμονη αποδειξης γραφει...τι κανω? 

Υπομονή. Θέλει μερικές μέρες για να έρθει σε σένα. Κάποιες φορες το tracking δεν ανανεωνεται αμέσως παροτι το δέμα προχωράει

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάγκες επειδή έχω να πάρω καιρό από Amazon Αμερικής, αυτό που θέλω να πάρω κάνει 25 δολάρια + άλλα τόσα μαζί με τα import fees (περιέργως ήταν ένα δολάριο φτηνότερη η επιλογή να έρθει σε 2-3 εργάσιμες μέρες, παρά σε 15 μέρες) ! Το ερώτημα είναι, πληρώνω σε δολάρια ή στην μετατροπή του amazon?
Με χρεωστική της τράπεζας Πειραιώς είναι. Το ρωτάω γιατί πριν κάποιες μέρες πήρα κάτι από το amazon.UK και επέλεξα να πληρώσω σε ευρώ κατευθείαν, αλλά ενώ μου έδειχνε στην σελίδα της amazon ότι ήταν 62 ευρώ, στο winbank είδα πως με χρέωσε η τράπεζα 65 ευρώ νομίζω. Δηλαδή κρατάνε προμήθεια με όποιο τρόπο και αν επιλέξω να πληρώσω στην Amazon. Έχω μπερδευτεί!

Επεξ/σία από hasiotis_john
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, hasiotis_john είπε

Μάγκες επειδή έχω να πάρω καιρό από Amazon Αμερικής, αυτό που θέλω να πάρω κάνει 25 δολάρια + άλλα τόσα μαζί με τα import fees (περιέργως ήταν ένα δολάριο φτηνότερη η επιλογή να έρθει σε 2-3 εργάσιμες μέρες, παρά σε 15 μέρες) ! Το ερώτημα είναι, πληρώνω σε δολάρια ή στην μετατροπή του amazon?
Με χρεωστική της τράπεζας Πειραιώς είναι. Το ρωτάω γιατί πριν κάποιες μέρες πήρα κάτι από το amazon.UK και επέλεξα να πληρώσω σε ευρώ κατευθείαν, αλλά ενώ μου έδειχνε στην σελίδα της amazon ότι ήταν 62 ευρώ, στο winbank είδα πως με χρέωσε η τράπεζα 65 ευρώ νομίζω. Δηλαδή κρατάνε προμήθεια με όποιο τρόπο και αν επιλέξω να πληρώσω στην Amazon. Έχω μπερδευτεί!

Εάν, στο παράδειγμα που ανέφερες, πλήρωσες σε €, δεν θα έπρεπε η τράπεζα να χρεώσει προμήθεια ούτε να ανακατευτεί με την ισοτιμία, αλλά εάν πλήρωσες σε £, τότε χρεώθηκες προμήθεια και την ισοτιμία του οργανισμού που έχει εκδώσει την κάρτα (Visa/MasterCard).

Για να δεις σε ποιο νόμισμα σε συμφέρει να αγοράσεις από Αμερική, πρέπει να υπολογίσεις το ποσό που βγαίνει με την ισοτιμία του οργανισμού την ημέρα της αγοράς, να προσθέσεις την προμήθεια της τράπεζας και να συγκρίνεις το σύνολο με την αξία που θα σου βγάλει η αμαζόνα αν επιλέξεις το €.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση, πάντα κατατοπιστικός και ενημερωμένος ...
Βέβαια, τόση ταλαιπωρία για ν' αποφασίσω με υπολογισμούς και κομπιουτεράκια, μάλλον θα το κάνω κορώνα γράμματα και ότι βγει! 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, είναι ταλαιπωρία, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος για να συγκρίνεις τις δύο τιμές.

Εμπειρικά, σε χαμηλές αξίες μέχρι 20-30€, δεν βλέπεις διαφορά στο να πληρώσεις σε συνάλλαγμα ή σε €.

Επίσης, εξαίρεση εξακολουθεί να αποτελεί η πληρωμή με την πιστωτική της ΕΤΕ, που δεν χρεώνει ακόμη προμήθεια στις αγορές σε συνάλλαγμα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα, σκοπευω να αγορασω ενα ρουχο αξιας 55 λιρων (62 ευρω στην σημερινη ισοτιμια). Επειδη ειμαι ψιλοασχετος θα ηθελα να ρωτησω αν ισχυει ακομα ο κανονας του να προτιμαμε να κανει την μετατροπη η καρτα και οχι το PayPal. Η ισοτιμια που μου βγαζει η PayPal στο checkout ειναι 65 ευρω  (3 ευρω παραπανω). Γνωριζουμε αν με συμφερει να κανει την μετατροπη η Πειραιως; Ευχαριστω εκ των πρωτερων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις ‎11‎/‎1‎/‎2019 στις 1:19 ΜΜ, Vasilis 07 είπε

Να αναφέρω κάτι που μου συμβαίνει για 1η φορά από amazon. Την περίοδο των εορτών παρέλαβα μια παραγγελία η οποία ήταν λάθος. Ενημερώνω και μου στέλνουν ετικέτες για επιστροφή. Αυτά στις 18/12/18. Λόγω των εορτών αποφασίζω να την επιστρέψω στις 4/1/19. Με Γενική Ταχ - UPS (κόστος 40Ε) .Στις 8/1/19 με ενημερώνουν από γενική ότι το πακέτο έφτασε Γαλλία και το αρνήθηκαν. Έρχομαι σε επαφή μαζί τους και μου λένε πως θα ενημερωθώ εντός 3 ημερών για το θέμα. Ακόμα τίποτα. Έχει κανείς αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ?. Δεν μπορώ να καταλάβω τι έχει συμβεί.

 

Στις ‎12‎/‎1‎/‎2019 στις 6:08 ΜΜ, Vasilis 07 είπε

Τα νεότερα. Οι Γάλλοι (amazon) ισχυρίζονται ότι δεν παρέλαβαν (συνεπώς αρνήθηκαν) κανένα πακέτο και με προέτρεψαν να ρωτήσω τη UPS για τους λόγους επιστροφής. Μου κάνει εντύπωση πως δεν επιχείρησαν να το δώσουν ξανά. Μετά την 1 και μοναδική προσπάθεια στις 7/1 το πακέτο γυρίζει (με άλλο νούμερο Ελλάδα) από τις 8/1. Με ενημέρωσαν δηλ. εκπρόθεσμα για την άρνηση παράδοσης. Τσάμπα το 40αρι και κακός δεν επέλεξα ΕΛΤΑ έστω και με λίγη καθυστέρηση. Αν η UPS δεν δώσει επαρκής εξηγήσεις για το θέμα υπάρχει δυνατότητα να μου επιστρέψουν το κόστος αποστολής ? Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο ?

Για βραβείο η UPS-Γενική. ΜΕ ενημέρωσαν σήμερα ότι το πακέτο γύρισε Ελλάδα ως λάθος και απαιτούν και επιπλέον 47Ε!!! Ουδεμία ενημέρωση πριν γίνει αυτό ότι αν γύριζε το πακέτο θα χρεωνόμουν εκ νέου. Κάποια ιδέα τι μπορεί να γίνει ? Η όλη διαδικασία είναι με υπαιτιότητα ανήκει 100% σε αυτούς.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το δίδυμο ups - γενική ξεφτιλιστική είναι για τα μπάζα χειρότερες κούριερ στον κόσμο. Προτιμώ να πάω οδικός στην Γαλλία παρά να εμπιστευτώ σε αυτούς το οτιδήποτε.

Κανονικά θα έπρεπε οι ετικετες της επιστροφής που σου έστειλαν να είναι προπληρωμένες και όχι να πληρώσεις από την τσέπη σου εκτός και αν το λάθος ήταν δικό σου.

Το πακέτο επιστρέφεται στον αποστολέα μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες και όχι 1 συνεπώς το λάθος είναι δικό τους.

Αυτό που θα κάνεις  είναι να απαιτήσεις από την ups να στείλει ξανά το πακέτο πίσω χωρίς καμία επιπλέων επιβάρυνση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, moutsa είπε

Το δίδυμο ups - γενική ξεφτιλιστική είναι για τα μπάζα χειρότερες κούριερ στον κόσμο. Προτιμώ να πάω οδικός στην Γαλλία παρά να εμπιστευτώ σε αυτούς το οτιδήποτε.

Κανονικά θα έπρεπε οι ετικετες της επιστροφής που σου έστειλαν να είναι προπληρωμένες και όχι να πληρώσεις από την τσέπη σου εκτός και αν το λάθος ήταν δικό σου.

Το πακέτο επιστρέφεται στον αποστολέα μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες και όχι 1 συνεπώς το λάθος είναι δικό τους.

Αυτό που θα κάνεις  είναι να απαιτήσεις από την ups να στείλει ξανά το πακέτο πίσω χωρίς καμία επιπλέων επιβάρυνση.

Ακριβώς γι αυτό έγραψα το λάθος (λάθη γιατί γίναν πολλά) είναι 100% δικό τους.

1) Η υπάλληλος αυθαίρετα έβαλε διεύθυνση όχι το τμήμα επιστροφών αλλά το τμήμα Bill To (εικάζω λογιστήριο). Συνεπώς το πακέτο πήγε σε άλλη πόλη

2) Δεν έγινε καμία προσπάθεια έστω και σε λάθος τμήμα να επιχειρήσουν ξανά παράδοση. 7/1/19 4:29 έχει άρνηση παράδοσης και αμέσως έχει ξεκινήσει διαδικασία επιστροφής Ελλάδα. Στις 8/1/19 που με κάλεσαν να ενημερώσουν το μεσημέρι δηλ. 18ώρες εκπρόθεσμα το πακέτο βρισκόταν  Γερμανία. Η όποια μου προσπάθεια δηλ. να μιλ. με αμαζον έπεσε στο κενό αφού το πακέτο ποια είχε φύγει.

3) Σήμερα ενημερώνουν ότι υπάρχει και κόστος επιστροφής 47Ε και  αν δεν πληρωθεί δεν μπορώ να πάρω το πακέτο μου. Γι αυτό δεν είχαμε ενημερωθεί. Με ποια εξουσιοδότηση το επιστρέφουν άμεσα πίσω χωρίς να ενημερώσουν αν αναλαμβάνω το κόστος ?

Σε όλα τα ερωτήματα η απάντηση είναι ότι και εμείς τώρα τα μαθαίνουμε. Μήπως αφού δεν ξέρουν τη δουλειά τους να παραιτηθούν και να πάνε υπάλληλοι που να γνωρίζουν το αντικείμενο ? Πάντως να δοθεί συνολικό ποσό 87Ε για το τίποτα δεν υπάρχει περίπτωση και ας πάει η ιστορία μακριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως σου είπα θα παρεις τηλεφωνο στα κεντικα της ups και θα επιμείνεις το πακέτο σου να παει στον προορισμο του χωρις κανενα έξοδο επιβάρυνσης από εσένα στην τελική απείλησε τους με καταγγελίες κτλπ μη  τους λυπηθεί καθόλου.

Όσο για τα έξοδα της επιστροφής έχω την εντύπωση ότι σιμπεριλαμβανονται στο κόστος αποστολής αλλά ας απαντήσει κάποιος αν το γνωρίζει με σιγουριά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, moutsa είπε

Το δίδυμο ups - γενική ξεφτιλιστική είναι για τα μπάζα χειρότερες κούριερ στον κόσμο. Προτιμώ να πάω οδικός στην Γαλλία παρά να εμπιστευτώ σε αυτούς το οτιδήποτε.

Κανονικά θα έπρεπε οι ετικετες της επιστροφής που σου έστειλαν να είναι προπληρωμένες και όχι να πληρώσεις από την τσέπη σου εκτός και αν το λάθος ήταν δικό σου.

Το πακέτο επιστρέφεται στον αποστολέα μετά από 3 αποτυχημένες προσπάθειες και όχι 1 συνεπώς το λάθος είναι δικό τους.

Αυτό που θα κάνεις  είναι να απαιτήσεις από την ups να στείλει ξανά το πακέτο πίσω χωρίς καμία επιπλέων επιβάρυνση.

Δεν θα σχολιασω τα προβληματα που ειχατε καποιοι αλλα για μενα η UPS ειναι κορυφη.....Φευγουν πακετα απο Γερμανια, Γαλια και Αγγλια Δευτερα μεσημερι και Τριτη μεσημερι τα εχω εδω....Βεβαια next day delivery εχουν και αλλες εταιρειες αλλα οκ.....

Καμια εταιρεια δεν περιλαμβανει εξοδα επιστροφης, στο εξωτερικο εστω αφου τετοια παραδειγματα εχω αρκετα.

Επεξ/σία από Salvation81
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/1/2019 στις 10:56 ΠΜ, giannis22k είπε

Καλημερα σας.Απο 22 δεκεμβριου συμφωνα με το tracking number απο ελτα μου βγαζει "ΑΝΑΜΟΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ" και δεν εχω καποια ενημερωση

Εχει άλλος τόσο μεγάλη καθυστέρηση?

Screenshot_20190115-142221.png

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...