Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία για Πλαίσιο, Arvato και Apple‏


athon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με το συμπαθειο  το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το φέρει  η apple(και οχι μονο αυτη ) που δεχεται εταιρίες σαν την  arvato να αναλαμβάνουν το service των προϊόντων της .

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 287
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με το συμπαθειο  το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης το φέρει  η apple(και οχι μονο αυτη ) που δεχεται εταιρίες σαν την  arvato να αναλαμβάνουν το service των προϊόντων της .

Ξεκάθαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιφυλάξεις έχω by default για οτιδήποτε δεν γνωρίζω με λεπτομέρειες. Μην το παίρνεις προσωπικά. Έχω φίλους σε support centers, επισκευαστικά κλπ και γνωρίζω αντίστοιχα περιστατικά από την ανάποδη. 

 

Απλά σου εξηγώ πως ο τρόπος αντιμετώπισης θεωρώ πως είναι λάθος. Απο κει και πέρα εσύ αποφασίζεις για τις ενέργειές σου.

 

Εστι ακριβώς είναι. Εμπειρικά, 7 στις 10 περιπτώσεις έχουν άδικο και μάλιστα χρησιμοποιούν επιχειρήματα που είναι πολύ εύκολο να καταρριπτούν.

 

Στο ίδιο λάθος υπέπεσε και ο φίλος με το να ισχυρίζεστε ότι οι φωτογραφίες δεν είναι από το δικό του κινητό.

Εαν είναι αλήθεια, μάλλον είναι πολύ τυχερός, εάν όμως όχι ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στους Link.png Site: http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=00.PlaisioTermsOfUse">ορους χρήσης παράγραφος 9 αναφέρεται οτι μπορεις να επιστρέψεις μεσα σε 20 μέρες το προιόν που αγόρασες. Προσπάθησα να αλλάξω το Air με το Pro μετά απο 1 βδομάδα και ήθελαν να μου δώσουν ένα ανοιγμένο! Απαράδεκτοι. Μακριά απο plaisio!

 

Οταν μου χάλασε το πηγα στην document στην γλυφάδα και το εφτιαξαν μεσα σε 3 μερες χωρις χρεωση επειδη ειχα εγγυηση απο την apple(δεν ειχε περασει ενας χρονος απο την αγορα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Στους Link.png Site: http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=00.PlaisioTermsOfUse">ορους χρήσης παράγραφος 9 αναφέρεται οτι μπορεις να επιστρέψεις μεσα σε 20 μέρες το προιόν που αγόρασες. Προσπάθησα να αλλάξω το Air με το Pro μετά απο 1 βδομάδα και ήθελαν να μου δώσουν ένα ανοιγμένο! Απαράδεκτοι. Μακριά απο plaisio!

 

Οταν μου χάλασε το πηγα στην document στην γλυφάδα και το εφτιαξαν μεσα σε 3 μερες χωρις χρεωση επειδη ειχα εγγυηση απο την apple(δεν ειχε περασει ενας χρονος απο την αγορα)

 

"Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις: 1. επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα 2. σε περίπτωση αλλαγής του προϊόντος εντός 20 ημερών με άλλο ή άλλα μέχρι του ύψους του τιμήματος ή με πρόσθετο τίμημα ή υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994, το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να γίνει κατανοητό οτι προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον φίλο με το πρόβλημα.

 

Οι όροι χρήσεις στην παράγραφο εννιά λένε:

 

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν

 

Σύμφωνα με την αβρατο λοιπόν, το προϊόν έχει πάθει ζημιά από τον χρήστη και εκεί σταματάνε όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να γίνει κατανοητό οτι προσπαθούμε να βοηθήσουμε τον φίλο με το πρόβλημα.

 

Οι όροι χρήσεις στην παράγραφο εννιά λένε:

 

Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση-επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν

 

Σύμφωνα με την αβρατο λοιπόν, το προϊόν έχει πάθει ζημιά από τον χρήστη και εκεί σταματάνε όλα.

 

Σύμφωνα με την παράγραφο 9, τι δεν έχω πράξει σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνα με την παράγραφο 9, τι δεν έχω πράξει σωστά;

 

Συμφωνα με την αρβατο, το προιον δεν ειναι σε αριστη κατασταση κ χωρις φθορες, μιας και συμφωνα με αυτους εχει ανοιχτει/εχει αφαιρεθει ο αισθητηρας υγρασιας.

 

Για αυτο λεμε οτι το προβλημα σου ειναι η αρβατο και δεν πρεπει να θεωρεις οτι το προβλημα σου ειναι οτι δεν εφαρμοστηκε DOA ουτε πρεπει να αναλωνεσαι κατηγορωντας το Πλαισιο κλπ.

 

Στα ειχα πει εξαρχης αυτα στο πρωτο μηνυμα που εγραψα, αλλα η απαντηση σου ηταν επιθετικη κλπ.

 

http://www.insomnia.gr/topic/490150-καταγγελία-για-πλαίσιο-arvato-και-apple‏/?p=52442935

 

 

Βλεπω οτι εχετε μπερδευτει παιδια..

Το DOA δεν εχει να κανει με την περιπτωση του φιλου, γιατι η arvato υποστηριζει οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνησ του αγοραστη.

 

DOA δεν σημαινει οτι αν δεν δουλευει ενα προιον, το επιστρεφει μεσα στις πρωτες 15 μερες στο σημειο πωλησης και του δινουν καινουριο.

DOA σημαινει οτι αν καποιος επιστρεψει ενα προιον στις πρωτες 15 μερες, τοτε ελεγχεται για να δουν αν ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη και αν οχι, τοτε του δινουν καινουριο προιον αντι για επισκευη.

 

Το προβλημα του φιλου δεν ειναι οτι δεν του δινουν καινουριο κλπ, το προβλημα ειναι οτι θεωρουν οτι ειναι χαλασμενο με ευθυνη του χρηστη.

 

Και δυστυχως πιστευω οτι δεν μπορει να κανει τιποτα για αυτο.

Εκτος αν εχει φωτο ο φιλος πριν το στειλει για service και φαινεται οτι δεν ειχε παρει νερα.

 

Γιατι η arvato προφανως θα εχει φωτο να αποδειξει οτι εχει παρει νερα/εχει αφαιρεθει ο αισθητηρας υγρασιας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινω την αδικια κ τα νευρα που νιωθει ο φιλος, αλλα δυστυχως δεν μπορει να κανει τιποτα. Δεν ειναι θεμα ουτε apple , ουτε αρβατο, ειναι θεμα Ελληνικης νοοτροπιας.

 

Δυστυχως στην Ελλαδα πρακτικα δεν υφισταται ο ορος Εγγυηση και σερβις. Και αυτο ισχυει απο φακουδακια και κινητα μεχρι αυτοκινητα και πλυντηρια. Αμα μπλεξεις με ελληνικο σερβις, εμπλεξες. Εγω προσωπικα οταν μου προτεινουν μεγαλυτερη εγγυηση, τους αντιπροτεινω να μου μηδενισουν την εγγυηση με μια γενναια εκπτωση επι της λιανικης  :ΡΡ

Ξερω θα βγουν περιπτωσεις οτι εμενα στη Χ μαρκα μου το αντικατεστησαν αμεσως, αλλα αυτα ειναι εξαιρεσεις στον κανονα. Και συνηθως δεν ειναι και τοσο εξαιρεσεις, αλλα περιπτωσεις που συγκεκριμενα συνεφερε τον αντιπροσωπο η αντικατασταση  ;-)

Ειμαστε μικρη αγορα και δεν ενδιαφερεται ουτε η apple ,ουτε η καθε εταιρεια να ελεγχει τους ντοπιους αντιπροσωπους και σερβις.

Μονο σε premium μαρκες αυτοκινητων ξερω προσωπικα οτι γινεται μυστικος ελεγχος των αντιπροσωπων κ των σερβις.

Αντιθετα ξερουμε οτι αν πας σε κανονικο applestore στο εξωτερικο, παραδιδεις στον παγκο την ελαττωματικη συσκευη και μεσα σε λιγο χρονο σου την αντικαθστουν με καινουρια ολο χαμογελο...

 

Οσο και να χτυπιεται ο φιλος δεν μπορει να αποδειξει οτι το κινητο δεν βραχηκε. Και στεγνο να ηταν τωρα πια στο σερβις θα το εχουν κανει 10 βουτιες... Ασε που το συμπτωμα της διπλης φωνης ειναι χαρακτηριστικο προβλημα υγρασιας. (δεν λεω οτι ο φιλος ειναι ενοχος)
Πιθανοτατα με ενα μπωλ ρυζι και ενα ρεστορε το προβλημα του να λυνοταν χωρις να μπλεξει με τα Ελληνικα σερβις, αλλα τωρα πια ειναι αργα.

 

Αν ο φιλος ειναι τοσο αποφασισμενος να το κυνηγησει καλυτερα να μαζεψει περιπτωσεις και αλλων πελατων που ολοι αντιμετωπισαν απο την αρβατο την δικαιολογια της υγρασιας για να μην τους γινει δωρεαν αντικατασταση/επιδιορθωση...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε τέτοια θέματα πρέπει να μαζεύουμε ηλεκτρονικά υπογραφές και να στείλουμε ενα ομαδικό email διαμαρτυρίας στην Apple μπάς και τον στείλει τον αρβάτο γιατι πολύ μάγκα τον έχουν κάνει.. 

αν κατάλαβα καλά αυτό με τις φωτογραφίες που αντιστοιχεί σε διαφορετικό κινητό δεν είναι πρώτη φορά που γίνεται σε καμία περίπτωση.

το έχω ξαναγράψει. Παλιά δούλευα σε εταιρία που συνεργαζόταν με αρβάτο .. Τα προβλήματα που είχαμε ηταν ατελείωτα.. ¨Ολα τα έλυνε με υγρασία ή software update.. Ανάθεμα κι αν έκανε επισκευή ή αντικατάσταση. 

Οτι πακέτο κινητού έφερνε απο "επισκευή" ηταν λές και το είχε σε αποθήκη με ποντίκια..! μες τη βρώμα...!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μίλησα με apple us.

 

Οι άνθρωποι ασχολήθηκαν 2 ώρες με το πρόβλημά μου, είδαν τον φάκελο με όλες τις λεπτομέρειες και τις φώτο και βγάλανε το εξής συμπέρασμα:

 

Δυστυχώς δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε τους τεχνικούς μας.....ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

 

Τους εξήγησα πόσο τους δυσφημεί η arvato στην Ελλάδα αλλά δεν δώσανε βάση.

 

Τους ρώτησα αν θέλουν να τους στείλω όλες τις καταγγελίες που έχουν στην Ελλάδα, και αρνήθηκαν.

 

Τι άλλο να πούμε; αυτά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μίλησα με apple us.

 

Οι άνθρωποι ασχολήθηκαν 2 ώρες με το πρόβλημά μου, είδαν τον φάκελο με όλες τις λεπτομέρειες και τις φώτο και βγάλανε το εξής συμπέρασμα:

 

Δυστυχώς δεν μπορούμε να αμφισβητήσουμε τους τεχνικούς μας.....ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

 

Τους εξήγησα πόσο τους δυσφημεί η arvato στην Ελλάδα αλλά δεν δώσανε βάση.

 

Τους ρώτησα αν θέλουν να τους στείλω όλες τις καταγγελίες που έχουν στην Ελλάδα, και αρνήθηκαν.

 

Τι άλλο να πούμε; αυτά

 

Απολυτα λογικο.

Οπως σου ειπα, ειναι ο λογος σου (χωρις αποδειξεις) εναντι στον λογο και τις "αποδειξεις" της αρβατο.

 

http://www.insomnia.gr/topic/490150-καταγγελία-για-πλαίσιο-arvato-και-apple‏/?p=52445479

 

Απορω πως περιμενεις να δικαιωθεις.

Ειναι ο λογος σου (χωρις αποδειξεις) εναντι στο λογο και τις "αποδειξεις" της αρβατο.

-------------------------------------------------

 

Παντως απο την στιγμη που πιστευεις και "ειναι οφθαλμοφανες οτι οι φωτο δεν ειναι απο την δικια σου συσκευη", τοτε δεν εχεις κανενα προβλημα, θα βρεθει η ακρη.

Θα πας επι τοπου στην arvato και θα απαιτησεις να σου δειξουν το κινητο σου κ οχι απλα φωτογραφίες αλλου κινητου οπως ισχυριζεσαι και ετσι θα φανει οτι πηγαν να κανουν κομπινα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απολυτα λογικο.

Οπως σου ειπα, ειναι ο λογος σου (χωρις αποδειξεις) εναντι στον λογο και τις "αποδειξεις" της αρβατο.

 

 

http://www.insomnia.gr/topic/490150-καταγγελία-για-πλαίσιο-arvato-και-apple‏/?p=52445479

 

Και τι περιμένεις να κάνω; να σταματήσω; Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια....συνεχίζω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τι περιμένεις να κάνω; να σταματήσω; Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια....συνεχίζω

Ελπιζω επιτελους να καταλαβες αυτο που σου ειπα εξαρχης για να σε βοηθησω και εσυ ησουν επιθετικος και αναιδης:

οτι το προβλημα σου ειναι η αρβατο και οχι το Πλαισιο και αν εφαρμοστηκε ή οχι πολιτικη DOA.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαινω την αδικια κ τα νευρα που νιωθει ο φιλος, αλλα δυστυχως δεν μπορει να κανει τιποτα. Δεν ειναι θεμα ουτε apple , ουτε αρβατο, ειναι θεμα Ελληνικης νοοτροπιας.

 

Δυστυχως στην Ελλαδα πρακτικα δεν υφισταται ο ορος Εγγυηση και σερβις. Και αυτο ισχυει απο φακουδακια και κινητα μεχρι αυτοκινητα και πλυντηρια. Αμα μπλεξεις με ελληνικο σερβις, εμπλεξες. Εγω προσωπικα οταν μου προτεινουν μεγαλυτερη εγγυηση, τους αντιπροτεινω να μου μηδενισουν την εγγυηση με μια γενναια εκπτωση επι της λιανικης :ΡΡ

Ξερω θα βγουν περιπτωσεις οτι εμενα στη Χ μαρκα μου το αντικατεστησαν αμεσως, αλλα αυτα ειναι εξαιρεσεις στον κανονα. Και συνηθως δεν ειναι και τοσο εξαιρεσεις, αλλα περιπτωσεις που συγκεκριμενα συνεφερε τον αντιπροσωπο η αντικατασταση ;-)

Για κανε μια βόλτα στο στο σερβις της dell και της Toshiba και μετα ελα και πες μας τη καραμελιτσα της νοοτροπιας του Ελληνα!
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...