Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο


pavl0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Είμαι άσχετος από σοβαρά ποδήλατα και έχω χρόνια να κάνω και πάντα έκανα με φτηνάρικα mountain,

θα ήθελα να πάρω ένα για να κάνω αποστάσεις. Είναι μεγάλο μου όνειρο να κάνω μεγάλες αποστάσεις.

Όσοι το κάνουν πραγματικά τους ζηλεύω. Για αρχή έχω σκεφτεί να πηγαίνω στη δουλειά μου που είναι 15 χλμ.

Είμαι 1,86 και είμαι 113 κιλά, και θέλω να χάσω κάποια κιλά για να νιώθω και εγω καλύτερα.
Τι ποδήλατο πρέπει να πάρω, τι να κοιτάξω; λάστιχα αναρτήσεις κτλ.

Για αρχή μέχρι να δω πως θα πάει και αν μου μπει το ποδηλατικό μικρόβιο

δε θέλω να ρίξω πολλά χρήματα, πιστεύω μέχρι 300 ευρώ μπορώ καινουριο μεταχειρισμένο...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ετσι ξεκινησε κι ο κουμπαρος μου. Πηρε ενα να δει αν θα μπει το μικροβιο...εκανε ενα μηνα βολτες 10-15χλμ μετα εκανε μια βολτα με το δικο μου και μου πε "παρηγγειλε μου εκα κουρσακι".

Και του παρηγγειλα ενα cube attain pro gtc χαχααχ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι άσχετος από σοβαρά ποδήλατα και έχω χρόνια να κάνω και πάντα έκανα με φτηνάρικα mountain,

θα ήθελα να πάρω ένα για να κάνω αποστάσεις. Είναι μεγάλο μου όνειρο να κάνω μεγάλες αποστάσεις.

Όσοι το κάνουν πραγματικά τους ζηλεύω. Για αρχή έχω σκεφτεί να πηγαίνω στη δουλειά μου που είναι 15 χλμ.

Είμαι 1,86 και είμαι 113 κιλά, και θέλω να χάσω κάποια κιλά για να νιώθω και εγω καλύτερα.

Τι ποδήλατο πρέπει να πάρω, τι να κοιτάξω; λάστιχα αναρτήσεις κτλ.

Για αρχή μέχρι να δω πως θα πάει και αν μου μπει το ποδηλατικό μικρόβιο

δε θέλω να ρίξω πολλά χρήματα, πιστεύω μέχρι 300 ευρώ μπορώ καινουριο μεταχειρισμένο...

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Από την προσωπική μου εμπειρία θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με κατηγορίας road hybrid. Είναι ασφάλτινα ποδήλατα με 28άρα ζάντα, χωρίς ανάρτηση, με σταθερό λαιμό, πιο ανθεκτικά από τα κουρσάδικα-φίτνεςς και πιο άνετα.

Να κοιτάξεις να έχει καλά φρένα και λάστιχα πάχους 35+. Με ένα τέτοιο ποδήλατο πας άνετα και καθημερινά στη δουλειά και μεγαλύτερες βόλτες 50χλμ. --Για να καταλάβεις δες το ideal cityrun, specialized sirrus, kona dew.--

Αργότερα αν σου μπει το μικρόβιο παίρνεις κούρσα ή φιτνεςς. Βέβαια κάποιος άλλος μπορεί να σου πει μη μασάς πάρε κατευθείαν κούρσα σ’ αυτή τη περίπτωση όμως πρέπει ν’ αυξήσεις το μπάτζετ σου επί 2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Το ideal cityrun πανέμορφο πρέπει να είναι πολύ καλο, μου προκαλει ενδιαφέρον ότι δεν υπάρχει στις αγγελιες, δεν το αλλάζουν φαίνεται! Κάτω από 360 δεν το βλεπω. Τα άλλα πιο ακριβά. Είδα ένα kona dew 2013 250 ευρα μεταχειρισμένο αξίζει; Άλλες εναλλακτικές υπάρχουν; Κάτι πιο οικονομικό ή used ή δεν αξίζει τον κόπο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το σιτυραν είναι καινούργιο μοντέλο γι αυτό δε παίζει πολύ σε μτχ.

Το κόνα είναι πολυδιαφημισμένο ποδήλατο γιαυτό δε πέφτει πολύ η τιμή του και φεύγει γρήγορα.

Ψάξε με τις προδιαγραφές που σου έδωσα, όλες η εταιρίες έχουν κάποιο σχετικό μοντέλο.

Με 300 μπορείς να πάρεις κάτι πολύ καλό σε μεταχειρισμένο 2-3 ετών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εάν σκοπεύεις να ασχολήθείς με δίαθλο συστηματικώς και να κατεβαίνεις σε αρκετούς αγώνες τότε ένα ττ ποδήλατο θα σε βολέψει. να θυμάσαι όμως πως τα ττ λόγω αεροδυναμικότερης θέσης αλλά και μεγαλύτερης γωνίας seat tube είναι αρκετά δυσκολότερα στο χειρισμό τους από ότι ένα δρόμου. ξεπερνώντας αυτά τα δύο ,ένα ττ ποδήλατο  (αρκετά ακριβή κατηγορία) έχει γωνίες seat tube που αρχίζουν  από 76 και μπορούν να φτάσουν και τις 81. Ένα δρόμου , με αρκετά επιθετική γεωμετρία δεν ξεπερνέι τις 75 μοίρες σε small μέγεθος.

αυτό γίνεται διότι οι μεγαλύτερες μοίρες ενός ττ ποδηλάτου δουλεύουν περισσότερο γλουτούς από ότι τετρακέφαλους έτσι ώστε μετά το ποδήλατο να μην έχεις κάψει τους μυες σου  και δεν μπορείς να τρέξεις. το βάρος του ποδηλάτου , σε τετοιους αγώνες , επειδή γίνονται συνήθως σε ευθείες και φλατ διαδρομές με ελάχιστες εώς καθόλου , ανηφόρες,  δεν παίζει μεγάλο ρόλο, όσο η αεροδυναμική. υπάρχει μία ενδιάμεση λύση βεβαια να πάρεις ένα δρόμου (ή αλλιώς κούρσακι) να βάλεις δύο extension aero bars και να βάλεις το κάθισμα όσο πιο μπροστά γίνεται . εάν διαλέξεις ποδήλατο δρόμου με στρογγυλό-κυλινδρικό παλουκόσελο , μπορεί να πάρεις ένα face forward παλουκόσελο που θα σου δώσει κάπου στις 78 μοίρες προκειμένου να προσομοιώσεις περισσότερο τη γεωμετρία ενός ττ ποδηλάτου. είτε ανθρακόνημα είτε αλουμίνιο , έχουν καποια μικρή διαφορά στο βάρος. Κ από τιμές υπάρχουν φτηνα ανθρακονηματινα και ακριβά όπως ακριβώς φτηνά αλουμίνια και ακριβά αλουμίνια. το αλουμινένιο σκελετό μπορείς να τον πλαισιώσεις με ένα ανθρακονημάτινο πιρουνι.

Τα ττ ποδήλατα συνήθως δε φτιάχνονται πλεόν από αλουμίνιο, άρα θα δυσκολευτείς να βρεις , γιατί η κατηγορία πλεόν παίζει αποκλειστικώς με ανθρακόνημα. Στα δρόμου μπορεί άνετα να βρεις αλουμίνιο και aero σκελετό και να γλυτώσεις μερικά χρήματα.

τα rim φρένα κατά γενικότερη ομολογία έχουν την καλλίτερη απόδοση φρεναρίσματος ώσπου να βρέξει.  Οι νόρμες για διαστάσεις τροχών πλεόν είναι τα 700c με 25mm προφίλ. μπορείς να βρείς και μικρότερες όπως 650b , 650a  , εφόσον θες small σκελετό και να αποφύγεις έτσι,  ενδεχόμενο toe overlapping (δηλαδή το μπροστινό μέρος του παππουτσιού να βρίσκει στην μπροστινή ρόδα όταν στρίβεις ). ειναι σύνηθες τέτοιο φαινόμενο σε small σκελετούς με 700 c τροχούς. επίσης οι ζάντες να είναι σχετικώς «βαθιές» σε δακτυλίδι , για να είναι αεροδυναμικότερες , από 35mm και πάνω.  Προσοχή όλα αυτά τα λέω μόνο και αν εφόσον ασχοληθείς σοβαρά με αγώνες .

Αν απλώς θέλεις να κάνεις ποδήλατο για την υγεία σου και αναψυχή και κάπου μία στο τόσο για την εμπειρία , πας και σε κανέναν αγώνα, τότε ένα απλό ποδήλατο δρόμου (κουρσάκι) θα σου κάνει.

Τα παραπάνω αφορούν μόνο αυτούς που πλεόν έχουν πάθει ψυχαναγκασμό με τις  επιδόσεις και κοιτούν ακόμη και το μικροδευτερόλεπτο.

Κ τέλος οι μπροστινοί δίσκοι σε αγώνες διάθλου το φυσιολογικό είναι να έχουν 53 γρανάζια ο μεγάλος δίσκος και 39 ο μικρός. Σε ένα δρόμου συνήθως θα βρεις 50/34 ή και η νέα ενδιάμεση λύση 52/36. Αυτό όμως παίζει ρόλο μόνο σε κατηφόρες και όχι τόσο μεγάλο ρόλο σε ευθείες.

Ευχαριστώ πολύ.

Έχει κανείς άποψη για αυτό;

https://www.globalcycling.gr/product/orient-intro/

για κάποιον που θέλει ένα οικονομικό εισαγωγικό ποδήλατο για βόλτες και προπονήσεις; Δυστυχώς πολλά λεφτά δεν υπάρχουν......Κριτήριο αγοράς για κάποιον που η κύρια ενασχόλησή του είναι το τρέξιμο και θέλει να "δοκιμάσει" και το ποδήλατο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Καλημερα . 
Ψάχνω Ποδηλατάκι σπαστό , υποχρεωτικά σπαστό μιας και υπάρχει πρόβλημα χώρου .
Χρήση : 1-2 χιλιόμετρα μεχρι την δουλεια και κατι ψιλα απο δω απο κει.
από 200ε μεχρι 400 μπορώ να δώσω καινούργιο η μτχ  ... (αντε και 450 :Ρ )
Δυστυχώς τελείως άσχετος  με τα ποδήλατα , προσπάθησα να διαβάσω σε φορουμς για σπαστά αλλα τα πιο πολλά είναι του 2010-11 

Έπεσε στο ματι μου σε ενα Dahon speed d7 στα 250 απο αγγελία και σε ενα tern joe d24 large ( το οποίο είναι με 26' ζάντα ) στα 430

Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να με βοηθήσει για να κάνω την λιγότερα εσφαλμένη επιλογή;;;;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες oyama, megamo. Με αυτά τα λεφτά παίρνεις καινούργιο.

Τα dahon έχουν 500-600 τα νέα μοντέλα, μτχρ παίζουν στα 200-250, ένα καινούριο oyama των 300ε θα είναι καλύτερο από ένα dahon;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα καινούργιο νταχον σίγουρα είναι καλύτερο.

Το μεταχειρισμένο σπαστό προσωπικά θα το φοβόμουν, αν τώρα βρήκες ευκαιρία κι είσαι σίγουρος για την κατάστασή του χτύπα το.

Τα συγκεκριμένα που σου προτείνω τα έχω δει αλλά επειδή είμαι 100 κιλά 1,90 είμαι εκτός προδιαγραφών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα καινούργιο νταχον σίγουρα είναι καλύτερο.

Το μεταχειρισμένο σπαστό προσωπικά θα το φοβόμουν, αν τώρα βρήκες ευκαιρία κι είσαι σίγουρος για την κατάστασή του χτύπα το.

Τα συγκεκριμένα που σου προτείνω τα έχω δει αλλά επειδή είμαι 100 κιλά 1,90 είμαι εκτός προδιαγραφών.

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια . Είδα ένα tern και μου άρεσε αρκετά οπότε μάλλον πάω για αυτό . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεχρι 200 ανδρικο για πολη

Αναρτηση μπροστά

Τι μπορω να δω?

 

 

βρες ενα κουρσάκι καλοστημενο παλιο στο car.gr

 

δεν χρειαζεσαι μπροστα αναρτηση για πόλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 200 ευρώ δε μπορείς να πάρεις ποδήλατο και για πόλη και για βουνό.

Σκέψου τι θα κάνεις πιο πολύ, αν είναι ασφάλτινα χιλιόμετρα πάρε χωρίς ανάρτηση (δες inteal cityrun).

Αν είσαι κοντά σε βουνό – δασικούς δρόμους πάρε μαουντεν.

 

Αν δε μπορείς ν’ αποφασίσεις και το θες 80-20 ασφαλτο–χώμα πάρε ένα τρεκινγκ (δες ιντεάλ μεγκίστο).

 

Όλα τα παραπάνω έχουν καινούργια 400+- οπότε με 200 κοιτάς σε μεταχειρισμένο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...